JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20241125/0061337801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Drawsko Pomorskie do przedszkoli, szkół i placówek zapewniających odpowiednią formę kształcenia w 2025r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Drawsko Pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 330920742</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">gen. W. Sikorskiego 41</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Drawsko Pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">78-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL427 - Szczecinecko-pyrzycki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">drawsko@drawsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.drawsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Drawsko Pomorskie do przedszkoli, szkół i placówek zapewniających odpowiednią formę kształcenia w 2025r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7f0e01b2-554b-48c9-b5ac-5b527cd367cc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00613378</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00076760/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f0e01b2-554b-48c9-b5ac-5b527cd367cc <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne), z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl (korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne), z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy.<br/>2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określają Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum pomocy”. Uwaga! Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”…</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna została zawarta w Rozdz. 41 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna została zawarta w Rozdz. 41 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IR.271.17.2024.PW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dowóz i odwóz uczniów do placówki w Gudowie:<br/>1.	Podstawą do ułożenia tras przewozu są dane dotyczące: liczby przewożonych osób, ściśle określonej trasy przewozu. Przewóz powinien odbywać się najkrótszą możliwą trasą.<br/>2.	Dowożenie i odwożenie uczniów odbywać się będzie według zaproponowanego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego rozkładu jazdy. <br/>3.	Uczniowie winni być dowożeni do placówek nie wcześniej niż o 7.30 i nie później niż na godzinę 8:00, a odwożone do domów o godzinie nie później niż o 15:00 w dni nauki szkolnej. <br/>4.	Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do placówki oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć ustalane będzie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.<br/>5.	Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w taki sposób, aby czas przebywania uczniów w podróży był jak najkrótszy, co oznacza nie więcej niż 60 minut, a nadto winien uwzględniać to, aby przewożeni uczniowie mogli punktualnie rozpocząć zajęcia lekcyjne bez zbędnego oczekiwania na nie, a nadto aby po ich zakończeniu byli odwożeni bez zbędnego oczekiwania.<br/>6. Rozkład jazdy winien być opracowany tak, aby dzienna trasa przewozu była najkrótsza w danym dniu. Rozkład jazdy nie może przekraczać ilości kilometrów przedstawionych w załączniku nr 11 do SWZ.<br/>7. Wykonawca zobowiązany jest ustalić dni dowozu i odwozu uczniów oraz dni wolne od zajęć z dyrektorami poszczególnych placówek.<br/>8.	Wykaz miejscowości oraz liczba uczniów z poszczególnych miejscowości zostały przedstawione w załączniku nr 11 do SWZ. <br/>9.	Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i ilości kilometrów w trakcie realizacji zamówienia przy zachowaniu obowiązującej stawki za kilometr przebiegu pojazdu.<br/>10.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów, Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. <br/>11.	Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług przewozowych - ze względu na przewóz uczniów niepełnosprawnych - wyjątkowo starannie i bezpiecznie, łącznie z roztoczeniem opieki nad uczniami w czasie całego przejazdu oraz wsiadania i wysiadania uczniów z pojazdu. <br/>12.	Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia opieki wszystkim uczniom w czasie świadczenia usługi, poprzez zatrudnienie opiekuna czuwającego nad bezpieczeństwem uczniów podczas przewozu, wsiadania i wysiadania z pojazdu, przechodzenia przez jezdnię do pojazdu i z pojazdu. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca pojazdu. <br/>13.	Pojazdy, którymi będzie świadczona usługa powinny być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym także do przewozu uczniów na wózkach inwalidzkich, posiadać w szczególności klimatyzację, ogrzewanie, przesłony przeciwsłoneczne na szybach, pasy bezpieczeństwa oraz foteliki, zimą oczyszczone z lodu i śniegu stopnie. Należy zapewnić miejsca siedzące dla wszystkich uczniów.<br/>14.	Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być przeznaczone do tego celu i dostosowanie do liczby przewożonych uczniów. Wyklucza się łączenie przewozów uczniów z innymi osobami (np. przewozy liniowe). <br/>15.	Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu przystosowanymi do przewozu uczniów niepełnosprawnych tj. dodatkowe wewnętrzne zabezpieczenia, zapewniające bezpieczny transport, dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego dowożonego ucznia. <br/>16.	Pojazdy muszą posiadać polisę OC i NNW dla wszystkich przewożonych osób, wszystkie wymagane przepisami prawa badania techniczne dla pojazdów oraz przez cały okres realizacji zamówienia aktualne licencje, pozwolenia, zezwolenia, certyfikaty, wymagane przepisami prawa i niezbędne do prawidłowej realizacji usługi.<br/>17.	Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być nie starsze niż 12 lat.<br/>18.	W przypadku braku możliwości wykonania usługi, Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni pojazd zastępczy odpowiadający przepisom prawa oraz zapisami zawartej umowy (Termin podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii jest jednym z kryteriów wyboru oferty). <br/>19.	W przypadku niezapewnienia przez Wykonawcę środków transportu, o których mowa w ust. 18, Zamawiający zleci wykonanie tej usługi innemu przewoźnikowi, obciążając kosztami Wykonawcę.<br/>20.	Cena winna być ustalona za 1 km przewozu uczniów.<br/>21.	Ustalone wynagrodzenie brutto za km przewozu obejmuje wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zadania, w szczególności dowożenia i odwożenie uczniów, zapewnienie im opieki, koszty ubezpieczenia pojazdu, podatki.<br/>22.	Zamawiający finansuje jedynie przewóz uczniów od pierwszej do ostatniej miejscowości, wymienionymi w załączniku nr 11 do SWZ. Zamawiający nie pokrywa dojazdu autobusów z bazy i na bazę Wykonawcy.<br/>23.	Wykonawca zapozna się z miejscem świadczenia usługi, a warunki atmosferyczne i stan techniczny dróg nie będą podstawą do domagania się zmiany wynagrodzenia.<br/>24.	Kierowcy muszą posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa badania i uprawnienia. Kierowcy wyposażeni są w identyfikatory oraz telefony komórkowe.<br/>25.	Wykonawca zapewni opiekuna, którego zadaniem jest nadzór nad uczniami w czasie dowozu, udzielania czynnej pomocy uczniom w czasie wsiadania, zajmowania miejsc i przy wysiadaniu oraz przekazanie uczniów rodzicom, pracownikom przedszkola, szkoły lub placówki, dopilnowanie aby każdy uczeń był zapięty pasem bezpieczeństwa w czasie transportu, opiekunem nie może być kierowca. Opiekunowie przekazują uczniów uprawnionym osobom (w miejscu wsiadania/wysiadania - rodzicom albo upoważnionym przez nich osobom, w placówce oświatowej – upoważnionym pracownikom placówki). Opiekun zostanie zatrudniony przez Wykonawcę w ramach ceny za usługę. Opiekę nad uczniami w czasie przewozu sprawuje co najmniej jeden opiekun w każdym z pojazdów. Za właściwe sprawowanie opieki nad uczniami podczas przewozów jest odpowiedzialny Wykonawca i ponosi on całkowitą odpowiedzialność za szkodę związaną z uszczerbkiem na zdrowiu lub życiu przewożonych uczniów, podczas podróży, po wyjściu przez nich z pojazdu oraz przed odjazdem pojazdu.<br/>26.	Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody, które wynikną z ruchu pojazdów i przewozu uczniów przy uwzględnieniu zasad wynikających z obowiązku ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej.<br/>27.	Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do stosowania przepisów ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz.U. z 2024 r. poz. 560), w tym wprowadzenia w swoim przedsiębiorstwie standardów ochrony małoletnich zgodnie z rozdziałem 4b ww. ustawy oraz do stosowania podjętego na podstawie ww. przepisów zarządzenia Nr 124/2024 Burmistrza Drawska Pomorskiego z dnia 6 sierpnia 2024 r. w sprawie standardów ochrony małoletnich w Urzędzie Miejskim w Drawsku Pomorskim. Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przedmiotowy dokument, który będzie stanowił załącznik do umowy z Wykonawcą. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">190 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dowóz i odwóz uczniów do placówki w Radowie Wielkim:<br/>1.	Podstawą do ułożenia tras przewozu są dane dotyczące: liczby przewożonych osób, ściśle określonej trasy przewozu. Przewóz powinien odbywać się najkrótszą możliwą trasą.<br/>2.	Dowożenie i odwożenie uczniów odbywać się będzie według zaproponowanego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego rozkładu jazdy. <br/>3.	Uczniowie winni być dowożeni do placówek nie wcześniej niż o 7.30 i nie później niż na godzinę 8:00, a odwożone do domów o godzinie nie później niż o 15:00 w dni nauki szkolnej. <br/>4.	Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do placówki oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć ustalane będzie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.<br/>5.	Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w taki sposób, aby czas przebywania uczniów w podróży był jak najkrótszy, co oznacza nie więcej niż 60 minut, a nadto winien uwzględniać to, aby przewożeni uczniowie mogli punktualnie rozpocząć zajęcia lekcyjne bez zbędnego oczekiwania na nie, a nadto aby po ich zakończeniu byli odwożeni bez zbędnego oczekiwania.<br/>6. Rozkład jazdy winien być opracowany tak, aby dzienna trasa przewozu była najkrótsza w danym dniu. Rozkład jazdy nie może przekraczać ilości kilometrów przedstawionych w załączniku nr 11 do SWZ.<br/>7. Wykonawca zobowiązany jest ustalić dni dowozu i odwozu uczniów oraz dni wolne od zajęć z dyrektorami poszczególnych placówek.<br/>8.	Wykaz miejscowości oraz liczba uczniów z poszczególnych miejscowości zostały przedstawione w załączniku nr 11 do SWZ. <br/>9.	Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i ilości kilometrów w trakcie realizacji zamówienia przy zachowaniu obowiązującej stawki za kilometr przebiegu pojazdu.<br/>10.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów, Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. <br/>11.	Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług przewozowych - ze względu na przewóz uczniów niepełnosprawnych - wyjątkowo starannie i bezpiecznie, łącznie z roztoczeniem opieki nad uczniami w czasie całego przejazdu oraz wsiadania i wysiadania uczniów z pojazdu. <br/>12.	Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia opieki wszystkim uczniom w czasie świadczenia usługi, poprzez zatrudnienie opiekuna czuwającego nad bezpieczeństwem uczniów podczas przewozu, wsiadania i wysiadania z pojazdu, przechodzenia przez jezdnię do pojazdu i z pojazdu. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca pojazdu. <br/>13.	Pojazdy, którymi będzie świadczona usługa powinny być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym także do przewozu uczniów na wózkach inwalidzkich, posiadać w szczególności klimatyzację, ogrzewanie, przesłony przeciwsłoneczne na szybach, pasy bezpieczeństwa oraz foteliki, zimą oczyszczone z lodu i śniegu stopnie. Należy zapewnić miejsca siedzące dla wszystkich uczniów.<br/>14.	Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być przeznaczone do tego celu i dostosowanie do liczby przewożonych uczniów. Wyklucza się łączenie przewozów uczniów z innymi osobami (np. przewozy liniowe). <br/>15.	Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu przystosowanymi do przewozu uczniów niepełnosprawnych tj. dodatkowe wewnętrzne zabezpieczenia, zapewniające bezpieczny transport, dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego dowożonego ucznia. <br/>16.	Pojazdy muszą posiadać polisę OC i NNW dla wszystkich przewożonych osób, wszystkie wymagane przepisami prawa badania techniczne dla pojazdów oraz przez cały okres realizacji zamówienia aktualne licencje, pozwolenia, zezwolenia, certyfikaty, wymagane przepisami prawa i niezbędne do prawidłowej realizacji usługi.<br/>17.	Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być nie starsze niż 12 lat.<br/>18.	W przypadku braku możliwości wykonania usługi, Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni pojazd zastępczy odpowiadający przepisom prawa oraz zapisami zawartej umowy (Termin podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii jest jednym z kryteriów wyboru oferty). <br/>19.	W przypadku niezapewnienia przez Wykonawcę środków transportu, o których mowa w ust. 18, Zamawiający zleci wykonanie tej usługi innemu przewoźnikowi, obciążając kosztami Wykonawcę.<br/>20.	Cena winna być ustalona za 1 km przewozu uczniów.<br/>21.	Ustalone wynagrodzenie brutto za km przewozu obejmuje wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zadania, w szczególności dowożenia i odwożenie uczniów, zapewnienie im opieki, koszty ubezpieczenia pojazdu, podatki.<br/>22.	Zamawiający finansuje jedynie przewóz uczniów od pierwszej do ostatniej miejscowości, wymienionymi w załączniku nr 11 do SWZ. Zamawiający nie pokrywa dojazdu autobusów z bazy i na bazę Wykonawcy.<br/>23.	Wykonawca zapozna się z miejscem świadczenia usługi, a warunki atmosferyczne i stan techniczny dróg nie będą podstawą do domagania się zmiany wynagrodzenia.<br/>24.	Kierowcy muszą posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa badania i uprawnienia. Kierowcy wyposażeni są w identyfikatory oraz telefony komórkowe.<br/>25.	Wykonawca zapewni opiekuna, którego zadaniem jest nadzór nad uczniami w czasie dowozu, udzielania czynnej pomocy uczniom w czasie wsiadania, zajmowania miejsc i przy wysiadaniu oraz przekazanie uczniów rodzicom, pracownikom przedszkola, szkoły lub placówki, dopilnowanie aby każdy uczeń był zapięty pasem bezpieczeństwa w czasie transportu, opiekunem nie może być kierowca. Opiekunowie przekazują uczniów uprawnionym osobom (w miejscu wsiadania/wysiadania - rodzicom albo upoważnionym przez nich osobom, w placówce oświatowej – upoważnionym pracownikom placówki). Opiekun zostanie zatrudniony przez Wykonawcę w ramach ceny za usługę. Opiekę nad uczniami w czasie przewozu sprawuje co najmniej jeden opiekun w każdym z pojazdów. Za właściwe sprawowanie opieki nad uczniami podczas przewozów jest odpowiedzialny Wykonawca i ponosi on całkowitą odpowiedzialność za szkodę związaną z uszczerbkiem na zdrowiu lub życiu przewożonych uczniów, podczas podróży, po wyjściu przez nich z pojazdu oraz przed odjazdem pojazdu.<br/>26.	Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody, które wynikną z ruchu pojazdów i przewozu uczniów przy uwzględnieniu zasad wynikających z obowiązku ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej.<br/>27.	Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do stosowania przepisów ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz.U. z 2024 r. poz. 560), w tym wprowadzenia w swoim przedsiębiorstwie standardów ochrony małoletnich zgodnie z rozdziałem 4b ww. ustawy oraz do stosowania podjętego na podstawie ww. przepisów zarządzenia Nr 124/2024 Burmistrza Drawska Pomorskiego z dnia 6 sierpnia 2024 r. w sprawie standardów ochrony małoletnich w Urzędzie Miejskim w Drawsku Pomorskim. Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przedmiotowy dokument, który będzie stanowił załącznik do umowy z Wykonawcą. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">190 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dowóz i odwóz uczniów do placówki w Bobrowie i filii w Drawsku Pomorskim:<br/>1.	Podstawą do ułożenia tras przewozu są dane dotyczące: liczby przewożonych osób, ściśle określonej trasy przewozu. Przewóz powinien odbywać się najkrótszą możliwą trasą.<br/>2.	Dowożenie i odwożenie uczniów odbywać się będzie według zaproponowanego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego rozkładu jazdy. <br/>3.	Uczniowie winni być dowożeni do placówek nie wcześniej niż o 7.30 i nie później niż na godzinę 8:00, a odwożone do domów o godzinie nie później niż o 15:00 w dni nauki szkolnej. Dowożenie uczniów do Ośrodka Rewalidacyjno–Wychowawczego w Bobrowie powinno się odbywać nie wcześniej niż na godzinę 10.50.<br/>4.	Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do placówki oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć ustalane będzie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.<br/>5.	Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w taki sposób, aby czas przebywania uczniów w podróży był jak najkrótszy, co oznacza nie więcej niż 60 minut, a nadto winien uwzględniać to, aby przewożeni uczniowie mogli punktualnie rozpocząć zajęcia lekcyjne bez zbędnego oczekiwania na nie, a nadto aby po ich zakończeniu byli odwożeni bez zbędnego oczekiwania.<br/>6. Rozkład jazdy winien być opracowany tak, aby dzienna trasa przewozu była najkrótsza w danym dniu. Rozkład jazdy nie może przekraczać ilości kilometrów przedstawionych w załączniku nr 11 do SWZ.<br/>7. Wykonawca zobowiązany jest ustalić dni dowozu i odwozu uczniów oraz dni wolne od zajęć z dyrektorami poszczególnych placówek.<br/>8.	Wykaz miejscowości oraz liczba uczniów z poszczególnych miejscowości zostały przedstawione w załączniku nr 11 do SWZ. <br/>9.	Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i ilości kilometrów w trakcie realizacji zamówienia przy zachowaniu obowiązującej stawki za kilometr przebiegu pojazdu.<br/>10.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów, Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. <br/>11.	Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług przewozowych - ze względu na przewóz uczniów niepełnosprawnych - wyjątkowo starannie i bezpiecznie, łącznie z roztoczeniem opieki nad uczniami w czasie całego przejazdu oraz wsiadania i wysiadania uczniów z pojazdu. <br/>12.	Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia opieki wszystkim uczniom w czasie świadczenia usługi, poprzez zatrudnienie opiekuna czuwającego nad bezpieczeństwem uczniów podczas przewozu, wsiadania i wysiadania z pojazdu, przechodzenia przez jezdnię do pojazdu i z pojazdu. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca pojazdu. <br/>13.	Pojazdy, którymi będzie świadczona usługa powinny być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym także do przewozu uczniów na wózkach inwalidzkich, posiadać w szczególności klimatyzację, ogrzewanie, przesłony przeciwsłoneczne na szybach, pasy bezpieczeństwa oraz foteliki, zimą oczyszczone z lodu i śniegu stopnie. Należy zapewnić miejsca siedzące dla wszystkich uczniów.<br/>14.	Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być przeznaczone do tego celu i dostosowanie do liczby przewożonych uczniów. Wyklucza się łączenie przewozów uczniów z innymi osobami (np. przewozy liniowe). <br/>15.	Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu przystosowanymi do przewozu uczniów niepełnosprawnych tj. dodatkowe wewnętrzne zabezpieczenia, zapewniające bezpieczny transport, dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego dowożonego ucznia. <br/>16.	Pojazdy muszą posiadać polisę OC i NNW dla wszystkich przewożonych osób, wszystkie wymagane przepisami prawa badania techniczne dla pojazdów oraz przez cały okres realizacji zamówienia aktualne licencje, pozwolenia, zezwolenia, certyfikaty, wymagane przepisami prawa i niezbędne do prawidłowej realizacji usługi.<br/>17.	Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być nie starsze niż 12 lat.<br/>18.	W przypadku braku możliwości wykonania usługi, Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni pojazd zastępczy odpowiadający przepisom prawa oraz zapisami zawartej umowy (Termin podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii jest jednym z kryteriów wyboru oferty). <br/>19.	W przypadku niezapewnienia przez Wykonawcę środków transportu, o których mowa w ust. 18, Zamawiający zleci wykonanie tej usługi innemu przewoźnikowi, obciążając kosztami Wykonawcę.<br/>20.	Cena winna być ustalona za 1 km przewozu uczniów.<br/>21.	Ustalone wynagrodzenie brutto za km przewozu obejmuje wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zadania, w szczególności dowożenia i odwożenie uczniów, zapewnienie im opieki, koszty ubezpieczenia pojazdu, podatki.<br/>22.	Zamawiający finansuje jedynie przewóz uczniów od pierwszej do ostatniej miejscowości, wymienionymi w załączniku nr 11 do SWZ. Zamawiający nie pokrywa dojazdu autobusów z bazy i na bazę Wykonawcy.<br/>23.	Wykonawca zapozna się z miejscem świadczenia usługi, a warunki atmosferyczne i stan techniczny dróg nie będą podstawą do domagania się zmiany wynagrodzenia.<br/>24.	Kierowcy muszą posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa badania i uprawnienia. Kierowcy wyposażeni są w identyfikatory oraz telefony komórkowe.<br/>25.	Wykonawca zapewni opiekuna, którego zadaniem jest nadzór nad uczniami w czasie dowozu, udzielania czynnej pomocy uczniom w czasie wsiadania, zajmowania miejsc i przy wysiadaniu oraz przekazanie uczniów rodzicom, pracownikom przedszkola, szkoły lub placówki, dopilnowanie aby każdy uczeń był zapięty pasem bezpieczeństwa w czasie transportu, opiekunem nie może być kierowca. Opiekunowie przekazują uczniów uprawnionym osobom (w miejscu wsiadania/wysiadania - rodzicom albo upoważnionym przez nich osobom, w placówce oświatowej – upoważnionym pracownikom placówki). Opiekun zostanie zatrudniony przez Wykonawcę w ramach ceny za usługę. Opiekę nad uczniami w czasie przewozu sprawuje co najmniej jeden opiekun w każdym z pojazdów. Za właściwe sprawowanie opieki nad uczniami podczas przewozów jest odpowiedzialny Wykonawca i ponosi on całkowitą odpowiedzialność za szkodę związaną z uszczerbkiem na zdrowiu lub życiu przewożonych uczniów, podczas podróży, po wyjściu przez nich z pojazdu oraz przed odjazdem pojazdu.<br/>26.	Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody, które wynikną z ruchu pojazdów i przewozu uczniów przy uwzględnieniu zasad wynikających z obowiązku ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej.<br/>27.	Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do stosowania przepisów ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz.U. z 2024 r. poz. 560), w tym wprowadzenia w swoim przedsiębiorstwie standardów ochrony małoletnich zgodnie z rozdziałem 4b ww. ustawy oraz do stosowania podjętego na podstawie ww. przepisów zarządzenia Nr 124/2024 Burmistrza Drawska Pomorskiego z dnia 6 sierpnia 2024 r. w sprawie standardów ochrony małoletnich w Urzędzie Miejskim w Drawsku Pomorskim. Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przedmiotowy dokument, który będzie stanowił załącznik do umowy z Wykonawcą. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">190 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1.1. Nie podlegają wykluczeniu.<br/>1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.<br/>2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę ubiegającego się o udzielenia zamówienia, spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących [art. 112 ust 2 ustawy]:<br/>2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym [art. 113 ustawy]: Opis spełnienia warunków:<br/>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia tego warunku w postępowaniu.<br/>2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika z odrębnych przepisów [art. 114 ustawy]:<br/>Opis spełnienia warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:<br/>2.2.1. Wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego<br/>transportu drogowego osób.<br/>Warunek ten ma być spełniony:<br/>− samodzielnie przez Wykonawcę , lub<br/>− przez minimum jeden inny podmiot udostępniający Wykonawcy uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i który zrealizuje usługę ,lub<br/>− w przypadku Wykonawców występujących wspólnie – samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie.<br/>Zamawiający uzna za spełnione warunki dla wszystkich części zamówienia jeżeli Wykonawca posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego.<br/>2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej [art. 115 ustawy]:<br/>Opis spełnienia warunków:<br/>2.3.1 Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca<br/>Wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę gwarancyjną min. 200.000,00 zł na cały okres realizacji zamówienia<br/>Warunek ten ma być spełniony:<br/>− samodzielnie przez Wykonawcę , lub<br/>− przez minimum jeden inny podmiot udostępniający Wykonawcy wymagania dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, lub<br/>− w przypadku Wykonawców występujących wspólnie – samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie<br/>Zamawiający uzna za spełnione warunki dla wszystkich części zamówienia jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę gwarancyjną min. 200.000,00 zł<br/>2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej [art. 116 ustawy]:<br/>Opis spełnienia warunków:<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:<br/>2.4.1. Wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną usługę ciągłą polegającą na przewozie uczniów przez okres min. 3 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto.<br/>Warunek ten ma być spełniony:<br/>− samodzielnie przez Wykonawcę , lub<br/>− przez minimum jeden inny podmiot udostępniający Wykonawcy swoją wiedzę i doświadczenie i który zrealizuje usługę ,lub<br/>− w przypadku Wykonawców występujących wspólnie – samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie.<br/>Zamawiający uzna za spełnione warunki jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał jedno zamówienie o wymaganej wartości dla wszystkich części zamówienia.<br/>W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.<br/>2.4.2. Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował pojazdami niezbędnymi do realizacji zamówienia tj.:<br/>- dla Części nr I - nie mniej niż dwoma pojazdami o łącznej liczbie miejsc siedzących dla minimum 22 uczniów;<br/>- dla Części nr II - nie mniej niż jednym pojazdem o liczbie miejsc siedzących dla minimum 9 uczniów;<br/>- dla Części nr III - nie mniej niż jednym pojazdem lub większą liczbą pojazdów o łącznej liczbie miejsc siedzących dla minimum 32 uczniów.<br/>Warunek ten ma być spełniony:<br/>− samodzielnie przez Wykonawcę , lub<br/>− przez minimum jeden inny podmiot udostępniający Wykonawcy swoje pojazdy ,lub<br/>− w przypadku Wykonawców występujących wspólnie – samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie.<br/>WAŻNE:<br/>Pojazdy powinny być dopuszczone do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.), oraz dostosowane do potrzeb przewożonych uczniów niepełnosprawnych w tym wyposażonych w pasy bezpieczeństwa dostosowane do wieku przewożonych uczniów.<br/>Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia [art. 116 ust. 2 ustawy].<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje sią na doświadczenie w realizacji usług, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w rozdziale 25 pkt. 2.2 SWZ, dotyczy usług faktycznie przez niego wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych – również faktycznie przez niego wykonanych;<br/>3. Powoływanie się na zasoby innych podmiotów (podmiotów trzecich)<br/>3.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. [art. 118 ust 1 ustawy]<br/>3.2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów informacji w oświadczeniach wymienionych w Rozdziale 15, pkt 3.1 SWZ (załączniki nr 2 i 3 do SWZ).<br/>3.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:<br/>1)	Dla Części I – Dowóz i odwóz uczniów do placówki w Gudowie - 4.600,00 zł (słownie: cztery tysiące sześćset złotych 00/100).<br/>2)	Dla Części II - Dowóz i odwóz uczniów do placówki w Radowie Wielkim – 2.200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100).<br/>3)	Dla Części III - Dowóz i odwóz uczniów do placówki w Bobrowie i filii w Drawsku Pomorskim - 5.600,00 zł (słownie: pięć tysięcy sześćset złotych 00/100).<br/>2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	w pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego,<br/>2)	w gwarancjach bankowych;<br/>3)	w gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.).<br/>3.	W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 12 1020 2847 0000 1702 0009 6602. W tytule przelewu należy wpisać: „Wadium w postępowaniu nr IR.271.17.2024.PW, część ……..”<br/>4.	Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3, przed upływem terminu składania ofert.<br/>5.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 2, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia.<br/>6.	Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.<br/>7.	Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy [art. 117 ust. 4 ustawy] - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.<br/>Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. [art. 117 ust. 2 ustawy]<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. [art. 117 ust. 3 ustawy]<br/>Uwaga: Oświadczenie ma być złożone wraz z ofertą (jeżeli dotyczy). Oświadczenie ma być podpisane przez każdego w Wykonawców występujących wspólnie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Został określony załączniku nr 4a, 4b, 4c do SWZ &#34;wzór umowy&#34;. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w SWZ, należy złożyć za pośrednictwem Platformy ezamówienia. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania ofert opisane zostały w Regulaminie Platformy e Zamówienia, dostępnym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-03 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-01</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:<br/>Zamiast: odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w Rozdziale 25 ust. 3 SWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:<br/>nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>Dokument ten, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. [§3 ust. 2 Rozporządzenia].

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com