JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20241121/0060940401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi społeczne w Gminie Wyrzysk” -świadczenie usług opiekuńczych przez <br/>6 opiekunów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w WYRZYSKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 004611568</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bydgoska 38</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wyrzysk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">89-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@mgops-wyrzysk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mgops-wyrzysk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi społeczne w Gminie Wyrzysk” -świadczenie usług opiekuńczych przez <br/>6 opiekunów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d99000be-ad04-49e6-87da-9f9a64f63869</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00609404</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00076216/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 „Usługi społeczne w Gminie Wyrzysk” -świadczenie usług opiekuńczych przez 6 opiekunów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia: </h3> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 3) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 4) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 7) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 8) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 9) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 10) ustawy</p> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowywane w ramach programu : Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW) współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) oraz Budżetu Państwa Nr Umowy: FEWP.06.13-IZ.00-0046/23-00 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d99000be-ad04-49e6-87da-9f9a64f63869 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https:// ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">11.1W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która<br/>jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>11.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>11.3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami: Pani A. Belniak e-mail: aktywny.wyrzysk@gmail.com<br/>11.4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>11.5.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-<br/>Zamówienia ani logowania.<br/>11.6.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści<br/>zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>11.7. Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach<br/>rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i<br/>przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały<br/>bezpośredniego zastosowania.<br/>11.8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie<br/>wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i<br/>przekazuje się jako załącznik), lub<br/>b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>11.9. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa<br/>się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do<br/>komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,<br/>zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej<br/>wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).Zamawiający dopuszcza komunikacje za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>aktywny.wyrzysk@gmail.com( nie dotyczy składania ofert)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),<br/>dalej „RODO”, Zamawiający<br/>informuje, że:<br/>Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;<br/>dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Usługi społeczne w Gminie Wyrzysk”-świadczenie usług opiekuńczych przez 6<br/>opiekunów ,prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o jawność postępowania (między innymi art. 18, art. 74, art. 252 art. 260 Ustawy).<br/>1) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy. Okresy wskazane powyżej mogą zostać przedłużone do czasu upływu okresu przedawnienia ewentualnych<br/>roszczeń, jeśli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub jeżeli<br/>przetwarzanie jest niezbędne na podstawie innych przepisów prawa.<br/>2) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych Ustawy<br/>związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">3) Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych<br/>osobowych:<br/>1) prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych;<br/>2) prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO, jednak skorzystacie z tego prawa nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;<br/>3) prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania<br/>się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;<br/>4) prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18<br/>ust. 2 RODO. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania<br/>danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>4) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych<br/>osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki<br/>2, 00-193 Warszawa.<br/>5) Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych. Dane osobowe nie będą służyły<br/>profilowaniu, w tym zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.<br/>Zamawiający dodatkowo informuje, że obowiązek stosowania przepisów RODO spoczywa także na Wykonawcy, co oznacza, że<br/>wykonawca jest zobowiązany spełnić obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 13 lub 14 RODO, w stosunku do osób trzecich,<br/>których dane osobowe Wykonawca pozyskuje w celu przekazania ich Zamawiającemu w ofertach lub innych dokumentach w<br/>postępowaniu</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.4.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Część 1: min. 1 opiekunka- ( min.4 podopiecznych)1398 h ogółem , usługa świadczona w miejscu zamieszkania<br/>podopiecznego<br/>4.1.2 Liczba uczestników i zakres godzinowy wsparcia w poszczególnych zadaniach wynika z doświadczenia pracowników<br/>socjalnych, a także badania potencjalnej grupy docelowej i ich rodzin i jest odpowiedzią na ich potrzeby.<br/>4.1.3 Zadaniem Wykonawcy niniejszego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w sposób, w oparciu o<br/>opracowany indywidualny plan wsparcia- zał. Nr 8 do SWZ (również w soboty, niedziele i dni świąteczne). W uzasadnionych<br/>przypadkach godziny realizacji usług mogą ulec zmianie po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Szacunkowa liczba<br/>osób w skali miesiąca objętych usługami wynosi: ok. 22. Liczba ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, przy czym<br/>przewidziana liczba usług opiekuńczych w projekcie 8430 h nie ulegnie zmianie.<br/>4.1.4 Przez pracowników socjalnych zostanie opracowany dokument, który będzie miał charakter planu działania<br/>dostosowanego do konkretnych potrzeb i ograniczeń zdrowia, określał rodzaj udzielanego wsparcia, wymiar godzin,<br/>harmonogram i miejsce świadczenia usług. Zakres wsparcia może podlegać modyfikacjom w zakresie potrzeb uczestników.<br/>Organizacja świadczenia usług opiekuńczych uwzględnia podmiotowość uprawnionych, w tym respektowanie prawa do<br/>poszanowania i ochrony godności, intymności oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych – opiekunki będą<br/>nadzorowane przez pracowników Zamawiającego, którzy będą kontaktować się z podopiecznymi, sprawdzą ich<br/>zadowolenie i wprowadzą ewentualne zmiany we wsparciu.<br/>4.1.5Wsparcie wynika z zapisów projektu będzie zgodne z Wytycznymi obszarowymi w szczególności z Minimalnymi<br/>wymaganiami świadczenia usług społecznych w społeczności lokalnej (z sekcji 4.3.5 Wytycznych EFS Plus).<br/>4.1.6 Podmiot realizujący usługi opiekuńcze zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem<br/>jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi<br/>opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług.<br/>4.1.7Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług (opiekuńcze). Zamawiający zastrzega,<br/>że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usługi-1 godzina oznacza<br/>60 min.;<br/>4.1.8 Realizację usług na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy Wykonawca będzie wykonywał zgodnie z niżej opisanymi<br/>procedurami:<br/>1) informacja o przyznaniu usług, ich terminie i wymiarze będzie przekazywana telefonicznie lub e-mailem przez<br/>koordynatora Projektu Zamawiającego na podstawie planu działania – umowy trójstronnej,<br/>2) Wykonawca otrzyma egzemplarz planu działania – umowy trójstronnej od Zamawiającego,<br/>3) W sytuacji, gdy zakończenie świadczenia usług nastąpi w terminie wcześniejszym niż wskazany w umowie trójstronnej,<br/>Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę telefonicznie, lub e-mailem.<br/>4.1.9 Przekazany Wykonawcy plan działania – umowa trójstronna będzie zawierał informacje niezbędne do świadczenia<br/>usług takie jak:<br/>1) imię i nazwisko oraz adres osoby zakwalifikowanej do świadczenia usług,<br/>2) rodzaj usług,<br/>3) wymiar dzienny świadczonych usług<br/>4) okres, przez który usługi mają być świadczone,<br/>5) dane adresowe Wykonawcy.<br/>5.Czas określony w umowie trójstronnej jako czas świadczenia usług, oznacza czas realizacji<br/>zleconego zakresu usług. cd w swz </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych</p> <p class="mb-0">85312100-0 - Usługi opieki dziennej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących<br/>kryteriów oceny ofert:</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia(T)/(Termin faktycznego rozpoczęcia świadczenia usługi opiekuna/ki u podopiecznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2: min. 1 opiekunka- ( min.4 podopiecznych)1398 h ogółem , usługa świadczona w miejscu zamieszkania<br/>podopiecznego<br/>4.1.2 Liczba uczestników i zakres godzinowy wsparcia w poszczególnych zadaniach wynika z doświadczenia pracowników<br/>socjalnych, a także badania potencjalnej grupy docelowej i ich rodzin i jest odpowiedzią na ich potrzeby.<br/>4.1.3 Zadaniem Wykonawcy niniejszego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w sposób, w oparciu o<br/>opracowany indywidualny plan wsparcia- zał. Nr 8 do SWZ (również w soboty, niedziele i dni świąteczne). W uzasadnionych<br/>przypadkach godziny realizacji usług mogą ulec zmianie po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Szacunkowa liczba<br/>osób w skali miesiąca objętych usługami wynosi: ok. 22. Liczba ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, przy czym<br/>przewidziana liczba usług opiekuńczych w projekcie 8430 h nie ulegnie zmianie.<br/>4.1.4 Przez pracowników socjalnych zostanie opracowany dokument, który będzie miał charakter planu działania<br/>dostosowanego do konkretnych potrzeb i ograniczeń zdrowia, określał rodzaj udzielanego wsparcia, wymiar godzin,<br/>harmonogram i miejsce świadczenia usług. Zakres wsparcia może podlegać modyfikacjom w zakresie potrzeb uczestników.<br/>Organizacja świadczenia usług opiekuńczych uwzględnia podmiotowość uprawnionych, w tym respektowanie prawa do<br/>poszanowania i ochrony godności, intymności oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych – opiekunki będą<br/>nadzorowane przez pracowników Zamawiającego, którzy będą kontaktować się z podopiecznymi, sprawdzą ich<br/>zadowolenie i wprowadzą ewentualne zmiany we wsparciu.<br/>4.1.5Wsparcie wynika z zapisów projektu będzie zgodne z Wytycznymi obszarowymi w szczególności z Minimalnymi<br/>wymaganiami świadczenia usług społecznych w społeczności lokalnej (z sekcji 4.3.5 Wytycznych EFS Plus).<br/>4.1.6 Podmiot realizujący usługi opiekuńcze zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem<br/>jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi<br/>opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług.<br/>4.1.7Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług (opiekuńcze). Zamawiający zastrzega,<br/>że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usługi-1 godzina oznacza<br/>60 min.;cd w swz </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących<br/>kryteriów oceny ofert:</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia(T)/(Termin faktycznego rozpoczęcia świadczenia usługi opiekuna/ki u podopiecznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3: min. 1 opiekunka- ( min.4 podopiecznych)1398 h ogółem , usługa świadczona w miejscu zamieszkania<br/>podopiecznego<br/>4.1.2 Liczba uczestników i zakres godzinowy wsparcia w poszczególnych zadaniach wynika z doświadczenia pracowników<br/>socjalnych, a także badania potencjalnej grupy docelowej i ich rodzin i jest odpowiedzią na ich potrzeby.<br/>4.1.3 Zadaniem Wykonawcy niniejszego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w sposób, w oparciu o<br/>opracowany indywidualny plan wsparcia- zał. Nr 8 do SWZ (również w soboty, niedziele i dni świąteczne). W uzasadnionych<br/>przypadkach godziny realizacji usług mogą ulec zmianie po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Szacunkowa liczba<br/>osób w skali miesiąca objętych usługami wynosi: ok. 22. Liczba ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, przy czym<br/>przewidziana liczba usług opiekuńczych w projekcie 8430 h nie ulegnie zmianie.<br/>4.1.4 Przez pracowników socjalnych zostanie opracowany dokument, który będzie miał charakter planu działania<br/>dostosowanego do konkretnych potrzeb i ograniczeń zdrowia, określał rodzaj udzielanego wsparcia, wymiar godzin,<br/>harmonogram i miejsce świadczenia usług. Zakres wsparcia może podlegać modyfikacjom w zakresie potrzeb uczestników.<br/>Organizacja świadczenia usług opiekuńczych uwzględnia podmiotowość uprawnionych, w tym respektowanie prawa do<br/>poszanowania i ochrony godności, intymności oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych – opiekunki będą<br/>nadzorowane przez pracowników Zamawiającego, którzy będą kontaktować się z podopiecznymi, sprawdzą ich<br/>zadowolenie i wprowadzą ewentualne zmiany we wsparciu.<br/>4.1.5Wsparcie wynika z zapisów projektu będzie zgodne z Wytycznymi obszarowymi w szczególności z Minimalnymi<br/>wymaganiami świadczenia usług społecznych w społeczności lokalnej (z sekcji 4.3.5 Wytycznych EFS Plus).<br/>4.1.6 Podmiot realizujący usługi opiekuńcze zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem<br/>jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi<br/>opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług.<br/>4.1.7Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług (opiekuńcze). Zamawiający zastrzega,<br/>że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usługi-1 godzina oznacza<br/>60 min.;<br/>4.1.8 Realizację usług na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy Wykonawca będzie wykonywał zgodnie z niżej opisanymi<br/>procedurami:<br/>1) informacja o przyznaniu usług, ich terminie i wymiarze będzie przekazywana telefonicznie lub e-mailem przez<br/>koordynatora Projektu Zamawiającego na podstawie planu działania – umowy trójstronnej,<br/>2) Wykonawca otrzyma egzemplarz planu działania – umowy trójstronnej od Zamawiającego,<br/>3) W sytuacji, gdy zakończenie świadczenia usług nastąpi w terminie wcześniejszym niż wskazany w umowie trójstronnej,<br/>Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę telefonicznie, lub e-mailem.<br/>4.1.9 Przekazany Wykonawcy plan działania – umowa trójstronna będzie zawierał informacje niezbędne do świadczenia<br/>usług takie jak:<br/>1) imię i nazwisko oraz adres osoby zakwalifikowanej do świadczenia usług,<br/>2) rodzaj usług,<br/>3) wymiar dzienny świadczonych usług<br/>4) okres, przez który usługi mają być świadczone,<br/>5) dane adresowe Wykonawcy.<br/>5.Czas określony w umowie trójstronnej jako czas świadczenia usług, oznacza czas realizacji<br/>zleconego zakresu usług.<br/>5.1.Częstotliwość świadczonych usług oraz rodzaj i termin ich wykonania muszą być zgodne z planem działania – umową<br/>trójstronną i harmonogramem. Godziny, w jakich usługi mają być świadczone powinny być dostosowane do potrzeb<br/>świadczeniobiorców. W sytuacji, kiedy osoba świadcząca usługi na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy nie może ich<br/>wykonać w terminach określonych w harmonogramie, np. z powodu choroby, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić<br/>każdorazowo zastępstwo przez osobę ujętą w wykazie osób i powiadomić o zmianie Zamawiającego przed rozpoczęciem<br/>wykonywania usług. Wykonawca do świadczenia usług nie może kierować osób będących członkami najbliższej rodziny<br/>Świadczeniobiorcy cd w swz </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych</p> <p class="mb-0">85312100-0 - Usługi opieki dziennej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących<br/>kryteriów oceny ofert:</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia(T)/(Termin faktycznego rozpoczęcia świadczenia usługi opiekuna/ki u podopiecznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4: min. 1 opiekunka- ( min.4 podopiecznych)1398 h ogółem , usługa świadczona w miejscu zamieszkania<br/>podopiecznego<br/>4.1.2 Liczba uczestników i zakres godzinowy wsparcia w poszczególnych zadaniach wynika z doświadczenia pracowników<br/>socjalnych, a także badania potencjalnej grupy docelowej i ich rodzin i jest odpowiedzią na ich potrzeby.<br/>4.1.3 Zadaniem Wykonawcy niniejszego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w sposób, w oparciu o<br/>opracowany indywidualny plan wsparcia- zał. Nr 8 do SWZ (również w soboty, niedziele i dni świąteczne). W uzasadnionych<br/>przypadkach godziny realizacji usług mogą ulec zmianie po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Szacunkowa liczba<br/>osób w skali miesiąca objętych usługami wynosi: ok. 22. Liczba ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, przy czym<br/>przewidziana liczba usług opiekuńczych w projekcie 8430 h nie ulegnie zmianie.<br/>4.1.4 Przez pracowników socjalnych zostanie opracowany dokument, który będzie miał charakter planu działania<br/>dostosowanego do konkretnych potrzeb i ograniczeń zdrowia, określał rodzaj udzielanego wsparcia, wymiar godzin,<br/>harmonogram i miejsce świadczenia usług. Zakres wsparcia może podlegać modyfikacjom w zakresie potrzeb uczestników.<br/>Organizacja świadczenia usług opiekuńczych uwzględnia podmiotowość uprawnionych, w tym respektowanie prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych – opiekunki będą<br/>nadzorowane przez pracowników Zamawiającego, którzy będą kontaktować się z podopiecznymi, sprawdzą ich<br/>zadowolenie i wprowadzą ewentualne zmiany we wsparciu.<br/>4.1.5Wsparcie wynika z zapisów projektu będzie zgodne z Wytycznymi obszarowymi w szczególności z Minimalnymi<br/>wymaganiami świadczenia usług społecznych w społeczności lokalnej (z sekcji 4.3.5 Wytycznych EFS Plus).<br/>4.1.6 Podmiot realizujący usługi opiekuńcze zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem<br/>jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi<br/>opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług.<br/>4.1.7Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług (opiekuńcze). Zamawiający zastrzega,<br/>że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usługi-1 godzina oznacza<br/>60 min.;<br/>4.1.8 Realizację usług na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy Wykonawca będzie wykonywał zgodnie z niżej opisanymi<br/>procedurami:<br/>1) informacja o przyznaniu usług, ich terminie i wymiarze będzie przekazywana telefonicznie lub e-mailem przez<br/>koordynatora Projektu Zamawiającego na podstawie planu działania – umowy trójstronnej,<br/>2) Wykonawca otrzyma egzemplarz planu działania – umowy trójstronnej od Zamawiającego,<br/>3) W sytuacji, gdy zakończenie świadczenia usług nastąpi w terminie wcześniejszym niż wskazany w umowie trójstronnej,<br/>Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę telefonicznie, lub e-mailem.<br/>4.1.9 Przekazany Wykonawcy plan działania – umowa trójstronna będzie zawierał informacje niezbędne do świadczenia<br/>usług takie jak:<br/>1) imię i nazwisko oraz adres osoby zakwalifikowanej do świadczenia usług,<br/>2) rodzaj usług,<br/>3) wymiar dzienny świadczonych usług<br/>4) okres, przez który usługi mają być świadczone,<br/>5) dane adresowe Wykonawcy.<br/>5.Czas określony w umowie trójstronnej jako czas świadczenia usług, oznacza czas realizacji<br/>zleconego zakresu usług.<br/>5.1.Częstotliwość świadczonych usług oraz rodzaj i termin ich wykonania muszą być zgodne z planem działania – umową<br/>trójstronną i harmonogramem. Godziny, w jakich usługi mają być świadczone powinny być dostosowane do potrzeb<br/>świadczeniobiorców. W sytuacji, kiedy osoba świadcząca usługi na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy nie może ich<br/>wykonać w terminach określonych w harmonogramie, np. z powodu choroby, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić<br/>każdorazowo zastępstwo przez osobę ujętą w wykazie osób i powiadomić o zmianie Zamawiającego przed rozpoczęciem<br/>wykonywania usług. Wykonawca do świadczenia usług nie może kierować osób będących członkami najbliższej rodziny<br/>Świadczeniobiorcy cd w swz </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych</p> <p class="mb-0">85312100-0 - Usługi opieki dziennej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących<br/>kryteriów oceny ofert:</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia(T)/(Termin faktycznego rozpoczęcia świadczenia usługi opiekuna/ki u podopiecznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5: min. 1 opiekunka- ( min.4 podopiecznych)1398 h ogółem , usługa świadczona w miejscu zamieszkania<br/>podopiecznego<br/>4.1.2 Liczba uczestników i zakres godzinowy wsparcia w poszczególnych zadaniach wynika z doświadczenia pracowników<br/>socjalnych, a także badania potencjalnej grupy docelowej i ich rodzin i jest odpowiedzią na ich potrzeby.<br/>4.1.3 Zadaniem Wykonawcy niniejszego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w sposób, w oparciu o<br/>opracowany indywidualny plan wsparcia- zał. Nr 8 do SWZ (również w soboty, niedziele i dni świąteczne). W uzasadnionych<br/>przypadkach godziny realizacji usług mogą ulec zmianie po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Szacunkowa liczba<br/>osób w skali miesiąca objętych usługami wynosi: ok. 22. Liczba ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, przy czym<br/>przewidziana liczba usług opiekuńczych w projekcie 8430 h nie ulegnie zmianie.<br/>4.1.4 Przez pracowników socjalnych zostanie opracowany dokument, który będzie miał charakter planu działania<br/>dostosowanego do konkretnych potrzeb i ograniczeń zdrowia, określał rodzaj udzielanego wsparcia, wymiar godzin,<br/>harmonogram i miejsce świadczenia usług. Zakres wsparcia może podlegać modyfikacjom w zakresie potrzeb uczestników.<br/>Organizacja świadczenia usług opiekuńczych uwzględnia podmiotowość uprawnionych, w tym respektowanie prawa do<br/>poszanowania i ochrony godności, intymności oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych – opiekunki będą<br/>nadzorowane przez pracowników Zamawiającego, którzy będą kontaktować się z podopiecznymi, sprawdzą ich<br/>zadowolenie i wprowadzą ewentualne zmiany we wsparciu.<br/>4.1.5Wsparcie wynika z zapisów projektu będzie zgodne z Wytycznymi obszarowymi w szczególności z Minimalnymi<br/>wymaganiami świadczenia usług społecznych w społeczności lokalnej (z sekcji 4.3.5 Wytycznych EFS Plus).<br/>4.1.6 Podmiot realizujący usługi opiekuńcze zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem<br/>jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi<br/>opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług.<br/>4.1.7Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług (opiekuńcze). Zamawiający zastrzega,<br/>że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usługi-1 godzina oznacza<br/>60 min.;<br/>4.1.8 Realizację usług na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy Wykonawca będzie wykonywał zgodnie z niżej opisanymi<br/>procedurami:<br/>1) informacja o przyznaniu usług, ich terminie i wymiarze będzie przekazywana telefonicznie lub e-mailem przez<br/>koordynatora Projektu Zamawiającego na podstawie planu działania – umowy trójstronnej,<br/>2) Wykonawca otrzyma egzemplarz planu działania – umowy trójstronnej od Zamawiającego,<br/>3) W sytuacji, gdy zakończenie świadczenia usług nastąpi w terminie wcześniejszym niż wskazany w umowie trójstronnej,<br/>Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę telefonicznie, lub e-mailem.<br/>4.1.9 Przekazany Wykonawcy plan działania – umowa trójstronna będzie zawierał informacje niezbędne do świadczenia<br/>usług takie jak:<br/>1) imię i nazwisko oraz adres osoby zakwalifikowanej do świadczenia usług,<br/>2) rodzaj usług,<br/>3) wymiar dzienny świadczonych usług<br/>4) okres, przez który usługi mają być świadczone,<br/>5) dane adresowe Wykonawcy.<br/>5.Czas określony w umowie trójstronnej jako czas świadczenia usług, oznacza czas realizacji<br/>zleconego zakresu usług.<br/>5.1.Częstotliwość świadczonych usług oraz rodzaj i termin ich wykonania muszą być zgodne z planem działania – umową<br/>trójstronną i harmonogramem. Godziny, w jakich usługi mają być świadczone powinny być dostosowane do potrzeb<br/>świadczeniobiorców. W sytuacji, kiedy osoba świadcząca usługi na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy nie może ich<br/>wykonać w terminach określonych w harmonogramie, np. z powodu choroby, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić<br/>każdorazowo zastępstwo przez osobę ujętą w wykazie osób i powiadomić o zmianie Zamawiającego przed rozpoczęciem<br/>wykonywania usług. Wykonawca do świadczenia usług nie może kierować osób będących członkami najbliższej rodziny<br/>Świadczeniobiorcy cd w swz </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych</p> <p class="mb-0">85312100-0 - Usługi opieki dziennej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących<br/>kryteriów oceny ofert:</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia(T)/(Termin faktycznego rozpoczęcia świadczenia usługi opiekuna/ki u podopiecznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 6: min. 1 opiekunka- ( min. 2 podopiecznych)1440 h ogółem w mieszkaniu wspomaganym<br/>4.1.2 Liczba uczestników i zakres godzinowy wsparcia w poszczególnych zadaniach wynika z doświadczenia pracowników<br/>socjalnych, a także badania potencjalnej grupy docelowej i ich rodzin i jest odpowiedzią na ich potrzeby.<br/>4.1.3 Zadaniem Wykonawcy niniejszego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w sposób, w oparciu o<br/>opracowany indywidualny plan wsparcia- zał. Nr 8 do SWZ (również w soboty, niedziele i dni świąteczne). W uzasadnionych<br/>przypadkach godziny realizacji usług mogą ulec zmianie po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Szacunkowa liczba<br/>osób w skali miesiąca objętych usługami wynosi: ok. 22. Liczba ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, przy czym<br/>przewidziana liczba usług opiekuńczych w projekcie 8430 h nie ulegnie zmianie.<br/>4.1.4 Przez pracowników socjalnych zostanie opracowany dokument, który będzie miał charakter planu działania<br/>dostosowanego do konkretnych potrzeb i ograniczeń zdrowia, określał rodzaj udzielanego wsparcia, wymiar godzin,<br/>harmonogram i miejsce świadczenia usług. Zakres wsparcia może podlegać modyfikacjom w zakresie potrzeb uczestników.<br/>Organizacja świadczenia usług opiekuńczych uwzględnia podmiotowość uprawnionych, w tym respektowanie prawa do<br/>poszanowania i ochrony godności, intymności oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych – opiekunki będą<br/>nadzorowane przez pracowników Zamawiającego, którzy będą kontaktować się z podopiecznymi, sprawdzą ich<br/>zadowolenie i wprowadzą ewentualne zmiany we wsparciu.<br/>4.1.5Wsparcie wynika z zapisów projektu będzie zgodne z Wytycznymi obszarowymi w szczególności z Minimalnymi<br/>wymaganiami świadczenia usług społecznych w społeczności lokalnej (z sekcji 4.3.5 Wytycznych EFS Plus).<br/>4.1.6 Podmiot realizujący usługi opiekuńcze zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem<br/>jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi<br/>opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług.<br/>4.1.7Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług (opiekuńcze). Zamawiający zastrzega,<br/>że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usługi-1 godzina oznacza<br/>60 min.; cd w swz </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych</p> <p class="mb-0">85312100-0 - Usługi opieki dziennej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących<br/>kryteriów oceny ofert:</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia(T)/(Termin faktycznego rozpoczęcia świadczenia usługi opiekuna/ki u podopiecznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:<br/>-Część I-VI zamówienia: Zamawiający żąda przedstawienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji<br/>zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich<br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a<br/>także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;- zał. Nr 4<br/>Zamawiający uzna za warunek spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował min. 1 osobą do realizacji każdej z części<br/>zamówienia, która będzie posiadać potrzebne kwalifikacje, uprawnienia, doświadczenie niezbędne do wykonania<br/>zamówienia tj.: Usługa opiekuńcza może być świadczona przez:<br/>a) osobę, która posiada kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, asystent osoby<br/>niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy<br/>społecznej , lub<br/>b) osobę, która posiada doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariackie lub osobiste<br/>wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego i odbyła minimum 80-godzinne szkolenie z zakresu realizowanej usługi, w<br/>tym udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej<br/>W świetle art. 94 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, o którym mowa w ust. 1, zamawiający będzie żądał oświadczenia<br/>potwierdzającego od Wykonawcy: 1) status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub spółdzielni socjalnej lub<br/>dokumentów potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która<br/>będzie realizowała zamówienie, działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie<br/>marginalizowanych; 2) procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w<br/>ust. 1, zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej, spółdzielnie socjalne lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną<br/>organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W<br/>celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie części od I-VI zamówienia:<br/>- wykazu osób skierowanych do realizacji usług zgodnie z zał. Nr 4 do SWZ opisanym w rozdz. VI ust. 6.1.4 tiret pierwszy<br/>- W celu potwierdzenia spełnienie przez Wykonawcę warunków, o których mowa w rozdz. 1 ust. 1 .2 SWZ (warunki zamówień<br/>zastrzeżonych zgodnie z art. 94 ustawy Pzp). Zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, dokumentów potwierdzających:<br/>a) status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub spółdzielni socjalnej lub dokumentów potwierdzających prowadzenie przez<br/>wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności, której<br/>głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych;<br/>b) procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94 ust. 1, zatrudnionych<br/>przez zakłady pracy chronionej, spółdzielnie socjalne lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie<br/>realizowała zamówienie.<br/>Wykonawca winien złożyć oświadczenie zgodnie z zał. nr 9 do SWZ</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy<br/>z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy<br/>złożyć wg wymogów załącznika nr 5 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ,<br/>przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:<br/><br/>w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku<br/><br/>w pkt. 8.3.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>10.3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>10.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych wykonawców musi<br/>spełniać wymogi wskazane w rozdz. 1 ust.1.2 SWZ (warunki zamówień zastrzeżonych.) W związku z punktem 10.4. każdy z<br/>Wykonawców ubiegających się o zamówienie zobowiązany jest do złożenia aktualnych na dzień złożenia dokumentów lub<br/>oświadczeń potwierdzających warunki wskazane w rozdz.1 ust.1.2 SWZ (warunki zamówień zastrzeżonych z godnie z art.<br/>94 ust. 1 ustawy Pzp) <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień Umowy o których mowa w art. 454 Ustawy.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do udzielonego<br/>zamówienia, stosownie do art. 455 ustawy Pzp w przypadku:<br/>1) zmian wynagrodzenia opisanych § 7 ust. 1 pkt. 1-4 i ust. 10-14<br/>2) zmiany terminu - w przypadku konieczności wydłużenia terminu obowiązywania umowy (realizacji zamówienia), o okres<br/>nie dłuższy niż sześć miesięcy przy czym ilość godzin przewidziana dla całego zamówienia nie ulegnie zmianie<br/>3) zmiany osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji usług, osoba zastępująca winna spełniać wszystkie wymogi<br/>opisane w SWZ i wskazane w ofercie w stopniu nie mniejszym, niż na podstawie których oferta wykonawcy została uznana<br/>jako najkorzystniejsza(opiekunki), po spełnieniu wymogów opisanych w § 8 ust. 9.<br/>4) Zamawiający dopuszcza zmniejszenie liczby godzin w ramach danej części zamówienia w przypadku nie realizowania<br/>usług opiekuńczych przez osobę skierowaną do realizacji tych usług przez okres 2 tygodni.<br/>3. Nie stanowi zmiany umowy:<br/>1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),<br/>2) zmiany danych tele-adresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami,<br/>3) zmiana wykazu osób o którym mowa § 8 ust. 1 niniejszej umowy<br/>4.Zmiany może inicjować każda ze stron umowy wyłącznie w formie pisemnej, określając warunki jej dokonania, biorąc pod<br/>uwagę w szczególności:<br/>1) opis zmiany,<br/>2) uzasadnienie zmiany,<br/>3) koszt zmiany i sposób jego wyliczenia,<br/>4) wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia,<br/>5) czas wykonania zmiany,<br/>6) wpływ zmiany na termin zakończenia wykonania zamówienia,<br/>5.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią<br/>jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.<br/>6.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie<br/>strony, pod rygorem nieważności <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-02 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-zamowieni</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-02 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-12-31</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com