JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250121/0005125701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa odczynników chemicznych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001407</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Stefana Żeromskiego 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kielce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">25-369</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bkotras@ujk.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ujk.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa odczynników chemicznych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8242a8fc-4291-4fbb-a8f5-ef8859d331b3</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00051257</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-01-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00038129/22/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.32 Dostawa odczynników chemicznych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> 18. Zakup w ramach projektu pod nazwą „Branżowo-Przyszłościowo!” numer umowy: FERS.01.05-IP.08-0052/23-00 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Priorytet 1 Umiejętności, Działanie 01.05 Umiejętności w szkolnictwie wyższym, który jest realizowany przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8242a8fc-4291-4fbb-a8f5-ef8859d331b3 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">adres strony postępowania : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8242a8fc-4291-4fbb-a8f5-ef8859d331b3<br/>.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: bkotras@ujk.edu.pl (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwane dalej „RODO” w związku z art. 19 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz.Urz. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwana dalej „p.z.p.” niniejszym informujemy, iż:<br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce.<br/>2)	podstawą prawną do przetwarzania Państwa danych osobowych jest: art. 6 ust.1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze)<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4)	podanie przez Państwa danych osobowych stanowi wymóg ustawowy określony w przepisach ustawy p.z.p., który wiąże się z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Skutkiem niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udzielenia zamówienia publicznego. <br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>6)	odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie administratora w związku z wykonywaniem powierzonego im zadania na podstawie zawartej umowy powierzenia danych.<br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (jeżeli wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku zamawiający wymaga, od osoby której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania: daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa wart.18 ust. 2 RODO ;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO <br/>10)	posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego –Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana / <br/><br/><br/><br/>Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ADP.2301.4.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 :<br/>1)	Przeciwciało I-rzędowe anty- AB – 1 sztuka<br/>2)	abscysynowy niewrażliwy 5 – 1 sztuka<br/>3)	Przeciwciało I-rzędowe ABP1– 1 sztuka<br/>4)	Przeciwciało I-rzędowe AMY– 1 sztuka<br/>5)	Przeciwciało I-rzędowe ATG5 – 1 sztuka<br/>6)	Przeciwciało I-rzędowe przeciwko COP1 - 1 sztuka<br/>7)	Przeciwciało I-rzędowe Anty-GID1c– 1 sztuka<br/>8)	Przeciwciało I-rzędowe Anty-GID1c– 1 sztuka<br/>9)	Przeciwciało I-rzędowe Anty-Phly 1 sztuka<br/>10)	Przeciwciało I-rzędowe anty – 1 sztuka<br/>11)	Przeciwciało I-rzędowe anty-PIF5– 1 sztuka<br/>12)	Przeciwciało I-rzędowe anty-PsaA – 1 sztuka<br/>13)	Przeciwciało I-rzędowe anty-PsbA 1 sztuka<br/>14)	Przeciwciało I-rzędowe anty-UVR3 - 1 sztuka<br/>15)	Przeciwciała I-rzędowe anty-PLDA1/2 - 1 sztuka<br/>16)	Przeciwciało I-rzędowe anty-TOR– 1 sztuka<br/>17)	Królicze przeciwciało II-rzędowe – 1 sztuka </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696300-8 - Odczynniki chemiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">24315000-5 - Różne chemikalia nieorganiczne</p> <p class="mb-0">24327000-2 - Różne organiczne substancje chemiczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 : <br/>1)	2,3,5-trifenylotetrazoliowy chlorek 99%– 1 sztuka<br/>2)	Antron do syntezy [25g – 1 sztuka<br/>3)	2,4,6-Tri(2-pyridyl)-1,3,5-triazine, 98% (10g)– 1 sztuka<br/>4)	Trolox lub Kwas 6-hydroksy-2,5,7,8-tetrametylochromano-2-karboksylowy 97% (5g) – 1 sztuka<br/>5)	2,2-Diphenyl-1-picrylhydrazyl 95% (1g) – 1 sztuka<br/>6)	(+)-Kwas abscysynowy 25mg – 1 sztuka<br/>7)	6-benzyloaminopuryna &lt;98% (25g) – 1 sztuka<br/>8)	Trans-zeatyna &gt;98% (100mg) - 1 sztuka<br/>9)	Kwas galusowy 1-hydrat &gt;99,0% (100g) – 1 sztuka<br/>10)	Nigerycyna sól sodowa 10mg – 1 sztuka<br/>11)	Kwas 1H-indolo-3-octowy 99% (25g) – 1 sztuka<br/>12)	Rapamycyna 50mg – 1 sztuka<br/>13)	Agar agar 1kg – 1 sztuka<br/>14)	Bufor PBS 1x stężony (r-r roboczy PBS), 1L – 1 sztuka<br/>15)	Pepton, z mięsa (żelatyna wieprzowa) 1 kg – 1 sztuka<br/>16)	Ekstrakt drożdżowy, proszek 1kg – 1 sztuka<br/>17)	Glicyna 1 kg – 1 sztuka<br/>18)	L-Arginina 500g – 1 sztuka<br/>19)	Surowica końska 100ml – 25 sztuk<br/>20)	Kwas solny 35-38% cz.d.a., 1L – 5 sztuk<br/>21)	Odczynnik Fehlinga A 1l – 6 sztuk<br/>22)	Odczynnik Fehlinga B 1l – 6 sztuk<br/>23)	Odczynnik Benedicta 1l – 10 sztuk<br/>24)	Odczynnik Biuretowy 1l -10 sztuk<br/>25)	D-arginina 5g -1 sztuka <br/>26)	D-Leucyna 10g – 1 sztuka <br/>27)	L-Alanina 100g – 1 sztuka <br/>28)	Sudan III 100g – 2 sztuki<br/>29)	Kwas deoksyrybonukleinowy z plemników ryb, 100 g – 1 sztuka<br/>30)	Albumina surowicy bydlęcej, frakcja Cohna V, 10 g - 2 sztuki<br/>31)	L-Glutamina 500g – 1 sztuka<br/>32)	Kwas L-glutaminowy - 1 kg<br/>33)	L-Prolina 250g – 1 sztuka<br/>34)	DL-asparagina 1 hydrat 100g – 1 sztuka<br/>35)	mio-Inozytol 250g – 1 sztuka<br/>36)	Tiaminy chlorowodorek 250 g – 1 sztuka<br/>37)	Kwas nikotynowy 500g – 1 sztuka<br/>38)	Pirydoksyny chlorowodorek 250g – 1 sztuka<br/>39)	Batofenantrolina 98% 1g – 1 sztuka<br/>40)	Woda do biologii molekularnej - wolna od DNazy i RNazy, 500ml – 5 sztuk<br/>41)	Etylowy alkohol 99,8% do biologii molekularnej, 1L -2 sztuki<br/>42)	Ksylen CZDA, 1L – 1 sztuka<br/>43)	Gliceryna bezwonna CZDA 2,5l – 1 sztuka </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">24315000-5 - Różne chemikalia nieorganiczne</p> <p class="mb-0">24327000-2 - Różne organiczne substancje chemiczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 : <br/>1)	Sonda typu – Taqman SNP Assays MTO – 2 sztuki<br/>2)	Zestaw do reakcji - 2 sztuki<br/>3)	Zestaw do reakcji - miRCURY LNA RT Kit - 2 sztuki<br/>4)	Zestaw do reakcji - miRCURY LNA SYBR Green PCR Kit – 1 sztuka<br/>5)	Starter molekularny - hsa-miR-125b-2-3p - 1 sztuka<br/>6)	Starter molekularny - hsa-miR-98-3p - 1 sztuka<br/>7)	Starter molekularny - hsa-miR-98-3p - 1 sztuka<br/>8)	Zestaw do reakcji - DNA Kit – 1 sztuka<br/>9)	Zestaw do reakcji - DNASPIN Kit – 1 sztuka<br/>10)	Zestaw do izolacji gDNA roślin/grzyby – 1 sztuka<br/>11)	Bufor - NZYol 100 ml – 1 sztuka<br/>12)	Zestaw przeznaczony do oczyszczania DNA– 1 sztuka<br/>13)	Zestaw do oczyszczania całkowitego RNA – 1 sztuka<br/>14)	Zestaw do ekstrakcji DNA roślin – 1 sztuka <br/>15)	Zestaw do ekstrakcji całkowitego RNA – 1 sztuka<br/>16)	Uniwersalny zestaw do izolacji genomowego DNA z różnych materiałów – 1 sztuka<br/>17)	Zestaw Genomic Micro AX Plant metodą grawitacyjną - 1 sztuka<br/>18)	Zestaw do izolacji całkowitego RNA z materiałów odpornych na lizę - 1 sztuka<br/>19)	DNA Marker 1, 100 aplikacji – 1 sztuka<br/>20)	PCR Mix Plus Green 2000 – 1 sztuka<br/>21)	Zestaw do syntezy pierwszego łańcucha cDNA – 1 sztuka<br/>22)	qPCR-HS Mix Sybr – 1 sztuka<br/>23)	Bufor TAE 50x stężony 1000 ml –2 sztuki<br/>24)	Bufor TBE 10x stężony 1000 ml – 1 sztuka<br/>25)	Zestaw do izolacji Total RNA Mini Plus 100 reakcji – 1 sztuka<br/>26)	RNA Marker 1 RTU 100 aplikacji – 1 sztuka<br/>27)	Zestaw do izolacji DNA – 2 sztuki<br/>28)	Barwnik do wizualizacji kwasów nukleinowych w żelach elektroforetycznych - 4 sztuki<br/>29)	Zestaw do izolacji DNA – 2 sztuki<br/>30)	Bufor TAE, 50-krotnie stężony, 1L – 2 sztuki </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696300-8 - Odczynniki chemiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">24315000-5 - Różne chemikalia nieorganiczne</p> <p class="mb-0">24327000-2 - Różne organiczne substancje chemiczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4 : <br/>1)	Etylowy alkohol 99,8% CZDA 500ml – 2 sztuki<br/>2)	Kwas 5-sulfosalicylowy 2 hydrat CZDA 1kg – 1 sztuka<br/>3)	Chlorek wapnia, 96%, bardzo czysty, proszek, bezwodny 1kg – 1 sztuka<br/>4)	Sodu węglan, bezwodny 1kg – 1 sztuka<br/>5) tri-Sodu cytrynian 2 hydrat G.R. 1kg – 1 sztuka<br/>6)	Kwas solny 35-38% CZDA 2l – 1 sztuka<br/>7)	Bromokrezolowa zieleń 5g – 1 sztuka<br/>8)	Bromotymolowy błękit 1g 1 sztuka<br/>9)	D-Tryptofan 5g – 1 sztuka<br/>10)	D-Ryboza 25g – 1 sztuka<br/>11)	Miedzi siarczan 5hydrat CZDA 2 kg – 1 sztuka<br/>12)	Alkohol metylowy czda op.1l butelka – 3 sztuki<br/>13)	Aceton CZDA, 1L – 2 sztuki<br/>14)	Żelaza (III) chlorek 6hydrat CZDA, 500g – 1 sztuka<br/>15)	Żelaza (III) azotan 9hydrat CZ , 500g – 1 sztuka<br/>16)	Chromu III azotan 9hydrat CZDA, 250g – 1 sztuka<br/>17)	Ołowiu (II) azotan CZDA, 1 kg – 1 sztuka<br/>18)	Wapnia azotan 4hydrat CZDA 1 kg – 1 sztuka<br/>19)	Baru azotan CZDA, 1 kg – 1 sztuka<br/>20)	Potasu azotyn CZDA, 500g – 1 sztuka<br/>21)	Niklu (II) siarczan 6hydrat CZDA, 500g – 1 sztuka<br/>22)	Amonu siarczan CZDA, 1 kg – 1 sztuka<br/>23)	Sodu wodorotlenek CZDA, 1 kg – 1 sztuka <br/>24)	Oranż metylowy, 25g – 1 sztuka <br/>25)	Czerwień obojętna, 5g- 1 sztuka<br/>26)	Etylowy alkohol 96% CZDA, CZDA, 1L – 10 sztuk<br/>27)	Kwas ortofosforowy 80% CZ, 1L – 2 sztuki<br/>28)	Glinu tlenek prażony CZDA, 250g – 1 sztuka<br/>29)	Tlenek tytanu (IV), 98 +%, proszek anatazu, 100g – 1 sztuka<br/>30)	Cynku tlenek CZDA, 250g – 1 sztuka <br/>31)	Wapnia tlenek CZDA, 250g – 1 sztuka <br/>32)	Glinu chlorek bezw. CZDA, 250g – 1 sztuka <br/>33)	Magnezu wodorotlenek CZDA, 250g – 1 sztuka <br/>34)	Kwas borowy CZDA, 500g – 2 sztuki<br/>35)	Sodu czteroboran 5 hydrat min.99,5%, CZDA, 1 kg – 1 sztuka<br/>36)	Kompleks boranu i dimetyloaminy, 25g – 1 sztuka <br/>37)	Tris(trimetylosililo) boran, 100g – 1 sztuka <br/>38)	Potasu tetraboran 4 hydrat, 250g – 1 sztuka <br/>39)	Litu czteroboran CZDA, 250g – 1 sztuka <br/>40)	Pentaboran amonu oktahydrat, 250g – 1 sztuka <br/>41)	Potasu metaboran, 250 g – 1 sztuka<br/>42)	Etylowy alkohol 96%, CZDA, 500 ml – 15 sztuk<br/>43)	Wapnia siarczan ze wskaźnikiem (CoCl2) 3mm (8mesh) do suszenia (454g) – 3 sztuki<br/>44)	Kwas octowy 99,5%-99,9% czda-basic, 1L – 4 sztuki <br/>45)	Sodu octan bezw. CZDA, 500g – 2 sztuki<br/>46)	Kwas 3,5-dinitrosalicylowy, 100g 1 sztuka <br/>47)	Potasu sodu winian 4hydrat CZDA, 500g – 2 sztuki <br/>48)	Antron, 25g - 1 sztuka<br/>49)	Dimetylu sulfotlenek CZDA, 500 mL – 3 sztuki <br/>50)	Żelaza (III) chlorek 6hydrat CZDA, 500g – 1 sztuka <br/>51)	Kwas 2-tiobarbiturowy &gt;97%, (25g) – 1 sztuka <br/>52)	Kwas trójchlorooctowy CZDA, 250 g – 2 sztuki <br/>53)	Acetonitryl do HPLC, 2,5 L – 4 sztuki<br/>54)	Metanol HPLC, 2.5 L – 4 sztuki<br/>55)	Kwas octowy lodowaty r-r 99,5% do HPLC, 2,5L – 4 sztuki<br/>56)	DL-Ditiotreitol, 98%, 5g – 1 sztuka<br/>57)	2-Merkaptoetanol, 99%, ekstra czysty,10 ml – 1 sztuka <br/>58)	Kwas fosforowolframowy hydrat, 25g – 1 sztuka <br/>59)	Żelaza (III) chlorek bezw. CZDA, 500g – 1 sztuka <br/>60)	Kwas ortofosforowy 85% CZDA, 500ml – 5 sztuk <br/>61)	Etylowy alkohol 70% CZDA, 500ml 10 sztuk <br/>62)	Cytrynian sodu 2- wodny czda, 1 kg – 2 sztuki <br/>63)	Potasu sodu winian 4hydrat CZDA, 1 kg – 2 sztuki <br/>64)	Kwas solny 35-38% czda, 1L – 3 sztuki<br/>65)	Sodu wodorotlenek czda, 1 kg – 2 sztuki <br/>66)	Kwas azotowy 20% czda, 1L – 2 sztuki <br/>67)	Bufor TAE,1L – 2 sztuki <br/>68)	Etylowy alkohol 99,8% czda,500mL – 5 sztuk <br/>69)	Glukoza bezwonny czda, 500 g – 2 sztuki <br/>70)	D-fruktoza czda, 500g – 2 sztuki <br/>71)	Sacharoza czda, 500g – 2 sztuki<br/>72)	Skrobia rozpuszczalna czda, 500g 2 sztuki <br/>73)	Maltoza 1hydrat czda, 500g 1 sztuka <br/>74)	Potasu azotan czda, 500g 3 sztuki<br/>75)	Potasu diwodorofosforan min. 99,5%, czda, 500g – 3 sztuki<br/>76)	Amonu azotan czda, 500g – 3 sztuki <br/>77)	Magnezu siarczan 7hydrat czda, 500g – 3 sztuki <br/>78)	Wapnia chlorek, 2 hydrat, 500g 3 sztuki <br/>79)	Kwas borowy czda, 500g 3 sztuki<br/>80)	Manganu (II) siarczan 4hydrat czda, 500g – 3 sztuki <br/>81)	Kobaltu (II) chlorek 6hydrat czda, 500g – 3 sztuki <br/>82)	Miedzi siarczan 5hydrat czda, 500 g 3 sztuki <br/>83)	Miedzi siarczan 5hydrat czda, 500 g 3 sztuki <br/>84)	Sodu molibdenian 2hydrat czda, 500g 1 sztuka <br/>85)	Potasu jodek czda, 500g – 1 sztuka<br/>86)	EDTA sodowa sól żelaza, 500g – 1 sztuka<br/>87)	Di-sodu wersenian 2hydrat czda, 500g – 1 sztuka </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">24315000-5 - Różne chemikalia nieorganiczne</p> <p class="mb-0">24327000-2 - Różne organiczne substancje chemiczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5 : <br/>1)	(+)-Wodzian katechiny -1G – 1 sztuka<br/>2)	(1S) - (-) - alfa-Pinen, 98% - 250ML – 1 sztuka<br/>3)	1,4-Cyneol, 85%-25G - 1 sztuka<br/>4)	1,4-dioksan CZ - 500 ml – 1 sztuka<br/>5)	2,6-dichlorochinono-4-chloroimid - 5G – 1 sztuka<br/>6)	4-aminoantypiryna- 250G – 1 sztuka<br/>7)	Arbutyna - 25G – 1 sztuka<br/>8)	Aukubina (Aucubin) - 10MG – 3 sztuki<br/>9)	Chininy chlorowodorek 2 hydrat - 25G – 1 sztuka<br/>10)	Digoksyna -1G – 1 sztuka<br/>11)	D-Salicyna- 25G – 1 sztuka<br/>12)	Diwodzian fluoroglucynolu, 99% -100G – 1 sztuka<br/>13)	Heksametylenotetramina do analizy, 1 kg – 1 sztuka<br/>14)	Hydrochinon -1KG -1 sztuka<br/>15)	Kamfora -25G – 1 sztuka<br/>16)	Enoksolon -5G – 1 sztuka<br/>17)	Kwas glicyryzynowy sól amonowa -25G – 1 sztuka<br/>18)	Kwas glicyryzynowy sól amonowa -100G – 1 sztuka<br/>19)	Kwercetyna, bezwodna -100G – 1 sztuka<br/>20)	Odczynnik Dragendorffa zestaw -500 ml – 1 sztuka<br/>21)	Aldehyd p-anyżowy -25ML – 1 sztuka<br/>22)	p-Cymen, 99 +% -250ML – 1 sztuka<br/>23)	Pirogalol CZDA - 50 g – 1 sztuka<br/>24)	Rutyna hydrat -100G – 1 sztuka<br/>25)	Saponiny -25G – 1 sztuka<br/>26)	Sennozyd B - 20MG – 1 sztuka<br/>27)	Tanina CZDA -100G – 1 sztuka<br/>28)	Teobromina, 99% - 100G – 1 sztuka<br/>29)	Tetrachloro-p-benzochinon -100G – 1 sztuka<br/>30)	Tymol CZ - 250 g - 1 sztuka<br/>31)	Wanilina CZ -100 g – 1 sztuka </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696300-8 - Odczynniki chemiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">24315000-5 - Różne chemikalia nieorganiczne</p> <p class="mb-0">24327000-2 - Różne organiczne substancje chemiczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 6: <br/>1)	Bufor TBS - opakowanie 50 sztuk – 1 opakowanie<br/>2)	Papier filtracyjny do blotów, opakowanie 50 sztuk – 1 opakowanie<br/>3)	Trans-Blot Turbo RTA Mini, zestaw na 40 reakcji – 1 sztuka<br/>4)	Zestaw do transferu Trans-Blot Turbo RTA, zestaw na 40 reakcji – 1 sztuka<br/>5)	Zestaw do transferu Trans-Blot Turbo RTA Mini, zestaw na 40 reakcji – 1 sztuka<br/>6)	10x bufor Tris/CAPS do półsuchego blotting – 3 sztuki<br/>7)	10x TBE Buffer – 1 sztuka<br/>8)	50x bufor TAE – 1 sztuka<br/>9)	Cyjanek ksylenowy FF, 25 g - 1 sztuka<br/>10)	EZ Load 1 kb – 1 sztuka<br/>11)	EZ Load 500 bp – 1 sztuka<br/>12)	Marker - EZ Load 20 bp – 1 sztuka<br/>13)	Żel poliakrylamidowy- 4–20% – 3 sztuki<br/>14)	Żel poliakrylamidowy - 4–20% – 5 sztuk<br/>15)	Żel poliakrylamidowy - 4–20% – 3 sztuki<br/>16)	Marker wielkości – 2 sztuki<br/>17)	Wstępnie zmieszany bufor próbki białka – 1 sztuka<br/>18)	wstępnie zmieszany 4x bufor do próbek białka – 1 sztuka<br/>19)	10x bufor Tris/glicyna – 1 sztuka<br/>20)	10x Tris/glicyna/SDS, 5 l -1 sztuka<br/>21)	Bufor do wizualizacji – 2 sztuki<br/>22)	Bufor blokujący do membran – 1 sztuka </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696300-8 - Odczynniki chemiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">24315000-5 - Różne chemikalia nieorganiczne</p> <p class="mb-0">24327000-2 - Różne organiczne substancje chemiczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 7:<br/>1)	Zestaw do ludzkiego MIP-1α – 1 sztuka<br/>2)	Ludzki zestaw MIP - 1β – 1 sztuka<br/>3)	Odczynniki do oznaczania grup krwi; Anty-A, klon: A-11H5 – zestaw 10 ml – 1 sztuka <br/>4)	Dysmutaza ponadtlenkowa – 1 sztuka<br/>5)	Zestaw do oznaczania całkowitej zawartości węglowodanów – 1 sztuka<br/>6)	Zestaw do oznaczania aktywności amylazy – 1 sztuka<br/>7)	Zestaw do oznaczania zawartości kwasu askorbinowego – 1 sztuka<br/>8)	Zestaw do oznaczania peroksydacji lipidów – 1 sztuka<br/>9)	Zestaw do badania aktywności korzeni roślin -1 sztuka<br/>10)	Zestaw do oznaczania cukru rozpuszczalnego w roślinach – 1 sztuka<br/>11)	Zestaw do oznaczania aktywności peroksydazy glutationowej – 1 zestaw </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696300-8 - Odczynniki chemiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">24315000-5 - Różne chemikalia nieorganiczne</p> <p class="mb-0">24327000-2 - Różne organiczne substancje chemiczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; oświadczenie dotyczące wykluczenia na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022r. poz. 835);<br/>2)	zobowiązanie innego podmiotu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; (jeżeli dotyczy); <br/>3)	dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);<br/>4)	Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia oświadczenia o podziale obowiązków pomiędzy konsorcjantami w postaci oryginału dokumentu w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej podpisane podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawców, określone w pełnomocnictwie lub zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie (jeżeli dotyczy);</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą nw. przedmiotowe środki dowodowe: <br/>1)	karta charakterystyki wystawiona przez producenta, certyfikat lub specyfikacja techniczna produktu<br/>Wymagana forma: w oryginale w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, podpisane podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. Zamawiający dopuszcza złożenie kart charakterystyki w języku angielskim.<br/>2.	Zamawiający nie wymaga złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych.<br/>3.	Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane odczynniki spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.<br/>4.	Zamawiający nie przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)<br/>2)	Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne dokumenty potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia. Zobowiązanie musi być złożone w oryginale w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, podpisane podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentacji na zdolnościach którego polega wykonawca wskazaną we właściwym rejestrze, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresowane do jednego pliku. <br/>3)	Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia oświadczenia o podziale obowiązków pomiędzy konsorcjantami w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej podpisanego podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawców, określone w pełnomocnictwie lub zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie;<br/>4.	Wykonawca składa wiążącą ofertę przez przekazanie wypełnionego i podpisanego Formularza Ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, przygotowanego przez Zamawiającego i zamieszczonego na stronie internetowej postępowania. Ofertę podpisuje się podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym, <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 4.	Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa winien być załączony do oferty w postaci elektronicznej. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie pełnomocnikiem. 5.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. <br/>6.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej złożone zostanie w przypadku, kiedy oferta tych wykonawców zostanie oceniona najwyżej).<br/>7.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>8.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>4.	Oświadczenie o których mowa w art.125 ust.1 PZP sporządza odrębnie:<br/>1)	wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;3)	Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia oświadczenia o podziale obowiązków pomiędzy konsorcjantami w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej podpisanego podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawców, określone w pełnomocnictwie lub zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie; <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 3.	Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, są możliwe, gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 455 PZP.<br/>4.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w szczególności w poniższych przypadkach:<br/>1)	zmiany danych firmy Wykonawcy (np. adresu, nazwy, nr rachunku bankowego, itd.) w przypadku m.in. przejęć, przekształceń, zmiany siedziby w formie aneksu do umowy,<br/>2)	wycofania z rynku lub zmiany nazwy przez producenta przedmiotu umowy,<br/>3)	zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,<br/>4)	zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,<br/>5)	wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, <br/>6)	wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy,<br/>5.	W przypadku wystąpienia sytuacji skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania, o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-01-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8242a8fc-4291-4fbb-a8f5-ef8859d331b3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-01-29 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-02-27</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com