JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20241210/0064504801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa żywności dla Przedszkola Miejskiego nr 45 w Bytomiu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Przedszkole Miejskie nr 45</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 271068870</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Świętych Cyryla i Metodego 52</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bytom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-909</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 787 16 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@pm45.edu.bytom.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://pm45.edu.bytom.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> gminna jednostka organizacyjna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa żywności dla Przedszkola Miejskiego nr 45 w Bytomiu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ffb23d1f-d706-42df-8e83-bf75fc056818</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00645048</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00644866/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa żywności dla Przedszkola Miejskiego nr 45 w Bytomiu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ffb23d1f-d706-42df-8e83-bf75fc056818 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Możliwość korzystania w postępowaniu<br/>z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz<br/>zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań<br/>dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”<br/>wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje<br/>dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Przedszkole Miejskie nr 45 w Bytomiu, ul. Św. Cyryla i Metodego 52, 41-909<br/>Bytom, mail:przedszkole45@op.pl<br/>2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: Inspektor IOD, Urząd Miejski w Bytomiu, ul. Smolenia 35, 41-902<br/>Bytom, mail: iod_edu@um.bytom.pl<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu<br/>związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (a w przypadku dokonania wyboru złożonej oferty<br/>jako najkorzystniejszej i zawarciu umowy, także w celu związanym z realizacją zamówienia);<br/>4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia Prawo zamówień publicznych.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zniszczenia dokumentacji postępowania zgodnie z obowiązującymi<br/>przepisami prawa lub umową o dofinansowanie, lecz nie krócej niż przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy<br/>(zgodnie z art.78 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">według zapisu w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">P.45.261.1.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 162715 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 1) dostarczane produkty będą pierwszego gatunku i jak najwyższej<br/>jakości, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami, dostarczane produkty będą<br/>świeże, ze skróconym łańcuchem dostaw, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie<br/>produktu, a) dostarczane pieczywa, w tym pieczywa cukiernicze powinny być wyrośnięte, należycie wypieczone, o<br/>właściwym dla danego rodzaju kształcie, nie zgniecione, nie kruszące się, nie przełamane, nie spieczone (rogale, bułki, itp.),<br/>o przyjemnym zapachu i specyficznym, apetycznym smaku; skórka powinna mieć odpowiednią barwę, być lśniąca, nie<br/>popękana, złączona z miękiszem, miękisz nie powinien być lepki ani zbyt wilgotny, podzielone na jednakowe kromki<br/>dyskwalifikacje: 2) dla pieczywa: pieczywo zdeformowane, zgniecione, uszkodzone mechanicznie; pieczywo zabrudzone,<br/>spalone; miękisz lepki niedopieczony z zakalcem z obecnością grudek mąki i soli; smak gorzki, kwaśny, zbyt słony lub<br/>niesłony; ciasta zabrudzone, spalone, niedopieczone, o wyraźnie niewłaściwej porowatości ciasta, kruszące się; objawy<br/>pleśnienia, psucia; uszkodzenia mechaniczne, ciasta zdeformowane, zgniecione, porozrywane, obecność szkodników oraz<br/>ich pozostałości, 3) wykonawca zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego<br/>towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość, 4) asortyment dostarczany będzie<br/>w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 14800 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN<br/>skala pkt: 0-60<br/>najniższa oferowana cena<br/>(X1) ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------------- x 60 pkt<br/>badana cena<br/>2.2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku Zamawiający<br/>zastosuje następujące wyliczenie:<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 6 godzin – 0 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 5 godzin – 10 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 4 godziny – 20 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 3 godzin – 30 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 2 godzin – 40 pkt<br/>Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego<br/>(ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem). Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (zał. Nr 1 do SWZ)<br/>oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku. Wykonawca winien zaoferować czas wymiany<br/>towaru w pełnych godzinach, w przypadku zaoferowania czasu<br/>z podaniem minut punktacja zostanie przyznana odpowiednio za wyższą ilość godzin, np. przy zaoferowaniu 2 godzin i 10 minut<br/>Zamawiający przyzna 30 pkt.<br/>3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona<br/>jako X = X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku.<br/>4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z<br/>kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Produkty mleczarskie<br/>1) dostarczane produkty będą pierwszego gatunku i jak najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu zgodnie z<br/>obowiązującymi wymogami, normami i atestami, dostarczane produkty będą świeże, ze skróconym łańcuchem dostaw, z<br/>datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu, dostarczany nabiał powinien być świeży,<br/>o właściwej konsystencji, smaku, wyglądzie, bez uszkodzeń na opakowaniu, z właściwymi oznaczeniami dla trwałości<br/>produktu, dyskwalifikacje: 4) dla wyrobów mleczarskich: obce posmaki, zapachy, smak gorzki, mocno kwaśny, słony,<br/>stęchły, mdły; zanieczyszczenia mechaniczne, organiczne; objawy pleśnienia, psucia; uszkodzenia mechaniczne,<br/>zdeformowanie, zgniecenie, porozrywanie, obecność szkodników oraz ich pozostałości, brak oznakowania opakowań, 2)<br/>produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu, zawierającym informacje istotne ze względu na<br/>ochronę zdrowia lub życia człowieka (skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub<br/>podmiot wprowadzający produkt do obrotu),<br/>3) wykonawca zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty<br/>przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,<br/>4) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 43752,50 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN<br/>skala pkt: 0-60<br/>najniższa oferowana cena<br/>(X1) ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------------- x 60 pkt<br/>badana cena<br/>2.2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku Zamawiający<br/>zastosuje następujące wyliczenie:<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 6 godzin – 0 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 5 godzin – 10 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 4 godziny – 20 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 3 godzin – 30 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 2 godzin – 40 pkt<br/>Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego<br/>(ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem). Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (zał. Nr 1 do SWZ)<br/>oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku. Wykonawca winien zaoferować czas wymiany<br/>towaru w pełnych godzinach, w przypadku zaoferowania czasu<br/>z podaniem minut punktacja zostanie przyznana odpowiednio za wyższą ilość godzin, np. przy zaoferowaniu 2 godzin i 10 minut<br/>Zamawiający przyzna 30 pkt.<br/>3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona<br/>jako X = X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku.<br/>4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z<br/>kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Owoce i warzywa mrożone 1) dostarczane produkty będą pierwszego gatunku i jak najwyższej jakości, dopuszczone do<br/>obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami, dostarczane mrożonki będą w opakowaniach 2,5 kg,<br/>niezbite w jedną bryłę, bez kruszącego się lodu wewnątrz opakowania, dyskwalifikacja: dla mrożonek: produkty<br/>przypominające bryłę lodu, tj. zbite w kulę (wyjątek stanowi posiekany szpinak i buraki), produkty szare, sine, mrożonki bez<br/>opakowania tzw. „na wagę”, których opakowanie nosi ślady naruszenia np. rozerwana torebka, wgniecenia na pudełku, 2)<br/>produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu, zawierającym informacje istotne ze względu na<br/>ochronę zdrowia lub życia człowieka (skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub<br/>podmiot wprowadzający produkt do obrotu), 3) wykonawca zachowa wymagane przepisami warunki transportu i<br/>przechowywania dostarczanego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość, 4)<br/>asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi<br/>Ryby mrożone 1) dostarczane produkty będą pierwszego gatunku i jak najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu zgodnie<br/>z obowiązującymi wymogami, normami i atestami, dostarczane ryby i przetwory rybne będą bez glazury lub z niewielką ich<br/>ilością do 5%, szczelnie zabezpieczone odpowiednim opakowaniem, które zapobiega wysychaniu ryb, , dyskwalifikacje: dla<br/>ryb i przetworów rybnych: obce posmaki, zapachy, oślizgłość, nalot pleśni, zazielenienie mięsa, mętne lub wysuszone oczy,<br/>skrzela wyblakłe lub z białym nalotem, mazista tkanka, 2) produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym<br/>opakowaniu, zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka (skład produktu, datę<br/>przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu), 3) wykonawca<br/>zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty przewożone będą w<br/>taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość, 4) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę<br/>przed uszkodzeniami transportowymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 19819 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15896000-5 - Produkty głęboko mrożone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb</p> <p class="mb-0">15331170-9 - Warzywa mrożone</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN<br/>skala pkt: 0-60<br/>najniższa oferowana cena<br/>(X1) ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------------- x 60 pkt<br/>badana cena<br/>2.2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku Zamawiający<br/>zastosuje następujące wyliczenie:<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 6 godzin – 0 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 5 godzin – 10 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 4 godziny – 20 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 3 godzin – 30 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 2 godzin – 40 pkt<br/>Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego<br/>(ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem). Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (zał. Nr 1 do SWZ)<br/>oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku. Wykonawca winien zaoferować czas wymiany<br/>towaru w pełnych godzinach, w przypadku zaoferowania czasu<br/>z podaniem minut punktacja zostanie przyznana odpowiednio za wyższą ilość godzin, np. przy zaoferowaniu 2 godzin i 10 minut<br/>Zamawiający przyzna 30 pkt.<br/>3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona<br/>jako X = X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku.<br/>4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z<br/>kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Owoce, warzywa i podobne produkty 1) dostarczane produkty będą pierwszego gatunku i jak najwyższej jakości,<br/>dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami, dostarczane produkty będą świeże, ze<br/>skróconym łańcuchem dostaw, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie<br/>produktu,dostarczane warzywa i owoce będą całe, zdrowe, jędrne, o właściwym kolorze i smaku, nieuszkodzone, dobrze<br/>wykształcone, oczyszczone z ziemi, wolne od szkodników, bez objawów nadpsucia czy pleśni, bez obcych zapachów, ze<br/>skróconymi liśćmi i korzeniami, niepożółkłe, niezwiędnięte, w przypadku rodzimych warzyw i owoców, kiszonek i<br/>strączkowych suchych typu: groch, fasola - bezpośrednio od producenta,, dyskwalifikacja: 2) dla warzyw i owoców:<br/>zniekształcenia mechaniczne, oznaki choroby, zaparzenie, zgnicie, zwiedniecie, zbyt przerośnięte, obce zapachy,<br/>pozostałości środków ochrony roślin, 3) wykonawca zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania<br/>dostarczanego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość, 4) asortyment<br/>dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi.<br/>Jaja 1) dostarczane produkty będą pierwszego gatunku i jak najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu zgodnie z<br/>obowiązującymi wymogami, normami i atestami, dostarczane produkty będą świeże, ze skróconym łańcuchem dostaw, z<br/>datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu, 2) dostarczane jaja będą całe, bez<br/>uszkodzeń, czyste, naświetlane, nie mogą posiadać obcych zapachów, a ich minimalny ciężar to 63-73 gramów, klasy A, 3)<br/>wykonawca zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty<br/>przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość, 4) asortyment dostarczany będzie w sposób<br/>gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 27651,50 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03142500-3 - Jaja</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN<br/>skala pkt: 0-60<br/>najniższa oferowana cena<br/>(X1) ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------------- x 60 pkt<br/>badana cena<br/>2.2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku Zamawiający<br/>zastosuje następujące wyliczenie:<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 6 godzin – 0 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 5 godzin – 10 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 4 godziny – 20 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 3 godzin – 30 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 2 godzin – 40 pkt<br/>Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego<br/>(ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem). Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (zał. Nr 1 do SWZ)<br/>oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku. Wykonawca winien zaoferować czas wymiany<br/>towaru w pełnych godzinach, w przypadku zaoferowania czasu<br/>z podaniem minut punktacja zostanie przyznana odpowiednio za wyższą ilość godzin, np. przy zaoferowaniu 2 godzin i 10 minut<br/>Zamawiający przyzna 30 pkt.<br/>3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona<br/>jako X = X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku.<br/>4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z<br/>kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Mięso i produkty mięsno-wędliniarskie<br/>1) dostarczane produkty będą pierwszego gatunku i jak najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu zgodnie z<br/>obowiązującymi wymogami, normami i atestami, dostarczane produkty będą świeże, ze skróconym łańcuchem dostaw, z<br/>datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu, dostarczane mięso i jego przetwory<br/>będą świeże, ze skróconym łańcuchem dostaw, bez nastrzyków, o barwie czerwonej o różnym jej natężeniu w zależności od<br/>gatunku mięsa, o właściwym smaku i zapachu, kruchości, soczystości, właściwie przygotowane do obróbki: bez kawałków<br/>tłuszczu, podzielone na porcje lub pomielone z zamówionego mięsa, natomiast wędliny zgodnie z opisanymi w tabeli<br/>cechami, właściwą zawartościa mięsa, jednakowo pokrojone , dyskwalifikacje: 1) dla mięsa: obce posmaki, zapachy,<br/>oślizgłość, nalot pleśni, zazielenienie mięsa, fragmenty kości w mięsie zamówionym b/k, obecność szkodników oraz ich<br/>pozostałości, mięso niepoporcjowane lub nie zmielone,<br/>2) dla wędlin odpowiednio: obce posmaki, zapachy, oślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona, obecność szkodników oraz<br/>ich pozostałości, brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia, , mechaniczne, objawy obniżenia jędrności i elastyczności,<br/>nie przyleganie osłonki do wędlin, wędliny niepoporcjowane itp.,<br/>3) wykonawca zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty<br/>przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,<br/>4) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 24896,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15110000-2 - Mięso</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15131130-5 - Wędliny</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN<br/>skala pkt: 0-60<br/>najniższa oferowana cena<br/>(X1) ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------------- x 60 pkt<br/>badana cena<br/>2.2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku Zamawiający<br/>zastosuje następujące wyliczenie:<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 6 godzin – 0 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 5 godzin – 10 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 4 godziny – 20 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 3 godzin – 30 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 2 godzin – 40 pkt<br/>Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego<br/>(ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem). Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (zał. Nr 1 do SWZ)<br/>oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku. Wykonawca winien zaoferować czas wymiany<br/>towaru w pełnych godzinach, w przypadku zaoferowania czasu<br/>z podaniem minut punktacja zostanie przyznana odpowiednio za wyższą ilość godzin, np. przy zaoferowaniu 2 godzin i 10 minut<br/>Zamawiający przyzna 30 pkt.<br/>3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona<br/>jako X = X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku.<br/>4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z<br/>kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Różne artykuły spożywcze 1) dostarczane produkty będą pierwszego gatunku i jak najwyższej jakości, dopuszczone do<br/>obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami, dostarczane produkty będą świeże, ze skróconym<br/>łańcuchem dostaw, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu, dostarczane<br/>produkty spożywcze będą posiadały właściwą gramaturę, skład, świeżość, przyprawy bez soli i cukru oraz glutaminiamu<br/>sodu i sztucznych barwników, bez maltrodeksyny, dyskwalifikacje:dostarczane produkty spożywcze będą posiadały<br/>właściwą gramaturę, skład, świeżość, przyprawy bez soli i cukru oraz glutaminiamu sodu i sztucznych barwników, bez<br/>maltrodeksyny, 2) produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu, zawierającym informacje istotne<br/>ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka (skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące<br/>producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu), 3) wykonawca zachowa wymagane przepisami warunki<br/>transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona<br/>ich jakość, 4) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 31796,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN<br/>skala pkt: 0-60<br/>najniższa oferowana cena<br/>(X1) ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------------- x 60 pkt<br/>badana cena<br/>2.2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku Zamawiający<br/>zastosuje następujące wyliczenie:<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 6 godzin – 0 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 5 godzin – 10 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 4 godziny – 20 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 3 godzin – 30 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 2 godzin – 40 pkt<br/>Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego<br/>(ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem). Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (zał. Nr 1 do SWZ)<br/>oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku. Wykonawca winien zaoferować czas wymiany<br/>towaru w pełnych godzinach, w przypadku zaoferowania czasu<br/>z podaniem minut punktacja zostanie przyznana odpowiednio za wyższą ilość godzin, np. przy zaoferowaniu 2 godzin i 10 minut<br/>Zamawiający przyzna 30 pkt.<br/>3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona<br/>jako X = X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku.<br/>4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z<br/>kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas dodatkowej dostawy lub uzupełnienie braku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu.<br/>2. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zajdą okoliczności określone w art. 108 ust.1 ustawy Prawo<br/>zamówień publicznych lub art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zakazuje się zmian modyfikujących ogólny charakter umowy oraz wprowadzania do umowy zmian istotnych, za które<br/>uważa się zmiany określone w art. 454 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>2. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie, o którym mowa w art. 455 ust.1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych.<br/>3. Zgodnie z art. 455 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony przewidują możliwość zmian umowy w<br/>następujących przypadkach:<br/>1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) brutto, w przypadku:<br/>a) zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT,<br/>b) zmiany cen jednostkowych określonego produktu w sytuacji zmian cen na rynku. Niniejsza zmiana może nastąpić nie<br/>częściej niż raz na kwartał i w wysokości nie wyższej niż o wskaźnik zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych za<br/>poprzedni kwartał publikowany w Monitorze Polskim (tzw. klauzula waloryzacyjna). W takim przypadku ceny zostaną<br/>zmienione z pierwszym dniem miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożono pismo wnioskujące o zmianę;<br/>2) zmiany nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów nie gorszych jakościowo od dotychczas<br/>dostarczanych przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych. Niniejsza zmiana może<br/>nastąpić w przypadku :<br/>a) zaprzestania produkcji danego asortymentu przez producenta,<br/>b) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu,<br/>c) niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni kalendarzowych,<br/>3) zmiany miejsca dostawy, w przypadku zmian organizacyjnych u Zamawiającego;<br/>4) zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu dostawy bądź wprowadzenie nowego<br/>podwykonawcy,<br/>5) zmiany postanowień umowy, których konieczność wprowadzenia jest wynikiem zmian obowiązującego prawa bądź<br/>działań organów państwowych, samorządowych, sądowych lub administracyjnych,<br/>6) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi<br/>na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej<br/>staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu<br/>przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie,<br/>7) zmiany postanowień umowy w uzasadnionych przypadkach, innych niż wyżej opisanych, gdy zachodzi konieczność ich<br/>wprowadzenia z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.<br/>4. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiajacy w całym okresie obowiązywania niniejszej<br/>umowy wynosi 15% wartości brutto okreslonego w niniejszej Umowie z tytułu jej realizacji.<br/>5. Dokonanie zmiany umowy wymaga uprzedniego złożenia na piśmie drugiej Stronie wniosku wykazującego zasadność<br/>wprowadzenia zmian (tj. wykazania, że zaistniała zmiana, ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania umowy) oraz<br/>okreslić stopień, w jakim wplynie na wysokosćwynagrodzenia i zgody Stron na jej dokonanie. Wniosek, o który mowa<br/>powyżej winien zawierać w szczególności:<br/>1) propozycję (zakres) zmiany;<br/>2) opis okoliczności faktycznych uprawniających do dokonania zmiany;<br/>3) podstawę dokonania zmiany z niniejszej umowy;<br/>4) informację lub dowody potwierdzające, że zostały spełnione okoliczności uzasadniające dokonanie zmiany.<br/>6. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku wykazującego zasadność<br/>wprowadzenia zmian i zgody stron na jej dokonanie.<br/>7. Wszelkie zmiany umowy wymagają – pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.<br/>8. Uprawnienie żądania zmiany wynagrodzenia przysługuje zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającemu. W przypadku<br/>obniżenia cen lub kosztu w stosunku do cen lub kosztu przyjętego w celu ustalenia wynagrodzenia zawartego w ofercie,<br/>powyższe zapisy stosuje się odpowiednio do Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-17 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-17 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Nie</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Nie</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Nie</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Nie</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Nie</span></p> <p class="mb-0">Część 6 : <span class="normal">Nie</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com