JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250115/0003731501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Bochni „Szpital Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej (III). </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni &#34;Szpital Powiatowy&#34; im. bł. Marty Wieckiej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000304349</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Krakowska 31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bochnia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://szpital-bochnia.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Bochni „Szpital Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej (III). </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-80471d52-73a7-48e1-874f-d766a0ce6be3</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00037315</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-01-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-80471d52-73a7-48e1-874f-d766a0ce6be3 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Szczegółowe informacje zostały zawarte w VI. SWZ<br/>1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>eZamówienia ttps://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poczty elektronicznej.<br/>2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na<br/>eZamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Szczegółowe informacje zostały zawarte w VI. SWZ Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w e-Zamówieniach https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Wszystkie informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Wszystkie informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZ-271-1-1/TP2/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych,<br/>konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital<br/>Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:<br/>Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:<br/>Część 1 Zadanie nr 3 - Sprzęt do monitorowania parametrów życiowych pacjenta <br/>1.	2.	3.	4.	5.	6.<br/>L.P	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Producent	Numer seryjny Rok Produkcji<br/>1.	Monitor rzutu serca	Pulsioflex	Pulsion/Getinge	A19400012063	2021<br/>2.	Monitor rzutu serca	Pulsioflex PC4000	Pulsion/Getinge	F14400010511	2016<br/>3.	Monitor rzutu serca	Pulsioflex	Pulsion/Getinge	F14400010441	2014<br/>5.	Monitor rzutu serca	Pulsioflex PC4000	Pulsion/Getinge	F21400012849	2022<br/>Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym -<br/>szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:<br/>Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>C = K1 + K2 + K3+K4<br/>gdzie:<br/>C – całkowita liczba punktów,<br/>K1 – punkty uzyskane w kryterium Cena ofertowa brutto,<br/>K2 – punkty uzyskane w kryterium Czas reakcji serwisu,<br/>K3 - punkty uzyskane w kryterium Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Naprawy<br/>K4 – punkty uzyskane w kryterium Okres gwarancji na wykorzystane materiały</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji serwisu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Naprawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykorzystane materiały</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych,<br/>konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital<br/>Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:<br/>Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:<br/>Część 2 Zadanie nr 11 - Sprzęty do mycia endoskopów <br/>1.	2.	3.	4.	5.	6.<br/>L.P	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Producent	Numer seryjny Rok Produkcji<br/>1.	Automatyczna myjnia endoskopowa dwukomorowa	Cyw-duo	Choyang	BH-EWRE-4-ABE	2018<br/>Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym -<br/>szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:<br/>Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>C = K1 + K2 + K3+K4<br/>gdzie:<br/>C – całkowita liczba punktów,<br/>K1 – punkty uzyskane w kryterium Cena ofertowa brutto,<br/>K2 – punkty uzyskane w kryterium Czas reakcji serwisu,<br/>K3 - punkty uzyskane w kryterium Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Naprawy<br/>K4 – punkty uzyskane w kryterium Okres gwarancji na wykorzystane materiały</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji serwisu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Naprawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykorzystane materiały</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych,<br/>konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital<br/>Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:<br/>Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:<br/>Część 3 Zadanie nr 11a - Sprzęty do mycia endoskopów II <br/>1.	2.	3.	4.	5.	6.<br/>L.P	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Producent	Numer seryjny Rok Produkcji<br/>1.	Myjnia endoskopowa	Gandy 90	Nuova	000016.	2023<br/>Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym -<br/>szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:<br/>Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>C = K1 + K2 + K3+K4<br/>gdzie:<br/>C – całkowita liczba punktów,<br/>K1 – punkty uzyskane w kryterium Cena ofertowa brutto,<br/>K2 – punkty uzyskane w kryterium Czas reakcji serwisu,<br/>K3 - punkty uzyskane w kryterium Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Naprawy<br/>K4 – punkty uzyskane w kryterium Okres gwarancji na wykorzystane materiały</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji serwisu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Naprawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykorzystane materiały</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych,<br/>konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital<br/>Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:<br/>Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:<br/>Część 4 Zadanie nr 25 - Sprzęt do dawkowania leku I <br/>1.	2.	3.	4.	5.	6.<br/>L.P	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Producent	Numer seryjny Rok Produkcji<br/>1.	Pompa infuzyjna	Infusomat Space	Braun	553311	2019<br/>2.	Pompa infuzyjna	Infusomat Space	Braun	553260	2019<br/>3.	Pompa infuzyjna	Infusomat Space	Braun	553274	2019<br/>4.	Pompa infuzyjna	Infusomat Space	Braun	787937	2021<br/>5.	Pompa infuzyjna	Infusomat Space	Braun	787746	2021<br/>6.	Pompa infuzyjna Infusomat Space	Braun	553270	2019<br/>7.	Pompa infuzyjna Infusomat Space	Braun	553282	2019<br/>8.	Pompa infuzyjna Infusomat Space	Braun	787797	2021<br/>9.	Pompa infuzyjna Infusomat Space	Braun	553299	2019<br/>10.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	557517	2020<br/>11.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	557502	2020<br/>12.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	557494	2020<br/>13.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	557529	2020<br/>14.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	557487	2020<br/>15.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	557433	2020<br/>16.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	557480	2020<br/>17.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	464018	2019<br/>18.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	557488	2020<br/>19.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	557524	2020<br/>20.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	557530	2020<br/>21.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	557539	2020<br/>22.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	557479	2020<br/>23.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	557426	2020<br/>24.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	464001	2019<br/>25.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	557504	2020<br/>26.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	557536	2020<br/>27.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	557427	2020<br/>28.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	557499	2020<br/>29.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	618719	2021<br/>30.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	463964	2019<br/>31.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	463918	2019<br/>32.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	464039	2019<br/>33.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	463886	2019<br/>34.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	463958	2019<br/>35.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	464045	2019<br/>36.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	463954	2019<br/>37.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	463914	2019<br/>38.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	463909	2019<br/>39.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	618845	2021<br/>40.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	618845	2021<br/>41.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	618772	2021<br/>42.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	618778	2021<br/>43.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	618770	2021<br/>44.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	618799	2021<br/>45.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	618830	2021<br/>46.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	618773	2021<br/>47.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	618783	2021<br/>48.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	618730	2021<br/>49.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	618723	2021<br/>50.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	618814	2021<br/>51.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	618804	2021<br/>52.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	618843	2021<br/>53.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	618734	2021<br/>54.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	557500	2020<br/>55.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Space	Braun	464013	2019<br/>56.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Compact+	Braun	25331	2020<br/>57.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Compact+	Braun	25298	2020<br/>58.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Compact+	Braun	25320	2020<br/>59.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Compact+	Braun	25345	2020<br/>60.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Compact+	Braun	25333	2020<br/>61.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Compact+	Braun	25314	2020<br/>62.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Compact+	Braun	25327	2020<br/>63.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Compact+	Braun	25325	2020<br/>64.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Compact+	Braun	25301	2020<br/>65.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Compact+	Braun	25334	2020<br/>66.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Compact+	Braun	25332	2020<br/>67.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Compact+	Braun	25340	2020<br/>68.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Compact+	Braun	25324	2020<br/>69.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Compact+	Braun	25330	2020<br/>70.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Compact+	Braun	25328	2020<br/>71.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Compact+	Braun	59959	2021<br/>72.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Compact+	Braun	61188	2021<br/>73.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Compact+	Braun	61121	2021<br/>74.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Compact+	Braun	61151	2021<br/>75.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Compact+	Braun	61156	2021<br/>76.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Compact+	Braun	59942	2021<br/>77.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Compact+	Braun	61138	2021<br/>78.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Compact+	Braun	61146	2021<br/>79.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Compact+	Braun	59935	2021<br/>80.	Pompa strzykawkowa	Perfusor Compact+	Braun	59918	2021<br/>81.	Pompa infuzyjna	Infusomat Space	Braun	715804	2020<br/>82.	Pompa infuzyjna Infusomat Space	Braun	715907	2020<br/>83.	Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun	618793	2021<br/>84.	Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun	618797	2021<br/>85.	Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun	618813	2021<br/>86.	Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun	618738	2021<br/>87.	Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun	618747	2021<br/>88.	Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun	618808	2021<br/>89.	Pompa infuzyjna 8714827	Braun	74260	2008<br/>90.	Pompa infuzyjna 87/4827	Braun	63772	2008<br/>91.	Stacja dokująca	Space Station	Braun	112135/112127	2020<br/>92.	Stacja dokująca	Space Station	Braun	112124/112134	2020<br/>93.	Stacja dokująca	Space Station	Braun	112132/112131	2020<br/>94.	Stacja dokująca	Space Station	Braun	103066/103067	2019<br/>95.	Stacja dokująca	Space Station	Braun	103068/103069	2019<br/>96.	Stacja dokująca	Space Station	Braun	103064/103065	2019<br/>97.	Stacja dokująca	8713140	Braun	134645	2021<br/>98.	Stacja dokująca	8713140	Braun	134591	2021<br/>99.	Stacja dokująca	8713140	Braun	134867	2021<br/>100.	Stacja dokująca	8713140	Braun	134596	2021<br/>101.	Stacja dokująca	8713140	Braun	134595	2021<br/>102.	Stacja dokująca	8713140	Braun	134597	2021<br/>103.	Stacja dokująca	Station Compact+	Braun	001749.	2020<br/>104.	Stacja dokująca	Station Compact+	Braun	001740.	2020<br/>105.	Stacja dokująca	Station Compact+	Braun	001752.	2020<br/>106.	Stacja dokująca	Station Compact+	Braun	1742/1748/1750	2020<br/>107.	Stacja dokująca -	Braun	134848	2021<br/>108.	Stacja dokująca -	Braun	134590	2021<br/>Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym -<br/>szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:<br/>Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>C = K1 + K2 + K3+K4<br/>gdzie:<br/>C – całkowita liczba punktów,<br/>K1 – punkty uzyskane w kryterium Cena ofertowa brutto,<br/>K2 – punkty uzyskane w kryterium Czas reakcji serwisu,<br/>K3 - punkty uzyskane w kryterium Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Naprawy<br/>K4 – punkty uzyskane w kryterium Okres gwarancji na wykorzystane materiały</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji serwisu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Naprawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykorzystane materiały</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych,<br/>konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital<br/>Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:<br/>Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:<br/>Część 5 Zadanie nr 30 - Sprzęt elektrochirurgiczny <br/>1.	2.	3.	4.	5.	6.<br/>L.P	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Producent	Numer seryjny Rok Produkcji<br/>1.	Diatermia	ARC-400	Bowa	40080055	2013<br/>2.	Diatermia ES350	EMED	361339	2010<br/>3.	Diatermia	ES-350	Emed	361280	2010<br/>4.	Diatermia	ES350	Emed	35585	2006<br/>5.	Diatermia	Eltron 120	Bechtold	1776261508	2008<br/>6.	Diatermia	ES350 Argon	Emed	361314	2010<br/>7.	Diatermia	ARC 250	Bowa	25001300	2020<br/>8.	Diatermia	BTL-20	BTL Industries	C480-0498	2009<br/>Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym -<br/>szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:<br/>Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>C = K1 + K2 + K3+K4<br/>gdzie:<br/>C – całkowita liczba punktów,<br/>K1 – punkty uzyskane w kryterium Cena ofertowa brutto,<br/>K2 – punkty uzyskane w kryterium Czas reakcji serwisu,<br/>K3 - punkty uzyskane w kryterium Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Naprawy<br/>K4 – punkty uzyskane w kryterium Okres gwarancji na wykorzystane materiały</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji serwisu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Naprawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykorzystane materiały</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych,<br/>konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital<br/>Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:<br/>Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:<br/>Część 6 Zadanie nr 38 - Sprzęt traumatologiczny <br/>1.	2.	3.	4.	5.	6.<br/>L.P	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Producent	Numer seryjny Rok Produkcji<br/>1.	Zestaw wiertarki akumulatorowej Acculan 3TI	GA672	Aesculap	3924	2012<br/> GB660R	Aesculap	1304	2012<br/> GB643R	Aesculap	3027	2012<br/> GB638R	Aesculap	4858	2012<br/> GB638R	Aesculap	4869	2012<br/>2	Wiertarka akumulatorowa ortopedyczna - zestaw	GA672	Aesculap	3339	2011<br/> GB643R	Aesculap	2503	2011<br/> GB638R	Aesculap	4040/4044	2011<br/> GA676	Aesculap	13058	2011<br/> GB243R	Aesculap	Brak	2011<br/>3	Zestaw wiertarki akumulatorowej Acculan 4	GA330	Aesculap	308	2019<br/> GB623R	Aesculap	263	2019<br/> GB621R	Aesculap	205	2019<br/> GB641R	Aesculap	265	2019<br/> GB668R	Aesculap	266	2019<br/> GA666	Aesculap	22769	2019<br/>4	Zestaw wiertarki akumulatorowej 3TI	GA671	Aesculap	3429	2019<br/> GB660R	Aesculap	3741	2019<br/> GB623R	Aesculap	269	2019<br/> GB621R	Aesculap	204	2019<br/> GB641R	Aesculap	201	2019<br/> GA676	Aesculap	45586	2019<br/> GA666	Aesculap	22959	2019<br/> GB641R	Aesculap	265	2019<br/>5	Zestaw napędu traumatologicznego	GA672	Aesculap	1857	2009<br/> GA673	Aesculap	1696	2009<br/> GA677	Aesculap	2169	2009<br/> GB643R	Aesculap	1133	2009<br/> GB638R	Aesculap	2074	2009<br/> GB639R	Aesculap	2067	2009<br/> GA676	Aesculap	7009	2009<br/> GA676	Aesculap	7002	2009<br/> GA676	Aesculap	7059	2009<br/>6	Piła akumulatorowa Acculan 4	GA331	Aesculap	302	2019<br/> GA676	Aesculap	45568	2019<br/>7	Dermatom	GA670	Aesculap	3917	2018<br/> BA720R	Aesculap	4852	2018<br/> GA666	Aesculap	22769	2018<br/> GA666	Aesculap	25041	2018<br/>Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym -<br/>szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:<br/>Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>C = K1 + K2 + K3+K4<br/>gdzie:<br/>C – całkowita liczba punktów,<br/>K1 – punkty uzyskane w kryterium Cena ofertowa brutto,<br/>K2 – punkty uzyskane w kryterium Czas reakcji serwisu,<br/>K3 - punkty uzyskane w kryterium Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Naprawy<br/>K4 – punkty uzyskane w kryterium Okres gwarancji na wykorzystane materiały</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji serwisu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Naprawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykorzystane materiały</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> III.1)	O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA ORAZ SPEŁNIAJĄ NASTĘPUJĄCE WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: <br/>III.1.1)	Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>III.1.2)	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów <br/>Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. <br/>III.1.3)	Sytuacja finansowa lub ekonomiczna <br/>Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. <br/>III.1.4)	Zdolność techniczna lub zawodowa <br/>Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: w zakresie zdolności zawodowej dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji Zamówienia tj. co najmniej 1 osobą, która będzie posiadającą kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia tj. posiadającą min. 2 letnie doświadczenie zawodowe oraz imienny certyfikat/zaświadczenie, potwierdzający przeszkolenie przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta z obsługi serwisowej sprzętów tego samego rodzaju, co znajdujące się w danym zadaniu. <br/>Powyższy wymóg dotyczy Część 1 - Zadanie nr 3, Część 4 - Zadanie nr 25, Część 6 - Zadanie nr 38. Dla pozostałych zadań Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w dokumentach do postępowania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji Zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.<br/>Informacje dodatkowe: Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację Zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">V.2) W CELU POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZAMAWIAJĄCY,<br/>WEZWIE WYKONAWCĘ KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA NAJWYŻEJ OCENIONA DO ZŁOŻENIA W WYZNACZONYM, NIE<br/>KRÓTSZYM NIŻ 5 DNI, TERMINIE, AKTUALNYCH NA DZIEŃ ZŁOŻENIA PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH TJ.:<br/>V.2.1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył<br/>odrębną ofertę, do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,<br/>niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2B do SWZ<br/>V.2.2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">V.3) W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZAMAWIAJĄCY, WEZWIE WYKONAWCĘ<br/>KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA NAJWYŻEJ OCENIONA DO ZŁOŻENIA W WYZNACZONYM, NIE KRÓTSZYM NIŻ 5 DNI,<br/>TERMINIE, AKTUALNYCH NA DZIEŃ ZŁOŻENIA PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH TJ<br/>V.3.1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w<br/>zakresie określonym w pkt. III.1.4), wzór wykazu zawiera załącznik nr 2C do SWZ. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana<br/>na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć:<br/>1) Formularz asortymentowy - szczegółowa oferta cenowa – sporządzony odpowiednio wg załącznika nr 1A do SWZ. –<br/>podpisany ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym podpisem osobistym lub podpisem zaufanym, Formularz nie<br/>podlega uzupełnieniu, zawierający wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania. Formularz<br/>nie podlega uzupełnieniu. (Zamawiający dodatkowo zaleca, ale nie wymaga dołączenie formularza w wersji edytowalnej).<br/>2) oświadczenie wymienione w pkt. V.1) SWZ podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem<br/>osobistym lub podpisem zaufanym.<br/>3) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; - podpisane ważnym i aktualnym<br/>podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.;<br/>4) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; -<br/>podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.;<br/>5) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji Zamówienia - dotyczy Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich – podpisane ważnym i<br/>aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym<br/>6) oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 z którego wynika, które roboty budowlane, usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy - dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. podpisane ważnym i aktualnym<br/>podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Szczegółowe informacje zostały zawarte w V.9) SWZ - WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Reguluje wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-01-23 11:55</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e–Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-01-23 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-02-21</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 6 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z możliwości negocjowania treści ofert, negocjacje dotyczyć będą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, o których mowa w pkt. XIV SWZ

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com