JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20241203/0063030801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Dukla w 2025 roku oraz zimowe utrzymanie ulic, chodników i kratek kanalizacji deszczowej w obrębie miasta Dukla w 2025 roku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA DUKLA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370440531</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Trakt Węgierski 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dukla</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-450</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetarg@dukla.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.dukla.pl//</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Administracja publiczna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Dukla w 2025 roku oraz zimowe utrzymanie ulic, chodników i kratek kanalizacji deszczowej w obrębie miasta Dukla w 2025 roku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d970fb08-16df-4872-a4ca-f16255fbf54b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00630308</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00010802/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Dukla w 2025 roku oraz zimowe utrzymanie ulic, chodników i kratek kanalizacji deszczowej w obrębie miasta Dukla w 2025 roku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d970fb08-16df-4872-a4ca-f16255fbf54b <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d970fb08-16df-4872-a4ca-f16255fbf54b</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>2. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub<br/>2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>4. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.<br/>5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej<br/>wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W<br/>zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>8. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetarg@dukla.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95146/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO&#34;, informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych na potrzeby niniejszego postępowania jest: Gmina Dukla.<br/>2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miejskim w Dukli: za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: iod@dukla.pl.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym na: Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Dukla w 2025 roku oraz zimowe utrzymanie ulic, chodników i kratek kanalizacji deszczowej w obrębie miasta Dukla w 2025 roku.<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320t.j,).<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8. Posiada Pani/Pan:<br/>1) Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących.<br/>2) Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników).<br/>3) Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).<br/>4) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>9. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1) W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych.<br/>2) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.<br/>3) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec, przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">I.271.3.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> REJON I:<br/>1)	Nadole - droga gminna Nr 114514 R przez wieś ok.0,670 km, drogi wewnętrzne: łącznie odcinki ok. 2,000 km.<br/>2)	Lipowica - drogi wewnętrzne od drogi krajowej w kierunku zabudowań, łącznie odcinki ok. 1,600 km.<br/>3)	Zboiska – drogi wewnętrzne: tzw. „stara droga” ok. 0,250 km, drogi dojazdowe od drogi krajowej do zabudowań „ok. 1,000 km.<br/>4)	Cergowa – droga gminna Nr 114527 R Cergowa - przez wieś ok. 1,505 km, droga gminna Nr 114523 R Cergowa - Zboiska ok. 1,404 km, drogi wewnętrzne: do ŚDŚ i osiedlowe byłego Igloopolu, wewnętrzne do zabudowań ok. 2,000 km. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone według następujących wzorów.<br/><br/>Kryterium Nr 1 – Cena<br/>Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację zamówienia według szacunkowych godzin pracy sprzętu, obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa oraz sposobem obliczania ceny oferty.<br/>Cenę ( brutto) pracy sprzętu należy obliczyć w następujący sposób:<br/>w załączonej tabeli (każda osobna dla danego Rejonu) należy uzupełnić stawki za 1 godz. pracy przy odśnieżaniu, pracy przy piaskowaniu, pracy przy odśnieżaniu z piaskowaniem i pomnożyć przez przyjęte szacunkowe ilości godzin, następnie należy dodać wszystkie pozycje iloczynów. Tą kwotę należy wpisać do oferty.<br/>(Dla Rejonu VII – kwotę do oferty należy wpisać z zastosowaniem przygotowanych tabel, a obliczenia należy przeprowadzić jak w pozostałych przypadkach)<br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium = 60 pkt. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>Cn/Cb x waga (60) = ilość punktów w kryterium 1<br/>Gdzie:<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych w danej części zamówienia,<br/>Cb - cena oferty badanej (rozpatrywanej) w danej części zamówienia,<br/>Ilość punktów obliczona wg powyższego wzoru zostanie przyznana poszczególnym ofertom. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/>Oferta może uzyskać w kryterium ceny maksymalną ilość 60 punktów.<br/><br/>Kryterium Nr 2 – Gotowość do pracy (Gp)<br/>W przypadku kryterium nr 2 oferta otrzyma ilość punktów w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę czasu w jakim zostanie rozpoczęta praca związana z odśnieżaniem Rejonu, tj. czas od zgłoszenia do wyjazdu pierwszego pojazdu do odśnieżania. <br/>Czas od zgłoszenia do wyjazdu pierwszego pojazdu	Ilość punktów możliwa do uzyskania<br/>poniżej 60 minut 40<br/>od 60 do 90 min włącznie	20<br/>powyżej 90 min 0<br/><br/>* Czas od zgłoszenia do wyjazdu pierwszego pojazdu powinien zostać podany w minutach, przy czym Wykonawca nie może zaproponować zakresu czasów innych niż wskazane w tabeli powyżej.<br/>Niepodanie przez wykonawcę w formularzu oferty czasu gotowości do pracy <br/>(tj. czasu od zgłoszenia do wyjazdu pierwszego pojazdu do odśnieżania) będzie skutkować uznaniem, że wykonawca deklaruje czas powyżej 90 minut i otrzyma <br/>0 punktów.<br/><br/>Końcowa ilość punktów (P) dla każdej oferty będzie wyliczana wg <br/>poniższego wzoru: <br/>P = C + Tp + Gp<br/>gdzie:<br/>C -cena (max. 60 pkt.)<br/>Gt -czas podstawienia pojazdu zastępczego (max. 40 pkt.)<br/>W przypadku wpłynięcia tylko jednej, prawidłowej oferty Zamawiający uzna ją za najkorzystniejszą bez wyliczania dla niej wartości punktowej.<br/>Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch (2) miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gotowość do pracy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> REJON II:<br/>1)	Równe – drogi gminne: Nr 114509 R ul. Zenona Staronia ok. 2,461 km, droga gminna Nr 114508 R ul. Dworska ok. 0,479 km, Nr 114551 R ul. Akacjowa ok. 0,285 km, <br/> drogi wewnętrzne: ul. Tartaczna ok. 0,200 km, łącznik ul. Zenona Staronia z ul. <br/> Długą ok. 0,270 km, dojazd do remizy OSP ok. 0,050 km, ul. Pocztowa ok. 0,300 km.<br/>2)	Wietrzno – droga gminna: Nr 114506 R przez wieś k/DL ok. 1,791 km, <br/> Nr 114550 R „do szkoły” ok. 0,754 km, drogi wewnętrzne:, dojazd do remizy OSP <br/> ok. 0,020 km, dojazd do przysiółka „Sośniny”, „na Banię” ok. 2,000 km.<br/>3)	Łęki Dukielskie – drogi gminne: Nr 114503 R Zapłocie ok. 3,653 km, Nr 114504 R Łęki Dukielskie – Pałacówka ok. 3,354 km, Nr 114505 R Zboiska - Łazy ok. 1,605 km, drogi wewnętrzne ok. 1,000 km.<br/>4)	Łęki Dukielskie – Myszkowskie drogi gminne: Nr 114501 R ok.1,658 km, Nr 114502 R Łęki Dukielskie – Kobylany ok. 0,513 km, drogi wewnętrzne – 0,200 km. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone według następujących wzorów.<br/><br/>Kryterium Nr 1 – Cena<br/>Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację zamówienia według szacunkowych godzin pracy sprzętu, obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa oraz sposobem obliczania ceny oferty.<br/>Cenę ( brutto) pracy sprzętu należy obliczyć w następujący sposób:<br/>w załączonej tabeli (każda osobna dla danego Rejonu) należy uzupełnić stawki za 1 godz. pracy przy odśnieżaniu, pracy przy piaskowaniu, pracy przy odśnieżaniu z piaskowaniem i pomnożyć przez przyjęte szacunkowe ilości godzin, następnie należy dodać wszystkie pozycje iloczynów. Tą kwotę należy wpisać do oferty.<br/>(Dla Rejonu VII – kwotę do oferty należy wpisać z zastosowaniem przygotowanych tabel, a obliczenia należy przeprowadzić jak w pozostałych przypadkach)<br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium = 60 pkt. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>Cn/Cb x waga (60) = ilość punktów w kryterium 1<br/>Gdzie:<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych w danej części zamówienia,<br/>Cb - cena oferty badanej (rozpatrywanej) w danej części zamówienia,<br/>Ilość punktów obliczona wg powyższego wzoru zostanie przyznana poszczególnym ofertom. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/>Oferta może uzyskać w kryterium ceny maksymalną ilość 60 punktów.<br/><br/>Kryterium Nr 2 – Gotowość do pracy (Gp)<br/>W przypadku kryterium nr 2 oferta otrzyma ilość punktów w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę czasu w jakim zostanie rozpoczęta praca związana z odśnieżaniem Rejonu, tj. czas od zgłoszenia do wyjazdu pierwszego pojazdu do odśnieżania. <br/>Czas od zgłoszenia do wyjazdu pierwszego pojazdu	Ilość punktów możliwa do uzyskania<br/>poniżej 60 minut 40<br/>od 60 do 90 min włącznie	20<br/>powyżej 90 min 0<br/><br/>* Czas od zgłoszenia do wyjazdu pierwszego pojazdu powinien zostać podany w minutach, przy czym Wykonawca nie może zaproponować zakresu czasów innych niż wskazane w tabeli powyżej.<br/>Niepodanie przez wykonawcę w formularzu oferty czasu gotowości do pracy <br/>(tj. czasu od zgłoszenia do wyjazdu pierwszego pojazdu do odśnieżania) będzie skutkować uznaniem, że wykonawca deklaruje czas powyżej 90 minut i otrzyma <br/>0 punktów.<br/><br/>Końcowa ilość punktów (P) dla każdej oferty będzie wyliczana wg <br/>poniższego wzoru: <br/>P = C + Tp + Gp<br/>gdzie:<br/>C -cena (max. 60 pkt.)<br/>Gt -czas podstawienia pojazdu zastępczego (max. 40 pkt.)<br/>W przypadku wpłynięcia tylko jednej, prawidłowej oferty Zamawiający uzna ją za najkorzystniejszą bez wyliczania dla niej wartości punktowej.<br/>Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch (2) miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gotowość do pracy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> REJON III:<br/>1)	Teodorówka – droga gminna: Nr 114513 R „Wzgórze 534” ok. 2,824 km, drogi wewnętrzne do zabudowań ok. 2,000 km, <br/>2)	Głojsce - drogi gminne: Nr 114510 R ul. Nadbrzeżna i Ogrodowa ok. 2,238 km, dojazd do remizy OSP i DL ok. 0,100 km, plac manewrowy dla autobusów – 200 m2, drogi wewnętrzne do zabudowań ok. 1,000 km.<br/>3)	Iwla - droga gminna: Nr 114512 R droga przez wieś ok.1,439 km, drogi wewnętrzne: droga k/cmentarza - do przysiółka Helenówka ok. 1,500 km, dojazd do remizy OSP ok. 0,050 km, pozostałe drogi wewnętrzne dojazdowe na odcinku ok. 1,000 km.<br/>4)	Chyrowa – droga gminna: Nr 114532 R droga przez wieś, odcinek ok. 2,324 km. <br/>5)	Olchowiec – drogi wewnętrzne: Kolonia ok. 3,000 km, plac postojowy przy DL 100 m2, droga gminna w Ropiance Nr 114533 R odcinek ok. 0,200 km </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone według następujących wzorów.<br/><br/>Kryterium Nr 1 – Cena<br/>Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację zamówienia według szacunkowych godzin pracy sprzętu, obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa oraz sposobem obliczania ceny oferty.<br/>Cenę ( brutto) pracy sprzętu należy obliczyć w następujący sposób:<br/>w załączonej tabeli (każda osobna dla danego Rejonu) należy uzupełnić stawki za 1 godz. pracy przy odśnieżaniu, pracy przy piaskowaniu, pracy przy odśnieżaniu z piaskowaniem i pomnożyć przez przyjęte szacunkowe ilości godzin, następnie należy dodać wszystkie pozycje iloczynów. Tą kwotę należy wpisać do oferty.<br/>(Dla Rejonu VII – kwotę do oferty należy wpisać z zastosowaniem przygotowanych tabel, a obliczenia należy przeprowadzić jak w pozostałych przypadkach)<br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium = 60 pkt. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>Cn/Cb x waga (60) = ilość punktów w kryterium 1<br/>Gdzie:<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych w danej części zamówienia,<br/>Cb - cena oferty badanej (rozpatrywanej) w danej części zamówienia,<br/>Ilość punktów obliczona wg powyższego wzoru zostanie przyznana poszczególnym ofertom. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/>Oferta może uzyskać w kryterium ceny maksymalną ilość 60 punktów.<br/><br/>Kryterium Nr 2 – Gotowość do pracy (Gp)<br/>W przypadku kryterium nr 2 oferta otrzyma ilość punktów w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę czasu w jakim zostanie rozpoczęta praca związana z odśnieżaniem Rejonu, tj. czas od zgłoszenia do wyjazdu pierwszego pojazdu do odśnieżania. <br/>Czas od zgłoszenia do wyjazdu pierwszego pojazdu	Ilość punktów możliwa do uzyskania<br/>poniżej 60 minut 40<br/>od 60 do 90 min włącznie	20<br/>powyżej 90 min 0<br/><br/>* Czas od zgłoszenia do wyjazdu pierwszego pojazdu powinien zostać podany w minutach, przy czym Wykonawca nie może zaproponować zakresu czasów innych niż wskazane w tabeli powyżej.<br/>Niepodanie przez wykonawcę w formularzu oferty czasu gotowości do pracy <br/>(tj. czasu od zgłoszenia do wyjazdu pierwszego pojazdu do odśnieżania) będzie skutkować uznaniem, że wykonawca deklaruje czas powyżej 90 minut i otrzyma <br/>0 punktów.<br/><br/>Końcowa ilość punktów (P) dla każdej oferty będzie wyliczana wg <br/>poniższego wzoru: <br/>P = C + Tp + Gp<br/>gdzie:<br/>C -cena (max. 60 pkt.)<br/>Gt -czas podstawienia pojazdu zastępczego (max. 40 pkt.)<br/>W przypadku wpłynięcia tylko jednej, prawidłowej oferty Zamawiający uzna ją za najkorzystniejszą bez wyliczania dla niej wartości punktowej.<br/>Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch (2) miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gotowość do pracy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> REJON IV:<br/>1)	Mszana – drogi wewnętrzne: osiedlowe „byłego Igloopolu”, droga wewnętrzna w kierunku „P. Zięby” i plac na przystanku autobusowym” droga wewnętrzna w kierunku „P. Cyglera” - łącznie odcinek ok. 2,000 km. <br/>2)	Tylawa – droga gminna: Nr 114534 R Tylawa SKR ok.0,229 km dojazdowa do szkoły i plac zajezdni ok. 0,060 km, drogi wewnętrzne „za kościołem” ok. 0,260 km, droga na Drymak ok. 0,700 km, droga w kierunku Smerecznego ok. 0,300 km;<br/>3)	Barwinek – drogi wewnętrzne: w kierunku „byłej Strażnicy” ok. 0,700 km, droga Barwinek – Zyndranowa „do zabudowań” ok. 0,600 km, dojazd do DL – ok. 200 m2.<br/>4)	Zyndranowa – droga gminna: droga „za rzeką” ok. 0,640 km, drogi wewnętrzne: droga „za rzeką” ok. 0,860 km, droga „w kierunku cmentarza” ok. 0,200 km. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone według następujących wzorów.<br/><br/>Kryterium Nr 1 – Cena<br/>Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację zamówienia według szacunkowych godzin pracy sprzętu, obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa oraz sposobem obliczania ceny oferty.<br/>Cenę ( brutto) pracy sprzętu należy obliczyć w następujący sposób:<br/>w załączonej tabeli (każda osobna dla danego Rejonu) należy uzupełnić stawki za 1 godz. pracy przy odśnieżaniu, pracy przy piaskowaniu, pracy przy odśnieżaniu z piaskowaniem i pomnożyć przez przyjęte szacunkowe ilości godzin, następnie należy dodać wszystkie pozycje iloczynów. Tą kwotę należy wpisać do oferty.<br/>(Dla Rejonu VII – kwotę do oferty należy wpisać z zastosowaniem przygotowanych tabel, a obliczenia należy przeprowadzić jak w pozostałych przypadkach)<br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium = 60 pkt. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>Cn/Cb x waga (60) = ilość punktów w kryterium 1<br/>Gdzie:<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych w danej części zamówienia,<br/>Cb - cena oferty badanej (rozpatrywanej) w danej części zamówienia,<br/>Ilość punktów obliczona wg powyższego wzoru zostanie przyznana poszczególnym ofertom. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/>Oferta może uzyskać w kryterium ceny maksymalną ilość 60 punktów.<br/><br/>Kryterium Nr 2 – Gotowość do pracy (Gp)<br/>W przypadku kryterium nr 2 oferta otrzyma ilość punktów w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę czasu w jakim zostanie rozpoczęta praca związana z odśnieżaniem Rejonu, tj. czas od zgłoszenia do wyjazdu pierwszego pojazdu do odśnieżania. <br/>Czas od zgłoszenia do wyjazdu pierwszego pojazdu	Ilość punktów możliwa do uzyskania<br/>poniżej 60 minut 40<br/>od 60 do 90 min włącznie	20<br/>powyżej 90 min 0<br/><br/>* Czas od zgłoszenia do wyjazdu pierwszego pojazdu powinien zostać podany w minutach, przy czym Wykonawca nie może zaproponować zakresu czasów innych niż wskazane w tabeli powyżej.<br/>Niepodanie przez wykonawcę w formularzu oferty czasu gotowości do pracy <br/>(tj. czasu od zgłoszenia do wyjazdu pierwszego pojazdu do odśnieżania) będzie skutkować uznaniem, że wykonawca deklaruje czas powyżej 90 minut i otrzyma <br/>0 punktów.<br/><br/>Końcowa ilość punktów (P) dla każdej oferty będzie wyliczana wg <br/>poniższego wzoru: <br/>P = C + Tp + Gp<br/>gdzie:<br/>C -cena (max. 60 pkt.)<br/>Gt -czas podstawienia pojazdu zastępczego (max. 40 pkt.)<br/>W przypadku wpłynięcia tylko jednej, prawidłowej oferty Zamawiający uzna ją za najkorzystniejszą bez wyliczania dla niej wartości punktowej.<br/>Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch (2) miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gotowość do pracy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> REJON V:<br/>1)	Nowa Wieś – droga gminna przez wieś ok. 1,350 km.<br/>2)	Zawadka Rymanowska – droga gminna Nr 114552 „do byłego Igloopolu” odcinek 2,000 km, droga wewnętrzna „za mostem” w kierunku Lubatowej odc. ok. 0,700 km, droga dojazdowa do kościoła ok. 0,200 km”.<br/>3)	Trzciana – droga wewnętrzna od DK 19 w kierunku kościoła ok. 0,200 km, w razie potrzeby inne drogi wewnętrzne (gminne) dojazdowe do zabudowań na odcinku ok. 1.000 km </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone według następujących wzorów.<br/><br/>Kryterium Nr 1 – Cena<br/>Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację zamówienia według szacunkowych godzin pracy sprzętu, obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa oraz sposobem obliczania ceny oferty.<br/>Cenę ( brutto) pracy sprzętu należy obliczyć w następujący sposób:<br/>w załączonej tabeli (każda osobna dla danego Rejonu) należy uzupełnić stawki za 1 godz. pracy przy odśnieżaniu, pracy przy piaskowaniu, pracy przy odśnieżaniu z piaskowaniem i pomnożyć przez przyjęte szacunkowe ilości godzin, następnie należy dodać wszystkie pozycje iloczynów. Tą kwotę należy wpisać do oferty.<br/>(Dla Rejonu VII – kwotę do oferty należy wpisać z zastosowaniem przygotowanych tabel, a obliczenia należy przeprowadzić jak w pozostałych przypadkach)<br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium = 60 pkt. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>Cn/Cb x waga (60) = ilość punktów w kryterium 1<br/>Gdzie:<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych w danej części zamówienia,<br/>Cb - cena oferty badanej (rozpatrywanej) w danej części zamówienia,<br/>Ilość punktów obliczona wg powyższego wzoru zostanie przyznana poszczególnym ofertom. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/>Oferta może uzyskać w kryterium ceny maksymalną ilość 60 punktów.<br/><br/>Kryterium Nr 2 – Gotowość do pracy (Gp)<br/>W przypadku kryterium nr 2 oferta otrzyma ilość punktów w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę czasu w jakim zostanie rozpoczęta praca związana z odśnieżaniem Rejonu, tj. czas od zgłoszenia do wyjazdu pierwszego pojazdu do odśnieżania. <br/>Czas od zgłoszenia do wyjazdu pierwszego pojazdu	Ilość punktów możliwa do uzyskania<br/>poniżej 60 minut 40<br/>od 60 do 90 min włącznie	20<br/>powyżej 90 min 0<br/><br/>* Czas od zgłoszenia do wyjazdu pierwszego pojazdu powinien zostać podany w minutach, przy czym Wykonawca nie może zaproponować zakresu czasów innych niż wskazane w tabeli powyżej.<br/>Niepodanie przez wykonawcę w formularzu oferty czasu gotowości do pracy <br/>(tj. czasu od zgłoszenia do wyjazdu pierwszego pojazdu do odśnieżania) będzie skutkować uznaniem, że wykonawca deklaruje czas powyżej 90 minut i otrzyma <br/>0 punktów.<br/><br/>Końcowa ilość punktów (P) dla każdej oferty będzie wyliczana wg <br/>poniższego wzoru: <br/>P = C + Tp + Gp<br/>gdzie:<br/>C -cena (max. 60 pkt.)<br/>Gt -czas podstawienia pojazdu zastępczego (max. 40 pkt.)<br/>W przypadku wpłynięcia tylko jednej, prawidłowej oferty Zamawiający uzna ją za najkorzystniejszą bez wyliczania dla niej wartości punktowej.<br/>Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch (2) miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gotowość do pracy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> REJON VI:<br/>1)	Jasionka - droga gminna przez wieś Nr 114526 R (3,161 km), Nr 114548 R droga do szkoły ok.0,163 km, Nr 114549 R droga k/kościoła ok. 0,582 km, dojazd do remizy OSP ok. 0,050 km, drogi wewnętrzne dojazdowe do zabudowań na odcinku ok. 1,500 km. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone według następujących wzorów.<br/><br/>Kryterium Nr 1 – Cena<br/>Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację zamówienia według szacunkowych godzin pracy sprzętu, obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa oraz sposobem obliczania ceny oferty.<br/>Cenę ( brutto) pracy sprzętu należy obliczyć w następujący sposób:<br/>w załączonej tabeli (każda osobna dla danego Rejonu) należy uzupełnić stawki za 1 godz. pracy przy odśnieżaniu, pracy przy piaskowaniu, pracy przy odśnieżaniu z piaskowaniem i pomnożyć przez przyjęte szacunkowe ilości godzin, następnie należy dodać wszystkie pozycje iloczynów. Tą kwotę należy wpisać do oferty.<br/>(Dla Rejonu VII – kwotę do oferty należy wpisać z zastosowaniem przygotowanych tabel, a obliczenia należy przeprowadzić jak w pozostałych przypadkach)<br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium = 60 pkt. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>Cn/Cb x waga (60) = ilość punktów w kryterium 1<br/>Gdzie:<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych w danej części zamówienia,<br/>Cb - cena oferty badanej (rozpatrywanej) w danej części zamówienia,<br/>Ilość punktów obliczona wg powyższego wzoru zostanie przyznana poszczególnym ofertom. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/>Oferta może uzyskać w kryterium ceny maksymalną ilość 60 punktów.<br/><br/>Kryterium Nr 2 – Gotowość do pracy (Gp)<br/>W przypadku kryterium nr 2 oferta otrzyma ilość punktów w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę czasu w jakim zostanie rozpoczęta praca związana z odśnieżaniem Rejonu, tj. czas od zgłoszenia do wyjazdu pierwszego pojazdu do odśnieżania. <br/>Czas od zgłoszenia do wyjazdu pierwszego pojazdu	Ilość punktów możliwa do uzyskania<br/>poniżej 60 minut 40<br/>od 60 do 90 min włącznie	20<br/>powyżej 90 min 0<br/><br/>* Czas od zgłoszenia do wyjazdu pierwszego pojazdu powinien zostać podany w minutach, przy czym Wykonawca nie może zaproponować zakresu czasów innych niż wskazane w tabeli powyżej.<br/>Niepodanie przez wykonawcę w formularzu oferty czasu gotowości do pracy <br/>(tj. czasu od zgłoszenia do wyjazdu pierwszego pojazdu do odśnieżania) będzie skutkować uznaniem, że wykonawca deklaruje czas powyżej 90 minut i otrzyma <br/>0 punktów.<br/><br/>Końcowa ilość punktów (P) dla każdej oferty będzie wyliczana wg <br/>poniższego wzoru: <br/>P = C + Tp + Gp<br/>gdzie:<br/>C -cena (max. 60 pkt.)<br/>Gt -czas podstawienia pojazdu zastępczego (max. 40 pkt.)<br/>W przypadku wpłynięcia tylko jednej, prawidłowej oferty Zamawiający uzna ją za najkorzystniejszą bez wyliczania dla niej wartości punktowej.<br/>Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch (2) miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gotowość do pracy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zimowe utrzymanie ulic, chodników i kratek kanalizacji deszczowej w obrębie miasta Dukla w 2024 roku<br/>Zimowe utrzymanie ulic, chodników i kratek kanalizacji deszczowej ma na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń<br/>ruchu drogowego, wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość oraz opady śniegu.<br/>Zakres prac obejmuje:<br/>a) odśnieżanie w sposób umożliwiający swobodny przejazd środkami komunikacyjnymi,<br/>b) zwalczanie śliskości zimowej (m.in. gołoledzi, lodowicy, śliskości śniegowej<br/>i pośniegowej) poprzez posypywanie nawierzchni ulic materiałami szorstkimi)<br/>c) usuwanie zasp śnieżnych zalegających na ulicach,<br/>d) wywóz nagromadzonego śniegu w wyznaczone miejsca,<br/>e) stałe utrzymywanie drożności kratek na kanalizacji deszczowej, usytuowanych na terenie miasta,<br/>f) usuwanie zasp śnieżnych zalegających na chodnikach. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone według następujących wzorów.<br/><br/>Kryterium Nr 1 – Cena<br/>Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację zamówienia według szacunkowych godzin pracy sprzętu, obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa oraz sposobem obliczania ceny oferty.<br/>Cenę ( brutto) pracy sprzętu należy obliczyć w następujący sposób:<br/>w załączonej tabeli (każda osobna dla danego Rejonu) należy uzupełnić stawki za 1 godz. pracy przy odśnieżaniu, pracy przy piaskowaniu, pracy przy odśnieżaniu z piaskowaniem i pomnożyć przez przyjęte szacunkowe ilości godzin, następnie należy dodać wszystkie pozycje iloczynów. Tą kwotę należy wpisać do oferty.<br/>(Dla Rejonu VII – kwotę do oferty należy wpisać z zastosowaniem przygotowanych tabel, a obliczenia należy przeprowadzić jak w pozostałych przypadkach)<br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium = 60 pkt. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>Cn/Cb x waga (60) = ilość punktów w kryterium 1<br/>Gdzie:<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych w danej części zamówienia,<br/>Cb - cena oferty badanej (rozpatrywanej) w danej części zamówienia,<br/>Ilość punktów obliczona wg powyższego wzoru zostanie przyznana poszczególnym ofertom. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/>Oferta może uzyskać w kryterium ceny maksymalną ilość 60 punktów.<br/><br/>Kryterium Nr 2 – Gotowość do pracy (Gp)<br/>W przypadku kryterium nr 2 oferta otrzyma ilość punktów w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę czasu w jakim zostanie rozpoczęta praca związana z odśnieżaniem Rejonu, tj. czas od zgłoszenia do wyjazdu pierwszego pojazdu do odśnieżania. <br/>Czas od zgłoszenia do wyjazdu pierwszego pojazdu	Ilość punktów możliwa do uzyskania<br/>poniżej 60 minut 40<br/>od 60 do 90 min włącznie	20<br/>powyżej 90 min 0<br/><br/>* Czas od zgłoszenia do wyjazdu pierwszego pojazdu powinien zostać podany w minutach, przy czym Wykonawca nie może zaproponować zakresu czasów innych niż wskazane w tabeli powyżej.<br/>Niepodanie przez wykonawcę w formularzu oferty czasu gotowości do pracy <br/>(tj. czasu od zgłoszenia do wyjazdu pierwszego pojazdu do odśnieżania) będzie skutkować uznaniem, że wykonawca deklaruje czas powyżej 90 minut i otrzyma <br/>0 punktów.<br/><br/>Końcowa ilość punktów (P) dla każdej oferty będzie wyliczana wg <br/>poniższego wzoru: <br/>P = C + Tp + Gp<br/>gdzie:<br/>C -cena (max. 60 pkt.)<br/>Gt -czas podstawienia pojazdu zastępczego (max. 40 pkt.)<br/>W przypadku wpłynięcia tylko jednej, prawidłowej oferty Zamawiający uzna ją za najkorzystniejszą bez wyliczania dla niej wartości punktowej.<br/>Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch (2) miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gotowość do pracy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu;<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.<br/>2. W zakresie wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający określa wymagania co do warunków, na poziomie poniżej opisanym, dotyczących:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;<br/>Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia, w kwocie nie mniejszej niż wartość podpisanej umowy na realizację niniejszego<br/>zamówienia.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie<br/>uznany za spełniony, jeżeli co najmniej 1 z wykonawców lub wszyscy łącznie wykażą, że spełniają w/w opisany warunek.<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Usługi zimowego utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Dukla w 2025 roku wg OPZ (Rejon od I do<br/>VI)<br/>Wykonawca musi wykazać się odpowiednim potencjałem technicznym, niezbędnym do realizacji zamówienia tj. minimum dwoma jednostkami dwu napędowymi o mocy min. 70 KM. Pojazdy muszą być wyposażone w pług lemieszowy z gumową listwą zgarniającą, lub w pług wirnikowy oraz gniazdo zasilające (typu zapalniczka), umożliwiające zasilanie wideo rejestratora.<br/>Zimowe utrzymanie ulic, chodników i kratek kanalizacji deszczowej w obrębie miasta Dukli w 2025 roku (Rejon VII)<br/>1) minimum dwie jednostki do odśnieżania:<br/>a) dwunapędowa o mocy od 30 do 100 KM,<br/>b) dwunapędowa o mocy od 100 do 180 KM<br/>2) pojazdy muszą być wyposażone w plug lemieszowy z gumową listwą zgarniającą lub pług wirnikowy,<br/>3) pojazd silnikowy (wolnobieżny) o minimum mocy 40 KM do usuwania zasp śnieżnych lub załadunku śniegu przeznaczonego do wywozu,<br/>4) ładowarka lub koparko – ładowarka o minimum mocy 70 KM do usuwania zasp śnieżnych lub załadunku śniegu przeznaczonego do wywozu,<br/>5) samochód lub ciągnik rolniczy z przyczepą o pojemności skrzyni ładunkowej od 4 do 16 m3 do wywozu śniegu,<br/>6) dwie ręczne odśnieżarki spalinowe z pługiem wirnikowym do odśnieżania chodników o minimum mocy 10 KM i szerokości roboczej 75 cm. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej 1 z wykonawców, wszyscy lub kilku łącznie wykażą, że spełniają<br/>warunki określone w niniejszym punkcie.<br/>W/w pojazdy muszą posiadać<br/>• Wymagane prawem aktualne badania techniczne,<br/>• ubezpieczenie komunikacyjne od odpowiedzialności cywilnej (OC) oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków.<br/>Przedmiotowe dokumenty Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić w każdym czasie na wezwanie Zamawiającego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Załącznik nr 4 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Załącznik nr 3 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Załącznik nr 8 do SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z SWZ i załącznikiem nr 5, 5A i 5B do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-13 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d970fb08-16df-4872-a4ca-f16255fbf54b</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-13 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com