JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20241107/0058228301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie kompl. dokument. projekt. – koszt. dla zad.: Przebudowa odcinka drogi gminnej Nr 470104 ul. Witosa w Kłobucku wraz z pełnieniem nadzoru<br/>autorskiego oraz aktualizacją kosztorys. inwestorskich </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KŁOBUCK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151398273</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 11 Listopada 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kłobuck</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL224 - Częstochowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48343100150</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@gminaklobuck.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.gminaklobuck.pl/main/index.html</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie kompl. dokument. projekt. – koszt. dla zad.: Przebudowa odcinka drogi gminnej Nr 470104 ul. Witosa w Kłobucku wraz z pełnieniem nadzoru<br/>autorskiego oraz aktualizacją kosztorys. inwestorskich </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-05e5d3cb-37c7-466d-9c68-c81b221a5327</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00582283</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00001792/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.6 Projekt przebudowy ul. Witosa w Kłobucku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05e5d3cb-37c7-466d-9c68-c81b221a5327 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w rozdziale IX SWZ oraz w ust. 4 i w ust. 6 rozdziału VIII SWZ, komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami będzie przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz pocztą elektroniczną na adres e-mail<br/>Zamawiającego: sekretariat@gminaklobuck.pl oraz adresy e-mail Wykonawców podane w formularzach ofertowych. Na wskazany adres e-mail Zamawiającego<br/>Wykonawca będzie mógł przesyłać wyłącznie dokumenty zamówienia opatrzone stosownym podpisem elektronicznym.<br/>2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl<br/>3. Ofertę składa się pod rygorem nieważności wyłącznie poprzez Platformę e-Zamówienia, zgodnie z wyborem Wykonawcy: w formie elektronicznej (oznacza to<br/>postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów<br/>oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej<br/>(cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów<br/>elektronicznych.<br/>3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako<br/>załączniki do jednego formularza).<br/>4. Pozostałe informacje zostały zamieszczone w Rozdziale IX SWZ.<br/>5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia,<br/>Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@gminaklobuck.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu).<br/>6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”,<br/>przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie<br/>art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2023r. poz. 57 z późn. zm.), z<br/>zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>7. Zamawiający informuje, iż w przypadku przesyłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferty przetargowej) dopuszczone<br/>są wyłącznie formaty danych wskazane w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. (t.j. Dz.U. z 2017r., poz. 2247) w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów<br/>teleinformatycznych. Powyższe oznacza, iż Zamawiający nie dopuszcza przysyłania dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych formatem .rar<br/>8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za<br/>pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”<br/>odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również<br/>dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem<br/>Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do<br/>przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ<br/>wewnętrzny).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Kłobucka z siedzibą ul. 11 Listopada 6, 42-100 Kłobuck,<br/>tel. (34) 31 00 150, e-mail: sekretariat@gminaklobuck.pl<br/>2. Administrator – wyznaczył Inspektora ochrony danych – Pan Jacek Orłowski, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail:<br/>iod@gminaklobuck.pl lub pisemnie pod adresem: 42-100 Kłobuck ul. 11 Listopada 6. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich<br/>sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych w szczególności w zakresie korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji ustawowych zadań Urzędu wynikających z przepisów prawa tj.: - ustawa o samorządzie gminnym, -<br/>ustawa Prawo zamówień publicznych, - ustawa Prawo o aktach stanu cywilnego, - ustawa o zmianie imienia i nazwiska, - ustawa o ewidencji ludności, - ustawa o<br/>dowodach osobistych, - ustawa o podatkach i opłatach lokalnych, - ustawa o podatku leśnym, - ustawa o podatku rolnym, - ustawa o wychowaniu w trzeźwości i<br/>przeciwdziałaniu alkoholizmowi, - ustawa o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, - ustawa o gospodarce nieruchomościami, - ustawa prawo budowlane, -<br/>ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - ustawa Kodeks cywilny, - ustawa o pracownikach samorządowych, - ustawa o Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), - ustawa o ochronie przyrody, - ustawa o ochronie środowiska, - ustawa o publicznym transporcie zbiorowym, -<br/>ustawa Prawo wodne, - ustawa o dostępie do informacji publicznej, - ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne, - ustawa o rachunkowości, - ustawa o finansach<br/>publicznych, - ustawa Ordynacja podatkowa, - ustawa o zwrocie podatku akcyzowego, - ustawa Prawo oświatowe, - ustawa o usługach turystycznych, - ustawa o<br/>systemie informacji oświatowej, - ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, - ustawa o praktykach absolwenckich, - ustawa Prawo o ustroju sądów,<br/>- ustawa o powszechnym obowiązku obrony RP, - ustawa o statystyce publicznej, - ustawa o ubezpieczeniach majątkowych i osobowych, - ustawa o ochronie praw<br/>lokatorów, - ustawa o drogach publicznych, - ustawa Kodeks Postępowania Administracyjnego, - ustawa o petycjach, - ustawa o pomocy obywatelom Ukrainy w<br/>związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa.<br/>Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest: - art.6 ust.1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba,<br/>której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy), - art.6 ust.1 lit. c RODO (przetwarzanie jest<br/>niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze), - art.6 ust.1 lit. e RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania<br/>realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi).<br/>4. Pani/ Pana dane mogą być udostępnione podmiotom: - upoważnionym na podstawie przepisów prawa, - przetwarzającym dane na zlecenie i w imieniu<br/>Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w celu świadczenia określonych w umowie usług.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. Pani/Pana dane będą przechowywane: - do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego<br/>z przepisów prawa, - przez okres niezbędny do realizacji określonego celu/celów, lecz nie krócej niż przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji lub innych<br/>przepisach prawa, - do czasu cofnięcia zgody, w przypadku przetwarzania danych na podstawie wyrażonej zgody.<br/>2. Pani/Pana prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:<br/>1) Do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia<br/>sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.<br/>2) Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego<br/>dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.<br/>3) Do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych /PUODO/ ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie dotyczących jej(-jego) danych osobowych narusza przepisy RODO.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.<br/>4. Podanie danych osobowych jest: - niezbędne i wynika z wyżej wskazanych przepisów prawa, - jest dobrowolne w przypadku danych nieobowiązkowych.<br/>5. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu poodejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym<br/>mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IR.271.055.2024.CK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej w zakresie przebudowy odcinka drogi<br/>gminnej nr 470104, oznaczonego od skrzyżowania ul. Szkolnej (dz. nr ew. 558 obręb 006 Smugi) z ul. Witosa do wysokości granicy pomiędzy działkami o<br/>nr ew. 18 i 19 usytuowanymi przy ul. Witosa. Początek zakresu opracowania został przedstawiony na rys. 1 w załączniku 1 do SWZ (rejon skrzyżowania<br/>ul. Szkolnej z ul. Witosa), a koniec opracowania został przedstawiony na rys. 6 w załączniku 1 oraz w załączniku 2 do SWZ stanowiącym fragment mapy<br/>z inwentaryzacji powykonawczej wcześniejszego etapu przebudowy odcinka drogi ul. Witosa wykonanej w 2023 r. Orientacyjna długość odcinka<br/>przebudowy drogi wynosi około 1300,00 mb. Zakres projektowy obejmuje wszystkie skrzyżowania dróg z drogą przedmiotowego odcinka ul. Witosa, tj.<br/>skrzyżowania z ulicami: Szkolną (droga powiatowa), Chodkiewicza, Prusa i Długą (drogi gminne).<br/>Przedmiotowy odcinek przebudowy drogi został udokumentowany na aktualnych fotografiach zdjęciowych stanowiących załącznik 3 do SWZ. Ponadto w<br/>załączniku 1 przedstawiono „poglądowe mapki” przedstawiające: orientacyjną długość przedmiotowego odcinka drogi, skrzyżowania w obrębie odcinka<br/>ul. Witosa oraz istniejącą infrastrukturę techniczną. Bezpośredni dostęp do zasobów mapy jest możliwy pod następującym adresem internetowym:<br/>https://mapy.powiatklobucki.pl .<br/>W ciągu przedmiotowego odcinka ul. Witosa istnieje fragment nawierzchni drogi w dobrym stanie technicznym, co zostało przedstawione wśród fotografii<br/>zdjęciowych stanowiących załącznik 3 do SWZ. Występuje on na odcinku od wysokości posesji oznaczonej nr porządkowym - 59 do wysokości posesji<br/>oznaczonej nr porządkowym - 21, stanowiącej teren siedziby Publicznej Szkoły Podstawowej im. św. Dominika Savio. Jest to odcinek wynoszący około:<br/>430,00 mb. Decyzja Zamawiającego dotycząca ujęcia w dokumentacji projektowej dla tego fragmentu drogi - wymiany nawierzchni, podbudowy czy<br/>jakiejkolwiek innej zmiany parametrów drogi, zostanie podjęta przez Zamawiającego po przedstawieniu i akceptacji koncepcji projektowej oraz<br/>ewentualnym przedstawieniu odpowiednich badań geologicznych. W opracowaniu dokumentacji projektowej należy ująć wymianę istniejącego przepustu<br/>zlokalizowanego pomiędzy ul. Witosa a ul. Długą. Droga ul. Wincentego Witosa została ujęta w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego<br/>terenu w Kłobucku obręb Smugi – Uchwała Nr 84/VII/2019 Rady Miejskiej w Kłobucku z dnia 7 maja 2019 r. stanowiąca załącznik nr 4 do SWZ.<br/>Przedmiotowa uchwała opublikowana jest na stronie internetowej Zamawiającego i dostępna bezpośrednio pod adresem:<br/>http://bip.gminaklobuck.pl/zagospodarowanie_przestrzenne/Uchwala_Nr_84_VII_2019_w_sprawie_uchwalenia_MPZPT_w_Klobucku_obrebie_Smugi.html<br/>2. Zakres projektowy obejmuje zaprojektowanie:<br/>- nowej nawierzchni drogi wraz z podbudową;<br/>- chodnika na całej długości przebudowy drogi wraz z nawiązaniem do istniejących ciągów chodnika w ul. Szkolnej (skrzyżowanie ul. Witosa z ul.<br/>Szkolną) i ul. Witosa (na wysokości działki nr ew. 19);<br/>- zjazdów w granicach własności pasa drogowego (budowa lub przebudowa);<br/>- odwodnienia drogi.<br/>3. Opracowanie i wykonanie ww. dokumentacji projektowej winno nastąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami, warunkami technicznymi,<br/>uzgodnieniami, opiniami, sprawdzeniami, decyzjami, opracowaniami, zatwierdzeniami i pozwoleniami umożliwiającymi uzyskanie decyzji o zezwoleniu na<br/>realizację inwestycji drogowej, na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie<br/>dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 311), zwanej dalej „Specustawą drogową”;<br/>4. Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>1) opracowanie koncepcyjne podlegające zatwierdzeniu przez Zamawiającego i dającego podstawę do dalszego szczegółowego projektowania;<br/>2) kompletny projekt budowlany wraz z projektem wykonawczym wykonanym w takim zakresie, by uzupełniał i uszczegóławiał projekt budowlany w<br/>stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót<br/>budowlanych;<br/>3) części kosztorysowe z podziałem robót na etapy uzgodnione z Zamawiającym (kosztorys inwestorski i przedmiar robót) oraz zbiorcze zestawienie<br/>kosztów netto i brutto;<br/>4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.<br/>5. Liczba egzemplarzy a także skład dokumentacji projektowej został wyszczególniony w Rozdz. III SWZ, tj. w ust. 3 pkt. 3.6.<br/>7. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto opracowania i obowiązki wyszczególnione w Rozdz. III SWZ tj. w ust. 3 pkt 3.7.<br/>8. Dokumentacja projektowo – kosztorysowa, obejmuje:<br/>1) wykonanie projektu budowlano – wykonawczego;<br/>2) sporządzenie części kosztorysowej tj. kosztorys inwestorski i przedmiar robót, z podziałem robót uzgodnionym z Zamawiającym;<br/>3) rozwiązania techniczne i kosztorysowe dotyczące likwidacji wszelkich kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną - jeśli takie wystąpią, także w terenie<br/>bezpośrednio przyległym;<br/>4) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;<br/>5) sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych wraz z jego zatwierdzeniem;<br/>6) sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem;<br/>7) sporządzenie harmonogramu robót;<br/>8) wykonanie badań geotechnicznych gruntów i innych badań niezbędnych dla dokonania oceny podłoża istniejącego, celem umożliwienia prawidłowego<br/>zaprojektowania konstrukcji nawierzchni jezdni.<br/>UWAGA:<br/>Ilość egzemplarzy dokumentacji projektowej oraz jej wersji określa załącznik nr 8 do SWS – wzór umowy.<br/>9. Wykonawca będzie sprawował nadzór w zakresie:<br/>1) przewidzianym dla nadzoru autorskiego w rozumieniu art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane;<br/>2) usług projektowych obejmujących opracowanie rysunków lub rozwiązań zamiennych wynikłych w trakcie realizacji robót w zakresie projektu<br/>budowlano - wykonawczego, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich oraz STWiORB (w zależności od specyfiki rozwiązania zamiennego).<br/>10. Pozostałe informacje zostały zawarte w Rozdziale III SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający przewiduje, że na etapie realizacji zamówienia, będzie korzystał z prawa opcji. Zgodnie z regulacjami ustawowymi, rozszerzenie<br/>zamówienia poza jego minimalny poziom jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego i będzie realizowane w miarę zaistniałej potrzeby.<br/>Dlatego też Zamawiający, zastrzegając prawo opcji:<br/>1) gwarantuje, że przedmiot umowy, który ma zostać obligatoryjnie wykonany to:<br/>a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej przebudowy odcinka drogi gminnej nr 470104, oznaczonego od skrzyżowania ul.<br/>Szkolnej (dz. nr ew. 558 obręb 006 Smugi) z ul. Witosa do wysokości granicy pomiędzy działkami o nr ew. 18 i 19 usytuowanymi przy ul. Witosa, wraz z<br/>wszystkimi skrzyżowaniami, tj. skrzyżowania z ulicami: Szkolną (droga powiatowa), Chodkiewicza, Prusa i Długą (drogi gminne).<br/>b) dokonanie podziału 36 działek wynikające z zastosowania „Specustawy drogowej”.<br/>2) przewiduje możliwość zlecenia w ramach maksymalnego poziomu zamówienia następujących czynności:<br/>a) pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych i zakłada do 5 planowanych pobytów na budowie oraz do 5 nadzorów<br/>rysunkowych;<br/>b) jednokrotnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich w przypadku, gdy przed rozpoczęciem procedury przetargowej, dotyczącej robót budowlanych,<br/>wystąpi taka konieczność, z zastrzeżeniem, że Wykonawca ma obowiązek zaktualizować kosztorysy inwestorskie w terminie wskazanym przez<br/>Zamawiającego w pisemnym wezwaniu przesłanym przez Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej lub faksu.<br/>c) dokonanie podziału dodatkowo do 10 działek (oprócz działek ujętych w ppkt.1 litera a) wynikające z zastosowania „Specustawy drogowej” <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">180 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>a) łączna cena ofertowa (brutto) za realizację całego przedmiotu zamówienia – 60 %,<br/>b) doświadczenie projektantów – 40 %.<br/>2. Każdy z Wykonawców w poszczególnych kryteriach otrzyma odpowiednią liczbę punktów, wyliczoną w następujący sposób:<br/>a) cena ofertowa - wg następującego wzoru:<br/>K(c) =Cn/Cb x 100<br/>gdzie poszczególne litery oznaczają:<br/>K(c) – liczba punktów,<br/>Cn – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,<br/>Cb – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),<br/>b) doświadczenie projektanta – K(d) :<br/>Wykonawca w ramach tego kryterium zobowiązany jest do wykazania doświadczenia poszczególnych osób wchodzących w skład zespołu projektantów, którzy<br/>będą brali udział w realizacji zamówienia, i którzy posiadają uprawnienia do projektowania w zakresie objętym przedmiotem postępowania. Zgodnie z tym<br/>Wykonawca może uzyskać max. 100 punktów. Punkty w niniejszym kryterium będą przyznawane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w pkt. 5 tabeli<br/>Formularza oferty, doświadczenie projektanta i obliczone wg następującego wzoru:<br/>Pi(P) = PBD + PBI<br/>gdzie poszczególne składniki oznaczają:<br/>1) PBD - dodatkowe doświadczenie projektanta w specjalności drogowej<br/>W przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że osoba wskazana w druku oferty, posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej<br/>drogowej dysponuje doświadczeniem projektanta nabytym przy opracowaniu dokumentacji projektowych w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub rozbudowy drogi<br/>publicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 320 t.j. z dnia 2024.03.06), o zaprojektowanej<br/>długości jezdni min. 300,00 metrów o nawierzchni twardej, ulepszonej a dokumentacje te były wykonane przed upływem terminu składania ofert, to Wykonawca<br/>otrzyma następującą ilość punktów:<br/>• za opracowanie jednej dokumentacji projektowej spełniającej w/w wymagania to wartość liczbowa ocenianego kryterium uzyskanego dla danej oferty wyniesie 0<br/>punktów;<br/>• za opracowanie dwóch dokumentacji projektowych spełniających w/w wymagania to wartość liczbowa ocenianego kryterium uzyskanego dla danej oferty wyniesie<br/>40 punktów;<br/>• za opracowanie czterech dokumentacji projektowych spełniających w/w wymagania to wartość liczbowa ocenianego kryterium uzyskanego dla danej oferty<br/>wyniesie 60 punktów;<br/>2) PBI - dodatkowe doświadczenie projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że osoba wskazana w druku oferty, posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w<br/>zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych dysponuje doświadczeniem projektanta nabytym przy<br/>opracowaniu dokumentacji projektowych w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub rozbudowy sieci kanalizacyjnej deszczowej lub sanitarnej o zaprojektowanej<br/>długości min. 100,00 mb, a dokumentacje te były wykonane przed upływem terminu składania ofert, to Wykonawca otrzyma następującą ilość punktów:<br/>• za opracowanie jednej dokumentacji projektowej spełniającej w/w wymagania to wartość liczbowa ocenianego kryterium uzyskanego dla danej oferty wyniesie 0<br/>punktów;<br/>• za opracowanie dwóch dokumentacji projektowych spełniających w/w wymagania to wartość liczbowa ocenianego kryterium uzyskanego dla danej oferty wyniesie<br/>20 punktów;<br/>• za opracowanie czterech dokumentacji projektowych spełniających w/w wymagania to wartość liczbowa ocenianego kryterium uzyskanego dla danej oferty<br/>wyniesie 40 punktów.<br/>3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą łączną ocenę w dwóch kryteriach oceny obliczoną wg<br/>wzoru:<br/>Pi = K(c ) x 60% + Pi(P) x 40%<br/>przy założeniu, że 1% = 1 punkt<br/>4. Poz. inform. Rozdz XXII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:<br/>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>4. Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>1) w zakresie spełnienia warunku posiadania kwalifikacji zawodowych Zamawiający będzie uznawał, wykazanie przez Wykonawcę, że skieruje do<br/>realizacji zamówienia publicznego zespół projektowy składający się z minimum jednej osoby pełniącej funkcję projektanta i posiadającej:<br/>a) uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2024r.,<br/>poz. 725 t.j. z dnia 2024.05.14) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów<br/>upoważniające do projektowania w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach<br/>zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023r., poz. 551 t.j. z dnia 2023.03.23) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o<br/>zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023r., poz. 334 t.j. z dnia 2023.02.23);<br/>b) uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2024r., poz. 725 t.j. z dnia 2024.05.14) lub<br/>odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do projektowania w zakresie<br/>wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów<br/>budownictwa (Dz. U. z 2023r., poz. 551 t.j. z dnia 2023.03.23) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023r., poz. 334 t.j. z dnia 2023.02.23);<br/>Uwaga1): Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji w przypadku osób, które posiadają wyżej wymienione uprawnienia w więcej niż jednej<br/>specjalności.<br/>2) w zakresie spełnienia warunku posiadania doświadczenia zawodowego Zamawiający będzie uznawał, wykazanie przez Wykonawcę w okresie<br/>ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie – wykonania<br/>należycie co najmniej jednej usługi polegającej na opracowaniu dokumentacji projektowej w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy drogi z jezdnią o<br/>nawierzchni twardej, ulepszonej, o zaprojektowanej długości jezdni nie mniejszej niż 300mb, dokumentacji projektowej budowy, przebudowy, rozbudowy:<br/>sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o długości nie mniejszej niż 100mb.<br/>Uwaga1): Jednocześnie zamawiający informuje, że doświadczenie Wykonawcy nie musi być wykazane w jednym zadaniu inwestycyjnym tzn. możliwe<br/>jest odrębne wykazanie wykonania jednej dokumentacji projektowej drogi, odrębne wykazanie wykonania jednej dokumentacji projektowej kanalizacji<br/>deszczowej lub sanitarnej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Wykonawca, którego oferta zostanie<br/>najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania kwalifikacji zawodowych, na podstawie art. 274 ust. 1<br/>ustawy zostanie wezwany do złożenia podmiotowego środka dowodowego (aktualnego na dzień ich złożenia) w postaci wykazu osób (załącznik nr 13 do SWZ)<br/>skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności i informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Uwaga1): Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji w przypadku osób, które posiadają wyżej wymienione uprawnienia w więcej niż jednej specjalności.<br/>2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania doświadczenia<br/>zawodowego, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia podmiotowego środka dowodowego (aktualnego na dzień ich złożenia) w postaci<br/>wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych (załącznik nr 14 do SWZ), w okresie ostatnich 5 lat, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały<br/>wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/>Uwaga1): Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się<br/>lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne<br/>dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie (dokumenty powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy). Okres, o którym wyżej mowa liczy się<br/>wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/>Uwaga2): Jednocześnie zamawiający informuje, że doświadczenie Wykonawcy nie musi być wykazane w jednym zadaniu inwestycyjnym tzn. możliwe jest odrębne<br/>wykazanie wykonania jednej dokumentacji projektowej drogi, odrębne wykazanie wykonania jednej dokumentacji projektowej kanalizacji deszczowej.<br/>3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów.<br/>4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt powyżej potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi<br/>zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu<br/>dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w<br/>celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia, w terminie nie<br/>krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia), w postaci:<br/>1. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie podstaw do wykluczenia wskazanych w ust.2 pkt 2.1 oraz 2.2 Rozdz. XV SWZ (załącznik nr 10 do SWZ).<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia w zakresie pkt .1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o zamówienie.<br/>W przypadku korzystania przez Wykonawcę ze zdolności technicznych lub zawodowych albo sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających<br/>zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o aktualności informacji<br/>zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie podstaw do wykluczenia wskazanych w ust. 2<br/>pkt 2.1 oraz 2.2 Rozdz. XV SWZ zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ.<br/>2. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 12 do SWZ) w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 t.j. ), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, przedmiotowe oświadczenie w zakresie pkt. 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Dla przeprowadzenia oceny ofert (tj. uzyskania określonej ilości punktów w ramach kryterium dodatkowego doświadczenia projektantów) każdy<br/>Wykonawca zobowiązany jest:<br/>1. Wskazać w Formularzu ofertowym z imienia i nazwiska osobę, która będzie pełnić funkcję projektanta i będzie brała udział w realizacji zamówienia<br/>(Zamawiający wymaga osobistego wykonywania świadczenia przez tę osobę);<br/>2. Wymienić w Formularzu ofertowym nazwę zadań wraz z opisem usługi polegającej na opracowaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej w<br/>rozumieniu ustawy Prawo budowlane w zakresie:<br/>1) budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi publicznej, w której uczestniczył wskazany projektant wraz z podaniem kilometrażu projektowanej drogi<br/>publicznej dla której opracowano dokumentację projektowo-kosztorysową;<br/>2) budowy, przebudowy lub rozbudowy: sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, w której uczestniczył wskazany projektant wraz z podaniem długości<br/>zaprojektowanej sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej dla której opracowano dokumentację projektowo-kosztorysową;<br/>Uwaga: Wykonawca może wskazać doświadczenie poszczególnych projektantów przy realizacji dokumentacji projektowo – kosztorysowych w ramach<br/>odrębnych zadań inwestycyjnych.<br/>3. Przedłożyć przy ofercie dokumenty, inne niż oświadczenia własne Wykonawcy, potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie i że<br/>dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji funkcję projektanta (odpowiednio dla danej branży). Do dokumentów tych należą np.:<br/>- podpisane protokoły zdawczo-odbiorcze dokumentacji projektowych;<br/>- oświadczenie inwestora, potwierdzające że dedykowana osoba pełniła w wykazanych przedsięwzięciach funkcję projektanta;<br/>- referencje wystawione przez Inwestora dla Wykonawcy usługi projektowej, zawierające wykaz osób pełniących funkcję projektanta;<br/>- kopia decyzji pozwalającej na budowę i zatwierdzającej projekt budowlany, przy realizacji którego dedykowana osoba pełniła funkcję projektanta;<br/>- oświadczenie dedykowanej osoby, potwierdzające że pełniła ona w wykazanych przedsięwzięciach funkcję projektanta.<br/>Dowody potwierdzające, że: wykazane usługi zostały wykonane należycie oraz, że dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji funkcję projektanta<br/>muszą zostać załączone przez Wykonawcę przy ofercie.<br/>Uwaga: nieprzedłożenie przy ofercie dowodów, o których mowa powyżej, potwierdzających że wykazane usługi zostały wykonane należycie oraz że<br/>dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji funkcję projektanta spowoduje, że Zamawiający przyzna Wykonawcy w kryterium doświadczenia<br/>projektantów 0 pkt;<br/>Dowodami, o których mowa powyżej, nie mogą być oświadczenia własne Wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia. Wzór formularza ofertowego stanowi<br/>załącznik nr 5 do SWZ. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie formularza ofertowego sporządzonego przez Zamawiającego. W przypadku,<br/>gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w<br/>formularzu ofertowym.<br/>2. Do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu Wykonawca dołącza oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy.<br/>Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Wzór oświadczenia<br/>stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o<br/>zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają<br/>brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które części dokumentacji wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 15 do SWZ.<br/>5. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego<br/>zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym. Wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 9 do SWZ.<br/>6. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.<br/>7. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do reprezentowania należy dołączyć do oferty - odpis lub<br/>informacje z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca<br/>nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i<br/>ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba,<br/>której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powyżej, Zamawiający żąda złożenia pełnomocnictwa lub innego<br/>dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.<br/>8. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - zgodnie z przypadkiem opisanym w Rozdz. XII SWZ tj. ust. 14.<br/>9. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przypadkiem<br/>opisanym w Rozdz. XII SWZ tj. w ust. 14 pkt 14.1.<br/>10. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby zgodnie z przypadkiem opisanym w Rozdz. XII SWZ tj. w ust. 14 pkt 14.2. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile<br/>upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą<br/>ofertę.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki<br/>cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy<br/>podpiszą ofertę.<br/>Uwaga nr 1: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z<br/>Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (pkt 6 rozdziału<br/>XII SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać<br/>wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:<br/>5.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>5.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego<br/>spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika<br/>występującego w imieniu wszystkich podmiotów.<br/>6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiany umowy możliwe są jedynie na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej<br/>ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru<br/>Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych poniżej warunków ich<br/>wystąpienia oraz warunków zmiany umowy:<br/>1) w zakresie zmiany terminu zakończenia przedmiotu zamówienia objętego umową o określoną liczbę dni, w których nie można było wykonywać<br/>dokumentacji projektowo-kosztorysowej, dopuszczalne jest wprowadzenie zmian spowodowanych udokumentowanymi:<br/>a) okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego,<br/>b) zmianami będącymi następstwem działania organów administracji,<br/>c) innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Wykonawcy, skutkującymi niemożnością rozpoczęcia lub prowadzenia prac pomimo zachowania<br/>należytej staranności,<br/>d) przerwami z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,<br/>e) przedłużeniami opiniowania lub zatwierdzania przez TAURON Dystrybucja S.A., Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku, Zarząd Dróg i Gospodarki<br/>Komunalnej w Kłobucku, Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego S.A. w Częstochowie, ORANGE Polska Dostarczanie i<br/>Serwis Usług, Wydział Ewidencji i Zarządzania Danymi o infrastrukturze w Opolu, FIBEE I Sp. z o.o., Wysogotowo, ul. Wierzbowa 84, 62-081<br/>Przeźmierowo lub innych gestorów sieci infrastruktury technicznej, opracowań projektowych powyżej 30 dni o ile nie wynika to z zaniedbań Wykonawcy;<br/>2) w zakresie zmiany obowiązującej stawki VAT:<br/>a) jeśli dojdzie do podwyższenia stawki VAT, Strony uzgadniają zwiększenie wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT<br/>spowodowanej podwyższeniem stawki podatku VAT,<br/>b) jeśli dojdzie do obniżenia stawki VAT, Wykonawca wyraża zgodę na zmniejszenie wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT<br/>spowodowaną obniżeniem stawki podatku VAT;<br/>3) w zakresie zmiany osoby projektanta: za zgodą Zamawiającego, Wykonawca ma prawo dokonać zmiany projektanta pod warunkiem, że<br/>doświadczenie nowego, proponowanego projektanta, będzie co najmniej równe doświadczeniu osoby wskazanej § 6 ust. 3 Umowy; w przypadku zmiany<br/>projektanta, Wykonawca ma obowiązek udowodnić Zamawiającemu doświadczenie nowej osoby;<br/>4) w zakresie pozostałych zmian wynikających ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację<br/>przedmiotu umowy; Strony z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji oraz poszanowania interesów każdej ze stron będą zmierzać do dostosowania<br/>umowy do zmian wynikających z wprowadzenia nowych przepisów prawa; w takim wypadku zmiany umowy ograniczać się będą do konieczności<br/>wynikającej ze zmiany powszechnie obowiązującego prawa, tj. nie mogą być dokonane wówczas, gdy przepisy takie mają charakter dyspozycyjny<br/>(względnie obowiązujący).<br/>3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 2 pkt 1, termin wykonania umowy określony we wstępie do wyliczenia w §<br/>2 ust. 2 może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej<br/>jednak niż o okres trwania tych okoliczności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-15 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com